pi_106412237
registreer om deze reclame te verbergen
4-FMP is een research chemical, wat betekent dat er weinig bekend is over de korte en de lange termijn effecten en de risico's voor de gezondheid

4-FMP.gif

4-FMP is een amfetamine en staat voor 4-fluoro-α-methyl-fenethylamine. De IUPAC benaming van 4-FMP is: 1-(4-fluorofenyl)propaan-2-amine.

Effecten

Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.

Dosering

Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.

Orale dosering:

* 50 - 80 mg is een lichte dosis

* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis

* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis

Nasale dosering

Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Werkingsduur

De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.

Chemische Eigenschappen

* Formule: C9H12FN
* Moleculair gewicht: 153,20 g/mol
* CAS nummer: 459-02-9

Synoniemen

* 4-FA
* 4-fluoroamfetamine
* 4-flava
* RDJ
* Re-joce

Bron

Gebruikers die ik sprak vonden het een geweldige drug en beschreven het als een heerlijk XTC-gevoel maar dan zonder het opdringerige en 'neppe' gevoel, meer een chill drug. Aangezien het voor de wet een vrij onbekend middel is, is er relatief makkelijk aan komen. Wel zijn de effecten op langere termijn helaas niet bekend.
Omdat er tegenwoordig veel troep op de XTC markt is zit ik dit middel sterk te overwegen. Mensen hier met ervaringen met deze drug?

Vorige topics:
4-FMP - Vragen & Antwoorden #1
4-FMP - Vragen & Antwoorden #2 - Lekker trippen!
4-FMP - Vragen & Antwoorden #3
Drank is ook drugs.
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
DuTank is een legend in KLB, dat je dat niet wist :P
Hij post daar minstens 500x de smiley :') per dag :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:55:19 #2
213457 eNGine10
May the Force be with you!
pi_106412744
Iemand een idee hoelang Ali van 15 er over doet om dat spul te leveren? :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_106412752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

De onderzoeken die tot nu toe zijn gedaan wijzen er juist op dat 4-FA minder slecht voor je is.. (bij normaal gebruik natuurlijk)

Ideale pauze is 2-3 weken voor mijzelf.
Zoals ik vorig topic ook al vroeg, doe eens een linkje daarvoor :).
pi_106413017
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand een idee hoelang Ali van 15 er over doet om dat spul te leveren? :P
Er is maar een iemand die daar eerder heeft besteld, stond ergens tegen het einde van het vorige topic, zou diegene even een pbtje sturen ;)
pi_106413532
Maandagmiddag besteld, vandaag binnen. Alleen of het 4FMP is weet ik niet. Het is een wit kleurige fijne poeder. Ik zou het op zich morgen kunnen laten testen, maar ik heb mijn weegschaaltje nog niet binnen. En het zou een beetje jammer zijn als ik daar veel te veel heen breng. Dus ik denk dat ik het volgende week even laat testen en dan over 2 weken wel de uitslag heb,
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_106413590
Van die amateuristische site heb je het, toch?
pi_106413624
ik noem een g k o , die site bedoelen we volgens mij, toch?
pi_106413803
Klopt die zwarte amateuristische website. Ik dacht dat er een laat kerstkaartje in mijn brievenbus lag. Dus ik openscheuren in de lift, viel er iets anders op de grond haha. Gelukkig was ik maar alleen in de lift.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:16:43 #9
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_106413834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:10 schreef Waffle het volgende:
Maandagmiddag besteld, vandaag binnen. Alleen of het 4FMP is weet ik niet. Het is een wit kleurige fijne poeder. Ik zou het op zich morgen kunnen laten testen, maar ik heb mijn weegschaaltje nog niet binnen. En het zou een beetje jammer zijn als ik daar veel te veel heen breng. Dus ik denk dat ik het volgende week even laat testen en dan over 2 weken wel de uitslag heb,
Ze nemen zelf zoveel dat nodig is, gewoon je zakje meenemen.
pi_106413910
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:16 schreef Waffle het volgende:
Klopt die zwarte amateuristische website. Ik dacht dat er een laat kerstkaartje in mijn brievenbus lag. Dus ik openscheuren in de lift, viel er iets anders op de grond haha. Gelukkig was ik maar alleen in de lift.
Ik kreeg een verjaardagskaart met wietthema :D
pi_106413940
Lijkt me een interessant middeltje dit, alleen wil ik eerst wel zeker weten dat het niet schadelijker is dan xtc. Anders zie ik er geen nut van in om dit te gebruiken als een xtc vervanger, aangezien ik geen last van brakheid heb na xtc gebruik, en nog genoeg goede pillen heb..
pi_106413950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ze nemen zelf zoveel dat nodig is, gewoon je zakje meenemen.
TC is den bosch wilt bijvoorbeeld maar 1 pil testen en niet meer zien. Zelfde met poeders daar. 100mg bijvoorbeeld nodig, meer willen ze ook niet zien.
Drank is ook drugs.
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Nectar het volgende:
DuTank is een legend in KLB, dat je dat niet wist :P
Hij post daar minstens 500x de smiley :') per dag :P
pi_106414057
Iemand enig idee hoe dit in Den Haag zit, anders ga ik morgen nog wel even heen.
pi_106414105
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:21 schreef Waffle het volgende:
Iemand enig idee hoe dit in Den Haag zit, anders ga ik morgen nog wel even heen.
Ik zou er gewoon met wat poeder heengaan ... meer dan je denkt nodig te hebben en dan vraag je aan ze hoeveel ze willen alsof het je hele voorraad is ;)
pi_106414329
Oké dan morgen wel even kijken. Heb wel onverantwoord net even wat te hard geroken aan een beetje wat er boven het zakje zat en dat prikte even flink, maar voelt nu toch wel lekker hehe :P
pi_106414373
_O-

Ja, 't schijnt dat snuiven vrij pijnlijk is :') .
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk.
pi_106414997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Muranzok500 het volgende:
Lijkt me een interessant middeltje dit, alleen wil ik eerst wel zeker weten dat het niet schadelijker is dan xtc. Anders zie ik er geen nut van in om dit te gebruiken als een xtc vervanger, aangezien ik geen last van brakheid heb na xtc gebruik, en nog genoeg goede pillen heb..
Dit dus. Een ideale vervanger mits het niet schadelijker is dan xtc, maar daar kom je dus vrij moeilijk achter met een research chemical.

Voor de mensen die dit gebruiken als een xtc vervanger, wat zijn hier de redenen voor, op het voorkomen van brakheid na dan?
pi_106415414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

De onderzoeken die tot nu toe zijn gedaan wijzen er juist op dat 4-FA minder slecht voor je is.. (bij normaal gebruik natuurlijk)

Ideale pauze is 2-3 weken voor mijzelf.
Neem je ook altijd zulke kleine pauzes bij xtc gebruik? (Als je xtc gebruikt tenminste)
pi_106415770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef Ontime het volgende:

[..]

Dit dus. Een ideale vervanger mits het niet schadelijker is dan xtc, maar daar kom je dus vrij moeilijk achter met een research chemical.

Voor de mensen die dit gebruiken als een xtc vervanger, wat zijn hier de redenen voor, op het voorkomen van brakheid na dan?
Volgens de onderzoeken is het minder erg voor je serotonine niveau, dus in theorie zou je het vaker kunnen gebruiken.

Overigens heb ik het nog niet gebruikt op dat kleine beetje zonet in mijn neus :P
pi_106416205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef Waffle het volgende:

[..]

Volgens de onderzoeken is het minder erg voor je serotonine niveau, dus in theorie zou je het vaker kunnen gebruiken.

Overigens heb ik het nog niet gebruikt op dat kleine beetje zonet in mijn neus :P
Ik hoop ook dat ik hier geen last krijg van visual snow, (hppd) wat ik dus wel bij xtc kreeg. Maar daar heb ik nog niets over gevonden.

Kan iemand mij vertellen hoe lang de werking is? Op een ander forum las ik 2 uur, en ergens anders weer 7 uur..
pi_106416764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Ontime het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ik hier geen last krijg van visual snow, (hppd) wat ik dus wel bij xtc kreeg. Maar daar heb ik nog niets over gevonden.

Kan iemand mij vertellen hoe lang de werking is? Op een ander forum las ik 2 uur, en ergens anders weer 7 uur..
Of je leest even de OP, waarin staat dat het per persoon verschilt ;)
pi_106417214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Mascini het volgende:

[..]

Of je leest even de OP, waarin staat dat het per persoon verschilt ;)
Het verschilt altijd wel per persoon, maar als het nou bij de ene 2 uur werkt, en bij de ander 7 uur werkt met dezelfde dosis, dan lijkt me dat vrij onlogisch..
pi_106417375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef Ontime het volgende:

[..]

Voor mij is het omdat ik er stukken meer energie van krijg. Ook word ik er vrolijk en sociaal van, maar het is niet zo overdreven nep als bij xtc. Plus, je blijft lekker helder. Bij xtc raak je soms afgeleid in gesprekken enz, en daar heb ik dan geen last van. En je krijgt er niet zo'n waus hoofd van.

Nadeel is dat je niet lekker kunt slapen erna. Ook voel ik me tijdens de coming down gewoon apart.. Aangespannen spieren, en tintelingen. Maar goed, ik vind elke uitwerking van drugs klote.

Ik heb het 2 keer gebruikt en de laatste keer kreeg ik ontzettende maagpijn en hoofdpijn. Mijn vriend had hier geen last van, dus misschien was het teveel voor mij. Ik geef het nog 1 herkansing met de helft van de vorige hoeveelheid. (ik heb geen weegschaal maar door verdelen en de maat van de capsule had ik rond de 130 mg de laatste keer)

Buiten de bijwerkingen vind ik deze drugs gewoon bijna perfect. Het is echt een aanrader.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:34:08 #24
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_106417641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Ontime het volgende:

[..]

Het verschilt altijd wel per persoon, maar als het nou bij de ene 2 uur werkt, en bij de ander 7 uur werkt met dezelfde dosis, dan lijkt me dat vrij onlogisch..
Het echte euforische is ook maar iets van 3 uur, daarna is het meer strak staan terwijl je nuchter bent (kut gevoel imo).

Het helder zijn is wel fijn, maar da's ook alleen als je het niet combineert (met alcohol/wiet) is mijn ervaring. Laatste keer was ik behoorlijk vaag, achteraf gezien.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een drug waar ik me écht kan laten gaan, meestal ben ik nog steeds te nuchter en ingetogen, behalve in pieken maar die zijn bij mij echt maar heel kort.
pi_106418156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Het echte euforische is ook maar iets van 3 uur, daarna is het meer strak staan terwijl je nuchter bent (kut gevoel imo).

Het helder zijn is wel fijn, maar da's ook alleen als je het niet combineert (met alcohol/wiet) is mijn ervaring. Laatste keer was ik behoorlijk vaag, achteraf gezien.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een drug waar ik me écht kan laten gaan, meestal ben ik nog steeds te nuchter en ingetogen, behalve in pieken maar die zijn bij mij echt maar heel kort.
Maar je hebt dus na die 3 uur euforisch gevoel nog wel genoeg energie om lang door te kunnen gaan zoals met speed?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')