pi_106573708
registreer om deze reclame te verbergen
Soempie _O-
pi_106578068
Goh, ik lijk wel de enige die de tripp trapp een onding vind..
Maar die plaatjes van jullie zien er wel erg leuk uit moet ik zeggen.

Spannend Mereltje een sollicitatie!
Ik heb niet verteld dat ik zwanger was tijdens mijn sollicitatie, ik was toen ook nog maar 5 weken, dus ik had het nog aan niemand verteld. En het is een cateringbaantje,dus daar is geen 2e gesprek en alles.
Ben afgelopen week begonnen en denk dat ik het over 2 weken ga vertellen. Gewoon eerst even laten zien dat ik goed kan werken voor ze me alleen zien als zwangere met de last die daar bij komt.
Ik weet niet wat ik er van vind dat het niet eerlijk is als je het niet verteld, maar dat je niet aangenomen word omdat je zwanger bent is ook niet leuk natuurlijk.
Ik heb deze baan wel echt nodig eigenlijk en is een zwangerschap nou echt iets waar je je schuldig over moet voelen tegenover je werk?

haha soempie, geweldig

En dat scheren voor de bevalling he, had ik ook gedaan hoor, maar toen de kraamverzorgster op dag 6 even keek zag het er ook niet uit hoor met al die stoppels en dan scheer je het toch echt niet.
pi_106578587
Ik vind alleen die zitjes niks, van de TrippTrapp (die kussentjes!) 1 keer lekker eten en hij kan weer in de was :P die zit er hier dan ook eigenlijk nooit meer op...
pi_106579086
Dat ook ja,kan beter van dat afneembare spul zijn. Maar Mex zit ook zo klem en hij duwt zich af met z'n voeten tegen tafel of gaat op het voetenplankje staan.
Daarom vind ik die Ikeastoel zo lekker, hij kan niet bij tafel en zijn voetjes bungelen gewoon.

Misschien ligt het ook gewoon aan m'n kind hoor: P maar ik bewaar hem gewoon voor deze baby, misschien zit die er wel lekker in en anders tot ze groot genoeg zijn om er gewoon op te zitten.
pi_106579182
Voo ozne stoel heb ik een plastic (nnou ja er zit kunststof it ofzo omheen(). Das wel makkelijk, gewoon natte lap erover en klaar :) Stof lijkt me heeel onpraktisch idd :)
Had m er laatste uitgehaald, maar dan klinkt ie erit, met verkleiner niet, dus laat k m maar zitten :') Tis niet ie dat ie t nog nodig heeft ofzo..
pi_106579636
Ik kom ook ff binnenvallen. Vandaag naar baby dump geweest, op zich leuk kamertje gezien: twf athene. Iemand hier die? Zit erover te denken om dan wel dat extra set pootjes en frontje im andere kleur dan het standaard zilver te bestellen. Schrok trouwens van de levertijden, tien tot twaalf weken? Dan moeten we al bijna bestellen! Wat vinden jullie eigenlijk van de Bloom fresco stoel (bedoeling is tweedehands) vriendlief vindt de tripptrapp lelijk namelijk :{. Oh en we vinden qua kinderwagen allebei de maxi cosi mura mooi, nu nog kleur bedenken en kiezen voor drie of vier wielen en of we de reiswieg nodig hebben... Al met al een informatief dagje :)

Zo, nu even bij lezen :D
pi_106579896
Ik ken meerdere mensen die de bloom hadden en bij wie dat ding binnen een jaar uit elkaar viel van ellende en slechte kwaliteit... Voor dat geld zijn er betere alternatieven (de Ikea stoel is ook super idd die hebben we ook om mee te nemen naar bijv opa en oma. En geen geld)
pi_106579900
Mooi kamertje SE! Ja, levertijden zijn wel iets om rekening mee te houden inderdaad.

Ik ben zelf niet zo kapot van die kinderstoel eerlijk gezegd. Moet daarbij altijd aan een kappersstoel denken. Maar smaken verschillen natuurlijk!

En inderdaad boel beslissingen om te nemen. Wat betreft de reiswieg, zit die niet standaard bij een kinderwagen? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 08-01-2012 21:57:41 ]
pi_106579960
Ik hoor inderdaad ook goede dingen over de ikea kinderstoel. Denk dat we die sowieso er wel een keer bij kopen. Inderdaad om mee te nemen maar ook voor buiten enzo.
pi_106580094
Reiswieg lijkt me vooral handig als je (wat langer) op visite bent en je baby wil/moet slapen. Anders kan je ook de maxi cosi erop zetten en daarna de normale inzet. :)

Wij hebben vorige week de kinderwagen van Joolz besteld, we kwamen een mooie aanbieding tegen. Via via kunnen we een maxi cosi overnemen, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106580156
Ik heb de kid hit omdat ik een verschuifbaar tafeltje wilde. Heb me er absoluut niet in verdiept eigenlijk, binnen 5 minuten uitgezocht. Dus misschien is dat bij de trip trap ook wel mogelijk maar dat zag ik daar gewoon niet staan. :@

SE ik heb ook de mura gekocht en gekozen voor de 4-wieler omdat dat veel stabieler is. En verder zit er eigenlijk geen verschil in.Als de kleur je niet zoveel uitmaakt raad ik aan om even te zoeken op internet naar de 2011 editie want dat kan je nogal wat geld schelen.

Volgens maxicosi is het verschil in de 2011/2012 editie:

quote:
De Maxi-Cosi Mura 2012 is technisch gelijk aan de Maxi-Cosi Mura 2011.

Naast de nieuwe collectie kleuren is het design van de Maxi-Cosi Mura 2012 veranderd, de wielen en het gordelslot zijn vernieuwd.

De wielen zijn voorzien van zwarte velgen met een witte ring, die terugkomt in het gordelslot. De parasolclip is vanaf collectie 2012 inclusief bij aankoop van de Maxi-Cosi Mura.
pi_106580206
Kyara, je kan alle onderdelen van de kinderwagen ook los kopen, maar vaak zijn all-in-1 aanbiedingen goedkoper.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106580355
Hmm nou ik zou mn baby niet in de maxi cosi doen als ik bijvoorbeeld naar t dorp ga wandelen. Wij deden alleen de maxi cosi op t onderstel als we boodschappen gingen doen, dus uit de auto, winkel in, in de auto.
Tis sowieso niet zo goed om een baby te lang in een maxi cosi te doen
pi_106580360
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, je kan alle onderdelen van de kinderwagen ook los kopen, maar vaak zijn all-in-1 aanbiedingen goedkoper.
ooh vandaag. Bij ons zit ie er inderdaad ook bij (Mutsy transporter, 4 wielen)
pi_106580429
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmm nou ik zou mn baby niet in de maxi cosi doen als ik bijvoorbeeld naar t dorp ga wandelen. Wij deden alleen de maxi cosi op t onderstel als we boodschappen gingen doen, dus uit de auto, winkel in, in de auto.
Tis sowieso niet zo goed om een baby te lang in een maxi cosi te doen
maar als je langere afstanden moet rijden dan zit ie toch ook in de maxicosi? Heb dat inderdaad vaker gehoord maar hoe doe je dat dan met vakantie of zo.
pi_106580435
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef covie het volgende:
Ik heb de kid hit omdat ik een verschuifbaar tafeltje wilde. Heb me er absoluut niet in verdiept eigenlijk, binnen 5 minuten uitgezocht. Dus misschien is dat bij de trip trap ook wel mogelijk maar dat zag ik daar gewoon niet staan. :@ Ik vind t

SE ik heb ook de mura gekocht en gekozen voor de 4-wieler omdat dat veel stabieler is. En verder zit er eigenlijk geen verschil in.Als de kleur je niet zoveel uitmaakt raad ik aan om even te zoeken op internet naar de 2011 editie want dat kan je nogal wat geld schelen.

Volgens maxicosi is het verschil in de 2011/2012 editie:

[..]

Das een fijne stoel!
Die hebben wij ook. Trip trap heeft niet standaard een blad erbij. Kan je er wel bij kopen geloof ik.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:01:21 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_106580481
mocht er iemand nog een kinderwagenbak voor een mura zoeken, ik heb er nog eentje!

Het probleem met de bloom schijnt ook te zijn dat die niet al te goed schoon te maken is door de vele kieren en plooitjes. Wij hebben voor onze baby een ikeastoel, de oudste zit sinds een maand of wat op een triptrap, want die paste niet meer in de ikea stoel. Ik vind de triptrap gruwelijk lelijk, maar goed, dit is wel de beste oplossing.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106580500
quote:
17s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

maar als je langere afstanden moet rijden dan zit ie toch ook in de maxicosi? Heb dat inderdaad vaker gehoord maar hoe doe je dat dan met vakantie of zo.
Ja af en toe is niet zo erg, maar om t standaard te doen als je gaat winkelen ofzo.
Als je op vakantie gaat moet je ook regelmatig even stoppen en als je op bestemming ben ook gewoon even rustig aan doen.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:02:48 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_106580562
nou ja, ik moet toch eerlijk toegeven dat wij beide kinderen regelmatig meenemen/namen in de maxi cosi. Dat is dan een uurtje ofzo, dat is soms zoveel makkelijker dan overhuizen in de bak. En ook het moment dat ze eigenlijk te groot zijn voor de bak, maar nog te klein voor de stoel is het ideaal.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:03:22 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106580603
Bij ons zat de reiswieg er niet standaard bij, maar door foute voorlichting van de verkoopster deze voor de helft van de prijs gekregen. Ook de mura hier, 4 wielen, prima ding. Alleen het mandje voor wat boodschappen is erg klein, maar denk dat ze dat allemaal wel hebben?
Er is trouwens een topic over kinderwagen ;) Hier moeten jullie bevallen namelijk :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 8 januari 2012 @ 22:04:52 #121
100412 mefke79
komt goed!
pi_106580710
laatste opmerking: boodschappennetje kopen bij de hema, kost maar iets van drie euro.

En nu ben ik weer pleitte, ik hoor hier niet en jullie moeten bevallen.
pi_106580850
Oh en sorry als ik overkom als een betweterige zwangere, wan- ik-heb-al-een-kind -en-ik-weet-t-beter :P
Zo is t niet bedoeld :) (daar heb ik zelf zoń hekel aan..)
pi_106580933
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en sorry als ik overkom als een betweterige zwangere, wan- ik-heb-al-een-kind -en-ik-weet-t-beter :P
Zo had ik het in elk geval niet opgevat hoor. ;)

Thanx voor de toelichting!
pi_106580959
Ik wil nog helemaal niet bevallen :'(

Maar vind het wel een goed idee voor een aantal anderen hier. :Y

Tot nu toe is ook nog niemand betweterig bij mij overgekomen hoor :*
  zondag 8 januari 2012 @ 22:08:49 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106581005
Anouk heeft wel eens eens een middag in de maxi cosi doorgebracht, om nou de reiswieg ook nog eens mee te nemen als je op visite gaat? Is dat heel erg? Heb ik wel gehoord ja, maar vind het dan helemaal zo'n volksverhuizing. Als ik het dorp in moet, dan gaat ze wel gewoon in de reiswieg.

*verdwijnt weer
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106581170
Mijn osteopaat verzekerde me dat het echt slecht is voor de rug maar ook gewoon de gehele houding. Je drukt alles helemaal in elkaar. Het is heel slecht voor de ademhaling ook. Dat je het zelfs in de auto echt echt niet langer moeten willen dan een uurtje of twee en dan bij de stop eruit en lekker even op een kleedje laten liggen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106581183
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft wel eens eens een middag in de maxi cosi doorgebracht, om nou de reiswieg ook nog eens mee te nemen als je op visite gaat? Is dat heel erg? Heb ik wel gehoord ja, maar vind het dan helemaal zo'n volksverhuizing. Als ik het dorp in moet, dan gaat ze wel gewoon in de reiswieg.

*verdwijnt weer
mwoah ik denk dat dat net als op vakantie gaan is, af en toe zal geen ramp zijn, Als je t maar niet iedere dag doet denk ik zo :)

Fijn dat t zo niet overkwam ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 22:14:49 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581374
Pffft Sonnetje, wat ben je weer betweterig aan het doen zeg... :{w
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Willem
Piet(er)
  zondag 8 januari 2012 @ 22:15:16 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581395
Zeker weer zo'n gevalletje, 'ik heb al een kind dus weet alles beter?'
Willem
Piet(er)
pi_106581409
Geen nieuws dus?

Truste! :*
  zondag 8 januari 2012 @ 22:15:54 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581437
Relluhhhhhhhh *O*
Willem
Piet(er)
pi_106581458
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Zeker weer zo'n gevalletje, 'ik heb al een kind dus weet alles beter?'
Zo vervelend, en dan nog zeggen dat ze zelf ook een hekel aan dat soort types hebben ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 22:17:04 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581514
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef KatyM het volgende:

[..]

Zo vervelend, en dan nog zeggen dat ze zelf ook een hekel aan dat soort types hebben ;)
Ja p'cies, jij snapt 'm...
Willem
Piet(er)
pi_106581569
Super bedankt voor de info :) ik ga ook nog eens rondneuzen in het kinderwagen topic. Denk dat we die kinderwagenbak er wel bij doen, onze ouders wonen op een uur rijden afstand. Daar ga je niet zomaar ff voor een half uurtje op bezoek. En toch even wachten met de Bloom stoel kopen...

Tweeoogje: gefeliciteerd *O*

En huphup Kyara en Soempie, jullie zijn aan de beurt! :%
pi_106581614
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Pffft Sonnetje, wat ben je weer betweterig aan het doen zeg... :{w
:6
pi_106581658
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Relluhhhhhhhh *O*
t zijn altijd dezelfde :{w
  zondag 8 januari 2012 @ 22:19:39 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581672
Dubbele punt 6 :6
Willem
Piet(er)
pi_106581676
:6 (dubbelepunt zes)

irritant van die mensen die altijd in herhaling vallen
pi_106581720
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Super bedankt voor de info :) ik ga ook nog eens rondneuzen in het kinderwagen topic. Denk dat we die kinderwagenbak er wel bij doen, onze ouders wonen op een uur rijden afstand. Daar ga je niet zomaar ff voor een half uurtje op bezoek. En toch even wachten met de Bloom stoel kopen...

Tweeoogje: gefeliciteerd *O*

En huphup Kyara en Soempie, jullie zijn aan de beurt! :%
Die kinderwagenbak is ook gewoon fijn als je boodschappen wil doen en een wandeling wil maken e.d.
Zoals net uitgelegd wil je al die ritjes je kind liever niet in de maxi cosi leggen of rechtop in de buggy inzet van je kinderwagen.

Al zie ik ze genoeg in de stad trouwens. Arme gupjes van 3 maanden en dan rechtop in een kinderwagen :X

Wij zijn nog steeds super tevreden over onze Easywalker Qtro ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106581731
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Dubbele punt 6 :6
dat staat er toch :P
  zondag 8 januari 2012 @ 22:21:31 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581785
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat staat er toch :P
* Prachtig gelakt middelvingertje de lucht in steekt richting Sonnetje
Willem
Piet(er)
pi_106581845
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

* Prachtig gelakt middelvingertje de lucht in steekt richting Sonnetje
_O-

Dank je wel hoor *kusje kroel*
pi_106581884
* covie pakt snel glas cola & bak popcorn

Shit weer te laat, geen rel -O-
  zondag 8 januari 2012 @ 22:23:15 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581901
d'r steekt net iets uit m'n buik boven m'n navel :P

Martijn is nu een raadspelletje aan het spelen wat het is :+
Willem
Piet(er)
  zondag 8 januari 2012 @ 22:24:09 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581964
En ja dat het een baby is weten we zelf ook... :')
Willem
Piet(er)
  zondag 8 januari 2012 @ 22:24:29 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106581990
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

_O-

Dank je wel hoor *kusje kroel*
Ik vergeef je alleen als het met de tong is...
Willem
Piet(er)
pi_106582016
Het schijnt beter te zijn voor de rug van baby's om plat te liggen ipv halfrond in een autostoel. Maarja, in jullie buiken liggen ze ook niet bepaald gestrekt de laatste weken ;)
Als je het niet te vaak doet is er overigens niets aan de hand. En als je op vakantie gaat zorg je gewoon dat je regelmatig stopt om even van houding te kunnen wisselen met je kleine.

sluipt ook weer weg
pi_106582233
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Valt wel mee hoor ;). Ik dacht ook meer aan mensen die denken over draagdoeken, en misschien de reiswieg daarom niet zo nodig hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106582741
Je hebt gelijk hoor Son,vertel het ze maar! _O-

Maar apart dat die reiswieg er niet standaard bijzit. Maar ik heb ook geen verstand van kinderwagens hoor verder, alleen van mijn bugaboo.
Dat is hetzelfde rek,maar dan kan je er een ander stoffen ombouwding omheen doen.
Ik vond die reiswieg iig erg handig,legde er altijd mijn portemonnee en sleutels in naast Mex.
pi_106582966
Ja dat,deed k ook idd :D

Phaidra, daar had k nog niet eens aan gedacht dat dat de afweging kon zijn :D

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')