quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 08:08 schreef Happel het volgende:[..]
Ik heb in Sickbeard bij post-processing settings de download dir ingesteld en bij SabNzbd onder switches de optie pre-queue user script ingesteld op sabtosickbeard. Script staat onder C:\Program Files (x86)\SABnzbd\scripts.
Dat is, van wat ik begreep, het enige wat nodig is.
Wat ik overigens ook nog steeds niet voor elkaar krijg is dat sickbeard de shows update. Mis er vanmorgen weer twee. Hoe zit dat in elkaar? Is daar een instelling voor wat ik over het hoofd heb gezien?
SabNZBd maakt onderscheid tussen pre- en post-queue scripts. En sabToSickbeard is een post-queue script. Het enige wat hij doet is zorgen dat de download in de goede sub-map van Sickbeard terecht komt na het downloaden ipv dus in de downloadmap blijven.
Je hebt twee opties. Of in Sickbeard -> Config -> Post Processing -> Scan and Process aanvinken. Dan probeert hij dus
alle downloads in die map te verplaatsen. Ik wilde dat niet omdat ook downloads van andere programma's (of handmatige) daar terecht kwamen.
Dus als je het alleen bij specifieke downloads van Sickbeard wil doe je het zo. In Sickbeard -> Config -> Post Processing -> TV Download Dir invullen, Scan and Process vinkje weg. In Sickbeard -> Search Settings -> SABnzbd Category invullen naar wat je wilt bv. 'sickbeard'. Dan in SabNZBd -> Config -> Categories -> nieuwe categorie maken met 'sickbeard', 'Default', 'Default', 'sabToSickbeard.exe', je downloaddir, en die laatste mag leeg. Dan zou het moeten werken voor alle downloads die Sickbeard de categorie 'sickbeard' geeft

.
Verder, krijg je in Sickbeard errors dat hij niet kan updaten?