quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Greys het volgende:John vindt Rafaella en haar nummer in elk geval helemaal perfect Maar hij vindt het nummer van Joan het meest origineel, apart en met niets te vergelijken.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:Bij Pearl is het volgens John vooral belangrijk dat ze in close up op camera zo vreselijk mooi is...
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:Bwehehehe John over Tim..."Ja eh... hij heeft ook een liedje dat eh... uit..ein...delijk... ook wel goed bij hem past..."Nou, dat gaat hem dus niet worden
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:Goeie genade, wat is Kim (die vast een schat is) bloedstollend booooooooooring in dat filmpje.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:Humphrey Campbell... of ex mijnheer JacottDat fragmentje van Rafaella klonk goed trouwens
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Fred_B het volgende:[..]Ik concludeerde uit het langere fragment juist dat deze stijl eigenlijk nooit scoort op het ESF ...
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:[..]Het is op zich best een aardig liedje, dat fragment tenminste, van Rafaella.Maar daar zijn er nog tig van op het Eurovisie idd.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef Fred_B het volgende:[..]Wat een truttigheid ja Joan lijkt me degene die het meest opvalt en ook jury-punten kan scoren.
twitter: JoanFranka twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:53:28 @ESF_FOK Dankjewel! Leuk om te horen (: <3 reageer retweet
quote: Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:[..]Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom die zo ver kwam bij The Voice
quote: Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende: Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:Zou die Tim nou echt denken dat hij op basis van het liedje is gekozen en niet omdat hij bij de TROS werkt... wat een schattige naïviteit
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:[..]Dat jij gelooft dat hij dat niet weet omdat ie dat niet zegt is ook wel schattige naïviteit.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:Ik hoorde John de Mol op Radio 1 trouwens zeggen dat er een internationale jury aan te pas gaat komen http://nos.nl/audio/32820(...)ngfestival-voor.html
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:Oh ok... dooie mus dus Ik ben helemaal team Joan trouwens (en ja op basis van die 3 seconden )
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:[..]15 seconden in het TROS-filmpje hoor en ik zit ook met één been in dat kamp.Snap niet dat er niet wat meer gediscussieerd wordt over de nummers!
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Fred_B het volgende:Er is maar 1 liedje dat op basis van het fragment zou kunnen scoren.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef UltraR het volgende:[..]Maar Joan gaat helaas niet winnen. We hebben het hier immers over het Nederlands stempubliek en een vakjury.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:"zeg meneer Muis, jij hebt altijd al Rafaella willen zien optreden he?"- "Nee, niet echt. Oh nee he, komt die op het NSF?"" *noemt de rest van de namen* "- "Maar die hebben we toch al op RTL4 gezien .."Meneer Muis heeft er zin an
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:[..]Daar ben ik ook zo bang voor... het publiek gaat waarschijnlijk echt voor een van die suffe ballads van Pearl of Kim
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:Het enige positieve aan Kim de Boer is dat ze dan achter een piano zit. Dat hebben we de laatste paar jaar nog niet echt gehad, iemand achter een piano.Jammer dat ze zo'n moeilijk hoofd heeft en geen stage presence.
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:[..]Italie vorig jaar had een man achter de piano... en ik ben het eens met het gebrek aan hoofd en stage presence bij Kim
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:Hoe doen hippie acts het?
quote: Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:Michelle met out on my own was wel een beetje hippie .