ohw, die heb ik niequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moeten zelfgeschreven zijn.
maar het leven is geen krentenbol... lalaliquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik hou van jou ik blijf je trouw... lalala
Een beetje meer moeite doen alsjeblieftquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik hou van jou ik blijf je trouw... lalala
We zijn er samen mee bezig. Geduld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje meer moeite doen alsjeblieft
Ik douw je krappe hol vol... lalalaquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:59 schreef banapples het volgende:
[..]
maar het leven is geen krentenbol... lalali
soms doet dat pijn, maar ween eens niet mijn liefste...lalaliquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik douw je krappe hol vol... lalala
Ik schreeuw het uit, daar sta je dan met je spuitende fluit... lalaloquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef banapples het volgende:
[..]
soms doet dat pijn, maar ween eens niet mijn liefste...lalali
Alles zit weer onder, en nu begint pas het gedonder.. laloliquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik schreeuw het uit, daar sta je dan met je spuitende fluit... lalalo
En dan nu het refrein:quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Alles zit weer onder, en nu begint pas het gedonder.. laloli
Alleen is zo alleen en waar moet je dan met je stijve heenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En dan nu het refrein:
Het doet pijn, o zo pijn om elke keer zo te zijn, oh zo`n pijn zo`n pijn ik durf niet meer alleen te zijn (2x)
Toeter toeter toeter toeter,quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef banapples het volgende:
Toeter toeter toeter toeter,
Met Romana op de scooter,
Ije ije ije ije,
'k Wil een stukje met haar rije,
Ukke ukke ukke ukke
Dat zal me wel niet lukke,
Maar dat geef niet want ik wacht op haar,
Alleen dan krijg ik het voor elkaar.
Je gaat door weer en wind op je fiets naar de stad om daar te kijken of er nog wat te palen valt..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Alleen is zo alleen en waar moet je dan met je stijve heen
Raap me opquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:15 schreef BoemBats het volgende:
[ afbeelding ]
Wie snapt hem? hè hè? hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |