abonnement Unibet Coolblue
pi_106446528


Hi, ik dacht ik maak een topic zodat meer mensen dit gaan kijken. Het is imo de nieuwe Gilmore Girls/Life Unexpected O+ . Eerste elf eps zijn al geweest.

Plot

Tells the story of two teen girls who discover that they were accidentally switched at birth. Bay Kennish grew up in a wealthy family with two parents and a brother, while Daphne Vasquez, who lost her hearing as a child due to a case of meningitis, grew up with a single mother in a poor neighborhood. Things come to a dramatic head when both families meet and struggle to learn how to live together for the sake of the girls.

Trailer


Link

http://www.imdb.com/title/tt1758772/

[ Bericht 19% gewijzigd door Tegan op 05-01-2012 17:58:52 ]
pi_106472567
Hele leuke serie en ben blij dat het weer terug is! O+

Bay/Emmett O+
pi_106473929
Hmmmmmm deze had ik beter in de seriestop kunnen gebruiken.. Zal het straks eens downloaden :D
pi_106474189
Laatste aflevering was in Juli volgens mij dus we hebben heel lang moeten wachten :P Maar het was het waard! O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:04:52 #5
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106494331
Jaaa I like O+ Vind Bay / Emmett inderdaad leuk!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_106494600
Ik vind Bay en Emmett juist compleet niet bij elkaar passen. En niet omdat hij doof is.
pi_106494798
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Bay en Emmett juist compleet niet bij elkaar passen. En niet omdat hij doof is.
Ik vind hem in ieder geval niet bij Daphne passen, ze is zo irritant af en toe. Al moet ik haar wel gelijk geven dat Bay hypocriet is omdat Daphne niet met Liam mag om gaan en zij wel met Emmett.

Wilke & Daphne O+
pi_106494851
Ja, ik snap niet dat Daphne het uit heeft gemaakt met Liam om Bay. Maar exen is wel meer een no-go dan beste vrienden.
pi_106494879
Maar leuker vind ik de hele kennismaking met dovencultuur en dovenproblemen. En de problemen met het switched zijn.
pi_106494898
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Tegan het volgende:
Maar exen is wel meer een no-go dan beste vrienden.
True :Y
pi_106494912
Jammer dat Engelse doventaal anders is dan Nederlands doventaal. Want dat ken ik een beetje :).
pi_106495037
Ik vind het ook wel handig dat de afleveringen voor de helft met ondertiteling zijn, lezen gaat toch altijd makkelijker dan luisteren :P

En ik vind het idd ook interessant om over de doven meer te weten te komen. Zoals bijv. bij die kraam waar ze eten gingen bestellen, lijkt me erg frustrerend voor Bay maar aan de andere kant heeft Emmett ook gelijk, als hij alleen is dan doet hij het ook, moet die man maar geduld voor opbrengen.
pi_106601221
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter van O+ Luke O+ speelde in O+ Gilmore Girls O+

Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken :P
  maandag 9 januari 2012 @ 15:14:28 #14
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106602267
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter van O+ Luke O+ speelde in O+ Gilmore Girls O+

Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken :P
Bizar, heb van beide series alle afleveringen (so far :+ ) gezien, en die link echt noooooit gelegd :o
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_106602421
Ik hoorde het meteen aan de stem en manier van praten :P
pi_106603242
Okay, eerste aflevering afgekeken.. Nu maar meteen de rest downloaden O+
pi_106610671
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter van O+ Luke O+ speelde in O+ Gilmore Girls O+

Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken :P
Ik wist het voor ik ging kijken al, maar tja. Vond haar niets in GG.
pi_106619134
Ik wist het ook daarvoor al. Had haar anders misschien niet eens herkend.

Overmorgen weer nieuwe aflevering O+

Kijkt iemand van jullie misschien Jane By Design? Het wordt na Switched uitgezonden, heb het wel gedownload maar nog niet gekeken.
pi_106619258
Nouja, ze heeft zo'n zeurende stem, dus herkennen had ik dan wel gedaan. Of iig gauw geIMDb't ofzo :P.
pi_106619356
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ze heeft zo'n zeurende stem, dus herkennen had ik dan wel gedaan. Of iig gauw geIMDb't ofzo :P.
Ik ga ook bijna altijd naar IMDB anders kan ik me niet meer concentreren op dr serie als ik iemand ken :')
pi_106619406
Precies. Zo duren eps bij mij altijd uren omdat ik tussendoor moet IMDben :P. Ook zo met als ik oude series terug kijk :D.
pi_106619537
Ja vooral als ik oude series terug kijk. Dan denk ik, hey zit die hier ook in? Waar ken ik die ook weer van? :')
pi_106620594
O+ Wat herken ik hier toch veel in :P Vriendje wordt altijd moe van me als ik weer eens een film stop zet om te imdben.. Daarom heb ik de app maar op mn mobiel gedownload :D
pi_106620654
Ik heb de app idd ook :P En ook voor de zekerheid wikipedia want daar kun je ook een boel vanaf halen :P
pi_106621073
Ik doe wel eens in de bioscoop met mobile iMDB :@ . Maar als ik series kijk heb ik toch de laptop naast me liggen (of ik kijk op de laptop :P). En voor muziek natuurlijk de hele tijd Shazamen of Googlen :@ .
pi_106623344
Ben alweer bij aflevering 5.. Ty ;(
pi_106623476
Het is goed he?!
pi_106624508
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik doe wel eens in de bioscoop met mobile iMDB :@ . Maar als ik series kijk heb ik toch de laptop naast me liggen (of ik kijk op de laptop :P). En voor muziek natuurlijk de hele tijd Shazamen of Googlen :@ .
Bij muziek ook ja! Het komt vaak voor dat een liedje vaker gebruikt wordt bij verschillende series, en dat wil ik dan weten. Is ook iets moeilijker op te zoeken. Ik maak er dan mijn missie van om uit te vinden waar ik het eerder hoorde :')

Edit: Ty zit ook in The Lying Game. Ook goeie serie :Y
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:13:56 #29
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106628878
Haha, ik kan me helemaal bij jullie aansluiten :D Kijk meestal op mijn laptop, dan kan ik gewoon het scherm kleiner maken, en daarnaast internet openen :9

Maar ik kan mezelf ook onwijs opvreten als ik inderdaad niet weet waar ik iemand van ken :') En dat heb ik nu dus bij papa Kennish.. Ik kén hem, maar ook aan de hand van IMDB heb ik nog geen idee :N
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_106676881
Tof om Luc ook weer eens te zien O+

Alhoewel hij voor mij te frans is om nu een Latino te spelen :P speelt ie dus ook niet :')

Mis brothers and sisters nog steed wel een beetje ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Yashaaaaa op 11-01-2012 12:36:48 ]
pi_106677353
Ik heb het laatste seizoen daarvan voor mijn moeder gedownload. Ik kijk het zelf niet maar herkende hem idd daar van :P

Dadelijk als ik thuis kom, nieuwe ep kijken :D
pi_106677409
Ja ik ben het ook gaan kijken door mijn moeder, maar vond het echt een goede serie :)

Moet hem nog steeds eens ondertiteld downloaden voor mams :P
pi_106682334
Ja mijn moeder wou idd ook met ondertitels, anders vind ze het allemaal veel te moeilijk om te volgen :')
pi_106692535
Dat einde van de nieuwe ep :o Ik snap er eigenlijk geen kont van, wat heeft ie dan gedaan?
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:25:57 #35
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106711145
Het enige rotte aan deze serie vind ik dat ik veel series als achtergrond kijk :') Als in niet continu naar het beeldscherm kijken, maar vooral luisteren. En dat gaat een beetje moeilijk, met al die scenes met gebarentaal, haha :P

En wat Emmett heeft gedaan weet ik ook niet :o Maar waar is dit, is dit wel bij Emmett thuis? Als het namelijk bij Bay en Daphne is, kan het zijn dat hij aangezien wordt voor Toby? Of Toby en Wilke hebben hem verlinkt ofzo? :o Heb namelijk het sterke vermoeden dat het daar iets mee te maken heeft..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_106722961
Ik begrijp het ook niet zo goed :P Of ze reden gewoon langs en vinden het verdacht dat ie aan de brommer bezig is ofzo.

Naja het is maar goed voor mijn scriptie dat ik bij ben :')
pi_106993228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef ejiraM het volgende:
Het enige rotte aan deze serie vind ik dat ik veel series als achtergrond kijk :') Als in niet continu naar het beeldscherm kijken, maar vooral luisteren. En dat gaat een beetje moeilijk, met al die scenes met gebarentaal, haha :P
Ja dat heb ik dus inderdaad ook! Zo herkenbaar hahaha. Maar ik ben zo verslaafd aan deze serie dat ik t geen straf vind om er echt naar te kijken ;)
pi_106996680
Echt zielig voor Emmett ;( Amerikaanse politie is ook zo ruw, ze denken gelijk dat ze worden aangevallen :{ Hier in NL zou dat denk ik niet zo snel gebeuren. En denk je dat ze hun excuses aanbieden? Tuurlijk niet :{

Hoop dat het goed blijft gaan tussen Bay & Emmett! En die bio pa van Bay is ook niet helemaal pluis volgens mij.
pi_107472993
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurde :{ en wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:29:27 #40
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107484976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurde :{ en wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzo :? Alhoewel, dat laatste klopt dan wel weer :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_107485781
Ja daarom vond ik het zo vreemd! En die Sarah Lazar kwam er ook in voor alleen niet precies wat de description zei :P Heeft hij iets met haar gehad?
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:43:40 #42
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107487651
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef loezzzje het volgende:
Ja daarom vond ik het zo vreemd! En die Sarah Lazar kwam er ook in voor alleen niet precies wat de description zei :P Heeft hij iets met haar gehad?
Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_107587216
Ik vond het een beetje kinderachtig van Emmett om bij zijn vader te gaan intrekken, dat hele gebeuren was zijn eigen schuld.
pi_107587247
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")
Ja, hij liegt zeker. Dat kon je zo metken. Maar de vraag is, waarom?
pi_107587931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurde :{ en wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107587941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzo :? Alhoewel, dat laatste klopt dan wel weer :P
In een latere ep kan dat natuurlijk nog steeds waar zijn.
pi_107590310
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

Neeee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap niet waarom zoveel schrijvers dat zo'n geweldige verhaallijn vinden.
pi_107590931
Ik denk en hoop stiekem dat ze toch een andere richting op gaan met het verhaal. Gezien het al niet klopte enzo :P.
pi_107592325
Ja want zou dat dan voor zijn huwelijk moeten gebeurd zijn. Dat moet wel eigenlijk.
pi_108859846
Volgt iemand dit nog? :P Gister weer nieuwe aflevering gekeken, einde echt niet verwacht :o
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:30:05 #51
330855 ejiraM
for the greater good
pi_108861323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef loezzzje het volgende:
Volgt iemand dit nog? :P Gister weer nieuwe aflevering gekeken, einde echt niet verwacht :o
Ik kijk het dus wel altijd, maar vergeet altijd meteen wat er ook alweer gebeurd is :')

Ooh Emmett en het vriendinnetje van Toby! Nee die had ik ook niet aan zien komen :o
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_108862479
Arme Bay ;( ze doet al zo haar best de hele tijd en dan flikt hij dit weer!
pi_108865104
Mja, beetje jammer dat het niet bij flirten is gebleven.

Die nieuwe vent van Regina vind ik ook niets.
pi_108865770
Sneu voor Bay inderdaad ;( En wat Tegan zegt die nieuwe vriend van Regina vind ik niets, Angelo vond ik zoveel leuker. :Y
All good things are wild and free.
pi_108872801
Ik vind die nieuwe vriend ook niks. Beetje een gladjanus.
pi_109090483
Die gast die Emmett speelt kan wel ontzettend goed acteren.. Het greep me echt aan toen hij zo boos deed in dat telefoongesprek.. Daarna natuurlijk een total jerk maar goed..

Nu de nieuwe ep kijken :)
pi_109092657
Nieuwe ep was goed. Emmett moet het gewoon vertellen, je kunt zo'n geheim toch niet voor je blijven houden. Dat hij Bay nog in der ogen aan kan kijken.

En zielig voor Wilke ;( Toen hij met Daphne ASL aan het oefenen was en van de bank op stond greep hij een beetje naar zijn rug (zoek ik daar iets achter of was het foreshadowing? :P )

Volgende week finale!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:00:37 #58
330855 ejiraM
for the greater good
pi_109094537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die gast die Emmett speelt kan wel ontzettend goed acteren.. Het greep me echt aan toen hij zo boos deed in dat telefoongesprek.. Daarna natuurlijk een total jerk maar goed..

Nu de nieuwe ep kijken :)
Scheelt denk ik dat hij in het echt ook doof is :Y Dan leer je denk ik toch meer te doen met je gezicht. Als wij boos zijn gaan we natuurlijk schreeuwen, zij hebben alleen hun gezicht en gebaren om hun woede uit te drukken natuurlijk..

Moet zeggen dat ik de serie wel steeds meer uit automatisme begin te kijken dan dat ik écht benieuwd ben naar hoe het verder gaat..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_109095025
Ja maar ook dat hij wel geluiden probeerde te maken.. dus dat hij zo boos was dat ie niet eens doorhad dat ie praatte terwijl die dat verschrikkelijk vind.
pi_109095246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ook dat hij wel geluiden probeerde te maken.. dus dat hij zo boos was dat ie niet eens doorhad dat ie praatte terwijl die dat verschrikkelijk vind.
Dat vond ik ook zo apart. Ik dacht echt van wow hij 'praat' gewoon, dan moet ie wel echt gefrustreerd zijn! Zelfs Bay zei het; you were actually yelling at me.
pi_109196542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:44 schreef loezzzje het volgende:
Volgt iemand dit nog? :P Gister weer nieuwe aflevering gekeken, einde echt niet verwacht :o
Ik volgde het wel maar heb nu nog een stuk of 6 afleveringen die ik moet kijken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109196702
Dinsdag is de finale. Bay zal er wel achter komen wat Emmett heeft gedaan. En dan....
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:00:39 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_109196890
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef loezzzje het volgende:
Nieuwe ep was goed. Emmett moet het gewoon vertellen, je kunt zo'n geheim toch niet voor je blijven houden. Dat hij Bay nog in der ogen aan kan kijken.

En zielig voor Wilke ;( Toen hij met Daphne ASL aan het oefenen was en van de bank op stond greep hij een beetje naar zijn rug (zoek ik daar iets achter of was het foreshadowing? :P )

Volgende week finale!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109197244
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:23:42 #65
330855 ejiraM
for the greater good
pi_109202316
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er trouwens al bekend of er een tweede seizoen komt?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_109202801
2de seizoen weet ik niet. Maar ze zijn nou bij aflevering 22 en ze hebben er 10 afleveringen bij gekregen.
pi_115424413
Ik zag de reclame op net 5 en het klonk leuk dus heb net de eerste aflevering gezien. Ik vind het een zeer interessante serie. Normaal kijk ik niet zulke series die draaien om families met realistische problemen, dus het is nog even wennen :)

Ik vond het wel jammer dat dat begin met dat de bloedgroep van Bay niet klopte en dan gelijk dat 'onderzoekje' wat dan de oorzaak daarvan zou zijn voor mij te snel ging. Was wel een afknapper, maar de rest van de aflevering ging gelukkig beter.

Weet iemand of er een seizoen 2 komt?
pi_115425628
Seizoen 2 begint in Amerika begin september.
All good things are wild and free.
pi_115425962
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef tliciouz het volgende:
Seizoen 2 begint in Amerika begin september.
Thanks! Dat wist ik nog niet :) En ik wist ook niet dat net 5 het gaat uitzenden! Ben net terug van vakantie :P
pi_115426919
Mooi dat het een tweede seizoen krijgt.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:13:57 #71
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115429042
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef tliciouz het volgende:
Seizoen 2 begint in Amerika begin september.
*O*

Heb wel het idee dat er echt lang tussen heeft gezeten :o
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115429371
20 maart 2012 was de season finale. Das idd al best lang ja :P

Ik lees net trouwens de description voor de nieuwe aflevering. Het wordt aflevering 23 dus kennelijk zitten ze nog steeds in Seizoen 1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115429976
Ik heb ook de hele tijd het gevoel gehad alsof ik de season finale gemist had, vooral omdat er gewoon een preview inzat. Dus ik heb al een keer dezelfde episode opnieuw gedownload omdat ik dacht dat ik de laatste nog niet gekeken had :P
pi_115580193
Als ik het goed zie is dat inderdaad Raj. :D
All good things are wild and free.
pi_115640090
Ik ben nu bij 1x20, maar WTF Emmett :( Gaat ie seks hebben met Simone wtfff....ik ben echt pro Emmett/ Bay, maar die gast spoort niet. Eerst zoent hij met Daphne toen ze toegaf hem ook leuk te vinden (dat is geen geldige reden om iemand te zoenen, ook al was je jaren verliefd op haar |:( ) En nu uit woede/verdriet/ frustratie duikt hij de koffer in met Simone (die ik overigens ook niet kan uitstaan). In het begin leek hij een aardige, leuke jongen maar Bay verdient dit niet. ;(

En nu even over de serie in het algemeen :) Wanneer ik aan een serie begin heb ik bij de eerste aflevering al wel een mening gevormd over personages en of ik ze mag of niet. Ik dacht dat ik Daphne heel leuk zou vinden, een beetje het onschuldige lieve meisje uit de achterbuurt die in een rijke wereld belandt. Bay zag ik meer als het rebelse tienermeisje die eigenlijk wel met iedere jongen het bed in zou duiken ofzo :') Gewoon een irritant mens die altijd haar zin wilde krijgen.

Een paar afleveringen verder blijkt hier niets van waar en hebben de schrijvers van Bay best wel een leuk personage gemaakt :P Ze is gelukkig niet zo'n jaloers typje die Daphne wil dwarsbomen in alles wat ze doet. Zij is nu wel mijn favoriet van de twee. Daphne blijkt niet zo onschuldig als ik eerst dacht en ik erger me soms aan haar gezicht die altijd op zon fronsende stand staat :P

Verder vind ik de serie heel erg leuk en ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.

Oh en ik kwam er gister achter dat die Toby die ene blonde jongen uit High School Musical is. Ik heb het nooit echt gekeken, maar hij kwam me al zo bekend voor :')
pi_115644184
quote:
8s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Goofoyou het volgende:

Oh en ik kwam er gister achter dat die Toby die ene blonde jongen uit High School Musical is. Ik heb het nooit echt gekeken, maar hij kwam me al zo bekend voor :')
Idd. Daar kende ik hem ook van :') Zo grappig, in HSM is hij echt zo'n super irritant ventje en hier is hij heel anders :P
pi_115644447
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Idd. Daar kende ik hem ook van :') Zo grappig, in HSM is hij echt zo'n super irritant ventje en hier is hij heel anders :P
Ik ben blij dat ik HSM nooit echt heb gekeken anders zou ik hem als dat irritante personage in mijn hoofd hebben bij SAB :P Ben nu al helemaal gewend aan Toby gelukkig.

Oh en ik begin nu aan de finale :'(
pi_115645238
de finale is zo zielig ;( Ik moet hem eigenlijk nog een keer terug kijken zodat ik weer alles weet voor als er weer nieuwe afleveringen komen.
pi_115647357
Ik kan niet geloven dat Craig en Katherine zo'n moment hadden dat ze elkaar wilden zoenen. Wat is er mis met deze mensen dat ze telkens met een andere willen vozen, Simone, Emmett, Craig, Katherine en misschien John. :(

Ontzettend zielig voor Daphne dat Wilke weg gaat. Ik vraag me af of Wilke dan ook echt de serie verlaat. In het begin mocht ik hem niet zo omdat hij te zelfverzekerd was, maar het is eigenlijk best wel een leuk personage. Ik hoop dat hij terugkomt.

Emmett en Bay waren een leuk paar en echt dom van Emmett dat hij is vreemdgegaan. Ik vraag me eigenlijk af of het nog uit gaat komen dat hij ook een keer met Daphne had gezoend. Het lijkt nu wel alsof dat niets voorstelde en de schrijvers dat niet waard vinden om op verder te borduren.

Over die promo's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is die tijdlijn heel vreemd. Er waren maar een paar afleveringen waarin Bay en Emmett met elkaar omgingen om Angelo te zoeken en al die gebeurtenissen worden zó gebracht dat dit om een aantal dagen ging. Later hoor je echter dat Bay en Emmett al ruim een maand met elkaar omgingen. En bij andere afleveringen praten ze soms over 'gister' en verwijzen ze letterlijk naar de vorige aflevering :? Heel vreemd.

Het leuke aan SAB vind ik dat ze laten zien hoe doven leven en hoe moeilijk het is om dan te communiceren met de 'wereld van de horenden'. Jammer eigenlijk dat gebarentaal niet overal hetzelfde is anders had je er ook nog wat aan in Nederland :P (Stel dan dat je doven kent ofzo).

Ik vind die nieuwe vriend van Regina best wel leuk eigenlijk. Hij probeert tenminste om te gaan met het feit dat Regina kinderen heeft (hij was meegegaan naar de basketbalwedstrijd).

Oh en Simone mag oprotten. Ik wilde dat zij naar een kostschool ging ipv Wilke.
  maandag 3 september 2012 @ 11:39:26 #81
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116340121
vandaag weer nieuwe aflevering.

Ik heb 2 weken terug in 5 dagen alle 22 eps gekeken :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 3 september 2012 @ 11:40:23 #82
381189 Evy_
I like to Cuddle
pi_116340147
Heb gisteren een stukje gezien. Weet nog niet zo goed wat ik van deze serie vind. Misschien maar eens kans geven en verder kijken.
pi_116342287
Morgen weer een nieuwe aflevering downloaden! *O*

Goofoyou, ik vind die gebarentaal ook erg interessant. Echt grappig toen ze in het begin nog geen gebarentaal konden en gewoon aan 1 stuk door stonden te kletsen met Daphne en die had echt zoiets van uhh :? :P

Ik vind het ook grappig dat als bijv. Emmet & Daphne met elkaar 'praten' dat het dan gewoon 5 minuten stil kan zijn omdat ze alleen met hun handen praten :P Dan denk ik altijd; ja ondertiteling is idd wel handig hier ja :P
  maandag 3 september 2012 @ 13:06:25 #84
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116342416
Ik vind het ook echt een soort van confronterend dat als ze laten zien wat Daphne of Emmett ziet als de rest druk aan het praten is en dat zij helemaal nix horen en dat het stil is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_116343066
Er is een topic over! :D *O*

Vanavond weer. Dit is een beetje mijn guilty pleasure :@
Ja doei.
pi_116368478
Morgen maar eens binnenhengelen!
pi_116371447
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook grappig dat als bijv. Emmet & Daphne met elkaar 'praten' dat het dan gewoon 5 minuten stil kan zijn omdat ze alleen met hun handen praten :P Dan denk ik altijd; ja ondertiteling is idd wel handig hier ja :P
Ja dat vind ik ook wel leuk. Zo kijk je toch wat bewuster die serie, omdat je zelf ook een beetje wordt beperkt in het 'kijken' (Er is meer taal dan gesproken taal).

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Er is een topic over! :D *O*

Vanavond weer. Dit is een beetje mijn guilty pleasure :@
Hoezo guilty pleasure? :P Is de serie zo erg haha.

Ben ook benieuwd naar de nieuwe aflevering. Hopelijk vind ik vandaag of morgen wat tijd om 'm te kijken, want kan niet wachten. *O*
pi_116430450
Nieuwe aflevering net gekeken. Bay ;( Die muur schildering, (of graffiti wat het ook was :P) die brak wel mijn hart zeg ;( Ik had hem ter plekke vergeven denk ik _O- Hopelijk komt het nog goed tussen die 2 O+

En Bay in de rechtbank ;( Wat zielig zeg! Die vriend van Regina is hier natuurlijk alles behalve blij mee ;)

Daphne in die keuken ;( Ik snap het natuurlijk wel van die chef, is best gevaarlijk, want je hoort niks en kunt dus ook geen gevaar aan horen komen. Maar geez, breng het wat subtieler ofzo :P

Eigenlijk was het best een zielige aflevering _O-
pi_116534773
Ik dacht, ik ga dit topic volgen, maar jullie verklappen de helft omdat jullie het allemaal al hebben gezien ! :(

Wel een erg interessante serie en als iemand een goede link heeft voor seizoen 1, dan lees ik dat graag (heb nog wel wat in te halen).

Nu ga ik het topic toch maar volgen ;)
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:48:28 #90
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116535668
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht, ik ga dit topic volgen, maar jullie verklappen de helft omdat jullie het allemaal al hebben gezien ! :(

Wel een erg interessante serie en als iemand een goede link heeft voor seizoen 1, dan lees ik dat graag (heb nog wel wat in te halen).

Nu ga ik het topic toch maar volgen ;)
Daarom staat er ook US in de titel ;) Over seizoen 1, denk dat die via de meeste manieren toch wel te vinden moet zijn.. ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116536302
Het probleem is dat ik van Ziggo overal foutmeldingen krijg zodra ik op torrents en torrentsites zoek !
pi_116537281
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Het probleem is dat ik van Ziggo overal foutmeldingen krijg zodra ik op torrents en torrentsites zoek !
Hier kun je het gehele eerste seizoen streaming bekijken, (en ook het 2e seizoen t/m de laatste uitgezonden aflevering):
http://watchseries.eu/serie/switched_at_birth

[ Bericht 4% gewijzigd door Tayu op 08-09-2012 17:00:20 ]
pi_116537355
Seizoen 1 wordt elke woensdag op net 5 uitgezonden. Met dubbele afleveringen.
pi_116542315
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef Tayu het volgende:

[..]

Hier kun je het gehele eerste seizoen streaming bekijken, (en ook het 2e seizoen t/m de laatste uitgezonden aflevering):
http://watchseries.eu/serie/switched_at_birth
Ff kijken of dat ook op de iPad werkt :D Laptop is nog niet aangeweest om te downloaden :P

Werkt inderdaad zolang je maar goede site uitzoekt! Nice hoef ik niet meer perse de laptop aan te slingeren en het in avi te downen als ik op iPad wil kijken :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Yashaaaaa op 08-09-2012 20:11:45 ]
pi_116589434
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:57 schreef loezzzje het volgende:
Seizoen 1 wordt elke woensdag op net 5 uitgezonden. Met dubbele afleveringen.
Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traag :) Wil seizoen 1 "even" inhalen en aanhaken bij de S2 kijkers ;)
  maandag 10 september 2012 @ 00:18:47 #96
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116589519
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 00:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traag :) Wil seizoen 1 "even" inhalen en aanhaken bij de S2 kijkers ;)
Er is geen seizoen 2 ;) Seizoen 1 krijgt 32 (!!) afleveringen, en de laatste tien komen nu :) Voor je je straks rotzoekt naar s02e01 :P

Snap dat niet hoor, zou het gewoon seizoen 2 noemen :?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116593291
De eerste reeks eindigde in augustus 2011.Toen kwamen er nog meer afleveringen bij begin 2012 en eindigde in maart. En dan nu dus weer gestart. Ik snap het doortellen ook niet :N maar al 3 keer een grote pauze.
pi_116594795
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 09:41 schreef Pvoesss het volgende:
De eerste reeks eindigde in augustus 2011.Toen kwamen er nog meer afleveringen bij begin 2012 en eindigde in maart. En dan nu dus weer gestart. Ik snap het doortellen ook niet :N maar al 3 keer een grote pauze.
Het doortellen is inderdaad opmerkelijk, maar aan de andere kant, begin ik er wel wat van te snappen. In een normale serie ga je inderdaad naar seizoen 2,3 enz enz. Maar omdat het onderwerp geboorte/gezinsleven is, blijft dit altijd bestaan en is het eigenlijk ook wel raar om hier het cliché "2e seizoen" aan vast te plakken, terwijl de verhalen/levens van Daphne en Bay naadloos over gaan in de volgende afleveringen.

Dat er grote pauzes tussen zitten heeft denk ik te pakken met draai-dagen en montage tijd. Zo'n serie van 8 afleveringen worden er in een week/2 weken doorheen gejaagd, met mogelijk diverse scene's van verschillende afleveringen die door elkaar heen worden opgenomen. Zit echt een heel vaag plan-systeem aan vast. (Heb ooit gekeken op het planbord, tijdens de opnames, van Dunya en Daisy, dat was behoorlijk 8)7 )
pi_116595093
Dan nog vind ik het duidelijker om het dan in naam maar seizen 2 en 3 etc te geven.
Het doortellen geeft veel verwarring merk ik bij mensen.

Ik snap de pauzes wel, alleen de nummering dus niet.
pi_116595230
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 00:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traag :) Wil seizoen 1 "even" inhalen en aanhaken bij de S2 kijkers ;)
Tsja dan zit er idd niks anders op dan te downloaden :P
  maandag 10 september 2012 @ 12:01:51 #101
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116596828
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het doortellen is inderdaad opmerkelijk, maar aan de andere kant, begin ik er wel wat van te snappen. In een normale serie ga je inderdaad naar seizoen 2,3 enz enz. Maar omdat het onderwerp geboorte/gezinsleven is, blijft dit altijd bestaan en is het eigenlijk ook wel raar om hier het cliché "2e seizoen" aan vast te plakken, terwijl de verhalen/levens van Daphne en Bay naadloos over gaan in de volgende afleveringen.

Dat er grote pauzes tussen zitten heeft denk ik te pakken met draai-dagen en montage tijd. Zo'n serie van 8 afleveringen worden er in een week/2 weken doorheen gejaagd, met mogelijk diverse scene's van verschillende afleveringen die door elkaar heen worden opgenomen. Zit echt een heel vaag plan-systeem aan vast. (Heb ooit gekeken op het planbord, tijdens de opnames, van Dunya en Daisy, dat was behoorlijk 8)7 )
Niet waar, er zit een gap tussen aflevering 22 en 23 :P En bovendien gaan de verhalen in andere series toch ook gewoon door? ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  maandag 10 september 2012 @ 20:56:08 #102
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116618518
Vampire Diaries, Grey's gaan op hetzelfde moment verder.

Hier is er een gat van een paar weken, Bay is op kamp geweest.....
Ze hadden alleen de season finale net iets soannender moeten maken dan. Maar had logisch geweest er gewoon een S02 van te maken :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_116618859
Soms zit er wel een gat in maar de meeste series gaan idd verder waar ze het vorig seizoen zijn gebleven.
pi_116622650
Heb vanochtend van alles geprobeerd, maar via die link krijg ik ook niets te zien :(

Iemand die aflevering 1 tot 22 op cd rom heeft ? Hoeft niet gratis te zijn !
pi_116627219
DM over online kijken naar je verzonden :)
pi_116632992
En ik heb ze op de computer dus als je straks echt desperate bent kan ik het wel branden en naar je toe sturen ;)
pi_116633431
Thnx voor DM, maar ik kom er echt niet uit op die sites zoals gorillavid. Overal moet ik mij aanmelden, programmatjes downloaden of en premium account nemen. Of een combinatie van dat alles :(

Ik had al iLivid gedownload en ook Graboid video, maar ben nog geen seconde verder gekomen in de serie. Dus ik begin al wanhopig te worden ja :')
pi_116633928
Ik download al die dingen niet en ik kan gewoon kijken.. :Y
pi_116634725
Ik download ze gewoon met nzb's ja. Via spotnet. Gelukkig ken ik al deze problemen niet :P
pi_116637958
O+ toffe aflevering! O+
Ja doei.
pi_116638881
Bedankt voor de Spotnet tip ! Deze lijkt eindelijk te werken *O*

Edit: Noob-vraagje wellicht, hoe doe ik dat met die NZB's en in spotnet ? Ik heb via NZB index allerlei afleveringen gevonden, het complete seizoen wel, maar hoe combineer ik dat dan met Spotnet ?

[ Bericht 39% gewijzigd door Meike26 op 11-09-2012 12:33:28 ]
pi_116639625
Had ik dat geweten, had ik het eerder voorgesteld :P Je bedoeld, waar je het mee download? Want je kunt in spotnet zelf downloaden, volgens mij heb je daar verder niks voor nodig. (maar een expert ben ik ook niet want mijn vriend heeft alles ingesteld op de computer :'))
pi_116644520
Nouja, als ik bijv. op http://www.nzbindex.nl/ zoek vind ik veel en veel meer NZB's dan in Spotnet zelf ?? Hoe haal ik deze naar Spotnet toe, want in SN zelf vind ik hooguit 5 spots ?

Edit: Oké, ik geef het op :( Heb via Spotnet een paar films + aflevering van Switched at Birth gedownload, voornamelijk .bin files dus, maar nu wil die VLC player streeds crashen..

Iemand dus die ze voor mij wil branden, vanaf aflevering 9 ? Aflevering 7 en 8 komen morgen toch op tv !

[ Bericht 46% gewijzigd door Meike26 op 11-09-2012 15:52:42 ]
pi_116645880
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je geen payserver hebt. Als je die wel hebt kun je meer vinden volgens mij. Tenminste wij hebben er 1 en dat zegt mijn vriend altijd. Als je er geen hebt dan kun je maar een aantal dagen terug zoeken ofzo.
pi_116666577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, als ik bijv. op http://www.nzbindex.nl/ zoek vind ik veel en veel meer NZB's dan in Spotnet zelf ?? Hoe haal ik deze naar Spotnet toe, want in SN zelf vind ik hooguit 5 spots ?

Edit: Oké, ik geef het op :( Heb via Spotnet een paar films + aflevering van Switched at Birth gedownload, voornamelijk .bin files dus, maar nu wil die VLC player streeds crashen..

Iemand dus die ze voor mij wil branden, vanaf aflevering 9 ? Aflevering 7 en 8 komen morgen toch op tv !
Wil je per se afleveringen downloaden en dan in een goede kwaliteit? Er zijn zat sites te vinden waarop je de aflevering gewoon streamt en in een redelijke kwaliteit. Je hoeft je nergens voor aan te melden of te betalen :)
pi_116669280
Ja oke, maar of jullie hebben al meer ervaring met dit soort sites, of ik ben er gewoon onhandig in, maar ik kom telkens weer op de sites en links uit dat ik programma's moet downloaden, premium account blablabla. Heb al geprobeerd met iLivid, Spotnet en nog een ander programmatje, maar heb er geen zin in om nog langer moeilijk te doen.

Teveel moeite dus, ik ga morgen eerst maar aflevering 7 en 8 kijen op net 5 ;)
pi_116670541
Hier keek ik wel eens series op. Al lang niet meer gebruikt dus ik weet niet of hij het nog doet maar ik neem aan van wel :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116731451
Wow, Echt genoten van deze 2 afleveringen (7 & 8) :D

Drama met Toby zijn verslaving en goede wending in het verhaal om de switch !
pi_116732347
http://mobilevids.org/

Die gebruik ik voor de iPad, die van videobam werken gewoon zo, zonder te registreren en zit gelukkig ook geen tijdslimiet op zoals bij megavideo was.

Verder weet ik niet in hoeverre je linkjes mag geven naar torrentsites maar

Eztv.it is een geweldige site om series te downloaden :Y
  zondag 16 september 2012 @ 11:18:33 #120
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116840739
Ik vind nu nog een grote spanning tussen Emmett en Bay zitten. Ik zou het super vinden als het weer goed zou komen.

Verder sowieso benieuwd wat de ontwikkelingen gaan zijn. Ik vermoed dat Daphne en die keukenbaas mogelijk iets gaan krijgen... zou leuk zijn voor Daphne een vriendje nu Wilke weg is (mag van mij best terug ;) )
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_116841486
Ik vind Emmet echt een poepje :D
Oke het is een eikel om wat hij heeft gedaan maar toch O+ O+
pi_116841546
oh en de keukenbaas is hot!! :9 :9~
pi_116845250
Die gaan wat krijgen ja. Dat zit er dik in. Hij was al wat softer tegenover haar. Is trouwens wel illegaal want zij is nog geen 18. Maar dat zal de bedoeling van de verhaallijn wel zijn :P
  zondag 16 september 2012 @ 21:49:15 #124
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_116869338
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef loezzzje het volgende:
Die gaan wat krijgen ja. Dat zit er dik in. Hij was al wat softer tegenover haar. Is trouwens wel illegaal want zij is nog geen 18. Maar dat zal de bedoeling van de verhaallijn wel zijn :P
De keukenbaas? Lijkt me eerder die hulp in de keuken die haar met de pleisters hielp. Daar zijn ook al wat blikken uitgewisseld..

Die keukenbaas is wel heel prettig ja :9
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  zondag 16 september 2012 @ 21:57:48 #125
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116869881
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Yesse het volgende:

[..]

De keukenbaas? Lijkt me eerder die hulp in de keuken die haar met de pleisters hielp. Daar zijn ook al wat blikken uitgewisseld..

Die keukenbaas is wel heel prettig ja :9
Of allebei *) Maar ik hoop de keukenbaas O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116877692
Ik denk de keukenbaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116888692
Ben nu bij aflevering 14 aanbeland ! Deze serie is echt verslavend leuk, doet me qua humor (vooral van Bay) denken aan Gillmore Girls.

Pappie Sorrento heeft een aap in zijn mouw 8-)
  maandag 17 september 2012 @ 14:33:11 #128
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116890140
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef Meike26 het volgende:
Ben nu bij aflevering 14 aanbeland ! Deze serie is echt verslavend leuk, doet me qua humor (vooral van Bay) denken aan Gillmore Girls.

Pappie Sorrento heeft een aap in zijn mouw 8-)
Doet Bay je niet sowieso denken aan Gilmore Girls? :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116891475
Zij was toch die dochter van Luke he?
pi_116892739
Hallo! Ik ben sinds kort ook begonnen met deze serie, sinds hij op Net5 wordt uitgezonden. Ik vind hem leuk!

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef loezzzje het volgende:
Zij was toch die dochter van Luke he?
Ja :Y. Ben op dit moment ook met een rewatch van Gilmore Girls bezig en toevallig kwam gisteren de aflevering waarin zij voor het eerst te zien was voorbij. Haar stem is nog even herkenbaar, maar qua uiterlijk is ze toch wel goed opgedroogd, vond haar in Gilmore Girls nou niet echt een knapperd :@
pi_116894968
Juist ja. Ik herkende haar ook aan haar stem :P
  maandag 17 september 2012 @ 16:51:33 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116895559
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Ja :Y. Ben op dit moment ook met een rewatch van Gilmore Girls bezig en toevallig kwam gisteren de aflevering waarin zij voor het eerst te zien was voorbij. Haar stem is nog even herkenbaar, maar qua uiterlijk is ze toch wel goed opgedroogd, vond haar in Gilmore Girls nou niet echt een knapperd :@
Komt ook wel door de bril, het kapsel en kleding.. Geloof dat ze gewoon anders gestyled wordt, verder lijkt ze niet zo heel erg veranderd..

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116895688
quote:
99s.gif Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Komt ook wel door de bril, het kapsel en kleding.. Geloof dat ze gewoon anders gestyled wordt, verder lijkt ze niet zo heel erg veranderd..

[ afbeelding ]
Klopt ook wel denk ik. Volgens mij was haar karakter daar ook wel bedoeld als nerdje zonder verdere uiterlijke poespas.
pi_116897671
Ik heb Gillmore Girls nou ook niet echt zo erg gevolgd zoals sommige van jullie, anders had ik haar zeker herkend ;)
pi_116898831
Ik hoorde het toen bij de eerste ep inderdaad meteen :Y
pi_116923809
Neeeee dit vind ik niet leuk!!!
Waarom kust de chef haar en niet daphne -O- -O- ik vind haar niet leuk :{
pi_116924405
Aflevering 14 & 15 vanochtend vroeg gekeken. Goed spannend nu Angelo achter de hekjes zit. Benieuwd wat Gina met mama gaat doen... o|O
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:29:09 #138
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116963199
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:25 schreef Pvoesss het volgende:
Neeeee dit vind ik niet leuk!!!
Waarom kust de chef haar en niet daphne -O- -O- ik vind haar niet leuk :{
Echt hè -O- Vooral ook echt heul sneu voor Daphne ;( Maar wie was dat meisje in de keuken nou? Want die was er toch ook nog?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116964797
Ik vind haar ook niet leuk :{

Was dat niet gewoon het meisje wat de groente kwam brengen en met iedereen stond te flirten? Het kwam op mij over dat Daphne zoiets had van; ohh zo moet ik me dus gedragen als ik wil dat hij me ziet staan. Alas dat ze dat shirtje van Bay ging lenen.
pi_116964848
Was was gewoon alleen als lekker wijf bedoeld denk ik :)
pi_116967905
Ik snap niet waarom het wenselijk is dat een gast van in de 30 in gaat op de avances van een 16 jarig meisje :?

Ik denk wel dat ze uiteindelijk nog wel bij die keukenhulp terecht komt.. Die twee hebben wel iets :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116969251
Nee niet wenselijk maar liefde is mooi te zien zeker als de acteurs het leuk doen samen.
Mijn moeder is nu 55 en mijn stiefpapa 43 er is niemand die daar nu nog mee kan zittten :)
pi_116969348
Dan is het idd niet zo'n probleem meer. Als iemand 16 is en de ander 28, dan lijkt het verschil wel veel groter :P

Maar het lijkt mij ook leuker voor het verhaal als die 2 met elkaar aanpappen.
pi_116975906
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:05 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet wenselijk maar liefde is mooi te zien zeker als de acteurs het leuk doen samen.
Mijn moeder is nu 55 en mijn stiefpapa 43 er is niemand die daar nu nog mee kan zittten :)
Nee natuurlijk een leeftijdsverschil hoeft helemaal geen problemen op te leveren maar op een leeftijd als 16/17 vind ik het gewoon nog een groot verschil als in kind-volwassene.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 19 september 2012 @ 13:36:37 #145
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_116977773
Ik volg het nu op net 5, vanavond aflevering 9 en 10. Erg originele serie met goed drama! En die Emmet mag er inderdaad wel zijn :P Vooral hoe ze hier omgaan met gebarentaal e.d. vind ik erg knap. En ik kan eindelijk Vanessa Marano los zien van haar irritante karakter in Gilmore Girls :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_116977907
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nee natuurlijk een leeftijdsverschil hoeft helemaal geen problemen op te leveren maar op een leeftijd als 16/17 vind ik het gewoon nog een groot verschil als in kind-volwassene.
Dat kan ook absoluut zo zijn.
Maar ik 25 heb 2 kinderen, we zijn bezig een nieuw huis te kopen en zijn een gezin.
Mijn ooit beste vriendin die feest alleen maar en zuipt en voert verder op wat studie na weinig uit.

We zijn even oud en onze levens zijn totaal anders :Y
pi_116978567
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat kan ook absoluut zo zijn.
Maar ik 25 heb 2 kinderen, we zijn bezig een nieuw huis te kopen en zijn een gezin.
Mijn ooit beste vriendin die feest alleen maar en zuipt en voert verder op wat studie na weinig uit.

We zijn even oud en onze levens zijn totaal anders :Y
Helemaal waar, maar ik denk dat je in een serie die door heel veel jonge meisjes gekeken wordt toch een beetje uit moet kijken. Maar misschien ben ik gewoon een beetje ouderwets hoor :P ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:33:36 #148
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117109074
Ik vond t ook niet leuk van de moeder van Emmett en de keukenbaas, ik gunde het Daphne wel eigenlijk.
ze zijn idd 16/17 maar soms lijken ze een stuk ouder.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_117109395
Zijn ze ook. Bij Emmett vind ik dat nog het minst, Daphne lijkt ook al iets van 25 gok ik zo.

Vind het trouwens wel een sterke cast bij SaB, kan nu niet iemand noemen die buiten de boot valt qua acteer talent. Alleen Wilke vind ik minder, maar dat is gewoon het irritante personage dat hij speelt :D Simone, oke, maar denk dat zij ook een grote doelgroep vertegenwoordigd van arrogante zelfverzekerde tienermeisjes :6
pi_117110469
Katie (Daphne) wordt dit jaar nog 26 en Vanessa (Bay) wordt 20. Zit dus opzich nog wel een leeftijdsverschil tussen :P
  donderdag 27 september 2012 @ 16:14:05 #151
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117315906
Ik vond het deze week maar zo zo. Weinig spannends, een beetje een tussendoor aflevering.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_117317029
Dat komt wel weer ;)

Ik heb gisteravond weer 3 afleveringen gekeken en daarmee kom ik op aflevering 24. Moeten we straks wachten tot Februari 2013 :'(
pi_117495622
Hoezo wachten tot februari 2013? het loopt tot aflevering 32 gewoon goed door :)

Ik vond het wel leuk dat daphne toch met de chef zoende! *O* *O*
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:12:10 #154
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117660057
ja me 2 (gisteravond pas gezien).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:01:05 #155
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117679599
Jaa ik ook! Hoewel ik die dove gozer toch ook wel heeeel erg leuk vind O+ Met die ouders, ik hoop dat ze die verhaallijn nog goed uitwerken :Y Dat de Cannishes hem bijv. in huis nemen ofzo! Want hem wil ik ook niet kwijt, en Daphne moet al met de chef en Bay met Emmett :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117730065
Ik ben het ook maar eens gaan kijken en heb na 2 dagen aflevering 1 t/m 6 al gezien. Het kijkt wel lekker weg, denk dat ik dit wel blijf volgen.
pi_117733127
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo wachten tot februari 2013? het loopt tot aflevering 32 gewoon goed door :)

Ik vond het wel leuk dat daphne toch met de chef zoende! *O* *O*
Dat weet ik, maar aflevering 32 laat ook niet lang meer op zich wachten, daarna wachten tot Februari 2013 ;)
pi_117745269
Een trouwe kijker meldt zich :D Erg leuke serie :) Volg het momenteel op Net5.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:08:31 #159
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117746047
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef koekii het volgende:
Een trouwe kijker meldt zich :D Erg leuke serie :) Volg het momenteel op Net5.
Woensdag weer :D Volg het ook daar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117746418
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Woensdag weer :D Volg het ook daar.
Ik vond trouwens de twee afleveringen van vorige week erg matig, maar ik ben wel benieuwd naar die van woensdag :D
pi_117746618
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef koekii het volgende:
Een trouwe kijker meldt zich :D Erg leuke serie :) Volg het momenteel op Net5.
Pas wel op dat dit het USA topic is en er dus spoilervrij wordt gesproken over de nieuwste afleveringen.
Ja doei.
pi_117746996
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pas wel op dat dit het USA topic is en er dus spoilervrij wordt gesproken over de nieuwste afleveringen.
Oh dat maakt niet uit, vind het wel fijn zo :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:12:26 #163
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117824420
Vond de aflevering niet heel interessant! :{

Heb ergens een vaag vermoeden dat die Zara (of hoe schrijf je haar naam), Bay aan het naaien is om geld. Ze keek wel erg schuldig toen ze werd betrapt bij die auto. Weet alleen niet precies of ze ook wel écht in de gevangenis zat of niet. Het klonk / leek overdreven nep. Of is dat raar denken?

Je kan ook bijna al het probleem zien aankomen met Angelo, Regina en die vent waar ze zo beetje mee gaat. Aangezien ze "getrouwd" hoort te zijn met Angelo. :P Toen ze in het openbaar kuste, kreeg ik zo'n idee van, zouden ze betrapt / bespioneert worden.... ?

:D Of ben ik gewoon te ver aan het door denken op de scenes!
pi_117939111
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond de aflevering niet heel interessant! :{

Heb ergens een vaag vermoeden dat die Zara (of hoe schrijf je haar naam), Bay aan het naaien is om geld. Ze keek wel erg schuldig toen ze werd betrapt bij die auto. Weet alleen niet precies of ze ook wel écht in de gevangenis zat of niet. Het klonk / leek overdreven nep. Of is dat raar denken?

Je kan ook bijna al het probleem zien aankomen met Angelo, Regina en die vent waar ze zo beetje mee gaat. Aangezien ze "getrouwd" hoort te zijn met Angelo. :P Toen ze in het openbaar kuste, kreeg ik zo'n idee van, zouden ze betrapt / bespioneert worden.... ?

:D Of ben ik gewoon te ver aan het door denken op de scenes!
Ja dat idee kreeg ik ook bij Zarra, toch jammer.. en idd toen Regina zo in het openbaar kustte met ikweetznnaamnietmeer dacht ik ook: uh oh dadelijk worden ze betrapt! Dus je bent niet de enige die zo denkt haha :+.

Ik ben inmiddels ook bij met kijken dus nou kan ik hier eindelijk meelezen hihi, leuke serie :).
pi_118036344
Arme Bay! Ik heb echt wel een beetje medelijden met haar -O-
Ja doei.
pi_118352021
Had t idee dat er een beetje veel in 1 ep werd gepropt. Verder wel oké hoor :Y
pi_118354150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had t idee dat er een beetje veel in 1 ep werd gepropt. Verder wel oké hoor :Y
Idem, heb hem dan ook maar in 2 delen gekeken. Vraag mij af of Bay en Emmett straks weer bij elkaar komen.
pi_118354811
Dit was de seizoensfinale toch? Moet hem nog kijken. Was het een beetje de moeite waard?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 00:22:26 #169
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118358698
Ik vond m leuk *O*

Interessant einde ook, kan je écht veel kanten mee op :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_118366848
Vanavond ff kijken dan!
pi_118367157
Ja hij is leuk, gebeurd wel echt heel veel in 1 aflevering :Y en het kan inderdaad straks veel kanten op.
pi_118566855
Fan meldt! *O*

Ik heb vorige week aflevering 19 tm 30 op internet gekeken. Dat is volgens mij seizoen 1.
Is seizoen 2 ook al ergens te bekijken of is Amerika nog niet zover?

Ah ik zie het al op IMDB.
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:11:53 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_118568201
In Januari al weer, dat is al weer best snel *O*
pi_118572149
Yeah das idd niet zo lang! :D
pi_119183258
Op aanraden van een vriend van me ben ik ruim een maand geleden begonnen met alle aflevering. Heerlijke show, eerste aflevering ging zo vreselijk vlot dat ik dacht dat het crap zou zijn maar vrijwel alle acteurs zijn gewoon erg goed en verhaallijn blijft erg interessant! Ik ben erg benieuwd naar seizoen 2 :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:26:24 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119186408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef MattCurlew het volgende:
Op aanraden van een vriend van me ben ik ruim een maand geleden begonnen met alle aflevering. Heerlijke show, eerste aflevering ging zo vreselijk vlot dat ik dacht dat het crap zou zijn maar vrijwel alle acteurs zijn gewoon erg goed en verhaallijn blijft erg interessant! Ik ben erg benieuwd naar seizoen 2 :)
Gelukkig is seizoen 1 nog niet eens afgelopen voor we moeten wachten op seizoen 2 :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119196544
Seizoen 1 is nou afgelopen :Y
pi_119197222
En seizoen 2 begint 7 januari :)
pi_119197968
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
En seizoen 2 begint 7 januari :)
*O*
  woensdag 14 november 2012 @ 14:54:15 #180
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119201293
Oeps, ik heb blijkbaar de seizoensfinale gemist :@ download staat aan :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119213996
aflevering 25 en 26 komen nu op tv en seizoen 1 heeft, geloof ik, 30 afleveringen. Dus op tv is het nog niet afgelopen.:)
pi_119221461
Ik kijk geen tv :P
pi_119230625
Volgens mij komt het nog 2 weken op tv.
pi_119233608
Leuk er is een topic over! Erg leuke serie!
Ik kom er nu pas achter dat de actrice die Bay speelt ook in Gilmore Girls speelde, en dat terwijl ik een fan was van GG... We zullen het er maar op houden dat het lang geleden is dat ik GG heb gezien.
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:38:17 #185
313593 cooltennis
Design nodig? PM me.
pi_119587444
Hoeveelste Aflevering hebben we nu gekeken? Welk nr is a.s woensdag 25 november?
pi_121262134
Vandaag weer *O*
pi_121301296
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
Vandaag weer *O*
Hij staat op eztv.it ^O^
Ja doei.
pi_121301432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij staat op eztv.it ^O^
Ja, had m ook al gevonden ergens anders :P Vanmiddag maar eens kijken :Y
pi_121302803
Ik kan hem niet vinden op de site waar ik normaal kijk :{
pi_121302969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik kan hem niet vinden op de site waar ik normaal kijk :{
eztv :)
Ja doei.
pi_121303216
Oh jeej, ik ben echt een leek wat betreft downloaden. Hoe werkt die site? :@ Ik heb de episode gevonden, maar hoe download ik hem? :P
pi_121304113
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:26 schreef loezzzje het volgende:
Oh jeej, ik ben echt een leek wat betreft downloaden. Hoe werkt die site? :@ Ik heb de episode gevonden, maar hoe download ik hem? :P
zoek even op project free tv, hoef je niet te downloaden :)
pi_121304154
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:26 schreef loezzzje het volgende:
Oh jeej, ik ben echt een leek wat betreft downloaden. Hoe werkt die site? :@ Ik heb de episode gevonden, maar hoe download ik hem? :P
http://www.utorrent.com/
Ja doei.
pi_121304401
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

zoek even op project free tv, hoef je niet te downloaden :)
Ohja, das ook nog een idee. Thanks.
pi_121320579
Net gekeken, goed begin... ben benieuwd hoe het verder gaat lopen de komende weken.
pi_121320868
ik kijk m nu *O*
pi_121482698
Leuk begin!!!! Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat hahahaha! :D
pi_122347052
Ben ik een van de weinige die nog kijkt? :P
pi_122347623
Ik kijk ook nog braaf hoor! :)
Ja doei.
pi_122366346
hier ook :Y blijf t leuk vinden :Y
pi_122885683
Blegh, Bay met die jongen vind ik niet leuk. Ik wil haar weer samen met Emmett zien O+
pi_122885910
Oh, ik vind Noah tof O+
Ja doei.
  Moderator woensdag 20 februari 2013 @ 20:17:34 #203
382129 crew  Donna
pi_123132197
Ik kijk het ook nog steeds. Download nu net de nieuwe aflevering. Ik vind het niet zo`n bijzondere serie meer, maar het kijkt lekker weg.
pi_123482595
Ik kijk nog altijd graag naar Switched at Birth! Ik herken mezelf erg veel in Emmet en Daphne :). Zo maak ik ook mee in mn leven (ben ook doof namelijk).
pi_123492247
Maandag komt n aflevering, in usa, helemaal in gebarentaal
pi_123511920
Dat vind ik altijd fijn want dan zit er ondertiteling bij :P En ik vind het ook altijd interessant om de gebaren te zien.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:17:11 #207
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123681589
Toch wel apart om de hele aflevering zonder geluid mee te maken! :D
pi_123681700
Wel tof ja.
Ik vind alleen die Amerikaanse ondertitels altijd zo onleesbaar. Moet focussen om ze te lezen en volg dan de gebaren niet :')
Vind ik de witte Nederlandse subs die ook voorspeelbaar in't midden komen duidelijker. Deze waren imo net de veel naar links en te hoog in beeld. (en 3 regels :') )

Of ik ben gewoon een hele aflevering volgen puur op ondertitels verleerd omdat ik al jaren zonder subs kijk. :@

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 22:20:10 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:00:55 #209
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_123700877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch wel apart om de hele aflevering zonder geluid mee te maken! :D
Ja, maar vooral ook vaag omdat ze soms wel een geluidje er achter zetten. Ik heb wel eens hele afleveringen met Engelse subs gekeken als ik mijn geluid niet kon gebruiken maar dit was toch anders omdat je wel wat geluid hebt..

Ik had er hier wel iets over gelezen maar aangezien de intro wel incl. geluid was dacht ik even, is het nou mijn apparatuur of de aflevering?

Ik heb namelijk met ons 2.1 set wel eens het probleem dat hij de tekst weglaat als een aflevering of film in 5.1 is opgenomen. Dan gaat de tekst standaard naar de TV speakers die nooit aanstaan :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_123703263
Ze zeiden het van tevoren ook; there is nothing wrong with your tv :P Ik vond het ook wel een beetje irritant ja, die 3 regels, ze waren ook elke keer weer snel weg.

Volgende week finale! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
  woensdag 6 maart 2013 @ 15:30:21 #211
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_123703944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef loezzzje het volgende:
Ze zeiden het van tevoren ook; there is nothing wrong with your tv :P Ik vond het ook wel een beetje irritant ja, die 3 regels, ze waren ook elke keer weer snel weg.

Volgende week finale! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Oh dan had ik een download waar dat was weggeknipt :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_123706856
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef Yesse het volgende:

[..]

Oh dan had ik een download waar dat was weggeknipt :P
Oh haha das gek :P Als ze niet af en toe muziek onder de scenes hadden gezet dan zou ik idd denken dat het aan mijn tv lag ja :P
pi_123710924
Ha, net eindelijk de aflevering kunnen zien! O+ Was wel goed gedaan, alleen vond ik de muziek onder er soms wel wat hinderlijk bij, had het dan liever helemaal stil gehad om eerlijk te zijn. Had verder geen problemen met de gebaren/ondertiteling combinatie eigenlijk.
Ja doei.
pi_123791667
De laatste aflevering was leuk ja :Y

Maar, die actrice dat Daphne speelt.. ze kan totaal niet acteren. Ik erger me echt aan haar. Zij acteert super overdreven en gebaart daarbij ook totaal niet op een natuurlijke manier wat bijvoorbeeld Emmett dat wel doet.
  Moderator vrijdag 8 maart 2013 @ 16:08:35 #215
382129 crew  Donna
pi_123794834
Ze gebaard in het echte leven wel, maar dat accent speelt ze lees ik net. Ze is trouwens ook al 26! :D
pi_123831116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef DonnaRush het volgende:
Ze gebaard in het echte leven wel, maar dat accent speelt ze lees ik net. Ze is trouwens ook al 26! :D
Waar heb je het vandaan, dat zij ook in real life gebarentaal gebruikt? Want ik heb ergens gelezen dat zij eigenlijk niet slechthorend is maar een of andere ziekte heeft waardoor ze soms niets kan horen..
  Moderator zaterdag 9 maart 2013 @ 20:22:47 #217
382129 crew  Donna
pi_123839734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Lampje_ het volgende:

[..]

Waar heb je het vandaan, dat zij ook in real life gebarentaal gebruikt? Want ik heb ergens gelezen dat zij eigenlijk niet slechthorend is maar een of andere ziekte heeft waardoor ze soms niets kan horen..
Ik heb mezelf niet helemaal goed verwoord geloof ik.

Ze kan 'vloeiend' gebarentaal en heeft inderdaad een ziekte meniere, net als haar vader en oudere zus.

Ik weet natuurlijk niet of ze thuis ook gebarentaal gebruiken, haha.
pi_123839966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Lampje_ het volgende:

[..]

Waar heb je het vandaan, dat zij ook in real life gebarentaal gebruikt? Want ik heb ergens gelezen dat zij eigenlijk niet slechthorend is maar een of andere ziekte heeft waardoor ze soms niets kan horen..
Inderdaad: http://en.wikipedia.org/wiki/Katie_Leclerc

quote:
She learned, and ultimately became fluent in American Sign Language at 17, before she found out she had a disorder which includes hearing loss. Her older sister also teaches ASL. At age 20, Katie was diagnosed with Ménière's disease, a degenerative inner ear disorder, the symptoms of which include fluctuating hearing loss and vertigo; both her father and older sister have Ménière's disease as well. She grew up without any knowledge of her disease, and is therefore able to use speech as any hearing person would. She uses an accent on Switched at Birth to emphasize Daphne's hearing loss.
Haar ASL lijkt mij in ieder geval behoorlijk vloeiend (of hoe je dat noemt bij ASL), net als dat van Emmett. Bay is verre van vloeiend, maar het is wel duidelijk dat ze er een stuk beter in wordt. Actrice die haar moeder speelt lijkt ook genoeg te oefenen IRL. Alleen die vader boeit het niets want die kan nog steeds maar 3 dingen signen en lijkt soms nog steeds te denken dat je gewoon hard moet praten :') .

Wat betreft het accent hebben ze wel geprobeerd om het zo realistisch mogelijk te laten zijn:
quote:
My agent submitted me for a nationwide casting call for the roles of Emma and Daphne. I ended up getting a call back, and that’s when I was asked to try a “deaf accent.” It’s something we discussed in depth. We wanted to make sure my portrayal was respectful and done correctly. At the same time, we felt that using a deaf accent would be a really strong choice for the character.
Ik weet niet hoe goed mensen normaal kunnen praten met de hoeveelheid die haar karakter in de serie hoort, maar dat ze in principe gewoon prima verstaanbaar is zal voornamelijk gedaan zijn voor het Amerikaanse publiek.
pi_123852941
Haar ASL is inderdaad vloeiend, maar niet zó vloeiend (niet zoals bij Emmett). Kijk bijvoorbeeld naar haar mimiek, bij haar is de mimiek super overdreven en ja.. ik vind haar gewoon een hele slechte actrice. Als zij aan het gebaren is, komt het vaak geforceerd over. Alles is net te veel...
pi_123854889
Ik vind d'r acteerwerk verder ook niet echt goed. In sommige scènes komt alles erg natuurlijk over, en andere keren kun je te goed zien dat ze echt aan 't acteren is. Ook daarin doet Emmett het eigenlijk een stuk beter.

Maar goed, is nou ook niet echt een serie met de meest hoogstaande acteurs. Uitzondering is Marlee Matlin (moeder van Emmett): al veel goede rollen in o.a. The West Wing en The L Word, al stelt haar rol in deze serie weer niet zoveel voor.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 11:23:05 #221
382129 crew  Donna
pi_123858393
Nee haar acteerwerk is niet echt goed, dat ben ik met jullie eens.

Ik ga nu de ASL episode kijken, liep een beetje achter.
  maandag 11 maart 2013 @ 09:31:19 #222
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_123900441
Ik vond het trouwens echt vaag dat Bay nu wéér met een vriendje die vreemdgaat te maken heeft. Give her a break!

Je gaat mij niet wijsmaken dat die kus tussen Noah en Daphne 'even oefenen' was :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 12:19:39 #223
382129 crew  Donna
pi_123905627
Noah en Daphne daar gaat vast meer gebeuren. Ik hoop toch dat Bay en Emmett weer bij elkaar komen!
pi_123918556
Daphne alweer een vriendje van Bay afpakken. Ze gaat lekker!
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 12:29:45 #225
382129 crew  Donna
pi_124000562
Leuke nieuwe episode. Er gebeurde wel iets te veel in 1 aflevering naar mijn mening.
pi_124403503
Nu weer een lange tijd wachten ;(
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 12:29:44 #227
382129 crew  Donna
pi_124404343
Hoelang?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:35:57 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124404524
juni
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 12:51:49 #229
382129 crew  Donna
pi_124404954
Oh my dat is echt heel lang!
pi_124405718
zomerstop is meestal 5 maanden dus dan valt dit gelukkig nog mee!
pi_127627245
Morgen weer *O*
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 13:26:59 #232
382129 crew  Donna
pi_127703566
Jaaa leuke aflevering! Zit er weer helemaal in.

De eerste episodes van seizoen 2 vond ik niet zo leuk, maar deze bevalt me wel!
pi_127704126
Ik vind die nieuwe gozer wel heel erg leuk de koffiemaker :D
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 13:41:47 #234
382129 crew  Donna
pi_127704180
Ik vind het leuk dat Ty weer terug is. Ik werd gewoon blij haha, tot de tweede ontmoeting. Wat een agressie. :D
pi_127776879
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind die nieuwe gozer wel heel erg leuk de koffiemaker :D
ik ook! hoop dat we hem meer gaan zien.
pi_127971621
Net de nieuwe aflevering gezien, ik vind het stom dat de kennishes wel alles met Daphne mogen doen en bonden met haar enzo. En als Regina en Bay en Angelo het dan doen Katrin en Daphne zo dom en jaloers zitten te kijken :r

Ik ben sowieso meer van Bay O+
pi_127975674
Vanavond eindelijk seizoen 2 inhalen. Door allerlei dingetjes ben ik deze serie vergeten en heb gisteravond al even een refresh gedaan door laatste 3 uitzendingen van seizoen 1 te kijken. Ik zit er weer lekker in.

Die koppen van Bay en Daphne als ze die zwangere krullebol zien :D _O-
  vrijdag 21 juni 2013 @ 06:57:36 #238
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_128068421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien, ik vind het stom dat de kennishes wel alles met Daphne mogen doen en bonden met haar enzo. En als Regina en Bay en Angelo het dan doen Katrin en Daphne zo dom en jaloers zitten te kijken :r

Ik ben sowieso meer van Bay O+
Echt he? Katrin en Daphne zijn net die dag naar een moeder-dochter tennistoernooi geweest en dan vinden ze het stom als Bay en haar bio-ouders aan het dansen zijn :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:24:07 #239
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128094292
Ik ben ook weer bij met kijken. Ja, die reactie van katrin en daphne, pffff. Vond dat momentje met bay met haar ouders mooi om te zien :) Gewoon echt lol hebben, lachen. En geen suf gedoe op een tennisbaan.
pi_128632775
Nog nooit zo'n slechte reanimatie poging op TV gezien. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_128749182
Mooie aflevering. :)
All good things are wild and free.
pi_128749807
Ik vond het ook leuk!

Ik denk dat de huidige uitkomst een stuk beter is voor beide kinderen.
Ik vond het leuk dat ze emmet er toch in hadden gedaan O+
pi_129015081
Bay & Ty O+
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 21:41:03 #244
382129 crew  Donna
pi_129100665
Ho verkeerde topic!
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 21:42:24 #245
382129 crew  Donna
pi_129100729
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 18-07-2013 21:45:34 ]
pi_129119364
Ha ik ben ook gisteren via internet aan het bij kijken, dus seizoen 2 begonnen
pi_129119594
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef DonnaRush het volgende:
*
Ik snapte er al niet zoveel van :')_!
Ja doei.
pi_129505284
Meh nu moet Ty weer weg :{
Ik was echt verbaasd om chef Jeff weer te zien _O- Dacht dat die nooit meer voorbij zou komen.
pi_129505383
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Goofoyou het volgende:
Meh nu moet Ty weer weg :{
Ik was echt verbaasd om chef Jeff weer te zien _O- Dacht dat die nooit meer voorbij zou komen.
Ik kan hem nu alleen maar zien als die verloofde van April in Grey's :')
Ja doei.
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 08:49:01 #250
382129 crew  Donna
pi_129534170
Ik ben nu bij aflevering 12 van season 2. Loop een beetje achter, oops!
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:12:25 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_129535750
Serie is vernieuwd voor seizoen 3 trouwens :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_129536269
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kan hem nu alleen maar zien als die verloofde van April in Grey's :')
Ik vroeg me al af waar ik hem ook alweer van kende maar dat was hij inderdaad! :D
All good things are wild and free.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:40:55 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130053354
Jammer dat Wilky er toch niet in zat, deze aflevering.
En Travis en Mary-Beth O+ *O*.
KuikenGuppy
pi_130059851
wanneer gaat die Ty eens weg, hij irriteert me mateloos :{
pi_130059895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef loezzzje het volgende:
wanneer gaat die Ty eens weg, hij irriteert me mateloos :{
Nou ja, blijkbaar heeft hij met dat mokkel van z'n unit geneukt :')
Ja doei.
pi_130064235
ja of ze 'playen' ons weer en het is iets heel anders maar we moeten nou denken dat hij dat gedaan heeft :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:40:42 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130064989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, blijkbaar heeft hij met dat mokkel van z'n unit geneukt :')
Dat was toch allang voorbij gekomen, besproken, vergeven en vergeten :?
KuikenGuppy
pi_130068574
Huh ja heb ik iets gemist? De aflevering ging toch over de vrijgezellenfeestjes en het kussen van Travis en Mary Beth? En of die pa de uitzending van Ty kon voorkomen, maar Ty wilde dat eigenlijk niet? :)
pi_130073292
Oh :o dat zat denk ik in de 'next week' dingzel :o :@
Ja doei.
pi_130073748
ohja dat zit in de promo. oops :@
pi_130091317
ik moet maar even gaan bij-kijken vanaf afl. 2.15 geloof ik....

(mijn haat voor Daphne zit vrij diep overigens...)
Kwak
pi_130131695
Omg die Chip Kodo is echt zo'n vervelende man, ik hoop echt dat hij een keer in een lastig parket komt met al z'n affaires. En ik miste Jayce (?) Komt die niet meer terug ofzo? ;( Vond het het wel weer leuk met Nikky O+ Ik ben echt benieuwd naar hun huwelijk :P
pi_130135556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Goofoyou het volgende:
Omg die Chip Kodo is echt zo'n vervelende man, ik hoop echt dat hij een keer in een lastig parket komt met al z'n affaires. En ik miste Jayce (?) Komt die niet meer terug ofzo? ;( Vond het het wel weer leuk met Nikky O+ Ik ben echt benieuwd naar hun huwelijk :P
Als die Jayce dat Engelse vriendje is denk ik niet dat ie nog terug komt, het is toch uit..
pi_130225464
Of misschien dat hij in de finale terug komt. Dat Daphne toch om hulp bij hem gaat vragen of zo.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:33:34 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130278618
Bay en Emmett O+.

Leuk dat Nikki en Toby toch zijn getrouwd, was een leuke aflevering zo (alleen moet Daphne ophouden met dat gejank steeds :') )
KuikenGuppy
pi_130278897
Ik vind Emmett echt een leukerd :@ O+
pi_130347690
Ty ;(
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 16:32:52 #268
382129 crew  Donna
pi_133645800
Ik heb net seizoen 2 maar even afgemaakt, ziek thuis dus tijd zat.

Ty is echt een drol!
pi_135487308
*schop*

Net aflevering 1 van seizoen 3 gekeken... wel weer wat interessante nieuwe ontwikkelingen zo.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:39:52 #270
403253 Meke
after all this time? always.
pi_135487457
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:35 schreef douche-eendje het volgende:
*schop*

Net aflevering 1 van seizoen 3 gekeken... wel weer wat interessante nieuwe ontwikkelingen zo.
Ja! Ik vond 'm meteen weer leuk :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_135487640
:Y
Hoop alleen niet dat ze van die rolstoeler RJ Mitte een regular maken. Op de een of andere manier kan ik die kerel echt niet uitstaan. In Breaking Bad vond ik hem ook vreselijk :r

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 18:46:00 ]
pi_135859582
Jezus, het is wel een herkenning der gezichten. Mensen uit breaking bad, ugly betty, glee.

Nu verder kijken :P
pi_135859621
O+ Tank O+
Ja doei.
pi_135859856
Had die kerel in breaking bad ook niet een camaro?
pi_135859927
Hm, dat zou best kunnen ja :')
Ja doei.
pi_135860033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus, het is wel een herkenning der gezichten. Mensen uit breaking bad, ugly betty, glee.

Nu verder kijken :P
Ja die uit Ugly Betty O+ Hahaha, heerlijk
pi_141093137
*schop*

a.s. maandag (dinsdag) begint het weer! :D
  maandag 16 juni 2014 @ 16:01:10 #278
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_141154823
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef loezzzje het volgende:
*schop*

a.s. maandag (dinsdag) begint het weer! :D
Nice, al ben ik benieuwd hoe ze de serie weer een beetje geloofwaardig gaan maken :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 16 juni 2014 @ 19:25:46 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141164316
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nice, al ben ik benieuwd hoe ze de serie weer een beetje geloofwaardig gaan maken :')
Reken er maar niet op dat dat gebeurt, dan kan het meevallen :+
KuikenGuppy
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:12:48 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142884553
Daphne :') heeft ze nu alweer een andere knul... 8)7
KuikenGuppy
pi_142884628
Het is wat sneu aan 't worden :') vooral omdat

SPOILER: UIT EEN PROMO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_142884747
Dat deze serie nog niet gecancelt is :')
Alleen de eerste 3/4 afleveringen waren leuk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:19:55 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142884805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Het is wat sneu aan 't worden :') vooral omdat

SPOILER: UIT EEN PROMO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daphne? :') :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_142884816
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daphne? :') :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja :')_!
Ja doei.
pi_142884840
:') !
Soort volwassen kleuter is het. En dan nog eentje die vage koppen trekt ook :')
En hoeveel gasten heeft ze intussen wel niet afgewerkt? Liam, Emmet, Wilke, Chef, Travis, Coffeecart-boy, Rolstoel-boy, Zuster-boy (Jorge?), Bad-boy? :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 15:26:35 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:29:31 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142885066
Ik was de helft alweer vergeten :P
KuikenGuppy
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:32:22 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142885192
Is die promo niet een droom ofzo? Ik zie ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoenen.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 15:47:05 #288
382129 crew  Donna
pi_142885813
Oh vanavond even kijken!
pi_142913673
Darn, gisteravond de laatste 3 afleveringen gekeken. Daphne is nu wel erg vervelend aan het worden.
.. en Bay ineens een stuk minder.
pi_142914044
Sowieso, iemand die premed wil gaan doen en als haar vader dan een aneurism heeft, aannemen dat deze alleen klapt omdat hij boos was geweest op Regina.
pi_142990460
Goffer! Welke zender? hoe laat? Boehoe!! Moet eigenlijk seizoen 1 & 2 weer opnieuw kijken!
  Moderator zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:17:01 #292
382129 crew  Donna
pi_142991551
Zender? Downloaden :P
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:52:24 #293
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_142993908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:01 schreef Markeerstift het volgende:
Sowieso, iemand die premed wil gaan doen en als haar vader dan een aneurism heeft, aannemen dat deze alleen klapt omdat hij boos was geweest op Regina.
En daarna ook alles opgeven "want Regina heeft hem vermoord". :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_143003293
Ooooh... Het is helemaal nog niet op tv in NL :o
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:50:54 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143082667
Right, het is er allemaal zoveel beter op geworden nu :').

Maar gelukkig ging Travis niet mee in de grillen van mevrouw "it's your fault" :Y)
KuikenGuppy
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 07:46:15 #296
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_143189998
Switched at birth... waar je een lesbische relatie faked omdat je toevallig een gast tegenkomt waar je ooit een one 'train' stand hebt gehad heel logisch is...
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_143453728
Voor de UPC horizon klantjes, via on demand, my prime, series, ABC. Seizoen 1 en 2 gratiz.
pi_143618953
Jahoor... Bay geeft weer alles op voor de goede vrede :') Kan ze niet een keer gewoon haar pad volgen zonder dat iemand het weer verkloot?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_143769523
quote:
18s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:04 schreef Yesse het volgende:
Jahoor... Bay geeft weer alles op voor de goede vrede :') Kan ze niet een keer gewoon haar pad volgen zonder dat iemand het weer verkloot?
Vond het ook zo slecht van Daphne dat ze dat gewoon toe liet. Die had natuurlijk zoiets van; oh jippie, geen gevangenis voor mij! :{
pi_148823397
ik erger me echt kapot aan Daphne. wat een ontzettend vervelend personage :{
pi_149145358
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef loezzzje het volgende:
ik erger me echt kapot aan Daphne. wat een ontzettend vervelend personage :{
Moet je de ep van vandaag/gisteren eens kijken :')
Als er iemand is die van mij nu onder een trein mag lopen....

Deeltje 2

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 18:38:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')