abonnement Unibet Coolblue
pi_106749042
Game on ^O^

Geen idee of ie sticky moet, dat mogen jullie zelf regelen :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_106749089
*plak*

En reeks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106749115
Was het nog geen reeks? :o dus alle rellerts zijn niet mee-verhuisd? :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 januari 2012 @ 01:16:12 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106749161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef tombolafan het volgende:
Was het nog geen reeks? :o dus alle rellerts zijn niet mee-verhuisd? :(
iets met schone lei enzo ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 01:16:21 #5
169210 liesje1979
pi_106749167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef tombolafan het volgende:
Was het nog geen reeks? :o dus alle rellerts zijn niet mee-verhuisd? :(
Kan je nagaan, wat een lieve users in FHF.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:16:34 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106749170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben heus niet op zoek naar een rel _O-
You could have fooled me!

quote:
Maar er postte gewoon een mod mee (okee, geen FHF-mod) en ook genoeg mensen die WISTEN dat het niet de bedoeling was :)
Er mag zoveel niet. En soms doe je het stiekem toch. Ik vind het niet gek dat niet alle crew op de hoogte is.

Jij bent wel zo goed op de hoogte van alle regels en afspraken op elke plek op FOK!? Dan ken je vast ook wel de regel dat crew die iets op te merken heeft over het werk van collega's dat netjes achter de schermen doet.

quote:
En als er dan als eerste reactie van een FHF-mod "zo mooi dit O+ " staat, en er verder alleen maar "foei" met hartjes staat dan vind ik dat toch een beetje raar.
Er is weinig raars aan als je gewoon doorziet wat er daar gebeurde.

quote:
Ik heb iig niet het idee dat er ook maar één keer echt duidelijk is gezegd dat dit echt niet de bedoeling is. En als mods van andere fora gewoon meedoen geeft dat een rare indruk vind ik.
Ik vind van niet.

quote:
Want dan ben je imo niet echt duidelijk, ik vind dat er duidelijkheid moet zijn in een forum, want nu lijkt het "als je snel genoeg bent kun je stiekem wel geld inzamelen" en ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden
Wat had Liesje nog moeten doen? Onze rekeningen laten blokkeren? Bewindvoerders aanstellen? Zeggen dat we niet mogen storten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef tombolafan het volgende:
Dat snap ik, maar er mogen ook geen naaktfoto's gepost worden op FOK! en als dat wel gebeurd volgen er sancties, maar dat is in dit geval gewoon totaal niet, en dat viel me op en vond ik apart, that's all :)
Een sanctie _O-

Echt, volgens mij ontgaat het hele idee achter FHF je een beetje :{

Maar als je er beter door slaapt: vraag gerust een ban voor me aan, want ik was de grootste relbak in het voorvorkentopic :')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106749210
Zullen we ophouden over al dan niet bans aanvragen voor users? Lijkt mij namelijk helemaal nergens voor nodig. Niet voor de users en niet voor de discussie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106749227
Ik geef puur mn mening als user, sorry! :o Ik ben geen forumcrew ofzo en ik val echt niemand persoonlijk af, ik vroeg het me gewoon af :)

Mening enzo, sorry :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 01:22:29 #9
169210 liesje1979
pi_106749301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik geef puur mn mening als user, sorry! :o Ik ben geen forumcrew ofzo en ik val echt niemand persoonlijk af, ik vroeg het me gewoon af :)

Mening enzo, sorry :)
En nu kan ik heel flauw iets gaan roepen over geen democratie enzo. ;)
En dat je mening geeft is prima.
Ik heb nog nooit een ban aangevraagd geloof ik voor wat dan ook in FHF, ik ga ervan uit dat het meeste goed bedoelt is. Dit ging tegen de policy in, maar ik zag het te laat, en reageerde vervolgens verkeerd so be it.
pi_106749330
Gewoon de regels strikt aanhouden, En dat met Asfalthooligan als het daar over gaat ik heb zelf nog met een onderdelenboer gebeld of die dat spul had liggen. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik ook geen donder heb maar gewoon kan rondkomen dus soms stel ik wel eens de vraag aan mezelf waarom, Ik wel en hun niet en dan doel ik met het rondkomen of het verhaal dat ze bijna geen geld hebben voor spullen ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 januari 2012 @ 01:24:02 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106749337
je reageerde als user ipv mod :Y :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:24:08 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106749340
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
En nu kan ik heel flauw iets gaan roepen over geen democratie enzo. ;)
En dat je mening geeft is prima.
Ik heb nog nooit een ban aangevraagd geloof ik voor wat dan ook in FHF, ik ga ervan uit dat het meeste goed bedoelt is. Dit ging tegen de policy in, maar ik zag het te laat, en reageerde vervolgens verkeerd so be it.
Je reageerde niet verkeerd.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106749342
Ik heb het echt niet heel aanvallend bedoeld ofzo, als dat zo overkomt sorry :*

Als jullie posts van mij ongepast ofzo vinden; be my guest en verwijder ze, ik wil het hier niet verpesten ofzo :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_106749391
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het echt niet heel aanvallend bedoeld ofzo, als dat zo overkomt sorry :*

Als jullie posts van mij ongepast ofzo vinden; be my guest en verwijder ze, ik wil het hier niet verpesten ofzo :)
Nee joh.
Je feedback over dat topic komt wat laat, en naar mijn idee is echt al vaker duidelijk gezegd dat er geen geld van handen wisselt. Daar zijn ook topics om gesloten en posts om ge-edit.
En Liesje is ook al ingegaan op haar reactie daar.

Dus wat mij betreft zijn we daarover uitgepraat. Toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  One tough cookie vrijdag 13 januari 2012 @ 01:32:34 #15
169210 liesje1979
pi_106749508
Maar goed, hoewel ik 4 van de 5 dagen in de week enorm kan uitslapen moet ik morgen voor mijn doen (en ritme) erg vroeg op. (8:30 :D ) dus slaap lekker iedereen. :*
pi_106749550
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, hoewel ik 4 van de 5 dagen in de week enorm kan uitslapen moet ik morgen voor mijn doen (en ritme) erg vroeg op. (8:30 :D ) dus slaap lekker iedereen. :*
Dat is nog steeds uitslapen :)
6.00 gaat hier de wekker :)
pi_106749581
Ik heb morgen vrij, anders had ik deze discussie waarschijnlijk pas morgen na het werk gelezen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106749622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef lobelletje het volgende:
Ja je discrimineert . Waarom mogen nieuwe fokkers niets vragen. Dit is een openbaar forum en sommige mensen gaan door het stof om hun problemen op het forum te zetten nieuwe mensen hebben daar evenveel recht toe als de fokkers die het al jaren doen. En waarom niet. Fokkers voor Fokkers is opgericht om mensen met problemen te helpen en daar komen er steeds meer van. Wie ben jij om te bepalen dat alleen de oude hap geholpen wordt.
Ik zeg helemaal niet dat nieuwe users niets mogen vragen. Ik zeg alleen dat ik mij persoonlijk niet echt geroepen voel om meteen bij nieuwe users de knip open te trekken of spullen te doneren, aangezien ik verder helemaal niets weet van de betreffende user. Nu wordt er een zielig verhaal gepost met allerlei details die eigenlijk helemaal niet relevant zijn. Sterker nog, die werken voor mij alleen maar averechts, juist omdat het een eerste post is.

Wanneer er iets had gestaan in de trant van: "Wie-o-wie heeft er nog een goedkope tweedehands vaatwasser in de aanbieding, aangezien mijn budget zeer beperkt is. Leeftijd maakt niet uit, als hij het maar doet", dan was het in ieder geval voor mij waarschijnlijk al een heel ander verhaal geweest. Nu komt het een beetje zo over van: kijk mij eens zielig zijn, kom maar op met de aanbiedingen..

En als klap op de vuurpijl kom jij er dan nog wel even overheen met reacties waar de honden geen brood van lusten..

Het idee achter Fok!kers voor Fok!kers is volgens mij dat mensen 'binnen deze community' elkaar helpen. Ik citeer: Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers in? In dit gezellige maar vooral warme (hint) forum helpen FOK!kers hulpbehoevende FOK!kers. Het lijkt me niet echt de bedoeling (althans.. niet in de geest van FHF) dat wildvreemden zich maar te pas en te onpas aanmelden om hier alleen maar gratis zooi weg te slepen.
Ik heb namelijk wel eens geconstateerd dat via Google bij het zoeken op een bepaalde term de eerste hit meteen naar een topic uit FHF verwees. En dan kun je dus inderdaad krijgen dat mensen zich speciaal gaan aanmelden hiervoor.

Maargoed, misschien ben ik een wel een klein beetje bevooroordeeld, of achterdochtig.. Tijdens mijn werk heb ik dagelijks te maken met mensen die zich op allerlei (on)mogelijke manieren in de nesten hebben gewerkt met alle gevolgen van dien, zonder dat het ze soms een bal kan schelen. Terwijl ik dag in, dag uit aan het ploeteren ben om ook iedere rekening netjes te betalen en het vaak met tweedehands spullen doe.. Simpel voorbeeld: de remblokken en schijven van mijn auto moeten vervangen worden, en om wat geld uit te sparen ga ik het zelf maar proberen. Daarmee bespaar ik als het goed is redelijk wat geld, het schijnt niet al te moeilijk te zijn, dus ik zie het wel. Maar eigenlijk is het van de gekken.. Maargoed, je moet wat, nu de prijzen voor diesel ook opeens de pan uit rijzen.. :o


@ElisaB: komt er tzt ook weer een actie voor zwervers? Daar heb ik toen ook meegelezen en dat vond ik wel een erg leuke en goede actie! :)
pi_106749654
*knip*
pi_106749720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat nieuwe users niets mogen vragen. Ik zeg alleen dat ik mij persoonlijk niet echt geroepen voel om meteen bij nieuwe users de knip open te trekken of spullen te doneren, aangezien ik verder helemaal niets weet van de betreffende user. Nu wordt er een zielig verhaal gepost met allerlei details die eigenlijk helemaal niet relevant zijn. Sterker nog, die werken voor mij alleen maar averechts, juist omdat het een eerste post is.

Wanneer er iets had gestaan in de trant van: "Wie-o-wie heeft er nog een goedkope tweedehands vaatwasser in de aanbieding, aangezien mijn budget zeer beperkt is. Leeftijd maakt niet uit, als hij het maar doet", dan was het in ieder geval voor mij waarschijnlijk al een heel ander verhaal geweest. Nu komt het een beetje zo over van: kijk mij eens zielig zijn, kom maar op met de aanbiedingen..

Dit vind ik wel een interessante reactie. Want ik heb hinkepink aangeraden iets in de OP te zetten over haar situatie. Omdat ik gemerkt heb dat je anders eerst een hoop reacties krijgt als: 'een vaatwasser is luxe, iedereen kan afwassen' etc. Moet zij het weer uitleggen, allemaal offtopic en intussen raakt haar vaatwasser niet gerepareerd.

Maar bij jou wekte dat dus juist irritatie op. Ik ben benieuwd hoe anderen erover denken.

En dan niet met als doel een vaste indeling van de OP te maken (iedereen mag zo kort en uitgebreid zijn als hij/zij wil) maar zodat mensen zien op welk effect een bepaalde formulering op anderen heeft. Want het is zonde dat jij bij voorbeeld door de formulering van die OP je minder geroepen voelt om te helpen terwijl dat best anders had kunnen zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 januari 2012 @ 01:46:00 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106749746
@Cat22 ik heb laatst in 't computerhulp topic ook iets gevraagd (wat meer dan goed is opgelost overigens!) maar daarbij had ik dus neergezet dat bijzonderheden per pm op te vragen waren. Ze mogen het gerust weten, maar het hoeft niet open en bloot te staan zeg maar dan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106749767
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:46 schreef DJMO het volgende:
@Cat22 ik heb laatst in 't computerhulp topic ook iets gevraagd (wat meer dan goed is opgelost overigens!) maar daarbij had ik dus neergezet dat bijzonderheden per pm op te vragen waren. Ze mogen het gerust weten, maar het hoeft niet open en bloot te staan zeg maar dan.
Dit dus :Y

En als ik eens iets aanbiedt vraag ik nooit naar waarom die persoon daar recht op zou moeten hebben, Als ik het niet vertrouw dan kijk ik wel in de posthistorie al gaat dat wat moeilijk met iemand die maar 1 post heeft :')
pi_106749903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een interessante reactie. Want ik heb hinkepink aangeraden iets in de OP te zetten over haar situatie. Omdat ik gemerkt heb dat je anders eerst een hoop reacties krijgt als: 'een vaatwasser is luxe, iedereen kan afwassen' etc. Moet zij het weer uitleggen, allemaal offtopic en intussen raakt haar vaatwasser niet gerepareerd.

Maar bij jou wekte dat dus juist irritatie op. Ik ben benieuwd hoe anderen erover denken.

En dan niet met als doel een vaste indeling van de OP te maken (iedereen mag zo kort en uitgebreid zijn als hij/zij wil) maar zodat mensen zien op welk effect een bepaalde formulering op anderen heeft. Want het is zonde dat jij bij voorbeeld door de formulering van die OP je minder geroepen voelt om te helpen terwijl dat best anders had kunnen zijn.
Klopt.. Stel dat er zulke reacties waren gekomen (die inderdaad te verwachten zouden zijn), dan had TS altijd kunnen reageren door de situatie deels toe te lichten. Ik vind het nu echt een beetje hebberig klinken, ook al staat er een toelichting. Het ligt er nu voor mijn gevoel allemaal wel erg dik bovenop zeg maar.. En zeker voor iemand die net komt kijken.

Geloof me, ik heb écht niets tegen het helpen van vreemden. Ik heb me sinds kort nota bene als vrijwilliger aangemeld om bijv. eenzame mensen te helpen met klussen die ze zelf niet meer kunnen doen. Maar ik heb daarbij wel duidelijk aangegeven: mijn voorkeur gaat uit naar mensen die het echt niet meer kunnen, niet naar mensen die thuis lui op de bank liggen met een uitkering en die geen vrienden hebben om hun te helpen en daarom maar bij de gemeente aankloppen.. Het moet ook niet zo zijn dat er misbruik gemaakt gaat worden van de goedheid van anderen.. En op internet is dat vrij lastig te controleren, tenzij je het een en ander uit iemands historie op kunt maken.
Maargoed, het zal me niks verbazen als er hier wel een barmhartige Samaritaan rondhangt die Hinkepinkie een andere vaatwasser cadeau wil en kan doen.. Dan heeft ze mazzel :)
pi_106750017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Klopt.. Stel dat er zulke reacties waren gekomen (die inderdaad te verwachten zouden zijn), dan had TS altijd kunnen reageren door de situatie deels toe te lichten. Ik vind het nu echt een beetje hebberig klinken, ook al staat er een toelichting. Het ligt er nu voor mijn gevoel allemaal wel erg dik bovenop zeg maar.. En zeker voor iemand die net komt kijken.

Geloof me, ik heb écht niets tegen het helpen van vreemden. Ik heb me sinds kort nota bene als vrijwilliger aangemeld om bijv. eenzame mensen te helpen met klussen die ze zelf niet meer kunnen doen. Maar ik heb daarbij wel duidelijk aangegeven: mijn voorkeur gaat uit naar mensen die het echt niet meer kunnen, niet naar mensen die thuis lui op de bank liggen met een uitkering en die geen vrienden hebben om hun te helpen en daarom maar bij de gemeente aankloppen.. Het moet ook niet zo zijn dat er misbruik gemaakt gaat worden van de goedheid van anderen.. En op internet is dat vrij lastig te controleren, tenzij je het een en ander uit iemands historie op kunt maken.
Maargoed, het zal me niks verbazen als er hier wel een barmhartige Samaritaan rondhangt die Hinkepinkie een andere vaatwasser cadeau wil en kan doen.. Dan heeft ze mazzel :)
Ik snap heel goed wat je bedoelt toch val ik er over heen dat vetgedrukte dan :N
pi_106750028
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt toch val ik er over heen dat vetgedrukte dan :N
Omdat?
pi_106750088
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Omdat?
Die geen vrienden hebben, Wat denk jezelf nou?

Er zijn genoeg redenen om te bedenken waarom iemand geen vrienden heeft misschien wel omdat iedereen iemand in de stront laat zakken als hij/zij ziek is geworden? En zo kan ik je nog wel 100 redenen geven waarom iemand misschien geen vrienden heeft of familie die iemand kunnen uit helpen. En mensen die kunnen maar niet willen heb ik net als jou een schijt hekel aan.
pi_106750131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Die geen vrienden hebben, Wat denk jezelf nou?

Er zijn genoeg redenen om te bedenken waarom iemand geen vrienden heeft misschien wel omdat iedereen iemand in de stront laat zakken als hij/zij ziek is geworden? En zo kan ik je nog wel 100 redenen geven waarom iemand misschien geen vrienden heeft of familie die iemand kunnen uit helpen. En mensen die kunnen maar niet willen heb ik net als jou een schijt hekel aan.
Nouja, dan zitten we toch echt op een lijn.

Ik bedoelde ook meer dat ik geen zin heb om bijv. bij een paar Tokkies in de tuin te ploeteren, terwijl hun luie Tokkie-vrienden dan 's middags even komen kijken met hun dikke bierpenzen en jankende kinderen, en daarna op de bank ploffen om te kijken wat die sukkel allemaal aan het doen is in de tuin van hun werkloze, armlastige vrienden.. Oftewel.. dat ik niet van plan ben om voor mensen te gaan werken die misschien wel andere alternatieven hebben.

Het oude vrouwtje waar ik het laatst ben geweest had bijvorrbeeld maar 1 zoon (althans.. dat maakte ze mij wijs >:) ) en die woonde nota bene in Hongkong ofzo, dus die zag ze nog maar eens in de 3 jaar..

Edit: ik ga maar eens een tukje doen. Straks gaat om 7.00 de wekker weer.. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door JK1982 op 13-01-2012 02:55:51 ]
pi_106750292
Slaap ze, Ik ga ook :Z

En we liggen verder op een lijn dat wel, Beetje miscommunicatie van mijner kant ;)
pi_106758232
In de OP zetten dat toelichting via PM altijd mogelijk is, is een hele goeie. :Y Want het moet absoluut niet zo zijn dat mensen door veel info juist minder zin krijgen om te helpen. Bedankt voor jullie input.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106782844
You're welcome.. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:52:40 #31
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106784013
My 2 cents dan nog.

Ik heb zelf ook wel eens gezeten met het dillemma "Vertel ik direct naar het waarom en hoe of wacht ik er mee?". Het wel vertellen voelde voor mij heel wanhopig, het niet vertellen gaf geen duidelijkheid. Ik vind het dus zelf wel heel verhelderend als mensen direct een stukje uitleg geven over het waarom. Hoeft niet direct uitgebreid, maar kan ook beknopt. Eventuele uitgebreide uitleg kan dan ook nog via een pm als men het anders te open en bloot vind worden.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:38:42 #32
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106796653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:29 schreef JK1982 het volgende:
Ik bedoelde ook meer dat ik geen zin heb om bijv. bij een paar Tokkies in de tuin te ploeteren, terwijl hun luie Tokkie-vrienden dan 's middags even komen kijken met hun dikke bierpenzen en jankende kinderen, en daarna op de bank ploffen om te kijken wat die sukkel allemaal aan het doen is in de tuin van hun werkloze, armlastige vrienden.. Oftewel.. dat ik niet van plan ben om voor mensen te gaan werken die misschien wel andere alternatieven hebben.
Dat moet men bij mij ook niet flikken want dan loop ik ook weg. :N
Maar ik volg het FHF al vanaf het begin en het is soms supergaaf om te zien wat hier af en toe geflikt wordt. :Y
En dat moet zo blijven. Een aantal mensen van het FHF ken ik ondertussen persoonlijk en dan weet ik dat hun hulp vraag terecht is. Anders lees ik in de berichten wel of men het meent of niet, daar prik ik wel door heen. :D

En of je nou wel of niet je verhaal moet neerzetten vind ik moelijk te zeggen. Mij heeft het nooit uitgemaakt waarom iemand het FHF nodig heeft. Ik ben er blij om dat het FHF er is (hoewel ik het liever had dat die overbodig is) Want ondertussen zijn er een hoop fokkers blijgemaakt. *O* *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106808230
Ik heb dit hele relaas eens gelezen, en ik snap dat er af en toe misbruik wordt gemaakt van mensen die goed willen doen. Dat er dan over tokkies wordt gesproken valt me een beetje tegen.
Ook het feit dat iemand die nieuw is zoals ik zelf ben, nog niet precies weet hoe alles werkt en daar misschien wat begeleiding in kan gebruiken komt hier niet in terug.
Jammer mensen, ook het feit dat niet iedereen tot midden in de nacht bij zijn computer zit maar gewoon kapot moe is van een lange dag naar adem happen en lekker in zn bedje ligt.
Te moe om enig antwoord te formuleren.
Vandaag ben ik iets beter gelukkig dus vandaar mijn reaktie.
Ik hoop echt dat ik zelf ook iets kan betekenen voor een ander, wat ik ook altijd gedaan heb, en jongens luister, niet iedereen is uit op winstbejag. Of persoonlijk gewin.
Dit moet ik even kwijt.
pi_106809888
Ik zeg ook niet dat jij meteen een tokkie bent. Allemensen, is begrijpend lezen nu zo moeilijk?

Verder moet ik wel zeggen dat, voor iemand die, zoals je het zelf zegt, 'nog niet precies weet hoe alles werkt' je inderdaad wel erg goed weet hoe je een topic omhoog moet kicken.

Mensen die er geen verstand van hebben vragen over het algemeen eerst wat er met een kick bedoeld wordt.. :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:12:00 #35
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106809916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:18 schreef hinkepink het volgende:
Ik heb dit hele relaas eens gelezen, en ik snap dat er af en toe misbruik wordt gemaakt van mensen die goed willen doen. Dat er dan over tokkies wordt gesproken valt me een beetje tegen.
Ook het feit dat iemand die nieuw is zoals ik zelf ben, nog niet precies weet hoe alles werkt en daar misschien wat begeleiding in kan gebruiken komt hier niet in terug.
Jammer mensen, ook het feit dat niet iedereen tot midden in de nacht bij zijn computer zit maar gewoon kapot moe is van een lange dag naar adem happen en lekker in zn bedje ligt.
Te moe om enig antwoord te formuleren.
Vandaag ben ik iets beter gelukkig dus vandaar mijn reaktie.
Ik hoop echt dat ik zelf ook iets kan betekenen voor een ander, wat ik ook altijd gedaan heb, en jongens luister, niet iedereen is uit op winstbejag. Of persoonlijk gewin.
Dit moet ik even kwijt.
Het misbruik valt wel mee en dat JK1982 (?) het over tokkies heeft daar bedoelt hij zeker niet jou mee, neem dat maar van mij aan. :Y
En in het FHF forum heb ik vaak genoeg gezien dat vragers ook gevers zijn. Er komt echt wel een moment dat je ook iemand kan helpen.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je mij ook per pm bereiken.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:30:56 #36
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106812632
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_106817332
Verkeerde topic gezet...

[quote]0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:03 schreef Sally het volgende:
Het was midden in de nacht, maar deze reactie vind ik niet gepast: Gevraagd: oude LP's
[/quote]

Laat maar :P
Was al aangepast...

[ Bericht 18% gewijzigd door Sally op 14-01-2012 22:59:49 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 15 januari 2012 @ 12:11:04 #38
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_106828075
[GEZ]Huishoudelijke hulp gevraagd

Kan hier even naar gekeken worden?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_106830025
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef pl4kkie het volgende:
[GEZ]Huishoudelijke hulp gevraagd

Kan hier even naar gekeken worden?
Oh, vandaar dat het dubbel is met Huishoudelijke hulp gevraagd
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_106924733
Cat22, hoe leggen jullie die policy nu uit, ik ben echt de weg helemaal kwijt hoe jullie die uitleggen.

Ik denk aan eventueel een vaatwasser kopen (je moet wat als je er zelf geen hebt, en je zou wel willen gaan helpen), en om dat alleen, of eventueel samen met een paar gelijk gestemden te doen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:47 schreef frederik het volgende:

[..]

En toch zit die kans er wel in.
De drempel om een "asphalt's brommer reparatie" opnieuw te doen (door 1 of meerderen geld voor een andere vaatwasser bij elkaar leggen als reparatie onmogelijk blijkt, veel teveel tijd kost) wordt wel verhoogd
Antwoord : nee

Vervolgens blijkt papabear er ook geen te hebben, en er wel geld aan uit te willen geven. Echter in zijn eentje. Dat alleen, of eventueel samen met enkele gelijkgestemden was het enige verschil
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Papabear het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan. Ik zou graag wat meer informatie willen van Hinkepink :)

Ik weet het niet, het voelt gewoon niet lekker. En voordat ik weer honderden euro's spendeer, wil ik toch wel graag wat meer achtergrondinformatie.

TS heeft immers een posthistory van 0,01 En als ze al reageert, dan is het met "KICK!" :{
Antwoord : Ja hoor, is gewoon toegestaan

Vervolgens gaat Jaleesa aan spinning doen, en vraagt of mensen hiervoor geld overhebben.

Antwoord van de mods : Ja hoor, is gewoon toegestaan dat daar geld van de ene hand naar de andere hand gaat.

Ik snap het echt niet meer hoor. Wil je (eventueel samen met iemand anders) iemand plezieren in een topic waar niet eens om geld gevraagd wordt dan mag het niet, wordt er expliciet om geld gevraagd dan mag het opeens wel.
pi_106925108
bij de ene wordt er geld ingezameld en aangeboden. bij de ander wordt er een product aangeboden (of dat nu speciaal voor gekocht is of niet maakt weinig uit)
laatste is geen oproep

[ Bericht 8% gewijzigd door loecje op 17-01-2012 21:02:48 ]
pi_106926275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef frederik het volgende:
Cat22, hoe leggen jullie die policy nu uit, ik ben echt de weg helemaal kwijt hoe jullie die uitleggen.

Ik denk aan eventueel een vaatwasser kopen (je moet wat als je er zelf geen hebt, en je zou wel willen gaan helpen), en om dat alleen, of eventueel samen met een paar gelijk gestemden te doen

[..]

Antwoord : nee

Vervolgens blijkt papabear er ook geen te hebben, en er wel geld aan uit te willen geven. Echter in zijn eentje. Dat alleen, of eventueel samen met enkele gelijkgestemden was het enige verschil

[..]

Antwoord : Ja hoor, is gewoon toegestaan

Ik heb niet het idee dat ik hier iets anders zeg en herhaal nog eens wat ik in datzelfde vaatwassertopic zei:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen geldinzamelingen in topics.
Geen cash naar ontvangers.

FHF draait om diensten en spullen die van eigenaar wisselen (voor zover je daar bij diensten van kunt spreken :P )
Fok! kan en mag niet dienen als platform waar actief geld wordt ingezameld. Of dit nu van één persoon komt of van meerdere personen, maakt geen verschil. Want het risico dat dit mis gaat (toegezegde bedragen die niet worden gegeven, penningmeester die er een eigen administratie op nahoudt en ik noem maar wat nare zaken) zijn dingen waar wij als mods geen verantwoording voor kunnen nemen. Dit geldt ook voor 'het leveren' van artikelen en diensten, maar dat is vaak wat doorzichtiger.

quote:
Vervolgens gaat Jaleesa aan spinning doen, en vraagt of mensen hiervoor geld overhebben.

Antwoord van de mods : Ja hoor, is gewoon toegestaan dat daar geld van de ene hand naar de andere hand gaat.

Ik snap het echt niet meer hoor. Wil je (eventueel samen met iemand anders) iemand plezieren in een topic waar niet eens om geld gevraagd wordt dan mag het niet, wordt er expliciet om geld gevraagd dan mag het opeens wel.
Een SC vind ik anders als een topic.
Jaleesa kletst mee in de SC, net als andere users. En daar komt een eigen goede doelenactie waar ze meer bezig is ter sprake. En mensen vinden dat leuk en willen er meer van weten. Ja, dat past niet in de FHF policy, maar ik zie de SC niet als integraal onderdeel van FHF, maar als onderdeel van Fok!. Als een buurtcafeetje waar je elkaar treft en de dagelijkse dingen bespreekt, zeg maar. In andere SCs komt vast ook weleens zo'n actie ter sprake.
Had Jaleesa een apart topic ervoor geopend in FHF dan was dat tegen de policy geweest want het gaat om een instelling én op FHF mag je niet om geld vragen. En als ze de hele SC ermee vol zou spammen dan had ik ook ingegrepen, want het moet niet de hele SC gaan bepalen. Maar dat staat los van FHF en heeft meer met de sfeer te maken.

In dit geval kom je dus in dat grijze gebied van wel toestaan en niet toestaan. Ik snap dat het dubbel overkomt, maar ik zou het zonde vinden als wij als mods zo rigide zouden moeten worden dat zo'n initiatief wat je in de SC met kennissen bespreekt ook zou verdwijnen.

Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen uitleggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106926684
Ow, en laat het duidelijk zijn dat ik jouw bijdrage aan FHF (zowel in producten als in meedenken) zeer waardeer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106927149
Even voor de duidelijkheid (zo kan mijn post opgevat worden), ik heb niets op die spinningactie van Jaleesa tegen.

Het viel me alleen een beetje tegen van de week dat een oplossing die begon te borrelen (welliswaar met mijn bedenkingen vanwege die posts van die buurvrouw) gelijk de grond in geboord werd. Een idee waarbij (maar daar was mijn door 1 of meerderen niet duidelijk genoeg in denk ik) samenwerking geen automatisme, maar een optie was. Uitleg waarbij ik mee kreeg dat geld een vies woord binnen FHF was. Vervolgens zie ik een post van papabear die in feite hetzelfde post, maar die optie van samenwerking niet meenam.
En vanmiddag zie ik jaleesa (nogmaals) posten over die spinningactie. Een actie die ik na vorige week echt voor onmogelijk gehouden had. Gevolg was een pm van mij, als een soort waarschuwing dat het wel eens mogelijk zou kunnen zijn dat er ingegrepen zou kunnen gaan worden (ja, ik ben nogal eens een bemoeial, bemoei met met andermans zaken soms :) )
pi_106930735
:)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:55:36 #46
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106948409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef frederik het volgende:
Even voor de duidelijkheid (zo kan mijn post opgevat worden), ik heb niets op die spinningactie van Jaleesa tegen.

Het viel me alleen een beetje tegen van de week dat een oplossing die begon te borrelen (welliswaar met mijn bedenkingen vanwege die posts van die buurvrouw) gelijk de grond in geboord werd. Een idee waarbij (maar daar was mijn door 1 of meerderen niet duidelijk genoeg in denk ik) samenwerking geen automatisme, maar een optie was. Uitleg waarbij ik mee kreeg dat geld een vies woord binnen FHF was. Vervolgens zie ik een post van papabear die in feite hetzelfde post, maar die optie van samenwerking niet meenam.
En vanmiddag zie ik jaleesa (nogmaals) posten over die spinningactie. Een actie die ik na vorige week echt voor onmogelijk gehouden had. Gevolg was een pm van mij, als een soort waarschuwing dat het wel eens mogelijk zou kunnen zijn dat er ingegrepen zou kunnen gaan worden (ja, ik ben nogal eens een bemoeial, bemoei met met andermans zaken soms :) )
Goed dat je meedenkt. Ik heb naar aanleiding van JaleesaJoia contact met Cat22 opgenomen of dat zij haar mening kon geven zodat er wat duidelijk werd of haar actie/vraag mocht.
Het gevaar is dat geld de overhand gaat nemen waardoor er gedonder en verdriet kan ontstaan.

Ik heb laatst een fokster erg gematst maar ik zei wel tegen haar dat hoeven ze in het forum niet te weten want eigenlijk...

Geld vragen voor goederen of diensten is uit den boze. Onkosten vergoeden (verzenkosten bv) zijn bespreekbaar. Iemand een keertje matsen moet mogelijk zijn zolang er maar niet om geld gevraagd wordt.

Scorpie en ik gaan JaleesaJoia aanmoedigen dus wij zullen er wel voor zorgen dat ze het sponsor geld niet zomaar krijgt. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:15:56 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106963105
Eehhmm Cat en/of Lies? Mag ik een topic openen voor mijn neefje? Hij is 19 en heeft een ontwikkelingsachterstand, vreselijk lief jong wat druk bezig is met een opleiding tot hovenier. Hij krijgt binnenkort een eigen flatje om voor het eerst in zijn leven (met begeleiding) te kunnen gaan wonen, maar hij heeft gewoon nog heel veel basisspullen nodig (denk aan keukeninventaris, beddegoed, gordijnen en dat soort meuk)

Zou ik daarvoor een topic mogen openen? Of is dat net te ver buiten het grijze gebied?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:17:13 #48
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106965913
Kan er in FHF (net als bij een aantal andere fora / topics) niet een 'voor je post'-waarschuwing komen? Ik vind het zó irritant dat users om van alles en nog wat een topic in FHF openen :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  One tough cookie woensdag 18 januari 2012 @ 21:44:37 #49
169210 liesje1979
pi_106967345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm Cat en/of Lies? Mag ik een topic openen voor mijn neefje? Hij is 19 en heeft een ontwikkelingsachterstand, vreselijk lief jong wat druk bezig is met een opleiding tot hovenier. Hij krijgt binnenkort een eigen flatje om voor het eerst in zijn leven (met begeleiding) te kunnen gaan wonen, maar hij heeft gewoon nog heel veel basisspullen nodig (denk aan keukeninventaris, beddegoed, gordijnen en dat soort meuk)

Zou ik daarvoor een topic mogen openen? Of is dat net te ver buiten het grijze gebied?
Mja dat is een beetje in het grijze gebied ja, niet heel directe familie, Kan je niet samen met hem een account maken bijvoorbeeld en hem helpen met het vragen?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:17 schreef ElisaB het volgende:
Kan er in FHF (net als bij een aantal andere fora / topics) niet een 'voor je post'-waarschuwing komen? Ik vind het zó irritant dat users om van alles en nog wat een topic in FHF openen :@
Ik snap je punt maar die topicpointers (ik denk dat je dat bedoelt) kunnen volgens mij alleen in al geopenende topics gezzet worden. -O-
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:50:05 #50
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106967633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja dat is een beetje in het grijze gebied ja, niet heel directe familie, Kan je niet samen met hem een account maken bijvoorbeeld en hem helpen met het vragen?

Dat zou ook nog kunnen ja! Zal het hem eens voorleggen idd!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106969440
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mja dat is een beetje in het grijze gebied ja, niet heel directe familie, Kan je niet samen met hem een account maken bijvoorbeeld en hem helpen met het vragen?
Even helemaal los van het feit om wie het gaat, maar is dit niet wat omslachtig?
Want zo ken ik ook nog wel een aantal mensen die heel hard bepaalde spullen kunnen gebruiken. Maar dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment allemaal users die zich (in eerste instantie) alleen registreren om gratis spullen te komen halen. In dit geval zou ik, als ik Ireth was, denk ik gewoon een topic in V&A of FHF maken. Ik denk toch dat je erop mag vertrouwen dat vaste users niet voor heel de straat spullen bij elkaar scharrelen bijvoorbeeld, maar misschien alleen voor uitzonderingen.

Ik heb ook wel eens een topic geopend in FHF voor een bepaalde familie (zie [GEZ] wat nettere kleding voor hele familie). Op dit moment zijn zij hard op zoek naar huisraad/klusmateriaal (verf, behang etc.), omdat ze eindelijk een normaal huisje hebben gekregen in plaats van een caravan, maarja.. Moet ik dan maar tegen ze zeggen: "Joh, meld je maar aan op Fok! en open even een topic in FHF. Scharrel daar je spullen gewoon bij elkaar"?

Ik weet het niet hoor..
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:26:22 #52
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106969508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Even helemaal los van het feit om wie het gaat, maar is dit niet wat omslachtig?
Want zo ken ik ook nog wel een aantal mensen die heel hard bepaalde spullen kunnen gebruiken. Maar dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment allemaal users die zich (in eerste instantie) alleen registreren om gratis spullen te komen halen. In dit geval zou ik, als ik Ireth was, denk ik gewoon een topic in V&A of FHF maken. Ik denk toch dat je erop mag vertrouwen dat vaste users niet voor heel de straat spullen bij elkaar scharrelen bijvoorbeeld, maar misschien alleen voor uitzonderingen.

Ik heb ook wel eens een topic geopend in FHF voor een bepaalde familie (zie [GEZ] wat nettere kleding voor hele familie). Op dit moment zijn zij hard op zoek naar huisraad/klusmateriaal (verf, behang etc.), omdat ze eindelijk een normaal huisje hebben gekregen in plaats van een caravan, maarja.. Moet ik dan maar tegen ze zeggen: "Joh, meld je maar aan op Fok! en open even een topic in FHF. Scharrel daar je spullen gewoon bij elkaar"?

Ik weet het niet hoor..
Mjah.. heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106969694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mjah.. heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in...
Voor de duidelijkheid: ik bedoel daarmee dus echt niet dat ik het jou of hem niet gun ofzo hoor! Absoluut niet.

Ik vraag me alleen af of het in dit geval niet net zo handig is als jij zelf een topic zou (mogen) openen.. Dat probeerde ik uit te leggen.. ;)
  One tough cookie woensdag 18 januari 2012 @ 22:39:15 #54
169210 liesje1979
pi_106970089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Even helemaal los van het feit om wie het gaat, maar is dit niet wat omslachtig?
Want zo ken ik ook nog wel een aantal mensen die heel hard bepaalde spullen kunnen gebruiken. Maar dan krijg je dus inderdaad op een gegeven moment allemaal users die zich (in eerste instantie) alleen registreren om gratis spullen te komen halen. In dit geval zou ik, als ik Ireth was, denk ik gewoon een topic in V&A of FHF maken. Ik denk toch dat je erop mag vertrouwen dat vaste users niet voor heel de straat spullen bij elkaar scharrelen bijvoorbeeld, maar misschien alleen voor uitzonderingen.

Ik heb ook wel eens een topic geopend in FHF voor een bepaalde familie (zie [GEZ] wat nettere kleding voor hele familie). Op dit moment zijn zij hard op zoek naar huisraad/klusmateriaal (verf, behang etc.), omdat ze eindelijk een normaal huisje hebben gekregen in plaats van een caravan, maarja.. Moet ik dan maar tegen ze zeggen: "Joh, meld je maar aan op Fok! en open even een topic in FHF. Scharrel daar je spullen gewoon bij elkaar"?

Ik weet het niet hoor..
Daar heb je ook wel gelijk in, Alleen ik heb de discussie dat bepaalde vaste users meer mogen nog vers in mijn geheugen zitten. Natuurlijk vertrouw ik erop dat Ireth niet voor de hele straat spullen bij elkaar scharrelt, ook ga ik er Ireth een beetje kennende vanuit dat ze niet tegen de hele straat zal zeggen open maar een topic op Fok!
En ja, er is wel vaker eens een topic geopend voor familie, maar we hebben de afspraak gemaakt alleen voor directe naaste familie. Het blijft een lastig grijs gebied, Het leek mij wel een mooie middenweg zo. En helemaal als Ireth een beetje helpt en voor zijn verhaal instaat denk ik dat het voor users ook makkelijker is om te geven dan aan zomaar een newbie. En nieuwe users is natuurlijk nooit fout al moeten we inderdaad voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt van FHF maar dat lijkt me in dit geval (of het geval van jouw familie) niet aan de orde.
  One tough cookie woensdag 18 januari 2012 @ 22:41:43 #55
169210 liesje1979
pi_106970219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: ik bedoel daarmee dus echt niet dat ik het jou of hem niet gun ofzo hoor! Absoluut niet.

Ik vraag me alleen af of het in dit geval niet net zo handig is als jij zelf een topic zou (mogen) openen.. Dat probeerde ik uit te leggen.. ;)
Tuurlijk is dat net zo makkelijk, misschien zelfs wel makkelijker maar ik denk ook dat mensen eerder geneigd zijn te geven aan iemand die zelf ook in een topic is als aan een neefje van. ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:43:05 #56
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106970286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef liesje1979 het volgende:

Ik snap je punt maar die topicpointers (ik denk dat je dat bedoelt) kunnen volgens mij alleen in al geopenende topics gezzet worden. -O-
Jammer. Het merendeel van de topics dat hier geopend wordt, hoort hier niet. En ze zorgen voor zo'n onaangename sfeer en dat vind ik jammer (hand in eigen boezem, want ik post altijd zo'n uiterst geinige post met een linkje naar de faq :@ )
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  One tough cookie woensdag 18 januari 2012 @ 22:46:23 #57
169210 liesje1979
pi_106970444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jammer. Het merendeel van de topics dat hier geopend wordt, hoort hier niet. En ze zorgen voor zo'n onaangename sfeer en dat vind ik jammer (hand in eigen boezem, want ik post altijd zo'n uiterst geinige post met een linkje naar de faq :@ )
Ik weet echt niet hoe we het kunnen voorkomen, we hebben het er wel eens over gehad dat we maar helemaal onder in de index moesten staan. En ik ben je altijd dankbaar voor je linkjes, ik probeer users ook wat meer op de FAQ te wijzen. Dus vooral blijven doen! Vandaag was er zelfs iemand die de FAQ alsnog heeft gelezen. ;)
pi_106970737
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat net zo makkelijk, misschien zelfs wel makkelijker maar ik denk ook dat mensen eerder geneigd zijn te geven aan iemand die zelf ook in een topic is als aan een neefje van. ;)
Nouja goed, uiteindelijk stellen jullie de richtlijnen op, en daar hebben wij ons aan te houden.
Dus als jullie liever hebben dat mensen zich zelf registreren, dan zal ik dat natuurlijk ook accepteren :Y

Overigens vind ik dat in dat topic voor die familie die ik ken, behoorlijk meedenkend gereageerd werd, waarvoor respect! ^O^ Alleen ja, met kleren blijft het een beetje lastig, omdat het wel moet passen.
Verder ben ik niet van plan voor huisraad/klusspul een topic voor ze te openen hoor, deze keer sla ik even over. ;) Ik ga ze wel helpen met klussen binnenkort en ik kijk wel of ik zelf nog wat verf in de schuur heb staan enzo.
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:35 #59
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106985905
Kan de titel van Waar we trots op JaleesaJoia kunnen zijn. een sc tag erbij krijgen? Er ging iets niet goed met een nieuw deel aanmaken.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie donderdag 19 januari 2012 @ 13:15:52 #60
169210 liesje1979
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 januari 2012 @ 22:44:51 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107010447
-edit- opgelost.

[ Bericht 51% gewijzigd door DJMO op 21-01-2012 22:28:42 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:03:42 #62
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107062201
Een hoop acties vallen of staan met "vervoers problemen". Misschien is het een ide om [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) ook in de sticky topics te zetten.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107062474
Zou één van de modjes onder "niet op de foto" de volgende artikelen erbij willen zetten?

- Beeldbuis televisie Samsung, groter dan 37 cm, geen idee hoe groot

- Houten wandrekken

en de volgende artikelen willen doorstrepen/weghalen?

- Halterstang + gewichten
- 1 kattenreismandje
- massage rugkussen
- rotan rekje
- kruidenrekje
- keyboard
- kledingkasten

Mijn dank is groot :)
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 14:58:17 #64
169210 liesje1979
pi_107066654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef Jannuk het volgende:
Zou één van de modjes onder "niet op de foto" de volgende artikelen erbij willen zetten?

- Beeldbuis televisie Samsung, groter dan 37 cm, geen idee hoe groot

- Houten wandrekken

en de volgende artikelen willen doorstrepen/weghalen?

- Halterstang + gewichten
- 1 kattenreismandje
- massage rugkussen
- rotan rekje
- kruidenrekje
- keyboard
- kledingkasten

Mijn dank is groot :)
Check, alleen weet ik niet of je nog meer kattenreismandjes hebt?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:18:19 #65
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107080062
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie zaterdag 21 januari 2012 @ 22:23:06 #66
169210 liesje1979
  zondag 22 januari 2012 @ 01:31:29 #67
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107086594
quote:
Mag nog steeds dicht, evenals [Aangeboden] 2 kaartjes Twente-RKC
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  One tough cookie zondag 22 januari 2012 @ 03:46:34 #68
169210 liesje1979
pi_107093187
Torrent doet het niet
en
Downloaden torrent ??

Dat hoort hier toch niet?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  One tough cookie zondag 22 januari 2012 @ 13:40:05 #70
169210 liesje1979
pi_107094157
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:09 schreef Sally het volgende:
Torrent doet het niet
en
Downloaden torrent ??

Dat hoort hier toch niet?
Klopt!
pi_107109555
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_107109768
quote:
Weggehaald. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 januari 2012 @ 21:38:02 #73
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107116767
Kan de titel van de sc verandert worden in:Waar Ireth laat zien dat ze ballen heeft.
Er ging iets mis met plakken.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:58:29 #74
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107118095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jammer. Het merendeel van de topics dat hier geopend wordt, hoort hier niet. En ze zorgen voor zo'n onaangename sfeer en dat vind ik jammer (hand in eigen boezem, want ik post altijd zo'n uiterst geinige post met een linkje naar de faq :@ )
Die posts van jou zie ik absoluut niet als vervelend Elies dus gewoon mee doorgaan zolang je er de puf voor hebt al zou een andere oplossing natuurlijk ook fijn zijn.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 23 januari 2012 @ 18:40:44 #75
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_107146812
Zou 1 van de modjes de volgende titels uit het topic Diverse boeken/dvd's kunnen doorstrepen: Kleine meid - Sophie Hannah, Het stille huis - Ruth Rendell en The Coen Brothers selection

Alvast bedankt :).
want de klop doet het niet.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:51:48 #76
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107149786
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie maandag 23 januari 2012 @ 22:18:46 #77
169210 liesje1979
pi_107158893
Done en done.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:36:43 #78
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107185859
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107185985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
ecocard probleem mag ook gesloten worden.

Belle en het Beest opvoeren. :W
Slot en slot. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:48:48 #80
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107193997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Slot en slot. ^O^
:*
Kan deze Huuropzegging een schopje wgr krijgen?
Je had het al gezien.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:57:48 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107212805
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  One tough cookie woensdag 25 januari 2012 @ 18:38:07 #82
169210 liesje1979
pi_107229347
Hoi :W

mag er een [aangeboden] tagje voor mijn topic?
2 bioscoopkaartjes pathé

Dank :*
♥ scars make us who we are ♥
  One tough cookie woensdag 25 januari 2012 @ 19:53:27 #84
169210 liesje1979
pi_107229580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi :W

mag er een [aangeboden] tagje voor mijn topic?
[Aangeboden] 2 bioscoopkaartjes pathé

Dank :*
Uiteraard.
pi_107229662
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Uiteraard.
Dankjewel *;
♥ scars make us who we are ♥
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:07:20 #86
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_107230347
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee maar als je de link die Elisa post even leest snap je dit slotje vast wel. ;)
Waar vind ik een CCCP schild?

Nee eigenlijk niet :@
  One tough cookie woensdag 25 januari 2012 @ 20:11:59 #87
169210 liesje1979
pi_107230610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef PH-KCD het volgende:

[..]

Waar vind ik een CCCP schild?

Nee eigenlijk niet :@
Ik kan mij voorstellen dat de naam van dit subforum wat verwarring kan opleveren, het is immers Fok!kers helpen Fok!kers. Alleen, zoals je in de FAQ die Elisa postte kunnen lezen dat FHF eigenlijk bedoelt is om FOK!kers die het even moeilijk hebben, of het gewoon niet zo ruim hebben te helpen met dingen die ze nodig hebben maar niet kunnen betalen. In het kort. ;)
Jouw vraag past daar niet echt tussen, misschien kan je het wel in GC (General chat) proberen?
Is het je duidelijker nu?
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:22:39 #88
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_107231257
Ah, okay, nu is het duidelijk ja. Bedankt! :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:32:15 #89
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107237828
De datum is er dus mag de tag animocheck uit de titel? [animocheck] FHF meet in utrecht
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 januari 2012 @ 22:32:50 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107237862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
De datum is er dus mag de tag animocheck uit de titel? [animocheck] FHF meet in utrecht
en de datum erin ? :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107239184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
De datum is er dus mag de tag animocheck uit de titel? FHF meet in utrecht - Vrijdag 13 april!
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

en de datum erin ? :)
FHF meet in utrecht - Vrijdag 13 april!
Zoiets? :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107239297
Maar dan nog Utrecht met een hoofdletter en een - tussen FHF en meet. [/taalnazi] ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_107239362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Felixa het volgende:
Maar dan nog Utrecht met een hoofdletter en een - tussen FHF en meet. [/taalnazi] ;)
Staat er toch? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107239438
En ik heb het gifje van Rucky in de OP gezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:01:28 #95
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107239642
Dank je Cat22 misschien er nog even bowlingmeet van maken. :@
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107240087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
Dank je Cat22 misschien er nog even bowlingmeet van maken. :@
Volgende wijziging kost je een reep chocola. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 januari 2012 @ 23:10:25 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107240147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgende wijziging kost je een reep chocola. :P
tagje maken van FHF? O-) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107240216
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

tagje maken van FHF? O-) ;)
Ik zie geen chocolade voor me liggen. :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 januari 2012 @ 23:17:26 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107240517
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zie geen chocolade voor me liggen. :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:26:56 #100
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107241003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgende wijziging kost je een reep chocola. :P
We zitten in FHF tegenprestaties zijn niet toegestaan. :D
Je zou me ook modrechten kunnen geven zodat ik het zelf kan oplossen. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107241214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Rucky het volgende:

[..]

We zitten in FHF tegenprestaties zijn niet toegestaan. :D
Touché! _O_
quote:
Je zou me ook modrechten kunnen geven zodat ik het zelf kan oplossen. :D
Die powers heb ik niet. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:03:04 #102
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_107325594
De volgende volgende titels uit het topic Diverse boeken/dvd's mogen worden doorgestreept:

Gekweld, Een stadje aan de rivier, De boeken van bloed, Scarabeo + De zwakste schakel, Belofte maakt schuld, The awakening + the struggle, The fury + the reunion, Nightfall, Shadow souls, The wedding date en An officer and a gentleman.

Als een modje zo vriendelijk zou willen zijn O+
want de klop doet het niet.
pi_107326987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef HV het volgende:
De volgende volgende titels uit het topic Diverse boeken/dvd's mogen worden doorgestreept:

Gekweld, Een stadje aan de rivier, De boeken van bloed, Scarabeo + De zwakste schakel, Belofte maakt schuld, The awakening + the struggle, The fury + the reunion, Nightfall, Shadow souls, The wedding date en An officer and a gentleman.

Als een modje zo vriendelijk zou willen zijn O+
Done. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:05:52 #104
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107327334
Dit topic opschonen of verplaatsen dan maar ;) Wijzigen van profiel
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_107327496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dit topic opschonen of verplaatsen dan maar ;) Wijzigen van profiel
Done. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:12:09 #106
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107327515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Done. :)
:*
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 30 januari 2012 @ 13:08:47 #107
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107398016
Gezocht: Stadsfiets Batavus/Ranger (zie foto) is dubbel en volgens mij hoort die ook weer niet in het FHF thuis.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie maandag 30 januari 2012 @ 21:19:36 #108
169210 liesje1979
pi_107441373
[Aangeboden] 2 bioscoopkaartjes pathé

mag dicht, kaartjes zijn inmiddels vergeven *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_107442616
Gratis afmixen en uitgave van muziek

Is dit een topic voor FHF? Of kan dit beter gewoon richting MUZ?
pi_107444360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[Aangeboden] 2 bioscoopkaartjes pathé

mag dicht, kaartjes zijn inmiddels vergeven *O*
Done! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef JK1982 het volgende:
Gratis afmixen en uitgave van muziek

Is dit een topic voor FHF? Of kan dit beter gewoon richting MUZ?
Naar gekeken en afgehandeld. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:42:30 #112
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107466158
Even naar dig verplaatsen? Hulp bij foto's bewerken
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:46:40 #113
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_107500718
Mag de TT aangepast worden naar "Waar we zeiken over TT's..."

[SC] #21 Waar Papabear met snotneus zijn bed weer terug krijgt!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:59:44 #114
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107503692
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_107510133
quote:
Ik moet nog even vertellen of 'ie werkt ;) Vanavond :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  One tough cookie donderdag 2 februari 2012 @ 11:21:49 #116
169210 liesje1979
pi_107510519
@Ireth, yep.

@Mark en Sally, ok wachten we nog even tot vanavond. *O*
pi_107529657
Hallo lieve modjes
volgens mij is dit meer iets voor vraag en aanbod aangezien het toch niet gratis hoeft:
GEVRAAGD: Smartphone (hoeft niet gratis)

:)

deze zijn afgehaald dus slotje:

Luxe ingebonden jaargangen Power Unlimited

hier is alles ook al weg:
aangeboden: Mooie bank en dressoirkast, gratis

[ Bericht 16% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 02-02-2012 20:23:04 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_107553035
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo lieve modjes
volgens mij is dit meer iets voor vraag en aanbod aangezien het toch niet gratis hoeft:
GEVRAAGD: Smartphone (hoeft niet gratis)

:)

deze zijn afgehaald dus slotje:

Luxe ingebonden jaargangen Power Unlimited

hier is alles ook al weg:
aangeboden: Mooie bank en dressoirkast, gratis

Had Liesje al gezien, slotje en slotje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:27:10 #120
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107587207
Lijkt me wel :Y


En GEVRAAGD: Smartphone (hoeft niet gratis) mag dcht van TS
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_107587848
quote:
Was al geschopt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:27 schreef Mark het volgende:
Lijkt me wel :Y

En GEVRAAGD: Smartphone (hoeft niet gratis) mag dcht van TS
En slotje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107599060
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was al geschopt.

Eg nie. o|O
pi_107687463
Even spammen. O-)
De Yvonne Awards
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 februari 2012 @ 21:12:50 #124
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107691452
Hoi :)
Zou één van de mods mijn eerste post aan willen passen? Ik heb namelijk nog twee bonnen die ik weg doe :)

Aangeboden: Twee Kruidvat Hotelbonnen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 6 februari 2012 @ 21:28:55 #125
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107692450
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Even spammen. O-)
De Yvonne Awards
Ik hoef eigenlijk helemaal niet in die lijst te staan. :@
Ik help Fokkers omdat ik het leuk vind en omdat ik toevallig kan. En niet om een Award te verdienen en zo moet het fhf ook blijven.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107693381
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef automatic_ het volgende:
Hoi :)
Zou één van de mods mijn eerste post aan willen passen? Ik heb namelijk nog twee bonnen die ik weg doe :)

Aangeboden: Twee Kruidvat Hotelbonnen.
Aangepast en hopelijk naar wens.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk helemaal niet in die lijst te staan. :@
Ik help Fokkers omdat ik het leuk vind en omdat ik toevallig kan. En niet om een Award te verdienen en zo moet het fhf ook blijven.
Niemand die erin staat deed het voor de award. Dat is ook niet meer dan een soort gebbetje na al het fok verkiezingsgeweld. Wij hebben gekeken naar mensen die een schouderklopje verdienen (en zijn vast mensen vergeten :@ ) en daar hoor jij bij. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107695200
iedereen in FHF verdient een schouderklopje :Y
  maandag 6 februari 2012 @ 22:17:49 #128
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107695349
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef loecje het volgende:
iedereen in FHF verdient een schouderklopje :Y
:Y
Het enige wat mij nog eens tof lijkt is om een kop koffie met Yvonne te gaan drinken. Zij verdient de award omdat ze het fhf forum mogelijk heeft gemaakt. En de moderators Cat22 en Liesje1979 omdat zij het in goede banen kunne houden. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 6 februari 2012 @ 22:18:49 #129
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_107695402
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

:Y
Het enige wat mij nog eens tof lijkt is om een kop koffie met Yvonne te gaan drinken. Zij verdient de award omdat ze het fhf forum mogelijk heeft gemaakt. En de moderators Cat22 en Liesje1979 omdat zij het in goede banen kunne houden. :Y
En elies om het aan te durven de eerste kerstpakkettenactie te leiden! (lijden :D )
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 6 februari 2012 @ 22:22:32 #130
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107695577
Elies is sowieso een schat O+
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  One tough cookie maandag 6 februari 2012 @ 22:24:19 #131
169210 liesje1979
pi_107695659
O+ Natuurlijk verdient iedereen in FHF een schouderklopje maar we moesten toch een keuze maken en zoals Cat al zegt zijn we vast ook users vergeten.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:38:26 #132
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_107696346
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elies is sowieso een schat O+
Jij ook. En je bent een leuk wijf :Y O+

Ik denk er nog wel eens aan terug. Wat was het toen ook koud hè :o Maar wat hebben we een leuke dag gehad (vond ik) en nog nooit heeft een boterham met pindakaas mij beter gesmaakt O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 6 februari 2012 @ 22:40:31 #133
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107696444
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
O+ Natuurlijk verdient iedereen in FHF een schouderklopje maar we moesten toch een keuze maken en zoals Cat al zegt zijn we vast ook users vergeten.
De blije gezichten van de fokkers die ik heb geholpen zijn genoeg voor mij. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 6 februari 2012 @ 22:48:04 #134
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107696860
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij ook. En je bent een leuk wijf :Y O+

Ik denk er nog wel eens aan terug. Wat was het toen ook koud hè :o Maar wat hebben we een leuke dag gehad (vond ik) en nog nooit heeft een boterham met pindakaas mij beter gesmaakt O+
Het was briljant. 3 mensen die elkaar niet kennen in een dorp met 3 mensen en een paardekop in een ontzettend schattig huisje op een zolder met een paar potten verf en tapijttegels!

Ik heb toen zelfs het bed super strak opgemaakt. Zo strak krijg ik t thuis niet :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 6 februari 2012 @ 23:28:17 #135
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_107698666
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het was briljant. 3 mensen die elkaar niet kennen in een dorp met 3 mensen en een paardekop in een ontzettend schattig huisje op een zolder met een paar potten verf en tapijttegels!

Ik heb toen zelfs het bed super strak opgemaakt. Zo strak krijg ik t thuis niet :p
Ge-wel-dig. Ik heb genoten van die dag. Hoe verrot ik ook was aan het einde ervan O+

:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 februari 2012 @ 16:29:34 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107717606
FHF bowlingmeet in Utrecht - Vrijdag 13 april! - #2
zou deze gereekst kunnen worden? :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107719285
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:29 schreef DJMO het volgende:
FHF bowlingmeet in Utrecht - Vrijdag 13 april! - #2
zou deze gereekst kunnen worden? :@
o|O
pi_107720852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef JK1982 het volgende:

[..]

o|O
Niet slaan. :o Tweede delen worden volgens mij niet automagisch reeks.
*stroopt mouwen op*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107729748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet slaan. :o Tweede delen worden volgens mij niet automagisch reeks.
*stroopt mouwen op*
Dat is geen slaan, maar een corrigerend tikje O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 februari 2012 @ 21:47:07 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107730693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dat is geen slaan, maar een corrigerend tikje O-)
:{

dank je wel cat :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:29:22 #141
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107735836
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ge-wel-dig. Ik heb genoten van die dag. Hoe verrot ik ook was aan het einde ervan O+

:*
Asfalt gaat binnenkort weer verhuizen he ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 februari 2012 @ 00:20:14 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107737644
Kan iemand de tt van de SC even aanpassen? in: waar eisen er niet toe doen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:20:52 #143
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_107737666
quote:
12s.gif Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand de tt van de SC even aanpassen? in: waar eisen er niet toe doen ...
:o
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie woensdag 8 februari 2012 @ 01:33:08 #144
169210 liesje1979
pi_107739265
quote:
12s.gif Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand de tt van de SC even aanpassen? in: waar eisen er niet toe doen ...
Ja.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:30:19 #145
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107803819
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107803982
quote:
Done!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:54:12 #147
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107805096
Ik heb er ook nog eentje voor de prullenbak.
Hulp gevraagd voor onderzoek
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107807263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Rucky het volgende:
Ik heb er ook nog eentje voor de prullenbak.
Hulp gevraagd voor onderzoek
Enquetes zijn sinds kort toegestaan op Fok. Maar FHF is (ondanks de naam :P ) natuurlijk niet de beste plek. Ik ben aan het overleggen in welk forum hij beter past.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:47:45 #149
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107808030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enquetes zijn sinds kort toegestaan op Fok. Maar FHF is (ondanks de naam :P ) natuurlijk niet de beste plek. Ik ben aan het overleggen in welk forum hij beter past.
Dat weet ik maar iemand die zich registreert op Fok en een enquete voorschoteld en vervolgens ofline gaat mag van mij opdonderen. Een Fokker die een enquete wil houden heb ik geen moeite mee.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107828241
Knappe singles gezocht!

Lijkt me niet echt FHF, toch?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:14:36 #151
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107830841
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107852966
Deze mag dicht: [gez] een gratis pctje , wie kan en wil mij helpen?

Dank jullie wel! :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 08:49:36 #153
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107853315
Vraagje.. Ik zie steeds vaker topics langskomen waarin wordt gevraagd naar hulp voor familie/vrienden van FOK!kers, net zelfs de vraag voor een halve huisraad die blijkbaar voor een deel ook liefst nog aan bepaalde eisen voldoet.
Ik dacht eigenlijk dat dit forum was om FOK!kers te helpen, of is dat inmiddels ook uitgebreid naar mensen die gerelateerd zijn aan FOK!kers?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:08:05 #154
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107854115
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 08:49 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje.. Ik zie steeds vaker topics langskomen waarin wordt gevraagd naar hulp voor familie/vrienden van FOK!kers, net zelfs de vraag voor een halve huisraad die blijkbaar voor een deel ook liefst nog aan bepaalde eisen voldoet.
Ik dacht eigenlijk dat dit forum was om FOK!kers te helpen, of is dat inmiddels ook uitgebreid naar mensen die gerelateerd zijn aan FOK!kers?
Het fhf is idd voor fokkers of hun directe familie. Sommige topics zitten een beetje in het grijze gebied maar zolang het geen personen zijn die het fhf misbruiken heb ik daar geen moeite mee.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:38:43 #155
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107858480
De bowlingmeet is min of meer rond kan de op vervangen worden met de volgende tekst?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie biedt reizen met ov-korting aan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
Ik kan mensen met 40% korting meenemen met de trein, vanaf Leiden of Den Haag (of plaatsen waar de trein langsrijdt :)

[quote]0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef loecje het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanuit Groningen met de trein. Er kunnen dan 3 mensen met 40% korting op traject Groningen-Utrecht meereizen.
Ga je mee?
quote:
Hey, daar kan ik nu nog niets van zeggen maar zal er zeker naar kijken want vorige keer was ook gezellig!
En gezellig gaat het dit keer ook weer worden. :Y
*O* *O* *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:39:37 #156
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_107858496
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:08 schreef Rucky het volgende:

[..]

Het fhf is idd voor fokkers of hun directe familie. Sommige topics zitten een beetje in het grijze gebied maar zolang het geen personen zijn die het fhf misbruiken heb ik daar geen moeite mee.
Precies.

Het is altijd lastig om een scheidslijn te trekken tussen wie mag wel en wie mag geen hulp vragen. Het blijft altijd zo dat de gevers zelf bepalen aan wie ze hun huisraad geven, dus daar zouden gevers op kunnen slecteren als ze dat willen. .
Mensen mogen altijd aangeven welke zaken ze specifiek nodig hebben, soms zijn er heel goede redenen voor (handicap, passend bij spullen die ze al hebben, etc.). Maar hoe specifieker je bent in je vraag, hoe kleiner de kans dat er iemand is met juist dat aanbod. Maar daar komt men dan vanzelf achter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:40:16 #157
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_107858522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
De bowlingmeet is min of meer rond kan de op vervangen worden met de volgende tekst?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas hem aan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:42:20 #158
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107858574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik pas hem aan. ^O^
Melk, puur of hazelnoot. :D
Iig dank je. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:55:16 #159
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_107858940
Melk. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 februari 2012 @ 18:08:46 #160
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107937600
Dit topiq hoort mi ook in een ander forum.geld terug krijgen bij een winkel
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Mailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.comANWB Verzekeringen
  maandag 13 februari 2012 @ 18:23:50 #161
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107938168
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
Dit topiq hoort mi ook in een ander forum.geld terug krijgen bij een winkel
Misschien sowieso een waarschuwing naar die gast. Dit is al de zoveelste keer dat hij in FHF post en dat is ook vooral wat hij doet.. Hij opent een topic voor een probleem, post er over het algemeen nog 1x en daarna zie je m niet meer. Kan ie geen Topic Start verbod krijgen? :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 13 februari 2012 @ 19:14:11 #162
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107940300
welk stone island vest is dit en uit welk jaar komt deze
En daar is het volgende topic van Mokumboy al.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 13 februari 2012 @ 19:42:52 #163
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_107941564
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
Dit topiq hoort mi ook in een ander forum.geld terug krijgen bij een winkel
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
welk stone island vest is dit en uit welk jaar komt deze
En daar is het volgende topic van Mokumboy al.
Beiden gesloten en TS een PM gestuurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:26:52 #164
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107959288
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:34:41 #165
97394 JK1982
pi_107959451
Niks meer horen

Deze mag naar MUZ ofzo denk ik? iig geen FHF..
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:26:45 #166
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107967950
Dit topic mag verplaatst worden naar V&A ;) [Gezocht] Vijverbak
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 15 februari 2012 @ 01:44:46 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107995283
[GRATIS] zwarte IKEA kast mag dicht, de kast is opgehaald.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  One tough cookie woensdag 15 februari 2012 @ 02:05:45 #168
169210 liesje1979
pi_107995418
quote:
Is naar LIf al.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dit topic mag verplaatst worden naar V&A ;) [Gezocht] Vijverbak
Is al.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 01:44 schreef Mark het volgende:
[GRATIS] zwarte IKEA kast mag dicht, de kast is opgehaald.
Yep.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:11:39 #169
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_108026452
Het staat niet duidelijk in de FAQ/policy, maar moet alles hier gratis weggegeven worden?
So we just called him Fred
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:30:42 #170
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_108027722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef FredvZ het volgende:
Het staat niet duidelijk in de FAQ/policy, maar moet alles hier gratis weggegeven worden?
Je moet niks, maar als je hier zaken wil aanbieden dan mag in FHF geen geld of dienst als tegenprestatie gevraagd worden. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:54:29 #171
364123 Ayumu2.0
pi_108029282
4 stoelen

Mag dicht omdat niemand ze hier op FOK! wou hebben... Heb ik ze maar verkocht ;(

Wou er best iemand gelukkig mee maken maar dat lieten jullie niet toe :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:56:52 #172
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_108029412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
4 stoelen

Mag dicht omdat niemand ze hier op FOK! wou hebben... Heb ik ze maar verkocht ;(

Wou er best iemand gelukkig mee maken maar dat lieten jullie niet toe :P
Slotje. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:57:43 #173
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108029459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je moet niks, maar als je hier zaken wil aanbieden dan mag in FHF geen geld of dienst als tegenprestatie gevraagd worden. :)
Dat mag van mij ook wel even in de FAQ vermeld worden. Volgens mij stond het er ook eens dat er niet om een tegendienst mocht worden gevraagd. Hooguit vervoers/verzendkosten. En dat het FHF is bedoeld voor hulp aan fokkers of hun directe familieleden kan ik ook niet meer terugvinden.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:04:04 #174
364123 Ayumu2.0
pi_108029768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je moet niks, maar als je hier zaken wil aanbieden dan mag in FHF geen geld of dienst als tegenprestatie gevraagd worden. :)
Ik vond waar het nu over ging vrij opmerkelijk laten we het daar maar ophouden.

quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Slotje. :'(
Plafond ventilator

Nou hopelijk raak ik deze hier wel kwijt :7
  Redactie Frontpage donderdag 16 februari 2012 @ 18:30:55 #175
38148 crew  Innisdemon
pi_108051654
Een ideetje voor dit subforum.
Zet aan het begin van je titel je plaatsnaam, dan weet eenieder dit door dit forum heenbrowst of het zinvol is 't te lezen.

Dus bv:
[Omg Utrecht] Gezocht: boekenkast
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  One tough cookie donderdag 16 februari 2012 @ 18:35:04 #176
169210 liesje1979
pi_108051805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef Innisdemon het volgende:
Een ideetje voor dit subforum.
Zet aan het begin van je titel je plaatsnaam, dan weet eenieder dit door dit forum heenbrowst of het zinvol is 't te lezen.

Dus bv:
[Omg Utrecht] Gezocht: boekenkast
Het is geen gek idee om woonplaatsen in de TT op te nemen als dat van belang is, maar ik zou dan eerder kiezen voor [Gez] boekenkast omgeving Utrecht. Dit omdat kasten enzo redelijk plaatsgebonden zijn maar dit gaat niet echt op voor bijvoorbeeld zegels van de plusmarkt.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 februari 2012 @ 08:49:15 #177
38148 crew  Innisdemon
pi_108070069
Het is inderdaad niet altijd relevant, maar bij topics waar dat wel zo is, lijkt het vermelden me wel een meerwaarde hebben. Wat die opmaak betreft, ach dat maakt dan ook niet zoveel uit :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:55:03 #178
97394 JK1982
pi_108077768
Tijd voor een slotje misschien?

Leenauto nodig voor paar weken
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:42:29 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_108079384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef JK1982 het volgende:
Tijd voor een slotje misschien?

Leenauto nodig voor paar weken
Schopje naar V&A lijkt me logischer..
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:15:47 #180
46699 vannelle
pi_108086367
Of PTA
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautiful
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:58:23 #181
97394 JK1982
pi_108090277
Of ONZ.. :X
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:12:55 #182
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_108090748
Ik heb er een slotje op gezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:38:19 #183
364123 Ayumu2.0
pi_108091791
Plafond ventilator

En gooi maar dicht is weg! *)
  One tough cookie vrijdag 17 februari 2012 @ 19:39:56 #184
169210 liesje1979
pi_108091859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Plafond ventilator

En gooi maar dicht is weg! *)
Done!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:10:50 #185
46699 vannelle
pi_108133120
GRATIS salontafel met lade kan dicht, ik weet 100% zeker dat het afgerond is. :)
  zondag 19 februari 2012 @ 12:41:15 #186
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_108144463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef vannelle het volgende:
GRATIS salontafel met lade kan dicht, ik weet 100% zeker dat het afgerond is. :)
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 februari 2012 @ 07:57:09 #187
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108176567
Probleem pleisters
:? Misschien schop lif
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:59:36 #188
97394 JK1982
pi_108397440
Volgens mij hoort deze hier niet helemaal..

STEM VOOR MIJN VIDEO Kleine moeite, groot gebaar
  zondag 26 februari 2012 @ 11:43:27 #189
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_108409257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij hoort deze hier niet helemaal..

STEM VOOR MIJN VIDEO Kleine moeite, groot gebaar
Helemaal niet, zelfs.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 februari 2012 @ 11:47:57 #190
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_108409378
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helemaal niet, zelfs.
Really?

Verandering met betrekking tot enquêtes onderzoeken en oproepen.

Hier wordt ook 'oproepen' genoemd, tenslotte.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
Knab - Jouw online bankBunq - bank of the freeDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:22:58 #191
364123 Ayumu2.0
pi_108521697
3tal foto's van baby en ouders gevonden eigenaar gezocht!

Mogen de foto's in censuur in het topic of is dit niet toegestaan?

Modjes help me eens uit! O+
  One tough cookie dinsdag 28 februari 2012 @ 22:55:54 #192
169210 liesje1979
pi_108523589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
3tal foto's van baby en ouders gevonden eigenaar gezocht!

Mogen de foto's in censuur in het topic of is dit niet toegestaan?

Modjes help me eens uit! O+

Met censuur zou ik niet weten waarom niet. Maar denk je niet dat je bijvoorbeeld in GC meer views zou krijgen?

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Really?

Verandering met betrekking tot enquêtes onderzoeken en oproepen.

Hier wordt ook 'oproepen' genoemd, tenslotte.
Het is niet meer zo krampachtig en onderzoeken worden wel toegstaan maar dit is wel echt erg spammerig. ;)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:09:10 #193
364123 Ayumu2.0
pi_108524372
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Met censuur zou ik niet weten waarom niet. Maar denk je niet dat je bijvoorbeeld in GC meer views zou krijgen?

Oke, Foto toegevoegd als je denkt dat het daar meer views krijgt mag je het best daar naar verplaatsen :Y
  zondag 4 maart 2012 @ 20:31:07 #194
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108714265
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 11 maart 2012 @ 21:08:45 #195
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_108986075
Hoort deze wel hier / op Fok?? Omdat er geld als soort van beloning/betaling mee gemoeid is???

Hey (tijdelijke) wielrenner gezocht
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 12 maart 2012 @ 16:08:05 #196
369568 Chamastya
pi_109014159
  maandag 12 maart 2012 @ 16:14:54 #197
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_109014446
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
Hoort deze wel hier / op Fok?? Omdat er geld als soort van beloning/betaling mee gemoeid is???

Hey (tijdelijke) wielrenner gezocht
*rammelt met sleutelbos voor de slotjes*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:12:11 #198
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109056196
TS heeft een nieuw topic in DIG geopend. Dus volgens mij kan die hier dicht.
Alle browsers kunnen 192.168.1.1 niet connecten.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:22:47 #199
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109146794
Kunnen enquêtes door net geregistreerde fokkers en vervolgens ofline gaan graag even opdonderen uit het fhf forum? Daar is het fhf niet voor bedoelt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:30:53 #200
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109147298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Kunnen enquêtes door net geregistreerde fokkers en vervolgens ofline gaan graag even opdonderen uit het fhf forum? Daar is het fhf niet voor bedoelt.
Toch wel. Je kan ze vervelend vinden, maar sinds enige tijd zijn ze toegestaan. TS mag zo'n beetje zelf kiezen waar hij / zij 'm opent en het is nog nooit verplicht geweest om daarna te blijven F5-en tot je een ons weegt :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Speel mee met Lucky Day en win!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBunq - bank of the free
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:34:19 #201
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_109147574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Kunnen enquêtes door net geregistreerde fokkers en vervolgens ofline gaan graag even opdonderen uit het fhf forum? Daar is het fhf niet voor bedoelt.
Ik snap je frustratie, maar het beleid hierin is een poosje geleden veranderd en enquetes zijn toegestaan. Maar als Liesje of ik een enquete zien die in een ander subforum beter past en reacties zal opleveren dan verplaatsen we hem met liefde. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:35:34 #202
19638 frederik
pi_109147669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Toch wel. Je kan ze vervelend vinden, maar sinds enige tijd zijn ze toegestaan. TS mag zo'n beetje zelf kiezen waar hij / zij 'm opent en het is nog nooit verplicht geweest om daarna te blijven F5-en tot je een ons weegt :)
Welliswaar zijn enquetes toegestaan, maar moeten posts niet nog steeds aan de regels van het betreffende forumdeel voldoen? En passen binnen het betreffende forum zou ook wel handig zijn lijkt me
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:41:39 #203
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109148033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef frederik het volgende:

Welliswaar zijn enquetes toegestaan, maar moeten posts niet nog steeds aan de regels van het betreffende forumdeel voldoen? En passen binnen het betreffende forum zou ook wel handig zijn lijkt me
Vast en zeker. Maar enquetes passen eiks bijna altijd wel een beetje in FHF. Niet in hoe FHF bedoeld is, maar toch... zeg maar: zo op het eerste gezicht ;)

Ik vind enquetes over het algemeen trouwens ook stom hoor. En ik vind ze stommer naarmate de TS minder moeite heeft gedaan om a) een fatsoenlijke OP te maken en b) om een fatsoenlijke enquete te maken.

De nieuwste is eigenlijk echt best leuk :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:52:42 #204
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109148730
Ik heb ook geen moeite met enquêtes maar dit is fokkers helpen fokkers en personen die op elk forum (niet alleen alleen Fok) na registratie een enquête neer pleuren horen hier niet thuis.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie donderdag 15 maart 2012 @ 21:55:49 #205
169210 liesje1979
pi_109148960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Rucky het volgende:
Ik heb ook geen moeite met enquêtes maar dit is fokkers helpen fokkers en personen die op elk forum (niet alleen alleen Fok) na registratie een enquête neer pleuren horen hier niet thuis.
Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:56:51 #206
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109149039
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.
Mwoah...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:24:01 #207
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109150893
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.
Dat is heel makkelijk google maar eens op de vraag. Dan zie je dat die bij meerdere forums wordt gesteld. En altijd net geregistreerd en vervolgens ergens anders opnieuw doen. En waarom zou je een kloon aanmaken voor een normale enquête vraag? Je krijgt van mij meer sympatie als je dat nou juist niet doet, we zitten niet in het sex forum ofzo.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 06:22:53 #208
97394 JK1982
pi_109157795
Goedemorgen.. Zou iemand er misschien deel 47 van willen maken in de TT?

[SC] #48 Waar de kogels je om de oren fluiten..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:55:20 #209
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_109167397
Mogen kortingscodes/bonnen etc. in FHF gratis aangeboden worden?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:59:48 #210
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_109167549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
Mogen kortingscodes/bonnen etc. in FHF gratis aangeboden worden?
Jazeker. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Boek goedkoper bij booking.comDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:11:45 #211
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109188654
Ondertiteling VLC schopje dig graag.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie vrijdag 16 maart 2012 @ 23:46:56 #212
169210 liesje1979
pi_109190074
Thanks.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:37:35 #213
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109205388
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:32:50 #214
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109208494
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 20:15:39 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_109211768
quote:
wat dat tweede topic betreft: gun de kinders hun speeltuin.
:D
  One tough cookie zaterdag 17 maart 2012 @ 20:41:13 #216
169210 liesje1979
pi_109212544
Yvonne was al in het inboedeltopic. En de rest check.
  One tough cookie zondag 18 maart 2012 @ 22:23:41 #217
169210 liesje1979
pi_109254762
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ohja. Nou ik ken ze ook :7

En als je debiele kusje kusje kroel kroel posts laat staan omdat ze kusje kusje kroel kroel zijn waar niemand wat aan heeft zie ik niet in waarom je hier post. Heb je geen matras ofzo die je kan doneren?

Ja ik weet het, was al niet meer nodig maar dan heb je tenminste nog wat.
quote:
4s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
guus, het gaat om hulp... je biedt iets aan.. of iemand het aanneemt is aan die persoon

en ik moet zeggen dat ik het tof vind.. dat er zo massaal wordt gekeken wat iemand kan doen.

en nee, ik heb geen spullen, ik heb geen geld, maar wel 2 handen en die kan ik aanbieden..

En ik denk dat je nou wel weer ontopic kan...
  One tough cookie zondag 18 maart 2012 @ 22:26:45 #218
169210 liesje1979
pi_109254977
Ja ik laat kusjekroel posts staan, en ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand daar wat aan heeft. Nee het is geen materiele hulp maar in de situatie is het ook wel fijn om gewoon te horen dat mensen met je meeleven. Nee ik heb geen matrassen, ik heb wel wat servies wat ik ook aangeboden heb.
  maandag 26 maart 2012 @ 10:46:52 #219
244090 rats
pi_109522892
Aangeboden 2x tv, mobiel, hondenvoer Hier mag een slotje op. Inmiddels is alles voorzien van nieuwe eigenaar
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:39:57 #220
97394 JK1982
pi_109561625
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZoek je mobiel op gsmwebMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:28:30 #221
49243 Sally
pi_109563059
Dit lijkt me ook niet zo aardig: [Aangeboden] Kopjes en glaasjes
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  One tough cookie dinsdag 27 maart 2012 @ 12:36:45 #222
169210 liesje1979
pi_109563310
Twee slotjes en een post in het kopjestopic. :*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:54:03 #223
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_109563870
Er mag ook een slotje op het kopjestopic hoor, vanmiddag gaan ze naar de kringloop -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  One tough cookie dinsdag 27 maart 2012 @ 12:56:02 #224
169210 liesje1979
pi_109563925
Ik zag het, heb het gesloten. Jammer. :*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:05:37 #225
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_109564228
Top, dat was snel! :D
Heel jammer, maar ach, misschien is nu iemand anders er blij mee :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:17:42 #226
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109580697
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:11:20 #227
49243 Sally
pi_109614032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:05 schreef Muck het volgende:
Top, dat was snel! :D
Heel jammer, maar ach, misschien is nu iemand anders er blij mee :)
Ja, als ze nou niet zo ver weg waren geweest, had mijn vriend nog wel interesse gehad in de Chocomel-mokken. Maar ja, Rotterdam-Noord is wat ver weg van Arnhem :') :D

Wellicht dat je er nu iemand anders blij mee hebt gemaakt! ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 2 april 2012 @ 17:47:54 #228
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109812037
Kraai in schoorsteen.
Schopje F&F?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 2 april 2012 @ 20:04:19 #229
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_109818214
Zou een van de mods Ipod willen sluiten? Alvast bedankt.

^O^
  maandag 2 april 2012 @ 20:50:08 #230
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_109821175
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Rucky het volgende:
Kraai in schoorsteen.
Schopje F&F?
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef hexje het volgende:
Zou een van de mods Ipod willen sluiten? Alvast bedankt.

^O^
Geschopt en geslot. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Boek je safari bij Beekse BergenBoek je safari bij Beekse BergenANWB Verzekeringen
  donderdag 5 april 2012 @ 20:18:15 #231
49243 Sally
pi_109953852
Hoi, zou iemand de OP een klein beetje kunnen wijzigen van [aangeboden] Gratis: tweezitsbankje ?

Het gaat om toevoeging van het onderstreepte (niet onderstreept erin zetten, dus ;)):

Gratis op te halen in Arnhem-Zuid: een off-whitekleurig tweezitsbankje van het merk LeoLux, met
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 5 april 2012 @ 21:09:13 #232
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_109956726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Sally het volgende:
Hoi, zou iemand de OP een klein beetje kunnen wijzigen van [aangeboden] Gratis: tweezitsbankje ?

Het gaat om toevoeging van het onderstreepte (niet onderstreept erin zetten, dus ;)):

Gratis op te halen in Arnhem-Zuid: een off-whitekleurig tweezitsbankje van het merk LeoLux, met
Done! :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 april 2012 @ 21:18:35 #233
49243 Sally
pi_109957325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Done! :)
Thnx :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:26:44 #234
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_109993775
gezocht: laptopoplader
Mag dicht, oplossing gevonden :)
Twiddel
  One tough cookie vrijdag 6 april 2012 @ 20:45:04 #235
169210 liesje1979
pi_109997736
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef summer2bird het volgende:
gezocht: laptopoplader
Mag dicht, oplossing gevonden :)
Check.
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:49:20 #236
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110015557
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 april 2012 @ 20:38:29 #237
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110070143
quote:
Genote en verwijderd, dank je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:09:38 #238
49243 Sally
pi_110137764
Helaas, maar:

quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Sally het volgende:

Topic kan dicht.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:41:43 #239
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110146207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Of meld het even bij de mods.

Ik heb de TT en OP aangepast, hopelijk naar wens. :)
de vorige keer dat ik het meldde werd er niks mee gedaan ;) al weet ik ook heus zelf wel dat er op reageren ook geen nut heeft.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:51:43 #240
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110146574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

de vorige keer dat ik het meldde werd er niks mee gedaan ;) al weet ik ook heus zelf wel dat er op reageren ook geen nut heeft.
Soms kunnen we er niet meteen voor jullie zichtbaar iets mee. Maar als jullie ons erop wijzen zullen we zulke figuren wel in de gaten houden en als het echt de spuigaten uitloopt passende maatregelen (laten) treffen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Big Fish GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlAliExpress - die hebben ALLES!
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:07 #241
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110152546
Als ik merk dat het echt uit de hand loopt, en het al hier gemeld is, dan maak ik gewoon een topic report.. dan valt het bij meerdere mods op (als ik me niet vergis) en kan er sneller ingegrepen worden.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 11 april 2012 @ 18:32:39 #242
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110192526
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 11 april 2012 @ 19:12:45 #243
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110194397
quote:
Ik zag dat het al opgelost was inderdaad. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 april 2012 @ 13:40:33 #244
185206 _Ingrid_
pi_110227744
@Joene. ik zag dat je commentaar had over de crocs. Niet dat ik uitleg verschuldigd ben aan wie dan ook, maar er stond bij dat het van de kinderbijslag is gekocht.
Anders had ik echt geen echte (of neppe trouwens) crocs kunnen kopen.
Bij Blokker ook nog eens goedkoop gescoord voor beide nu.
En ik bedel nergens om eten of wat dan ook!
  donderdag 12 april 2012 @ 16:30:51 #245
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110235767
Beïnvloedt Acne/puistjes ook jouw dagelijks leven/studie?
Eén topic (en niet hier) vind ik wel voldoende. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 april 2012 @ 18:48:58 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110241169
denk niet dat dit uitgevochten moet worden op FOK [GEZ] Inboedel #3
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2012 @ 19:00:44 #247
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110241642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Ynske het volgende:
denk niet dat dit uitgevochten moet worden op FOK [GEZ] Inboedel #3
Toch heeft de ex van ook ergens wel het recht om van repliek te dienen. Niet op die manier, maar toch.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 12 april 2012 @ 20:06:36 #248
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110244856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Toch heeft de ex van ook ergens wel het recht om van repliek te dienen. Niet op die manier, maar toch.
Maar dit is niet de plaats hiervoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Rucky het volgende:
Beïnvloedt Acne/puistjes ook jouw dagelijks leven/studie?
Eén topic (en niet hier) vind ik wel voldoende. :Y
Helemaal mee eens. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 april 2012 @ 20:29:41 #249
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110411120
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 18 april 2012 @ 22:07:38 #250
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110509016
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlVattenfall cadeau
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:21:09 #251
263835 -Caroline-
pi_110606879
Mag dit topic svp dicht? de quests zijn verstuurd :)
(k hoop dat dit de goede plek is, anders roept iemand maar)
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:31:40 #252
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110607468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Cooki het volgende:
Mag dit topic svp dicht? de quests zijn verstuurd :)
(k hoop dat dit de goede plek is, anders roept iemand maar)
prima plek! Als het goed is, is hij nu dicht ( ik zit mobiel voor het eerst te modden.)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:36:39 #253
263835 -Caroline-
pi_110607702
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
prima plek! Als het goed is, is hij nu dicht ( ik zit mobiel voor het eerst te modden.)
ja, gelukt! dankjewel Cat.
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:38:25 #254
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_110607789
Top!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 april 2012 @ 19:30:16 #255
311187 Kandijfijn
pi_110643022
Kan je Fhf niet beter indelen in net als V&A? Aangeboden/gezocht?
  One tough cookie zondag 22 april 2012 @ 20:46:14 #256
169210 liesje1979
pi_110646958
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Kan je Fhf niet beter indelen in net als V&A? Aangeboden/gezocht?
Dat zou kunnen maar we hebben er toen voor gekozen geen filters in te stellen. Zoveel topics worden er dagelijks ook weer niet geopend, dus ik denk dat het nog best overzichtelijk is.
  maandag 23 april 2012 @ 11:39:20 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110667855
Ziek? hoort hier niet echt thuis
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 23 april 2012 @ 11:56:41 #258
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110668462
pc gezocht, niet voor mezelf zou door TS graag opengehouden worden als een centraal topic, maar in dat geval lijkt het me beter dat ook in de titel duidelijk te maken.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  One tough cookie maandag 23 april 2012 @ 12:02:39 #259
169210 liesje1979
pi_110668664
Bovenste gesloten, onderste zie ik niet dat het een centraal topic moet worden?
Maar thanks.
  maandag 23 april 2012 @ 12:05:51 #260
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110668766
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
onderste zie ik niet dat het een centraal topic moet worden?
Maar thanks.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:14 schreef vannelle het volgende:
Topic hoeft van mij niet dicht, er zijn namelijk meerdere pc's aangeboden en ik weet zeker dat er mensen zijn die een pc zoeken.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek je safari bij Beekse Bergen
  One tough cookie maandag 23 april 2012 @ 12:07:42 #261
169210 liesje1979
pi_110668840
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Mark het volgende:

[..]

[..]

Dat lees ik meer als: misschien kunnen we nog andere mensen blij maken, dan als we kunnen dit topic wel gebruiken om zoveel mogelijk pc's bij elkaar te zoeken om andere mensen blij te maken. Maar ik zal het in de gaten houden.
  maandag 23 april 2012 @ 12:13:56 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110669022
Okidoki!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 23 april 2012 @ 12:14:54 #263
46699 vannelle
pi_110669048
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat lees ik meer als: misschien kunnen we nog andere mensen blij maken, dan als we kunnen dit topic wel gebruiken om zoveel mogelijk pc's bij elkaar te zoeken om andere mensen blij te maken. Maar ik zal het in de gaten houden.
Zo was het inderdaad ook bedoeld, juist ook omdat er in dat topic meerdere aanbiedingen waren waar een ander misschien iets aan heeft.
Doe maar wat jij denkt dat juist is. ;)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:01:22 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110983668
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:02:15 #265
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_111004161
quote:
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:34:17 #266
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111007795
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:42:54 #267
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_111008266
quote:
Best wel he. :{ Geslot en bij de FA's gemeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:51:42 #268
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111102368
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:05:47 #269
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111115161
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  One tough cookie vrijdag 4 mei 2012 @ 02:31:20 #270
169210 liesje1979
pi_111116546
Check check.
Zoek je mobiel op gsmwebBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek goedkoper bij booking.com
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:15:06 #271
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111180775
Video's toevoegen op Facebook???
In overleg heeft ts een topic in dig geopent dus hier kan hij dicht.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie zaterdag 5 mei 2012 @ 22:07:56 #272
169210 liesje1979
pi_111182990
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
Video's toevoegen op Facebook???
In overleg heeft ts een topic in dig geopent dus hier kan hij dicht.
:Y
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:45:25 #273
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111296871
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:Y
Nog een keertje hetzelfde met:
Vervelende Lerares
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:02:52 #274
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_111330655
Aangeboden: 2 weekendkaartjes voor Pinkpop Incl Camping

Kan deze verplaatst worden naar V&A? :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:11:35 #275
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111469452
Gezocht: uitnodiging Roamler
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
nope, en verkeerde forum, en verkapte spam.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:24:34 #276
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_111476787
Thanks Cat! ^O^
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:47:33 #277
97394 JK1982
pi_111887058
Deze mogen op slot zo te zien:

[gratis]damesfiets koga

[AANGEBODEN] Witte Eettafel

[AANGEBODEN] TV/hoek meubel

[AANGEBODEN] Kastje

Deze evt. ook? Diablo 3 pas heb een pas maar battlenet doet raar?

:)

[ Bericht 26% gewijzigd door JK1982 op 22-05-2012 18:53:34 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:43:40 #278
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_111905126
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:49:59 #279
46699 vannelle
pi_111927463
Is het mogelijk om deze (weer) sticky te maken?
[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Zie toch regelmatig mensen met vervoersvragen en dan is een centraal topic dat makkelijk te vinden is toch wel het makkelijkst lijkt mij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 mei 2012 @ 14:37:16 #280
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111970687
EK Shirt Nederland (Uit)

Die kan wel een vrije schop richting VBL gebruiken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zoek je mobiel op gsmwebBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:53:24 #281
97394 JK1982
pi_111973445
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Grote opruiming gehouden, thanks!
You're very welcome :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:28:22 #282
46699 vannelle
pi_112024065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef vannelle het volgende:
Is het mogelijk om deze (weer) sticky te maken?
[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Zie toch regelmatig mensen met vervoersvragen en dan is een centraal topic dat makkelijk te vinden is toch wel het makkelijkst lijkt mij.
Dit nog een keer onder de aandacht en het volgende topic kan dicht volgens TS:

2 kaartjes voor we all love the 80 and 90
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:46:44 #283
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_112024770
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dit nog een keer onder de aandacht en het volgende topic kan dicht volgens TS:

2 kaartjes voor we all love the 80 and 90
Done en done.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
EK Shirt Nederland (Uit)

Die kan wel een vrije schop richting VBL gebruiken :)
Dank!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:15:30 #284
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112037891
wegens het spontaan binnenstormen van de sc door snel een nieuw topic te openen ipv diegene die de lapo had vragen wij hier een TT change aan voor onze sc :D

tt change graag naar waar kutmuggen met een tablet spelen en dit nr in de op :


ken dat? *zwaait met melkchocolade zonder nootjes*
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  One tough cookie vrijdag 25 mei 2012 @ 23:21:38 #285
169210 liesje1979
pi_112038123
Sure.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:23:08 #286
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112038184
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Sure.
oeeee dat is heel veel kusjes waard, en chocolade!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 28 mei 2012 @ 18:14:22 #287
311187 Kandijfijn
pi_112133518
Zomaar een idee-tje he :@,.. Ik twijfel aan de praktische haalbaarheid. Maar dacht noem hem toch ff.

Misschien zou er iets van een FHF-fonds moeten komen. Zodat mensen die het breed genoeg hebben gewoon een vriendenprijsje kunnen betalen voor een product waar geen FHF-doelgroeppersoon voor word gevonden.

Opbrengsten kunnen gebruikt worden voor verzenden/benzinekosten of de kerstpakketten tijdens de kerst?
  One tough cookie maandag 28 mei 2012 @ 18:18:02 #288
169210 liesje1979
pi_112133647
Ik begrijp het idee erachter en vind het een mooi idee en leuk dat je meedenkt. Alleen willen we geen geld in FHF, zo'n potje moet beheerd worden en daar komt alleen maar gedoe van. Ook is het dan lastig te beoordelen wanneer iemand wel of niet een klein bedrag "moet" betalen, we kunnen niet in de portomenees kijken van mensen.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:57:20 #289
46699 vannelle
pi_112135023
  maandag 28 mei 2012 @ 22:43:27 #290
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_112146814
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bunq - bank of the freeBig Fish GamesVattenfall cadeau
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 22:56:08 #291
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112147557
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp het idee erachter en vind het een mooi idee en leuk dat je meedenkt. Alleen willen we geen geld in FHF, zo'n potje moet beheerd worden en daar komt alleen maar gedoe van. Ook is het dan lastig te beoordelen wanneer iemand wel of niet een klein bedrag "moet" betalen, we kunnen niet in de portomenees kijken van mensen.
En als niemand geld krijgt? Maar het geld dat gegeven wordt omgezet in ikea-kaarten of iets van dien aard met een laag-bedrag? Die kunnen dan weer met de post verzonden worden. Of wordt ook ruilhandel niet toegestaan?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  One tough cookie maandag 28 mei 2012 @ 23:04:48 #292
169210 liesje1979
pi_112148196
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En als niemand geld krijgt? Maar het geld dat gegeven wordt omgezet in ikea-kaarten of iets van dien aard met een laag-bedrag? Die kunnen dan weer met de post verzonden worden. Of wordt ook ruilhandel niet toegestaan?
Dan nog is er geld mee gemoeid, en dat willen we niet.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 23:09:02 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112148540
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan nog is er geld mee gemoeid, en dat willen we niet.
Duidelijk. ^O^
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 mei 2012 @ 18:55:37 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112179727
beetje dik vlees op t blikje gelegd ;) met website en telefoonnummer erbij
fotograaf gezocht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:01:16 #295
241003 kahlie
pi_112203784
[Aangeboden] Bladcadeau (tijdelijks abo tijdschrift) mag dicht. Is vergeven en al gekozen!
Tijdschriften komen hopelijk gauw binnen. *O*

Edit: Zie nu pas de typo in de OP. LOLZ!
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:38:39 #296
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_112233901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:01 schreef kahlie het volgende:
[Aangeboden] Bladcadeau (tijdelijks abo tijdschrift) mag dicht. Is vergeven en al gekozen!
Tijdschriften komen hopelijk gauw binnen. *O*

Edit: Zie nu pas de typo in de OP. LOLZ!
Top! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 juni 2012 @ 15:24:18 #297
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112426777
[Aangeboden] Wat spullen.

Kan daar even een update achter bij de TT staat weer wat nieuws bij :)
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:08 #298
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_112446250
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef Hanako het volgende:
[Aangeboden] Wat spullen.

Kan daar even een update achter bij de TT staat weer wat nieuws bij :)
Kan je even een lijstje maken met de spullen die erin mogen en spullen die al gereserveerd zijn? Anders moet ik het topic zo doorspitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:37:05 #299
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112530909
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kan je even een lijstje maken met de spullen die erin mogen en spullen die al gereserveerd zijn? Anders moet ik het topic zo doorspitten.
Mag dicht zowat alles is weg *O*
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:41:12 #300
375779 billie1985
pi_112533999
Wie moet ik een pm sturen om mijn OP aan te passen?
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Vodafone aanbiedingenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:06:06 #301
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_112551189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef billie1985 het volgende:
Wie moet ik een pm sturen om mijn OP aan te passen?
Mag naar Liesje1975 of naar mij of naar de box van de FHF mods (kun je in de fAQ vinden).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')