abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:42 #201
35723 crew  GGMM
pi_108279558
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik stop wel met op m reageren. Hoe zet je Iemand op "ignore"?
Abo nemen, of hem gewoon zelf negeren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108279786
Doen we! Mag het vingerkakverhaaltje verder nog weg? :@ O+ word altijd moe van t woordje "kak"
  Forum Admin woensdag 22 februari 2012 @ 21:24:48 #203
35723 crew  GGMM
pi_108279858
Ik ga geen posts verwijderen omdat het woord kak erin staat, nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:40 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108280909
quote:
18s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ga geen posts verwijderen omdat het woord kak erin staat, nee.
Was dat? Een vies woord?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108323778
Waarom krijg ik 3 notes als ik niet zoals vele andere klaarkom op Ajax en zijn publiek? :')
Als je geen mening meer mag hebben in een livetopic kun je de match net zo goed discussiëren in het Ajax topic.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Forum Admin donderdag 23 februari 2012 @ 22:35:05 #206
35723 crew  GGMM
pi_108325868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom krijg ik 3 notes als ik niet zoals vele andere klaarkom op Ajax en zijn publiek? :')
Als je geen mening meer mag hebben in een livetopic kun je de match net zo goed discussiëren in het Ajax topic.
Je liep al een tijdje te trollen. Nu je het eindelijk voor elkaar had dat het topic om jouw getroll ging ipv de wedstrijd ben ik berichten gaan verwijderen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108340115
Zou er een crosscheck kunnen worden gedaan of De_Kromme en Guidetti dezelfde user zijn? Ik zie ze nóóít exact hetzelfde moment online, ze hebben áltijd dezelfde mening en geven 'toevalligerwijs' samen al-tijd 'om en om' af op ofwel mij ofwel Ajacied422.

Er zijn er ondertussen al meerdere die het denken dus het kan de moeite waard zijn? ^O^.
pi_108343191
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
Zou er een crosscheck kunnen worden gedaan of De_Kromme en Guidetti dezelfde user zijn? Ik zie ze nóóít exact hetzelfde moment online, ze hebben áltijd dezelfde mening en geven 'toevalligerwijs' samen al-tijd 'om en om' af op ofwel mij ofwel Ajacied422.

Er zijn er ondertussen al meerdere die het denken dus het kan de moeite waard zijn? ^O^.
:'). Ga je gang modjes. En wie zijn er nog meer geinteresseerd in een klooncheck? Je wederhelft telt niet voor een extra persoon he.

Maar spit dan ook even meteen de afgelopen Feijenoord-topics door en note de bagger van HMF. Zonder die gast is het altijd mogelijk geweest om een normale discussie te voeren met Feijenoorders over hun cluppie. Helaas is het door dit persoon onmogelijk gemaakt. Afgelopen topics post ik gewoon OT, en heb normale discussies met Stokstaart/Caland etc.
pi_108343244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:'). Ga je gang modjes. En wie zijn er nog meer geinteresseerd in een klooncheck? Je wederhelft telt niet voor een extra persoon he.

Maar spit dan ook even meteen de afgelopen Feijenoord-topics door en note de bagger van HMF. Zonder die gast is het altijd mogelijk geweest om een normale discussie te voeren met Feijenoorders over hun cluppie. Helaas is het door dit persoon onmogelijk gemaakt. Afgelopen topics post ik gewoon OT, en heb normale discussies met Stokstaart/Caland etc.
:'). Néééééé jíj wast je handen weer in onschuld hé. :'). Rot toch op man, vraag 100% van het Feijenoordtopic wie nou élké keer trollt en zuigt en 80% wijst naar jou, 20% naar mij. I dare you ^O^.
pi_108343333
Heeft geen zin/nut om te reageren op jouw onzin hier. Laat de mods maar beslissen, dan zien we wel wie er verdwijnt van dit forum.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:17:02 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108343397
Worden jullie er zelf niet moe van?

Beetje trollen is best leuk hoor, maar dit gaat nergens meer over. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108343399
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:
Heeft geen zin/nut om te reageren op jouw onzin hier. Laat de mods maar beslissen, dan zien we wel wie er verdwijnt van dit forum.
Ik heb zo'n voorgevoel dat we dat beide worden ^O^. En terecht. Jammer genoeg word ik slachtoffer van jouw gezuig en getroll in het Feijenoordtopic, waar bijna niemand over mijn gedrag loopt te zeiken (Tomasso is me af en toe flink zat en ook Stokstaart vond me voor de voetbalgerelateerde impulsen hiervoor beschreven af en toe knap irritant - en dat is dan ook gewoon meer dan terecht).

Daarentegen kan eigenlijk niemand jou luchten of zien.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:18:25 ]
pi_108343441
Spreek je voor jezelf. Ik heb niks fout gedaan, probeer gewoon normaal te discussieren over Feijenoord. Dat beaamt ook dat hele topic, behalve jij. Waar zou het nou aan liggen?

@Caland: Ik word wel er wel moe van dat hij mij constant op zit te zoeken, als ik normaal over Feijenoord wil ouwehoeren.
pi_108343560
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
Spreek je voor jezelf. Ik heb niks fout gedaan, probeer gewoon normaal te discussieren over Feijenoord. Dat beaamt ook dat hele topic, behalve jij. Waar zou het nou aan liggen?

@Caland: Ik word wel er wel moe van dat hij mij constant op zit te zoeken, als ik normaal over Feijenoord wil ouwehoeren.
:D Maak jezelf niet belachelijk. Écht. Ik ga niet eens de vele honderden voorbeelden copypasten waaruit blijkt dat jij eerst op mij in loopt te hakken.

Ik zou je écht serieus aanraden hier iets mee te doen: http://www.carrieretijger(...)ntwikkelen/reflectie

Want iemand die ZO ongelofelijk overtuigd is van het NOOOOIT wat fout doen en 'het is altijd een ander boehoehoe' kan serieus niet functioneren in de moderne maatschappij. Is een goedbedoelde tip ^O^.

Be a man! Ik geef ook toe dat ik fout zit hier :') Maar hoe kansloos kan je zijn De_Kromme, om niet toe te geven dat je minstens net zo vaak irritant bent als ik? Denk je dat al die tientallen reacties die je krijgt van zóveel Feijenoorders (en dan heb ik het alléén over de Feijenoorders, kan je nagaan) zonder reden is?

Echt, jij krijgt nog een zwaar leven als je denkt dat het altijd maar aan anderen ligt. :{
pi_108343655
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:
Spreek je voor jezelf. Ik heb niks fout gedaan, probeer gewoon normaal te discussieren over Feijenoord. Dat beaamt ook dat hele topic, behalve jij. Waar zou het nou aan liggen?

@Caland: Ik word wel er wel moe van dat hij mij constant op zit te zoeken, als ik normaal over Feijenoord wil ouwehoeren.
Jij zit ook constant op HMF te zoeken.,
pi_108343763
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij zit ook constant op HMF te zoeken.,
Ik denk dat de mods dat ondertussen ook wel aardig doorhebben ja :'). Nogmaals, ik zal de laatste zijn die stelt dat mijn reacties op DK (DonkeyKong? Nee De_Kromme) altijd even vriendelijk of terecht zijn, maar kóm óp zeg. :').
pi_108344077
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:'). Ga je gang modjes. En wie zijn er nog meer geinteresseerd in een klooncheck? Je wederhelft telt niet voor een extra persoon he.

Maar spit dan ook even meteen de afgelopen Feijenoord-topics door en note de bagger van HMF. Zonder die gast is het altijd mogelijk geweest om een normale discussie te voeren met Feijenoorders over hun cluppie. Helaas is het door dit persoon onmogelijk gemaakt. Afgelopen topics post ik gewoon OT, en heb normale discussies met Stokstaart/Caland etc.
Met andere woorden: Je hebt 2 accounts op 1 pc, maar die zijn natuurlijk niet allebei van jou! _O- _O- _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:35:27 ]
pi_108344100
De_Kromme, Negeer dan godverdomme die posts sufkut.
pi_108344143
Maar hij gaat het toch negeren mijn posts en gaat lekker door met de verhitting op te scherpen.
pi_108344289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met andere woorden: Je hebt 2 accounts op 1 pc, maar die zijn natuurlijk niet allebei van jou! _O- _O- _O-
O ik dacht dat hij Ajacied422 bedoelde als míjn wederhelft, die óók geinteresseerd 'zou zijn' in een klooncheck.

Guidetti en De_Kromme zijn dus één persoon? :D Zíé je wel _O-. Dan is nu pas écht bewezen dat die gast op mijn bloed uit is :').

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:41:31 ]
pi_108344839
Volgens mij zijn HMF en De_kromme gewoon een en dezelfde.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108344972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:54 schreef Steven184 het volgende:
Volgens mij zijn HMF en De_kromme gewoon een en dezelfde.
Goede troll :')
pi_108348796
Kun je op een of andere manier iemand blokken op de DM? Helpmefok begint intimideren dingen te roepen en hij hoopt dat hij mij een ban aangenaaid heeft ;') Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108348819
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Guidetti het volgende:
Kun je op een of andere manier iemand blokken op de DM? Helpmefok begint intimideren dingen te roepen en hij hoopt dat hij mij een ban aangenaaid heeft ;') Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd.
Linksonder het bericht staat een blokkeerteken.
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:25 #225
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108379017
Tong80 maakt nutteloze topics in VBL

Het grote amateurvoetbal topic. Topklasse, hoofdklasse etc.

Of hij heeft niet eens een paar minuten de tijd om wat aandacht te geven aan zijn OP:

Engeland-Nederland. Woensdag op Veronica.

De verloedering van VBL. Interlands mogen wel wat meer aandacht in de OP hebben
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')