Ik snap de werking van die wifi repeater niet helemaal..
Zo ding zet je dus even aan je router met de kabel, stel je via de webinterface je wireless in..
Vervolgens gooi je zo ding ergens in het stroom op bijvoorbeeld een 2e etage, en dan word het signaal gewoon weer door gestuurd vanaf die repeater ?
Probleem wat je dan krijgt lijkt mij is dat als je op de bovenverdieping bijvoorbeeld maar een signaal van 30% hebt ( 2 streepjes bijv) en je gaat dat signaal versterken, dan kan je toch nooit een volledige snelheid meer krijgen aangezien je maar 30 % van het originele signaal versterkt ??
Zou dit als ICT'er moeten weten

, al werk ik nooit met die dingen.. een beetje router heeft wel een redelijk signaal om een normaal huis te kunnen bedekken.. en in bedrijven maak je dan weer gewoon gebruik van acces point die je aansluit door middel van een kabel..
Dacht eerlijk gezegd ook dat je die wifi repeater bedraad zo aansluiten en dat hij dan het signaal via de kabel weer verspreid als wifi .. maja dan haal je de functie van het wifi weg ( een draadloze verbinding) wat dan kun je net zo goed de kabel door trekken tot het apparaat zelf