abonnement Unibet Coolblue
pi_108110683
quote:
Thanks.

Komt er een office-versie voor WOA, Ja dus, dat zou is een enorm voordeel zijn van windows tov al 't andere op tablets. Terecht dat google een beetje zenuwachtig wordt, ziet er prima uit (zeker als 't volledig compatible is met 'alles' wat je op je desktop gebruikt).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:17:20 #227
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108110899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cool. Maar werkt dat wel met een standard tablet? (let's say een Ainol Novo 7 bijvoorbeeld)
In feite dus meerdere tablets in een. (ik sta ingelogd met HTC Desire (custom Rom: Runnymede) en die zegt dat het gratis is? :? ) Die moet ik onthouden voor als er een tablet met 9/10" IPS scherm, 1GB RAM, nieuwe processor en geld komt...
Anders kijk je op YouTube of Google en zoek je naar reviews. Ik heb het ook maar op internet gevonden.
pi_108121882
Hallo

Ik ben mij aan het verdiepen in de aanschaf van een tablet. Heb een Samsung Galaxcy als telefoon dus wil graag een Anroid. De prijzen van de Chineese tablets spreken me als NL erg aan ;). Ik wil er vooral films mee kijken in de trein, boeken lezen als e-reader en surfen met Wifi.

Nu is mijn vraag wat is een goede chineese betaalbare optie? Zelf heb ik deze gevonden: http://www.pandawill.com/(...)era-hdmi-p55274.html

Nu ben ik benieuwd of, naast of het een goede keuze is het een meerwaarde is om hem hier te bestellen: http://androidtablets4u.n(...)inchtablets/a10.html

Hoe moeilijk is het voor iemand die er geen ervaring mee heeft om zelf de stappen van China naar NL te maken en bijvoorbeeld de market werkbaar te krijgen? En daarnaast wat zijn de kosten bij Douane als invoerrechten e.d. wat is m.a.w. de werkelijke prijs als ik hem via Pandawill bestel.
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:07:22 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_108122207
Neem gewoon die van RobertNL over (mits 'ie 'em nog heeft). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:36:57 #230
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108123057
DealExtreme een optie?

let wel, de kwaliteit van china, is natuurlijk wel aanzieenlijk lager dan in NL. Dit merk je vooral in het dagelijks gebruik.

waarom kijk je niet bij Archos? Redelijk betaalbaar en kwalitatief best aardig, al heb ik weinig ervaring met andere tablets.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:44:52 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_108123303
;( DealExtreme... En dan ook nog voor tablets die ok zijn? :P
Eerder Pandawill, Merimobiles of Chinagrabber of iets in die trant. Of gewoon Aliexpress natuurlijk. :Y

En de kwaliteit verschilt enorm met de tijden dat het 63-euro-ding populair was. Schermen zijn beter en vaak niet meer resistief en van goede kwaliteit en resolutie (zelfs IPS-schermen). De formfactor en bouw zelf kruipt steeds meer richting de westerse tablets. De internals worden massageproduceerd en goedkoop, zonder echt veel te hoeven laten schieten. Vaak geen 3G en bluetooth ingebouwd, maar bijvoorbeeld qua RAM en (grafische) processor-vermogen niets te klagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:28:14 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108126819
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:44 schreef shiznuts het volgende:
;( DealExtreme... En dan ook nog voor tablets die ok zijn? :P
Eerder Pandawill, Merimobiles of Chinagrabber of iets in die trant. Of gewoon Aliexpress natuurlijk. :Y

En de kwaliteit verschilt enorm met de tijden dat het 63-euro-ding populair was. Schermen zijn beter en vaak niet meer resistief en van goede kwaliteit en resolutie (zelfs IPS-schermen). De formfactor en bouw zelf kruipt steeds meer richting de westerse tablets. De internals worden massageproduceerd en goedkoop, zonder echt veel te hoeven laten schieten. Vaak geen 3G en bluetooth ingebouwd, maar bijvoorbeeld qua RAM en (grafische) processor-vermogen niets te klagen.
Vind de china tablets wel te vergelijken met archos, je mist inderdaad BT, maar thats it.
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
Neem gewoon die van RobertNL over (mits 'ie 'em nog heeft). :P
Hij is inderdaad nog aanwezig ;) Top tablet, maar winnen van mijn TF doet hij nog niet :P Morgen maar eens afstoffen en richting V&A ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108143965
Wat heeft de TF beter in jouw optiek? En wat moet je voor de ainol hebben ;)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  zondag 19 februari 2012 @ 14:52:18 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108148943
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:22 schreef secondant het volgende:
Wat heeft de TF beter in jouw optiek? En wat moet je voor de ainol hebben ;)
Groter scherm, tobo, 7'' is te klein om aantekeningen te maken tijdens het college. Tevens loopt alles net wat soepeler, maar er zit dan ook een verschil in prijs ;)

In de trein is 7'' dan wel weer fijn (als je staat) aangezien het lichter en kleiner is en PDF/word/internt lezen gaat prima.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108150058
Klote! Mijn zus komt net boven met mijn tablet met de volgende melding in het scherm:



Ze zij dat ze hem alleen maar aan had gezet. Ik gebruik verder geen encryptie (behalve een patroon als welkomstscherm), dus ik vind het nogal vaag.

Nja, na het resetten heb ik dus weer een geheel kale tablet zonder apps en instellingen. :(

Ik hoop dat ik nog wat instellingen via Google kan terugzetten. Heb nog een oude back-up van mijn apps, maar het kost toch weer veel tijd om alles zoals vanouds te krijgen.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:06:46 #236
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_108183144
Bij mij was het zo dat op Android 4.0, na inloggen met mijn Google account, bijna alles teruggezet werd (heb een telefoon en tablet met 4.0 en op mijn telefoon had ik alles al ingesteld voordat ik 4.0 op mijn tablet had). Apps, instellingen en foto's werden er vanuit mijn Google account weer opgezet. Alleen een aantal documenten had ik er niet meer op maar dat was geen probleem.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 20 februari 2012 @ 13:29:36 #237
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108183864
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote! Mijn zus komt net boven met mijn tablet met de volgende melding in het scherm:

[ afbeelding ]

Ze zij dat ze hem alleen maar aan had gezet. Ik gebruik verder geen encryptie (behalve een patroon als welkomstscherm), dus ik vind het nogal vaag.

Nja, na het resetten heb ik dus weer een geheel kale tablet zonder apps en instellingen. :(

Ik hoop dat ik nog wat instellingen via Google kan terugzetten. Heb nog een oude back-up van mijn apps, maar het kost toch weer veel tijd om alles zoals vanouds te krijgen.
Kun je je tablet niet via de recovery modus aan je computer hangen via USB en vervolgens benaderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door n00b13 op 20-02-2012 13:30:06 (niet telefoon, maar tablet ;-)) ]
pi_108196177
Even een paar pagina's gelezen.
Maar wat is nu het 'koopje' van dit moment?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_108196291
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Devolution het volgende:
Bij mij was het zo dat op Android 4.0, na inloggen met mijn Google account, bijna alles teruggezet werd (heb een telefoon en tablet met 4.0 en op mijn telefoon had ik alles al ingesteld voordat ik 4.0 op mijn tablet had). Apps, instellingen en foto's werden er vanuit mijn Google account weer opgezet. Alleen een aantal documenten had ik er niet meer op maar dat was geen probleem.
Bij mijn heeft Google helaas alleen de instellingen van alle apps bewaard. Mja, het is toch nog iets!

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Kun je je tablet niet via de recovery modus aan je computer hangen via USB en vervolgens benaderen?
Misschien was dat een optie, alleen ben ik er dan nu al te laat mee. :P
  maandag 20 februari 2012 @ 19:54:33 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108199283
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef Miniem het volgende:
Even een paar pagina's gelezen.
Maar wat is nu het 'koopje' van dit moment?
Wat wil je?
Teclast A15 (9.7'') maar helaas minder goede firmware support
Ainol: Aurora, IPS scherm of de ELF met een gewoon scherm (wel 1024x600)
Onda (lijkt het zeflde als de Teclast A10).
Cube, schijnen ook mooie tablets te zijn voor de prijs.

Vanavond even RADAR kijken, daar gaan ze het hebben over de beste tablet voor onder de 200 euro (zal wel geen China tabs vergeleken worden)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108200160
quote:
0s.gif [b]Op maandag 20 februari 2012 19:54 schreef
Vanavond even RADAR kijken, daar gaan ze het hebben over de beste tablet voor onder de 200 euro (zal wel geen China tabs vergeleken worden)
Goeie tip. Al weet ik 100% zeker dat ze daar van die ¤69-150 dingen van de Kruidvat e.d. 'testen' wat Chinese tablets beginnen zij écht niet aan.
Vervolgens is de conclusie dat deze tablets niet goed zijn en dat mensen beter een iPad kunnen halen. Tja, dan kan ik je zo ook wel vertellen. :')
  maandag 20 februari 2012 @ 20:18:49 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108200548
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Goeie tip. Al weet ik 100% zeker dat ze daar van die ¤69-150 dingen van de Kruidvat e.d. 'testen' wat Chinese tablets beginnen zij écht niet aan.
Vervolgens is de conclusie dat deze tablets niet goed zijn en dat mensen beter een iPad kunnen halen. Tja, dan kan ik je zo ook wel vertellen. :')
Daarom ga ik alleen al kijken. Denk dat de conclusie is dat die dingen van 100 euro tegenwoordig best redelijk zijn (InterT), daarnaast voor onder de 200 euro: Archos ;)
Maar dat voor het echte werk een duurdere tablet moet worden aangeschaft (een ipad ofzo)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108209189
Ik overweeg ook een tablet te kopen. Ben echter nogal een zuinige jongen... en dus ook erg nieuwsgierig naar de vervangbaarheid van de batterij. Kan de batterij van de Zenithink C91 en de Ainol Novo Aurora vervangen worden?
  maandag 20 februari 2012 @ 23:15:21 #244
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108210237
En wat zeiden ze bij Radar?
pi_108210366
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef n00b13 het volgende:
En wat zeiden ze bij Radar?
Ik ga nu hier kijken. :)
  maandag 20 februari 2012 @ 23:27:36 #246
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108210797
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik ga nu hier kijken. :)
je kan de uitslag gewoon lezen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108211276
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef n00b13 het volgende:

[..]

je kan de uitslag gewoon lezen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar de video kijken is vaak interessanter; kun je bijvoorbeeld al uithalen hoe ze de test in zijn gegaan.

Maar ik vond de test eigenlijk best achterhaald. Die tablets zijn al lang te koop (én dus verouderd).
En ook de echte instappers die voor NL-prijzen worden verkocht.

Als de tablets rechtstreeks uit China hadden gehaald (zoals de Ainol Elf, Momo V99 e.d. welk mij ook erg leuke tablets lijken) hadden ze al wat positiever over geweest.
Maar goed, je gaat als vér doorgaande consumentenprogramma geen tablets aanraden die je uit China moet halen, waar je eventuele extra kosten voor moet betalen e.d.

De nieuwste processor is toch de A10, maar ik ben verward met al die namen. Ik dacht dat de Cortex A10 de beste/nieuwste van dit moment was, maar vervolgens heb je ook benamingen als Allwiner A10 - Cortex A processor. Beetje confusing :@ ...
pi_108213488
Vrij waardeloze test inderdaad, met absoluut geen relevante informatie voor mensen die op zoek zijn naar een echt goede tablet.

Ik ben zelf op zoek naar een snel 7" tablet met bij voorkeur de volgende kenmerken:

- IPS scherm met behoorlijke resolutie (dus minstens 1024 pixels in de breedte)
- Beetje recente dualcore processor
- Android 3.0 of hoger, bij voorkeur ICS

Camera's boeien mij niet, en het hoeft echt niet zo goedkoop mogelijk. Maar wel goedkoper dan de 7.7" Galaxy Tab. De 7" Asus zou eigenlijk perfect zijn, maar ik heb geen idee wanneer die uitkomt.

Heeft iemand een suggestie?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:41:01 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_108235475
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klopt, maar de video kijken is vaak interessanter; kun je bijvoorbeeld al uithalen hoe ze de test in zijn gegaan.

Maar ik vond de test eigenlijk best achterhaald. Die tablets zijn al lang te koop (én dus verouderd).
En ook de echte instappers die voor NL-prijzen worden verkocht.

Als de tablets rechtstreeks uit China hadden gehaald (zoals de Ainol Elf, Momo V99 e.d. welk mij ook erg leuke tablets lijken) hadden ze al wat positiever over geweest.
Maar goed, je gaat als vér doorgaande consumentenprogramma geen tablets aanraden die je uit China moet halen, waar je eventuele extra kosten voor moet betalen e.d.

De nieuwste processor is toch de A10, maar ik ben verward met al die namen. Ik dacht dat de Cortex A10 de beste/nieuwste van dit moment was, maar vervolgens heb je ook benamingen als Allwiner A10 - Cortex A processor. Beetje confusing :@ ...
A10 is een type naam van het merk allwinner ;) en het is een Cortex A8 processor. De naam is dus enigszins misleidend.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vrij waardeloze test inderdaad, met absoluut geen relevante informatie voor mensen die op zoek zijn naar een echt goede tablet.
Ook ''hij geeft alleen mobile sites weer'' :') Dat is gewoon een instelling muts!
quote:
Ik ben zelf op zoek naar een snel 7" tablet met bij voorkeur de volgende kenmerken:

- IPS scherm met behoorlijke resolutie (dus minstens 1024 pixels in de breedte)
- Beetje recente dualcore processor
- Android 3.0 of hoger, bij voorkeur ICS

Camera's boeien mij niet, en het hoeft echt niet zo goedkoop mogelijk. Maar wel goedkoper dan de 7.7" Galaxy Tab. De 7" Asus zou eigenlijk perfect zijn, maar ik heb geen idee wanneer die uitkomt.

Heeft iemand een suggestie?
Dualcore 7'' is er niet/weinig
Je zou kunnen kijken bij Ainol Aurora , Onda (?), Cube (?) en Bmorn V99. Dan heb je voor 150 euro eerst een oplossing tot de 7'' met dualcore voor een betaalbare prijs te krijgen zijn.

De meeste van bovenstaande tablets draaien redelijk op ICS (beta firmware), en hebben door de combo processor + GPU een goede preformance ;). Zelf zou ik wel voor de allwinner versie gaan sommige van bovenstaande tablets hebben een rockchip die een mindere GPU heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef Tarski het volgende:
Ik overweeg ook een tablet te kopen. Ben echter nogal een zuinige jongen... en dus ook erg nieuwsgierig naar de vervangbaarheid van de batterij. Kan de batterij van de Zenithink C91 en de Ainol Novo Aurora vervangen worden?
Nee dit kan niet, je zou evt een extra battery pack kunnen kopen?
Wirstech (en Onda?) hebben tablets met een batterij die vervangen kan worden ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_108236514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:41 schreef RobertNL het volgende:

Dualcore 7'' is er niet/weinig
Je zou kunnen kijken bij Ainol Aurora , Onda (?), Cube (?) en Bmorn V99. Dan heb je voor 150 euro eerst een oplossing tot de 7'' met dualcore voor een betaalbare prijs te krijgen zijn.
Dat vind ik zonde, dan wacht ik liever tot er wel een tablet is die doet wat ik wil. Ik wil er ook best wat meer voor betalen. De adviesprijs van 200-250 euro die Asus noemde, heb ik er wel voor over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')