zondag 22 januari 2012 @ 18:50:19 #151
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107107771
registreer om deze reclame te verbergen
Als je dit mag overleven wel ja ,maar anderst lezen we het verhaal wel van een andere mod? ^O^
allesbeterweter
pi_107107950
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je dit mag overleven wel ja ,maar anderst lezen we het verhaal wel van een andere mod? ^O^
Welk verhaal had je willen lezen en welke andere mod bedoel je?
En hoe bedoel je overleven? Hoeveel mensen zijn er omgekomen bij glaasjedraaien?
  zondag 22 januari 2012 @ 19:13:52 #153
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107108668
Urban legends in de VS met glaasje draaien (Spiritisme -Occultisme) met stoelen die rond vlogen en mensen die uit elkaar werden getrokken en nog veel meer mambo jambo.

Ik neem aan dat er altijd mensen zijn die deze conclusie zouden trekken als jullie wat zou overkomen.
En dat er in de media over gesproken gaat worden wat er gebeurt is als jullie met deze spirituele Spiritisme -Occultisme uit de handen zou gaan lopen.
En ook de kranten gevult zullen worden en een onderzoek over wat er gebeurd is en mensen op Fok die verhoord gaan worden en waarom er niemand heeft gewaarschuwd voor deze gevaren die bekend stonden/waren van(Spiritisme -Occultisme) met deze gevaarlijke spelletjes.

Ik hoop natuurlijk wel dat er niets gebeurd (met jullie als persoon) en dat deze seance goed verloopt en we mooie verhalen zullen horen van jouw.
En niet moeten gaan gissen als er naar jullie seance iets zou gebeuren.
En dit moeten vernemen in de landelijke dagbladen en van jou Mod collega's
kijk anders even bij deze mensen CENTRUM ANAHATA -Ons werk als Spiritueel raadgever en Medium.

Ik wens jullie gezondheid toe en geen rare dingen ^O^
allesbeterweter
pi_107110532
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef allesbeterweter het volgende:
Urban legends in de VS met glaasje draaien (Spiritisme -Occultisme) met stoelen die rond vlogen en mensen die uit elkaar werden getrokken en nog veel meer mambo jambo.

Ik neem aan dat er altijd mensen zijn die deze conclusie zouden trekken als jullie wat zou overkomen.
En dat er in de media over gesproken gaat worden wat er gebeurt is als jullie met deze spirituele Spiritisme -Occultisme uit de handen zou gaan lopen.
En ook de kranten gevult zullen worden en een onderzoek over wat er gebeurd is en mensen op Fok die verhoord gaan worden en waarom er niemand heeft gewaarschuwd voor deze gevaren die bekend stonden/waren van(Spiritisme -Occultisme) met deze gevaarlijke spelletjes.

Ik hoop natuurlijk wel dat er niets gebeurd (met jullie als persoon) en dat deze seance goed verloopt en we mooie verhalen zullen horen van jouw.
En niet moeten gaan gissen als er naar jullie seance iets zou gebeuren.
En dit moeten vernemen in de landelijke dagbladen en van jou Mod collega's
kijk anders even bij deze mensen CENTRUM ANAHATA -Ons werk als Spiritueel raadgever en Medium.

Ik wens jullie gezondheid toe en geen rare dingen ^O^
Ik denk dat als dergelijke dingen gebeurd zouden zijn, glaasje draaien verboden zou worden en dat er uitgebreide campagnes waren gevoerd om zulk gevaarlijk gedrag tegen te gaan.
Iedere tiener heeft het wel eens geprobeerd en de meesten hebben het overleefd zonder gek te worden.
Als er zoiets dramatisch zou gebeuren, dan zou dat niet alleen een bewijs zijn voor het feit dat er meer aan de hand was dan een beetje ideomotoriek. Het zou Fok! erg veel aandacht en bekendheid opleveren.
Beide zaken zouden zeer goed zijn, alles heeft zijn positieve zijde *)

Ik heb nog nooit van Centrum Anahata gehoord.. Klinkt Sanskriet.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:03:07 #155
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107110649
Zoeken op Google onder spiritisme en Occultisme:anahata-assen.nl/paranormale.../spiritisme-occultisme. ^O^
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 20:41:43 #156
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107112766
Mij maak je niet bang hoor allesbeterweter, sowieso was ik er dan nooit aan begonnen! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 22 januari 2012 @ 20:46:26 #157
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107113068
Hoe kom je erbij dat ik jullie wil bang maken:wat is dit ? :Z
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 20:48:23 #158
341900 Atmosphere82
pi_107113196
:?
  zondag 22 januari 2012 @ 20:51:34 #159
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107113414
@ 2/3 van de wereld gelooft en als er goed is dan bestaat ook slecht (feit).
@ heb je al gezocht onder deze spiritisme en Occultisme dan.
Dus ook de vele film's op deze feiten gebaseert bestaan dus ook niet?
Maar later niet zeggen dat ik jullie geen Advies heb gegeven.
Even goede vrienden ^O^
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 20:54:38 #160
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107113610
Het spiritisme is een geloof dat stelt dat de mens na zijn dood als geest voortbestaat, en dan in staat is om met andere, nog levende mensen te communiceren. Deze communicatie gaat meestal via de tussenkomst van een medium. Spiritisme gaat er van uit dat de dood geen wezenlijke verandering in de geest van de mens teweegbrengt. Door de dood scheiden lichaam en geest zich weliswaar, maar terwijl het lichaam achterblijft, leeft de geest verder.

Een aanhanger van het spiritisme wordt spiritist genoemd.

Het spiritisme werd reeds aangehangen in bijvoorbeeld het Oude Indië, Tibet en Egypte. Spiritisme ontleent ook bepaalde denkbeelden uit het platonisme en het christendom over de eeuwige ziel. In de Middeleeuwen werd van heksen soms beweerd dat zij contacten hadden met geesten. Wetenschappers die spiritisme beschreven of bestudeerd hebben zijn onder andere Emanuel Swedenborg (1688-1772), Jakob Lorber (1800-1864), Isaac Newton, Nobelprijswinnaar professor Charles Richet, Cesare Lombroso, Sir Oliver Lodge, professor Julien Ochorowicz, Camille Flammarion, professor Théodore Flournoy en William Crookes. Een bekende spiritist was bijvoorbeeld Arthur Conan Doyle. Halverwege de 19e eeuw ontstond het "moderne" spiritisme.
(Bron Wikipedia )
Zijn beroemde mensen genoeg die deze materie onderzocht hebben hoor.
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 20:59:01 #161
341900 Atmosphere82
pi_107113895
Je hebt interessante bijdragen allesbeterweter, alleen heb je in je stukken geregeld nogal wat spelfouten staan.
Vanwaar gebruik je die aparte zinsbouw?
  zondag 22 januari 2012 @ 21:01:37 #162
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107114084
Amerikaan ben pas 13 maanden in Nederland en wil goed Nederlands leren schrijven.
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 21:06:13 #163
341900 Atmosphere82
pi_107114401
Oh op die manier! Succes dan!
  zondag 22 januari 2012 @ 21:10:31 #164
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_107114702
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef allesbeterweter het volgende:
Amerikaan ben pas 13 maanden in Nederland en wil goed Nederlands leren schrijven.
Tijdelijk? Voor studie of werk ofzo? Of ben je echt verhuisd?

Wat betreft glaasje draaien: ik twijfel altijd of ik er nu wel of niet in geloof. Het zou best kunnen dat er meer is dan alleen het leven op aarde. Maar dat je dan zo makkelijk contact kan krijgen met die wereld (vingers op een glas houden en wat concentratie)... dat kan ik me toch niet voorstellen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 22 januari 2012 @ 21:19:54 #165
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107115402
Werk als vertaler van oude talen en geschriften van OA oude kleitabletten vertalen zodat de huidige geschiedschrijving nog beter vertaalt kunnen worden dan vroeger met vele context fouten in oud Hebreeuws(bijv).Voynichmanuscript etc etc.

Het is onderwerp geweest van veel onderzoek door professionele cryptografen en amateurcryptografen, inclusief roemrijke codebrekers( bron Wikipedia)
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 21:30:49 #166
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_107116224
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef allesbeterweter het volgende:
Werk als vertaler van oude talen en geschriften van OA oude kleitabletten vertalen zodat de huidige geschiedschrijving nog beter vertaalt kunnen worden dan vroeger met vele context fouten in oud Hebreeuws(bijv).Voynichmanuscript etc etc.

Het is onderwerp geweest van veel onderzoek door professionele cryptografen en amateurcryptografen, inclusief roemrijke codebrekers( bron Wikipedia)
Zo! Maak het jezelf maar moeilijk ;) klinkt heel lastig dat werk. Maar als je een talenknobbel hebt... die teksten waren waarschijnlijk al ingewikkeld en dan ook nog in een oude taal geschreven. Wel interessant werk, dat wel.

Met 'het' (onderwerp van onderzoeken door cryptografen) bedoel je die oude kleitabletten?
I believe i can fly!
  zondag 22 januari 2012 @ 21:42:26 #167
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107117044
OA ook maar diverse aspecten van ouden talen en verloren talen zo als(collega) vrienden van mij op Yale die al jaren bezig zijn met dit te vertalen Voynichmanuscript moeilijkste talen ter wereld.
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 21:51:40 #168
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107117611
01: Bedrijfstak: Vertaal instituut Institute For Scripture Onderzoek (ISR),
02: Functie: de TNCh (Hebreeuwse Bijbel) (יהשע (Jesjoea Genesis Exodus Leviticus Numeri) (Deuteronomium Genesis)
03: Opleiding: De Harvard-universiteit Cambridge (Massachusetts)VS
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 21:54:37 #169
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_107117798
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef allesbeterweter het volgende:
01: Bedrijfstak: Vertaal instituut Institute For Scripture Onderzoek (ISR),
02: Functie: de TNCh (Hebreeuwse Bijbel) (יהשע (Jesjoea Genesis Exodus Leviticus Numeri) (Deuteronomium Genesis)
03: Opleiding: De Harvard-universiteit Cambridge (Massachusetts)VS
Dit is jouw carriere verloop, toch?
I believe i can fly!
  zondag 22 januari 2012 @ 21:56:26 #170
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107117948
Idd staat ook op Fok.
allesbeterweter
pi_107132323
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Quote mouse 31 :
Kunnen jullie ook een testje doen? Dat iedereen geblindoekt gaat glaasje draaien behalve 1 persoon. Deze persoon mag niet de vinger op het glas hebben maar alleen de letters noteren.
Ben benieuwd wat er dan gebeurt als het een ideomotorisch effect is zouden er rare woorden die niks zeggen moeten ontstaan.

Met een antwoord van E_O quote:
Ik ben ervan overtuigd dat het dan niet meer werkt. Ik denk dat de antwoorden van de deelnemers zelf komen, en onbewust gegeven worden.
Grappig is wel dat je de onbewuste geest van diverse deelnemers laat samenwerken, dat maakt het interessant en geeft ook wel een band. Je deelt tenslotte je onderbewustzijn. Tenminste zo heb ik dat ervaren.

En een vraag van jou Lavenderr ,Quote:
Vind het helemaal geen gek idee. Is dat al eerder geprobeerd?

En een mogelijk antwoord van mij niemand weet wie de bijbel heeft opgeschreven en daar lopen ook 2/3 van de gelovigen achter aan: "met andere woorden de mensen die aan het draaien zijn leggen het geloof in de persoon die (alleen deze letters noteren).En wie bewijst wat jullie hebben gedraaid met het glas ook zo is?

En wie gaat deze uitkomst geloven als er maar 1 noteert ?
1/3 gelooft niet in een geschreven text van de bijbel omdat ze niet weten wie deze geschreven heeft of geformuleert anders OM?

Misschien nu iets duidelijker? ^O^
Ik denk niet dat ze ons zouden flessen met de test. Denk dat ze zelf ook wel nieuwsgierig zij of t met een blinddoek ook werkt.
pi_107135260
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:15 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze ons zouden flessen met de test. Denk dat ze zelf ook wel nieuwsgierig zij of t met een blinddoek ook werkt.
Anders is het een gefleste geest. :P
pi_107135669
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef allesbeterweter het volgende:

Tof werk lijkt me dat.
Time You Enjoy Wasting, Was Not Wasted.
pi_107135862
ok een serieuze vraag van een niet-gelovige aan een gelovige; waarom geloven jullie hierin? in geesten etc. in mijn ogen is het echt onzin. leg uit aub
☺♥
  maandag 23 januari 2012 @ 13:21:53 #175
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107135997
Willen jullie vragen wanneer ik dood ga?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107136018
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
:')
☺♥
  maandag 23 januari 2012 @ 13:23:46 #177
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107136050
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. En dan kunnen we gelijk zien of het echt is of niet.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_107136498
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. En dan kunnen we gelijk zien of het echt is of niet.
Ik heb begrepen dat je dat soort vragen niet mag stellen.
'Three can keep a secret, if two of them are dead'
Benjamin Franklin
pi_107136585
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:15 schreef -supergirl- het volgende:
ok een serieuze vraag van een niet-gelovige aan een gelovige; waarom geloven jullie hierin? in geesten etc. in mijn ogen is het echt onzin. leg uit aub
Ik was ook een niet-gelovige, maar ik was wel benieuwd of het bestond, zo ging ik zoeken en ging ik spelen met bandstemmen en het was meteen raak. De geesten werden boos en vlogen naar m'n hoofd, sinds dien hoor ik ze praten in m'n linker oor.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:47:12 #180
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107136700
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat je dat soort vragen niet mag stellen.
Wat zijn de consequenties als je ze wel stelt dan? Geven ze dan gewoon geen antwoord? Krijg je op een of andere manier 'straf' oid?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_107136718
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat zijn de consequenties als je ze wel stelt dan?
Dat weet ik niet. Heb het ook alleen maar gelezen hier.
Misschien kan iemand die in deze materie doorgevoerd is je dat vertellen :)
'Three can keep a secret, if two of them are dead'
Benjamin Franklin
pi_107137920
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
Als je tijd daar is ga je heen !! ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door allesbeterweter op 23-01-2012 15:06:57 ]
allesbeterweter
pi_107138147
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:22 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:')
Ik denk dat dit soort vragen 'verboden' wordt genoemd omdat ze je mogelijk onrustig kunnen maken.
pi_107138224
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:26 schreef allesbeterweter het volgende:

[..]

Als je tijd daar is ga je heen !! ^O^ hahaha

Dat is het enige wat we niet kunnen kopen een langer leven?
Dat wordt toch ook nergens gevraagd?
  maandag 23 januari 2012 @ 18:58:12 #185
203039 pirlo444
ik zat he maar jullie niet gez
pi_107147473
Vraag wanneer je dood gaat...
  maandag 23 januari 2012 @ 19:43:47 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107149374
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat zijn de consequenties als je ze wel stelt dan? Geven ze dan gewoon geen antwoord? Krijg je op een of andere manier 'straf' oid?
Ja straf! ~O>
Nee het is geen zinnige vraag vlgs mij, je bent bezig met leven en niet met wanneer het tijd is om uit te checken. Dat zou er een hoop afhalen van het leven wanneer je een datum zou weten. En dan blijf je zeker binnen zitten die dag zodat er niks kan gebeuren oid. Nee dat is de bedoeling helemaal niet.
Als je al een antwoord zou krijgen wat te maken heeft met een tijdsbepaling kun je dat afdoen met een korreltje zout.. ze hebben geen tijdsbeleving, een dag is voor hun geen dag en een week zegt ze niet zoveel.
Er zou wel een antwoord kunnen komen in de trant van "wanneer de dagen weer langer worden" dus in de komende lente zou er X kunnen gaan gebeuren. Althans, een soortgelijk antwoord heb ik wel eens ontvangen.
The truth was in here.
pi_107150951
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja straf! ~O>
Nee het is geen zinnige vraag vlgs mij, je bent bezig met leven en niet met wanneer het tijd is om uit te checken. Dat zou er een hoop afhalen van het leven wanneer je een datum zou weten. En dan blijf je zeker binnen zitten die dag zodat er niks kan gebeuren oid. Nee dat is de bedoeling helemaal niet.
Als je al een antwoord zou krijgen wat te maken heeft met een tijdsbepaling kun je dat afdoen met een korreltje zout.. ze hebben geen tijdsbeleving, een dag is voor hun geen dag en een week zegt ze niet zoveel.
Er zou wel een antwoord kunnen komen in de trant van "wanneer de dagen weer langer worden" dus in de komende lente zou er X kunnen gaan gebeuren. Althans, een soortgelijk antwoord heb ik wel eens ontvangen.
Vooropgesteld dat ze dat soort dingen weten.. maar waarom zou een geest meer weten dan een levend mens?
pi_107156870
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik was ook een niet-gelovige, maar ik was wel benieuwd of het bestond, zo ging ik zoeken en ging ik spelen met bandstemmen en het was meteen raak. De geesten werden boos en vlogen naar m'n hoofd, sinds dien hoor ik ze praten in m'n linker oor.
jij hebt gewoon last van ruis in je oor :')
☺♥
pi_107165385
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:47 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

jij hebt gewoon last van ruis in je oor :')
Knap dat je kan horen wat ik hoor.
Ik hoor verschillende stemmen praten, heel duidelijk, uit ruis kan je geen spraak uit opmaken.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:47:12 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107188204
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ze dat soort dingen weten.. maar waarom zou een geest meer weten dan een levend mens?
Terechte opmerking, dat weten ze niet allemaal. Sommige hebben niet eens door dat ze dood zijn..
Maar je zou kunnen denken dat je na je dood weer opgenomen word in de tijdloze ruimte waarin je weer geconnect bent en alles weet uit het verleden en begrijpt waar je bent en waarom je op aarde was..
The truth was in here.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:13:04 #191
341900 Atmosphere82
pi_107230674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Terechte opmerking, dat weten ze niet allemaal. Sommige hebben niet eens door dat ze dood zijn.. Maar je zou kunnen denken dat je na je dood weer opgenomen word in de tijdloze ruimte waarin je weer geconnect bent en alles weet uit het verleden en begrijpt waar je bent en waarom je op aarde was..
Net als dat vermoorde meisje in de film 'The Lovely Bones'... :{

Overigens: topfilm naar mijn idee! :s)
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:15:48 #192
341900 Atmosphere82
pi_107230842
Ik heb vroeger ook drie keer geprobeerd bandstemmen op te nemen.
Helaas had dat weinig tot geen resultaat. Tegenover dat fenomeen sta ik dan wel weer sceptisch... :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Atmosphere82 op 26-01-2012 22:02:03 ]
pi_107244707
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb vroeger ook drie keer geprobeerd bandstemmen op te nemen.
Helaas had dat weinig tot geen resultaat. Tegenover dat fenomeen sta ik wel sceptisch... :D
Bandstemmen heeft mijn leven verwoest :D
Door dat grapje ben ik ze (geesten/demonen) in m'n linker oor gaan horen en moet ik aan de zware zombiemedicijnen om het te onderdrukken.
  donderdag 26 januari 2012 @ 08:28:19 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107247259
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Net als dat vermoorde meisje in de film 'The Lovely Bones'... :{

Overigens: topfilm naar mijn idee! :s)
Ja, een hele mooie film idd!
The truth was in here.
pi_107247971
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:46 schreef Manke het volgende:

[..]

Bandstemmen heeft mijn leven verwoest :D
Door dat grapje ben ik ze (geesten/demonen) in m'n linker oor gaan horen en moet ik aan de zware zombiemedicijnen om het te onderdrukken.
Weet je zeker dat je daarvoor geen problemen had? Ik ken nl. ook een verhaal over een meisje dat de problemen kwam door glaasje draaien.. Maar die was voor die tijd al randpsychotisch. Nadat ze zichzelf flink bang had gemaakt, ging het mis..
pi_107256821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je daarvoor geen problemen had? Ik ken nl. ook een verhaal over een meisje dat de problemen kwam door glaasje draaien.. Maar die was voor die tijd al randpsychotisch. Nadat ze zichzelf flink bang had gemaakt, ging het mis..
Ik had totaal geen problemen.
pi_107257575
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik had totaal geen problemen.
Wat is de officiele diagnose dan, als ik vragen mag?
pi_107257650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat is de officiele diagnose dan, als ik vragen mag?
Auditieve hallucinaties, alleen zijn het geen hallucinaties :)
pi_107257842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef Manke het volgende:

[..]

Auditieve hallucinaties, alleen zijn het geen hallucinaties :)
Ok.. Tja, dat is wel opvallend dan. En een hoge prijs die je moest betalen voor een experiment.
pi_107261194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok.. Tja, dat is wel opvallend dan. En een hoge prijs die je moest betalen voor een experiment.
Ik was, net zoals jullie, nieuwsgierig. Het kan bij jullie ook fout gaan zodat je er last van blijft hebben.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')