Live timing heeft meestal wat vertraging.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En op de website is hij nog niet aangekomen...
Hammehquote:
belgenquote:
nu live op eurosportquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Compoantje het volgende:
Oh kut. Dit is er inderdaad ook weer op. Hoelaat ook alweer? Weet iemand dat uit z'n hoofd?
Nu live op Eurosportquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Compoantje het volgende:
Oh kut. Dit is er inderdaad ook weer op. Hoelaat ook alweer? Weet iemand dat uit z'n hoofd?
Netjes dat hij dan op 5minuten na 2e geworden is. Maar zijn auto lijkt op deze proef ook retecomfortabel als ik op de beelden afga, dus hij kan wss flink planken nu.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu live op Eurosport
Gordon dus een platte band.
Het is zo te zien inderdaad een lekkere plankgas etappe, iets wat de Hummer natuurlijk erg goed ligt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Netjes dat hij dan op 5minuten na 2e geworden is. Maar zijn auto lijkt op deze proef ook retecomfortabel als ik op de beelden afga, dus hij kan wss flink planken nu.
idd wou het net meldenquote:
zou goed kunnen staat nu 5de . maar het laatste stuk was erg snelquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Gaat naar top 3 al denk ik...
Ok, ik dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat er gisteravond geen beelden waren.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Waren er gisteren ook... ben benieuw of ze nu wel interviews hebben...
quote:Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Website unreachable
This website is temporarily unreachable for the general audience. Are you the owner or webmaster of this website? Please contact support@antagonist.nl
Nu al de bandbreedte van januari verbruikt?quote:Website onbereikbaar
Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Website unreachable
This website is temporarily unreachable for the general audience. Are you the owner or webmaster of this website? Please contact support@antagonist.nl
Heb hem in de OP gezetquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor live timing kan je ook hier heen http://gaps.dakar.com/2012/dakar/stage-02/aso/ukie.php
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef theclansman het volgende:
krijgen we nu het zelfde als gister ? darts eindeloos door laten gaan ten koste van dakar
Ik had het nog voorspeld. Beetje kansloos dat RTL gewoon weer zo faalt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef theclansman het volgende:
krijgen we nu het zelfde als gister ? darts eindeloos door laten gaan ten koste van dakar
Eurosportplayer.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt de Dakar uitzending nog gestreamed ergens? De darts worden dit ook dus waarom de Dakar dan niet?
Ah oke... ik had meer op een aanbieding vanaf nul euro gehoopt, ik bedoelde ook vooral de uitzending op rtl 7, tegelijk met de uitzending op tvquote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eurosportplayer.nl
Heb zelf voor 4,90 een abootje genomen voor de maand, zodat we 't hier in het VK kunnen kijken
Over all bedoel je? Of heb je ergens nog binnenkomsttijden gezien?quote:
dat word dus 00.00quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Hammer20 het volgende:
Op rtlgp.nl staat dat de uitzending van vandaag pas om 23:00 begint
Kijk op meerdere sites... van deze proef...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over all bedoel je? Of heb je ergens nog binnenkomsttijden gezien?
het zijn al oude mannen hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef SwiffMeister het volgende:
WTF?! Nou gaan ze toch weer verder met die pijltjes ?!
Sinds wanneer heeft een kroegsport een pauze nodig :S ?
Commercie niet snappen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef SwiffMeister het volgende:
WTF?! Nou gaan ze toch weer verder met die pijltjes ?!
Sinds wanneer heeft een kroegsport een pauze nodig :S ?
denk dat het wel een behoorlijk wespje geweest isquote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Een Dakar bikkel zijn en dan geveld worden door een weps
Ja, dat was een flink ei op z'n hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef theclansman het volgende:
[..]
denk dat het wel een behoorlijk wespje geweest is
En ze blaffon ook...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef theclansman het volgende:
in de dakar zijn de wespen zo groot als honden
Zgn. woefspenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef theclansman het volgende:
in de dakar zijn de wespen zo groot als honden
Ja, dat is ook echt niet te hárden! ik las het net op die twitterfeedquote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Bij de rooy was het 50 graden in de cabine... dat is ook afzien...
En dan opbellen naar Mitsubishi ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De TomTom uit je hoofd leren.
2 dikke kerels met overhemden vol kleine plaatjes van sponsors vs meer dan 100 motoren, autos en vrachtwagens die extra groot zijn uitgevoerd om nòg meer en grotere stickers te kunnen plakken van sponsorenquote:
Haha, exact mijn woordenquote:
het is een lelijk ding, maar goed, hij gaat er wel hard meequote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Retro hoor, die wagen van De Rooy
De kleur, de vorm, zo ontzettend lelijk, maar dat geeft 't ook z'n charme, en vooral inderdaad omdat hij er flink mee weet te blazen...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een lelijk ding, maar goed, hij gaat er wel hard mee
Oldskool Dakar, toen de motorhelden het nog gewoon op een Yammie XT dedenquote:
Wat is trouwens de regel met die quads waar zoveel gezeik mee is? Dingen moeten standaard zijn ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oldskool Dakar, toen de motorhelden het nog gewoon op een Yammie XT deden
Ik zag vanmiddag wel een helikopterbeeld voorbijkomen van een paar minuten waarbij je vooral de onderkant van de helikopter zag.. ik denk dat dáár de Trucks gefilmd hadden moeten wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat was het al? Weer 12 seconde trucks
Geen idee, de afgekeurde quads schenen zodanig gemodificeerd te zijn dat ze buiten de reglementen vielen.. het hoe en wat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat is trouwens de regel met die quads waar zoveel gezeik mee is? Dingen moeten standaard zijn ofzo?
Jaja, de autodroprijder van het jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Vraag me af of ze bij rtl nog wat fatsoenlijks uit gaan zenden over dakar...
die namen zijn gewoon uitgekozen om de autosportliefhebber te pestenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef Weetjijeennaam het volgende:
Zeik op met je darts (Lewis en Hamilton haha)
He, dit is 't dakar topic, no homo!quote:
Dat tsjikkie van die ene dartert was daarstraks in een interview; doettie goed (voor een engels wicht)quote:
ik heb het over die darters en die lui van de programmering bij rtl.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
He, dit is 't dakar topic, no homo!
Ziet er uit als 40+quote:
Ja en over wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Dekatria het volgende:
Anders ga je nog even rustig lopen ouwehoeren als je al 70 minuten bent uitgelopen
quote:
Gewoon een Landcruiser of Hilux kopen uit de jaren 80, wat vrienden inpakken en gas erop!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik een keer een Amsterdam - Dakar challenge ofzoiets doen, ooit, later *droom*
Met de motor natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Gewoon een Landcruiser of Hilux kopen uit de jaren 80, wat vrienden inpakken en gas erop!
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef SwiffMeister het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)erhoeven_woedend.xml
Wat een prutser zeg!
Op de motor zeker?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik een keer een Amsterdam - Dakar challenge ofzoiets doen, ooit, later *droom*
Hehe, anders ik wel . Nu nog die miljoenen winnen om een competitieve auto op te bouwen en de ervaring op te doen om internationale rally's te winnenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik een keer een Amsterdam - Dakar challenge ofzoiets doen, ooit, later *droom*
Godsamme zeg!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet goed en is ronduit gevaarlijk zeg ...
Pardon?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Dooie gevallen... toch wel lullig... haha
Quote uit interview zojuist @ RTL afgezien van de 'haha' danquote:
Mijn reactie was dan ook vooral op de 'haha', maar wist niet dat 't een quote wasquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Quote uit interview zojuist @ RTL afgezien van de 'haha' dan
Die haha was dan waarschijnlijk weer gericht op de nuchtere reactie 'toch lullig.'quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook vooral op de 'haha'
Motorbloempje heeft geen RTL7, want woont niet in Nederlandquote:
Maatje van me deed de classicquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik een keer een Amsterdam - Dakar challenge ofzoiets doen, ooit, later *droom*
Jawel. Ik herinner me etappes waarbij iemand later moest starten omdat hij verplicht medisch onderzocht moest worden voor de start.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht even dat je 't grappig vond
Maar wat ik me nog steeds afvraag is de volgorde van de dood van Boero:
1. gevallen --> hartaanval
2. hartaanval --> gevallen
Is wat onduidelijk en ondergaan ze geen medische keuring vooraf aan de race?
Ken ik jaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maatje van me deed de classic
http://www.robgoesdakar.nl/
Check ook de foto's; de motor waarmee je hem rijdt kan bij het grofvuil na de reisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ken ik ja
Sowieso eerst onze wereldreis, en dan is 't geld op en moet er weer gespaard worden. Maar we slaan tijdens die reis Afrika over en kunnen daar dan weer een apart projectje van maken tenminste, dat is de bedoeling!
Zonde had 't 'm erg gegund (net als iedereen overigens hoor..) om de eindstreep te halen. Sympathieke man!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nnie+van+Deijne.aspx
Hij rijdt van allesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Hee ik lees daar wat over de Transanatolia rally. Heeft de eigenaar van mijn stagebedrijf ook aan meegedaan in de organisatie geloof ik
Oh daar dus geen 450cc restrictie als bij de Dakar? Wat zijn dat trouwens voor regelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij rijdt van alles
Op zijn huidige Twin zitten volgens mij nog onderdelen van mijn oude
Nee, daar mag je rijden wat je wilt, in de huidige Dakar vonden ze het te hard gaan, vandaar de downgrade.. da's ook de reden dat diverse fabrieksteams ermee wilden gaan stoppen vorig jaar..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh daar dus geen 450cc restrictie als bij de Dakar? Wat zijn dat trouwens voor regels
Doet me denken aan de verandering van de regels in de jaren 80 na de Groep B klasse rallywagens in het WRC - daar werd ook alles aan banden gelegd na een reeks dodelijke ongelukken .Wel übergeile bolides toentertijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar mag je rijden wat je wilt, in de huidige Dakar vonden ze het te hard gaan, vandaar de downgrade.. da's ook de reden dat diverse fabrieksteams ermee wilden gaan stoppen vorig jaar..
Volgend jaar 140km/uquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Trucks mogen volgens mij ook elk jaar minder hard
Sowieso zijn er best veel rally's in Dakar stijl geloof ik. Alleen hoor je er in Nederland vrij weinig over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar mag je rijden wat je wilt, in de huidige Dakar vonden ze het te hard gaan, vandaar de downgrade.. da's ook de reden dat diverse fabrieksteams ermee wilden gaan stoppen vorig jaar..
quote:
Good ol' days iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me denken aan de verandering van de regels in de jaren 80 na de Groep B klasse rallywagens in het WRC - daar werd ook alles aan banden gelegd na een reeks dodelijke ongelukken .Wel übergeile bolides toentertijd
Jep.. waar de Rooy ooit 200+ deed in de Twin DAF, wordt ook dat de nek omgedraaid.. echt jammerquote:
Als je op de goede site's kijkt is er zat over te vinden, maar er zijn sowieso veel Dakar- achtige rally's, als je een beetje richting oost-europa gaat is er zat te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso zijn er best veel rally's in Dakar stijl geloof ik. Alleen hoor je er in Nederland vrij weinig over.
Vrachtwagens zijn al begrenst op 160 toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Jep.. waar de Rooy ooit 200+ deed in de Twin DAF, wordt ook dat de nek omgedraaid.. echt jammer
Als ik die beelden terug zie moet dat zo geniaal lomp zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Moet hem toch ff posten
Volle bak met 200km/h een Peugeotje inhalen midden in de woestijn.
Jammer van het ongeluk anders was Jan eerste geworden in het algemeen klassement èn bij de vrachtwagens.
Zie ook al dat de deelnamekosten van de Heroes Legend een stuk aantrekkelijker zijn dan die van de Dakarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Good ol' days idd
[..]
Jep.. waar de Rooy ooit 200+ deed in de Twin DAF, wordt ook dat de nek omgedraaid.. echt jammer
[..]
Als je op de goede site's kijkt is er zat over te vinden, maar er zijn sowieso veel Dakar- achtige rally's, als je een beetje richting oost-europa gaat is er zat te doen
150 dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Vrachtwagens zijn al begrenst op 160 toch?
Hij was overall inclusief de afschrijving van de motor volgens mij rond de 30 - 35K kwijt.. en dan reed hij nog vanuit een kist, dus zelf sleutelen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie ook al dat de deelnamekosten van de Heroes Legend een stuk aantrekkelijker zijn dan die van de Dakar
Klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als ik die beelden terug zie moet dat zo geniaal lomp zijn geweest.
Kijk zo'n bedrag is al een stuk aangenamer dan het alleen al aan inschrijving kwijt zijn. Alhoewel ik natuurlijk met een 4x4 zou gaan, dus ook andere kostenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij was overall inclusief de afschrijving van de motor volgens mij rond de 30 - 35K kwijt.. en dan reed hij nog vanuit een kist, dus zelf sleutelen enzo
Lijkt me wel, sowieso al de auto inclusief aanpassingen, veel meer brandstof, meer en grotere onderdelen nodig.. wel wat minder kans op pleisters en gipsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijk zo'n bedrag is al een stuk aangenamer dan het alleen al aan inschrijving kwijt zijn. Alhoewel ik natuurlijk met een 4x4 zou gaan, dus ook andere kosten
En je bent met zijn tweeënquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me wel, sowieso al de auto inclusief aanpassingen, veel meer brandstof, meer en grotere onderdelen nodig.. wel wat minder kans op pleisters en gips
Zoals het hoort! Het rijden zelf is al een ervaring opzich lijkt me. Droom er al een tijd vanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, je bent met veel meer, het wedstrijdelement is bij de classic veel minder aanwezig, dus als je stukken hebt onderweg is er meestal hulp zat; niemand rijdt zomaar iemand die stil staat voorbij
Dromen zijn er om waar te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Het rijden zelf is al een ervaring opzich lijkt me. Droom er al een tijd van
Hopelijk komt het er nog eens van . Eerst maar eens een leuke belastingvrije 4x4 voor alledaags kunnen bekostigenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dromen zijn er om waar te maken
Verschrikkelijk ongeluk maar mooie videoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie ook al dat de deelnamekosten van de Heroes Legend een stuk aantrekkelijker zijn dan die van de Dakar
Dat ging ook echt achterlijk hard. 480 pk in een Peugeot 205quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me denken aan de verandering van de regels in de jaren 80 na de Groep B klasse rallywagens in het WRC - daar werd ook alles aan banden gelegd na een reeks dodelijke ongelukken .Wel übergeile bolides toentertijd
Volgens mij ook ja. Enkele jaren geleden was dit 160, toen 155 en nu alweer minder snel. Straks mogen de vrachtwagens nog maar 80 km/hquote:
De T16quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat ging ook echt achterlijk hard. 480 pk in een Peugeot 205
http://www.omroepbrabant.(...)voor+Van+Deijne.aspxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan het nieuwsbericht op Omroep Brabant niet meer zien, maar Van Deijne is dus exit ivm z'n kapotte motor? Zonde
Er was een probleem met de vonkversterker van zijn Mitsubishi, waardoor van Deijne maandag op moest geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan het nieuwsbericht op Omroep Brabant niet meer zien, maar Van Deijne is dus exit ivm z'n kapotte motor? Zonde
Ja die vind ik ook het beste.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef PeeJay1980 het volgende:
Ik gebruik deze: http://dakar.visser.it/
Ah, ik dacht al dat het iets met "visser" was ja, maar wist het niet meer zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef PeeJay1980 het volgende:
Ik gebruik deze: http://dakar.visser.it/
Dakar --> GMT -3.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nog ff 1 dingetje, wat is het tijdsverschil ook alweer? Eerste motor start om 10:15 zie ik, maar hoe laat is dat in Nederland?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)voor+Van+Deijne.aspx
Helaas...
Ah thanks, nu doet alles 't wel. Straks even een dipmomentje, denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Er was een probleem met de vonkversterker van zijn Mitsubishi, waardoor van Deijne maandag op moest geven.
En hier: [Dakar] Van Deijne en Dollevoet vallen uit
Verhoevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Verhoeven heeft er (weer) vertrouwen in! Voorlopig een 5e tijd op WP1
Nummer tussen haakjes volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef tralalala het volgende:
Verhoeven valt weer terug zo te zien. Je kan niet zien in welke volgorde er is gestart of wel?
Datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als 11e... ze gaan 2 minuten na elkaar volgens mij... hoeft nog niks aan de hand te zijn...
En Lopez... maar dat zit voorlopig wel snor denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een baas Hopen dat hij Faria en Goncalves voor is gebleven nu *duimt*
Goncalves ook!quote:
dat kan niet lang meer duren...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Schijnbaar kunnen ze elk moment bij wp4 zijn...
Ahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Voor motoren is er geen wp4 vandaag...
Mwoah, wat ik de afgelopen jaren zie is dat Knuiman altijd best wel constant is, hij begint meestal rond die plek. De voornaamste reden dat hij doorschuift naar voren, is dat de mannen hoger in het klassement uitvallen of tijdverlies oplopen, terwijl hij heel constant door blijft rijden. In het tweede gedeelte van de rally finisht ie daardoor vaak hoger dan in het begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Knuiman vooralsnog geen positie verloren (28), maar kans is natuurlijk aanwezig dat er nog wat mensen achter hem wat sneller waren. Jammer. Ook Knuiman kan beter!
Van 2 seconden naar 13 minuten verschil die heeft problemen gehad dus.quote:
Dat zijn dan ook geen echte volgers/liefhebbers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef RichardHammond het volgende:
Is er dan helemaal nergens een live stream?
Jammer dat er zo weinig nieuws is over de Dakar, heel veel mensen weten niet eens dat die al van start is gegaan.
Elk jaar zeg ik weer: "ooit doe ik mee".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen echte volgers/liefhebbers.
En lijkt me ook lastig om een evenement als dit live te streamen.
quote:
Transponder kapot?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Wat is er met Francisco Lopez gebeurd?
Mja, dat zeg ik ook elk jaar over de Nijmeegse Vierdaagse. En daar heb je niet eens een ruime ton aan budget voor nodig .quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Elk jaar zeg ik weer: "ooit doe ik mee".
Maar volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om een live stream op te zetten. Zo moeilijk is dat niet. Ik denk dat er te weinig sponsorgelden of afnemers aanwezig zijn. Wel jammer.
Pakt gewoon even bijna 5 minuten op Coma, like a bossquote:
Logisch als Coma ertussenuit is gevallen. Goncalves zit er wel vlak achter trouwens.quote:
Mijn gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef RichardHammond het volgende:
Dat gezeur van Verhoeven over die monteur begin ik wel zat te worden. Zoiets houd je binnen het team en zoiets slinger je niet direct de wereld in voordat je überhaupt de monteur hebt gesproken.
Het was geen 'enkel boutje' welke er vergeten was. Groot gelijk dat hij hier godsgloeiend boos over was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef RichardHammond het volgende:
Dat gezeur van Verhoeven over die monteur begin ik wel zat te worden. Zoiets houd je binnen het team en zoiets slinger je niet direct de wereld in voordat je überhaupt de monteur hebt gesproken.
Maakt in mijn ogen geen bal uit. Ik vind zoiets ongelooflijk onbeschoft en niet van manieren getuigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was geen 'enkel boutje' welke er vergeten was. Groot gelijk dat hij hier godsgloeiend boos over was.
Zo'n fout van de monteur kan hem z'n leven kosten. Terechte klacht dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maakt in mijn ogen geen bal uit. Ik vind zoiets ongelooflijk onbeschoft en niet van manieren getuigen.
En het is een publiek event, klaar. Ben je daar als monteur niet klaar voor, of als wie dan ook niet klaar voor, om te accepteren dat zowel winst als verlies, meesterwerk en blamage worden uitgemeten in de pers, dan kun je beter je niet inschrijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo'n fout van de monteur kan hem z'n leven kosten. Terechte klacht dus.
Mijn vader riep me al. Aj, zag er niet heel goed uit, maar alleen een hersenschudding.quote:
Waren er 2 op rij, verschillende rijders.. eerste maakt een pirouette en stond meteen weer op en ging verder, de 2e ging over de kop.. ik hoorde ook 'gebroken sleutelbeen', dan ben je ook meteen klaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef RichardHammond het volgende:
Of Despres heeft moeite met drinken of hij vindt Red Bull niet lekker. Wat denken jullie?
[..]
Mijn vader riep me al. Aj, zag er niet heel goed uit, maar alleen een hersenschudding.
De tering.. sleutelbeen werd er gezegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |