pi_106418173
registreer om deze reclame te verbergen
Het euforische vind ik zelf maar max 1,5 uur duren. Ik kan het niet eens euforisch noemen, tis voor mij meer lekker vrolijk zijn. En daarna ben ik toch wel 6 uurtjes aardig fit te noemen. Ik vind het 'strak' staan ook helemaal niet vervelend te noemen. Ik vind het wel lekker :)

Zo zie je maar weer, bij iedereen werkt het anders en iedereen ervaart het anders.
pi_106418608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Esenes het volgende:
Het euforische vind ik zelf maar max 1,5 uur duren. Ik kan het niet eens euforisch noemen, tis voor mij meer lekker vrolijk zijn. En daarna ben ik toch wel 6 uurtjes aardig fit te noemen. Ik vind het 'strak' staan ook helemaal niet vervelend te noemen. Ik vind het wel lekker :)

Zo zie je maar weer, bij iedereen werkt het anders en iedereen ervaart het anders.
Die 6 uur aardig fit zijn, kan je dat nog een klein beetje vergelijken met speed? Of is het echt meer een gevoel dat je net uit een koude douche komt, en wat energie's achterover hebt geslagen?
pi_106418655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Ontime het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ik hier geen last krijg van visual snow, (hppd) wat ik dus wel bij xtc kreeg. Maar daar heb ik nog niets over gevonden.

Kan iemand mij vertellen hoe lang de werking is? Op een ander forum las ik 2 uur, en ergens anders weer 7 uur..
Ik was met ongeveer 125 mg wel een uur of 5 zoet. Dosis zal ook uitmaken denk ik..
Drank is ook drugs.
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
DuTank is een legend in KLB, dat je dat niet wist :P
Hij post daar minstens 500x de smiley :') per dag :P
pi_106419147
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik was met ongeveer 125 mg wel een uur of 5 zoet. Dosis zal ook uitmaken denk ik..
Hmm, toch maar is bestellen dan. Klinkt interessant.
pi_106419239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Ontime het volgende:

[..]

Die 6 uur aardig fit zijn, kan je dat nog een klein beetje vergelijken met speed? Of is het echt meer een gevoel dat je net uit een koude douche komt, en wat energie's achterover hebt geslagen?
Ik heb geen minuut stil gestaan en continu een glimlach op mn gezicht gehad. En af en toe die lekkere tintelingen :)
Drank is ook drugs.
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:11:55 #31
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_106419324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Ontime het volgende:

[..]

Maar je hebt dus na die 3 uur euforisch gevoel nog wel genoeg energie om lang door te kunnen gaan zoals met speed?
Ik niet, zodra dat voorbij is kak ik echt in, na 5 uurtjes ofzo. Ook met 150+ mg. Zal ook wel aan mij liggen denk ik, ben snel moe na een nacht feesten. Heb het nu een aantal keer op zo'n feesten gedaan, voortaan denk ik voornamelijk op dingen als Koninginnedag, carnaval etc.
pi_106419387
Denk dat ik dit ergens in februari, als er testresultaten van gko binnen zijn, een keertje ga proberen, zodat ik tegen april weer genoeg serotonine heb voor een lekkere xtc avond.
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:15:42 #33
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_106419462
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik heb geen minuut stil gestaan en continu een glimlach op mn gezicht gehad. En af en toe die lekkere tintelingen :)
Precies zoals ik mij voelde.
pi_106419466
Voor degenen die 3-FA willen bestellen bij AV als vervanging voor 4-FA , en omdat er zo weinig over te vinden is op internet zal ik even mijn ervaring delen over dit spul. Geen idee of dat in dit topic thuishoort maar boeiend :P

Ten eerste is het totaal niet te vergelijken met 4-FA. Waar het wel mee te vergelijken is weet ik eigenlijk niet, maar het komt het meeste in de buurt van speed. Beetje de helderheid van speed en het chillgevoel van wiet, en dat chillgevoel is ook echt chill (waaronder de bekende koude rillingen van speed) ^O^ . Totaal geen euforische gevoelens zoals bij XTC of 4FA.
Ideaal dus om op de studeren of werken (programmeren in mijn geval), chillen met vrienden, maar niet voor op een feestje als je uit je dak wilt gaan. Wel krijg je een enorme drang om te gaan praten met iedereen.

Dosering is ook een beetje lastig , maar je komt al aardig uit de voeten met 10 - 40mg nasaal (ja het doet pijn zo'n 10sec) en zo'n 50 - 100mg oraal. Alles hierboven resulteerde bij mij in lichte vaagheid en plafonddienst :D

Blijft toch wel een beetje oppassen met dit spul omdat er echt zeer weinig over bekend is. Om deze reden hou ik het lekker bij het grammetje dat ik besteld heb, en laat ik het verder links liggen.
pi_106419516
wat bedoelen jullie nou steeds met plafonddienst? in bed liggen en niet kunnen slapen?
pi_106419930
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hoeveel had je dan in totaal gepakt? En had je dat in een keer gedaan, of steeds bijgepakt?
pi_106420093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Mascini het volgende:
wat bedoelen jullie nou steeds met plafonddienst? in bed liggen en niet kunnen slapen?
Ja :P
pi_106420155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef Ontime het volgende:

[..]

Hoeveel had je dan in totaal gepakt? En had je dat in een keer gedaan, of steeds bijgepakt?
+- 125 mg. In een vloeitje gedraaid en doorgeslikt.
Bijpakken schijnt geen zin te hebben. Dus in 1x een bepaalde dosis pakken en that's it.
Drank is ook drugs.
pi_106420522
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

+- 125 mg. In een vloeitje gedraaid en doorgeslikt.
Bijpakken schijnt geen zin te hebben. Dus in 1x een bepaalde dosis pakken en that's it.
Wel raar dat zoveel mensen last hebben van dat bijpakken als het geen zin heeft..
pi_106421572
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:38 schreef Ontime het volgende:

[..]

Wel raar dat zoveel mensen last hebben van dat bijpakken als het geen zin heeft..
heb het zelf 1x gedaan nu en heb niet geprobeerd om bij te pakken, maar ja, als je 150 ofzo zal pakken, kun je misschien wel 6 uur vooruit.. Genoeg om een flink deel van de avond te overbruggen :)
Drank is ook drugs.
pi_106422281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:59 schreef DuTank het volgende:

[..]

heb het zelf 1x gedaan nu en heb niet geprobeerd om bij te pakken, maar ja, als je 150 ofzo zal pakken, kun je misschien wel 6 uur vooruit.. Genoeg om een flink deel van de avond te overbruggen :)
Ja, of je pakt gewoon 1 keer bij als je merkt dat het uitwerkt, lijkt me ook niet zo erg.

Ik ga voortaan wel wat later beginnen met het nemen van drugs op een lang feestje, wil niet weer de coming down meemaken aan het einde van het feest.. :{
pi_106422895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:13 schreef Ontime het volgende:

[..]

Ja, of je pakt gewoon 1 keer bij als je merkt dat het uitwerkt, lijkt me ook niet zo erg.

Ik ga voortaan wel wat later beginnen met het nemen van drugs op een lang feestje, wil niet weer de coming down meemaken aan het einde van het feest.. :{
Ik heb nog 250 mg liggen, wie weet voor over een x-aantal weken.. Dan pak ik eerst 150 en later nog eens 100.
Of zijn er kenners hier die zeggen: doe aub niet, want je gaat dood!
Drank is ook drugs.
pi_106424175
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik heb nog 250 mg liggen, wie weet voor over een x-aantal weken.. Dan pak ik eerst 150 en later nog eens 100.
Voor een keertje lijkt het me niet zo erg hoor.

Heeft iemand al ooit mdma gecombineerd met 4-fmp tijdens de coming down van 4-fmp?
pi_106424960
Is 4a/4fmp hetzelfde?
pi_106427789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:21 schreef Waffle het volgende:
Iemand enig idee hoe dit in Den Haag zit, anders ga ik morgen nog wel even heen.
Daar willen ze eigenlijk ook niet meer dan 1 pil/zegel/beetje poeder zien, maar ik heb er al meerdere keren met een flinke zak speed gezeten zonder dat ze me weg stuurden. Hooguit zeggen ze dat je volgende keer minder mee moet nemen.
pi_106427803
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je gaat niet dood, maar je blijft wel veel langer strak staan dan je wilt.
pi_106428273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Ontime het volgende:

[..]

Dan vind ik het zelf meer vergelijkbaar met speed. Geestelijk helder en lichamelijk voel ik geen vermoeidheid en/of pijn in rug en voeten. Ik voel me gewoon wel lekker, maar heb geen behoefte meer om constant los te gaan als de eerste 2 uur voorbij zijn.
pi_106429858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:06 schreef Ontime het volgende:

[..]

Voor een keertje lijkt het me niet zo erg hoor.

Heeft iemand al ooit mdma gecombineerd met 4-fmp tijdens de coming down van 4-fmp?
Ja heb een keer op een feest een cap met 150mg 4-FA genomen en 2,5 a 3 uur na de inslag heb ik +-50mg mdma genomen en later nog eens +-50mg.
Ik voelde de xtc niet opkomen maar op den duur denk je van jezelf ''ik ben toch wel wat vager aan het worden''. Persoonlijk vind ik dat alleen 4-FA op een langdurend feest niet genoeg is en bijpakken is voor mij ook geen optie. De combo met mdma merkt bij mij prima en je voelt de hele avond/nacht euforie en energie.
Over 2 weken staat weer een combo 150 mg 4-FA en na een aantal uur 2x 75mg mdma op de planning, iets meer dan vorige keer want wil wat harder gaan richting het einde. (ik weeg trouwens maar 65kg)

Overigens vind ik 4-FA in iets lagere dosis (120-140mg) voor een avondje stappen wel ideaal, veel praten, rillingen en euforie, maar ik doe dit wel met mate en wil zo'n avond wel speciaal houden.
pi_106434392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:33 schreef Muranzok500 het volgende:
Is 4a/4fmp hetzelfde?
ja
Drank is ook drugs.
pi_106434860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef Hardsound het volgende:

[..]

Ja heb een keer op een feest een cap met 150mg 4-FA genomen en 2,5 a 3 uur na de inslag heb ik +-50mg mdma genomen en later nog eens +-50mg.
Ik voelde de xtc niet opkomen maar op den duur denk je van jezelf ''ik ben toch wel wat vager aan het worden''. Persoonlijk vind ik dat alleen 4-FA op een langdurend feest niet genoeg is en bijpakken is voor mij ook geen optie. De combo met mdma merkt bij mij prima en je voelt de hele avond/nacht euforie en energie.
Over 2 weken staat weer een combo 150 mg 4-FA en na een aantal uur 2x 75mg mdma op de planning, iets meer dan vorige keer want wil wat harder gaan richting het einde. (ik weeg trouwens maar 65kg)

Overigens vind ik 4-FA in iets lagere dosis (120-140mg) voor een avondje stappen wel ideaal, veel praten, rillingen en euforie, maar ik doe dit wel met mate en wil zo'n avond wel speciaal houden.
Klinkt interessant om dat met elkaar te combineren iig.

Hoe lang trouwens de pauzes die je neemt als je alleen 4-fa gebruikt?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')