Ik weet het ook niet, maar Topman levert gratis vanaf 50 euro en is ook best tofquote:Op zondag 27 januari 2013 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja, wat betreft het mannenaanbod weet ik het ook niet..
huismerk verschilt erg, ook in kwaliteit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Dutchlike het volgende:
Klopt het dat ASOS normaal een beetje klein valt? Zag namelijk een érg mooie jas, maar die is alleen in L. Ik heb 40 waist dus het zou moeten kunnen, ben alleen bang dat hij bovenop heel raar valt.
edit: ik denk dat ik de gok sowieso niet neem, denk dat zo'n jas wel meer dan 2kg weegt en dus tyfusduur is om terug te sturen.
Oké, bedankt! Dan laat ik het maar even voor wat het is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
huismerk verschilt erg, ook in kwaliteit.
TOPman heb ik echt al TIJDEN niks interessants gezien. Alleen maar van die indianentruien ofzo. Ik weet niet wat dat voor dubieuze hype is...quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar Topman levert gratis vanaf 50 euro en is ook best tof
mail gewoon ff de klantenservice, daar zijn ze echt heel behulpzaamquote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.
Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
Ik heb de klantenservice gemaild, twee keer zelfs. Krijg ik dit terug bij beide emails:quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mail gewoon ff de klantenservice, daar zijn ze echt heel behulpzaam
klopt de postcode op zich wel? Dus de volgorde? Als je alleen de spatie verkeerd hebt staan lijkt het me geen probleem.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.
Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
Dat gaat gewoon goed hoor, dat is het systeem die het zo verwerktquote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.
Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
Serieus? :pquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon goed hoor, dat is het systeem die het zo verwerkt
Ja, bij mij wel. Was ook de eerst paniekpost die ik deze thread geplaatst had.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef deman13 het volgende:
[..]
Serieus? :p
Dan heb ik gelukkig niks te vrezen!
Haha, stom ook eigenljk.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel. Was ook de eerst paniekpost die ik deze thread geplaatst had.
Alles went, ik haal juist geen bovenkleding via internet omdat het te tricky is.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef deman13 het volgende:
[..]
Haha, stom ook eigenljk.
Ik durf eigenlijk nog geen broeken te bestellen. Met een tshirt kan je niet echt fout gaan, maar met een broek denk ik wel..
Kom op zeg, dat is toch niet spannend allemaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Verdomme! Ik heb voor het eerst wat besteld bij ASOS en kwam na een dag al binnen. Zó snel had ik het niet verwacht. Het zou echter ook wel fijn zijn als mijn bestelling ook nog eens compleet was! Ik had simpele knopjes voor in je oor besteld, open ik het doosje en blijkt er maar één knopje in te zitten. Slordig van ASOS.
Ik heb al heel vaak kledij besteld via internet en tot nu toe is het me altijd bevallen, maar ik heb nu dus voor het eerst een 'beschadigd' product gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, gezien ik er totaal geen ervaring mee heb. Moet ik een mail sturen of moet ik het product gewoon retourneren? Bij de producten zat wel zo'n brief voor als je wil retourneren. Alleen ik heb geen idee wat de neuk SkyNet is, behalve dan van Terminator.
Kost dat trouwens ook geld en is dat het waard? Die dingen waren 'maar' 7 euro.
Altijd eerst een mail sturen. Je item is faulty dus dan krijg je de retourkosten teruggestort.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Verdomme! Ik heb voor het eerst wat besteld bij ASOS en kwam na een dag al binnen. Zó snel had ik het niet verwacht. Het zou echter ook wel fijn zijn als mijn bestelling ook nog eens compleet was! Ik had simpele knopjes voor in je oor besteld, open ik het doosje en blijkt er maar één knopje in te zitten. Slordig van ASOS.
Ik heb al heel vaak kledij besteld via internet en tot nu toe is het me altijd bevallen, maar ik heb nu dus voor het eerst een 'beschadigd' product gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, gezien ik er totaal geen ervaring mee heb. Moet ik een mail sturen of moet ik het product gewoon retourneren? Bij de producten zat wel zo'n brief voor als je wil retourneren. Alleen ik heb geen idee wat de neuk SkyNet is, behalve dan van Terminator.
Kost dat trouwens ook geld en is dat het waard? Die dingen waren 'maar' 7 euro.
Waar je wel een creditcard voor nodig hebt om het op terug te laten storten, helaas. Ze storten het niet naar je rekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch niet spannend allemaal?
Ja sorry hoor. je kunt het wel vinden om een account te maken op fok (ooit), een scheldbericht te plaatsen, maar je kunt niet even een simpel formuliertje invullen of een FAQ lezen?
Of terugsturen geld kost staat hierboven al 100x genoemd, en het lijkt me niet meer dan logisch dat ASOS in dit geval je retourkosten betaalt (staat ook wel uitgelegd hierboven en op de site).
"ik heb echt TOTAAL geen idee wat ik moet doen". Nee vast niet.
http://www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx?sel=6
edit: scheldwoord weggehaald.
bij mij is het geld gewoon terug gestort naar mijn girorekening, supersnel ook nog, heel erg netjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar je wel een creditcard voor nodig hebt om het op terug te laten storten, helaas. Ze storten het niet naar je rekening.
Hoe heb je dat gedaan dan? Want toen ik mijn bankrekeningnummer door heb gegeven, kreeg ik een mailtje terug dat die zou worden vernietigd. En na heel veel discussie bleek dat ik in mijn profiel niet kon wijzigen dat ik een ABN AMRO rekening heb, dus moest ik maar een creditcard toevoegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij is het geld gewoon terug gestort naar mijn girorekening, supersnel ook nog, heel erg netjes
ik heb gewoon mijn zooi retour gestuurd in een doos en toen kreeg ik een mail dat dat mijn pakketje binnen was en verwerkt werd. Dag erna stond het op de rekening waar ik mee betaald had (ING).quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Want toen ik mijn bankrekeningnummer door heb gegeven, kreeg ik een mailtje terug dat die zou worden vernietigd. En na heel veel discussie bleek dat ik in mijn profiel niet kon wijzigen dat ik een ABN AMRO rekening heb, dus moest ik maar een creditcard toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |