quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef Tim_G het volgende:[..]
Was een leuke raid maar persoonlijk vond ik het begin altijd verschrikkelijk saai!
Denk ook dat het allemaal een stukje nostalgie is. Het 'gevoel' wat je had toen je voor het eerst Molten Core instapte is met geen enkele raid instance te evenaren. Of BWL waarin je weken bezig was met 40 man om de 1e boss maar neer te krijgen.
Als ze nu zo'n raid zouden maken stopt de helft van community direct als de 1e boss niet na 3 tries neer is.
Toen mijn guild begon aan Molten Core was m'n shaman 56 ofzo, en twee weken later kon ik mee en ik heb de eerste Lucifron kill nog meegemaakt. Bleef toch leuk, whipen op de 2 eerste Molten Giants

Voor mij blijven, inderdaad voornamelijk vanwege de leuke guilds, MC, BWL en Naxx40 de leukste raids. (ik was niet zo'n fan van AQ40, AQ20 en ZG20 heb ik wel heel vaak gedaan)
Vanwege de goede 10 mans groepen daarna zijn Karazhan en Naxx10 ook nog altijd heel positief in m'n geheugen
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.