pi_106478873
registreer om deze reclame te verbergen
De volgende glaasjedraaisessie zit eraan te komen, medio februari als het goed is. Er zijn al mensen die vragen hebben voorbereid, zoals Atmosphere82.Er zijn wellicht ook vragen die users zouden willen stellen, maar die niet naar de sessie kunnen komen.
Of mensen die aan de hand van de vragen op andere ideeën komen, die we ook kunnen vragen.
Als de 'geest' van de vorige sessie weer langskomt, zou ie het vast op prijs stellen als we zinnige vragen stellen, denk ik. Gezien de antwoorden van de vorige keer houdt hij van een intellectuele uitdaging en onderwijzen en waardeert hij zinnige/filosofische vragen.

Het lijkt me leuk om de vragen die we hebben in een nieuw topic te inventariseren, zodat we goed beslagen ten ijs komen.

Uiteraard doen we ook weer live verslag van de avond, zoals de vorige keer. :)

Ik zal zelf losbranden met de eerste vraag: zou Wagakb de mascottegeest van TRU willen worden?
Of het nou allemaal verbeelding en projectie van ons onderbewustzijn is of niet. Het is natuurlijk retecool om hier in TRU onze eigenonstoffelijke entiteit te hebben. Het huisspook, zeg maar.
Posten zal hij niet zelfstandig kunnen, maar hij kan bij dit soort meetings 'in de geest' aanwezig zijn.
pi_106479939
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De volgende glaasjedraaisessie zit eraan te komen, medio februari als het goed is. Er zijn al mensen die vragen hebben voorbereid, zoals Atmosphere82.Er zijn wellicht ook vragen die users zouden willen stellen, maar die niet naar de sessie kunnen komen.
Of mensen die aan de hand van de vragen op andere ideeën komen, die we ook kunnen vragen.
Als de 'geest' van de vorige sessie weer langskomt, zou ie het vast op prijs stellen als we zinnige vragen stellen, denk ik. Gezien de antwoorden van de vorige keer houdt hij van een intellectuele uitdaging en onderwijzen en waardeert hij zinnige/filosofische vragen.

Het lijkt me leuk om de vragen die we hebben in een nieuw topic te inventariseren, zodat we goed beslagen ten ijs komen.

Uiteraard doen we ook weer live verslag van de avond, zoals de vorige keer. :)

Ik zal zelf losbranden met de eerste vraag: zou Wagakb de mascottegeest van TRU willen worden?
Of het nou allemaal verbeelding en projectie van ons onderbewustzijn is of niet. Het is natuurlijk retecool om hier in TRU onze eigenonstoffelijke entiteit te hebben. Het huisspook, zeg maar.
Posten zal hij niet zelfstandig kunnen, maar hij kan bij dit soort meetings 'in de geest' aanwezig zijn.
Vraag hem/haar/het:
Wat is de zin van het leven.
pi_106486249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef RBWO het volgende:

[..]

Vraag hem/haar/het:
Wat is de zin van het leven.
Goeie! Simpel doch doeltreffend. Dat we daar zelf niet op gekomen zijn!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_106488936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Goeie! Simpel doch doeltreffend. Dat we daar zelf niet op gekomen zijn!
Ben zeer benieuwd naar wat ie daarop te zeggen heeft, ja :)
pi_106501695
Vraag 1. Is er buitenaards leven?
Vraag 2. Is er een hogere macht?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:48:53 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_106503170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Vraag 1. Is er buitenaards leven?
Vraag 2. Is er een hogere macht?
vraag 2 QFT!
let op sukkel!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:53:52 #7
230450 ShevaJB
Why always me
pi_106503476
Wat gaat er gebeuren op 21 december? :P
Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet

Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:
Eindbaas ^O^
pi_106503542
"waarom geloof ik in deze bullshit terwijl ik weet dat het allemaal onzin is?"
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_106506596
Vraag eens hoe het komt dat als je je bureau 20 keer onderzoekt op een voorwerp je het niet vindt, maar als je ff ergens anders gaat kijken en terug komt bij je bureau, het er ineens weer ligt?

Ow, vraag ook eens waarom mijn glaasje draaien topics nooit een succes werden?
Dare to unleash my rage..
pi_106510389
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Burner82 het volgende:
Vraag eens hoe het komt dat als je je bureau 20 keer onderzoekt op een voorwerp je het niet vindt, maar als je ff ergens anders gaat kijken en terug komt bij je bureau, het er ineens weer ligt?

Ow, vraag ook eens waarom mijn glaasje draaien topics nooit een succes werden?
Dat is wel een goeie.. Glaasje draaien is fascinerend, dus het heeft het wel in zich om succesvol te zijn in een topic, op zich.
pi_106649620
Waarom zou je glaasje draaien? Het is juist jouw eigen onderbewuste die het glaasje stuurt.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:36:15 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106650466
Vraag eens wat het doel van zijn bestaan is, en als 'hij' in wij-vorm spreekt, vraag dan "wie is wij?" :)
The truth was in here.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:41:48 #13
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_106650693
Ga ik dit jaar de loterij winnen?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_106651488
Wel grappig dat ik een paar vragen over de toekomst zie , en van wat ik heb begrepen zijn dat de dingen waar je geen andwoord op krijgt secu niet mag stellen of het komt van een demon.
Ik ken wat wat mensen die ook glaasje draaien en dan zijn die vragen uit den boze.

Ik ben zelf wel bezig met EVP wat iets onschuldiger is in mijn ogen...
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:08:26 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106651745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Wel grappig dat ik een paar vragen over de toekomst zie , en van wat ik heb begrepen zijn dat de dingen waar je geen andwoord op krijgt secu niet mag stellen of het komt van een demon.
Ik ken wat wat mensen die ook glaasje draaien en dan zijn die vragen uit den boze.
Zaken waar je je geldelijk mee kan verrijken, waar je macht mee kan uitoefenen over een ander ook. "Wat gebeurt er als ik dit doe" al wat minder maar blijft expres vaag als het goed is.
Je bent hier om zelf te ondervinden en te leren.
The truth was in here.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:09:21 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106651783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

Blijft ook een erg onzuiver instrument, je hebt geen zicht op wie je aanroept of toelaat..
The truth was in here.
pi_106651866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Blijft ook een erg onzuiver instrument, je hebt geen zicht op wie je aanroept of toelaat..
Dat is waar en zit nog in een leerproces en het is wat je eigenlijk zelf wilt horen of er van maakt, enkel is het minder ""zwaar"" in mijn ogen.(enkel soms kun je niet om de andwoorden heen)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:13:52 #18
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_106651989
quote:

Wat is evp?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_106652036
bandstemmen...
google er eens naar zou ik zeggen...
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:14:49 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106652040
"Als je een glas draait, wordt het dan duizelig?" vind ik wel een goede vraag.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:18:39 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106652200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Dat is waar en zit nog in een leerproces en het is wat je eigenlijk zelf wilt horen of er van maakt, enkel is het minder ""zwaar"" in mijn ogen.
Nou weet ik niet.. er zou zomaar iets op band komen wat je angst inboezemt, gewoon omdat het kan. Wat vervolgens weer van invloed is op je dagelijks leven en je daarin beperkt.

"wat je wilt horen" vind ik een goeie overigens, ze helpen je graag inderdaad.

Ik gebruik zelf zo nu en dan het automatisch schrijven, er komt niet heel veel bruikbaars uit anders dan je zelf aan het denken zetten. "Waarom vind jij dat" "waarom reageer je zo" "Wat wil jij" , en vooral meedeleven. Zo hier en daar een klein beetje toekomst verpakt in woorden waarvan je later denkt "Dat werd dus zo bedoeld!" maar ze verklappen het nooit van te voren.
The truth was in here.
pi_106652532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou weet ik niet.. er zou zomaar iets op band komen wat je angst inboezemt, gewoon omdat het kan. Wat vervolgens weer van invloed is op je dagelijks leven en je daarin beperkt.

"wat je wilt horen" vind ik een goeie overigens, ze helpen je graag inderdaad.

Ik gebruik zelf zo nu en dan het automatisch schrijven, er komt niet heel veel bruikbaars uit anders dan je zelf aan het denken zetten. "Waarom vind jij dat" "waarom reageer je zo" "Wat wil jij" , en vooral meedeleven. Zo hier en daar een klein beetje toekomst verpakt in woorden waarvan je later denkt "Dat werd dus zo bedoeld!" maar ze verklappen het nooit van te voren.
Tja met glaasje draaien zet je daadwerkelijk een portal open, en ook mat automatisch handschrift idd. Dan eigenlijk helemaal want je laat toe dat ze je lichaam betreden wat ook weer kan blijven zitten, erg knap als je zo sterk in je schoen staat voor mij gaat dat verder dan glaasje draaien zelfs.
Het is ook geen spelletje wat je even doet via een afspraak met z,n allen via dit forum of dergelijke vind ik zelf je moet er echt mee bezig zijn.
En zoals je dan moet weten mag van het licht nooit alles verklapt worden van te voren ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:38:28 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106653243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Tja met glaasje draaien zet je daadwerkelijk een portal open, en ook mat automatisch handschrift idd. Dan eigenlijk helemaal want je laat toe dat ze je lichaam betreden wat ook weer kan blijven zitten, erg knap als je zo sterk in je schoen staat voor mij gaat dat verder dan glaasje draaien zelfs.
Het is ook geen spelletje wat je even doet via een afspraak met z,n allen via dit forum of dergelijke vind ik zelf je moet er echt mee bezig zijn.
En zoals je dan moet weten mag van het licht nooit alles verklapt worden van te voren ;)

Nee ik word niet overgenomen tijdens het schrijven, dat idee heb ik ook niet. :o
Ik voel wel vaak een 'kramp' in mijn hand opkomen maar ook dat verschilt wel met wie er 'aan de lijn is' en of wanneer er een heel duidelijk antwoord moet komen..
Glaasje draaien zal je mij dan gek genoeg weer nooit zien doen!
The truth was in here.
pi_106653438
quote:

Waarom mag je niets over de toekomst vragen? Als je naar een paragnost/waarzegster gaat voorspellen ze toch ook de toekomst? Daar zijn al deze dingen toch op gebaseerd? Het verleden weten we al.
'Three can keep a secret, if two of them are dead'
Benjamin Franklin
pi_106653645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom mag je niets over de toekomst vragen? Als je naar een paragnost/waarzegster gaat voorspellen ze toch ook de toekomst? Daar zijn al deze dingen toch op gebaseerd? Het verleden weten we al.
Ik denk dat ze het gewoon niet weten. Waarom zou een entiteit meer over de toekomst weten dan jij en ik?
pi_106653653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik word niet overgenomen tijdens het schrijven, dat idee heb ik ook niet. :o
Ik voel wel vaak een 'kramp' in mijn hand opkomen maar ook dat verschilt wel met wie er 'aan de lijn is' en of wanneer er een heel duidelijk antwoord moet komen..
Glaasje draaien zal je mij dan gek genoeg weer nooit zien doen!
eigenlijk gelukkig maar heb je nooit in vreemde talen of tekens geschreven.(vraag,vraag je bent de eerste die dat durft te doen in mijn wereld waarmee ik spreek en waarom wil je geen glaasje meer draaien.Mocht je geen andwoord willen geven is dat goed hoor dan begrijp ik dat ik probeer ook maar te leren.)Of dat het te persoonlijk word om te delen op een forum of met mij geen enkel problemo ^O^ ....
pi_106653716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heeft ook weinig zin omdat je er naar gaat leven en dan al veranderingen aanbrengt lijkt me waardoor het al anders word(en waarom weet ik ook niet precies eigenlijk :P ).....
pi_106653737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:13 schreef zDajaxz het volgende:
Waarom zou je glaasje draaien? Het is juist jouw eigen onderbewuste die het glaasje stuurt.
Dan blijft het nog steeds interessant toch?
pi_106654352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Dat heeft ook weinig zin omdat je er naar gaat leven en dan al veranderingen aanbrengt lijkt me waardoor het al anders word(en waarom weet ik ook niet precies eigenlijk :P ).....
Toch vind ik het vreemd. Er is een hele branche die draait om toekomstvoorspellen en nu hoor ik hier dat je dat helemaal niet mag vragen? En mogen die paragnosten en zieners en dergelijke dat dan wel?
Benjamin Franklin
pi_106654488
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch vind ik het vreemd. Er is een hele branche die draait om toekomstvoorspellen en nu hoor ik hier dat je dat helemaal niet mag vragen? En mogen die paragnosten en zieners en dergelijke dat dan wel?
geld,geld geld......Ik heb ook niet de waarheid in pacht, en moet nog veel leren eigenlijk mijn hele leven op deze aarde maar als je de toekomst weet dan ga je veranderingen aanbrengen bewust of onbewust(anders zou de voorspelling van minuut op minuut blijven veranderen)....
En nee ik geloof in niemand die de toekomst kan voorspellen ongeacht welk etiket diegene heeft
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:08:53 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106654925
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

eigenlijk gelukkig maar heb je nooit in vreemde talen of tekens geschreven.(vraag,vraag je bent de eerste die dat durft te doen in mijn wereld waarmee ik spreek en waarom wil je geen glaasje meer draaien.Mocht je geen andwoord willen geven is dat goed hoor dan begrijp ik dat ik probeer ook maar te leren.)Of dat het te persoonlijk word om te delen op een forum of met mij geen enkel problemo ^O^ ....
Nee nooit in een andere taal, wel ander woordgebruik of een andere stemming dan dat ik zelf op dat moment heb. Bijvoorbeeld, ik voel mij wat verdrietig of down en dat er dan grapjes worden gemaakt.. lastig uit te leggen, de beleving is erg persoonlijk :D
Als voorbeeld, ik had een zware werkdag achter de rug met flink wat tegenslag, niks ging goed die dag en die kon wat mij betreft niet snel genoeg voorbij zijn. Mn hoofd stond er niet echt naar maar besloot toch even te schrijven. In eerste gedeelte ging het over mn dag, en werd er meegeleefd met de moeilijke puntjes maar toen werd er geschreven dat ze zelf toch wel hard hebben gelachen. Ik vroeg waarom en toen bleek dat ze hebben gelachen om het feit dat ik de dag ervoor de auto helemaal met de hand gewassen had en doordat ik over een modderige weg had gereden de auto weer helemaal vies was geworden. Het duurde even maar een paar tellen later kon ik er ook de humor wel van inzien en kon ik er ook om lachen... wat mij dus weer opvrolijkte! ;)

Het verschil met glaasje draaien is dat ik van te voren weet met wie ik communiceer, mijn hoofdgids of andere gids. Glaasje draaien is als russisch roulette (en dat zou automatisch schrift ook kunnen wezen als je niet stevig in je schoenen staat) maar je hebt geen controle over de poort wanneer die open is met zn allen. Je hebt te maken met de insteek van de deelnemers.
The truth was in here.
pi_106655143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee nooit in een andere taal, wel ander woordgebruik of een andere stemming dan dat ik zelf op dat moment heb. Bijvoorbeeld, ik voel mij wat verdrietig of down en dat er dan grapjes worden gemaakt.. lastig uit te leggen, de beleving is erg persoonlijk :D
Als voorbeeld, ik had een zware werkdag achter de rug met flink wat tegenslag, niks ging goed die dag en die kon wat mij betreft niet snel genoeg voorbij zijn. Mn hoofd stond er niet echt naar maar besloot toch even te schrijven. In eerste gedeelte ging het over mn dag, en werd er meegeleefd met de moeilijke puntjes maar toen werd er geschreven dat ze zelf toch wel hard hebben gelachen. Ik vroeg waarom en toen bleek dat ze hebben gelachen om het feit dat ik de dag ervoor de auto helemaal met de hand gewassen had en doordat ik over een modderige weg had gereden de auto weer helemaal vies was geworden. Het duurde even maar een paar tellen later kon ik er ook de humor wel van inzien en kon ik er ook om lachen... wat mij dus weer opvrolijkte! ;)

Het verschil met glaasje draaien is dat ik van te voren weet met wie ik communiceer, mijn hoofdgids of andere gids. Glaasje draaien is als russisch roulette (en dat zou automatisch schrift ook kunnen wezen als je niet stevig in je schoenen staat) maar je hebt geen controle over de poort wanneer die open is met zn allen. Je hebt te maken met de insteek van de deelnemers.
Misschien zou je ons kunnen leren automatisch te schrijven? Lijkt me interessant :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:15:09 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106655358
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen waarzeggen en divinatie. Er zal als het goed is nooit verteld worden "volgende week kom je een advertentie tegen waar je op moet solliciteren" en "draag zondag een rode jurk want daarmee trek je de aandacht van je toekomstige man", dat is beinvloeding van je eigen leven.
Divinatie is punten uitlichten en mogelijkheden zien. "als je deze weg volgt is het mogelijk dat er dit gaat gebeuren" dat is een waarschijnlijkheid dan. Er kan op kansen worden gewezen die bestaan, maar die hebben altijd bestaan. Als er word verteld over een toekomstige nieuwe baan ga jij zelf meer opletten en zou je die advertentie ineens zien bijvoorbeeld.
The truth was in here.
pi_106655545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je bent een bijzonder persoon bedankt voor je reactie, erg mooi om te lezen daar leer ik ook weer van.(en wij allen natuurlijk)
namaste O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:20:44 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106655749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Misschien zou je ons kunnen leren automatisch te schrijven? Lijkt me interessant :)
Dat zou ik denk ik liever in direct contact willen proberen.
The truth was in here.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:21:46 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106655832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Je bent een bijzonder persoon bedankt voor je reactie, erg mooi om te lezen daar leer ik ook weer van.(en wij allen natuurlijk)
namaste O+
Namaste O+

Ik ben niet meer bijzonder dan ieder ander.
The truth was in here.
pi_106656095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen waarzeggen en divinatie. Er zal als het goed is nooit verteld worden "volgende week kom je een advertentie tegen waar je op moet solliciteren" en "draag zondag een rode jurk want daarmee trek je de aandacht van je toekomstige man", dat is beinvloeding van je eigen leven.
Divinatie is punten uitlichten en mogelijkheden zien. "als je deze weg volgt is het mogelijk dat er dit gaat gebeuren" dat is een waarschijnlijkheid dan. Er kan op kansen worden gewezen die bestaan, maar die hebben altijd bestaan. Als er word verteld over een toekomstige nieuwe baan ga jij zelf meer opletten en zou je die advertentie ineens zien bijvoorbeeld.
Ah, zo. Ja, zo snap ik het. Ze openen je ogen voor dingen die je eigenlijk wel weet, maar niet van bewust bent.
Benjamin Franklin
pi_106656724
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zou ik denk ik liever in direct contact willen proberen.
Ja anders zou het meer automatisch typen worden. :P

Maar op zich is dat best te organiseren, toch? Net als een glaasjedraaimeeting.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:36:10 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106656761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, zo. Ja, zo snap ik het. Ze openen je ogen voor dingen die je eigenlijk wel weet, maar niet van bewust bent.
Zover ik bekend ben met de tarot, is dat exact wat er gebeurt inderdaad. Spiegelen, waarschijnlijkheden aangeven en you are always in control.

Hoewel ik ook wel eens meegemaakt heb in een communicatie :
"Jij rijdt een groene auto?"
"Dat klopt"
"Er zit een wijzertje in die auto die aangeeft hoe hard je gaat, daar zou je eens op moeten gaan letten"
Ik bedankte en lachte er om.
"Ja ik weet het, het heeft toch geen zin om het je te vertellen want je leert liever via een andere wijze"

Die maand werd ik 3x geflitst :')
Dus sindsdien..
The truth was in here.
pi_106658231
Vraag waar die persoon is begraven dan kan je uitzoeken of het echt zo is.Ik persoonlijk zou het niet durven..
pi_106663151
Geef een goed wiskundig probleem !
Whatever...
pi_106663303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
5de dimensie(kom maar op Einstein)....

[ Bericht 0% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 10-01-2012 22:58:42 ]
pi_106664219
Vraag: Waartoe zijn wij op aarde.
Benjamin Franklin
pi_106664341
Wat is het energieniveau waarop het higgs deeltje gevonden gaat worden? Of geef aan wat voor nieuwe deeltjes we missen en of de snaartheorie klopt en in welke opgerolde dimensie zit je geest?
Whatever...
pi_106664447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:55 schreef Spanky78 het volgende:
Wat is het energieniveau waarop het higgs deeltje gevonden gaat worden? Of geef aan wat voor nieuwe deeltjes we missen en of de snaartheorie klopt en in welke opgerolde dimensie zit je geest?
Allemachtig wat een vraag :o daar zal de entiteit een hele dobber aan hebben :D
Benjamin Franklin
  woensdag 11 januari 2012 @ 01:23:13 #46
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_106669529
In hoeverre is de mens god?

Wat gebeurt er op 21-12-2012?

Hoeveel haren heeft mijn hond? (ik heb helemaal geen hond)

Wat gebeurt er als we komen te overlijden?

Hoe ziet de hemel eruit?
"They have a cave troll!"
Hier had ook uw reclame kunnen staan
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Met deze post heb je blijk gegeven van complete keizerheid _O_
  woensdag 11 januari 2012 @ 01:23:46 #47
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_106669539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
Is het getal pi eindig?

Ik zou trouwens liever een wiskundige oplossing hebben.
"They have a cave troll!"
Hier had ook uw reclame kunnen staan
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Met deze post heb je blijk gegeven van complete keizerheid _O_
pi_106687807
1. Bestaat er een hel?
2. Heeft iedereen een beschermengel?
3. Is Hitler al geïncarneerd?
4. Bestaat reïncarnatie eigenlijk wel?
5. Is Derek ogilvie een echt medium?
6. Is er leven op Mars?
7. Worden we wel is bezocht door buitenaardse wezens?
8. Gaat het ooit vrede worden op aarde?
9. Hoe ben je (de geest) gestorven?
10. Waar lig je?
11. Waar heb je geleefd?

Zoiets?
Er was eens....
pi_106689472
Wagakb kennende laat ie dan het glas eindeloos rondjes draaien.. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 01:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is het getal pi eindig?

Ik zou trouwens liever een wiskundige oplossing hebben.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:05:02 #50
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_106689940
Een "geest" lijkt me ook niet ineens een wiskundig genie ;)
Kan uiteraard wel, dat de ziel zo 'intelligent' is, maar dat staat niet vast. Met het wel of niet kunnen oplossen van een wiskundig probleem sluit je niets uit.

Met dat lijstje van Maitje zal ie vast minder moeite hebben. Alleen maar ontkenningen (8x nee, 1x niet, 2x nergens.) :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')