pi_106509362
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:43 schreef thettes het volgende:
Zou het leuk vinden als Huntsman nog wat mee kan doen na een eventueel goed resultaat in NH. Is natuurlijk ook precies de kandidaat die Romey eigenlijk ook is, maar zo graag niet wil zijn (zeer gematigd republikein)
Huntsman is een nobody bij de GOP. Daarnaast is hij net zo stupide tegenover Iran en Israël als Romney, zo niet erger. Hij is niet echt gematigder dan Romney.

Nee, Romney wordt het.
pi_106509897
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Huntsman is een nobody bij de GOP.
Dat blijkt, maar zn poll numbers in NH zijn niet heel belabberd, daar doel ik op. Overigens dat Romney 't wordt is al sinds Bachman(n?) haar 10 minutes of glory had duidelijk voor mij hoor ;).
pi_106510054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Dat blijkt, maar zn poll numbers in NH zijn niet heel belabberd, daar doel ik op.
Hij doet hetzelfde als Santorum in Iowa deed: alle aandacht op die éne staat richten, hopen dat het een boost geeft.
pi_106510239
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:38 schreef maartena het volgende:
Het ziet er voorlopig inderdaad uit dat Romney NH gaat pakken, en ik gok dat Rick Perry na NH er toch mee ophoud.... en dat zijn inderdaad nog weer wat stemmen voor Santorum denk ik.
Perry zit nog in de race vanwege SC. Hij voert geen campagne in NH. Dus ik denk dat hij pas na SC beslist of hij wel of niet verder gaat.
pi_106510323
Ik kan het ze ook niet echt kwalijk nemen, er is geen echte koploper en de enige echte koploper is de alom verachte Mitt Romney. Als je het geld hebt, probeer het maar. McCain lukte het ook, maar dat was dan ook, net als Romney, de establishment-kandidaat.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:07:17 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_106510449
@maartena:
Wat is er zo links aan Obama eigenlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_106510496
Obama is niet links.
pi_106510531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Dat blijkt, maar zn poll numbers in NH zijn niet heel belabberd, daar doel ik op.
Dat 'mag' ook wel, als je zoveel geld erin stopt.

TheFix twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 02:56:07 Huntsman super PAC now spending 600k on TV in New Hampshire this week. reageer retweet
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:40:27 #284
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106511842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
@maartena:
Wat is er zo links aan Obama eigenlijk.
Ik herpost alleen de analyse van ontheissues.org, welke gebaseerd is op zijn stem gedrag in het verleden, wetten waarvoor hij steun heeft gegeven, etc, etc.... EN op een algemeen geaccepteerde definitie van links binnen de VS.

Wat men in Amerika "links" noemt komt trouwens ook veel dichter bij de VVD, dan bijvoorbeeld de PvdA, als we Nederlandse termen zouden moeten vergelijken. "Obamacare" is bijvoorbeeld rechtser dan wat de VVD zou willen in Nederland, maar is voor Amerikaanse begrippen juist weer links.

Het is dus een beetje lastig om, als je decennia lang gewend bent aan de Nederlandse politiek, het begrip "links" of "rechts" te vertalen tussen Nederlandse en Amerikaanse standpunten.

Mijn mening? Binnen de VS is Obama links op 50% van de punten, centristisch op 30% van de punten, en LICHT rechts op de overige 20%. In Nederland zou hij het nog best goed doen als VVD-er of D66-er. Maar in de VS is het dus meerderheid links.

En wat betreft Nederlanders, iemand die in Nederland zichzelf als rechts beschouwd, wil natuurlijk in de VS niet links zijn, en kijken automatisch ook naar de rechtse politiek in de VS.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106511992
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef maartena het volgende:

[..]

En wat betreft Nederlanders, iemand die in Nederland zichzelf als rechts beschouwd, wil natuurlijk in de VS niet links zijn, en kijken automatisch ook naar de rechtse politiek in de VS.
Tribalisme mooi samengevat.
pi_106512897
http://www.nu.nl/economie(...)t-goede-kant-op.html

De economie lijkt toch weer aan te trekken in de VS. Eén van de oorzaken is het zachte winterweer. Hierdoor kunnen bouwprojecten doorgaan en komen er ook weer meer banen in de logistiek.

Het duurt nog wel even voordat er verkiezingen zijn, maar het is toch positief voor Obama. Obama presenteert zichzelf als werkloosheidsbestrijder. Wel opvallend hoe hij de 'hope' en 'change' heeft laten varen. Er is maar weinig van zijn eerdere boodschap overgebleven. Nobelprijs of niet.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:34:27 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106513821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:08 schreef luxerobots het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-goede-kant-op.html

De economie lijkt toch weer aan te trekken in de VS. Eén van de oorzaken is het zachte winterweer. Hierdoor kunnen bouwprojecten doorgaan en komen er ook weer meer banen in de logistiek.

Het duurt nog wel even voordat er verkiezingen zijn, maar het is toch positief voor Obama. Obama presenteert zichzelf als werkloosheidsbestrijder. Wel opvallend hoe hij de 'hope' en 'change' heeft laten varen. Er is maar weinig van zijn eerdere boodschap overgebleven. Nobelprijs of niet.
Het is inderdaad een meevaller voor Obama. Of het door zijn plannen/beleid komt, dat moet natuurlijk nog maar bewezen worden. De geschiedenis leert dat zelfs de ergste crisissen (en deze is de 1-na-ergste in de 20e en 21e eeuw, met de crisis van 1929 tot mid jaren 30 de ergste) uiteindelijk weer omkeren richting een periode van groei, al dan niet met wat politiek duw en trekwerk, en dat is hier ook de verwachting. Ik verwacht zelf voor 2012 weer groei.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106521005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Huntsman is een nobody bij de GOP. Daarnaast is hij net zo stupide tegenover Iran en Israël als Romney, zo niet erger. Hij is niet echt gematigder dan Romney.

Nee, Romney wordt het.
Gelukkig ook maar anders zijn die verkiezingen niets aan meer, Romney is de enigste die kans maakt Obama te verslaan.
pi_106526316
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Je verdraaid het nogal. Momenteel is het namelijk zo dat PUBLIC schools, ofwel scholen die betaald worden door geld van de overheid (hetzij staat, hetzij federaal) geen Christelijke invloed uitoefenen op de kinderen.

Hen die hun kinderen wel een Christelijke opleiding willen geven, kunnen kinderen naar een PRIVATE school sturen, waar het Christelijke gedachtengoed wel aanwezig is.

Wat Ron Paul wil, is dat de scholen het zelf mogen beslissen. Jij ziet dit als keuze vrijheid, maar de werkelijkheid is dat enorm veel Public Schools nu voortaan Christelijk les zullen geven, inclusief bidden op scholen. En het is dan wel zo dat dit voor alle kinderen van die school zal gelden, en dat er dus niet apart gebeden wordt voor moslims, joden, Hindoestanen, of elders.
Je ziet dit verkeerd. Men mag namelijk nog altijd beslissen om niet mee te bidden of mee te doen aan religieuze zaken. Geen public school die een kind op grond daarvan mag schorsen. De grondwet verbiedt dit namelijk.

quote:
Hetzelfde geldt voor scheiding tussen kerk en staat. Het libertarische gedachtengoed zegt inderdaad "laat staten de keuze maken", maar je begeeft je hier op een stuk heel glad ijs als religieuze staten als Alabama een eigen theocratie kunnen bouwen gebaseerd op de Bijbelse wetten, en alleen de Christelijke religie.
Ten alle tijden staat de grondwet boven de wetten van de staat. En als een staat zwaar religieus is, waarom wil jij dan voor deze mensen beslissen dat zij niet zo hun staat mogen inrichten?
Waarom moet dit van bovenaf worden opgelegd volgens jou?

Nogmaals, de grondwet beschermt al tegen misbruik.

quote:
De scheiding van kerk en staat is juist zo ontworpen dat alle religies een plaats hebben, zoals Ron Paul het wil kun je straks staten krijgen waar de moskee of Joodse tempel verboden KAN worden, omdat de scheiding tussen kerk en staat uit de grondwet is gesloopt.

En dat is een HEEL gevaarlijk idee.
De grondwet beschermt nog steeds het recht op religie, beschermt tegen discriminatie op basis van geloof, geslacht, afkomst, etc.
Wezenlijk verandert er dus helemaal niks, behalve dat de staat meer een reflectie wordt van de mensen die er wonen.

Je zit hier een ontzettende doemscenario te beschrijven die totaal onrealistisch is.

quote:
[..]

Nee, dat de Christian Coalitian heeft bepaald dat zijn stemgedrag redelijk aan de Christelijke kant ligt.
En?

quote:
[..]

Wellicht moet je de Sanctity of Life Act toch eens doorlezen. Jij ziet dat als "vrije keuze voor elke staat", maar in werkelijkheid kan dit leiden tot staten waar abortus verboden wordt, en daarmee wordt de keuzevrijheid van het individu enorm beperkt.
Als een staat abortus wil verbieden omdat het electoraat daar ervoor kiest is dat hun goed recht. Waarom wil jij JOU mening vanaf federaal niveau opleggen aan deze staten? Dat kan namelijk alleen maar leiden tot misbruik. Want wie zegt dat in de nabije toekomst abortus niet op federaal niveau compleet verboden wordt? Of het homohuwelijk? Dan ben je als "progressieve" staat al helemaal de pineut.

quote:
[..]

En wederom begrijp je het verkeerd. Iedereen die voor de overheid werkt, krijgt "Federal health care coverage". We hebben het hier niet over bedrijven die hun medewerkers gezondheidsverzekering van particuliere bedrijven leveren als onderdeel van het salarispakket.... Maar over overheids instanties die hun medewerkers verzekering leveren.

Wellicht ken je het Amerikaanse systeem niet, maar hier in de VS kun je je (meestal) alleen verzekeren bij de ziektekostenverzekering waar het bedrijf (of overheid) een contract mee heeft, en voor de miljoenen werknemers bij de overheid, inclusief defensie, is dat een Federal Employees Health Benefits Program.

Dan kun je wel heel hoog je neus op trekken en zeggen dat iemand de vrije keus heeft om van werkgever te wisselen, maar het is nogal wat om de miljoenen vrouwen die voor de overheid werken te forceren een gezondheidsverzekering te accepteren waar abortus geen onderdeel van uitmaakt.
Ik heb me even ingelezen in dit onderwerp.
Het gaat over het niet dekken van abortus in het verzekeringspakket van federale overheidswerkers.
Terechte stemming door Ron Paul. Zijn redenatie is dat dit een verzekering is betaald door de belastingbetaler. Controversiele topics zoals abortus zijn niet iets waar een groot deel van het belastingbetalende volk voor willen betalen. Dit moet dan dus ook niet met "hun" geld gebeuren.

quote:
[..]

En wederom, het gaat niet om het "federaal bepalen van zaken", want dat kun je bij enorm veel standpunten wel als hoofdreden aanvoeren, maar de gedachte erachter. Voor 1954 zat "God" niet in de Pledge of Allegiance, en op dat moment hebben een aantal conservatieve religieuze groepen ervoor gelobbied om de zin "One Nation, Under God" in te voeren. Sinds 1954 zijn er enorm veel groepen die dat weer ongedaan proberen te krijgen, maar dat gaat met moeite, omdat politici niet gezien willen worden als anti-religieus. Nu in 2011 zijn we eindelijk zo ver dat het Supreme Court er wellicht een uitspraak over kan doen, namelijk door te bepalen of het "Under God" wel of niet tegen de scheiding van kerk en staat is. Het niet "federaal willen bepalen" van dit soort zaken is meer een uitweg om te voorkomen dat er een uitspraak word gedaan.
Ik kan hier geen uitspraak meer over doen. Ik kan nergens vinden wat de gedachtengang van Ron Paul was. Maar gezien het feit dat hij altijd zeer concistent is geweest en altijd eerlijk, en voor vrijheid kiest, zal hij hier wel een goede reden voor hebben.

quote:
[..]

Het probleem met dit alles is dat:

- Abortus NU gewoon legaal is.
- Abortus ook voor armen met weinig geld een keus is.
- Abortus nu nog door veel gezondheidsverzekeringen vergoed wordt.

Het resultaat van Ron Pauls wensen is dat de helft van Amerika (de meer religieuze staten) de Abortusklinieken kan gaan sluiten, en dus de keus ontneemt aan miljoenen vrouwen die die keus wel nodig hebben.

Wederom dien je hierbij te begrijpen hoe ziektekostenverzekering werkt. Heel veel ziektekostenbedrijven zijn namelijk niet land-dekkend, en vaak zijn ze alleen geldig in 1 staat, en reis je buiten die staat dan heb je wel een automatische "reisverzekering" (dus in gevallen van nood kun je altijd terecht), maar kun je niet terecht voor "selectieve" behandelingen zoals abortus.

Het resultaat van Ron Paul is dus dat als bijv. de staat Florida abortussen verbied, dat inwoners van Florida de keuze *helemaal* kwijt raken in het gehele land, omdat de ziektekostenverzekering het niet dekt buiten de staat.

Keuzevrijheden worden door Ron Paul dus meer ontnomen, dan gegeven.
Dan moeten deze mensen bij hun staats vertegenwoordiger aankloppen. Als een staat zwaar religieus is en absoluut geen abortus wil hebben, waarom moet dit dan van bovenaf worden opgelegd volgens jou? (met de mogelijkheid dat dit totaal de andere kant op slaat met een landelijk verbod)

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben voor abortus, voor de keuze vrijheid. Maar ik ben meer tegen het van bovenaf opleggen van allemaal wetten, juist omdat dit ook zwaar misbruikt kan worden.

En waarom abortus uberhaupt belangrijk is voor zoiets als de presidentsverkiezing is mij overigens ook absoluut een raadsel.

quote:
[..]

Nou nee. Zijn plannen zijn zo ontworpen dat ze de keuze inderdaad aan de staten overlaten, maar het eindresultaat is dat de mensen veel vaker Christelijke religie opgedrongen krijgen in scholen, rechtbanken, en elders, terwijl ze daar niet om vragen.

En wat dat betreft is Ron Paul eigenlijk 1 van de ergste soort, die vind dat kerken weer een prominente rol moeten innemen in de Amerikaanse maatschappij. Kerken van Christelijke religie, voor andere religies is dan minder plaats.
De grondwet beschermt daartegen. Free speech is een recht, en dus ook om je uit te spreken tegen een geloof. Discriminatie op basis van geloof is verboden. Jij zou dus grondwettelijk gezien in een christelijke school totaal niet mee hoeven te doen aan christelijke activiteiten, en deze school mag jou dan ook niet schorsen.

quote:
[..]

Wat dat nog wel eens zou kunnen inhouden, is dat als mensen hun baan verliezen in een staat zonder welfare, dat die mensen vertrekken naar een staat met welfare. Mooi, denkt de staat zonder welfare, dan zijn we daar tenminste van af. Maar de staat met welfare heeft een probleem, er komen allerlei werklozen bij. Economische regio's in hetzelfde land raken dan enorm uit balans. Belastingen tussen de staten zullen enorme verschillen krijgen, en dat kan uiteindelijk lijden tot volledige afschaffing van de welfare, want geen 1 staat zit te wachten op duizenden werkelozen uit een andere staat.
Lekker kortzichtig weer. Denk je niet dat er beperkingen zullen worden ingebouwd zoals het eerst een aantal jaar in dienst zijn binnen een staat? Binnen een staat geboren zijn? Een aantal jaren binnen de staat gewoond hebben?
Dit valt me toch wel tegen van jou.

quote:
Het is niet altijd een goed idee om dit soor libertarische ideeen in te voeren. Keuze vrijheid voor het individu wordt hier wederom beperkt namelijk, en uiteindelijk blijft er misschien geen keuze meer over. En met jouw opmerking hierboven krijg ik toch sterk de indruk dat je het Amerikaanse systeem eigenlijk niet zo goed kent.
Op het korte termijn zal het inderdaad zeer doen. Op het lange termijn echter zal dit veel en veel meer opleveren. Helaas leven we momenteel in een tijdperk waarin mensen niet aan lange termijn denken doet. Alles moet NU per direct een resultaat opleveren. Tja, dan is een verbod of recht op het allerhoogste niveau het makkelijkste.

quote:
[..]

Nou nee..... niet echt heel links. Links is meer gebaseerd op een centrale overheid, niet op een decentralizeerde overheid.

Ik krijg toch sterk het idee dat je zowel de Amerikaanse cultuur, als de Amerikaanse politiek niet 100% snapt, maar slechts delen hier en daar uit de media pakt, maar geen ervaring hebt met hoe de vork nu echt in de steel zit, en hoe staatswetten een individu kunnen beinvloeden.
Het lijkt er juist op dat jij niet snapt dat staatswetten ten alle tijden zijn ondergeschikt aan de grondwet. Jij komt met allerlei doemscenario's waarin staten veranderen in theocratiën en reli-dictaturen. Zeer onrealistisch.

Ik vind het overigens heel erg knap hoe Ron Paul iedere keer zo onder een vergrootglas wordt gelegd, maar dat dit niet gebeurt bij andere kandidaten. Want zou ditzelfde gedaan worden bij een Romney, Santorum of Huntsman, dan blijft daar al helemaal geen flikker meer van over. Juist omdat zij vaak hun stem niet eens kunnen uitleggen (ze zijn tenslotte 9 van de 10 keer gekocht) en ze flipfloppen met enige regelmaat.
You put the what in the who now and did huh!?
Fotoboek
"Suck my cock!!" -Ron Jeremy
Technological Singularity
pi_106526390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:39 schreef RnRdude het volgende:

[..]

Gelukkig ook maar anders zijn die verkiezingen niets aan meer, Romney is de enigste die kans maakt Obama te verslaan.
Als er nou 1 iemand NIET tegen Obama op kan is hij het wel. Meneer flipflopper heeft geen enkele kans in een 1vs1 debate. Juist omdat hij geen eigen mening heeft en hij dus ook zijn keuzes niet kan onderbouwen.

Het blijft me verbazen dat mensen blijven roepen dat Romney de enige kanshebber is zonder enige onderbouwing.
Net zoals het constant gejank over de "onverkiesbaarheid" van Ron Paul, ook weer zonder enige onderbouwing.
Fotoboek
pi_106526443
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:37 schreef popolon het volgende:
CBS News. :D :'( :D

[ afbeelding ]

Bron Op 1:40

RP staat daar op 24%
En nog steeds beweren mensen dat de media niet biased is tegen Ron Paul _O-
Fotoboek
pi_106526549
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:51 schreef Refragmental het volgende:

Het blijft me verbazen dat mensen blijven roepen dat Romney de enige kanshebber is zonder enige onderbouwing.
Net zoals het constant gejank over de "onverkiesbaarheid" van Ron Paul, ook weer zonder enige onderbouwing.
Kort door de bocht: verkiezingen gaan over het winnen van de onafhankelijke stem. En verkiezingen gaan over de economie. Op beide punten scoort Romney beter. Nu zijn er genoeg gaten te schieten in deze theorie. Maar de Republikeinen in Iowa waren er ook van overtuigd dat je met Romney iemand hebt die grotere kans heeft om Obama te verslaan.

Ik denk eerlijk gezegd dat de situatie nu zo is: nu Paul meedoet en stemmen afsnoept van Santorum (of een andere willekeurige conservatief) maakt geen enkele Republikeinse kandidaat kans tegen Romney. Je kan het natuurlijk ook andersom stellen. Nu Santorum meedoet, maakt Paul geen kans. Maar ik blijf bij het eerste.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toad op 07-01-2012 16:01:46 ]
pi_106526623
Zozo. Paul gaat ff vol in de aanval:
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:02:33 #294
10763 popolon
using coconuts
pi_106526743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef Toad het volgende:
Zozo. Paul gaat ff vol in de aanval:
Snap niet echt waarom nou Santorum, die breekt toch geen potten straks. Toegegeven, het is de grootste geldverspiller van allemaal en iemand die alles wil vastleggen dmv regels en wetten. Santorum is Big Government.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_106527243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als er nou 1 iemand NIET tegen Obama op kan is hij het wel. Meneer flipflopper heeft geen enkele kans in een 1vs1 debate. Juist omdat hij geen eigen mening heeft en hij dus ook zijn keuzes niet kan onderbouwen.

En die 76 jarige bejaarde heeft meer kans zeker..lol.
pi_106527349
Huntsman is overigens een echte ranzige idioot.

Deze video "lijkt" te zijn gemaakt door een Ron Paul supporter:

Huntsman zelf is al op de nodige nieuwszenders geweest om te janken over dit filmpje en dat het zo ontzettend laag is van Ron Paul en zijn supporters om hem en zijn 6 jarig adoptiedochtertje aan te vallen.

Echter, kijken we ietswat dieper dan vallen een aantal zaken op.

Het youtube kanaal bevat maar 1 filmpje en is aangemaakt op dezelfde dag als de upload.
Okay dat kan.

Veel, zo niet ALLE ron paul supporters vinden dit een schandalig filmpje, het lijkt dus in te gaan tegen alles wat Ron Paul en z'n supporters zouden doen.
Okay, kan nog altijd de actie zijn van 1 idioot.

Ron Paul heeft zelf gevraagd of de eigenaar het filmpje offline wil halen. Nouja, iedereen hier weet hoe Ron Paul aanbeden wordt door zijn supporters, dus dat het filmpje nog steeds online staat is ook behoorlijk vreemd.

De eerste referel komt van het jon2012 domein. (check de stats op het filmpje maar)
Okay, dat is al een beetje vreemd.

Het filmpje bevat veel privé materiaal.
:-O Hoe kan dat nou?

Het twitter account hastagged jon2012girls (zijn dochters).
Huh? Wat is dit nou weer?

Het filmpje op youtube zelf heeft in de tags ook jon2012girls staan.
Wow, dat is wel ERG vreemd.

Een paar dagen eerder had Huntsman een interview waarin hij verklaarde dat zijn dochters iets voor (tegen) Ron Paul waren aan het voorbereiden.

Ron Paul heeft al publiekelijk afstand genomen van het filmpje.
Maar als er nog mensen zijn die denken dat Ron Paul of een Ron Paul supporter verantwoordelijk is voor dit filmpje dan zijn deze mensen echt stekeblind en oerdom.
Werkelijk alles aan dit hele verhaal riekt naar Jon Huntmans stront, een poging om Ron Paul en diens supporters in een slecht daglicht te zetten zo vlak voor NH. Dat die vent politiek nooit meer actief mag zijn :r

Fotoboek
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:24:34 #297
46705 Kleffe_Dop
Ours is the Fury
pi_106527366
quote:
Je hoort Romney denken; "Zo, die bejaarde halen we ook niet meer van stal".
De republikeinen hebben echt geen oppositie nodig deze verkiezingen. :D
PSV Eindhoven / V.I. / Shameless US / Game of Thrones / The West Wing / BSG / Skins / Lost / Weeds / Suits
pi_106527370
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef RnRdude het volgende:

[..]

En die 76 jarige bejaarde heeft meer kans zeker..lol.
En weer één zonder inhoud :)
Fotoboek
pi_106527751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En weer één zonder inhoud :)
jij hebt een verkeerd beeld van de Amerikaanse stemmers daar kan geen inhoud tegenop. :)
Heel veel Amerikanen vinden die Ron Paul maar een freak.. Ron Paul heeft veel support maar nog veel meer tegenstanders.
pi_106527900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef RnRdude het volgende:

[..]

jij hebt een verkeerd beeld van de Amerikaanse stemmers daar kan geen inhoud tegenop. :)
Heel veel Amerikanen vinden die Ron Paul maar een freak.. Ron Paul heeft veel support maar nog veel meer tegenstanders.
Het beeld zit verkeerd bij jou.

Heel veel stemmers hebben geen enkele mening over wie dan ook. De tegenstanders en voorstanders schreeuwen gewoon heel hard.
Fotoboek

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')