De volgende glaasjedraaisessie zit eraan te komen, medio februari als het goed is. Er zijn al mensen die vragen hebben voorbereid, zoals Atmosphere82.Er zijn wellicht ook vragen die users zouden willen stellen, maar die niet naar de sessie kunnen komen.
Of mensen die aan de hand van de vragen op andere ideeën komen, die we ook kunnen vragen.
Als de 'geest' van de vorige sessie weer langskomt, zou ie het vast op prijs stellen als we zinnige vragen stellen, denk ik. Gezien de antwoorden van de vorige keer houdt hij van een intellectuele uitdaging en onderwijzen en waardeert hij zinnige/filosofische vragen.
Het lijkt me leuk om de vragen die we hebben in een nieuw topic te inventariseren, zodat we goed beslagen ten ijs komen.
Uiteraard doen we ook weer live verslag van de avond, zoals de vorige keer.

Ik zal zelf losbranden met de eerste vraag: zou Wagakb de mascottegeest van TRU willen worden?
Of het nou allemaal verbeelding en projectie van ons onderbewustzijn is of niet. Het is natuurlijk retecool om hier in TRU onze eigenonstoffelijke entiteit te hebben. Het huisspook, zeg maar.
Posten zal hij niet zelfstandig kunnen, maar hij kan bij dit soort meetings 'in de geest' aanwezig zijn.