abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 januari 2012 @ 20:14:40 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107151031
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef June. het volgende:

[..]

Dat risico moet je zeker niet onderschatten. Bovendien is er nog erg weinig informatie wat het doet op de lange termijn voor het kind. Er is niet voor niets een reden dat vrouwen na hun 40ste geen IVF meer mogen ondergaan.
Ik onderschat het ook niet, maar dat is iets anders dan dat een postpubertje voor een ander gaat beslissen dat die ander te oud is om een kind te krijgen.

En dat IVF verhaal is voornamelijk een kosten vs slagingskansen verhaal, en als je voor je 40ste al met het traject bezig was dan lig je er niet ineens uit het vergoedde traject omdat je 40 bent.
Als je het zelf betaalt kom je ook tot een hogere leeftijd in aanmerking, volgens mij ligt die grens in NL op 45.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107152534
okee, en weer ontopic, de nieuwste foto's van Jennifer. Ja? Nee? Ik heb geen idee, maar het artikel zegt van niet




bijbehorende artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)-Justin-Theroux.html
pi_107154245
Hmm hier weer geen buik...weird :? deze foto's zijn recent?
haken is cool
pi_107155877
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef MissN het volgende:
Hmm hier weer geen buik...weird :? deze foto's zijn recent?
foto's van gister of vandaag, dus ja, vrij recent.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:49:28 #230
208890 June.
Seriously?
pi_107156949
Die trui zit redelijk los, haar borsten zie je ook bijna niet. Dus deze foto's zijn echt totaal nietszeggend..
Shine bright like a diamond.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:10:33 #231
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107158358
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik onderschat het ook niet, maar dat is iets anders dan dat een postpubertje voor een ander gaat beslissen dat die ander te oud is om een kind te krijgen.

En dat IVF verhaal is voornamelijk een kosten vs slagingskansen verhaal, en als je voor je 40ste al met het traject bezig was dan lig je er niet ineens uit het vergoedde traject omdat je 40 bent.
Als je het zelf betaalt kom je ook tot een hogere leeftijd in aanmerking, volgens mij ligt die grens in NL op 45.
Ik beslis helemaal niks voor een ander.
Ik zeg alleen wat ík ervan vind.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_107159209
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef June. het volgende:

Er is niet voor niets een reden dat vrouwen na hun 40ste geen IVF meer mogen ondergaan.
In Amerika kan alles :D En elke keer als er een celeb van 40+ voorbij komt is het weer een tweeling, poeh hey _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_107159289
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef kvd het volgende:
okee, en weer ontopic, de nieuwste foto's van Jennifer. Ja? Nee? Ik heb geen idee, maar het artikel zegt van niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

bijbehorende artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)-Justin-Theroux.html
Het zegt me ook helemaal niks, ben benieuwd of het waar is... :)

Overigens moet ik even kwijt dat ik niet begrijp dat ze ooit heeft zitten gillen dat ze zó blij was van haar Friends-kapsel af te zijn, ze loopt altijd met hetzelfde sluike haar... Of zit de scheiding net 2 mm anders? :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_107161392
Ik las wel vandaag, en dan hoop ik niet dat dat in dat artikel staat want daar heb ik dus niet naar gekeken, dat Jennifer een half jaar gaat stoppen met acteren.
Don't you love her madly?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 12:46:31 #235
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_107175439
Op de frontpage:

quote:
Deense prinses Marie bevallen van dochter
Showbizz • Geschreven door Novum/AP op 24-01-2012 @ 11:32

De Deense prinses Marie is dinsdag bevallen van een dochter. De baby weegt bijna drie kilo en is 49 centimeter lang, zo heeft het Deense koningshuis bekendgemaakt.

De 35-jarige prinses en haar kersverse dochter maken het goed. Maries echtgenoot, prins Joachim, was aanwezig tijdens de geboorte. Het meisje, van wie de naam pas bekend wordt gemaakt bij haar doop, is tiende in de lijn van troonopvolging in Denemarken.

Prinses Marie en prins Joachim, de jongere broer van kroonprins Frederik, hebben al een zoon. Henrik Carl Joachim Alain kwam op 4 mei 2009 ter wereld. Joachim heeft bovendien nog twee zoons uit een eerder huwelijk.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_107190569
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het zegt me ook helemaal niks, ben benieuwd of het waar is... :)

Overigens moet ik even kwijt dat ik niet begrijp dat ze ooit heeft zitten gillen dat ze zó blij was van haar Friends-kapsel af te zijn, ze loopt altijd met hetzelfde sluike haar... Of zit de scheiding net 2 mm anders? :Y)
het ligt er maar net aan welk kapsel het friends kapsel is ;) Ze heeft het ook nog een tijdje in meer laagjes en boller gehad
pi_107191207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef kvd het volgende:

[..]

het ligt er maar net aan welk kapsel het friends kapsel is ;) Ze heeft het ook nog een tijdje in meer laagjes en boller gehad
[ afbeelding ]
Ja dat is het kapsel waar ze vanaf wilde. Heel veel vrouwen hebben hun haar toen zo laten knippen. Het was echt heel populair door 'Rachel'.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107201992
ik ga geloof ik geloven dat Angelina zwanger is...

pi_107202081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef kvd het volgende:

[..]

het ligt er maar net aan welk kapsel het friends kapsel is ;) Ze heeft het ook nog een tijdje in meer laagjes en boller gehad
[ afbeelding ]
Ah oke, ik keek Friends nooit, maar dacht dat ze zo'n hele sluike versie bedoelde. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_107202576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef kvd het volgende:
ik ga geloof ik geloven dat Angelina zwanger is...

[ afbeelding ]
Mwa... kan ook de stof zijn. Deze is van een weekje geleden:

pi_107202660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Mwa... kan ook de stof zijn. Deze is van een weekje geleden:

[ afbeelding ]
zo verborg Beyonce het ook de eerste maanden ;)
pi_107202732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:29 schreef kvd het volgende:

[..]

zo verborg Beyonce het ook de eerste maanden ;)
Zou wel leuk zijn, een zevende kind :D
Brad wil een heel elftal las ik laatst, dus they better get going...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:38:03 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107202911
Nou... volgens haar wiki schijnt ze idd zwanger te zijn:
quote:
In januari 2012 werd bekend dat Jolie zwanger is van haar 7de kind.
De bron zou shownieuws van 18 januari zijn... hebben we dus helemaal gemist :D

quote:
Jolie zwanger van zevende kind´


Tijdens de Golden Globes was bij Angelina Jolie nog geen bol buikje te zien, maar bronnen vertellen aan het Amerikaanse tijdschrift Ok! dat de actrice toch echt zwanger is.

‘Ze is bijna drie maanden in verwachting. Het is niet iets wat ze officieel wil bekendmaken, maar ze is wel op het punt gekomen dat ze het aan een select clubje vertelt.’

Een ander voegt toe dat de vriendin van Brad Pitt geniet van elk moment. ‘Ze is wel misselijk in de ochtend, maar ze zegt dat dat het allemaal waard is.’ Eerder vertelde de actrice al dat ze het heerlijk vindt om zwanger te zijn. ‘Je voelt je meer vrouw dan je ooit hebt gevoeld.’

Het gezin Jolie-Pitt bestaat momenteel uit zes kinderen, maar onlangs zei de actrice nog dat ze zomaar weer zwanger zou kunnen worden. Maddox, Pax en Zahara zijn geadopteerd. Shiloh en tweeling Knox en Vivienne zijn de biologische kinderen van het acteurskoppel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107202980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
Nou... volgens haar wiki schijnt ze idd zwanger te zijn:

[..]

De bron zou shownieuws van 18 januari zijn... hebben we dus helemaal gemist :D
Ik geloof Shownieuws echt niet. Pas als ik het op X17, Perez, People of TMZ heb gelezen is het waar :D
pi_107202994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
Nou... volgens haar wiki schijnt ze idd zwanger te zijn:

[..]

De bron zou shownieuws van 18 januari zijn... hebben we dus helemaal gemist :D

[..]

Pfff, shownieuws heeft het van hier, en hier hebben we het weer van (geen idee waarvan eigenlijk), maar hier werd het eerder vermeld ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:42:59 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107203065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik geloof Shownieuws echt niet. Pas als ik het op X17, Perez, People of TMZ heb gelezen is het waar :D
Ik zie net ook dat het hier ook al stond.
En als het op FOK! staat dan is het waar natuurlijk ;)

Maar opvallend dat ze zo'n zwangerschapsmelding klakkeloos op haar wiki hebben gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107213066
1 ding wat zeker is, is dat ze wel wat meer moet gaan eten als ze zwanger is ;(
haken is cool
pi_107219973
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het zegt me ook helemaal niks, ben benieuwd of het waar is... :)

Overigens moet ik even kwijt dat ik niet begrijp dat ze ooit heeft zitten gillen dat ze zó blij was van haar Friends-kapsel af te zijn, ze loopt altijd met hetzelfde sluike haar... Of zit de scheiding net 2 mm anders? :Y)
ik ken haar ook niet anders als met dit kapsel :') dat ze een keer een kleurtje erdoor heen gooit :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:20:10 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107221309
Ik vind de formulering niet kloppen, ze is zwanger van haar vierde kind. Van haar andere kinderen is ze nooit zwanger geweest.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:23:35 #250
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_107221451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de formulering niet kloppen, ze is zwanger van haar vierde kind. Van haar andere kinderen is ze nooit zwanger geweest.
Ze is voor de vierde keer zwanger, en wel van haar zevende kind. Dus zwanger van haar zevende kind :) (Want de geadopteerde kinderen zijn net zo goed haar kinderen, ook al is ze daar niet zwanger van geweest)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')