pi_106649855
registreer om deze reclame te verbergen
M'n ex heeft me nu daadwerkelijk geblokt van whatsapp. Godver. ;(
I can't deny that I want you, but I'll lie if I have to
pi_106649907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex heeft me nu daadwerkelijk geblokt van whatsapp. Godver. ;(
Hoe weet je dat eigenlijk? Ik heb hem nu ook geblokkeerd maar ziet hij dat ook als hij me iets probeert te sturen?
pi_106650008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat eigenlijk? Ik heb hem nu ook geblokkeerd maar ziet hij dat ook als hij me iets probeert te sturen?
Ik kan zijn online status niet zien (dus "laatst gezien om..." of "online"). Dus als hij jou een berichtje stuurt kan hij jouw status niet zien. Berichten die hij je stuurt terwijl je hem hebt geblokkeerd komen ook niet aan nadat je hem hebt gedeblokkeerd.
pi_106650731
Net gesprek achter de rug. confronterend en emotioneel. Ik hou nog steeds veel van haar en zie dat ze aan haar problemen werkt. We hebben besloten een maand geen contact met elkaar op te nemen, en daarna een keer afspreken om te kijken of het gevoel nog van beide kanten komt. Ik heb wel gezegd dat we beide er dan wel rekening mee moeten houden dat er een kans is dat de een niet meer wil.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:51:02 #130
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106651027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Allready het volgende:
Net gesprek achter de rug. confronterend en emotioneel. Ik hou nog steeds veel van haar en zie dat ze aan haar problemen werkt. We hebben besloten een maand geen contact met elkaar op te nemen, en daarna een keer afspreken om te kijken of het gevoel nog van beide kanten komt. Ik heb wel gezegd dat we beide er dan wel rekening mee moeten houden dat er een kans is dat de een niet meer wil.
respect!!!!! knufffff
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106651056
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Allready het volgende:
Ahh goed gedaan :) *knuffel*
pi_106651321
Mickeys tof om te lezen dat het toch iemand boeit haha! Thanks! ik dacht dat het anders opgepakt zou worden als 'aan het lijntje houden' maar dat heb ik expres niet gedaan en ik wil haar niet langer pijn doen. Ze gaf zelf aan dat ze aan 'we zien wel' niks hebben dus heb ik haar dit voorgesteld. Ik schoot zelf wel als eerst in tranen toen ik begon te praten moet ik eerlijk zeggen. We zijn gelukkig niet een keer in een erge discussie geraakt en hebben elkaar uit laten praten. Zelfs een paar grappen. Ik heb haar gevraagd waar ze mee zit, wat ze nog wil weten, wat haar visie is op de toekomst en of ze het met de afspraak eens is. Toen ze boos op me was ging het haar allemaal wat makkelijker af, maar toen ze zag dat ik er erg mee zat en toch wel veel van haar hou werd het haar ook teveel.

@Mickeys: goede zet dat je naar de psycholoog bent gegaan!! Maar wat me nog niet duidelijk is, wonen jullie nu nog in hetzelfde huis of appart?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:04:58 #133
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106651611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:57 schreef Allready het volgende:
Mickeys tof om te lezen dat het toch iemand boeit haha! Thanks! ik dacht dat het anders opgepakt zou worden als 'aan het lijntje houden' maar dat heb ik expres niet gedaan en ik wil haar niet langer pijn doen. Ze gaf zelf aan dat ze aan 'we zien wel' niks hebben dus heb ik haar dit voorgesteld. Ik schoot zelf wel als eerst in tranen toen ik begon te praten moet ik eerlijk zeggen. We zijn gelukkig niet een keer in een erge discussie geraakt en hebben elkaar uit laten praten. Zelfs een paar grappen. Ik heb haar gevraagd waar ze mee zit, wat ze nog wil weten, wat haar visie is op de toekomst en of ze het met de afspraak eens is. Toen ze boos op me was ging het haar allemaal wat makkelijker af, maar toen ze zag dat ik er erg mee zat en toch wel veel van haar hou werd het haar ook teveel.

@Mickeys: goede zet dat je naar de psycholoog bent gegaan!! Maar wat me nog niet duidelijk is, wonen jullie nu nog in hetzelfde huis of appart?
Ik woon inmiddels weer in mijn oude huisje in een andere woonplaats dan waar ik de afgelopen 4 jaar heb gewoond en moet de dingen weer op de rit krijgen. In ieder geval heb ik donderdag de vervolgsessie bij de psychologe en ik kijk er erg naar uit. Ben al een stuk rustiger.

Maar echt super hoe je het gedaan hebt hoor ook al sta ik bij wijze van spreke in haar schoenen. Je hebt het over een maand en dat is te overzien. Bij mij is geen tijd afgesproken wat het zo'n zwart gat maakt, maar dat overleef ik ook wel
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106652555
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik woon inmiddels weer in mijn oude huisje in een andere woonplaats dan waar ik de afgelopen 4 jaar heb gewoond en moet de dingen weer op de rit krijgen. In ieder geval heb ik donderdag de vervolgsessie bij de psychologe en ik kijk er erg naar uit. Ben al een stuk rustiger.

Maar echt super hoe je het gedaan hebt hoor ook al sta ik bij wijze van spreke in haar schoenen. Je hebt het over een maand en dat is te overzien. Bij mij is geen tijd afgesproken wat het zo'n zwart gat maakt, maar dat overleef ik ook wel
Mooi mooi! Tekst uittypen hielp bij mij bij de psycholoog ook wel. Dan vergeet je dingen minder snel maar heb je het toch op papier zodat hij/zij er van afweet. Die rust die komt na een paar weken steeds meer en als je je aan die gedachte vasthoud moet het wel goedkomen.

Ja ik dacht dat ik er volledig klaar mee was, maar je verstand die laat je toch andere dingen denken soms. Een maand is te overzien. Ik hoop dat ik haar dan nog steeds mis, en zij mij natuurlijk. Als ze niet zo jaloers was en ik niet zo op de kleine dingen let was het echt een prettige relatie. Maarja, als je tevaak als gebruikt krijg je die dingen haha.

Geen tijd afgesproken? Dat is inderdaad geen prettig uitzicht. Je weet niet echt waar je aan toe bent dan. Daarom stelde ik haar ook voor om 3 weken / een maand geen contact te houden. Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken. Tuurlijk overleef je dat, je komt er alleen maar sterker uit, of dat nou mét hem of zonder hem is.
pi_106652969
@allready, hoop dat het goed uitpakt voor je. :-)

@Mikeys. Goed dat je die stap hebt genomen om naar de psycholoog te gaan.Wel rot dat je geen tijdsafspraak hebt, zou ik heel zwaar vinden.

even iets semi of topic. stel je mag kiezen, A Je ex terug B Rest van je leven 1 miljoen per jaar C 50/10 kans doos (of leeg of de relatie van je dromen ) wat kies je?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106653207
relatie van mijn dromen.
pi_106653713
B.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:51:25 #138
198720 Coco98
dat vind je leuk hè
pi_106653939
D Niet jezelf voor de gek houden met meerkeuzevragen
What can change the nature of a man?
pi_106654001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef QEX het volgende:

@Mikeys. Goed dat je die stap hebt genomen om naar de psycholoog te gaan.Wel rot dat je geen tijdsafspraak hebt, zou ik heel zwaar vinden.

even iets semi of topic. stel je mag kiezen, A Je ex terug B Rest van je leven 1 miljoen per jaar C 50/10 kans doos (of leeg of de relatie van je dromen ) wat kies je?
Om een doos de relatie van je dromen te noemen vind ik wel erg seksistisch.... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106654419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Coco98 het volgende:
D Niet jezelf voor de gek houden met meerkeuzevragen
true
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:01:38 #141
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106654532
e: voor mijzelf kiezen en van mijzelf houden en mijzelf het belangrijkste vinden. de rest is bijzaak
pi_106654713
^O^ voor al die antwoorden hierboven. Gaat de goede kant op. (sorry voor de 'doos' moet ook 50/50 kans zijn )
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:08:09 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106654886
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Complimenten naar jou trouwens GotenSSJ. Je kwam hier binnendaveren met "mijn ex doet dit fout en dat ziet ze verkeerd en gvd en...." maar je hebt je echt heel snel en sterk hervonden. Ben ik serieus van onder de indruk. :)
Thanks dude! :)

Al moet ik zeggen, ik heb me dan wel enigszins hervonden, maar dat betekend niet dat ik soms nog denk van: Wie ben jij (ex) nu eigenlijk om voor mij te bepalen wat mijn interesses zijn? :P Maar ik kan haar gedachten over mij niet veranderen zolang zij er totaal niet voor open staat en mij niet wilt spreken of zien. Dus dan komt de acceptatie zeg maar :)

Ook heb ik nog steeds momenten waarop die acceptatie er niet is, dat ik in mezelf nog steeds denk: Verdomme, waarom loopt het zo, het ging (in mijn beleving) toch juist goed met wat up's and down's in de afgelopen weken. :P Maar het gaat zeker beter met me dan toen ik hier net kwam!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106655540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:05 schreef QEX het volgende:
^O^ voor al die antwoorden hierboven. Gaat de goede kant op. (sorry voor de 'doos' moet ook 50/50 kans zijn )
En wat is het enige juiste goede antwoord?
(het mag alles wezen als het maar niet die verdomde @#$&%-stomme k-Jolanthe is !! :N )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106656146
En hier gaan we weer verder.
pi_106658989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef QEX het volgende:

Ex :') ...
pi_106661962
Kut, was gewoon één klik weg om 'm wat te sturen op whatsapp.. Ik voel me zo leeg zonder hem, mweh :{ ;(
pi_106662318
Na 3,5 jaar nu al enkele dagen single... samen besloten, maar voelt toch kut!
Niet omdat de liefde weg was, maar omdat de communicatie slecht was. Al met al kijk ik op 3,5 prachtige jaren terug, weet nu alleen niet of ik blij moet zijn met hoe het is gelopen. Ze was mijn soulmate en de seks was geweldig.

Zit mezelf nu helemaal gek te maken. In mijn ogen, maar ook in haar ogen, kan het nog goedkomen. Ik wou dus ook graag nog goed contact houden, zij ook. Op de vraag of ze dan ook jongens langs zou hebben zei ze dat ze one-night-stands zeker niet uitsloot. Voor mij zou het alleen niet te verkroppen zijn om seks te ruiken o.i.d. als ik langskom, omdat ik zelf niet de behoefte aan anderen heb. Natuurlijk haar volste recht, maar zet je wel aan het denken. Wat me gek maakt is dat ze na haar vorige relatie een half jaar tot ze mij had leren kennen met niemand wat had gedaan, uit principe. Nu wist ze vanaf het moment dat het uit was te melden dat ze nu open staat voor anderen. Ze heeft dus of gelogen over haar principes, of over hoe belangrijk onze relatie was. Als ik de verhalen hoor (geweld, veel ruzie, geen respect, drankproblemen, drugsvrienden) was die vorige relatie een stuk minder geweldig dan wat wij hadden. Zet je toch aan het twijfelen... maar waaraan? Aan jezelf of aan haar?

Maakt het er niet gemakkelijker op dat ik gestopt ben met roken en we beide in tentamenperiode zitten. Zo zie ik haar niet en blijven de vragen branden. Hoewel het wel een goed moment is om aan mezelf te werken (sport weer! :D), komt er maar weinig van het leren terecht in deze redelijk cruciale tentamenperiode... pfff... wat moet ik toch! Het ene moment ben ik zeker dat het niet goed is om met haar verder te gaan, het andere moment zie ik weer alleen het goede. Weet dat dit is wat liefdesverdriet met je doet, maar blijft erg vervelend...

Anderen wens ik er dus ook veel succes mee, voel met jullie mee!
pi_106662832
Morgenvoormiddag examen, wordt de eerste keer dat ik haar terug zie. Nadien gaan we met de klasgroep wat drinken en zie ik haar even om wat notities v haar te kopiëren. Ik heb er echt geen zin omdat ik niet weet hoe ik me tegen haar zal gedragen.
the pleasure - the privilege is mine
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:27:18 #150
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106663036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef ovoxo het volgende:
Kut, was gewoon één klik weg om 'm wat te sturen op whatsapp.. Ik voel me zo leeg zonder hem, mweh :{ ;(
Die guide heeft niet gewerkt?
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')