quote:
eigenlijk vergeet wat ik net heb geschreven. wat ik gebruik is niet van action, maar nylon sokken gevuld met kattenvulling, en dat heb ik in een ijsbakje gelegd. tip van een vriend
ik heb hier trouwens een interessante tekst
quote:
Vochtvreters zijn gemaakt van behoorlijk schadelijk stoffen en doen in-principe weinig voor het vocht probleem. Erg simpel gezegd is het een soort zout die vocht vanuit de lucht opneemt, des hoe hoger de lucht vochtigheid in een kamer des de meer vocht die wordt opgenomen. (Denk hier aan een kamer waar de natte was hangt met gesloten ramen) Dit is geen manier om een vocht probleem te verhelpen, de juiste manier is de juiste toevoeging van verse lucht en de juiste afzuiging van vochtige lucht, ventilatie dus, een huis die op de juiste manier geventileerd is zal geen problemen hebben met vocht en is trouwens goedkoper om te verwarmen omdat droog lucht verwarmt sneller dan vochtig lucht. Mijn ramen staan 24 uur per dag 365 dagen in het jaar op een keer, ik ben de enigste in de straat zonder vocht problemen en ik betaal gemiddeld ¤34,00 minder per maand dan mijn buren voor gas en licht. Pak het probleem dus anders aan en verdien dus geld terug. Succes
dit klopt wel! houd dus je ramen open!
mijn kamer ruikt nu heerlijk fris in plaats van damperig en warm zoals een paar jaar geleden, dus dat is een goed teken van een goed geventileerde kamer!
slaap desnoods ook met je ramen open