abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 januari 2012 @ 12:41:04 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106597509
Half juli komen er weer twee Franse meisjes drie weken bij ons logeren. Om op adem te komen en aandacht bij te tanken, en om ons een punthoofd te bezorgen. :P

De stichting die dit voor Nederland regelt (met kinderen uit diverse Europese landen, ook ons eigen land) is Europa Kinderhulp.

Voor de volledigheid de eerdere delen, met de avonturen van vorige jaren:
Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
Twee Franse vakantiemeiden (8 jaar), deel II
Franse vakantiemeiden, Part Trois (III)
Franse vakantiemeiden, IV
Franse vakantiekinderen deel V
Franse vakantiekinderen deel VI

Dit jaar komen, zoals het er nu naar uitziet, wederom L. (dan 10 jaar) en K. (dan 9 jaar) bij ons.

We lokken deze kinderen met de volgende wervende flyer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

'Hun' kamer in huis is sinds het eerste jaar wel wat ontprinsest, maar hopelijk kunnen de ladies ermee leven:

Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden. Dat vinden ze reuze gezellig en het valt mee hoe lang ze keten 's avonds. We zorgen wel dat ze totaal afgedraaid hun bedjes induiken natuurlijk.

Enkele impressies van vorig jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de planning voor komende zomer:
Een weekje overdag op spelletjes'kamp', en daarna anderhalve week uitwaaien op Terschelling.

Voor de laatste posts (van o.a. een andere -voormalig- gastouder én een toekomstig gastgezin, S.V.P. even het vorige topic checken).

[ Bericht 49% gewijzigd door Duderinnetje op 09-01-2012 13:02:30 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106598992
Ik hoop voor de kinderen (en voor de rest van Nederland) dat het dan mooi zomerweer is. :s)
Wie dit leest is gek
pi_106599403
Houden die meiden ook een beetje van lezen, Dude?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:49:59 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106599620
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoop voor de kinderen (en voor de rest van Nederland) dat het dan mooi zomerweer is. :s)
MIJN GOD! Ik ook.
Wat een ramp vorig jaar.
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Biancavia het volgende:
Houden die meiden ook een beetje van lezen, Dude?
Mwoaaaah. Het staat wel op beider 'hobbylijstje', maar ze gaan er hier niet echt voor zitten. En voor het slapengaan is het kletsen of even puzzelen in het vakantieboek of zo.
Meestal hebben ze wel een paar leesboekjes bij zich. In de bus (van en naar Frankrijk) lezen ze daar wel in.

Misschien als ze iets ouder en rustiger ( :') ) zijn, dat het wat toeneemt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106602253
Ik heb je een pm gestuurd. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_106613885
Ik lees ook weer even mee :) .. Zoals ik al zei, via dezelfde organisatie jaren lang een jongen uit Hannover (Duitsland) in huis gehaald. Laatste paar jaar niet meer, af en toe een zomer rust in de tent ;) ..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:49:24 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_108927128
Update: de procedure voor dit jaar is weer officieel gestart.

Inmiddels staat alles hier dus al weer in de startblokken. Dat wil zeggen: de administratieve raderen draaien weer. Wij hebben de meiden uitgenodigd en de Franse gezinnen hebben zich ook weer ingeschreven. Het wordt allemaal zo vanzelfsprekend, terwijl het nog maar het derde jaar wordt.
Nieuwe titel voor ons dagboek: Hoe het leven zich moeiteloos schikt naar twee kokette Francaises.

Zelfs de vakantie op Terschelling is al verklonken in boekingen, veerboten en huurfietsen. Een mens wordt er bijna bang van, van zo veel beslaglegging op de toekomst.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met de mensen die overwogen dit jaar ook mee te doen. Zij zullen ongeveer nu de thuisbezoeken hebben (gehad) en hun afweging maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:04:45 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108927711
^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_108928127
Ha, een schop ! w/

Bijna Voorjaar en de voorbereidingen zijn in volle gang. *O*

Bellen de dames nog wel eens op zondagmorgen als je in je peignoir door
het huis dartelt ...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:45:53 #10
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_108928887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:

Een mens wordt er bijna bang van, van zo veel beslaglegging op de toekomst.

Mooi gezegd btw
Wie dit leest is gek
  zaterdag 10 maart 2012 @ 01:02:23 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108929354
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:17 schreef AnneX het volgende:
peignoir
Wat een mooi ouderwets woord. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 maart 2012 @ 01:26:26 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108929830
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:17 schreef AnneX het volgende:
peignoir
Ben je zelluf :(
Confidence through competence
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:48:56 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_108936191
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:17 schreef AnneX het volgende:
Ha, een schop ! w/

Bijna Voorjaar en de voorbereidingen zijn in volle gang. *O*

Bellen de dames nog wel eens op zondagmorgen als je in je peignoir door
het huis dartelt ...
Ja hoor, K. belt nog regelmatig. Dan volgt er een hele monoloog die ik met mijn suffe zondaghoofd maar nauwelijks kan volgen en dan is het weer klaar. :D
Ik krijg van de zomer vast vaak te horen: Maar dat heb ik je toch al lang verte-heeeeld!! :( :(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_108936471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja hoor, K. belt nog regelmatig. Dan volgt er een hele monoloog die ik met mijn suffe zondaghoofd maar nauwelijks kan volgen en dan is het weer klaar. :D
Ik krijg van de zomer vast vaak te horen: Maar dat heb ik je toch al lang verte-heeeeld!! :( :(
:Y *)

Zojuist de vorige aflevering doorgescrollt en ik zat met tranen in mn ogen _O-
Vande lach ende emo. 8)7
pi_108937069
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja hoor, K. belt nog regelmatig. Dan volgt er een hele monoloog die ik met mijn suffe zondaghoofd maar nauwelijks kan volgen en dan is het weer klaar. :D
Ik krijg van de zomer vast vaak te horen: Maar dat heb ik je toch al lang verte-heeeeld!! :( :(
Haha! Leuk weer *O*
pi_108937574
Ik heb weer zin om alles te gaan volgen, Dude *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:00:33 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_108938150
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb weer zin om alles te gaan volgen, Dude *O*
Ik heb er ook wel weer zin in (wij leunen vooral op voor- en napret. Tíjdens trekken we ons wel eens de haren uit het hoofd.)

Worden al grote meidjes ook. 9 en 10 straks. Ben benieuwd of we er iets van merken, van weer een jaartje ouder.
Wat me eraan herinnert dat ik deze week moet gaan shoppen, want K. is jarig als ik voor mijn werk in Kaapstad ben, dus meneer hier moet een pakket op de post doen.
Leve de Hema, want die heeft bij spelletjes en dergelijke ook Franstalige gebruiksaanwijzingen zitten. Dan kun je van die leuke science-dozen kopen (mega bellen blazen en zo). O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 10-03-2012 18:32:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:09:05 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113699989
Nog een dag of twintig (nog twintig dagen genieten van ons eigen leven :P ) en ze zijn er!

Iedereen kijkt er weer naar uit. De meidjes voorop, en daar achter ook al snel hun moeders en wij. Het is fijn dat ze wat ouder zijn en wat vertrouwder zijn. Het voelt als minder 'gedoe' dan voorgaande jaren.

De lievelingskat van de dames is overleden in april. Dat weten ze en dat zal best even wennen zijn. Voor de rest is alles bij het oude: ons huis, hun kamer en ons vakantieadres op Terschelling.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:14:07 #19
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_113700163
Ik haak weer in, altijd weer fantastisch om mee te lezen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_113700408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik haak weer in, altijd weer fantastisch om mee te lezen!
Dit dus *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:25:23 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113700520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een dag of twintig (nog twintig dagen genieten van ons eigen leven :P ) en ze zijn er!

Iedereen kijkt er weer naar uit. De meidjes voorop, en daar achter ook al snel hun moeders en wij. Het is fijn dat ze wat ouder zijn en wat vertrouwder zijn. Het voelt als minder 'gedoe' dan voorgaande jaren.

De lievelingskat van de dames is overleden in april. Dat weten ze en dat zal best even wennen zijn. Voor de rest is alles bij het oude: ons huis, hun kamer en ons vakantieadres op Terschelling.
Ik verheug me alweer op de verhalen en het grote genieten van de meisjes. ^O^ .
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:29:02 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113700651
Waar jullie me enorm mee zouden kunnen helpen is tips voor 9/10-jarigen. Het lijkt me zo'n lastige leeftijd: geen écht (klein) kind meer, maar ook nog lang geen puber.

Wij groeien er natuurlijk niet in mee en we krijgen ze elk jaar weer een jaartje ouder en eigenwijzer terug. Ergens was de aanvankelijke 7/8-jaar wel makkelijk: die knutselen wel en happen vrolijk in een roze koek. Totaal gelukkig.

Maar nu hebben we inmiddels grote meiden. De één is heel sportief en beweeglijk, de ander is een dromer en een keukenprinses.

Tips voor activiteiten welkom!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:31:22 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113700745
Geen idee, nooit meiden in die leeftijd opgevoed. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:08:08 #24
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_113701908
Cakejes bakken en versieren en verder gaan mijn gedachten momenteel niet... succes met de meiden en ik lees graag weer mee :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:09:37 #25
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_113701963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar jullie me enorm mee zouden kunnen helpen is tips voor 9/10-jarigen. Het lijkt me zo'n lastige leeftijd: geen écht (klein) kind meer, maar ook nog lang geen puber.

Wij groeien er natuurlijk niet in mee en we krijgen ze elk jaar weer een jaartje ouder en eigenwijzer terug. Ergens was de aanvankelijke 7/8-jaar wel makkelijk: die knutselen wel en happen vrolijk in een roze koek. Totaal gelukkig.

Maar nu hebben we inmiddels grote meiden. De één is heel sportief en beweeglijk, de ander is een dromer en een keukenprinses.

Tips voor activiteiten welkom!
lekker tutten met nagels lakken? Ik ben alleen maar welpenleiding geweest dat ik ervaring heb met de leeftijd. Maar dat is dan in zo'n grote groep :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:58:28 #26
330855 ejiraM
for the greater good
pi_113704974
Ik denk dat het op zich wel mee kan vallen hoeveel ze daarin veranderd zijn. Waarschijnlijk associeren ze jullie/Nederland met dingen die ze eerder bij jullie hebben gedaan, en komt het dus wel goed :Y

Misschien wat knutselen voor gevorderden halen? SES bijvoorbeeld (geel/groene verpakking ;) ) heeft heel veel dingen die net wat lastiger zijn, zoals een tasje "naaien" (maar de gaten zijn dan al wel weer voorgeprikt, en de stofjes precies uitgeknipt :P ) en versieren, of een lamp versieren. Meer dat soort dingen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of die dingen belachelijk duur zijn, dat zou zomaar kunnen ;)

Verder, als ze zo'n keukenprinses is kan je, als je nog wat kleurstof overhebt van de succesvolle pannenkoeken ;) , natuurlijk ook daarmee en met cupcakes aan de slag. Je hebt echt superveel kant en klare pakketten waar vanalles leuks bij inzit qua versieren!
Voor de wat drukkere weet ik het eigenlijk niet zo goed, hebben jullie een tuin? Dat maakt het allemaal al wat makkelijker ;) Zou vooral kijken naar een springtouw ofzo, of van die tennisrackets met klittenband zodat de bal blijft plakken. Oeh, en je hebt ook echt een geweldig ding voor mooi weer, maar geen idee hoe die heet en of ze die nog verkopen :P Maar sowieso doen dingen waar je nat van wordt het goed ;) En dit is een soort bal, waar twee touwen doorheen lopen. Beide meisjes krijgen dan twee handvaten vast, die elk met een touw verbonden zijn. Op het moment dat een van beide de handen zoveel mogelijk spreidt, drukt ze de bal als het ware naar de ander toe. Zo sturen ze de bal van de een naar de andere kant, MAAR er zit een waterballon in, en die knapt op een gegeven moment, dus het is de kunst die bal steeds zo snel mogelijk weer naar de ander te krijgen :P Ik hoop dat je het snapt, hier heb ik vroeger echt uuuren plezier aan beleefd in elk geval ;)

Oh, en misschien verkleedkleren? Daar hoef je minder moeite voor te doen dan je denkt, met een gekleurde bloes/rok/jurk van jou of je lief zijn ze waarschijnlijk al intens gelukkig. En hakschoenen erbij! :)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:25:44 #27
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113705433
Dude, ik heb nog twee paar skates staan. Een maat 40 (denk ik) een maat 36 maar verstelbaar. Ik ben bang dat 36 de grootste van de verstelbare maten is. Met kniestukken, elleboogdingen, polsbeschermers... En nog één helm. Hebben?

Verder zijn er kinderkookboeken. Misschien is dat iets voor je rustige? Met Kerst doen wij het 5 gangendiner, waarbij iedereen iets uitkiest en maakt. Misschien vind ze dat ook leuk. Zelf googlen en maken.

Of een beautyavond met disco-afsluiting. (alles gecovered) ik denk dat meisjes van 9 a 10 niet keer zo van verkleden houden. Tenminste, als ik de dames op school zie.
Voor drie knikkers en een scheet koop je ook een springtouw. Gaat per strekkende meter.
Van SES heb je ook Armbandjes maken. Ook de Hema heeft trouwens erg leuke pakketten. Ook van die natuuronderzoek dingen. Lampje voor op je hoofd (handig voor in bed lezen) maar ook een kompas en dat soort gedoe. Ook leuke knutselpapiertjes met bloemetjes en gedoe.
Euhm..... Ik denk nog ff. Succes er maar weer mee!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:13:26 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113714152
De cupcakes zijn gecovered! Een vriendin die dat allemaal snapt met die cakes, komt een middagje bakken met de meiden. Ze had het ook over gipsen maskers maken en dan beschilderen. Komt ze misschien ook doen (nu lijkt het alsof ik een soort nanny heb, maar ik heb zo weinig geduld wat knutselen aangaat en die vriendin vindt het leuk. Dus. :@ ).

SES ken ik niet... vind ik dat in een speelgoedwinkel? Ik ken wel de knutseldozen van de Hema. Die zijn briljant, want daar zit een Franstalige gebruiksaanwijzing bij. Elke verjaardag gaat er dus wel zoiets op de post naar Frankrijk. Het is wel leuk om nu zo'n natuur-ontdekkingsdoos voor ze te kopen. Goede tip! Kunnen ze op Terschelling mooi op onderzoek uit.

Buuf, je aanbod van de skates is onwijs lief! Maar ik denk dat het maar onhandig bobbelt op het grasveld op de camping. En langs de weg durf ik niet aan. Fietsen is al een heel avontuur en een toer om ze uit het schrikdraad te houden. :+

Ik vind het gangendinertje ook een erg leuke. Misschien iets voor op onze trouwdag. - Die van ons niet hoeft te worden gevierd, maar van de meiden elk jaar wel. :') Ik wou toch maar niet voor een derde keer naar een kindvriendelijk restaurant, want daar hou ik weken nachtmerries aan over (aangeschoten vaders die te dikke kinderen met mayonnaise aan hun vingers toestaan dat ze hun handen in de chocoladefontein dopen).
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:23:00 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113714547
ja, I feel your pain. ;( die restaurants zijn echt de hel op aarde. Ah ja, je moet ze ook gewoon één keer vol het schrikdraad in laten gaan. :+ dan leren ze het 't snelst. :P

mocht je je nog bedenken aangaande de skates, ik kom regelmatig bij Ikea, dus we kunnen best een obscure garagedeal afspreken dan.
SES vind je in de speelgoedwinkel ja. Mijn moeder bestelde wel eens bij Yves Roger van die proefmonsters met minilipsticks enzo. Heerlijk om mee te tutten voor meisjes. (en daarna met liefde weer weggepleurd)

En voor de rest heb ik écht geen verstand van meisjes. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:36:21 #30
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_113719855
De meesten zijn gek op paarden maar sommigen zijn er doodsbang voor.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:47:51 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113720419
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
De meesten zijn gek op paarden maar sommigen zijn er doodsbang voor.
Nou! Dat weten we dan ook weer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:58:15 #32
92409 Twinky
Little star.
pi_113720956
Je kunt ook heel leuk samen koken. Kinderen van die leeftijd kun je prima groente laten snijden, roeren in pannen en eigenlijk zo'n beetjes alles. Samen een recept bedenken (eventueel internet), boodschappen doen en hen zoveel mogelijk laten doen!
Pasta/lasagne is erg makkelijk maar wel met groente snijden (dat is leuk joh) en roeren in pannen, maar ook een wokgerecht is leuk. Aardappelen schillen en sperziebonen doppen moet je even inschatten, dat zijn wat minder leuke klusjes :P

Broodjes bakken (bakmix) is ook leuk, lekker kneden en bolletjes maken enzo :D en wachten terwijl het moet rijzen, spieken of het al groeit enzovoort
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:17:52 #33
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_113721934
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou! Dat weten we dan ook weer!
Doe er je voordeel mee ;)
Trouwens, je bent zelf toch ook 10 geweest?
Wie dit leest is gek
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:19:54 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113722048
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Doe er je voordeel mee ;)
Trouwens, je bent zelf toch ook 10 geweest?
Mijn god dat is twee eeuwen geleden. Weet ik veel wat ik toen deed.

Ik was bang voor paarden, dat weet ik wel!

@Twinky: samen koken is een goed idee. Pannenkoeken en eitjes bakken deden ze vorig jaar al wel met plezier.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113723624
Een soort dagboek/scrapbook bijhouden van alles wat ze doen? Een groot album (of twee, voor ieder één) volplakken met foto's, toegangskaartjes (van bijv. zwembad, bioscoop...) etc en ze er steeds kort bij laten schrijven wat ze die dag hebben gedaan. Hebben ze meteen iets leuks om thuis weer te laten zien. :)
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 19:20:39 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_113726907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:58 schreef ejiraM het volgende:
Ik denk dat het op zich wel mee kan vallen hoeveel ze daarin veranderd zijn. Waarschijnlijk associeren ze jullie/Nederland met dingen die ze eerder bij jullie hebben gedaan, en komt het dus wel goed :Y

Misschien wat knutselen voor gevorderden halen? SES bijvoorbeeld (geel/groene verpakking ;) ) heeft heel veel dingen die net wat lastiger zijn, zoals een tasje "naaien" (maar de gaten zijn dan al wel weer voorgeprikt, en de stofjes precies uitgeknipt :P ) en versieren, of een lamp versieren. Meer dat soort dingen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of die dingen belachelijk duur zijn, dat zou zomaar kunnen ;)

Verder, als ze zo'n keukenprinses is kan je, als je nog wat kleurstof overhebt van de succesvolle pannenkoeken ;) , natuurlijk ook daarmee en met cupcakes aan de slag. Je hebt echt superveel kant en klare pakketten waar vanalles leuks bij inzit qua versieren!
Voor de wat drukkere weet ik het eigenlijk niet zo goed, hebben jullie een tuin? Dat maakt het allemaal al wat makkelijker ;) Zou vooral kijken naar een springtouw ofzo, of van die tennisrackets met klittenband zodat de bal blijft plakken. Oeh, en je hebt ook echt een geweldig ding voor mooi weer, maar geen idee hoe die heet en of ze die nog verkopen :P Maar sowieso doen dingen waar je nat van wordt het goed ;) En dit is een soort bal, waar twee touwen doorheen lopen. Beide meisjes krijgen dan twee handvaten vast, die elk met een touw verbonden zijn. Op het moment dat een van beide de handen zoveel mogelijk spreidt, drukt ze de bal als het ware naar de ander toe. Zo sturen ze de bal van de een naar de andere kant, MAAR er zit een waterballon in, en die knapt op een gegeven moment, dus het is de kunst die bal steeds zo snel mogelijk weer naar de ander te krijgen :P Ik hoop dat je het snapt, hier heb ik vroeger echt uuuren plezier aan beleefd in elk geval ;)

trekbal met koord bedoel je?

en die andere is volgens mij een splash out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:41:44 #37
330855 ejiraM
for the greater good
pi_113727878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

trekbal met koord bedoel je?

en die andere is volgens mij een splash out
Ja! :D Maar dan gecombineerd.. Geloof ik.. :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_113728871
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een soort dagboek/scrapbook bijhouden van alles wat ze doen? Een groot album (of twee, voor ieder één) volplakken met foto's, toegangskaartjes (van bijv. zwembad, bioscoop...) etc en ze er steeds kort bij laten schrijven wat ze die dag hebben gedaan. Hebben ze meteen iets leuks om thuis weer te laten zien. :)
dit is een hele goede! je kan ze vooraf vertellen dat ze alles moeten bewaren wat ze krijgen, voor elk een album scoren (die outletboekenwinkels hebben vaak goedkoop scrapboeken) en dan als ze er eenmaal zijn samen naar de action ~O>
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113730593
Bij de Action een hele lading make up kopen en lekker gaan tutten. Origami (vouwblaadjes) is leuk. Oude tijdschriften (vogue, elle oid) en oude lapjes stof en vellen papier, kraaltjes, glitters en dan modellen aankleden.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:11:10 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113732616
Die scrapbooks wil ik eigenlijk zelf maken. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:17:16 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113732946
goeie, want samen met kinderen naar de Action vind ik meer iets voor gevorderden. :o

En je komt weer even lekker tot jezelf. je kan ze ook elk een wegwerpcamera geven. Geweldige resultaten vind ik altijd, foto's uit kinderoogpunt. (wij verbaasden ons over de grote hoeveelheid kruizen en konten op de foto's van onze toen 4 jarige. _O- geen seconde over nagedacht dat dát het uitzicht is van een kind :@ maar dit terzijde)

heb je de Martinitoren al beklommen met ze?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:32:25 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113733776
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
goeie, want samen met kinderen naar de Action vind ik meer iets voor gevorderden. :o

En je komt weer even lekker tot jezelf. je kan ze ook elk een wegwerpcamera geven. Geweldige resultaten vind ik altijd, foto's uit kinderoogpunt. (wij verbaasden ons over de grote hoeveelheid kruizen en konten op de foto's van onze toen 4 jarige. _O- geen seconde over nagedacht dat dát het uitzicht is van een kind :@ maar dit terzijde)

heb je de Martinitoren al beklommen met ze?
Cameraatje krijgen ze elk jaar! Is leuk inderdaad. Eigenlijk zou ik een digitaal-wegwerp-cameraatje willen, maar die zijn waarschijnlijk net iets te duur voor de lol.

Mens! De Martinitoren beklimmen! Hebbiesomseenhekelanme?? ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:35:10 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113733948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Cameraatje krijgen ze elk jaar! Is leuk inderdaad. Eigenlijk zou ik een digitaal-wegwerp-cameraatje willen, maar die zijn waarschijnlijk net iets te duur voor de lol.

Mens! De Martinitoren beklimmen! Hebbiesomseenhekelanme?? ;(
neeheehee! :o maar je hebt mannentaken, te weten, 8 miljoen treetjes beklimmen. en vrouwentaken. Bevallig op het terrasje eronder zitten. óf bij de driegezusters, teneinde geen stijve nek te krijgen van het turen. :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:38:12 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_113734139
Misschien een voor hun nieuw balspel leren? Iets wat ze mee kunnen nemen? Wat is typisch Nederlands... Kaatsen? Ik noem maar wat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 juli 2012 @ 21:38:41 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113734161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
Misschien een voor hun nieuw balspel leren? Iets wat ze mee kunnen nemen? Wat is typisch Nederlands... Kaatsen? Ik noem maar wat.
stoepranden :Y
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_113735173
Ik lees ook weer mee! Dan weet ik alvast voor later hoe het moet.

Wat ik me herinner van tien jaar zijn: paardrijden, Tina's lezen, in mijn dagboek schrijven, flutromans over grootse en meeslepende liefdes lezen, met Barbies spelen, boodschappen halen voor mijn oma, en elke vakantie héél veel zwemmen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:09:08 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113735770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

neeheehee! :o maar je hebt mannentaken, te weten, 8 miljoen treetjes beklimmen. en vrouwentaken. Bevallig op het terrasje eronder zitten. óf bij de driegezusters, teneinde geen stijve nek te krijgen van het turen. :7
Sounds like a plan. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:35:22 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113741261
Dat splash-gebeuren lijkt ook wel leuk zeg! :D
Voor de man om te doen met ze terwijl ik nog steeds op dat terras onder de Martini-toren zit. *O*

En hij opperde ook al dat hij met ze gaat vliegeren, met een speciaal soort vlieger van je dit en je dat met touwtjes en luchtzakken en toen en toen bla bla ben ik vergeten. *O*

Volgens mij kan ik dit jaar op mijn lauweren rusten. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:28:43 #49
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_113743957
Brood bakken aan een stok boven een kampvuur :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_113768681
Yo, hier schuif ik dit jaar ook weer aan! Leuk!

Onze meiden (een tweeling) hebben een knikkerperiode gehad op die leeftijd. Super, want ze konden het overal doen.
Is dat zo?
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:56:54 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113769392
Ik heb in elk geval net gekocht: versier je eigen tas (Hema). Als welkomscadeautje. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:57:37 #52
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_113769434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat splash-gebeuren lijkt ook wel leuk zeg! :D
Voor de man om te doen met ze terwijl ik nog steeds op dat terras onder de Martini-toren zit. *O*

En hij opperde ook al dat hij met ze gaat vliegeren, met een speciaal soort vlieger van je dit en je dat met touwtjes en luchtzakken en toen en toen bla bla ben ik vergeten. *O*

Volgens mij kan ik dit jaar op mijn lauweren rusten. :7
Het kan maar zo zijn dat ze alle meidendingen als koken en mooi zijn beu zijn en willen voetballen, hutten bouwen en ravotten.
Wie dit leest is gek
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:01:42 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113769598
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het kan maar zo zijn dat ze alle meidendingen als koken en mooi zijn beu zijn en willen voetballen, hutten bouwen en ravotten.
Nou die ene zeker. Dat is bijna een jongetje, of zoals ze zelf zegt: ze is allebei. Voetbalt ook in een jongensteam en is onwijs sterk. Sleepte hier vorig jaar vuilniszakken naar de container waar menig volwassene moeite mee zou hebben.

Toch vindt ze knutselen ook altijd wel leuk. Maar dan kort en hevig, en zonder verfijning. Meer een soort expressionist. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:52:09 #54
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_113809704
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou die ene zeker. Dat is bijna een jongetje, of zoals ze zelf zegt: ze is allebei. Voetbalt ook in een jongensteam en is onwijs sterk. Sleepte hier vorig jaar vuilniszakken naar de container waar menig volwassene moeite mee zou hebben.

Toch vindt ze knutselen ook altijd wel leuk. Maar dan kort en hevig, en zonder verfijning. Meer een soort expressionist. :P
Klinkt als een gewillig slachtoffer voor 'de uitvinderij': knutselen, maar dan, zoals een bevriende knutselaar het uitdrukte, 'jongensgedoe': zagen, boren en metaalbewerken. Maar wel een eindje rijden voor je, helaas.

10jarige hier geeft weinig inspiratie: ze leest zich een slag in de rondte. Verder badmintonnen, vliegeren en dromen. Scrabble Dash en rummicub zijn ook leu.Oh ja, en niet om je ongerust te maken ofzo :* maar de eerste puberingen zijn plotseling begonnen :P
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 16:00:09 #55
240917 Mula
pi_113810021
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Klinkt als een gewillig slachtoffer voor 'de uitvinderij': knutselen, maar dan, zoals een bevriende knutselaar het uitdrukte, 'jongensgedoe': zagen, boren en metaalbewerken. Maar wel een eindje rijden voor je, helaas.

Ik ken "de uitvinderij" niet, maar het lijkt een beetje op "de jonge onderzoekers". http://www.dejongeonderzoekers.nl/ En dat is zelfs op de fiets voor dude te doen. :)
pi_113822065
Hier is ook veel leuks te vinden :D
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:44:02 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113827542
Ik ben er ook weer bij w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:19:06 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113865303
Leuke tips weer!!

We hebben overigens wel wat buitenspellen (Twister, badminton e.d., en als het aan Arty ligt straks een grote vlieger). Maar Bol heeft leuk spul. Ik onthoud het zeker even.

Kleine K. belde vanmiddag. Heeft er al helemaal zin in. Vooral in spelen met L., en daar was ik wel blij om. Voor hetzelfde geld hadden die meiden het verder wel gehad met elkaar, na één vakantie.

Dat we dit jaar met de auto op de boot gaan, nou, dat kon ze maar niet geloven. De auto op de boot? En waar moesten dan de andere mensen zitten??

Gisteren bericht gekregen dat ze dit jaar in Groningen zelf aankomen. Scheelt een aardige rit. Prettig. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113869666
:W
pi_113870865
Oh jeetje meisjes, pas op, daar heb je Tante Anne! :D
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:37:46 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113877546
Tante Anne is vrij populair. :7

Maar ze zwaait wel vervaarlijk ja!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113879261
:7
pi_113893422
Ik lees weer mee!

Ik speelde vaak restaurantje met mijn vriendinnen. Wij waren het restairant, en pap en mam kwamen eten. Menukaarten maken, eten maken en opdienen. De raarste recepten verzinnen, lekker klunzen met flessen appelsap, en uiteraard de rekening presenteren ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 00:57:03 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113912408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 15:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik lees weer mee!

Ik speelde vaak restaurantje met mijn vriendinnen. Wij waren het restairant, en pap en mam kwamen eten. Menukaarten maken, eten maken en opdienen. De raarste recepten verzinnen, lekker klunzen met flessen appelsap, en uiteraard de rekening presenteren ;)
Dat zou K. wel leuk vinden. L. is meer een soort Gordon Ramsay maar dan zonder het kook-talent. :P

Over restaurants gesproken: K. vroeg aan de telefoon naar welk restaurant we gaan op onze trouwdag. Daar komen we dus echt niet onderuit. Mocht iemand uit de regio een kindvriendelijk ( :r ) restaurant weten, dan graag advies. We kunnen prima naar de Pannenkoekenboot, waar we in het eerste jaar waren. Yankee Doodle is echt een brug te ver en doen we niet meer. :o
Andere leuke pannenkoekrestaurants o.d. in de regio Groningen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 juli 2012 @ 01:01:03 #65
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_113912510
Zouden ze echt perse naar iets kindvriendelijks moeten nog? Mss vinden ze het ondertussen ook wel leuk en spannend om naar een echt grotemensending te gaan, en dan lekker chique doen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 8 juli 2012 @ 01:11:07 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113912715
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:01 schreef oh-oh het volgende:
Zouden ze echt perse naar iets kindvriendelijks moeten nog? Mss vinden ze het ondertussen ook wel leuk en spannend om naar een echt grotemensending te gaan, en dan lekker chique doen O+
Neeeeee, dat gaat echt niet goed. Met K. wel, maar L. at vorig jaar nog met haar handen als het even kon. Zij houdt ook helemaal niet van aan tafel eten, want dan kun je niet voetballen. En daar is geen speld tussen te krijgen.

Misschien is het dit jaar wel heel anders hoor, maar daarop durf ik nog niet te gokken. Het is de avond ná hun aankomstavond al, dus ik speel liever op safe.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 01:25:27 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_113913061
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou K. wel leuk vinden. L. is meer een soort Gordon Ramsay maar dan zonder het kook-talent. :P

Over restaurants gesproken: K. vroeg aan de telefoon naar welk restaurant we gaan op onze trouwdag. Daar komen we dus echt niet onderuit. Mocht iemand uit de regio een kindvriendelijk ( :r ) restaurant weten, dan graag advies. We kunnen prima naar de Pannenkoekenboot, waar we in het eerste jaar waren. Yankee Doodle is echt een brug te ver en doen we niet meer. :o
Andere leuke pannenkoekrestaurants o.d. in de regio Groningen?
Euhhh... Ik weet een leuke in 'Pesse'... of zo. Moment!

Hebbes: http://www.pesserhof.nl/
Offff...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 juli 2012 @ 01:27:40 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113913131
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euhhh... Ik weet een leuke in 'Pesse'... of zo. Moment!

Hebbes: http://www.pesserhof.nl/
Offff...
Oh dat is wel een geschikte kandidaat hoor René!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 01:27:52 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_113913132
http://www.depannenkoekenschuur.nl/ Deze.

Weg Groningen > Roden (vrijbuiter O+ )

Al zijn ze tot nader bericht gesloten :') Liep vast als een trein.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 01:30:20 #70
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_113913197
Maare, Pesserhof had heerlijke pannenkoeken! Smaakte echt goed Megagroot met veel smaken. Maar vast en zeker ook kindermenu's. Er liepen tot mijn verdriet zeer veel rond ;)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 juli 2012 @ 01:32:05 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113913246
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:27 schreef Renesite het volgende:
http://www.depannenkoekenschuur.nl/ Deze.

Weg Groningen > Roden (vrijbuiter O+ )

Al zijn ze tot nader bericht gesloten :') Liep vast als een trein.
Och jemig, klinkt niet goed. :D :o

Was wel lekker dichtbij geweest!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113915584
Ze zijn er al bijna! Ik lees weer mee :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113916161
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euhhh... Ik weet een leuke in 'Pesse'... of zo. Moment!

Hebbes: http://www.pesserhof.nl/
Offff...
Zeker een aanrader!
pi_113916318
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou K. wel leuk vinden. L. is meer een soort Gordon Ramsay maar dan zonder het kook-talent. :P

Over restaurants gesproken: K. vroeg aan de telefoon naar welk restaurant we gaan op onze trouwdag. Daar komen we dus echt niet onderuit. Mocht iemand uit de regio een kindvriendelijk ( :r ) restaurant weten, dan graag advies. We kunnen prima naar de Pannenkoekenboot, waar we in het eerste jaar waren. Yankee Doodle is echt een brug te ver en doen we niet meer. :o
Andere leuke pannenkoekrestaurants o.d. in de regio Groningen?
als je bereid bent om ietsje af te zakken is deze: http://www.woodyshouse.nl/ in steenwijk een goede (ik spreek uit ervaring). fatsoenlijk eten en een aparte kinderkamer met prachtig poppenhuis.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 8 juli 2012 @ 09:32:39 #75
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_113916641
En de Cantina Mexicana dan? http://www.cantina-mexicana.nl/kinderen.html
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 11:30:09 #76
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_113918295
Cantina is voornamelijk ergeren aan het personeel.

Dat Pesse is teouwens goed te combineren met lopen en vliegen bij dat natuurgebied. Ben even de naam kwijt, al rijd ik er tweemaal daags langs naart werk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 juli 2012 @ 13:08:10 #77
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_113921088
Op een bepaalde leeftijd, rond de 9 of 10, vinden ze alles al na 5 minuten "saai" en willen ze eigenlijk zo snel mogelijk achter de computer op online spelletjes te spelen of te chatten met vriendjes.
Aan de andere kant is dat soms ook weer handig want je hoort of ziet ze dan uren niet.
Wie dit leest is gek
  zondag 8 juli 2012 @ 13:10:04 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113921148
Dat wist ik niet, van Cantina Mexicana!
Ik eet daar altijd lekker. Best een optie dus.

Veel restaurants in Groningen zijn op zondag gesloten, dus dat moet ik even checken.

Ik loop ook de andere linkjes nog even langs. Er zit vast iets bij!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:10:47 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113921164
quote:
99s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op een bepaalde leeftijd, rond de 9 of 10, vinden ze alles al na 5 minuten "saai" en willen ze eigenlijk zo snel mogelijk achter de computer op online spelletjes te spelen of te chatten met vriendjes.
Aan de andere kant is dat soms ook weer handig want je hoort of ziet ze dan uren niet.
Oh wat een hemelse vakantie gaat dit worden!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:14:38 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113921288
Wij 'doen' Cantina Mexicana best met de kinderen. Leuk juist, valt t ook niet op als ze een spare-rib onder de tafel onhandigen ofzo :+
Zo'n wokschuur is ook leuk met kinderen (want lopen) En iets minder hel omdat t niet speciaal voor kinderen is. Maar ja, rustig is t er niet. (vrijgezellenfeesten, boeren-met-een-uitje, not my cup of tea)

Maar eten bij V&D boven? Pizzaria? Of bij Humphrey's?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:01:34 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113936551
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij 'doen' Cantina Mexicana best met de kinderen. Leuk juist, valt t ook niet op als ze een spare-rib onder de tafel onhandigen ofzo :+
Zo'n wokschuur is ook leuk met kinderen (want lopen) En iets minder hel omdat t niet speciaal voor kinderen is. Maar ja, rustig is t er niet. (vrijgezellenfeesten, boeren-met-een-uitje, not my cup of tea)

Maar eten bij V&D boven? Pizzaria? Of bij Humphrey's?
Ik vermoed dat we echt een restaurant met spellenhoek nodig hebben. L. gaat echt geen uur achtereen aan een tafel zitten. Die moet weg kunnen. Af en toe een hap, maar vooral niet stilzitten. Ze vindt eten ook totaal niet interessant. Het is voor haar echt een straf, dat aan tafel zitten en wachten tot het afgelopen is. Met K. Zou je gerust uit eten kunnen gaan. Die wil alles proeven, geniet echt en kan juist daar haar energie is kwijt.
Maar Cantina klinkt inderdaad goed, nu blijkt dat ze daar ook een hoekje hebben voor kinderen.

Misschien is err een change of plans, want het toeval zou kunnen beslissen dat we in de buurt van Gorredijk ergens een kindvriendelijk restaurant opzoeken. Er valt agendagewijs iets samen. Dus tips voor die regio zijn ook welkom. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 08-07-2012 19:29:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 juli 2012 @ 19:47:38 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113938813
Nou ja, de wokschuur dus, in Opeinde. de eigenaar is een hartelijke goedlachse Thai die bulderlachend door zijn zaak loopt, en de kinderen aanmoedigt te eten. Neem saus op ijs. ja! :D en mij hartelijk op mijn rug sloeg omdat mijn kinderen Sushi bleken te eten. _O- alleen voor die man gaan we terug. Zo geweldig. Daar kunnen wij met de afdeling stuiterbal ook heen.

voor de rest mijd ik die kindvriendelijke dingen als de pest :@ Yankee Doodle Drachten is misschien minder erg? en je mag gratis naar de Bios. Maar goed, da's voor die meisjes geen ruk aan, in het Nederlands of Engels.

Euh.... Hier zit trouwens Sams Pannekoekerij! :o met een ongelofelijk toffe speeltuin met doolhoven! (alleen schijnen de pannekoeken echt smerig te zijn. :') ik ben er duidelijk nog nooit geweest.) De speeltuin is wel echt super. Met een kabelbaan en water, en doolhof en schommels en noem het maar. Naast t zwembad. (ook leuk) en een bos met zandvlakte om ze eerst even uit te laten. :P
Én buurjongens in dezelfde leeftijd waarvan er één al twee jaar frans heeft op school. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:47:53 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113938829
oh. Smileyoverkill.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 8 juli 2012 @ 22:14:56 #84
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_113947027
Heb je al eens aan het restaurant Robin Hood naast attractiepark Drouwenerzand gedacht? Daar is ook een speelhoek bij en de pindaschillen mag je gewoon op de grond gooien!
  zondag 8 juli 2012 @ 22:23:56 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113947560
Oh ja! je zit je alleen een breuk op het kasteelmeubilair. Dat schieten in de kelder is ook grappig
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:39:00 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114007312
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat we echt een restaurant met spellenhoek nodig hebben. L. gaat echt geen uur achtereen aan een tafel zitten. Die moet weg kunnen. Af en toe een hap, maar vooral niet stilzitten. Ze vindt eten ook totaal niet interessant. Het is voor haar echt een straf, dat aan tafel zitten en wachten tot het afgelopen is. Met K. Zou je gerust uit eten kunnen gaan. Die wil alles proeven, geniet echt en kan juist daar haar energie is kwijt.
Maar Cantina klinkt inderdaad goed, nu blijkt dat ze daar ook een hoekje hebben voor kinderen.

Misschien is err een change of plans, want het toeval zou kunnen beslissen dat we in de buurt van Gorredijk ergens een kindvriendelijk restaurant opzoeken. Er valt agendagewijs iets samen. Dus tips voor die regio zijn ook welkom. :Y)
In Jubbega; vlakbij Gorredijk.
Hebben wij menig kinderfeestje gevierd vroeger.
Pottenbakken, speeltuin en speelhoek....en pannenkoeken :Y)

http://www.dekoppenjan.nl/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:17:37 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114017613
Pesserhof is lekker!! :)
En de Wok bij het Casino in Groningen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:14:39 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114020623
We zijn al eens bij de Groningse wok geweest met ze. Ik vind het echt verschrikkelijk. Maar goed, ze kunnen er in elk geval rondsjouwen ja.

We moeten nog tot hun zestiende onze huwelijksdag vieren, dus alle opties zijn mooi meegenomen. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:16:28 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114020705
trouwens nog een tip: als je naar de Pesserhof gaat: vakantieveiling biedt ook af en toe een buffet voor 4 personen bij de Pesserhof aan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:18:19 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114020785
Dank allemaal! Ik ben zo niet ingevoerd in de wereld van de pannenkoeken en aanverwanten! Heel erg handig, al jullie linkjes. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:26:48 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114021149
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank allemaal! Ik ben zo niet ingevoerd in de wereld van de pannenkoeken en aanverwanten! Heel erg handig, al jullie linkjes. _O_
Neem die kinderen nou gewoon lekker mee naar Aduard. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:47:13 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114021941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Neem die kinderen nou gewoon lekker mee naar Aduard. :+
Oh dat zou ik wel willen. :Y)
K. zou het voor twee gangen of zo nog leuk vinden ook, maar dat is wel een fijnproever. Misschien L. In de toekomst maar eens uitbesteden aan iemand die met haar naar het voetbal wil en dan met K. een keer een beetje luxe uit eten.
Maar voorlopig gaan we gevieren kindvriendelijk. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:14:37 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114069900
Vandaag al vast wat geshopt voor de welkomspresentjes. Ze hebben al eens een koffertje met spullekes gehad, het jaar daarop een stoere tas (van een lieve FOK!ster) met wat dingetjes en dit jaar leg ik gewoon een paar cadeautjes in een bonbon van plastic folie op hun bedjes.
Bedoeling is dat er dingetjes in zitten die ze meteen kunnen gebruiken om vakantie te vieren. Ik heb nu voor ieder een wegwerpcameraatje en een pakket om zelf een tas te decoreren (HEMA). Ik stop er nog hun doosjes met alvast wat zakgeld bij en zoals elk jaar ook weer een pen & notitieboekje (dit is dus spul wat ze mee naar huis nemen. stiften, knutselmateriaal, kralen rijgen etc. zit in een grote doos die elk jaar van stal wordt gehaald.)
Puur nutteloos maar toch, heb ik vandaag voor ieder een halssnoertje met wat bedeltjes gekocht. Geen duur spul, mag kapot of verloren.

Dit vond ik nog wel een lastige, net als een aantal tips om wat tuttebel-spulletjes aan te schaffen. L. heeft vorig jaar dus gemeld dat ze meisje én jongen is ( en ik vermoed vooral het laatste). Ik wil haar niet confronteren met typische meisjesspullen in haar eigen pakketje, omdat ze bij ons natuurlijk mag zijn wie ze is (ik weet niet hoe lastig ze het vindt dat ze toch een beetje anders is dan andere meisjes). Ik wil ook weer niet apart gaan inkopen, want ook daarmee benadruk ik het, denk ik. Volgt u mij nog?

Dus het is nog best lastig zoeken naar gelijke pakketjes voor twee zulke verschillende meiden. Dit halssnoertje was nog tamelijk stoer, dus ik denk dat dat voor beide wel geinig is.

Kijk, voor hetzelfde geld blijkt L. met het ouder worden toch steeds meer meisjesachtig te worden. Of misschien is het zo duidelijk dat ze zich meer jochie voelt en kan ik gerust dingetjes apart kopen. We gaan het zien. Nu nog maar even wat neutraal inkopen dus.
Ik stop wel even wat goedkope make up-spulletjes van de Action bij het spul voor algemeen jolijt, dat is misschien wel een handige oplossing. Kan K. desgewenst toch makeuppen.

Ik kwam trouwens op het idee om walkietalkies voor ze te kopen. Twintig piek, bereik tot 5km en ze kunnen jaren mee. Lijkt mij zo leuk voor op het eiland! Maar zou dat wat zijn? Of is het mobiele tijdperk zo apert dat gehouwehoer in een krakerige radio zijn romantiek inmiddels heeft verloren? Wat denken jullie?

Volgende week niet vergeten alle foeilelijke cadeautjes O+ van de afgelopen jaren uit een krat te halen en weer in huis neer te planten alsof we er het hele jaar door van genieten. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114070245
Goed bezig.
Heb jij er zelf ook lol aan om het uit te zoeken?

En ik ben nog niets tegengekomen als eerder bij de Etos actie.

Het duurt nog jaren, voordat ze door hebben dat je de liefdevolle oerlelijke prullaria op zolder opslaat.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:27:22 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114070477
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig.
Heb jij er zelf ook lol aan om het uit te zoeken?

En ik ben nog niets tegengekomen als eerder bij de Etos actie.

Het duurt nog jaren, voordat ze door hebben dat je de liefdevolle oerlelijke prullaria op zolder opslaat.
Ja ik vind het wel leuk hoor. Brengt ons ook een beetje in de stemming van het onvermijdelijke. :P

Het wordt ook wel steeds makkelijker, die voorbereiding. Het komt er toch op neer dat een gastouder in voldoende mate limonade en rozijntjes in huis moet hebben. Heb je het halve goede werk al achter de rug.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114071097
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Volgende week niet vergeten alle foeilelijke cadeautjes O+ van de afgelopen jaren uit een krat te halen en weer in huis neer te planten alsof we er het hele jaar door van genieten. :+
Herkenbaar :@ ;)

Goed bezig weer *O*
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 19:15:14 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114075355
Walkietalkies zijn leuk :D
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 19:17:23 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114075461
Als je naar Pesserhof gaat is het Dwingelderveld wel leuk: http://www.nationaalpark-(...)nts/home.xml?lang=nl
Of het Planetron: http://www.planetron.nl/
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_114075890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Renesite het volgende:
Als je naar Pesserhof gaat is het Dwingelderveld wel leuk: http://www.nationaalpark-(...)nts/home.xml?lang=nl
Of het Planetron: http://www.planetron.nl/
geef ff een seintje als je daar iets mee wil doen :P O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114075968
Als je walkietalkies koopt zou ik er wel rekening mee houden dat die afstanden vaak nogal overdreven zijn, en dat ze dat vooral tussen en in bebouwing niet halen
pi_114076089
Wij hebben afgelopen winter walkietalkies gebruikt waarbij eentje in het huisje in het dorp zat en de ander boven op de berg stond dus het kan best :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114076693
Wat leuk dat jullie dit doen! Mijn ouders hebben dat vroeger ook een paar zomers gedaan, via dezelfde organisatie. Voorlopig houden we het maar even bij zomerse logeerpartijtjes van kinderen uit de familie die met slechts een paar dagen al intensief genoeg zijn voor een jong kinderloos stel als ons :-) Wat ik bedacht had om nog een keer met die kids te gaan doen (woon ook in Stad): het blote-voeten-pad bij Opende! Schijnt heel leuk te zijn. Verder klinken de walkietalkies erg leuk en houden de 8/10-jarigen die ik ken nog steeds erg van knutselen, helpen met koken en bakken, buitenspelletjes, de markt op en zélfs de Martinitoren beklimmen vond de 10-jarige dame toendertijd echt (letterlijk) een hoogtepunt!
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:52:56 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114076888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef frederik het volgende:
Als je walkietalkies koopt zou ik er wel rekening mee houden dat die afstanden vaak nogal overdreven zijn, en dat ze dat vooral tussen en in bebouwing niet halen
Mja, het is gewoon voor op de camping, wat mij betreft. En die is niet groot. Ik denk dat een bereik van een kilometer al wel voldoende zou zijn.

nou, toch maar overwegen dan. Het lijkt onszelf ook zo leuk!

Ik zie het wel gebeuren dat Arty en ik er Miami Vice mee gaan spelen tussen de tentstokken.
:P
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:57:53 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114077117
Ik las net een leuk stuk over good parents gone bad during summer. Één moeder liet haar kinderen de buren bespioneren. :D met walkie talkies, verrekijkers, gekleed in zwart :D dat moet geweldig zijn als je dat mag van je ouders! (of je vakantieouders)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:11:43 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114087479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik las net een leuk stuk over good parents gone bad during summer. Één moeder liet haar kinderen de buren bespioneren. :D met walkie talkies, verrekijkers, gekleed in zwart :D dat moet geweldig zijn als je dat mag van je ouders! (of je vakantieouders)
Oh dat lijkt me geweldig op de camping. Lekker door de heggetjes loeren, dingetjes noteren, achter die gekke buurman met zijn sokken in zijn slippers aansluipen!

En misschien vinden de meisjes dat ook wel leuk om te doen. O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:26:33 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114088344
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:

Oh dat lijkt me geweldig op de camping. Lekker door de heggetjes loeren, dingetjes noteren, achter die gekke buurman met zijn sokken in zijn slippers aansluipen!

En misschien vinden de meisjes dat ook wel leuk om te doen. O-)
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114089607
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me geweldig op de camping. Lekker door de heggetjes loeren, dingetjes noteren, achter die gekke buurman met zijn sokken in zijn slippers aansluipen!

En misschien vinden de meisjes dat ook wel leuk om te doen. O-)
:D Dat gaat weer helemaal goed komen met de mooie verhalen! _O-
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:11:29 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114097354
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me geweldig op de camping. Lekker door de heggetjes loeren, dingetjes noteren, achter die gekke buurman met zijn sokken in zijn slippers aansluipen!

En misschien vinden de meisjes dat ook wel leuk om te doen. O-)
Ik vond t ook het beste excuus éver! Je hebt trouwens ook speelgoed-richtmicrofoons O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:17:53 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_114097476
:D Ik gaf mijn neefje van 3 een overdehegspiek buis kado, was echt een heel simpel ding, van de Wibra, waarmee ze over schuttingen en om hoekjes kunnen gluren.
Alledrie de kinderen hebben er echt de grootste lol mee, en mn zusje zelf ook :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 16 juli 2012 @ 01:49:21 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114257361
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik vond t ook het beste excuus éver! Je hebt trouwens ook speelgoed-richtmicrofoons O-)
:o

Ik dacht dat kinderen hebben echt onleuk was, maar ik snap inmiddels de leut ervan. :D

Enigszins.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 16-07-2012 01:58:52 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 juli 2012 @ 01:58:16 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114257500
L. sms'te zaterdag precíes een week voor de aankomsttijd, dat ze niet kon wachten om af te reizen en ze zo van ons houdt.

Voor ons is het gewoon nog een weekje weg, maar die meiden tellen de uren af.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114258766
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 16 juli 2012 @ 10:14:41 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_114260864
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
L. sms'te zaterdag precíes een week voor de aankomsttijd, dat ze niet kon wachten om af te reizen en ze zo van ons houdt.

Voor ons is het gewoon nog een weekje weg, maar die meiden tellen de uren af.
O+
Wij tellen met de meiden mee hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 16 juli 2012 @ 11:21:51 #114
92409 Twinky
Little star.
pi_114262433
Is het gek als ik zeg dat ik er ook wel zin in heb? De verhalen zijn elke keer prachtig! ;)
pi_114262523
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:21 schreef Twinky het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik er ook wel zin in heb? De verhalen zijn elke keer prachtig! ;)
Is niet gek.
  maandag 16 juli 2012 @ 23:45:58 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114298162
Ik hoop maar dat we aan jullie verwachtingen kunnen voldoen.
Ik zal in elk geval proberen heel regelmatig verslag te doen. Het zal misschien steeds lastiger worden: een boel ervaringen/verbazingen zijn al eens gepost en achter de rug.

Maar ongetwijfeld zorgen de dames voor nieuw materiaal. Ik ben erg benieuwd naar wie ze nu zijn, een jaar later.
Mijn ouders hadden hun vakantiekind (mijn vakantiezusje dus) tweemaal per jaar. Ze kwam met kerst ook nog eens twee weken. Dan heb je dus een tussentijdse 'update'. Wij verspringen steeds een heel jaar. Maar dat maakt het ook wel weer heel leuk en spannend.

Op naar nieuwe optredens. *O*

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114298295
Oh ja, de vlechtjes die je overal terug vond ! _O- en in eerste instantie :?

/ kijk, wij herinneren mee. w/ :D
  maandag 16 juli 2012 @ 23:58:20 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114298952
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, de vlechtjes die je overal terug vond ! _O- en in eerste instantie :?

/ kijk, wij herinneren mee. w/ :D
Ja! Verdwaalde vlechten op het terras en in de bramenstruiken.

:o :?

We zijn er nu op voorbereid. Ik heb zelf inmiddels ook extensions, dus dat schept een band, tussen de bramen. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114299612
Heuh, écht?!

Foto of topic ? Link...

/ curious.
pi_114314750
/fb? :+
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:47:46 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114323980
Ik maak nog net niet overal een topic over. :P

Extensions zonder vlechten. Maargoed, dat is meer iets voor LIF.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114324033
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak nog net niet overal een topic over. :P

Extensions zonder vlechten. Maargoed, dat is meer iets voor LIF.
:D

/ nog net niet...
pi_114464024
Komen ze dit weekend? Ben weer benieuwd naar de verhalen! Zijn de vriendinnen van vorig jaar alweer ingeseind of komen ze die vanzelf wel weer tegen op de vakantieweek?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:37:33 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114491649
Ja, ze zitten al lang en breed in de bus.

Wij moesten gisteren zo nodig opeens 'op stap' en zijn totaal brak. Maar goed, we hebbennog tot 20 uur vanavond om bij te komen. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114495486
Tot die tijd kun je 4 kapsalons eten, dus dan moet de kater wel weg zijn *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114497732
En gefeliciteerd met twee jaar w/ *O* ^)
pi_114498147
Succes! :D
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:25:20 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114498184
Biancavia, je boekjes zitten bij de welkomscadeautjes. Dat gaan ze tof vinden, let maar op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:00:13 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114505394
Over een uurtje zijn ze er. *O*

Over drie weken gaan ze weer weg! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114505657
Wauw nu al *O*

Sterkte, veel plezier in de eerste uurtjes O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juli 2012 @ 19:12:11 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114505699
Ha, de pret (en de vermoeidheid) gaat weer beginnen *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:14:50 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114505774
Geniet van je laatste minuten rust. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114506139
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, ze zitten al lang en breed in de bus.

Wij moesten gisteren zo nodig opeens 'op stap' en zijn totaal brak. Maar goed, we hebbennog tot 20 uur vanavond om bij te komen. :+
Dat waren even nog een paar uurtjes bonte avond saampjes, voordat die andere bonte avondjes thuis beginnen ;)
pi_114506920
Als het goed is verschijnt de bus NU in beeld! *O*

*volgt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114506980
veel plezier :*
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:23:26 #136
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114509444
Zouden die kinderen niet helemaal kapot zijn na zo'n lange reis?
Of zouden de eerste interieurpronkstukken al gesneuveld zijn? :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:03:23 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114510674
enjoy!!! en ik ben weer benieuwd naar de verhalen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:41:09 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114511954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden die kinderen niet helemaal kapot zijn na zo'n lange reis?
Of zouden de eerste interieurpronkstukken al gesneuveld zijn? :+
Alles mag stuk hier hoor, behalve de katten. :P

En ze zijn inderdaad hartstikke moe, maar ze denken van niet. Het ligt nu al wel lekker op bed hoor. Uno te spelen. Heerlijk hoe makkelijk dat nog steeds gaat. Vrolijk douchen en tandenpoetsen en even vrolijk onder de wol. Want morgen komt dan extra snel en dan gaan ze:

1. Ontbijten met een kopje thee erbij. Of melk. Nee thee! En de volgende dag melk. Of een keer thee met melk!!
2. Naar het parkje. Samen. En dan doen ze weer het horloge om, want na een uur komen ze weer thuis. In het parkje gaan ze eerst op de wipwap en daarna schommelen. Het kan ook andersom. Dat besluiten ze morgen. Bij de thee.
3. Rozijntjes eten.
4. Naar de Plus-supermarkt. O die is morgen dicht. Maar ze gaan toch. Gewoon even kijken of ze de weg nog weten. Ze moeten dan langs het hek met de enge hondjes. Maar die doen niks. Toch lopen ze wel even om. Is ook leuker, afwisseling!
5. Een jurk aan doen. Een blauwe. Nee een zwarte met een rode strik. K. doet ook make up op. Voor de 'anniversaire' van ons huwelijk. En de cadeaus zijn geheim. Dus daar zeggen ze niets over. Over de geheime cadeaus. Oh nu hebben ze gezegd dat ze cadeaus hebben. Oh nee! Maar het geeft niet, want ze zijn toch geheim.

Nou, alles is dus bij het oude. :D Wandelen hier door het huis alsof ze gisteren de deur achter zich dicht hebben getrokken. "Hé de douchezeep is bijna op. Gek. Laatst was de fles nog vol!"
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114512101
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Alles mag stuk hier hoor, behalve de katten. :P

En ze zijn inderdaad hartstikke moe, maar ze denken van niet. Het ligt nu al wel lekker op bed hoor. Uno te spelen. Heerlijk hoe makkelijk dat nog steeds gaat. Vrolijk douchen en tandenpoetsen en even vrolijk onder de wol. Want morgen komt dan extra snel en dan gaan ze:

1. Ontbijten met een kopje thee erbij. Of melk. Nee thee! En de volgende dag melk. Of een keer thee met melk!!
2. Naar het parkje. Samen. En dan doen ze weer het horloge om, want na een uur komen ze weer thuis. In het parkje gaan ze eerst op de wipwap en daarna schommelen. Het kan ook andersom. Dat besluiten ze morgen. Bij de thee.
3. Rozijntjes eten.
4. Naar de Plus-supermarkt. O die is morgen dicht. Maar ze gaan toch. Gewoon even kijken of ze de weg nog weten. Ze moeten dan langs het hek met de enge hondjes. Maar die doen niks. Toch lopen ze wel even om. Is ook leuker, afwisseling!
5. Een jurk aan doen. Een blauwe. Nee een zwarte met een rode strik. K. doet ook make up op. Voor de 'anniversaire' van ons huwelijk. En de cadeaus zijn geheim. Dus daar zeggen ze niets over. Over de geheime cadeaus. Oh nu hebben ze gezegd dat ze cadeaus hebben. Oh nee! Maar het geeft niet, want ze zijn toch geheim.

Nou, alles is dus bij het oude. :D Wandelen hier door het huis alsof ze gisteren de deur achter zich dicht hebben getrokken. "Hé de douchezeep is bijna op. Gek. Laatst was de fles nog vol!"
Zo leuk O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114512186
Gewoon O+ .

Een huis vol liefde. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114514230
Ahw O+ O+ O+
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_114514716
Feelgood topic O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_114515114
Gezellig, daar zijn ze weer! *O*
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:48:32 #144
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114515184
Geweldig O+ :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 00:10:05 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114516036
:) :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_114516110
Geweldig _O_
  zondag 22 juli 2012 @ 00:17:10 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114516349
De nieuwe badkamer? Hoe vonden ze die?

Oh en nog van harte met jullie anniversaire. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 juli 2012 @ 00:22:56 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114516573
Ja de badkamer vinden ze wel erg tof! Vooral de regendouche. Nog beter douchen met zijn tweetjes (wat wederom gepaard ging met gezang, geschater en een heleboel zeepsop!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 juli 2012 @ 08:26:34 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_114522374
Ooooooooh <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_114522438
Wat heerlijk dat ze zich al helemaal zo thuis voelen. O+
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 22 juli 2012 @ 09:09:29 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_114522587
Wat leuk O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_114522771
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Wandelen hier door het huis alsof ze gisteren de deur achter zich dicht hebben getrokken. "Hé de douchezeep is bijna op. Gek. Laatst was de fles nog vol!"
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juli 2012 @ 09:42:37 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114522850
Ha, ze zijn er. Ik ben benieuwd wat het is geworden, thee? Melk? Of toch thee met melk? :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 22 juli 2012 @ 10:57:37 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114523924
Het werd thee. En na uitgebreid debat bosvruchtenthee.

Verder was er nog 'un problème' dat K. aan de ontbijttafel wilde bespreken. We gingen er even voor zitten. Welnu:

In elke stad staat een Mercure-hotel, zo had ze ontdekt. En dat heet dus in elk stad Mercure. Maar als je binnen bent, hoe weet je dan in welke stad je zit?" Het bleef lang stil. L. trok haar ' iets is pas een probleem als er geen voetbal aan te pas komt'-gezicht en Arty en ik lieten de Mercure-kwestie ook even op ons inwerken. K. trok haar wenkbrauwen als vanouds tot grote hoogte en sperde haar ogen open. Dan een diepe zucht en de blik die zegt: Jaha, dáár hadden jullie nog niet bij stilgestaan hè?

Dus we maken ons weer op voor de reeks problemen die K. ons zal voorleggen, net als vorig jaar. Ze categoriseert ze van kleine problemen tot immense megaproblemen. Gelukkig weten we dat de laatste categorie niet verder reikt dan klemmende kastdeuren of een leeg kattenvoerbakje, maar ze kondigt het aan alsof er een meteorietenregen alras de aardbol nadert.

Ze zijn nu naar de speeltuin en wij zitten in de zon. Kijk, zo houden we het wel vol natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114524382
Wat ontzettend leuk om dit mee te lezen zeg :D

Veel plezier met de dames en sterkte voor de momenten dat je het nodig hebt :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juli 2012 @ 11:21:57 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114524396
Het Mercureprobleem. Ai.

Ik weet stiekem wel een oplossing :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 22 juli 2012 @ 11:40:42 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114524792
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Het Mercureprobleem. Ai.

Ik weet stiekem wel een oplossing :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goeie. Kun je meteen een brief op de post doen om iedereen te laten weten waar je bent!

Het is wel een leuk kind hoor, met haar observaties en overdenkingen. Die loopt stilletjes vol met allemaal constateringen en eens in de zoveel tijd borrelt er een kwestie op. Een echt denkertje. Mooie tegenhanger van branie L. die hoogstens nadenkt hoe je ham onder een tafelblad kan plakken (met spuug en hard drukken).
Ook niet onbelangrijk natuurlijk. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 juli 2012 @ 11:47:09 #158
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114524936
Ik voorzie weer een heerlijke reeks :D O+

Kunnen jullie ze niet gewoon adopteren? :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juli 2012 @ 11:54:32 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114525090
Ze zijn heel verschillend hè, wat gaaf dat ze toch zo goed met elkaar overweg kunnen O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_114525375
Nooit zal ik meer een Mercury voorbijrijden zonder de echo van deze brandende vraag o|O
  zondag 22 juli 2012 @ 12:10:39 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114525469
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik voorzie weer een heerlijke reeks :D O+

Kunnen jullie ze niet gewoon adopteren? :+
Mijn lieve god NEE!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 juli 2012 @ 12:21:51 #162
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114525759
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn lieve god NEE!
Ik moest hardop lachen _O- :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:32:39 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114526078
Ik zit het ook met een big smile te lezen. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 22 juli 2012 @ 12:35:33 #164
274310 agenda
altijd vol!
pi_114526190
Leuk om te lezen weer. Veel plezier. *O*
pi_114527248
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef AnneX het volgende:
Nooit zal ik meer een Mercury voorbijrijden zonder de echo van deze brandende vraag o|O
Ja precies :D
pi_114527407
lurkerd meldt..

hmm.. ben 3 weken geleden nog in een mercure hotel geweest..
maar enig sluitend antwoord kan ik toch niet geven..
volgens mij staat er overal wel "mercure - plaats " maar enige zekerheid heb ik daar dan weer niet over ;)
ik zal volgende keer een foto maken!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 22 juli 2012 @ 13:31:15 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114527807
Wat pas echt verwarrend is... al die Hotels de Ville in Frankrijk. En nooit een kamer te krijgen!
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 22 juli 2012 @ 13:57:08 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114528571
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Wat pas echt verwarrend is... al die Hotels de Ville in Frankrijk. En nooit een kamer te krijgen!
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 juli 2012 @ 23:35:00 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114550349

Nou de héle buurt was op de hoogte hoor, van onze trouwdag. :')

We zijn nav. jullie tips deze keer naar Cantina Mexicana geweest. Ging prima! Jullie andere aanraders gaan op de plank voor de komende jaren. Fijn idee dat we voorlopig nog even door kunnen pannenkoeken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114550470
Ach gos, / pakt zakdoekje... :'(

Herhaalt felicitaties met jullie twee jaar. w/
  zondag 22 juli 2012 @ 23:40:22 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114550624
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef AnneX het volgende:
Ach gos, / pakt zakdoekje... :'(

Herhaalt felicitaties met jullie twee jaar. w/
Drie!
Maar mijn echtgenoot dacht ook twee. Kennelijk voelt het nog heel fris en fruitig allemaal, dat huwelijk. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114550663
Leuk! Gefeliciteerd!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 23 juli 2012 @ 00:04:56 #173
207727 Smallish
Kleintje!
pi_114551971
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef AnneX het volgende:
Nooit zal ik meer een Mercury voorbijrijden zonder de echo van deze brandende vraag o|O
Dit! Wat een heerlijke portretten en ik kan me ook zo vreselijk goed voorstellen dat je ze straks met liefde uitzwaait....... Geniet ervan, zolang als het dit jaar weer duurt!
Is dat zo?
  maandag 23 juli 2012 @ 00:05:39 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114552004
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Drie!
Maar mijn echtgenoot dacht ook twee. Kennelijk voelt het nog heel fris en fruitig allemaal, dat huwelijk. :+
3 jaar al? Jeetje..time flighs. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114552109
Ik hoor haar nog op de wc zitten flippen :D *;
  maandag 23 juli 2012 @ 00:19:20 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114552595
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor haar nog op de wc zitten flippen :D *;
wat heb jij toch een geheugen! :D o|O
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114552683
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor haar nog op de wc zitten flippen :D *;
Vertel :D Wie flipte en wat was de aanleiding? ~O>
pi_114552738
Oh verdomd. Ik heb gewoon een hele jaargang gemist!
  maandag 23 juli 2012 @ 00:43:52 #179
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_114553427
Ik heb vandaag alles terug zitten lezen. Wat een mooie topics.

Veel plezier deze zomer!
Lesbosapiens
  maandag 23 juli 2012 @ 01:13:57 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114554429
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:

wat heb jij toch een geheugen! :D o|O
O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 juli 2012 @ 01:16:15 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114554499
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vertel :D Wie flipte en wat was de aanleiding? ~O>
Een informeel gesprek aan de ontbijttafel leidde tot toiletbezoek van dude. ;)
Confidence through competence
  maandag 23 juli 2012 @ 02:01:54 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114555430
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een informeel gesprek aan de ontbijttafel leidde tot toiletbezoek van dude. ;)
Ja hallo, deze topicreeks is er om mijn imago óp te poetsen hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 23 juli 2012 @ 09:43:15 #183
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_114557966
Oh die foto O+
Van harte nog O+
Ik geniet nu al zo van dat ze er zijn, ik hoef er zelf geeneens te nemen :D ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 23 juli 2012 @ 09:56:30 #184
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114558148
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de héle buurt was op de hoogte hoor, van onze trouwdag. :')

We zijn nav. jullie tips deze keer naar Cantina Mexicana geweest. Ging prima! Jullie andere aanraders gaan op de plank voor de komende jaren. Fijn idee dat we voorlopig nog even door kunnen pannenkoeken!
_O- O+

Nog gefeliciteerd :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_114558203
Prachtig op die schutting! O+
Gefeliciteerd! En wat was het geheime cadeau?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:25:03 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114568646
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:59 schreef Biancavia het volgende:
Prachtig op die schutting! O+
Gefeliciteerd! En wat was het geheime cadeau?
Een kaars! Die kunnen we dus romantisch opgebruiken, in plaats van bewaren om volgend jaar weer neer te zetten.

Ik was erg bang voor weer zoiets als een gipsen beeld van Romeo & Julia. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114568733
Wat een jomantisch cadeau. O+

Zit er nog een geurtje aan wat jullie haaaaten of is het gewoon een mooie zwijmel-kijk-elkaar-diep-in-de-ogen-en-tast-mis-naar-het-toastje kaars?

En feli! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 juli 2012 @ 17:29:14 #188
316232 Lutte
duimelut
pi_114570682
Mijn middag besteed aan het teruglezen van deze topics, tranen van zowel het lachen als ontroering gehad O+ Zo ontzettend tof!!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_114573149
over Franse vakantiekinderen deel VI

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)
my 2 cents: Het ging DancingPhoebe niet om jullie (hoe lief jullie ook mogen zijn) maar om het Bestaan van Leuke Kinderen en Goede Dingen in het Algemeen. Situaties die een Lichtje laten schijnen in een Wereld die soms Duister kan zijn.

Groeten van iemand die over 3 dagen ineens zelf onverwachts 2 weken met 4 kids van 5 tot 10 jaar op vakantie gaat en voor het eerst in zijn leven het forum onderdeel OUD gevonden heeft op zoek naar inspiratie.....

edit: En dat was ook de laatste keer, want 5 minuten studie leert me dat 95% van de topics over babies en peuters gaat.... bah.. Maar je 'les enfants de vacances français' -topic is geweldig Duderinnetje.... _O_ Veel plezier de komende weken.

[ Bericht 11% gewijzigd door vaarsuvius op 23-07-2012 19:17:49 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_114574387
Deze oma leest dit topic nu voor het 3e jaar en ik kan eigenlijk niet wachten om de avonturen van jullie te lezen. Zo hartverwarmend en grappig en alles er tussen in. Keep up the good
work!
pi_114574558
Ze zijn er weer! O+ En wat lief, die tekst!

Ik lees weer mee!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:05:44 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_114581541
En ik ook! Het klinkt nu al weer heerlijk O+.
pi_114581590
Enenen? Hoe was vandaag?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 23 juli 2012 @ 22:09:36 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114581728
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:52 schreef vaarsuvius het volgende:
over Franse vakantiekinderen deel VI

[..]

my 2 cents: Het ging DancingPhoebe niet om jullie (hoe lief jullie ook mogen zijn) maar om het Bestaan van Leuke Kinderen en Goede Dingen in het Algemeen. Situaties die een Lichtje laten schijnen in een Wereld die soms Duister kan zijn.

Groeten van iemand die over 3 dagen ineens zelf onverwachts 2 weken met 4 kids van 5 tot 10 jaar op vakantie gaat en voor het eerst in zijn leven het forum onderdeel OUD gevonden heeft op zoek naar inspiratie.....

edit: En dat was ook de laatste keer, want 5 minuten studie leert me dat 95% van de topics over babies en peuters gaat.... bah.. Maar je 'les enfants de vacances français' -topic is geweldig Duderinnetje.... _O_ Veel plezier de komende weken.

Sterkte! :D En je reageert op een post van vorig jaar, maar je hebt ongetwijfeld gelijk. Veel plezier met je vakantiekinderen. Vier stuks! Hoe lang heb je ze?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:33:11 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114583116
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Naamah het volgende:
Enenen? Hoe was vandaag?
Ten eerste: dank iedereen voor de reacties. Zou er een 'like-knop' zijn, dat klikte ik daarop voor jullie allemaal.

Vandaag zijn we naar de DoeZoo geweest hier in de privincie. Dat is een mini-dierentuin met vooral heel veel enge dieren: slangen, enorme kakkerlakken, grote spinnen en leguanen die je bewegingsloos aanstaren. Gelukkig waren er als tegenhangers ook lieve konijntjes en een verrassend schattig stinkdier.
De meest gore beesten (gigantische kakkerlakken, een slang die zijn huid had verloren) konden de meisjes wel bekoren. De vier stappen door het kinderboerderijgedeelte gingen gepaard met gegil en het aanroepen van hun moeder, de lieve heer en Justin Bieber. Want kippen en geiten vinden ze maar eng. "Oh nee we zullen zéker sterven!" Je zag de Nederlandse kinderen denken: wat een paniek om een tam loopeendje.
Volgens de dames zijn Nederlanders nu eenmaal minder bang dan Fransen.
Wij denken zelf dat onze prinsesjes vooral érg gesteld zijn op een toestand van gedeelde angst en bijbehorende kreetjes. Onderweg hadden we namelijk ook al sterfscènes op de achterbank vanwege een miertje in de auto en thuis veranderen onze poezen af en aan ook in moordmachines waar je hard voor moet wegrennen. (vijf minuten later worden ze tijdens het eten van een ijsje achteloos geaaid.)

Na de dierentuin zijn we naar een maisdoolhof geweest. Het bleek een gigantisch doolhof waar je gerust uren in kunt ronddolen. Overigens een aanrader voor mensen uit deze buurt! In het doolhof zoek je je een weg tussen de halmen en moet je op zoek naar een aantal kastjes met daarin vragen over dieren. Wie het goed doet, krijgt een Maisdiploma (zie, we werken nu al keihard aan een betere toekomst voor hen). Wij bakten er met zijn vieren mooi niets van, maar kregen gelukkig tóch een diploma, want we hadden heus ons best gedaan.

Na thuiskomst sukkelden Arty en ik in de tuin in slaap. De meisjes keken een film, hielden een waterpistolengevecht en wachtten geduldig tot wij weer bij zinnen waren. :z

En nu liggen ze boven nog te kwetteren over mais, wat ze morgen gaan bereiden voor bij de BBQ en nut en noodzaak van stinkdieren.

Ik moet wel zeggen dat het keurige poppies zijn hoor. Een verzoek om hun kamer een beetje op te ruimen (ik denk dat er twee kofferbommen waren verdwaald tussen hun kleren. De joggingbroeken hingen in de kroonluchter), leidde tot een grootscheepse schoonmaak waarbij zelfs de Uno-kaartjes op een uitvoerig bediscussieerde volgorde het doosje in zijn gegaan.

Morgen komen mijn schoonouders langs en gaan we zoals gezegd BBQ'en. Met name K. verheugt zich op de voorbereidingen: salades maken, groentenpakketjes maken und soweiter. Het is een echte keukenprinses. Vandaag zei ze aan tafel: als ik een culinair recensent zou zijn geweest, kregen jullie een acht. Je zag L. denken: geen idee wat een recensent is, maar alles zonder frietjes is sowieso een vijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2012 22:46:46 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114583384
Superleuk verhaal weer, ik blijf meelezen! Ik zat hardop te lachen bij het aanroepen van onze lieve heer :P.
pi_114583500
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sterkte! :D En je reageert op een post van vorig jaar, maar je hebt ongetwijfeld gelijk. Veel plezier met je vakantiekinderen. Vier stuks! Hoe lang heb je ze?
2 weken. ik ga met ze op een boerderij passen (alleen huisdieren) van mensen die zelf op vakantie gaan. 3 ponies, 2 varkens, een stel schapen met lammetjes... en nog een roedel aan hamsters, cavia's en katten.. Dat wordt leuk...... Gelukkig heb ik nog wat andere volwassen erbij om die dierentuin onder controle te houden...

oh, en waar is dat mais doolhof? dat lijkt me ideaal voor die van mij, zeker gezien de boerderij context
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_114583709
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Superleuk verhaal weer, ik blijf meelezen! Ik zat hardop te lachen bij het aanroepen van onze lieve heer :P.
En Justin Bieber! :D
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:50:31 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114584212
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

2 weken. ik ga met ze op een boerderij passen (alleen huisdieren) van mensen die zelf op vakantie gaan. 3 ponies, 2 varkens, een stel schapen met lammetjes... en nog een roedel aan hamsters, cavia's en katten.. Dat wordt leuk...... Gelukkig heb ik nog wat andere volwassen erbij om die dierentuin onder controle te houden...

oh, en waar is dat mais doolhof? dat lijkt me ideaal voor die van mij, zeker gezien de boerderij context
Oh wat leuk, op al die dieren passen! (Ik betrap mezelf erop dat door mijn hoofd schiet: jammer dat je ook nog op kinderen moet passen. :@ )

Heel veel succes. Het doolhof (ik geloof dat het DE doolhof moet zijn, maar ik vind dat mijn leven lang al gek) is hier: http://www.bloemenboerder(...)j.nsf/index?openpage
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:54:32 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114584419
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat een jomantisch cadeau. O+

Zit er nog een geurtje aan wat jullie haaaaten of is het gewoon een mooie zwijmel-kijk-elkaar-diep-in-de-ogen-en-tast-mis-naar-het-toastje kaars?

En feli! *O*
Hij ruikt naar toiletverfrisser!
Dat worden (a)roma(n)tische momenten, dat staat vast. :P

Maar we kijken een gegeven kaars niet in de bek en vinden het hartstikke lief natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114585815
Weer een prachtig verhaal! In de eerste plaats natuurlijk door wat jullie ze laten meemaken en in de tweede plaats door hoe je erover schrijft, leuk!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2012 @ 08:03:57 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114594393
Wat een heerlijk verhaal weer. Alles zonder frietjes een 5 :D

Voor mensen die wat lager in het land wonen is www.irrland.de ook een heel leuk uitje :) Is ook ontstaan vanuit een maisdoolhoof maar is nu een groot pretpark (zonder elektronische attracties, denk aan grote springkussens, glijbanen, waterglijbaan, skelters e.d.) waar je met je bolderkar vol bbq-spullen naartoe gaat. Houtskool mee en overal zijn grillplaatsen waar je kunt bbq-en :Y) Geweldig park en helemaal niet duur ook nog. O, en ga vooral ook een kijkje nemen bij de grootste ezel van Europa! :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:28:53 #203
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_114597016
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En Justin Bieber! :D
Ja, dat! :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:15:20 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114598229
Dude, is dat doolhof vlakbij de watertoren? En leuk! O+ ik kijk altijd weer met andere ogen naar mijn eigen jongens door jouw stukjes.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:26:35 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114602139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dude, is dat doolhof vlakbij de watertoren? En leuk! O+ ik kijk altijd weer met andere ogen naar mijn eigen jongens door jouw stukjes.
Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:29:04 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114602230
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu. :?

Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:53:17 #207
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114602955
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu. :?

Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks. :P
Ah, Gorregediek! Doar weunen mien schoonouders. Moar doar was 't dus njet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:55:35 #208
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114603049
Da's vlak bij mij *O*

En alles zonder frietjes krijgt een 5 _O- _O- :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:56:36 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114603091
Maar Soeksemoarsaksu dus.Mooi. Da's ook niet op loopafstand van huis, dus als ze nou héél vervelend worden kan ik daar de jongens best eens laten verdwalen. O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:04:46 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114605261
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu. :?

Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:05:58 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114605288
Sowwy! :o ipats heeft last van oververhitting ofzo :@

heu? ik zag hier net twee keer hetzelfde? en nu niet meer? in ieder geval, die is niet op loopafstand, dus als de jongens heel vervelend zijn kunnen zij daar mooi "verdwalen" :P

[ Bericht 36% gewijzigd door debuurvrouw op 24-07-2012 17:55:33 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_114608942
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu. :?

Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks. :P
Ik gok op Saaxumhuizen :)
En hou dit uitje ook even in gedachten, met onze twee meiden van 9 en 10!
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:30:31 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114620868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Sowwy! :o ipats heeft last van oververhitting ofzo :@

heu? ik zag hier net twee keer hetzelfde? en nu niet meer? in ieder geval, die is niet op loopafstand, dus als de jongens heel vervelend zijn kunnen zij daar mooi "verdwalen" :P
Jij bin drokne buuvrouw!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114623281
He wat leuk via Google kwam ik op jouw topic terecht. Leuk om je ervaringen te lezen!

Wij hebben sinds zaterdag voor het eerst een meisje uit Frankrijk. Ze is 8 jaar. Heel spannend allemaal en ik ken de taal helemaal niet goed.
Kun jij zo goed frans?

Het is best vermoeiend hoor. Je probeert steeds in het frans te denken en praten, maar het is zo moeilijk!!
  woensdag 25 juli 2012 @ 01:35:43 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114630034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef sonskemol het volgende:
He wat leuk via Google kwam ik op jouw topic terecht. Leuk om je ervaringen te lezen!

Wij hebben sinds zaterdag voor het eerst een meisje uit Frankrijk. Ze is 8 jaar. Heel spannend allemaal en ik ken de taal helemaal niet goed.
Kun jij zo goed frans?

Het is best vermoeiend hoor. Je probeert steeds in het frans te denken en praten, maar het is zo moeilijk!!
Ja ik kan gewoon met ze kletsen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114638857
Oh dat is toch wel heerlijk! Ga toch maar deze winter op franse les als ik Pauline volgend jaar weer krijg:)
pi_114638988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef sonskemol het volgende:
Oh dat is toch wel heerlijk! Ga toch maar deze winter op franse les als ik Pauline volgend jaar weer krijg:)
Waarschijnlijk kan je voor de winter al een aardig mondje Frans *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114638990
Het is heel erg warm en ze heeft alleen lange broeken mee, ze wil geen korte broek, rokje of jurk aan.
Ik krijg het niet aan haar verstand, geen idee hoe ik dat moet doen. Of zijn ze lange broeken gewend?
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:40:41 #219
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_114639341
Lange broek aan, korte broek mee voor als ze zich bedenkt. Klaar :)
Trotse mamma :)
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 12:50:27 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_114639615
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:27 schreef sonskemol het volgende:
Het is heel erg warm en ze heeft alleen lange broeken mee, ze wil geen korte broek, rokje of jurk aan.
Ik krijg het niet aan haar verstand, geen idee hoe ik dat moet doen. Of zijn ze lange broeken gewend?
afritsbroek?
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:26:33 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114640642
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:27 schreef sonskemol het volgende:
Het is heel erg warm en ze heeft alleen lange broeken mee, ze wil geen korte broek, rokje of jurk aan.
Ik krijg het niet aan haar verstand, geen idee hoe ik dat moet doen. Of zijn ze lange broeken gewend?
Dan trekt ze toch lekker een lange broek aan. Ze krijgt het vanzelf te warm. Of niet.
Die van mij lopen er ook negen van de tien keer ronduit belachelijk bij. Moeten ze per se een heel joggingpak aan bij 30 graden. Of ze dragen vol overtuiging een heel tuttig jurkje met wit en goud en knalgroene afgetrapte sneakers. Kan mij het schelen, het is hun feestje. :)

Je stopt inderdaad gewoon iets luchtigers in je tas. Och en als het heel warm is en de zee lokt bijvoorbeeld, dan moet je eens zien hoe snel ze ongegeneerd in hun onderbroek staan om lekker te spetteren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114649287
Hahaha je hebt helemaal gelijk:-) Ik heb haar meegenomen naar de stad en gelukkig heeft ze wit linnen capri uitgezocht en een bikini! Ben benieuwd of ze het ook aan gaat doen
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:19:26 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114652941
De inmiddels traditionele gekleurde pannenkoeken worden NU gebakken! En de meiden laten zich natuurlijk niet meer voor de gek houden, wat betreft Arty's tovenarij met pannenkoeken, dus nu zijn ze zelf met de kleurstof aan de gang gegaan.
Ik zal later nog wel even een foto plaatsen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114654453
Kleine draakjes worden groot. O+

Maar nooooooit te groot voor pannenkoeken! *O* *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:46 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_114655481
heb je ooit nog wat van het eerste meisje gehoord ?(die niet meer terug kwam zal ik maar zeggen)
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:04:27 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114659781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
heb je ooit nog wat van het eerste meisje gehoord ?(die niet meer terug kwam zal ik maar zeggen)
Ja, en die stuur ik met haar verjaardag ook nog een kaartje. Maar ik bouw het wel wat af. Ze wil (althans vorig jaar) heel graag weer komen en ze vroeg ook wel of het met dat nieuwe meisje goed ging bij ons.

Tja het is sneu, maar ik ben wel blij met de huidige match.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114661962
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh wat leuk, op al die dieren passen! (Ik betrap mezelf erop dat door mijn hoofd schiet: jammer dat je ook nog op kinderen moet passen. :@ )

Ik ben niet zo'n dierenman, maar de kids zijn er weg van, zelfs na mijn uitdrukkelijke vermelding dat ponypoep scheppen óók tot hun taken zal behoren.

Het gezin dat weg gaat heeft Hongaarse vakantiekinderen... Die gaan ze nu terug brengen naar Hongarije , vandaar het 'op het huis en dieren passen. '
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:04:36 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114662492
Oh ik prefereer in mijn dagelijks bestaan toch wel huisdieren boven kinderen. Maar dat komt omdat er in mij een verwaarloosd kattenvrouwtje schuilt met vet haar en kapotte kousen. Ik weet me louter te handhaven als ogenschijnlijk normaal mens door vakantiekinderen te nemen en daar vrolijke topics over te openen.

Maar mijn inner crazy cat lady schreeuwt het uit!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114662756
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik prefereer in mijn dagelijks bestaan toch wel huisdieren boven kinderen. Maar dat komt omdat er in mij een verwaarloosd kattenvrouwtje schuilt met vet haar en kapotte kousen. Ik weet me louter te handhaven als ogenschijnlijk normaal mens door vakantiekinderen te nemen en daar vrolijke topics over te openen.

Maar mijn inner crazy cat lady schreeuwt het uit! [ afbeelding ]
Let it out! Doe ik ook! *O*
En je krijgt er geen lellikke schuurhangornamenten, beelden of kaarsen van. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:15:17 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114663050
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Let it out! Doe ik ook! *O*
En je krijgt er geen lellikke schuurhangornamenten, beelden of kaarsen van. :+
Nóg een voordeel! _O_

Maar goed, voorlopig hebben we even met deze twee draken van doen. Ze zijn wel lief ook hoor. ;)
Nog even wat kieken (beetje uitgezocht op niet te grote herkenbaarheid van de dames.)
In het maisdoolhof:


En de pannenkoekerij van dit jaar:


Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:17:13 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114663143
Leuk :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_114663513
Waren er vandaag nog dilemma's?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:29:59 #233
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114663902
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waren er vandaag nog dilemma's?
Ja.

L. had tijdens het douchen tegen K.'s been geplast en de vraag was of dat plas bij al het andere plas terecht kwam. Zo ja: Waarom nog naar het toilet gaan, als je in de douche kan plassen.

Schiet mij maar lek! Wij gaan voortaan lekker plassen onder de douche! Kun je meteen lekker je beplaste been afspoelen. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114663951
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja.

L. had tijdens het douchen tegen K.'s been geplast en de vraag was of dat plas bij al het andere plas terecht kwam. Zo ja: Waarom nog naar het toilet gaan, als je in de douche kan plassen.

Schiet mij maar lek! Wij gaan voortaan lekker plassen onder de douche! Kun je meteen lekker je beplaste been afspoelen. *O*
Prima dilemma du jour *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:32:07 #235
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114663997
Veeg me op _O- :') :X

Wat een stel zeg! :D

Oh, die pannenkoeken he? Zijn die op verzoek af te halen in iedere desgewenste kleur? :@ :9
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:36:45 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114664192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:

Schiet mij maar lek! Wij gaan voortaan lekker plassen onder de douche! Kun je meteen lekker je beplaste been afspoelen. *O*
Bestaan er dan mensen die niet onder de douche plassen? :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:37:43 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114664226
Oh er was vanmiddag trouwens ook nog un legèr problème (een klein probleem). Maar toen lag er een heel groot glas waterverfpenseelwater over de leren eetkamerstoelen en de houten tafel en de kat en de krant en paperassen van het werk.

Dus ik ben wel wat zoekende in de gehanteerde categorisering. :')

(Overigens: allemaal niet erg hoor. Zolang er geen gewonden vallen, is er weinig aan de hand hier.)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:40:04 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114664336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Bestaan er dan mensen die niet onder de douche plassen? :@
Volgens mij niet. Als ik na het zwemmen douche moet ik er altijd aan denken dat ik niet door mijn badpak heen moet gaan staan urineren :') En dan kijk ik eens naar de andere zwemmers en dan denk ik: die staan dus allemaal ook hun automatische doucheplasje op te houden. O+

Maar goed, dat is nog wel wat anders dan het toilet maar helemaal dichttimmeren. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:41:55 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114664420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Veeg me op _O- :') :X

Wat een stel zeg! :D

Oh, die pannenkoeken he? Zijn die op verzoek af te halen in iedere desgewenste kleur? :@ :9
Zwart is sowieso geen probleem. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:47:21 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114664668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Als ik na het zwemmen douche moet ik er altijd aan denken dat ik niet door mijn badpak heen moet gaan staan urineren :') En dan kijk ik eens naar de andere zwemmers en dan denk ik: die staan dus allemaal ook hun automatische doucheplasje op te houden. O+

Maar goed, dat is nog wel wat anders dan het toilet maar helemaahl dichttimmeren. :P
Vraag ze es hoe ze de andere afvalstoffen dan via het doucheputje willen lozen :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:50:34 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114664814
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Vraag ze es hoe ze de andere afvalstoffen dan via het doucheputje willen lozen :+
Vrouwen. Dus die doen dat allemaal niet. Ons eten verdampt op de vork. *;

En ik ga het de Franse dames zéker niet voorleggen hoe dat zou moeten met het doucheputje. Grapjas. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114665146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vrouwen. Dus die doen dat allemaal niet. Ons eten verdampt op de vork. *;

En ik ga het de Franse dames zéker niet voorleggen hoe dat zou moeten met het doucheputje. Grapjas. }:|
Prakken :Y Met die vork :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:06:38 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_114665492
Magdat? :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:09:42 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114665632
Zó blij dat jullie niet in het Frans posten. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114665975
Vous pouvez prendre une fource pour masher le merde dans le drain de la douche *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_114666153
:D
Weer zó leuk *O*
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:31:35 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114666463
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Vous pouvez prendre une fource pour masher le merde dans le drain de la douche *O*
Volgend jaar komen ze bij jou logeren. Wist je dat al? }:| Ik heb het ze beloofd. En dat jij de leukste mens op aarde bent, en dat jij het nooit zal weigeren. En dat je zebra's en een dozijn tamme aapjes in je tuin hebt en een grote trampoline en zelfs een achtbaan. Tout voor hen. En dat ze altijd bij jou mogen blijven wonen.

En dat je ze adopteert. O+ !!

8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 26-07-2012 00:41:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114666568
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgend jaar komen ze bij jou logeren. Wist je dat al? }:|
Oh gezellig *O*

Maar bovenstaande zin is het enige Frans dat ik ken :X
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:36:49 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114666648
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh gezellig *O*

Maar bovenstaande zin is het enige Frans dat ik ken :X
Te laat.

They're yours. *;
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114667171
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Te laat.

They're yours. *;
Oh, ik ga alvast sparen voor zebra's en aapjes en een achtbaan en een trampoline...

en een grotere tuin :X

Maar verder: Top *O* O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_114667187
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Te laat.

They're yours. *;
Neem je ze wel elke zomer weer een paar weken over dan? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 26 juli 2012 @ 01:08:22 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114667520
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Neem je ze wel elke zomer weer een paar weken over dan? O+
Nope.

Wij nemen pensioen. :P

Overigens, terzijde: er zijn ook nog wat vrijwilligers nodig binnen SEK. Op velerlei fronten. Wie weet leest er ook maar één persoon mee die tijd en zin zou hebben: http://www.europakinderhulp.nl/nl/de-vrijwilligers/vacaturebank

Zinnig vrijwillgerswerk waar óók echt slimme koppen bij nodig zijn. En die zijn helaas zo lastig te vinden, want die hebben het meestal te druk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:29:07 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114673871
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh gezellig *O*

Maar bovenstaande zin is het enige Frans dat ik ken :X
Maar wat zal ie van pas komen! :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:33:25 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114673977
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Maar wat zal ie van pas komen! :D
Dat denk ik ook! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114700670
Zouden ze de laptop hebben gesloopt? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 juli 2012 @ 09:00:51 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114709918
Ik denk eerder dat ze Dude gesloopt hebben :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:57:44 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114716608
Het valt mee hoor! Het kabbelt hier rustig door.
Gisteren zijn ze een dag met een kindergroep meegeweest om boot te varen en te zwemmen. Hadden wij dus mooi even vrijaf. *O*

Ze zijn nu brieven naar thuis aan het schrijven. Alles gaat straks in een grote envelop op de post. Morgen gaan we nog eventjes naar de familiedag (met alle kinderen uit de bus) en dan door naar het eiland. Duimen voor mooi weer hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:36:34 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114717781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Overigens, terzijde: er zijn ook nog wat vrijwilligers nodig binnen SEK. Op velerlei fronten. Wie weet leest er ook maar één persoon mee die tijd en zin zou hebben: http://www.europakinderhulp.nl/nl/de-vrijwilligers/vacaturebank

Zinnig vrijwillgerswerk waar óók echt slimme koppen bij nodig zijn. En die zijn helaas zo lastig te vinden, want die hebben het meestal te druk.
Niks hier in de buurt voor mijn slimme kop. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:34:42 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114724476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Niks hier in de buurt voor mijn slimme kop. :{
Oh jammer!

Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114727212
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh jammer!

Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's. :+
Schande! o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114727764
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh jammer!

Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's. :+
Haha, heerlijk!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_114728743
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh jammer!

Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's. :+
Helemaal relaxed toch :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:13:47 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114742898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Helemaal relaxed toch :D
Ja, prima dagje zo! Gewoon bij alles denken: ach wat maakt het ook uit. Dat vinden de meiden erg fijn, merk ik. Lekker doen wat je wil, geen gedoe. Met je pyjama aan badmintonnen en even later op een kleed in de tuin je hele avondeten door dikke klodders ketchup mogen halen. Verder hebben ze hun laatste zakcenten in de supermarkt uitgegeven aan een doosje Tictac, waar ze er vijf per dag van zouden gaan eten, maar wat vliegt die tijd hè? :o

Vanavond de koffers gepakt voor Het Eiland. Zij samen één koffer, net als wij, want in onze hoerensloep zit zoveel motor, dat er verder bijna niks bij kan. O+ Verder nog wat spelletjes en kleurstiften mee en on y va. Nou ja, met een tussenstop op de Familiedag met alle kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 27-07-2012 23:48:40 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114743170
Klinkt allemaal heel relaxed, Dude _O_

Doen de draakjes ook hun "best" om nederlandse woordjes op te pikken, eigenlijk?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:21:28 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114743495
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef AnneX het volgende:
Klinkt allemaal heel relaxed, Dude _O_

Doen de draakjes ook hun "best" om nederlandse woordjes op te pikken, eigenlijk?
Ze kunnen al tellen tot twintig. En ze groeten en bedanken en asjuublieftuu-en dat het een lieve lust is. Weltrustuun lukt ook.
Omdat ze met mij Frans kunnen spreken, is de noodzaak/aanleiding er wat minder natuurlijk. Toen ze gisteren een dag mee waren op spelletjeskamp, kwamen ze terug met veel Nederlandse woordjes: Koekje, ijsje, iek hou fan Juustin Biebèr.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114744217
:o Essentieel ! Koekje - ijsje etc.

Over welke speeltuin praat je eigenlijk?
Heb ik wel eens gepost dat die achter de Zaagmuldersweg giga was: " Ons Belang" .
Een paar terug was ik daar down memory lane en die is er deels nog steeds.

Mijn hemel... Er zijn 17 zeventien buurt/speeltuin verenigingen in Grun.
Lama.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 27-07-2012 23:37:29 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:42:55 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114745065
Vandaag hebben ze post op de bus gedaan voor thuis. Ik heb ze maar een beetje op dat idee gebracht, want het kwam nog niet bij ze op (dat is, denk ik, omdat ze hier steeds meer gewend zijn. Het wordt al een beetje normaal om even niet bij je moeder en broers/zussen te zijn. En je weet dat dat weer goedkomt na drie weken). Ik weet dat de ouders het wel erg leuk vinden om zo'n dikke envelop in de bus te krijgen.
Er is uiteindelijk geschilderd en er zijn uitgebreide verslagen geschreven over wat ze tot nu toe hadden gedaan en wat er nog op stapel staat. Ik mocht ze even lezen voor de envelop dichtging. "Morgen gaan we met de Chaquar op de boot". Wáármee? :? Ik ging al naarstig op zoek naar een woordenboek, maar L. bleek het in haar verslag goed te hebben geschreven: Jaguar.
Meisjes die niet over 'de auto' praten, maar over de Chaquar... wat een match. O+ :D

Le Dilemma Du Jour:
K. wandelt over het terras. Handjes gevouwen achter de rug. Dan het dilemma-vingertje de lucht in: "Ik heb een idee!! Ik word kunstenaar later. Maar soms word ik verkoopster. Ik wil ook lerares worden. Ik heb altijd zo veel ideeën. Het is té vol." Ze wijst op haar hoofd en kijkt me ernstig aan. "Straks wordt mijn hoofd steeds groter! Hoe stop ik dat? :o "
Ik vertel haar dat een schedel heel sterk is en je ontelbare ideeën in je hoofd kan hebben zonder dat je hoofd barst. Daar is ze opgelucht over. "Fjoew!!" en ze pakte meteen door:
Of we morgen naar een museum voor moderne (!) kunst kunnen. Ze heeft vanmiddag wat waterverfwerkjes gemaakt die ze graag wil exposeren.Want ze wordt dus kunstenaar. En heel rijk. Dan koopt ze voor L. een audi TT (L.'s favoriete auto en ultieme wens) en besteedt de rest van het geld aan een "privéschool" voor zichzelf. Dat is haar droom, zegt ze, want je leert daar meer.

Zie hier in vogelvlucht het verschil tussen deze twee dametjes. :D Zo anders, maar allebei zo leuk. En de godganse dag maar gieren van de lach, saampjes
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:46:36 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114745285
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef AnneX het volgende:
:o Essentieel ! Koekje - ijsje etc.

Over welke speeltuin praat je eigenlijk?
Heb ik wel eens gepost dat die achter de Zaagmuldersweg giga was: " Ons Belang" .
Een paar terug was ik daar down memory lane en die is er deels nog steeds.

Mijn hemel... Er zijn 17 zeventien buurt/speeltuin verenigingen in Grun.
Lama.

Het speeltuintje waar de draken zelf naartoe wandelen is in een parkje een straat verderop. Wipwap, klimrek en schommel, c'est tout.

Heb jij Grunnse roots AnX? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 28-07-2012 00:07:40 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:48:44 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114745422
Le Dillema du Jour. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:02:53 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114746418
De meidjes hebben trouwens zo mooi hun eigen rituelen bedacht voor de overleden kat! Ik had toevallig net foto's bijbesteld waar de kat nog op staat toen ze ziek was. Die werden bekeken en bestudeerd. "Wat is ze mager". "Ze heeft zin om te slapen." "Ze is nu in de hemel. Daar hangt ze in een wolk, maar ze kan toch rennen."

Eergisteren werd er plots een badmintonwedstrijd in de tuin stilgelegd vanwege een prangende handeling: het grafsteentje van de kat (er staat een keitje op die plek) werd met straatkrijt voorzien van het nummer '17', de leeftijd van de kat. Ik werd er even bijgehaald, aan de arm, alsof ik een oud omaatje was. "Kijk, ze is zeventien geworden. We hebben het opgeschreven. Dus dan hoef je dat nooit te vergeten."

Handig hoor, zulke meiden. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114746743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het speeltuintje waar de draken zelf naartoe wandelen is in een parkje een straat verderop. Wipwap, klimrek en schommel, c'est tout.

Heb jij Grunnse roots an? :o
Joh! Kom net bij goochelen mijn opa tegen die mede oprichter was van de speeltuin in 1922 !!!
Pats boem springt tie van het scherm. _O-
En ik logeerde tot mijn 12e de heeeele zomervakantie bij oma en opa op de Zaagmuldersweg.
En alle weken raggen in de speeltuin. Groot! Veel! Hoog!
Moeders was dus een groningse.

Wat heerlijk dat je het meisje wiens hoofd bijna ontploft, gerust kan stellen.
w/
En ach, sociaal en empatisch zijn ze: 17 dat jullie niet vergeten.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:10:38 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114747004
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Joh! Kom net bij goochelen mijn opa tegen die mede oprichter was van de speeltuin in 1922 !!!
Pats boem springt tie van het scherm. _O-
En ik logeerde tot mijn 12e de heeeele zomervakantie bij oma en opa op de Zaagmuldersweg.
En alle weken raggen in de speeltuin. Groot! Veel! Hoog!
Moeders was dus een groningse.

Wat heerlijk dat je het meisje wiens hoofd bijna ontploft, gerust kan stellen.
w/
Oh dat wist ik heul nie! Wat leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114748401
Memory Lane @ AnXX O+

En aww wat zijn die meisjes toch ongelofelijk aan het dénken geslagen O+
17. Wat een mooi rugnr. toch?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:31:22 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114748505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Memory Lane @ AnXX O+

En aww wat zijn die meisjes toch ongelofelijk aan het dénken geslagen O+
17. Wat een mooi rugnr. toch?
Prima & Prachtig Rugnummer! :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:47:50 #275
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_114775016
Owwww ik had de start van het topic gemist, maar gelukkig toch nog op tijd gevonden.

Super om weer te lezen Duderinnetje!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 30 juli 2012 @ 00:59:47 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114831153
We zijn op het Eiland! Aangekomen in de stromende regen, die zo hard op de stacaravan kletterde dat we elkaar niet meer konden verstaan. Maar vandaag was het prima toeven. De meidjes konden vandaag hun huurfietsen ophalen en hebben ontelbare toertochten gemaakt over de camping, met afwisselend badmintonrackets, waterflesjes of pakjes sultana onder de snelbinders. Verder speelden we Uno, aten we nasi á la Arty (tot onze verbazing een groot succes bij L., die normaal een ware piepkop is wat eten betreft) en liepen de meiden ettelijke blauwe plekken op door van hun fiets te vallen, samen Arty op de grond te werken, of met blote tenen in de krap bemeten caravan rond te dansen.
Maar daar kwamen geen tranen aan te pas. Die kwamen er bij L. (van wie iedereen denkt dat ze zo'n stoere bikkel is) wel nadat ze vandaag even naar huis belde. Het is dan altijd even grienen - we weten het inmiddels en zij weet dat we het niet stom vinden. Een paar dikke snikken, waarbij ze verklaart dat ze van haar moeder houdt en van haar buren en de bakker die altijd zo aardig is, en dat zij, samen met de meester van school, altijd in haar hart zijn.
Wij zeggen dan ook wel tegen haar: de vakantie in een ander land is leuk, maar tegelijkertijd ook best een beetje moeilijk. Het is allebei. En vaak moet je keihard lachen en soms moet je even huilen.
En dan zijn we het eens en kunnen we na een dikke knuffel en een kus weer verder.

K. heeft ook naar huis gebeld en dat gaat een stuk zakelijker. Die wil weten wat er gegeten is die avond, vertelt wat wij aten en meldt dat ze hoopt dat ze morgen een broodje gerookte zalm gaat eten bij restaurant de Koffiepot hier op het Eiland. Dat heeft ze dus serieus onthouden van vorig jaar: dat ene brood zalm, dáár! We wisten niet wat we hoorden. Welk kind van destijds acht prent de naam van een restaurant in haar geheugen? Wij wisten het zelf niet eens meer. "Le Koffiepottuh!"
Met haar gaan we van eetmoment naar eetmoment. Haar Afrikaanse afkomst klinkt heel duidelijk door in het ontzettend genieten van eten en eten bereiden, ook als sociaal aspect. Ze vertelt Arty en passant hoe hij de rijst moet wassen, vraagt of er kardemom en gember door gaan en zou graag even als dessert een crème brulléetje maken, ware het niet dat we geen oven in de caravan hebben ("Geen oven? We kunnen dus géén koekjes of taarten bakken de komende anderhalve week?? Of als aperitief tomaten roosteren met ansjovis en gruyère? Il y a un problème grave." :o )

Morgen maar even een stukkie fietsen buiten de camping en op zoek naar het broodje zalm. De kok van het betreffende etablissement mag zijn borst wel nat maken als het niet meer op de kaart staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-07-2012 01:35:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 juli 2012 @ 01:10:59 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114831494
Ik begin verliefd te worden op K. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 juli 2012 @ 01:18:03 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114831700
quote:
12s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
Ik begin verliefd te worden op K. O+
Ja dat kan ik me voorstellen! Daar zit een talentvolle kokkin in hoor, zou ze de kans krijgen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114835183
Wat ongelooflijk moedig van jou / jullie om met de twee stuiterballen in een caravan te wonen !
op de vierkante meter. :Y

Kunnen jullie vliegeren aan het strand ?
  maandag 30 juli 2012 @ 09:25:55 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_114836584
Oh die K. O+
Ik hoop dat ze geniet van haar broodje zalm vandaag *O*
En als Uno zo een succes is moet je Skip Bo ook es proberen met ze ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:03:21 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114925329
Is het Eiland al gezonken? Hoe was het broodje zalm?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:05:31 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114925474
Broodje zalm was een feest. Verder komen we niet echt buiten, want het hoost. Ik heb het dus wel weer gehad. Duimen maar voor nog een beetje mooi weer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:06:50 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114925556
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Broodje zalm was een feest. Verder komen we niet echt buiten, want het hoost. Ik heb het dus wel weer gehad. Duimen maar voor nog een beetje mooi weer.
Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114925593
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd of het broodje zalm nog steeds zo lekker was als K. in het koppie had..... En welk broodje bikkel L. daar tegenover zet. ;)
Is dat zo?
pi_114925767
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Broodje zalm was een feest. Verder komen we niet echt buiten, want het hoost. Ik heb het dus wel weer gehad. Duimen maar voor nog een beetje mooi weer.
O, oké! :))
Is dat zo?
pi_114934248
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:

Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8. ;)
Ik zou inderdaad vandaag lekker met de meiden naar het strand gaan en niet veel doen!
Boekje (e-readertje) & zonnebrandmelk mee en genieten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:21:25 #287
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114941554
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8. ;)
De zomer was vorige week toch al? :?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:04:25 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114972541
Gelukkig was het mooi weer!! Ik werd er zó dood-chagrijnig van zeg, de afgelopen dagen. :@

Maar alles goed nu.
Vandaag een watergevecht gehouden bij de caravan en tegen de avond naar het strand gefietst met zijn vieren. Alle toeristen kwam er verhit vandaan en wij fladderden er heerlijk naartoe in de koelte. Aldaar gegeten terwijl de meiden tussen de frisdrank, de frieten en kinderijsjes door, lekker op zoek gingen naar schelpen (ja ik heb mijn les inmiddels geleerd, er zaten boterhamzakjes in mijn chique handtas).

En ze rolden door het zand. En probeerden kuilen te boren met hun hoofd :') Na het eten wandelden we door de branding en natuurlijk wilde L. in haar onderbroek de zee in. Kinderen aan het strand mogen altijd alles, vind ik, dus daar ging ze. Modder over je kuiten smeren, water over je hoofd spatten en als finale luid gillend met je kont in de branding gaan zitten - geef haar eens ongelijk.

Door de inmiddels neerdalende lauwwarme avondregen tenslotte weer naar de camping gefietst.
L. in haar doorweekte onderbroek en wij allemaal op blote voeten met heel veel zand tussen de tenen.

Dillemma Du (deux) Jour(s):
We aten gisteren worteltjes en ik maakte het aloude grapje dat die goed zijn voor de ogen, want wie heeft ooit een konijn met een bril gezien?
Doodse stilte aan tafel en twee meidjes die me aankeken alsof ik nu definitief van lotje getikt was. Vandaag kwam, terwijl een hels watergevecht haar zojuist nog manisch krijsend op de grond had doen vallen, plots K. met een diepe frons naar me toe: "Ik heb nagedacht en snap nu waarom worteltjes goed zijn voor konijnen: Zij kunnen geen brilletjes op."

:') 8)7






En nog twee van vorige week zaterdag, op de 'familiedag' met alle kinderen van deze reis:



[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2012 23:32:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114975581
Och, Dude.... Wat leuk. Die voeten..... Lief, gekmakend die meiden af en toe, en toch ook weer zo leuk.
Is dat zo?
pi_114976118
Kuilen boren met je hoofd, natuurlijk :D

Heerlijke foto's en verslagje weer!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:13:45 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114976439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef Smallish het volgende:
Och, Dude.... Wat leuk. Die voeten..... Lief, gekmakend die meiden af en toe, en toch ook weer zo leuk.
Wat je zegt: gekmakend ook.

Ik heb in deze editie al weer twaalf keer gezworen dat we volgend jaar niet meer mee doen. Ik vind het bij tijd en wijlen zó'n gedoe zeg. Het gezanik en gezeur "Wanneer gaan we naar het strand? Wat eten we? Wanneer eten we? Welk spel kunnen we nog doen? Kan het zijn dat er een spin in de caravan zit? Kunnen we dan naar huis? Gaan we nu boodschappen doen? Kopen we dan slagroom? Waarom winnen er nooit Fransen als we de Nederlandse Olympische Spelen kijken? Mogen we een koekwe (mond nog vol avondeten)? Hoe krijg je kaas uit je haar? Mag ik mijn haar wassen in de keuken? Waarom mag je je haar niet wassen in de keuken tijdens de afwas? Hoe lang duurt de afwas nog? Want die borstel gebruiken we altijd voor onze haren. Waarom zijn jullie nu een beetje boos? Etc.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_114976959
Merk je ook echt een verschil tussen de 'leeftijden' ieder jaar, zeg maar? Als in, het niveau van gekmakendheid bijvoorbeeld?
pi_114977050
Je doet het voor ons hé, niet voor de kinderen ! :D
pi_114977276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat je zegt: gekmakend ook.

Ik heb in deze editie al weer twaalf keer gezworen dat we volgend jaar niet meer mee doen. Ik vind het bij tijd en wijlen zó'n gedoe zeg. Het gezanik en gezeur "Wanneer gaan we naar het strand? Wat eten we? Wanneer eten we? Welk spel kunnen we nog doen? Kan het zijn dat er een spin in de caravan zit? Kunnen we dan naar huis? Gaan we nu boodschappen doen? Kopen we dan slagroom? Waarom winnen er nooit Fransen als we de Nederlandse Olympische Spelen kijken? Mogen we een koekwe (mond nog vol avondeten)? Hoe krijg je kaas uit je haar? Mag ik mijn haar wassen in de keuken? Waarom mag je je haar niet wassen in de keuken tijdens de afwas? Hoe lang duurt de afwas nog? Want die borstel gebruiken we altijd voor onze haren. Waarom zijn jullie nu een beetje boos? Etc.
O hemel, dit is zo vreselijk herkenbaar...... :)
Is dat zo?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:41:40 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114977803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Ansu het volgende:
Merk je ook echt een verschil tussen de 'leeftijden' ieder jaar, zeg maar? Als in, het niveau van gekmakendheid bijvoorbeeld?
Ja aboluut, dat moet gezegd: Ik heb met terugwerkende kracht notabene bewondering voor mezelf - wat natuurlijk maf klinkt. Maar hóe heb ik het het eerste jaar overleefd zeg, ongelooflijk.
Het is dit derde jaar al weer zó veel makkelijker dan afgelopen jaren. Ze gaan hun gang, stappen op de fiets, smeren hun boterhammen en gaan zelf met een slappe fietsketting naar de fietsenmaker op het Eiland.
En de afgelopen jaren werkte Arty als de meiden er waren. Dat we nu steeds met zijn tweeën bij hen zijn, scheelt zo enorm veel.

Maar ik blijf het pittig vinden. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:46:28 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114978022
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef AnneX het volgende:

Je doet het voor ons hé, niet voor de kinderen ! :D
Oh ja! :D _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:22:29 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114979387
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef AnneX het volgende:

Je doet het voor ons hé, niet voor de kinderen ! :D
Zo is het! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114983666
Wat dacht jij dan :?
pi_114984217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh ja! :D _O_
En in het frans klinkt het vast veel mooier... :*
pi_114984446
Leuke foto's, Dude. Je ziet bij die blonde (L, toch?) aan d'r houding alleen al d'r springerigheid. Is ze nog steeds half jongen, half meisje? Of nog niet over gehad deze zomer?

En die voetenfoto doet me denken aan vorig jaar. Toen had L een aantal opmerkingen gemaakt over K's huidskleur, toch? Of was het over de huidskleur een mevrouw? Dat ze tegen K had gezegd dat het gek was dat een zwarte mevrouw 'iets' deed of mocht of zo, zonder te beseffen dat K hetzelfde kleurtje heeft.

Heeft ze daar dit jaar nog iets over gezegd?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:28:46 #301
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114988415
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:04 schreef -Spring het volgende:
Leuke foto's, Dude. Je ziet bij die blonde (L, toch?) aan d'r houding alleen al d'r springerigheid. Is ze nog steeds half jongen, half meisje? Of nog niet over gehad deze zomer?

En die voetenfoto doet me denken aan vorig jaar. Toen had L een aantal opmerkingen gemaakt over K's huidskleur, toch? Of was het over de huidskleur een mevrouw? Dat ze tegen K had gezegd dat het gek was dat een zwarte mevrouw 'iets' deed of mocht of zo, zonder te beseffen dat K hetzelfde kleurtje heeft.

Heeft ze daar dit jaar nog iets over gezegd?
Ja, ze hebben het. Wel over gehad samen. Dat ze op school hebben geleerd dat kleur niets uitmaakt. En dat mevrouw LePen alle buitenlanders het land uit wil zetten en dat dat niet eerlijk is.
Err wordt kennelijk op school veel aandacht aan besteed.

En het is een meisje! :P L. Doet zelfs oogschaduw op naar het strand, wie had dat ooit gedacht. Maar het blijft een kleine gespierde branie hoor. Het zal wel altijd een sportief stoertje blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 02-08-2012 18:35:45 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')