Ik heb het net gekeken: en een van mijn eerste reacties was "je zou daar maar werken, met al die vrouwen, vreselijk".
Wat een gemuts, nee dit is te hard dat kan niet, oh nee een Gothicvrouw dat zou nooit kunnen, een politicus interviewen "ja goed, maar dan ook vragen hoe het met zijn vrouw is". En vooral geen artikel dat alleen voor de "grachtengordel" bedoeld is. Alles Middle of the Road.
En ze probeerden maar te benadrukken dat ze helemaal niet meer oubollig waren, ik zag het tegendeel. Die Libelle Zomermeet... toppunt van tuttigheid, schilderen en kraaltjes rijgen. Allemaal niets mis mee, als je er van houdt, maar het is WEL tuttig.
quote:
Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef La_Vita het volgende:Ik vond de hoofdredactrice nogal tegenvallen, ze kwam gewoon echt niet leuk over. Die ene redactrice die graag de 'provocerende' stukjes wilde, kwam er mi het beste vanaf

Ja vond ik ook, die laatste, zij had nog een beetje pit tenminste.
Mijn blad is het in ieder geval niet, dat wist ik al, maar het werd hier nog eens bevestigd.
Wat mij opviel is dat alles zo rustig was, bij een weekblad had ik een soort van hectiek in gedachten, alles snel, snel "help het moet af", maar het ging allemaal op zijn boerefluitjes leek wel.
TOCH lijkt het me erg leuk om op zo een redactie te werken, maar dan niet van de Libelle