abonnement Unibet Coolblue
pi_114357989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik zat er ben net terug eigenlijk. Als je in los christianos/playa americas zit heb je nergens last van en daar zit toch wel zeker het overgrote deel. Heb inderdaad gehoord dat bij Adeja ook wat mensen eruit moesten, maar zolang je aan de kust zit valt het allemaal wel mee. Het fikte namelijk hoog in de bergen, dus je hebt er geen last van eigenlijk.
Ik ga pas 20-08 dus ik neem aan dat ik mij nergens zorgen over hoef te maken :D
Maar hoor nu net, dat die kennissen weer hun huis in mogen gelukkig.
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:20:04 #127
286575 Roces18
Chef de party
pi_114361237
Ah, dan hoef je je inderdaad geen zorgen te maken :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114361581
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jij zit er nu? Hoe is het?

[..]

Geen idee waar jij zit? Mijn kennis woont in Adeje en die moest het huis uit -O-

[ afbeelding ]

Laatste nieuws:

Volgens de laatste berichten op Tenerife is de grote brand in het zuiden van het eiland redelijk tot staan gebracht. De brand, die jongstleden zondag ontstond en waardoor reeds 1800 mensen hun huizen uit moesten, zou niet verder oprukken richting het dorp Vilaflor. Ruim 2000 hectare is al in vlammen opgegaan

Aan het eind van de ochtend wordt een persconferentie verwacht die de stand van zaken verder zal toelichten. De brandweer van de Canarische Eilanden probeert uit alle macht de branden te blussen. Daarbij worden zeker elf blusvliegtuigen en -helictopters ingezet.

en ook die foto komt me weer bekend voor :P Even dubbelchecken hoor: een Vlaamse dame die voor Iberostar werkt?

Wel heftig om te zien dit... Ik heb stage gelopen op Tenerife, in Costa Adeje en had toen een appartement in de bergen gehuurd... Als dit nog lang zo gaat bestaat straks mijn vroegere huis niet meer :(

en dat is jammer want ik heb de sleutel nog ;)
pi_114367953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Masspa het volgende:

[..]

en ook die foto komt me weer bekend voor :P Even dubbelchecken hoor: een Vlaamse dame die voor Iberostar werkt?

Wel heftig om te zien dit... Ik heb stage gelopen op Tenerife, in Costa Adeje en had toen een appartement in de bergen gehuurd... Als dit nog lang zo gaat bestaat straks mijn vroegere huis niet meer :(

en dat is jammer want ik heb de sleutel nog ;)
Nee ik denk een algemene foto :D

Ik heb vrienden in Adeje wonen en kennissen in La Laguna en Familie over het heel het eiland :P
pi_114404460
Ik heb verder weinig meegekregen van de brand, behalve dan de rook. Daar hadden wij gelukkig geen last van.
Wij zaten tussen Costa Adeje & Adeje in, bij de grand sur winkelcentrum / hollywoodbar, misschien zegt het jullie iets?
Vanuit het vliegtuig ook niets gezien behalve witte rook ;)
pi_114409356
Wel blij om te horen dat ze het vuur enigszins "onder controle" hebben of hoe ik het ook moet verwoorden! Ik zal zodra ik volgende week internet heb eens posten wat er nog te zien valt, vertrek namelijk maandag!
Just live like it's the end of the world
pi_114465459
Goed, ik heb nu het hele topic gelezen , maar krijg het idee dat er op het hele eiland eigenlijk geen reet te zien of te doen is.

Ik zou een dagje naar Santa Cruz kunnen gaan voor de gebouwen van Calatrava, een dagje naar dat andere eilandje en een dagje met de auto toeren over het eiland, maar verder? Zijn er goede musea, mooie kerken, forten, etc.? :?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:28:55 #133
286575 Roces18
Chef de party
pi_114466645
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef k_man het volgende:
Goed, ik heb nu het hele topic gelezen , maar krijg het idee dat er op het hele eiland eigenlijk geen reet te zien of te doen is.

Ik zou een dagje naar Santa Cruz kunnen gaan voor de gebouwen van Calatrava, een dagje naar dat andere eilandje en een dagje met de auto toeren over het eiland, maar verder? Zijn er goede musea, mooie kerken, forten, etc.? :?
voor de geschiedenis hoef je er echt niet heen te gaan. het is in mij opzicht ook meer een party eiland, een soort engeland in de zon. Er is genoeg te doen, van duiken tot walvissen bekijken en je zou naar de el teide kunnen gaan, masca enzo. Maar Santa Cruz zou ik afraden, wat een gehucht waar niets te beleven is.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114467747
Die gebouwen van Calatrava zijn nou juist dé reden waarom ik naar Tenerife zou willen, dus Santa Cruz overslaan zou sowieso niet gebeuren.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:38:36 #135
286575 Roces18
Chef de party
pi_114469401
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef k_man het volgende:
Die gebouwen van Calatrava zijn nou juist dé reden waarom ik naar Tenerife zou willen, dus Santa Cruz overslaan zou sowieso niet gebeuren.
Bedoel je dat operagebouw? Ieder zijn ding natuurlijk maar het stelt niet veel voor zeker overdag niet.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114472030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

voor de geschiedenis hoef je er echt niet heen te gaan. het is in mij opzicht ook meer een party eiland, een soort engeland in de zon. Er is genoeg te doen, van duiken tot walvissen bekijken en je zou naar de el teide kunnen gaan, masca enzo. Maar Santa Cruz zou ik afraden, wat een gehucht waar niets te beleven is.
Gehucht :')

Sorry totaal niet mee eens. :D
pi_114472191
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef k_man het volgende:
Goed, ik heb nu het hele topic gelezen , maar krijg het idee dat er op het hele eiland eigenlijk geen reet te zien of te doen is.

Ik zou een dagje naar Santa Cruz kunnen gaan voor de gebouwen van Calatrava, een dagje naar dat andere eilandje en een dagje met de auto toeren over het eiland, maar verder? Zijn er goede musea, mooie kerken, forten, etc.? :?
Mijn post uit een ouder topic:

* El Teide
* Los Gigantes
* Masca
* El drago (Icod de los Vinos)
* Taganana (als je vis lekker vind, zeker een aanrader op daar te gaan eten, vissersdorpje)
* Puerto de la Cruz ( Loro Parque)
* Het nieuwe waterpark SiamPark
* Dierenpark Las Aguilas (in de buurt van Los Christianos)
* Klooftocht Masca
* De hoofdstad Santa Cruz de Tenerife
* Piramides van Guimar
* Barranco del Inferno (adeje) (een klooftocht van een uur heen en 3 kwartier terug, naar een watervalletje) Erg mooie natuur)
* Veerboot naar La Gomera of La Palma.
* Candelaria
* Garachico

Tenerife is niet alleen strandvakantie, feestvakantie hoor! Jammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 19:14:54 ]
pi_114472272
En niet naar santa Cruz gaan op zondag, Dan is er inderdaad niks te beleven!

En het puntje van tenerife is ook geweldig! Er staan borden dat je niet mag doorrijden omdat het gevaarlijk is, maar gewoon doen! Zijn genoeg toeristen en bewoners die dan doen!

Maar je moet het zeker niet overslaan!

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 19:17:19 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:28:14 #139
286575 Roces18
Chef de party
pi_114474736
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gehucht :')

Sorry totaal niet mee eens. :D
Ieder zijn ding natuurlijk ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:

Tenerife is niet alleen strandvakantie, feestvakantie hoor! Jammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland
Natuurlijk is er veel mooi natuur, maar het is allemaal maar so-so vanuit mijn oogpunt. De El Teide vond ik nou niet bepaald spannend, en verder zijn er wel grote kliffen en laurierbossen etc. maar dat heb ik allemaal ook zo gezien. Maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik het niet zoveel vond. :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114475838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding natuurlijk ;)

[..]

Natuurlijk is er veel mooi natuur, maar het is allemaal maar so-so vanuit mijn oogpunt. De El Teide vond ik nou niet bepaald spannend, en verder zijn er wel grote kliffen en laurierbossen etc. maar dat heb ik allemaal ook zo gezien. Maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik het niet zoveel vond. :P
Ik kan de hoofdstad van Tenerife geen gehucht noemen :+

Zeker de noordelijke kant van Tenerife veel mooie natuur. Maar ik denk dat je te weinig heb gezien hoor :@ Niet alleen maar natuur!

2 Vrienden van ons gaan voor het eerst naar Tenerife, en we hebben 7 dagen een auto gehuurd. 5 Dagen lang van 's ochtends tot 's avonds gaan we van alles bezichtigen en laten zien (en voor de rest 1 dag familiebezoek Santa Cruz en 1 dag Loro Parque)

En die 5 dagen hebben we echt nodig hoor :D En niet alleen voor de 'natuur' maar ook de culturele uitstapjes! Bijvoorbeeld Candelaria, zit een hele geschiedenis in dat dorpje _O_





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Garachico en Taganana O+

Ik kan echt niet meer wachten, om weer alles te laten zien aan mensen die er nog nooit geweest zijn O+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 20:59:14 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:05:16 #141
286575 Roces18
Chef de party
pi_114476128
Dat onderste plaatje trekt me echt niet :P Ik ben meer van dingen doen waar ik wat adrenaline van krijg :P Vooral quad rijden en op de jetski zijn aanraders!

En loro parque vond ik nou niet bepaald geweldig, in Nederland zijn er betere dierentuinen. Maar ik ben dan ook niet zo van de papegaaien ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114476135
Mijn vliegtijden zijn ook bekend trouwens *O*
Nou ja onder voorbehoud :P

We vliegen om 07:05 uur *O*
En terug 11:15 uur -O-
pi_114476210
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef Roces18 het volgende:
Dat onderste plaatje trekt me echt niet :P Ik ben meer van dingen doen waar ik wat adrenaline van krijg :P
Ok dat snap ik, maar dan moet je niet zeggen dat er geen culturele dingen te doen/zien zijn op Tenerife (geschiedenis). Dat is waar k_man om vroeg ;)

Maar quadsafari wil ik dit jaar ook gaan doen *O*
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:11:18 #144
286575 Roces18
Chef de party
pi_114476370
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok dat snap ik, maar dan moet je niet zeggen dat er geen culturele dingen te doen/zien zijn op Tenerife (geschiedenis). Dat is waar k_man om vroeg ;)

Maar quadsafari wil ik dit jaar ook gaan doen *O*
Hmm daar heb je een punt. Maar aan culturele dingen denk ik toch meer aan zoiets :P

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_114477880
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dat snap ik, maar dan moet je niet zeggen dat er geen culturele dingen te doen/zien zijn op Tenerife (geschiedenis). Dat is waar k_man om vroeg ;)
Dat onderste plaatje trekt mij wel idd. Tnx. :)
pi_114525700
Ik sta op het punt om Iberostar Anthelia te boeken in Costa Adeje *O*
Iemand ooit geweest als gast?
Ik heb er wel gegeten, maar nooit verbleven.
pi_114527538
Morgen is het zo ver *O*
Vandaag op mijn gemak mijn koffer pakken en alles wat er bij hoort en morgenochtend richting tenerife!
Just live like it's the end of the world
pi_114557705
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef AniThing het volgende:
Morgen is het zo ver *O*
Vandaag op mijn gemak mijn koffer pakken en alles wat er bij hoort en morgenochtend richting tenerife!
Veel plezier *O*
pi_114575567
Geboekt *O* O+
pi_114577424
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef lezzer het volgende:
Geboekt *O* O+
*O* wanneer ga je?

Hier nog 4 weken wachten *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')