abonnement Unibet Coolblue
pi_106625205
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Van die vrouwen die hun haar na hun 25e niet afknippen om maar een meisje te blijven lijken... :')
Pittige korte kapsels :r
Tap tap tap
pi_106625388
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
misschien is stage dan niet aan te raden maar gewoon veel reizen als je 'later groot bent'
Het heeft ook júist veel met de stage te maken. Het staat leuk op je cv, het lijkt me enorm tof als er meer mensen zouden zijn, een andere werkcultuur proeven. Jezelf écht leren begrijpen voor je de arbeidsmarkt opgaat. Ik heb zelf het idee dat ik meer zelfkennis nodig heb.

Sommige zaken gaan gewoon niet: Bellen is een ramp, doe mij maar email of chat, desnoods met webcam erbij.

Doordat ik me vooral in dienst van anderen heb gesteld de laatste jaren heb ik mezelf wat verwaarloosd als het gaat om ontdekken van mezelf. Dat wil ik ook een beetje inhalen met een stage in het buitenland. Nieuwe mensen leren kennen waar ik niet een dienstdoend figuur ben, maar vrienden maken. Wat minder saai worden, want ik weet gewoon van mezelf dat ik op de middelbare niet zo saai was als ik nu ben. Reden daarvoor is gewoon dat grotere verantwoordelijkheden ervoor zorgen dat ik meer zaken volledig moet kunnen verstaan en begrijpen. Dit ging eerst mis, maar na een re-ordening van mijn leven gaat het wel goed. Hierdoor is wel mijn spontaniteit verloren gegaan.. Ik ben vooral bezig met het en verstaan van mensen en hier mijn mening op loslaten en toepassen.
Doordat ik veel moet luisteren is er bij mijzelf iets niet ontwikkeld om zelf met onderwerpen te komen bv. Ik kan prima antwoorden op zaken, maar zomaar ergens over lullen is er haast niet bij. Dit hoop ik ook juist op een buitenlandse stage in een oord dat bekend staat om hun open gemeenschap e.d. wat op te vijzelen, en te kunnen gebruiken in het werk als ik hier weer ben.

Ik hoop dat 't een beetje duidelijk is, maargoed..

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dove mensen kunnen toch ook reizen. Alleen lijkt me niet heel handig, maar opschrijven lijkt me geen punt. Iig, ik zou er geen problemen mee hebben als ik je moest helpen.
Dat zal wel, maar echt vaak zie je dat niet ofzo. En van een dove zal het vast eerder geaccepteerd worden dan van een 'horende' met een groot gehoorverlies. (of is dit een vreemde hersenspinsel van mij?, net als dat ik soms vind dat ik mensen tot last ben omdat ik ze niet goed versta). Zo krijg ik veel verwijten over het feit dat ik nauwelijks Engels kan verstaan. "Dat is toch makkelijk, etc etc", maar van een dove zou zoiets gewoon geaccepteerd worden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106625775
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het heeft ook júist veel met de stage te maken. Het staat leuk op je cv, het lijkt me enorm tof als er meer mensen zouden zijn, een andere werkcultuur proeven. Jezelf écht leren begrijpen voor je de arbeidsmarkt opgaat. Ik heb zelf het idee dat ik meer zelfkennis nodig heb.

Sommige zaken gaan gewoon niet: Bellen is een ramp, doe mij maar email of chat, desnoods met webcam erbij.

Doordat ik me vooral in dienst van anderen heb gesteld de laatste jaren heb ik mezelf wat verwaarloosd als het gaat om ontdekken van mezelf. Dat wil ik ook een beetje inhalen met een stage in het buitenland. Nieuwe mensen leren kennen waar ik niet een dienstdoend figuur ben, maar vrienden maken. Wat minder saai worden, want ik weet gewoon van mezelf dat ik op de middelbare niet zo saai was als ik nu ben. Reden daarvoor is gewoon dat grotere verantwoordelijkheden ervoor zorgen dat ik meer zaken volledig moet kunnen verstaan en begrijpen. Dit ging eerst mis, maar na een re-ordening van mijn leven gaat het wel goed. Hierdoor is wel mijn spontaniteit verloren gegaan.. Ik ben vooral bezig met het en verstaan van mensen en hier mijn mening op loslaten en toepassen.
Doordat ik veel moet luisteren is er bij mijzelf iets niet ontwikkeld om zelf met onderwerpen te komen bv. Ik kan prima antwoorden op zaken, maar zomaar ergens over lullen is er haast niet bij. Dit hoop ik ook juist op een buitenlandse stage in een oord dat bekend staat om hun open gemeenschap e.d. wat op te vijzelen, en te kunnen gebruiken in het werk als ik hier weer ben.

Ik hoop dat 't een beetje duidelijk is, maargoed..

[..]

Dat zal wel, maar echt vaak zie je dat niet ofzo. En van een dove zal het vast eerder geaccepteerd worden dan van een 'horende' met een groot gehoorverlies. (of is dit een vreemde hersenspinsel van mij?, net als dat ik soms vind dat ik mensen tot last ben omdat ik ze niet goed versta). Zo krijg ik veel verwijten over het feit dat ik nauwelijks Engels kan verstaan. "Dat is toch makkelijk, etc etc", maar van een dove zou zoiets gewoon geaccepteerd worden.
Doven zijn horenden met groot gehoorverlies :'). En ik hoor wel meer dingen niet, maakt het niet minder gebruikelijk.
pi_106625911
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Doven zijn horenden met groot gehoorverlies :'). En ik hoor wel meer dingen niet, maakt het niet minder gebruikelijk.
Hmm, In mijn optiek hebben doven geen baat bij hoortoestellen, maar daar ligt blijkbaar een verschil in interpretatie van het woord 'doof'.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106627583
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Pittige korte kapsels :r
Inderdaad. Ik ben geen fan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106627610
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm, In mijn optiek hebben doven geen baat bij hoortoestellen, maar daar ligt blijkbaar een verschil in interpretatie van het woord 'doof'.
Zeker wel. Voor het horen aankomen van auto's enzo. Niet voor gesprekken.
pi_106627769
Zit mobiel en hij trekt je lap tekst niet als quote maar mijn geachtengang was als volgt: bij een stage moet je gewoon kunnen functioneren en mee draaien en dan is geen engels verstaan natuurlijk een heel grote belemmering. Als je later een paar maanden gaat backpacken dan is daar misschien meer ruimte voor omdat je niks hoeft te presteren of nergens in mee hoeft te draaien
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106627805
True rhutje, maar er zijn vast wel regelingen te treffen omtrent je beperking :). Mensen in rolstoelen kunnen toch ook gewoon stages lopen in gebouwen met liften. Etc.
pi_106627880
Nah t punt is opzich 1op1 in het Nederlands gaat prima. Vonden ze ook op de eerste stage, prima beoordeling ook..

Maar ik bedenk me ineens een oplossing voor Engels, wat in ieder geval 1op1 moet gaan helpen. Mijn mic :) Bij het Nederlands gebruik ik die alleen in groepen met geroezemoes. En als ze dan ook iets langzamer Engels kunnen praten dan gewoonlijk moet het opzich wel lukken, hoop ik.. :@
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106628002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:32 schreef Tegan het volgende:
True rhutje, maar er zijn vast wel regelingen te treffen omtrent je beperking :). Mensen in rolstoelen kunnen toch ook gewoon stages lopen in gebouwen met liften. Etc.
ja ik weet ook niet wat ie doet maar ik kan me genoeg dingen voorstellen waarbij het wel een belemmering is dat je gewoon niet kunt communiceren. Iemand in een rolstoel word ook geen gids in een grotten complex zeg maar. En als je reist is er niemand afhankelijk van je wat in stage natuurlijk anders is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106628567
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja ik weet ook niet wat ie doet maar ik kan me genoeg dingen voorstellen waarbij het wel een belemmering is dat je gewoon niet kunt communiceren. Iemand in een rolstoel word ook geen gids in een grotten complex zeg maar. En als je reist is er niemand afhankelijk van je wat in stage natuurlijk anders is
Ik snap je punt, maar dit voorbeeld wat je noemt is veel extremer dan wat hij wil. Tuurlijk hebben dove mensen meer last met van alles doen, maar dat betekent niet dat ze het maar helemaal niet moeten proberen. Dit lijkt me nog wel in de categorie haalbaar is wat ik probeerde te zeggen :).
pi_106630033
hoi. ~:)
pi_106630684
Hallo >:O
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:17:18 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106631300
Ik haalde even uit voorgaande discussie dat rhu in een rolstoel zat.. vroeg me al af of ik al die tijd wat gemist had :')
pi_106631438
Meuhning.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:42:58 #241
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_106631579
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef CherryLips het volgende:

Pittige korte kapsels :r
Dit. Gelukkig heeft Kuuks al beloofd daar niet aan mee te doen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_106631657
God nee. Men blijft van m'n blonde lokken af.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:50:57 #243
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_106631691
O+.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 10 januari 2012 @ 08:51:27 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_106631699
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:48 schreef Kuukske het volgende:
God nee. Men blijft van m'n blonde lokken af.
Terecht. Vrouwen met korte kapsels *ril* dan had ik wel op een vent gaan liggen :')
pi_106631701
* Kuukske trommelt op het bureau.

Laat ik maar eens wat nuttigs doen voor Games.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106631707
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Terecht. Vrouwen met korte kapsels *ril* dan had ik wel op een vent gaan liggen :')
NAh, vroeger wou ik nog wel een hanekam. O+. Net als Marco. Maar dan langer.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106632661
Sommige mensen kunnen korte kapsels goed hebben hoor, maar het is vaak zo van: hup, ik ben 30, het kind is eruit, de vent is gesnoerd, het haar kan eraf. Alle vrouwelijkheid kan de deur uit omdat het zgn makkelijk zou zijn. Mijn lange haar is juist makkelijker geloof ik. Als ik een kort kapsel had, was ik drie uur bezig om het in fatsoen te krijgen.
Tap tap tap
pi_106632746
Nou ik geloof best dat het makkelijk is hoor. Gewoon uit je bed rollen en niks aan doen.
Maar ik hoef er ook alleen een stiekje in te frutten en hoppa: staart. Of een knotje. Of los.

Ieder z'n meug.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106632754
Had ik maar kort haar!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106632767
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
Had ik maar haar!
Ja. Q heeft daar ook last van.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')