abonnement Unibet Coolblue
pi_106682106
Beste,

Ik doe nu de studie Horecamanager (mbo 4)
Deze studie zal ik versneld afronden ik ben over precies een jaar klaar.
Ikzelf doe ook topsport (9x in de week trainen) en management/economie heeft mij intresse altijd al gelegen. Ik wil dus HBO opleiding doen ik denk nu aan sportmarketing.
op de Johan Cruyff university of de Randstad topsport academie.
Ik hoop er mensen zijn die ervaring hebben met deze studies die me hier verder over kunnen informeren.
pi_106682497
welke sport doe je
pi_106686463
Moeten we wel even weten welke sport ja. Bovendien is er wel een strenge selectie voor deze acedemie's. Heb zelf 1 jaar op de JCU gezeten.
pi_106715213
Roeien
pi_106715231
@ Vincento waarom ben je er mee gestopt dan ?
pi_106734389
Zou het alleen doen als je twijfelt (en talent hebt) om topsporter te worden, anders is een economie opleiding veel meer waard dan alle JCU/Sportmarketing opleidingen bij elkaar. Zijn leuke opleidingen hoor, maar een economie opleiding legt een veel betere basis voor een goede baan (als dat je ambitie is).
pi_106742106
Ik had uiteindelijk te weinig tijd om mijn sport met mijn studie te combineren. Ik doe overigens volleybal. In begin was het redelijk te doen, maar naar verloop van tijd ging sport toch echt voor, en is het met tijd niet meer gelukt. Al lukte het veel mede studenten wel. Maar dat ligt meestal ook net aan je trainingsschema.
pi_106759867
@ Sport_Life je krijgt daar toch ook een Commerciele economie diploma mee dus Commerciele economie zal die veel beter zijn of wel ? Ambitie met werk heb ik ook als ik kijk naar banen denk ik aan de volgende bedrijven Sport entertainment group, House of sports of bij een financieel bedrijf maar aan de sponsorings/pr kant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')