Voor degenen die 3-FA willen bestellen bij AV als vervanging voor 4-FA , en omdat er zo weinig over te vinden is op internet zal ik even mijn ervaring delen over dit spul. Geen idee of dat in dit topic thuishoort maar boeiend
Ten eerste is het totaal niet te vergelijken met 4-FA. Waar het wel mee te vergelijken is weet ik eigenlijk niet, maar het komt het meeste in de buurt van speed. Beetje de helderheid van speed en het chillgevoel van wiet, en dat chillgevoel is ook echt chill (waaronder de bekende koude rillingen van speed)

. Totaal geen euforische gevoelens zoals bij XTC of 4FA.
Ideaal dus om op de studeren of werken (programmeren in mijn geval), chillen met vrienden, maar niet voor op een feestje als je uit je dak wilt gaan. Wel krijg je een enorme drang om te gaan praten met iedereen.
Dosering is ook een beetje lastig , maar je komt al aardig uit de voeten met 10 - 40mg nasaal (ja het doet pijn zo'n 10sec) en zo'n 50 - 100mg oraal. Alles hierboven resulteerde bij mij in lichte vaagheid en plafonddienst

Blijft toch wel een beetje oppassen met dit spul omdat er echt zeer weinig over bekend is. Om deze reden hou ik het lekker bij het grammetje dat ik besteld heb, en laat ik het verder links liggen.