abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf maandag 28 januari 2013 @ 21:47:30 #251
145146 Andyy
pi_122189311
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmmja, wat betreft het mannenaanbod weet ik het ook niet..
Ik weet het ook niet, maar Topman levert gratis vanaf 50 euro en is ook best tof :O
pi_122203233
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Dutchlike het volgende:
Klopt het dat ASOS normaal een beetje klein valt? Zag namelijk een érg mooie jas, maar die is alleen in L. Ik heb 40 waist dus het zou moeten kunnen, ben alleen bang dat hij bovenop heel raar valt.

edit: ik denk dat ik de gok sowieso niet neem, denk dat zo'n jas wel meer dan 2kg weegt en dus tyfusduur is om terug te sturen.
huismerk verschilt erg, ook in kwaliteit.
pi_122207134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

huismerk verschilt erg, ook in kwaliteit.
Oké, bedankt! Dan laat ik het maar even voor wat het is. :P
pi_122211943
quote:
6s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar Topman levert gratis vanaf 50 euro en is ook best tof :O
TOPman heb ik echt al TIJDEN niks interessants gezien. Alleen maar van die indianentruien ofzo. Ik weet niet wat dat voor dubieuze hype is...

ASOS heeft nog wel wat aardige merken in huis, Elvine, Diesel soms, cheap monday, scotch and soda. Daar moeten ze het van hebben. Da's in de Sale ook nog wel goed te betalen en gaat bijna niet mis op maatvoering dus ook niet zo vaak terugsturen.

Heb overigens net wel een Chino van huismerk besteld. 9 pond. Kon het niet laten liggen ;)
pi_122213578
Net toch maar even een übertoffe polo besteld, ben benieuwd.

pi_122715222
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.

Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
pi_122715305
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.

Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
mail gewoon ff de klantenservice, daar zijn ze echt heel behulpzaam
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_122716850
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mail gewoon ff de klantenservice, daar zijn ze echt heel behulpzaam
Ik heb de klantenservice gemaild, twee keer zelfs. Krijg ik dit terug bij beide emails:

Thanks for getting in touch.

Cancelling an Order

You can cancel an order up to 30 minutes after you have placed it. To do this simply sign in to your account and if the button next to the order says 'Cancel/View', then you're still in time to cancel it before we start to dispatch it. Just hit the button and the status will change to ‘Cancelled’.

Unfortunately if the ‘Cancel’ option isn’t there you are too late to cancel your order. But don’t worry you can still return your order to us for free, from selected countries, once it has been delivered to you. For information on how to make a return, please click here.

Amending an Order
Unfortunately, once you have confirmed your order we are unable to amend it; this includes changing the size/colour of an item, removing an item, changing the delivery address or any payment methods.
We hope that this has answered your query and thank you for shopping with ASOS.
All the best,

ASOS Customer Care
---------------------------------------------------------------------

Ja, daar heb ik niet zo veel aan want hij valt dus nu al niet meer te cancelen doordat het uur verstreken is. Erg zuur dit.

Trouwens wel echt een bizarre clearance. Álles moet weg! _O_
pi_122717276
heb je al geprobeerd om zelf het woord cancelen niet te gebruiken? want dan krijg je natuurlijk een standaard antwoord daar op

ik vond de klantenservice altijd top
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 10 februari 2013 @ 16:42:23 #260
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122717900
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.

Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
klopt de postcode op zich wel? Dus de volgorde? Als je alleen de spatie verkeerd hebt staan lijkt het me geen probleem.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 februari 2013 @ 16:45:51 #261
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122718087
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef deman13 het volgende:
Godver. Verkeerd m'n postcode ingevuld, ipv van 4 cijfers heb ik bijvoorbeeld: 123 4KA.

Komt idt denk je nog goed? Mijn order kan ik niet cancelen als ik op cancelen klik. Er gebeurt dan niks.
Dat gaat gewoon goed hoor, dat is het systeem die het zo verwerkt
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122719034
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon goed hoor, dat is het systeem die het zo verwerkt
Serieus? :p
Dan heb ik gelukkig niks te vrezen! :D
  zondag 10 februari 2013 @ 17:12:27 #263
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122719116
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef deman13 het volgende:

[..]

Serieus? :p
Dan heb ik gelukkig niks te vrezen! :D
Ja, bij mij wel. Was ook de eerst paniekpost die ik deze thread geplaatst had.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122719279
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ja, bij mij wel. Was ook de eerst paniekpost die ik deze thread geplaatst had.
Haha, stom ook eigenljk. :P
Ik durf eigenlijk nog geen broeken te bestellen. Met een tshirt kan je niet echt fout gaan, maar met een broek denk ik wel..
  zondag 10 februari 2013 @ 17:29:41 #265
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122719725
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef deman13 het volgende:

[..]

Haha, stom ook eigenljk. :P
Ik durf eigenlijk nog geen broeken te bestellen. Met een tshirt kan je niet echt fout gaan, maar met een broek denk ik wel..
Alles went, ik haal juist geen bovenkleding via internet omdat het te tricky is.
Broeken en schoenen bestel ik alleen maar via Internet en ben er zelden de fout mee ingegaan.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122719886
Heb laatst broek besteld 32" Long, had al twee broeken van Asos in die maat dus ik denk prima. Hij is net binnen en dat ding past voor geen meter. Wel beetje vaag dat binnen eigen merk zoveel verschil zit in sizing.
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
pi_122867192
10% kortingggg

Liefde voor dit tasje O+

pi_123053951


Heb deze een tijdje terug besteld. Mijn god... het zijn echt de perfecte jeans <3 Hij zit zo lekker!
Voor wie het wilt weten: ASOS Ridley Supersoft High Waisted Ultra Skinny Jeans in Deep Indigo
pi_123097912
Verdomme! :( Ik heb voor het eerst wat besteld bij ASOS en kwam na een dag al binnen. Zó snel had ik het niet verwacht. Het zou echter ook wel fijn zijn als mijn bestelling ook nog eens compleet was! Ik had simpele knopjes voor in je oor besteld, open ik het doosje en blijkt er maar één knopje in te zitten. Slordig van ASOS.

Ik heb al heel vaak kledij besteld via internet en tot nu toe is het me altijd bevallen, maar ik heb nu dus voor het eerst een 'beschadigd' product gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, gezien ik er totaal geen ervaring mee heb. Moet ik een mail sturen of moet ik het product gewoon retourneren? Bij de producten zat wel zo'n brief voor als je wil retourneren. Alleen ik heb geen idee wat de neuk SkyNet is, behalve dan van Terminator. :')

Kost dat trouwens ook geld en is dat het waard? Die dingen waren 'maar' 7 euro.
_O_
pi_123111371
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Verdomme! :( Ik heb voor het eerst wat besteld bij ASOS en kwam na een dag al binnen. Zó snel had ik het niet verwacht. Het zou echter ook wel fijn zijn als mijn bestelling ook nog eens compleet was! Ik had simpele knopjes voor in je oor besteld, open ik het doosje en blijkt er maar één knopje in te zitten. Slordig van ASOS.

Ik heb al heel vaak kledij besteld via internet en tot nu toe is het me altijd bevallen, maar ik heb nu dus voor het eerst een 'beschadigd' product gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, gezien ik er totaal geen ervaring mee heb. Moet ik een mail sturen of moet ik het product gewoon retourneren? Bij de producten zat wel zo'n brief voor als je wil retourneren. Alleen ik heb geen idee wat de neuk SkyNet is, behalve dan van Terminator. :')

Kost dat trouwens ook geld en is dat het waard? Die dingen waren 'maar' 7 euro.
Kom op zeg, dat is toch niet spannend allemaal?
Ja sorry hoor. je kunt het wel vinden om een account te maken op fok (ooit), een scheldbericht te plaatsen, maar je kunt niet even een simpel formuliertje invullen of een FAQ lezen?
Of terugsturen geld kost staat hierboven al 100x genoemd, en het lijkt me niet meer dan logisch dat ASOS in dit geval je retourkosten betaalt (staat ook wel uitgelegd hierboven en op de site).

"ik heb echt TOTAAL geen idee wat ik moet doen". Nee vast niet.

http://www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx?sel=6

edit: scheldwoord weggehaald.
pi_123127352
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Verdomme! :( Ik heb voor het eerst wat besteld bij ASOS en kwam na een dag al binnen. Zó snel had ik het niet verwacht. Het zou echter ook wel fijn zijn als mijn bestelling ook nog eens compleet was! Ik had simpele knopjes voor in je oor besteld, open ik het doosje en blijkt er maar één knopje in te zitten. Slordig van ASOS.

Ik heb al heel vaak kledij besteld via internet en tot nu toe is het me altijd bevallen, maar ik heb nu dus voor het eerst een 'beschadigd' product gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, gezien ik er totaal geen ervaring mee heb. Moet ik een mail sturen of moet ik het product gewoon retourneren? Bij de producten zat wel zo'n brief voor als je wil retourneren. Alleen ik heb geen idee wat de neuk SkyNet is, behalve dan van Terminator. :')

Kost dat trouwens ook geld en is dat het waard? Die dingen waren 'maar' 7 euro.
Altijd eerst een mail sturen. Je item is faulty dus dan krijg je de retourkosten teruggestort.

Retouren kost meer dan je oorbellen, dat is zeker.
pi_123127438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat is toch niet spannend allemaal?
Ja sorry hoor. je kunt het wel vinden om een account te maken op fok (ooit), een scheldbericht te plaatsen, maar je kunt niet even een simpel formuliertje invullen of een FAQ lezen?
Of terugsturen geld kost staat hierboven al 100x genoemd, en het lijkt me niet meer dan logisch dat ASOS in dit geval je retourkosten betaalt (staat ook wel uitgelegd hierboven en op de site).

"ik heb echt TOTAAL geen idee wat ik moet doen". Nee vast niet.

http://www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx?sel=6

edit: scheldwoord weggehaald.
Waar je wel een creditcard voor nodig hebt om het op terug te laten storten, helaas. Ze storten het niet naar je rekening.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:05:55 #273
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123128197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar je wel een creditcard voor nodig hebt om het op terug te laten storten, helaas. Ze storten het niet naar je rekening.
bij mij is het geld gewoon terug gestort naar mijn girorekening, supersnel ook nog, heel erg netjes :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123128401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

bij mij is het geld gewoon terug gestort naar mijn girorekening, supersnel ook nog, heel erg netjes :)
Hoe heb je dat gedaan dan? Want toen ik mijn bankrekeningnummer door heb gegeven, kreeg ik een mailtje terug dat die zou worden vernietigd. En na heel veel discussie bleek dat ik in mijn profiel niet kon wijzigen dat ik een ABN AMRO rekening heb, dus moest ik maar een creditcard toevoegen. :{
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:55:30 #275
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123130904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan? Want toen ik mijn bankrekeningnummer door heb gegeven, kreeg ik een mailtje terug dat die zou worden vernietigd. En na heel veel discussie bleek dat ik in mijn profiel niet kon wijzigen dat ik een ABN AMRO rekening heb, dus moest ik maar een creditcard toevoegen. :{
ik heb gewoon mijn zooi retour gestuurd in een doos en toen kreeg ik een mail dat dat mijn pakketje binnen was en verwerkt werd. Dag erna stond het op de rekening waar ik mee betaald had (ING).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')