Ik denk hij eerder genoemd word OMDAT zijn polls opeens iets begonnen te groeien. Dat de media invloed heeft, dat zeker. Maar dat er een vooropgezet plan is om bepaalde kandidaten te pushen, nee, daar geloof ik geen reet van. Maar wellicht.... van Fox News kun je van alles verwachten natuurlijk.
Santorum pollde op 19 December al op 10% in Iowa, en groeide sindsdien gestaag. Dus dat van die "afgelopen weken niet 1 keer dubbele cijfers" klopt ook niet.
Santorum heeft gewoon een flinke hoeveelheid geld gepompt in zijn campagne in Iowa, en dat heeft langzaam aan resultaat gehad.
http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/electionsGa daar de polls in Iowa maar eens na.
Santorum is tevens de ENIGE kandidaat die het voor elkaar kreeg om ALLE 99 counties van Iowa te bezoeken, en zgn. "town hall" meetings te houden, soms 3 of 4 per dag.
Nee, ik geloof dat het meer te maken heeft met het feit dat Santorum als een gek campagne heeft zitten voeren, niet met een media-complot die bepaalde kandidaten zou pushen.
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin