quote:
Je kunt voor de hybrid Brainwavz Beta gaan?
Normale oordopjes zijn verder altijd kudt, van welk merk dan ook. Trouwens nooit meer wat van vernomen, die mensen die de AWEI normale oordopjes gingen proberen?

quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef ItWasWritten het volgende:Nadeel van china shopping: haha ik krijg het dus echt niet over mijn hart om voor een ''dvi->vga adapter'' 15,- te betalen bij de dixons en handyman.. waardoor ik nu al een week zonder 2e beeldscherm zit
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)
Ebay.

quote:
Syma? Double Horse? SH? MJX? Maakt niet echt uit welke, ze doen allemaal vrijwel hetzelfde (misschien eentje nemen waar ruimschoots onderdelen voor verkrijgbaar zijn). Ligt aan het gebruik voor welk model je moet gaan. Wil je indoors of outdoors? Indoors is IR prima, maar infrarood wil buiten in het daglicht weer niet, dus dan RF (27Mhz vaak) of stapje hoger 2.4Ghz. Wil je buiten vliegen... ze zijn niet echt windproof, hoe groter, hoe stabieler in het algemeen. Wil je het simpel houden kun je een 2CH heli kopen (hoog laag, links rechts om top-as)... voor wat meer controle 3CH, dan heb je voor- en achteruit erbij. Wil je het heel spannend maken, neem je een 4CH Xieda/Great Wall 9958. Eventueel speelgoedfoldertjes uit NL doornemen, staan ook vaak wel
Silverlitjes in.

quote:
'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.

quote:
Beta's dan? Die zitten over het algemeen goed vast, doch comfortabel.
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-earphones-c-51.html[ Bericht 6% gewijzigd door shiznuts op 10-01-2012 22:41:42 ]