abonnement Unibet Coolblue
pi_106759576
Dag fok!-ers,

ik heb van de week helaas mijn HD2 laten vallen, waardoor 't scherm nu gebarsten is. Touch-functie werkt nog, dus alleen de glasplaat is kapot. Ik heb internet afgespeurd om te kijken of 't te maken valt en ja. Maar ik ben niet zo handig. Als je kunt solderen, dan is 't blijkbaar redelijk piece of cake om 'n nieuw scherm met digitizer in te zetten. Wel samen, aangezien de glasplaat blijkbaar behoorlijk vastgelijmd zit.

'n TK-topic zonder foto's is geen TK-topic, dus:





De achterkant bevat de gebruikelijke sporen, wat kleine "krasjes". Ook de back en end knop zijn wat afgesleten. Verder is de telefoon eigenlijk nog helemaal gaaf. Op dit moment draait de laatste Android versie, en dat werkt prima. Maar zoals de bedoeling is, zet ik er natuurlijk de originele software weer op ;)

Vraagprijs: ¤100,- (evt. verzendkosten voor de koper)

Wat zit er nog meer bij:
- originele verpakking
- htc lader + kabel
- extra accu (1350 mAh) + externe lader (nonEU-stekker)
- evt. micro-sd kaartje 4gb (tegen meerprijs)

Eigenlijk geen geld voor deze toptelefoon. Leg er 'n beetje bij en je hebt 'n nieuw scherm en de telefoon is weer als nieuw. De telefoon is te bezichtigen in ZO-Brabant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eric_Cantona op 13-01-2012 14:56:36 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106760730
Hee Gozer voor 20 euro kom ik hem halen bij je :) neem aan dat je hem dan niet met windows weer installeert voor me maar fijn android laat staan :)

groet M
Here's creeper
pi_106760844
waarom 20 trouwens soon scherm is ruim 60 tot 80 euries zag ik en dan zelf erin zetten zonder garantie. en kan hem kopen voor 100 op marktplaats dus daarom een bod van 20,-
Here's creeper
pi_106761011
Bod genoteerd, maar ik vind 't te weinig. Ik heb al 'n bod van 50,- binnen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106761123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef creeper14 het volgende:
Hee Gozer voor 20 euro kom ik hem halen bij je :) neem aan dat je hem dan niet met windows weer installeert voor me maar fijn android laat staan :)

groet M
Hoezo, HD2 is standaard met Windows.
Oh, and that's a bad miss!
pi_106761187
ok dat is jammer dan had hem opgehaald, heb net een bod van 50,- gedaan op marktplaats voor 1 met een goed scherm, maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
en succes met de verkoop.

groet creeper14
Here's creeper
pi_106762629
Nog 'n extra accu en externe lader gevonden, toegevoegd aan de OP.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106765116
@brentmeister ja hij is standaar met windows maar als je kijkt naar dat grote plaatje met daarop zijn kernel en software versie zie je dat hij er android 4 op heeft gezet en ja dat kan je flashen.
En aangezien ik geen windowsmobile wil voor de apps wil ik er ook android op hebben.
Here's creeper
pi_106765203
trouwens je hebt voor 150 euries een HTC wildfire S nieuw met garantie en betere specs.
had de telefoon voor me meisje gekocht als hij goedkoper was dan 100, want dat is echt te veel voor een toestel met een kapot scherm. en het toestel is minimaal al 3 a 2 jaar oud.
nogmaals sorry dat ik het zo neerzet heb nog steeds hoop dat je voor de 20 gaat of handje klapt op 25 vanwege de extra lader en batt :)
Here's creeper
pi_106765500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef creeper14 het volgende:
@brentmeister ja hij is standaar met windows maar als je kijkt naar dat grote plaatje met daarop zijn kernel en software versie zie je dat hij er android 4 op heeft gezet en ja dat kan je flashen.
En aangezien ik geen windowsmobile wil voor de apps wil ik er ook android op hebben.
Ooh, nu begrijp ik je opmerking. Ik had het anders geïnterpreteerd. Ik dacht dat je het precies andersom bedoelde. Maar goed, ik hou me er nu verder buiten ;)
Oh, and that's a bad miss!
pi_106765862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:14 schreef creeper14 het volgende:
trouwens je hebt voor 150 euries een HTC wildfire S nieuw met garantie en betere specs.
had de telefoon voor me meisje gekocht als hij goedkoper was dan 100, want dat is echt te veel voor een toestel met een kapot scherm. en het toestel is minimaal al 3 a 2 jaar oud.
nogmaals sorry dat ik het zo neerzet heb nog steeds hoop dat je voor de 20 gaat of handje klapt op 25 vanwege de extra lader en batt :)
Je vergelijkt nu een Toyota Aygo van een half jaartje oud met een Audi A8 van 5 jaar oud. Die Audi A8 is ook nu nog beter en fijner dan een Toyota Aygo.

Waar zie jij dat de HTC Wildfire S beter in is? Vergelijk!

Zelf heb ik de HTC Desire (wat betreft specs redelijk vergelijkbaar met de HD2) en een Wildfire S. Nou... Die Wildfire S is niet vooruit te branden vergeleken met de Desire. Misschien moet je maar een ander topic opzoeken om te trollen.
pi_106766544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:14 schreef creeper14 het volgende:
trouwens je hebt voor 150 euries een HTC wildfire S nieuw met garantie en betere specs.
had de telefoon voor me meisje gekocht als hij goedkoper was dan 100, want dat is echt te veel voor een toestel met een kapot scherm. en het toestel is minimaal al 3 a 2 jaar oud.
nogmaals sorry dat ik het zo neerzet heb nog steeds hoop dat je voor de 20 gaat of handje klapt op 25 vanwege de extra lader en batt :)
Knulletje, appels met peren vergelijken gaat simpelweg niet.
Persoonlijk zou ik liever die HD2 hebben dan die Wildfire S (mompelt iets over "Dualboot Windows en Android").

het enige waarin de Wildfire beter is, is werkgeheugen en bluetooth.
voor de rest wint de HD2 het overal in...

TS, verder succes met de verkoop.

@creeper14
ABN schrijven zal vast zeer moeilijk zijn voor je. Niet alles hoef je zo te schrijven, maar een gedeelte zou leuk zijn
XboxLive: PureShadowChaos
PSN: PureShadow
pi_106767493
@creeper14 zoals anderen al zeggen, volgens mij heb je niet in de gaten wat voor telefoon de HD2 eigenlijk is. Niet voor niets is de custom rom scene op XDA nog zo levendig. Geen enkele andere telefoon leeft nog zo met deze "leeftijd" gok ik.

Als je 100,- teveel vindt, mag je best 'n bod doen. Maar 20 a 25 euro lach ik gewoon weg, dan hou ik 'm liever zelf.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106776576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
@creeper14 zoals anderen al zeggen, volgens mij heb je niet in de gaten wat voor telefoon de HD2 eigenlijk is. Niet voor niets is de custom rom scene op XDA nog zo levendig. Geen enkele andere telefoon leeft nog zo met deze "leeftijd" gok ik.

Als je 100,- teveel vindt, mag je best 'n bod doen. Maar 20 a 25 euro lach ik gewoon weg, dan hou ik 'm liever zelf.
bod van 40 incl.
pi_106782475
Genoteerd, ik heb m'n nieuwe f00n nog niet binnen (waarschijnlijk net na 't weekend), tot die tijd blijft 't topic zeker open :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:37:40 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106783136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
@creeper14 zoals anderen al zeggen, volgens mij heb je niet in de gaten wat voor telefoon de HD2 eigenlijk is. Niet voor niets is de custom rom scene op XDA nog zo levendig. Geen enkele andere telefoon leeft nog zo met deze "leeftijd" gok ik.

Ik heb ook nog een HD2 en voor het eerst dat ik nu geen nieuw toestel neem bij m'n verlenging zo tof vind ik hem nog :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106798288
Zo is dat AQuila360!

Als er geen barst in had gezeten, had ik er nog wel even plezier van gehad :) Android ICS loopt eigenlijk best prima :Y

Tevens weekendkick!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106799354
Waar in het zonnige zuiden te bekijken? Ik heb misschien wel interesse.
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_106827658
Asten, ZO-Brabant.

Ik heb inmiddels 'n bod van 60,- binnen :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106831121
bod van 40 ingetrokken
pi_106831231
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Asten, ZO-Brabant.

Ik heb inmiddels 'n bod van 60,- binnen :)
Dat is wel héél dichtbij! Asten hier ook.
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_106876370
Da's inderdaad dichtbij :) Heb je nog interesse, ik kom 'm evt. gratis brengen ;)

Inmiddels 'n bod van 75,- binnen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator maandag 16 januari 2012 @ 20:29:37 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106884493
Android erop mag.
Maar Cyanogenmod heeft diverse apps die het weer illegaal maken. Derhalve een slotje.
TS? Je mag hem best verkopen, maar zorg ervoor dat Android eraf is :s)


Ik was te snel. In de OP staat het inderdaad: met originele software.

[ Bericht 15% gewijzigd door Rene op 16-01-2012 23:17:07 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:27:21 #24
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_106954267
Verkocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')