abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:48:17 #76
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106999360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:17 schreef Pulzzar het volgende:

Zojuist deze scene gezien. :X

Het zijn toch de aziaten die de meest gore en freaky stuff maken.
Ik moest lachen :P
The Outside Agency
pi_107018030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik moest lachen :P
Beetje crappy, maar ondanks dat het maar een film is, illustreert het wel hoe wreed en kwaadaardig die spleetogen kunnen zijn.

Men behind the sun 1987 is ook een beetje crappy. Maar alle death-scenes in die film, zijn in het verleden voor de tweede wereldoorlog écht gebeurd. Japan stopt het nog steeds in de doofpot.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:01:57 #78
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107019586
Men behind the sun, de scene met die armen brrr....



Ik vind de dierenmishandeling in die film absoluut not done btw.

quote:
The film is extremely controversial for its use of what Mou claims to be actual autopsy footage of a young boy and also for a scene in which a live cat appears to be thrown into a room to be eaten alive by hundreds of frenzied rats.[8] In a scene later in the movie, live rats were set on fire, which drew criticism for its cruelty in many countries.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107072513
Niet alleen in de Jappenkampen (ed) zijn dit soort praktijken uitgevoerd..helaas. De Romeinen (rooms-katholieken) groeven bijvoorbeeld ook mensen in de grond in om er vervolgens met paarden over heen te gaan galloperen. Om maar te zwijgen over de experimenten van de Nazi's in de tweede wereldoorlog. Tja... Om een ziek filmscript te schrijven hoef je eigenlijk alleen maar naar de gruwel uit de geschiedenis te speuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luna3 op 21-01-2012 18:39:43 ]
pi_107073533
Cannibal Holocaust hetzelfde verhaal eigenlijk. Met die schildpad en die rat enzo.
pi_107075620
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Bij een goede horrorfilm voel ik mijzelf ongemakkelijk, dat gevoel is niet echt gebonden aan een specifiek subgenre. Dit icm een ziekelijk/gefreakt sfeertje en je hebt me te pakken. Shion Sono slaagt daar met name in de laatste tijd.
Het enige genre waar ik me ongemakkelijk bij voel zijn romantische komedies.
signatuurloos
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:15:37 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107075652
Haha, en dan vooral die met Hugh Grant erin :+
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107075979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Luna3 het volgende:
Niet alleen in de Jappenkampen (ed) zijn dit soort praktijken uitgevoerd..helaas. De Romeinen (rooms-katholieken) groeven bijvoorbeeld ook mensen in de grond in om er vervolgens met paarden over heen te gaan galloperen. Om maar te zwijgen over de experimenten van de Nazi's in de tweede wereldoorlog. Tja... Om een ziek filmscript te schrijven hoef je eigenlijk alleen maar naar de gruwel uit de geschiedenis te speuren.
Wreedheid heb je overal, ook tegenwoordig. Zoals die diensbode van Kadafi die voor straf kokend water over zich heen kreeg gegoten, daarna niet medisch mocht worden behandeld en zodoende geinfecteerde derdegraads brandwonden eraan overhield.

Maar Japanners; ik krijg daar net ff wat meer de kriebels van. Eng volk :X
pi_107206815
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ja en vergeet
[ afbeelding ]
niet. Maar ook dit stuk maakte de film voor mij meer lachwekkend dan spannend.
[ afbeelding ]
Net twee films achter elkaar gekeken: De eerste was "Insidious"

Ik vond hem prima: spannend en origineel. Nergens echt heel eng, maar wel boeiend tot het einde! En mooi gefilmd. (maar Elmo? Huh? Wie leek er op Elmo? haha, met pek? Ik zal het gemist hebben)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tweede film was "Shelter"

Man-o-man wat een vette film!! Ik weet dat ie al eerder genoemd was hier ergens, maar had er nog niks over opgezocht. Dit is een film die ik nog wel een keer wil zien!!

Het deed me een beetje denken aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wilde ik nog even kwijt dat ik de "best scenes' uit Men behind the sun heb gekeken ("the best" bleken uiteraard de "meest walgelijke") en nog bedankt voor de tip (not) maar ik heb dat beeld van die armen en die darmen (scheelt maar een letter) nog steeds op mijn netvlies staan; heel naar. Ik vind dat soort films dan ook niet onder horror vallen, maar onder oorlogsfilms (Al is dit dan een zeer extreem in details uitgewerkte versie ervan) Bah. Heb ik liever martelfilms als Saw of Human centipede, waar de ironie vanaf druipt (letterlijk, hehe) dan zo'n quasi waargebeurd extreem sadistisch oorlogsverhaal...brrrr.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luna3 op 25-01-2012 04:35:36 ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:34:30 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107208863
Insidious is ook echt geen slechte film maar ik erger me er meer aan dat de film in mijn optiek vaak teveel lof krijgt van vaak 'casual' horror kijkers. En vaak het predicaat 'eng' mee krijgt terwijl dat naar mijn mening ook absoluut niet het geval is.

Verder voelt de film aan als een mengelmoes van dingen die we al lang eerder gezien hebben in andere films en vraag ik me af hoe serieus de film zichzelf nou neemt. Bij een drag me to hell bijvoorbeeld ligt het er gewoon dik bovenop en kan ik er echt van genieten, bij Insidious ligt dat toch een beetje anders. Nee het is gewoon niet mijn ding die film.

Shelter klnkt bekend in de oren... weet niet meer of ik die gezien heb of niet, eens in de download knallen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107211491
Ik vond Insidious dus echt eng! En ik heb dat zelf ook eens meegemaakt, dat astral traveling wat dus ook in die film naar voren komt (dat was een fucking enge ervaring joh!). Ja, die gasmasker was wel een aanfluiting, dat vond ik nergens op slaan.
pi_107213328
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja en vergeet

[ afbeelding ]

niet. Maar ook dit stuk maakte de film voor mij meer lachwekkend dan spannend.

[ afbeelding ]

En drag me to hell was verder wel echt top idd, als je hem totaal niet serieus neemt.
Drag me to hell kan je inderdaad niet serieus nemen, vond hem maar matig. Insidious begon goed alleen het einde is echt lachwekkend, jammer.
pi_107214858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 04:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

[..]

Net twee films achter elkaar gekeken: De eerste was "Insidious"

Ik vond hem prima: spannend en origineel. Nergens echt heel eng, maar wel boeiend tot het einde! En mooi gefilmd. (maar Elmo? Huh? Wie leek er op Elmo? haha, met pek? Ik zal het gemist hebben)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_107217756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef znarch het volgende:
...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Shit Luna, ken je klassiekers! Ik dacht bij Elmo aan een blauw monster! Haha, dom dom.
Al moet ik zeggen dat ik wel ff een minimaal schrikje voelde bij dit shot hoor.

quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:34 schreef HAL9000S het volgende:
...
Shelter klnkt bekend in de oren... weet niet meer of ik die gezien heb of niet, eens in de download knallen.
Shelter was met Julienne Moore. Super goed en dus wel best eng! (niet qua schrikeffecten ofzo, maar qua sfeer!)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vond Insidious dus echt eng! En ik heb dat zelf ook eens meegemaakt, dat astral traveling wat dus ook in die film naar voren komt (dat was een fucking enge ervaring joh!). Ja, die gasmasker was wel een aanfluiting, dat vond ik nergens op slaan.
Jezus Christus zou zo veel hebben gereist. (volgens de Bijbel) So feel blessed, not scared!
Ik vond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist heel grappig. Al was de bedoeling ervan niet duidelijk nee, maar toch vond ik de scenes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg vermakelijk. Het hoeft toch niet allemaal super serieus te zijn?

[ Bericht 21% gewijzigd door Luna3 op 25-01-2012 14:37:41 ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:42:58 #90
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_107222274
Heeft er iemand Reykjavik Whale Watching Massacre gezien? Ik hoopte op nog zo'n Scandinavische topper van het niveau van Cold Prey I, Cold Prey II, Next Door en Dark Woods.. Viel wat tegen. :{

  woensdag 25 januari 2012 @ 23:16:43 #91
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_107240474
Insidious, absolute bazenfilm.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_107246238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Insidious, absolute bazenfilm.
Aangezien ik hem gister officieel gehuurd had (gastheer had geen mediaplayer of converterkastje om .avi naar tv te krijgen) en aangezien er vandaag geen ruk op tv was en aangezien ik vandaag ook geen tijd had om de dvd netjes terug te brengen, heb ik hem net nog maar eens een keer opgezet. (heb ik ook niet het idee dat ik m'n dagfilm huurgeld van vandaag helemaal heb weggegooid, haha)

En conclusie: Ik vond hem toch wel vermakelijk ja. Best goed eigenlijk.

Maar 'Shelter' wil ik nog veel liever nog een keer terug zien :D
pi_107247878
Shelter moet ik dan ook maar eens gaan kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
Heeft er iemand Reykjavik Whale Watching Massacre gezien?
Ook gezien, samen met tien+ collega's van de Whale and Dolphin Conservation Society waar ik voor werk dus dat was wel extra leuk ja. Haha, maffe film inderdaad :D
pi_107257744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 09:06 schreef Smeich het volgende:
Shelter moet ik dan ook maar eens gaan kijken.
...
Zekers!

Op de dvd van 'Insidious' stond een voorstukje van 'Shark night'. Het leek me een type 'Phirana' (remake) die ik overigens erg vermakelijk (humoristisch) vond. Weet iemand of 'Shark night' een beetje uit die categorie is..? Of 'ie sowieso de moeite van het kijken waard is?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:13:04 #95
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_107259539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zekers!

Op de dvd van 'Insidious' stond een voorstukje van 'Shark night'. Het leek me een type 'Phirana' (remake) die ik overigens erg vermakelijk (humoristisch) vond. Weet iemand of 'Shark night' een beetje uit die categorie is..? Of 'ie sowieso de moeite van het kijken waard is?
van horen zeggen is ie een stuk minder leuk dan Piranha 3D.... heb hem zelf nog niet gekeken.
pi_107259765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef AntiChrist het volgende:
van horen zeggen is ie een stuk minder leuk dan Piranha 3D.... heb hem zelf nog niet gekeken.
oke,thanks, jammer.
pi_107261639
Shark night kijkt prima weg, maar piranha heeft veel meer humor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107262419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
Shark night kijkt prima weg, maar piranha heeft veel meer humor.
Haha, dan ga ik 't toch maar proberen!
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:50:27 #99
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_107263164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vond Insidious dus echt eng! En ik heb dat zelf ook eens meegemaakt, dat astral traveling wat dus ook in die film naar voren komt (dat was een fucking enge ervaring joh!). Ja, die gasmasker was wel een aanfluiting, dat vond ik nergens op slaan.
Gewoon teveel keta gehad, jij :P
The Outside Agency
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:38:20 #100
148823 znarch
ondertitel
pi_107283455
Paranormal Activity 3 is klaar nu. Het concept kennen we wel maar ik vind em beter dan 1 en 2. Ben goed geschrokken af wn toe :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')