abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 januari 2012 @ 14:35:53 #1
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311278


World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Signature. Punt.
pi_106311372
Zorg alleen wel voor een snelle verbinding.. M´n pa heeft met zijn 2mb internet er twee dagen over gedaan om m binnen te halen :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:45:55 #3
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311678
Met torrent gaat sneller.
Signature. Punt.
pi_106311791
Heb het ff gespeeld, op zich wel geinig...

alleen: speel het niet als je niet bereid bent om er in het begin veel tijd in te steken om te levelen.. je bent zo kaduuk en kun je weer een kwartier wachten omdat de ronde dan pas afloopt..
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:51:51 #5
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106311919
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef -AnneX- het volgende:
Heb het ff gespeeld, op zich wel geinig...

alleen: speel het niet als je niet bereid bent om er in het begin veel tijd in te steken om te levelen.. je bent zo kaduuk en kun je weer een kwartier wachten omdat de ronde dan pas afloopt..
Dat valt best mee :)

Je kunt ook met weinig tijd veel plezier hieraan hebben, het duurt alleen langer voordat je betere onderdelen en tanks hebt.

En als je dood gaat, kun je natuurlijk ook het gevecht verlaten (dit kost je geen credits of experience) en met een andere tank een battle gaan doen.
Signature. Punt.
pi_106313039
Ik speel nu overigens op de testserver :P Franse tanks testen met gratis goud en dubbel zo hard oplopende xp :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:41:27 #7
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106313654
Ik had mijn account één dag te laat aangemaakt om te kunnen testen. :(
Signature. Punt.
pi_106321950
Op verzoek weer open.

[ Bericht 83% gewijzigd door STING op 02-01-2012 22:46:07 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:55:59 #9
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106447276
Update 7.1 is gekomen!

Franse tanks zitten erin!
Signature. Punt.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:37:07 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106464685
WoT op E3


Goede promotie van een echt goed spel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:49:01 #11
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106483338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef popolon het volgende:
WoT op E3


Goede promotie van een echt goed spel.
Mooi filmpje! :D

Ik zal even de OP aanpassen, om een stukje te schrijven over de Franse tanks.
Signature. Punt.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:17:05 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106484674
Ik heb nu dit in m'n garage:

PzKpfw II Luchs, M2 Light Tank, Marder II, VK 1602 Leopard , M3 Stuart, M22 Locust, Hetzer, M5 Stuart en de MkVII Tetrarch.

Tot nu toe vind ik de Luchs, elite met crew 100%, het leukst om te spelen. De TD's bevallen me ook zeer.

M'n hit ratio is 38%, niet best maar vooral omdat ik de eerste aan het 'diamond hunting' was. Wist ik veel. :')

Goede link dit, Tank Tech Tree:

http://www.wotdb.info/

[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 06-01-2012 15:50:01 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:10:46 #13
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106492213
Nice. :D

Ik vond de Luchs ook een erg leuke tank, maar alleen als je zelf de hoogste tier bent, want ik haat scouten :P

Nu heb ik de IS-3 (ik ga voor een IS-7), een Type 59 en de Tetrach.

Als je het nog niet wist; als je de bonuscode "NEWYEAREU" invoert, krijg je deze tier 2 Russische tank gratis, inclusief een vrije slot.
Signature. Punt.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:53:00 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_106727691
Hit ratio nu op 40%, het gaat de betere kant op. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:48:37 #15
365136 The_Dutch_Devil
"Working as intended"
pi_106740281
40%? :o

Ik zit nu op 72% en dan is het met de Tiger h en King Tiger zo'n 80% geloof ik. ;) Maarja de lagere tiers, en voornamelijk Duitse zijn echte hit-ratio killers, die zijn zo onnauwkeurig. En dan helemaal met de onervaren bemanning wordt vaak raak schieten een kunst. :P
pi_107322169
Ik wilde gaan kijken of ik misschien een premium account wil. Klik ik daar op in het spel is de pagina niet beschikbaar. Al een paar dagen niet. :(
History became legend, legend became myth.
pi_107322578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:38 schreef valek het volgende:
Ik wilde gaan kijken of ik misschien een premium account wil. Klik ik daar op in het spel is de pagina niet beschikbaar. Al een paar dagen niet. :(
Ik heb net gekeken doet het gewoon hoor
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107322632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:10 schreef MadoRS het volgende:
Nice. :D

Ik vond de Luchs ook een erg leuke tank, maar alleen als je zelf de hoogste tier bent, want ik haat scouten :P

Nu heb ik de IS-3 (ik ga voor een IS-7), een Type 59 en de Tetrach.

Als je het nog niet wist; als je de bonuscode "NEWYEAREU" invoert, krijg je deze tier 2 Russische tank gratis, inclusief een vrije slot.
OMG een deux chevaux tank whahahahah
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107322893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:59 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Ik heb net gekeken doet het gewoon hoor
Ingame kun je klikken op get gold. Ik krijg dan te zien dat de pagina niet klopt. Welke link gebruik jij?
History became legend, legend became myth.
pi_107322956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef valek het volgende:

[..]

Ingame kun je klikken op get gold. Ik krijg dan te zien dat de pagina niet klopt. Welke link gebruik jij?
https://worldoftanks.eu/personal/payment/
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107323216
quote:
Die werkt wel en ingame werkt het ook ineens. Heel vreemd, maar bedankt.
History became legend, legend became myth.
pi_107323250
Goud gekocht is het nog niet toegevoegd. Duurt dat lang voor dat toegevoegd is?
History became legend, legend became myth.
pi_107323292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:28 schreef valek het volgende:
Goud gekocht is het nog niet toegevoegd. Duurt dat lang voor dat toegevoegd is?
Kan een paar minuutjes duren soms
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107323333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Kan een paar minuutjes duren soms
Ga maar ff douchen. Dan zal het wel toegevoegd zijn. Heb ook helemaal geen geduld.
History became legend, legend became myth.
pi_107325324
Nog steeds niets toegevoegd. Heb ze maar een mailtje gestuurd.
History became legend, legend became myth.
pi_107714052
Via Ideal staat het goud binnen seconden op je account.
pi_107758349
Leuk spel tot tier V, daarna word de grind te zwaar, en zonder premium account verlies je gewoon (bijna) elke ronde XP en Credits.
De Russian bias in het spel, alles wat Russisch is (was?) gewoon overpowered.
Dan heb je nog de artillery :') rij ik daar leuk in mijn E75 rond, artillery schot komt 10 meter van mij vandaan, bestuurder,gunner, loader, en motor allemaal kapot ----> exit game.
Er valt vrij weinig aan artillery te doen je weet ook nooit wanneer je geraakt wordt, als je geraakt wordt ben je gewoon de lul.
Het spotting system :') Tank staat 40 meter voor je gaat die eens onzichtbaar :|W. Spel 2 maand gespeeld en daarna laten liggen. Ze voegen alleen maar content toe en fixen nooit eens bugs. Echt een bagger pay to win spel. En de kosten van het goud zijn ook nog eens te duur.

Iemand die mij 30.000 goud wil kopen :P Kan dan ook meteen de Maus unlocken.
Putin for President _O_
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:35:17 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_107759362
Ik vind 't nog steeds prima te doen, de 7.2 patch ziet er goed uit. :Y Heb nu zo'n 8 tanks waaronder de Lowe (m'n gelddrukmachine), M4/Luchs/KV/JagdPz/VK3001/Grille/Leopard//AMX12t en m'n oude trouwe Marder II.

En arty? Tja, ik wordt bijna nooit geraakt met m'n MT/HT, als je gebruik maakt vd omgeving is het zeker wel te ontwijken. Mits mogelijk.

Leuk scoutrondje:



:P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_107759713
E75 is dan ook wel arty magneet nr 1. Ook omdat de voorkant bijna niet doorheen te komen is.

En Jagdpz IV :

Putin for President _O_
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:51:55 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_107759983
Ja JagdPz moet je door heen helaas. :( Daarna worden de TD's weer leuk. Vond de Marder II en StuG goed te spelen. De Marder III zit in de volgende patch. :9
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_107767459
Ik hoop dat ze de JagdPanzer E-100 met de schuine voorkant in het spel doen.



WoT ontwikkelaars en hun manier om alles niet Russisch ''historisch accuraat'' te maken en alles wat Russisch juist de fantasy erop los te laten; zoals het geval met de E-100 en de Henschel turm. Ze willen zelf deze JagdPanzer E-100 in het spel en ze claimen dat ze gelijk hebben :')
Hallo JagdTiger 2.0 :W

Putin for President _O_
pi_108574520
Ik ben er ook mee begonnen, erg leuk morgen weer verder
pi_108689128
Iemand enig idee wanneer 7.2 beschikbaar is?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:37:30 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108725961
Eindelijk m'n mega gun voor de Panther. O+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_108726446
Ik ga voor de russian mediums. Die bt 7 en a 20 ervoor wat een ramp die twee de t 34 heeft nog steeds armor van niks en die matches waar ik soms in kom -O- :( iemand nog tips
  zondag 15 april 2012 @ 03:51:33 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_110340028
Binnen: Ace Tanker mastery badge voor de Marder II. ^O^

Heb nu ook de Panther II en IS. (+ Lowe, JagdPanther, Grille, T-50, KV, KV-3)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_112775060
Zijn er al mensen bezig met de closed beta van world of planes?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112775613
Had me er wel voor ingeschreven, maar niets meer over gehoord. Schijnt dat de meningen van het spel heel erg uit elkaar liggen. Van wat ik heb gehoord is meerendeels meer negatief dan positief over WoPlanes.
pi_112822764
Ook niets meer gehoord van WOP

Ben nu lekker bezig met de SU-8 op een mooi plekje gaan staan en knallen maar :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_112824384
Ben nu bezig met de pnz 4. Alles geupgrade. Ik kan redelijk meedoen. Ben aan het sparen voor de volgende tank. Weet zo ff niet welke. De volgende tank van de pnz4 in ieder geval. Heerlijk spel.
History became legend, legend became myth.
pi_112824394
Er is geen FOKclan of zo die WOT speelt?
History became legend, legend became myth.
pi_112824410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:54 schreef dikke_donder het volgende:
Had me er wel voor ingeschreven, maar niets meer over gehoord. Schijnt dat de meningen van het spel heel erg uit elkaar liggen. Van wat ik heb gehoord is meerendeels meer negatief dan positief over WoPlanes.
Ik ga eens kijken of ik iets kan regelen met ze, dan kan ik wat keys weggeven op de site.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112824550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:23 schreef valek het volgende:
Er is geen FOKclan of zo die WOT speelt?
FOKclan ken ik niet, maar weet wel dat er een Tweakers clan is. Daar zit ik zelf in als casual speler zijnde
pi_112831766
lol fail laat maar
  zondag 17 juni 2012 @ 20:37:10 #45
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113018222
Bijna bij mijn fel begeerde patton nog 80k XP te gaan :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:39:34 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_113035125
Ben bijna bij mijn JagdTiger. Ik vind de Ferdinand trouwens wel een fijn 'tankje'. :P Ja ik ben meer een 'sit and snipe' speler. Mijn IS-3 gaat niet zo best (win rate 45%) en gek genoeg zit ik dan met de KV-1S op bijna 60%. Maar da's ook meer een medium.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:20:39 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113063601
m8a1 wat een bazentank :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_113370923
Ben weer met het WoT begonnen, alleen ik zit te denken om de Jagdtiger premium te kopen, om weer ¤30 ervoor te betalen houdt mij tegen.

Edit;

Dus de Jagdpanzer E-100 is dus gewoon een Jagdtiger 2.0 :')
Putin for President _O_
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:37:41 #49
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_113744331
Verbaasd me dat de WoT community maar zo klein is hier! Maar goed, speel het dus sinds een aantal weken en bevalt goed :) Beste tank is een Tier V, nl. de Panzer III / IV.

Verder speel ik alleen met de Wehrmacht, maar wel alle soorten, dus speel ook veel met arty en td's.
Wat me opviel is dat je bij 'ze germans' pas relatief laat een heavy tank gaan researchen, bij de andere facties kan dit al veul eerder. Maar maakt op zich niet uit, duitse mediums zijn behoorlijk goed!

Ingame speel ik onder dezelfde naam, voel je vrij om mij toe te voegen zodat er misschien een keer een platoontje gedaan kan worden ;)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_113749427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef mpc007 het volgende:
Verbaasd me dat de WoT community maar zo klein is hier! Maar goed, speel het dus sinds een aantal weken en bevalt goed :) Beste tank is een Tier V, nl. de Panzer III / IV.

Verder speel ik alleen met de Wehrmacht, maar wel alle soorten, dus speel ook veel met arty en td's.
Wat me opviel is dat je bij 'ze germans' pas relatief laat een heavy tank gaan researchen, bij de andere facties kan dit al veul eerder. Maar maakt op zich niet uit, duitse mediums zijn behoorlijk goed!

Ingame speel ik onder dezelfde naam, voel je vrij om mij toe te voegen zodat er misschien een keer een platoontje gedaan kan worden ;)
Ik zal het onthouden. Ik speel het zelf ook regelmatig. mijn naam is valeknl,
History became legend, legend became myth.
pi_113800875
quote:
Dus de Jagdpanzer E-100 is dus gewoon een Jagdtiger 2.0 :')
Nee juist niet. De Jagdpanzer E-100 krijgt een enorme 170mm gun die waarschijnlijk rond de 1000 damage gaat doen. De Russische tier10, de Object 268, wordt de Jagdtiger 2.0. Die krijgt een snelle gun met hoge dpm.
pi_114312688
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114428961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Nee juist niet. De Jagdpanzer E-100 krijgt een enorme 170mm gun die waarschijnlijk rond de 1000 damage gaat doen. De Russische tier10, de Object 268, wordt de Jagdtiger 2.0. Die krijgt een snelle gun met hoge dpm.
Maar wel 18mm kleinere diameter, lagere schotssnelheid en toch meer DPM en penetration :'). Ik ben die Russische bias wel een beetje zat nu.
pi_114429153
Verder leuk spel, met vlagen.
pi_114452634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:58 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Maar wel 18mm kleinere diameter, lagere schotssnelheid en toch meer DPM en penetration :'). Ik ben die Russische bias wel een beetje zat nu.
Die Russische TD heeft 3000+ DPM, de JP E100 is in test2 al generfd naar 2400 DPM. :')
pi_114453436
quote:
Ik heb een aantal potjes gedaan, maar damn... Besturing is erg lastig, laat staan iets raak schieten.
Was het na 3 potjes wel zat vanwege een 10minuten durende wachttijd ivm weinig spelers. De keer dat ik in een potje kwam zat ik als Tier 1 noob tegen Tier 4 vliegtuigen :?

Zal het later nog wel spelen en hopen dat ik het wat beter onder de knie kan krijgen. De leercurve ligt een stuk hoger dan bij World of Tanks iig.
pi_114455277
Pussy :P Nee, geintje, het is lastiger, daar werd op de E3 ook al over gepraat. Nu is het ook wennen, sneller dan een tank, dus heel raar is het niet dat je denkt van: wat is dit.

Te weinig spelers, tja, closed beta, dus misschien komt er nog een wave, geen idee hoeveel er op andere sites in Europa zijn weggegeven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114456077
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Pheno het volgende:
Pussy :P Nee, geintje, het is lastiger, daar werd op de E3 ook al over gepraat. Nu is het ook wennen, sneller dan een tank, dus heel raar is het niet dat je denkt van: wat is dit.

Te weinig spelers, tja, closed beta, dus misschien komt er nog een wave, geen idee hoeveel er op andere sites in Europa zijn weggegeven.
Mijn probleem tot zover is vliegen en aimen tegelijk. Dan weer te ver naar links, dan weer rechts en voor je het weet vlieg je voorbij het target. -O-

Ik had moeite ermee om iemand af te schudden als die eenmaal achter mij vloog. Maarja, Tier 1 is een baksteen met vleugels en een brommermotor :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:17:49 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114458531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef FreezePop het volgende:
Verder leuk spel, met vlagen.
TC's zijn goed te doen, pub games vaker minder.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114460106
Heeft er nog iemand een invite code voor World of Warplanes?...
pi_114460131
Ik wacht nog op antwoord van Wargaming, maar ik hoop: ja, een stuk of vijftig te kunnen zeggen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114460761
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op antwoord van Wargaming, maar ik hoop: ja, een stuk of vijftig te kunnen zeggen :D
Eentje is wel genoeg :P
Ik wil dit toestel wel eens uitproberen:
pi_114471497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef dikke_donder het volgende:

[..]
Ik had moeite ermee om iemand af te schudden als die eenmaal achter mij vloog. Maarja, Tier 1 is een baksteen met vleugels en een brommermotor :P
Dit vond ik vooral kut in WoWP. Als je een beetje goeie piloot achter je aanhebt ben je kansloos. Je kan niet terugschieten tenzij je zo'n trage bommenwerper neemt en afschudden is zo goed als onmogelijk.
Misschien is het nu al een beetje meer fun nu het de game in Beta is, maar ik zat in de Alpha tests en ik vond weinig vermakelijk om eerlijk te zijn. Vooral de tier10 jets waren gewoon niet leuk.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:21:06 #64
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_114472440
Ben nu aan het downloaden zal nog wel enige tijd duren met een downloadsnelheid van 700 Kbyte/s :')

Kan iemand mij tips geven betreffende het maken van een goede start (keuze tank, evt een tactiek)
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:55:00 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115118605
JagdTiger eindelijk binnen met de supergun. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen m'n Ferdinand te verkopen, da's echt een heerlijke TD.

De tier X E-100 hoor ik voornamelijk mindere berichten over ....

Speel voornamelijk in tank companies, wat een verademing vergeleken met pubs.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115603682
Ik ben SotekOne in WoT. Speel al een hele tijd casual, alleen Duitse tanks. Favoriete tank (tank :')) is de Leopard. Waarom? Geen idee, ik kick waarschijnlijk op zelfkwelling. Maar iemand moet scouten en ik ben er niet slecht in. Ander favorietje is de Hummel, lekker knallen vanuit de achterste linies.

Grootste ergernis? De matchmaking... als je weer eens met je low lvl tank tussen de VIII's en IX's staat. Andere ergernis? De overpowered Russische tanks. KV's bijv zijn waanzin in vergelijking met tanks van dezelfde tier van andere landen.

Mocht er ooit een Fok-clan komen, dan ben ik erbij.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:37:00 #67
374328 computerboy23
computerliefhebber
pi_115604845
Bij het laden van de map krijg ik telkens de melding: reageert niet. Dan sluit ik hem af, start hem opnieuw op. dan laad hij automatisch de wereld opnieuw en doet hij het wél. Iemand een idee?
ik ben een computerliefhebber en wil van alle pcsnufjes weten
pi_115609103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef popolon het volgende:
JagdTiger eindelijk binnen met de supergun. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen m'n Ferdinand te verkopen, da's echt een heerlijke TD.

De tier X E-100 hoor ik voornamelijk mindere berichten over ....

Speel voornamelijk in tank companies, wat een verademing vergeleken met pubs.
JP E100 is momenteel de slechtst presterende tierX TD. Devs hebben al gezegd dat ie in 8.0 gebuffed zal worden, dus wellicht toch de moeite waard om te halen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:53:45 #69
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115609807
Ach zo gaat dat altijd met nieuwe tanks, komt vanzelf goed. Ben nu voornamelijk met m'n nieuwe favoriet aan 't rijden, VK3601H, de beste tier VI medium voor mij. 100 battles in de VK in vier dagen. :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115670322
Wat je ook doet.. Ga niet voor de SU-14 wat een waardeloos balleding.. Zo groot dat mensen je zonder richten raken.. Zo traag dat voor je beschutting gevonden hebt je al drie keer vernietigd bent.. Ook het laden gaat zo traag dat je het virtuele gras ziet groeien :')
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_115755483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

JP E100 is momenteel de slechtst presterende tierX TD. Devs hebben al gezegd dat ie in 8.0 gebuffed zal worden, dus wellicht toch de moeite waard om te halen.
En of die slecht is.

Na al dat grinden is het 1 bonk frustratie geworden met de e100 td te spelen.

Arty magnet
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:46:55 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115755605
Gisteren 32 battles, 25 gewonnen. Dat krijg je met een goede 'caller' in een TC. ^O^ Mooie setup ook van meestal 6x KV-1S, 2x VK3601, 2 arty en een T50.

Van half 8 tot 1 uur 's nachts in dezelfde TC gezeten. :')

-edit- geen 27 maar 25 zie ik net.

[ Bericht 18% gewijzigd door popolon op 19-08-2012 19:56:18 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 augustus 2012 @ 20:06:11 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115756315
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115827571
TC is inderdaad veeel leuker popolon. Speel je in clanverband dan of in een random TC om het zo maar te zeggen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:09:27 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115874434
Ben op de testserver aan 't spelen, de 8.0 patch: Physics!


_O_
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116064048
Ben eens benieuwd hoe dat gaat lopen. Zal wel een kermis worden met al die rondvliegende tanks etc. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_117818701
Nou

0.8 is er. En de improved graphics maar weer uitgeschakeld. Ik draai Skyrim en Dead space op max vloeiend met mijn laptop. Op medium haal ik amper de 30fps, en alles voelt traag aan (zoals een halve seconde delay na het vuren voordat de tank werkelijk vuurt).

Wel leuk om te zien dat je nu eindelijk door water kunt waden om onbereikbare plaatsen te bereiken (en mensen te verassen als artillerie ;) )
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117819381
Kreeg vandaag ook een invite voor warplanes. Straks maar eens downloaden.
Ja, ik generaliseer.
pi_117821509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Northside het volgende:
Kreeg vandaag ook een invite voor warplanes. Straks maar eens downloaden.
Ooit eens de alpha geprobeerd, maar zonder joystick kan het wel, maar is het nagenoeg onmogelijk. Ik wil het best proberen, maar eerst maar eens een goede joystick (en niet logitech crap. Geen enkele logitech joystick heeft ooit echt goed gewerkt. Als je een los liet "zwierven" ze altijd alle kanten op)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117905280
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ooit eens de alpha geprobeerd, maar zonder joystick kan het wel, maar is het nagenoeg onmogelijk. Ik wil het best proberen, maar eerst maar eens een goede joystick (en niet logitech crap. Geen enkele logitech joystick heeft ooit echt goed gewerkt. Als je een los liet "zwierven" ze altijd alle kanten op)
Mijn Logitech stick werkt anders prima.
Geen problemen mee.
Het is eerder dat ik gewoon bagger ben met stick, de eerste die ik heb aangeschaft in mijn leven. :D
De snelle actie-vlieg-spellen raak ik dus nooit wat maar het vliegt wel lekker.
pi_118183543
tvp
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_118296499
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
Zijn er al mensen bezig met de closed beta van world of planes?
Ja hier, heb me ervoor opgegeven maar nog geen bericht.
Children of the night. What music they make.
pi_118296855
Zal WoT ook eens proberen.
Children of the night. What music they make.
pi_118298968
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja hier, heb me ervoor opgegeven maar nog geen bericht.
Oh, ik heb nog wel een key over, momentje, ga ik zo even zoeken, dan heb je pm :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_118300036
Na een jaar eindelijk bijna de Patton scheeld nog 50K XP ;(
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118302054
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, ik heb nog wel een key over, momentje, ga ik zo even zoeken, dan heb je pm :)
Ontvangen, bedankt! ^O^
Children of the night. What music they make.
pi_118311445
Het is moeilijk, ik heb een stuk of 8 potjes gespeeld en ik heb nog geen tank neergeschoten. Ik gebruik de T1 Cunningham, en heb lvl 2 onderdelen.

Hoe zit dat met gold? Ik krijg xp en credits, maar gold? Ik wil wel een betere tank, heb die ook al onderzocht :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:10:30 #89
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_118316412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
Het is moeilijk, ik heb een stuk of 8 potjes gespeeld en ik heb nog geen tank neergeschoten. Ik gebruik de T1 Cunningham, en heb lvl 2 onderdelen.

Hoe zit dat met gold? Ik krijg xp en credits, maar gold? Ik wil wel een betere tank, heb die ook al onderzocht :P
Gold moet je kopen. Daar kun je een premium-account mee aanschaffen voor iets meer xp, skins voor je tanks en je kunt er premium tanks mee kopen. Premium tanks zitten alleen buiten alle tech trees. Het enige is dat je de xp van de premiums kunt omzetten naar vrije xp om te gebruiken bij je gewone tanks (kost ook gold).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_118331364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
Het is moeilijk, ik heb een stuk of 8 potjes gespeeld en ik heb nog geen tank neergeschoten. Ik gebruik de T1 Cunningham, en heb lvl 2 onderdelen.

Hoe zit dat met gold? Ik krijg xp en credits, maar gold? Ik wil wel een betere tank, heb die ook al onderzocht :P
Gold is voor de luxeopties, alles kan je in principe doen met xp en credits.
Ja, ik generaliseer.
pi_118336792
Ok.

Hebben jullie nog tips voor een n00b?
Children of the night. What music they make.
pi_118337899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.

Hebben jullie nog tips voor een n00b?
Ja, ga met Russische tanks spelen, die zijn overpowered. :P
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:06:10 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118338669
Ze zijn het meest noobvriendelijk zou ik willen zeggen. De Duitse lijn is zeker het meest lastig maar kan best werken als je weet wat je doet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118338755
Amerikaanse Medium lijn _O_
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118339126
Zit nu met deze http://wiki.worldoftanks.com/MS-1

Heb al 2 kills, maar over m'n deaths zullen we het maar niet hebben :')

Maar ik bedoelde tips qua tactiek, waar je op moet letten en hoe je moet samenwerken met onbekende mensen waar je voor het eerst mee speelt :P

Of zitten jullie in een clan?
Children of the night. What music they make.
pi_118343947
Nee, beetje chatten en hopen dat men luistert. En gewoon de "flow" van de meute aan gaan voelen wat wel en niet werkt. En ook op eigen inzicht inschatten hoe je het team het beste helpt.

Mar dat komt wel als je voorbij tier 2/3 bent
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_118345341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Ordos20 het volgende:
Nee, beetje chatten en hopen dat men luistert. En gewoon de "flow" van de meute aan gaan voelen wat wel en niet werkt. En ook op eigen inzicht inschatten hoe je het team het beste helpt.

Mar dat komt wel als je voorbij tier 2/3 bent
Gewoon een kwestie van ervaring dus.

Wat bepaalt precies wanneer je een vijand ziet?
Children of the night. What music they make.
pi_118347447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gewoon een kwestie van ervaring dus.

Wat bepaalt precies wanneer je een vijand ziet?
Je radio, commander,radio gozer, zichtbereik, signaalbereik maar ook of de vijand goed zichtbaar is en zich niet verstopt of evt camo gebruikt.

Zo zal ik de vijand ook eerder zien met de linker radio dan de rechter.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118348293
Ok. Dat gaat nog wel een stukje dieper :P
Children of the night. What music they make.
pi_118422458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Dat gaat nog wel een stukje dieper :P
Boeit nog niet zoveel op de lagere tiers, daar zijn alle tanks slecht. Tactiek = bij de massa blijven en nooit voorop rijden. En als er veel artillery op het veld is kan je met een snelle tank proberen door de linies te breken en bij zijn vlag daarop gaan hunten.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:44:57 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118422713
Tank Companies, veel TC's doen. Zoveel beter, met een redelijke caller uiteraard, dan public games.

Ik heb m'n E-50 eindelijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118425990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef popolon het volgende:
Tank Companies, veel TC's doen. Zoveel beter, met een redelijke caller uiteraard, dan public games.

Ik heb m'n E-50 eindelijk.
Kom je daar met je pruttankje wel tussen dan?
Ja, ik generaliseer.
pi_118426045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Northside het volgende:

[..]

Boeit nog niet zoveel op de lagere tiers, daar zijn alle tanks slecht. Tactiek = bij de massa blijven en nooit voorop rijden. En als er veel artillery op het veld is kan je met een snelle tank proberen door de linies te breken en bij zijn vlag daarop gaan hunten.
Ok. Vanaf welke tier worden de tanks beter? Tier 6?
Artillery ben ik nooit tegengekomen, op 1 potje na.

Ik heb nu een Tier 2 tank. Zal zo wat screenies plaatsen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef popolon het volgende:
Tank Companies, veel TC's doen. Zoveel beter, met een redelijke caller uiteraard, dan public games.

Ik heb m'n E-50 eindelijk.
Caller?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:15:39 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118426187
Ja, iemand die dus de commandant is en zegt wat er gaat gebeuren en waar.

Maar tier 2 is nog wat laag om Tank Companies mee te doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118426290
Commandant van alle 15 tanks?

Kan je ook btw je crew overhevelen naar een nieuwe tank als je er 1 koopt? Anders moet ik weer op 50% beginnen.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:23:02 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118426439
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:42:17 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118427010
Staat echt veel info op. Maar crew kun je overzetten naar andere tanks m.b.v. training wat geld of goud kost, afhankelijk hoeveel % je wilt behouden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:27:02 #109
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118429095
Pay to win spel dit :r
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:27:51 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118429128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Pay to win spel dit :r
:N

Pay to level faster.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118429369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Pay to win spel dit :r
Dan heb je het niet gespeeld. Als er iets niet in dit spel zit is het pay to win. Wel pay to level faster en hebben van meer features.

Er zijn wel zaken zoals gold ammo, maar dat is gelimiteerd en kost zo giga veel dat eigenlijk niemand het gebruikt...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118429774
Ik kan geen screens copy/pasten van WoT -O-
Children of the night. What music they make.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:51:51 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118430299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef existenz het volgende:

[..]

Dan heb je het niet gespeeld. Als er iets niet in dit spel zit is het pay to win. Wel pay to level faster en hebben van meer features.

Er zijn wel zaken zoals gold ammo, maar dat is gelimiteerd en kost zo giga veel dat eigenlijk niemand het gebruikt...
En in de 8.1 patch die dit weekend komt:

quote:
Added ability to purchase premium rounds using credits in addition to the current gold variant (prices are based on 1 gold = 400 credits exchange rates
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118430686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:51 schreef popolon het volgende:

[..]

En in de 8.1 patch die dit weekend komt:

[..]

Dat maakt het ook weer eerlijker, al hoewel ik niet weet wel debiel dat zou doen... Tenzij je je crew op lagere tiers vol geleved hebt natuurlijk..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:02:25 #115
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118430814
Is alleen rendabel als je Clan Wars doet, dan verdien je namelijk ook goud, anders niet echt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118431916
Anyways, ik heb deze: http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_35_%28t%29

3 man crew, staan nu op 76% ervaring. Heb 16 battles ermee gevochten en heb 8 battles gewonnen, 7 verloren en 1 draw. 6 battles survived. Heb 10 tanks vernietigd totaal, en m'n hitratio is 40% :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:37:52 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118432576
Dit is mijn hoogste:


http://wiki.worldoftanks.com/E-50
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_118432651
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Anyways, ik heb deze: http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_35_%28t%29

3 man crew, staan nu op 76% ervaring. Heb 16 battles ermee gevochten en heb 8 battles gewonnen, 7 verloren en 1 draw. 6 battles survived. Heb 10 tanks vernietigd totaal, en m'n hitratio is 40% :P
Dat is scout tankje. Die zijn wel leuk, maar lastig omdat je snel dood gaat.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118433800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:39 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat is scout tankje. Die zijn wel leuk, maar lastig omdat je snel dood gaat.
Ja, Tier 2 he :P
Children of the night. What music they make.
pi_118436515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, Tier 2 he :P
Tier 2 vs Tier 2 maakt niet uit hé... Maar die wordt ook nogal eens bij tier 4 in gedeeld. dat is minder :P
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118436744
In Tier 2 heb je geen medium tanks. Ja, de Amerikaanse T2....

Ik kom weleens in battles met Tier 3 tanks, dat is jammer.
Children of the night. What music they make.
pi_118436903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
In Tier 2 heb je geen medium tanks. Ja, de Amerikaanse T2....

Ik kom weleens in battles met Tier 3 tanks, dat is jammer.
Ach ja, ik werd net bij tier 7 ingedeeld.... Ook leuk met je tier 5.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118436934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef existenz het volgende:

[..]

Ach ja, ik werd net bij tier 7 ingedeeld.... Ook leuk met je tier 5.
Heb je nog wat kunnen killen :9
Children of the night. What music they make.
pi_118437439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Heb je nog wat kunnen killen :9
Ja, dat was nog het ergste :')
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118437775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Ja, dat was nog het ergste :')
Hoezo? Dat die anderen zo slecht waren?
Children of the night. What music they make.
pi_118442201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoezo? Dat die anderen zo slecht waren?
Ja, het niveau van het potje was bedroevend slecht.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_118462735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom weleens in battles met Tier 3 tanks, dat is jammer.
Wen er maar aan, dat gaat nog veel vaker gebeuren. De matchmaking is niet heel eerlijk qua tiers, soms ben je echt gewoon cannon fodder.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:44:47 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_118464187
De matchmaking is sinds 8.0 wel beter geworden. Ik kwam pre 8.0 nog wel eens met m'n tier 6 in tier 9 battles. :+ (geen arty of LT)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:48:25 #129
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118492854
Ik heb het gevoel alsof de pershing weer is generfd in 8.0 aangezien ik nu veel vaker module en crew damage krijg dan voorheen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118501295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:08 schreef Northside het volgende:

[..]

Wen er maar aan, dat gaat nog veel vaker gebeuren. De matchmaking is niet heel eerlijk qua tiers, soms ben je echt gewoon cannon fodder.
Ach, tier 10 tanks bewerken met een tier 5 arty. Altijd lachen (en frustrerend)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_118504207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:13 schreef Ordos20 het volgende:
Ach, tier 10 tanks bewerken met een tier 5 arty. Altijd lachen (en frustrerend)
Ken het, dan raak je hem echt vol en mag je al blij zijn als z'n track eraf ligt. :) Ach ja...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:45:24 #132
387798 firepownage
firepownage = ingame naam
pi_118529091
voor de premium tanks een wijziging! ik zou zeggen dat de super pershing echt een aanrader is, als je met hogere tiers begint te spelen heb je je credits echt nodig, en die sp is een echte moneymaker!!! dus echt een aanrader
[img]http://1stcav.net/garage@500386543@eu@0@011110@-1.png[/img]
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:21:42 #133
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118530311
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:45 schreef firepownage het volgende:
voor de premium tanks een wijziging! ik zou zeggen dat de super pershing echt een aanrader is, als je met hogere tiers begint te spelen heb je je credits echt nodig, en die sp is een echte moneymaker!!! dus echt een aanrader
Super pershing is opzich een goede prem tank, hoewel de churchill e T-25 ook voor geld in het laadje brengt en ze zijn nog eens heel wat goedkoper. Daarnaast ben je zowat altijd top tier in de churchill en rol je door alles heen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:07:54 #134
387798 firepownage
firepownage = ingame naam
pi_118532246
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Super pershing is opzich een goede prem tank, hoewel de churchill e T-25 ook voor geld in het laadje brengt en ze zijn nog eens heel wat goedkoper. Daarnaast ben je zowat altijd top tier in de churchill en rol je door alles heen.
ik denk dat je een churchill hier beter kan weglaten, ik heb hem een poosje gehad, maar de gun is waardeloos, de armour ook en de snelheid valt niet over te praten, de t25 valt nog wel te doen, maar ik denk dat je heel wat meer credits per battle haalt met een sp dan die 2 bij elkaar
[img]http://1stcav.net/garage@500386543@eu@0@011110@-1.png[/img]
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:08:23 #135
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118532265
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:07 schreef firepownage het volgende:

[..]

ik denk dat je een churchill hier beter kan weglaten, ik heb hem een poosje gehad, maar de gun is waardeloos, de armour ook en de snelheid valt niet over te praten, de t25 valt nog wel te doen, maar ik denk dat je heel wat meer credits per battle haalt met een sp dan die 2 bij elkaar
Hoeveel haal jij gemiddeld per potje met de sp?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:11:45 #136
387798 firepownage
firepownage = ingame naam
pi_118532420
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hoeveel haal jij gemiddeld per potje met de sp?
een gemiddelde van rond de 30000 credits, nadat alles ervan af is geaan aan reparaties en kogels etc.
[img]http://1stcav.net/garage@500386543@eu@0@011110@-1.png[/img]
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:13:04 #137
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118532476
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:11 schreef firepownage het volgende:

[..]

een gemiddelde van rond de 30000 credits, nadat alles ervan af is geaan aan reparaties en kogels etc.
Hmm klinkt interessant, ben helaas meer een medium speler.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:16:28 #138
387798 firepownage
firepownage = ingame naam
pi_118532601
uhu, dan zou ik een
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:13 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hmm klinkt interessant, ben helaas meer een medium speler.
medium speler? het is een medium tank! alleen wel een tier 8! andere moneymakers zijn de amx-en wel, vanaf de amx12t kan je ook echt gaan grinden, gemiddelde is dan 20000 maar alsnog, 5 x zo'n win potje en je hebt 1 ton aan credits erbij
[img]http://1stcav.net/garage@500386543@eu@0@011110@-1.png[/img]
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:45:41 #139
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118539315
zo dit weekend bijna 45K XP gegrind in 2 dagen voor de patton :P
kan nu overigens geen WOT meer aanzien :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118552540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef existenz het volgende:

[..]

Dan heb je het niet gespeeld. Als er iets niet in dit spel zit is het pay to win. Wel pay to level faster en hebben van meer features.

Er zijn wel zaken zoals gold ammo, maar dat is gelimiteerd en kost zo giga veel dat eigenlijk niemand het gebruikt...
Bovendien als je naar het resultaat kijkt van schieten met gold ammo dat is bedroevend je kunt je geld beter door de plee spoelen
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_118552579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan geen screens copy/pasten van WoT -O-
Je screens komen in de afbeeldingen map van je WOT spel op je pc
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:55:04 #142
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118553519
Woho na een half jaar tot een jaar eindelijk de patton :D

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118554941
ben ook weer begonnen, ben met de duitse mediums bezig
pi_118556107
Mijn zware tankjes :P

Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_118556543
En natuurlijk mijn trots :P

Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:48:00 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118557564
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef OpperTokkie het volgende:
En natuurlijk mijn trots :P

[ afbeelding ]
_O-
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118557713
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

_O-
Hijs cool he :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:54:16 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118557967
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Hijs cool he :P
Ja :P, nu is het nog eventjes 1M credits verdienen en dan van het weekend een afgeprijsde patton kopen :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118562285
Iemand ging klagen omdat ik teveel praatte in de chat. Er moet toch iemand ons team aanmoedigen :P :')
Children of the night. What music they make.
pi_118565651
Op Facebook heb je ook de WOT pagina komen regelmatig leuke foto's voorbij :P

http://www.facebook.com/WorldOfTanks?ref=ts&fref=ts
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:06:48 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118640020
Morgen los met de britten gelijk voor de medium lijn gaan hoef niks te maken te hebben met heavy tanks :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118646724
Net de KV-1 gekocht, wat een traag apparaat zeg! Ik blijf liever knallen met m'n T-28!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:57:31 #153
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118648046
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef LethalP het volgende:
Net de KV-1 gekocht, wat een traag apparaat zeg! Ik blijf liever knallen met m'n T-28!
Wacht maar tot je hem volledig geupgraded hebt :P
dikke kredit maker vooral pre 8.0 toen had je nog de KV-2 toren erop met de 107MM en de Derp gun dat was pas dikke lol alles one shotten wat op je weg kwam :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118651001
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef DeHovenier het volgende:
Iemand ging klagen omdat ik teveel praatte in de chat. Er moet toch iemand ons team aanmoedigen :P :')
Gewoon iedereen reporten die ook maar scheef naar je kijkt (rechtsklikken op hun naam op het speelscherm).
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 00:00:01 #155
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118651170
De E100 gleed naar beneden O-)
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118680361
whoehoew update 8.1 :P
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:04:20 #157
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118680918
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef OpperTokkie het volgende:
whoehoew update 8.1 :P
Britse Mediums :P, Pom pom kanon is uber
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:40:53 #158
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_118914223
Wot is erg gaaf aan het worden. Jammer dat de Panzer Iv met Schmalturm en 7,5 cm KwK 44/1 L/70 verdween. Ook al kan je deze nu kopen met gold, heb ik deze niet meer aangekocht omdat de Panther beter is met hetzelfde kanon. Jammer.... mooie tijden gehad met de die.

Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:37:42 #159
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118917683
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Wot is erg gaaf aan het worden. Jammer dat de Panzer Iv met Schmalturm en 7,5 cm KwK 44/1 L/70 verdween. Ook al kan je deze nu kopen met gold, heb ik deze niet meer aangekocht omdat de Panther beter is met hetzelfde kanon. Jammer.... mooie tijden gehad met de die.

[ afbeelding ]
Met die 10.5 cm rondrijden opde pz4 is ook leuk :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:50:34 #160
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_118918302
Wel, ja.... liever de 7,5 cm KwK 44 en dat komt door de mondsnelheid. De Penetratie van de 7,5 cm KwK 44 is hoger dan die van de 10,5 cm KwK 42 L/28.
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:55:30 #161
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118918535
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Wel, ja.... liever de 7,5 cm KwK 44 en dat komt door de mondsnelheid. De Penetratie van de 7,5 cm KwK 44 is hoger dan die van de 10,5 cm KwK 42 L/28.
De oude Panzer 4 mis ik wel opzich vooral vanwege het kanon :P, zit jij toevallig bij forgottenhonor aangezien je ui daar vandaan komt?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:09:01 #162
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_118919052
Ja, ik nam deel aan vroegere BF1918 en Fh campagnes.
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  woensdag 7 november 2012 @ 01:53:40 #163
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_118921578
Trouwens, hoe gaat dat in z'n werking met het verdienen van experience? Ik scoor daarnet met mijn Löwe met 5 vernielde tanks slechts 452 punten terwijl mijn Panther M10 er twee vernietigd en 958 punten kreeg???? Ik bezit nu een VK3001(P) om zo naar de Maus te kunnen gaan, maar alles verloopt echt langzaam! :{
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
pi_119149873
Gisteren met dit spel begonnen. Op zich wel leuk, maar wel een beste learning curve.

Een vraag: Je hebt een tank met een crew van 58% bijvoorbeeld. Dan koop je een betere tank, kan je dan die crew overzetten of ben je dat percentage gewoon kwijt en moet je weer met 50% beginnen?
gr gr
pi_119153843
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Gisteren met dit spel begonnen. Op zich wel leuk, maar wel een beste learning curve.

Een vraag: Je hebt een tank met een crew van 58% bijvoorbeeld. Dan koop je een betere tank, kan je dan die crew overzetten of ben je dat percentage gewoon kwijt en moet je weer met 50% beginnen?
Je kunt je crew overzetten.. Maar het beste is om een tank te kopen met een 75% crew die bij de tank hoort ;)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:34:54 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119160297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 01:53 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Trouwens, hoe gaat dat in z'n werking met het verdienen van experience? Ik scoor daarnet met mijn Löwe met 5 vernielde tanks slechts 452 punten terwijl mijn Panther M10 er twee vernietigd en 958 punten kreeg???? Ik bezit nu een VK3001(P) om zo naar de Maus te kunnen gaan, maar alles verloopt echt langzaam! :{
Je zou toch denken dat iemand met een Tier VIII tank zou weten hoe het werkt maar goed :P

Kills op zich zegt weinig, als je een 1% tier VI tank killed krijg je bijna geen XP. Schiet je een Tier X vol raak hopla, max XP. Totaal ervaring zegt veel meer, kijk maar aan het einde van de match, je ziet vaak genoeg mensen met 0 kills bovenaan eindigen omdat ze gewoonweg meer schade toebrengen (dan laat ik het spotten en base cap nog achterwege)

http://wiki.worldoftanks.(...)perience_and_Credits
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_119161246
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Gisteren met dit spel begonnen. Op zich wel leuk, maar wel een beste learning curve.

Een vraag: Je hebt een tank met een crew van 58% bijvoorbeeld. Dan koop je een betere tank, kan je dan die crew overzetten of ben je dat percentage gewoon kwijt en moet je weer met 50% beginnen?
Je kan de crew overzetten, maar dan vallen ze wel terug in xp.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:34:46 #168
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_119166266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef popolon het volgende:
Je zou toch denken dat iemand met een Tier VIII tank zou weten hoe het werkt maar goed

Ok ja, cava.... maar dat is nu iets dat ik al een tijdje niet begreep. Ik heb het wel ondervonden na een geweldige finale toen mijn team compleet uit gekild waren behalve ikzelf en het op moest nemen tegen een IS-3, Tiger, Sherman, KV-5, E-100 en een Jagdtiger. E-100, Jagdtiger en Sherman uitgeschakeld..... leverde me wel enorm veel punten op. Ik geloof 2800 ergens met golden account. Nu begin ik het een beetje te begrijpen. Het is in kwestie gewoon ervoor zorgen dat je penetreert bij ieder shot met of zonder kill?
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:40:45 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119166560
Gewoon zoveel mogelijk schade toebrengen, kills maakt weinig uit. (en natuurlijk spotten, cappen, base defense etc)

Goede stat-sites om je vooruitgang in de gaten te houden:

http://tanks.ofscience.net
http://www.planetwot.com/playerStats/
http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_119169305
Welke mods gebruiken jullie ?

Ik gebruik :

- AIO mod
- J1mB0's Crosshair Mod
- XVM versie 3
- No vegetation mod
- WOT tweaker 8.1
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:49:12 #171
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119169426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Osiris024 het volgende:
Welke mods gebruiken jullie ?

Ik gebruik :

- AIO mod
- J1mB0's Crosshair Mod
- XVM versie 3
- No vegetation mod
- WOT tweaker 8.1
Geen :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119169514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Geen :P
Welke tanks speel jij ?

Bij de hogere tiers is het toch wel aan te raden, ken nauwelijks mensen boven tier 8 die zonder spelen. :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:57:54 #173
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119169756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Welke tanks speel jij ?

Bij de hogere tiers is het toch wel aan te raden, ken nauwelijks mensen boven tier 8 die zonder spelen. :)
Momenteel M46, Pershing, KV-1S, Vk3001P, Su-85 PZ4, Churchill, T-25
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500188656-Paggysue/
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:00:59 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119169880
Alleen Jimbo crosshair. XVM geeft alleen maar extra stress :D en no vegetation looks like crap. :P

Ik speel 90% vd matches in TC's dus XVM is niet nodig ook. Speel voornamelijk met bekenden en de stats van m'n tegenstanders kunnen me weinig boeien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_119169955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:00 schreef popolon het volgende:
Alleen Jimbo crosshair. XVM geeft alleen maar extra stress :D en no vegetation looks like crap. :P

Ik speel 90% vd matches in TC's dus XVM is niet nodig ook. Speel voornamelijk met bekenden en de stats van m'n tegenstanders kunnen me weinig boeien.
Begrijpelijk.

Ik speel alleen Duitse TDs vandaar dat ik alle hulp gebruik die er te vinden is :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:04:01 #177
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119169989
Vind het meestal wel fijn als het scherm zo minimalistisch mogelijk is.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119170116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vind het meestal wel fijn als het scherm zo minimalistisch mogelijk is.
Wat zet jij allemaal uit dan ?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:07:39 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119170128
Dit is het voordeel van goede TC's:

1
2
3
                Past 24 hour    Past 7 days      Past Month   
Victories        10    62.5%    74    62.18%     340    61.04%
Defeats           6    37.5%    43    36.13%     204    36.62%

Maar je vecht dus ook vaak tegen goede TC's. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_119170210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef popolon het volgende:
Dit is het voordeel van goede TC's:
[ code verwijderd ]

Maar je vecht dus ook vaak tegen goede TC's. ;)
Nice, ik heb vaak allemaal morons in mijn team , speel altijd alleen.

Een TD zonder flank support = dead !
pi_119171788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Northside het volgende:

[..]

Je kan de crew overzetten, maar dan vallen ze wel terug in xp.
OK, dus dan kan je net zo goed je getrainde crew ontslaan en een nieuwe bestellen.
gr gr
pi_119171842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, dus dan kan je net zo goed je getrainde crew ontslaan en een nieuwe bestellen.
Nah, ze vallen niet helemaal terug, maar bijvoorbeeld van 80 naar 65%. Maar als je dik in de credits zit is een crew met 75% aanschaffen vaak wel een betere optie.
Ja, ik generaliseer.
pi_119171877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Nah, ze vallen niet helemaal terug, maar bijvoorbeeld van 80 naar 65%. Maar als je dik in de credits zit is een crew met 75% aanschaffen vaak wel een betere optie.
Ah ok, ik ben nog maar net begonnen dus mijn crew van 58% viel wel terug naar 50.
gr gr
pi_119171992
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef LethalP het volgende:
Net de KV-1 gekocht, wat een traag apparaat zeg! Ik blijf liever knallen met m'n T-28!
Een van m'n favoriete tanks, een echte moneymaker ;)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:10:48 #185
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119267788
Goede potjes bestaan gelukkig nog :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119268552
In het Nederlands klinkt het allemaal wel heel onnozel he... 'magere hein', 'tank aas'...

Nu ook een paar rondjes world of planes gespeeld trouwens. Denk niet dat het mijn spel wordt, te weinig actie (klinkt misschien vreemd). Je bent 95% van je tijd bezig om rondjes om elkaar te draaien, niet mijn ding.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:30:32 #187
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_119272062
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef Northside het volgende:
In het Nederlands klinkt het allemaal wel heel onnozel he... 'magere hein', 'tank aas'...

Nu ook een paar rondjes world of planes gespeeld trouwens. Denk niet dat het mijn spel wordt, te weinig actie (klinkt misschien vreemd). Je bent 95% van je tijd bezig om rondjes om elkaar te draaien, niet mijn ding.
Je bent nog maar begonnen....... Een Interbellum tank heeft verdorie nen kwartier nodig om zich naar de andere kant te begeven. Eerlijk.... als je stijgt, zal je hoger enb hoger komen in Tiers en naarmate je uw tank upgraded, hoe sneller je die kan maken. En denk aan je tegenstanders. Als zij opdagen met lichte verkenningstanks, dan heb je wel wat te doen. Je word mss direct kapot geshoten. Wat doe je? Server verlaten en start in een andere met een ander tank. Doe ik ook. Maar ieder z'n mening.
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
pi_119272136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:30 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Je bent nog maar begonnen....... Een Interbellum tank heeft verdorie nen kwartier nodig om zich naar de andere kant te begeven. Eerlijk.... als je stijgt, zal je hoger enb hoger komen in Tiers en naarmate je uw tank upgraded, hoe sneller je die kan maken. En denk aan je tegenstanders. Als zij opdagen met lichte verkenningstanks, dan heb je wel wat te doen. Je word mss direct kapot geshoten. Wat doe je? Server verlaten en start in een andere met een ander tank. Doe ik ook. Maar ieder z'n mening.
Dat stukje ging over world of planes, het broertje van world of tanks. ;) In world of planes heb je een stuk minder actie dan in world of tanks en daarom denk ik niet dat het mijn spel is.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:48:53 #189
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_119276351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:33 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat stukje ging over world of planes, het broertje van world of tanks. ;) In world of planes heb je een stuk minder actie dan in world of tanks en daarom denk ik niet dat het mijn spel is.
Dan nog. Ik veronderstel dat deze nog maar in Beta bestaat? Indien wel, niet iedereen beschikt deze.
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
pi_119276410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:48 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Dan nog. Ik veronderstel dat deze nog maar in Beta bestaat? Indien wel, niet iedereen beschikt deze.
Closed beta, maar de keys werden rondgestrooid als sinterklaassnoepjes. De meeste mensen die world of tanks spelen hebben world of planes ook wel eens geprobeerd.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:01:03 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119276770
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef Northside het volgende:
In het Nederlands klinkt het allemaal wel heel onnozel he...
Ik krijg er echt jeuk van.

Nog 'maar' 60k XP voor m'n E-50M :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:36:25 #192
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_119282370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Northside het volgende:

[..]

Closed beta, maar de keys werden rondgestrooid als sinterklaassnoepjes. De meeste mensen die world of tanks spelen hebben world of planes ook wel eens geprobeerd.
Ah ok dan, wel ik niet. Wellicht tijdens mijn oefeningen gebeurd. :N
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:44:58 #193
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120197525
Speel het nu ook. Van beroep schutter op een tank dus ik zou denken dat moet wel lukken :P , maar het blijft lastig genoeg haha.

Zit nu met de Pz3/4 en wat is dat een scheitbak zeg.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:47:45 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120197606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:44 schreef Pumatje het volgende:
Speel het nu ook. Van beroep schutter op een tank dus ik zou denken dat moet wel lukken :P , maar het blijft lastig genoeg haha.

Zit nu met de Pz3/4 en wat is dat een scheitbak zeg.
Je bent net te laat met de duitse lijn tijd terug begon je gewoon bij de Pz4 ipv de Pz3/4 en ja dat is echt een kut tank.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:53:02 #195
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120197771
Jep, had inmiddels ook al wat opgezocht over dat ding. Ik liep ook al vast met de Pz38Na. Dat is ook al zo'n poepbak aangezien je daarmee tussen de grote jongens wordt gedropt.

de 3/4 heeft een papieren toren en is gewoon te hoog, als statische scout niet echt bruikbaar.
Best vervelend want met die labiele 75mm kanon penetreer ik niets, zelfs niet op 100 meter. maargoed . Niet echt heel realistisch maar maakt het wel leuk om zo snel mogelijk punten te scoren voor een nieuw kanon.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:58:11 #196
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120197948
Het begint pas leuk te worden als je de 7,5cm 40 L/48 hebt geunlocked.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120197969
Ik kloot nog rond met Tier 1/2 tanks, for the lulz :P

Meeste tanks die ik heb gekilled: 5. Ik zat goed verscholen achter een berg puin, en zij maar mij proberen te raken :D
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:59:44 #198
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120198004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kloot nog rond met Tier 1/2 tanks, for the lulz :P

Meeste tanks die ik heb gekilled: 5. Ik zat goed verscholen achter een berg puin, en zij maar mij proberen te raken :D
Tier 1 t/m 6 zijn dan ook de leukste potjes om te spelen. Heb nu al een maand de patton maar iets van 18 potjes mee gespeeld geen tracks ofzo geunlocked brengt alleen maar frustraties met zich mee in t9.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:21:55 #199
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120198711
Wanneer begint het bij Duitsland een beetje leuk te worden? Hun middelzware tanks zijn bagger.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:24:19 #200
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120198787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef Pumatje het volgende:
Wanneer begint het bij Duitsland een beetje leuk te worden? Hun middelzware tanks zijn bagger.
Vond het zelf bij de Pz4, VK3601 3001P wel leuk te worden Tiger H is kut als stock tank.
Stug 3 is overigens ook leuk.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:26:04 #201
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120198847
ok...jammer genoeg gaat het niet door tot de jaren 80. Smoothbores met apfsds munitie ^O^
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 11 december 2012 @ 19:53:36 #202
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_120202541
De Franse AMX 105AM werkt in het spel beter dan het ooit in het echt heeft gedaan. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:31:13 #203
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120204384
hahaha ja inderdaad. Die gehele AMX serie ook :')
Iedereen die maar een meter in de buurt van een AMX is geweest weet al dat ze dat moeten mijden.

De Duitse tanks zijn naar mijn mening veel te zwak ingedeeld. Vooral qua bepantsering.
Nu ik een tijdje met de Duitsers speel begin ik mij af te vragen of ik niet beter voor de soviet lijn had kunnen gaan.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:43:13 #204
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120204930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Pumatje het volgende:
hahaha ja inderdaad. Die gehele AMX serie ook :')
Iedereen die maar een meter in de buurt van een AMX is geweest weet al dat ze dat moeten mijden.

De Duitse tanks zijn naar mijn mening veel te zwak ingedeeld. Vooral qua bepantsering.
Nu ik een tijdje met de Duitsers speel begin ik mij af te vragen of ik niet beter voor de soviet lijn had kunnen gaan.
Soviet lijn is Easy to drive, Amerika is in het begin eventjes doorbijten, Duitsland tsja :'), Britten zijn te doen, Fransen hebben erg slome tanks in het begin die volgens mij in hun achteruit nog sneller gaan.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:33:47 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120207087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Tier 1 t/m 6 zijn dan ook de leukste potjes om te spelen. Heb nu al een maand de patton maar iets van 18 potjes mee gespeeld geen tracks ofzo geunlocked brengt alleen maar frustraties met zich mee in t9.
Tja, stock tanks in de hogere Tiers zijn dan ook vrij waardeloos, in de lagere tiers merk je het stukken minder.

Tier VIII, IX en X: Dan heb je echt een geupgrade bak nodig.

En de Duitse lijn staat bekend als sniper lijn. Voor historische waardes e.d. moet je echt een simulator zoeken. Dit is een game.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:30:17 #206
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120210288
Wat een kut tank is de crusader in het begin, was echt blij toen ik de laatste 6 ponder erop had staan.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:55:22 #207
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120211882
Netjes zeg...
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120212197
Ik ga ook weer ff spelen :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:08:52 #209
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120212481
probleem is dat ik afga op de realiteit. Dat is hier ook niet altijd bruikbaar. En zonder gestabiliseerd kanon zuigt het zeg :P haha
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 12 december 2012 @ 01:19:34 #210
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120216753
ok..met de russen richting tankjagers.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 12 december 2012 @ 01:28:52 #211
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_120216866
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Pumatje het volgende:
probleem is dat ik afga op de realiteit. Dat is hier ook niet altijd bruikbaar. En zonder gestabiliseerd kanon zuigt het zeg :P haha
Inderdaad niet meer bruikbaar. ;)

Die AMX 105AM speelt fijn. Al krijg ik op mijn flikker als ik dat aan wat oud artilleristen vertel. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 12 december 2012 @ 01:33:30 #212
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120216927
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:28 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Inderdaad niet meer bruikbaar. ;)

Die AMX 105AM speelt fijn. Al krijg ik op mijn flikker als ik dat aan wat oud artilleristen vertel. :D
idd pas maar op.
In het echt kun je beter een reserve achter je aan slepen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120223123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef Pumatje het volgende:
Wanneer begint het bij Duitsland een beetje leuk te worden? Hun middelzware tanks zijn bagger.
VK1602 Leopard. ;)
Ja, ik generaliseer.
pi_120225602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Welke tanks speel jij ?

Bij de hogere tiers is het toch wel aan te raden, ken nauwelijks mensen boven tier 8 die zonder spelen. :)
Ik speel ook zonder mods.. Hoogste tier is de E75 die ik heb.
Geniet van het leven, want het duurt maar even..
  woensdag 12 december 2012 @ 12:49:52 #215
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120225612
VK1602 is een light. :P

De Pz Iv en III/IV zijn absoluut toffe tanks (tier V) en de VK3601H is de beste medium in tier VI en is de enige Duitse allrounder eigenlijk. De hogere tiers mediums en heavies zijn allemaal sniping (supporting) heavies. Als 'brawling' meer je ding is moet je het zoeken in de Russische of Amerikaanse lijn.

Als ik zin heb om te snipen neem ik m'n e50-M of JagdTiger/Ferdinand. Anders m'n IS3 of T32 (hull down!)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120227101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef popolon het volgende:
VK1602 is een light. :P

De Pz Iv en III/IV zijn absoluut toffe tanks (tier V) en de VK3601H is de beste medium in tier VI en is de enige Duitse allrounder eigenlijk. De hogere tiers mediums en heavies zijn allemaal sniping (supporting) heavies. Als 'brawling' meer je ding is moet je het zoeken in de Russische of Amerikaanse lijn.

Als ik zin heb om te snipen neem ik m'n e50-M of JagdTiger/Ferdinand. Anders m'n IS3 of T32 (hull down!)
Beste T6 medium hmm weet dat niet zeker vond de Easy 8 ook een erg goede T6 medium.
Maak jij eigenlijk winst met de E50, en zoja gebruik je dan ook premium?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:52:27 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120227795
De VK is 't meest gebruikt als medium in Companies, Easy8 ook wel maar minder. Ik speel weinig Tier X battles omdat je geld verliest, vaak. (1 schot kost je 1200 credits)

Je moet een goede win hebben om een beetje positief in de geldbalans te eindigen. Die tank heb ik alleen voor platoons, companies en clanwars (al is de e50-M weinig gebruikt), pub games zijn vaak dramatisch, ook op tier X niveau. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120228663
Tier IX en X pubs zijn waardeloos om te spelen probeer ik victory of the day te halen in een IX medium gelijk een stuk of 5 arty's bij de tegenpartij.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 12 december 2012 @ 14:42:18 #219
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_120229372
8.2 binnen. Eens zien. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_120230303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef popolon het volgende:
VK1602 is een light. :P
Hij vroeg wanneer het leuk begint te worden. Voor mij was dat met de Leopard. Overal tussendoor zigzaggen en achter de arty's aan. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120230517
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Northside het volgende:

[..]

Hij vroeg wanneer het leuk begint te worden. Voor mij was dat met de Leopard. Overal tussendoor zigzaggen en achter de arty's aan. :P
T50-2 :P lekker tussen alle tanks door driften
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120238147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Beste T6 medium hmm weet dat niet zeker vond de Easy 8 ook een erg goede T6 medium.
Maak jij eigenlijk winst met de E50, en zoja gebruik je dan ook premium?
Easy 8 is zeker relaxed. Heb er veel lol aan gehad.. Maar meh je moet zo voorzichtig spelen en afwachten. De VK3601 kan veel meer hebben en de 88 doet aardig dmg als je goed weet te richten.
Geniet van het leven, want het duurt maar even..
pi_120238177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tier IX en X pubs zijn waardeloos om te spelen probeer ik victory of the day te halen in een IX medium gelijk een stuk of 5 arty's bij de tegenpartij.
mja dat sucks hard.. Het komt veel te vaak voor. Ik vind tot en met tier 8 het leukst..
Geniet van het leven, want het duurt maar even..
  woensdag 12 december 2012 @ 19:46:09 #224
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_120240617
Ze zouden beter eens kijken voor Japanse Interbellum en Wo2 tanks. Ik weet dat Japan lichte en Medium tanks hadden, maar ze waren ook wel goed bezig voor zware tanks zoals de Type 100. Maar meer weet ik niet. Zou ook een aardige tech tree opleveren. Chi-Ha tanks met iedere keer andere toren en geschut. Of de Type 3 Chi-Nu aangepast met een andere toren en krachtiger kanon wat de Type 3 Chi-Nu Kai oplevert. Deze had toen ook eens een serie met een automatische herlader waardoor herlaadsnelheid steeg.

Wat ik jammer vind met de huidige modellen zijn de automatische herlading. Zo waren er plannen om deze te voorzien in de Jagdpanther. De Cromwell chassis werd gebruikt als Spg voor de Molins Gun. Kijk eens wat dit beestje kon (het kanon natuurlijk).

Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  donderdag 13 december 2012 @ 04:42:05 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120256626
Tank Company fun:



*click*
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120257379
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 04:42 schreef popolon het volgende:
Tank Company fun:

[ afbeelding ]

*click*
Al die T-50's zou een hel zijn als je daar tegen moet spelen in een heavy :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:52:34 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120268579
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Al die T-50's zou een hel zijn als je daar tegen moet spelen in een heavy :P
Die 5 heavies wisten niet wat er gebeurde. :D Dit zijn de mooiste battles.

(ze speelden het uiterst beroerd wat normaal gesproken is dit een makkelijke win voor hun)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:24:29 #228
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120269777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Fritz-Kempf het volgende:
Ze zouden beter eens kijken voor Japanse Interbellum en Wo2 tanks. Ik weet dat Japan lichte en Medium tanks hadden, maar ze waren ook wel goed bezig voor zware tanks zoals de Type 100. Maar meer weet ik niet. Zou ook een aardige tech tree opleveren. Chi-Ha tanks met iedere keer andere toren en geschut. Of de Type 3 Chi-Nu aangepast met een andere toren en krachtiger kanon wat de Type 3 Chi-Nu Kai oplevert. Deze had toen ook eens een serie met een automatische herlader waardoor herlaadsnelheid steeg.

Wat ik jammer vind met de huidige modellen zijn de automatische herlading. Zo waren er plannen om deze te voorzien in de Jagdpanther. De Cromwell chassis werd gebruikt als Spg voor de Molins Gun. Kijk eens wat dit beestje kon (het kanon natuurlijk).

Japan was een ramp qua tanks.
Die lui klinkten al het staal nog tot laat in de 40tiger jaren aan elkaar, 80% van de overige concurrerende landen gebruikte al las technieken. De exemplaren waren kopieen, geen innovatie..hopeloos en presteerde niet goed.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 13 december 2012 @ 16:41:55 #229
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_120272663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Japan was een ramp qua tanks.
Die lui klinkten al het staal nog tot laat in de 40tiger jaren aan elkaar, 80% van de overige concurrerende landen gebruikte al las technieken. De exemplaren waren kopieen, geen innovatie..hopeloos en presteerde niet goed.
Niet alle Japanse tanks waren geklonken! Je had ook gelaste tanks!
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  donderdag 13 december 2012 @ 19:39:17 #230
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120278767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Fritz-Kempf het volgende:

[..]

Niet alle Japanse tanks waren geklonken! Je had ook gelaste tanks!
En dat was ook niet het niveau van de competitie.
Japan concentreerde zich ook niet op tanks.
Als je een Japanse lijn wil toevoegen op basis van hun tankgeschiedenis kunnen ze net zo goed Nederland implementeren. Ik durf zelfs te zeggen dat wij een hoger niveau hadden hier dan Japan destijds.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120279772
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 04:42 schreef popolon het volgende:
Tank Company fun:

[ afbeelding ]

*click*
Ik snap het niet :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:14:24 #232
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_120280475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

En dat was ook niet het niveau van de competitie.
Japan concentreerde zich ook niet op tanks.
Als je een Japanse lijn wil toevoegen op basis van hun tankgeschiedenis kunnen ze net zo goed Nederland implementeren. Ik durf zelfs te zeggen dat wij een hoger niveau hadden hier dan Japan destijds.
Ik ben daar niet mee akkoord. Japan begon al voor de oorlog net zoals Japan. het verschil....Japan deed verder tijdens de oorlog en concentreerde zich meer en meer tijdens d eoorlog op tanks vermits de vijand gemotoriseerd werden. Zo begonnen ze zelfs het maken van de Tiger tank in Japanse licentie wat de Type 4 werd (niet de Type 4 Chi-To). Type 4 Chi-To is ook een mooi voorbeeld van een middelzware tank. Krachtiger kanon dan de Sherman en een beetje te lichtere pantsering. Te laat om operationeel te worden, maar ik denk sowieso als Japan de oorlog verder kon zetten dat zij uiteindelijk zich meer en meer zullen laten groeien in tanks. Zo kan ik hier minstens 20 Japanse tank ontwerpen posten exclusief de productie varianten. Nederland had nog niet eens zoveel gepland!
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:27:57 #233
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120281175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Fritz-Kempf het volgende:

[..]

Ik ben daar niet mee akkoord. Japan begon al voor de oorlog net zoals Japan. het verschil....Japan deed verder tijdens de oorlog en concentreerde zich meer en meer tijdens d eoorlog op tanks vermits de vijand gemotoriseerd werden. Zo begonnen ze zelfs het maken van de Tiger tank in Japanse licentie wat de Type 4 werd (niet de Type 4 Chi-To). Type 4 Chi-To is ook een mooi voorbeeld van een middelzware tank. Krachtiger kanon dan de Sherman en een beetje te lichtere pantsering. Te laat om operationeel te worden, maar ik denk sowieso als Japan de oorlog verder kon zetten dat zij uiteindelijk zich meer en meer zullen laten groeien in tanks. Zo kan ik hier minstens 20 Japanse tank ontwerpen posten exclusief de productie varianten. Nederland had nog niet eens zoveel gepland!
De effectiviteit van een tank wordt door veel meer bepaald dan vergelijken van bepantsering en kaliber.
Trust me ... I know.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 13 december 2012 @ 20:29:00 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120281215
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik snap het niet :')
9 T-50's die allemaal one-shotters zijn voor KV-1S's, en zelf een 1S amper kunnen beschadigen, snap je niet? Ok.

Met een beetje tactiek raak je normaal gesproken misschien alleen de Grille (of allebei) kwijt. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:42:23 #235
387439 Fritz-Kempf
Kennscht mi noch?
pi_120281833
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Pumatje het volgende:

[..]

De effectiviteit van een tank wordt door veel meer bepaald dan vergelijken van bepantsering en kaliber.
Trust me ... I know.
Trust me....i know 2. ;) Kheb (ook) zelf in kaki gelopen en en voertuigjes leren kennen. Japan had niet de beste tanks, maar wat ik allemaal zag van projecten.... ik stond ervan verstel dat ze dit zo snel konden inhalen en dit dankzij één land.... Duitsland. Duitsland exporteerde gewoon alles naar daar. Me 262, Me 163, Tiger tank, handwapens....... En als ik die Type 100 zie, dat is een enorme verschil tussen de Ha-Go en de Type 100!
Remembrance is a golden chain.
Death tried to break, but all in vain.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:49:59 #236
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120282214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef Fritz-Kempf het volgende:

[..]

Trust me....i know 2. ;) Kheb (ook) zelf in kaki gelopen en en voertuigjes leren kennen. Japan had niet de beste tanks, maar wat ik allemaal zag van projecten.... ik stond ervan verstel dat ze dit zo snel konden inhalen en dit dankzij één land.... Duitsland. Duitsland exporteerde gewoon alles naar daar. Me 262, Me 163, Tiger tank, handwapens....... En als ik die Type 100 zie, dat is een enorme verschil tussen de Ha-Go en de Type 100!
zit ( zat ) zelf op de leopard2, nu op de cv90. Rupsvoertuigen zijn goed of minder goed door doordacht ontwerp en inzetbaarheid. De type-100 geeft juist aan hoever de japanners er qua denkwijze naastzaten.

Japan kreeg vast een boel advies van Duitsland, maar de soviet invloed van de jaren 20 en 30 is iets te veel aanwezig geweest in tankontwerp van Japan. Meerdere torens werken niet, dat bleek al tegen de Finnen. In het laatste stadium van de oorlog werd de tank pas echt een tank.

gestabiliseerd geschut door middel van perfecte ophanging op bijvoorbeeld de panther, vereenvoudiging van reparaties en vervangen van onderdelen te velde, en verbeterde eindaandrijvingen.

Dat ding van de jappen zal vast een knal kunnen uitdelen, maar ik moet niet denken aan het trackonderhoud, verbruik en wat voor tijd regulier onderhoud in beslag zal nemen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120284325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef popolon het volgende:

[..]

9 T-50's die allemaal one-shotters zijn voor KV-1S's, en zelf een 1S amper kunnen beschadigen, snap je niet? Ok.

Met een beetje tactiek raak je normaal gesproken misschien alleen de Grille (of allebei) kwijt. :D
Ja, ik ben niet zover als jullie :P
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:29:36 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120310072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, ik ben niet zover als jullie :P
Zo ver ben ik niet hoor. :P Ik heb maar 1 tier X, sommige van m'n clanlui hebben er 4. :') Speel voornamelijk medium TC's. (tier IV lights, tier VI medium/heavy, tier IV arty)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120311428
Aan het downloaden.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_120314104
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 14 december 2012 @ 19:35:51 #241
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_120314455
The MMO war series—World of Tanks, World of Warplanes and World of Warships—will soon unite to create the ultimate gaming universe gathering millions of players into a single community of war gamers. Common economics will allow the transfer of resources between all three games. A single global map will gather tankmen, pilots and mariners under a common tussle for world domination.

:D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 14 december 2012 @ 19:37:27 #242
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_120314516
quote:
World of Warships ga ik ook maar eens proberen. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:27:00 #243
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120317085
Veeet!!

Waar te downloaden?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:38:04 #244
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120317723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Pumatje het volgende:
Veeet!!

Waar te downloaden?
Voor World of warplanes kun je je inschrijven voor de Beta op http://worldofwarplanes.eu/ kun je gewoon inloggen met je World of tanks account.
, Over World of battleships is nog niks bekent.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120319218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
The MMO war series—World of Tanks, World of Warplanes and World of Warships—will soon unite to create the ultimate gaming universe gathering millions of players into a single community of war gamers. Common economics will allow the transfer of resources between all three games. A single global map will gather tankmen, pilots and mariners under a common tussle for world domination.

:D
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_120319242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Voor World of warplanes kun je je inschrijven voor de Beta op http://worldofwarplanes.eu/ kun je gewoon inloggen met je World of tanks account.
, Over World of battleships is nog niks bekent.
Ik heb m'n key gekregen via Fok!
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:14:56 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120357116
Eindelijk de 54% win rate binnen. Nu weten vast te houden wordt een grotere opgave. :')

1
2
Victories:     3283 (54%)
Defeats:       2729 (45%)

Heb WO Warplanes in beta gedaan maar kon me maar weinig boeien als ik eerlijk moet zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120360144
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef popolon het volgende:
Eindelijk de 54% win rate binnen. Nu weten vast te houden wordt een grotere opgave. :')
[ code verwijderd ]

Heb WO Warplanes in beta gedaan maar kon me maar weinig boeien als ik eerlijk moet zijn.
Krijg je dan iets als beloning ofzo :?
Children of the night. What music they make.
pi_120361423
Heerlijk, die interactie tussen de mensen met wie je speelt _O- :D
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 december 2012 @ 12:37:49 #250
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120368908
wat verbeterd er nu als je betere radio's koopt?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120379068
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef Pumatje het volgende:
wat verbeterd er nu als je betere radio's koopt?
Je radiobereik :Y
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 16 december 2012 @ 18:50:45 #252
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120383895
Dat begrijp ik natuurlijk, maar wat voor consequentie heeft het in het spel waarvan ik wat merk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 16 december 2012 @ 18:54:16 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120384020
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef Pumatje het volgende:
Dat begrijp ik natuurlijk, maar wat voor consequentie heeft het in het spel waarvan ik wat merk.
Locaties van vijanden komen eerder tevoorschijn als ze worden gespot door bijvoorbeeld 1 van je allies, als zij in je radio bereik zijn.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 16 december 2012 @ 20:01:19 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120386971
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Krijg je dan iets als beloning ofzo :?
:Y Genoegdoening. Er moet toch een soort van doel zijn natuurlijk. :P Na 2000 battles stond ik op 48%. Nu 54%, da's duidelijk verbetering.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120389422
Ik wil mijn stats laten zien maar ik kan geen screenshot maken :?
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 december 2012 @ 20:47:48 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120389504
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stats laten zien maar ik kan geen screenshot maken :?
prt screen?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120389599
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

prt screen?
Werkt niet.
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 december 2012 @ 20:52:49 #258
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120389793
fantastisch hoe al die WOT lui zichzelf ineens pantser bekwaam wanen op fora :')

_O-
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 16 december 2012 @ 20:56:48 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120390013
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stats laten zien maar ik kan geen screenshot maken :?
planetwot.com heeft erg goede en uitgebreide statsmogelijkheden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120391819
Mastery Badge: Ace Tanker is binnen _O_
Evenals Top Gun en Invader :P
Behaald met m'n PzKpfw 35 (t)

Heb ook m'n record kills verbeterd, van 5 naar 6.
Children of the night. What music they make.
pi_120392266
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef popolon het volgende:

[..]

planetwot.com heeft erg goede en uitgebreide statsmogelijkheden.
Ik heb me daar net geregistreerd:
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 december 2012 @ 22:19:07 #262
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120395504
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120397962
Confederate badge *O*
Children of the night. What music they make.
  zondag 16 december 2012 @ 23:24:47 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120400046
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb me daar net geregistreerd:
[ afbeelding ]
Tof om te zien na een paar dagen/weken met behulp van die grafieken. Als het goed is gaat je AVG XP omhoog. :P

Deze is ook erg goed: http://wotlabs.net

Gisteren 30 gewonnen, 4 verloren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120402648
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Tof om te zien na een paar dagen/weken met behulp van die grafieken. Als het goed is gaat je AVG XP omhoog. :P

Deze is ook erg goed: http://wotlabs.net

Gisteren 30 gewonnen, 4 verloren.
Doe je goed :P
Children of the night. What music they make.
pi_120410520
quote:
Eeuwig zonde.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 17 december 2012 @ 18:27:35 #267
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120425673
beste tijd van mijn leven gehad op die dingen.
Ik droomde toevallig vannacht een herinnering..alsof het echt was.
Zo apart. Ik werd "wakker" midden in een oefening op midden terrein van Bergen in de tank...
Mijn wmr allemaal aan het schreeuwen in mijn oor dat ik moest vuren.. geen idee waar hij het over had.
Ik drukte af en boekte een treffer, was enorm blij met het schot, en werd toen zwetend wakker.

Baalde vanmorgen zwaar in de auto, was boos dat ik niet in mijn droom gebleven was. Toen besefte ik pas dat het een droom was. Ik had het gevoel net terug te zijn uit Duitsland :D :')

Vanavond maar eens nuchter naar bed denk ik,


Die Cv90 is echt niets. Krijg ook niet het gevoel 1 te zijn met de machine.
Dat hindert.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 17 december 2012 @ 18:41:42 #268
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120426244
Cv90 enzo ziet er wel leuk uit maarja wat wil je tegen een tank gaan doen ermee.
en staan de Leo's momenteel in opslag of zijn ze toch al verkocht.
toch wel zonder om te zien dat de Nl van rond de 450 Leopards 2 naar 0 is gegaan.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 17 december 2012 @ 19:09:07 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120427531
Ze zijn ook niet bedoelt om tegen een tank te vechten. Tegen Tanks gebruiken we KETF munitie wat de boel aardig kan opschudden in een tank, maar nooit kan uitschakelen. De KETF munitie wordt voorgeprogrammeerd zodat hij op een bepaalde afstand voor de tank uit elkaar spat in honderden tungsten staal fragmenten en zo alle optiek verneukt. Dat is niet echt realistisch zonder zelf kapot te gaan want 1 tank is geen tank als je begrijpt wat ik bedoel.

Leo's staan nog steeds in vriezeveen opgeslagen, PVDA mag je bedanken voor het gat van 200 miljoen euro in de begroting. CV90 is gay.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120431626
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef Pumatje het volgende:
beste tijd van mijn leven gehad op die dingen.
Ik droomde toevallig vannacht een herinnering..alsof het echt was.
Zo apart. Ik werd "wakker" midden in een oefening op midden terrein van Bergen in de tank...
Mijn wmr allemaal aan het schreeuwen in mijn oor dat ik moest vuren.. geen idee waar hij het over had.
Ik drukte af en boekte een treffer, was enorm blij met het schot, en werd toen zwetend wakker.

Baalde vanmorgen zwaar in de auto, was boos dat ik niet in mijn droom gebleven was. Toen besefte ik pas dat het een droom was. Ik had het gevoel net terug te zijn uit Duitsland :D :')

Vanavond maar eens nuchter naar bed denk ik,

Die Cv90 is echt niets. Krijg ook niet het gevoel 1 te zijn met de machine.
Dat hindert.
_O-
Children of the night. What music they make.
pi_120432964
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Werkt niet.
print screens komen in je map print screens in je wotmap
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_120444212
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Pumatje het volgende:
Ze zijn ook niet bedoelt om tegen een tank te vechten. Tegen Tanks gebruiken we KETF munitie wat de boel aardig kan opschudden in een tank, maar nooit kan uitschakelen. De KETF munitie wordt voorgeprogrammeerd zodat hij op een bepaalde afstand voor de tank uit elkaar spat in honderden tungsten staal fragmenten en zo alle optiek verneukt. Dat is niet echt realistisch zonder zelf kapot te gaan want 1 tank is geen tank als je begrijpt wat ik bedoel.
En waar doet de infanterie het nu mee? Die pantserfausten, of hebben die ook nog iets zwaarders?
Ja, ik generaliseer.
pi_120444429
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

print screens komen in je map print screens in je wotmap
Ja, zat ook al te vragen in 't officiële forum, maar dat werkt ook niet.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:02:48 #274
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_120445077
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Northside het volgende:

[..]

En waar doet de infanterie het nu mee? Die pantserfausten, of hebben die ook nog iets zwaarders?
Panzerfaust, Gill, At4, en spike komt eraan geloof ik.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_120452385
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef Pumatje het volgende:
Dat begrijp ik natuurlijk, maar wat voor consequentie heeft het in het spel waarvan ik wat merk.

Links een tank met slechte radio, rechts een met goede radio. De rode cirkels stellen het radio bereik voor. De tank op het linkse plaatje staat niet in verbinding met zijn teamgenoot die de vijand spot, en kan die vijand dus niet zien. Op het plaatje rechts is er wel verbinding met de spotter, en kan hij de vijand dus wel zien.
pi_120453003
De rechter zwarte tank in dat plaatje is 9 van de 10 keer mijn geliefde leopardje, geparkeerd in een struik, hopend niet gezien te worden. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120471828
Dat potje van net :')

We werden finaal afgeslacht. 2 tanks van de tegenpartij kapot, en alle tanks van onze partij kapot :')

Gelukkig had ik wel 1 van de 2 kills te pakken, dat dan weer wel _O-
Children of the night. What music they make.
pi_120483899
Anders rijdt er een friendly precies in m'n schootsveld op het moment dat ik een schot los :')
Children of the night. What music they make.
pi_120495547
Is er nou al een FOK WOT clan opgericht?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_120500765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Anders rijdt er een friendly precies in m'n schootsveld op het moment dat ik een schot los :')
Ik heb wel eens in een battle gezeten waar 5 tanks elkaar gesloopt hadden nog voor de vijand ook maar 1 schot had gelost. Friendly schiet op friendly, die schiet terug maar mist, raakt een ander, die schiet ook weer terug etc. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120518773
Badges Defender en Kay's Medal III Class binnen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik heb wel eens in een battle gezeten waar 5 tanks elkaar gesloopt hadden nog voor de vijand ook maar 1 schot had gelost. Friendly schiet op friendly, die schiet terug maar mist, raakt een ander, die schiet ook weer terug etc. :P
_O-
Children of the night. What music they make.
pi_120527594
Nieuw record: 14 tanks van onze kant vernietigd, en een tank van hun :') -O-
Children of the night. What music they make.
pi_120527845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuw record: 14 tanks van onze kant vernietigd, en een tank van hun :') -O-
herkenbaar :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120528167
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

herkenbaar :')
[ afbeelding ]
Dat is nog erger _O-

Wel veel clans daarzo.
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 december 2012 @ 23:01:44 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120741781
Vandaag toch maar even de T26E4 Super Pershing aangeschaft.

Wat een baas.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 24 december 2012 @ 23:04:29 #286
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120741902
quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef popolon het volgende:
Vandaag toch maar even de T26E4 Super Pershing aangeschaft.

Wat een baas.

[ afbeelding ]
Front armor van dat ding :9~
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120741925
quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef popolon het volgende:
Vandaag toch maar even de T26E4 Super Pershing aangeschaft.

Wat een baas.

[ afbeelding ]
Stats willen we zien!
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 december 2012 @ 23:06:49 #288
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120742014
Stats:

http://wiki.worldoftanks.com/T26E4_Super_Pershing

De gun is niet veel bijzonders maar man-o-man, dit ding kan incasseren als je 'm goed neerzet (recht vooruit). Ik heb ook een Lowe maar da's toch vrij saai, dit is nog steeds niet snel maar een stuk rapper. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 24 december 2012 @ 23:07:25 #289
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120742041
Als je ook je koepel goed gebruikt heb je een niet te killen tank.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 24 december 2012 @ 23:11:05 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120742188
Ja dat merk ik. Zolang je niet van de zij of achteren wordt aangevallen is het een fort. Dus inderdaad goed positie kiezen.

En 't was 'maar' 6000 gold vandaag. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120743025
Nog steeds aan t rellen met m'n PzKpfw 35 (t) :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 25 december 2012 @ 00:59:55 #292
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120746815
1
2
3
4
5
6
Victory!
Battle: El Halluf Monday, December 24, 2012 6:35:03 PM
Vehicle: T26E4 Super Pershing
Experience received: 1,636
Credits received: 94,549
Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120749786
Irritant.
Children of the night. What music they make.
pi_120803625
Vandaag wat grappigs meegemaakt.
sommigen van jullie zullen dat vast wel eens hebben dat als je een aantal vrienden in je friendslist hebt staan, dat je dan wel eens kijkt of je toevallig een van je vrienden tegenkomt bij de enemy.
Nou, ik had dat vandaag aan de hand, alleen ik had dat niet in de gaten, en het mooie is, dat ik hem ook ngo eens heb gekilled :)
Ik kreeg na de battle een tekstvenster van die kameraad, waarom ik dat had gedaan :)
Ik ben meteen naar de base gereden. Hij stond daar in de base stil, hij was nog met iets bezig.
Toen ik de laatste keer schoot draaide hij nog net. Ik had dus niet gezien dat hij dat was, ik let nooit op de namen tijdens het spel, wel in het begin in de lijst.
Hij had dus wel gezien dat ik dat was gelukkig, anders hadden we er beiden geen weet van.
Ik werd daarna ook vrij snel gekilled en dan ga ik terug naar de garage..
Dit komt niet vaak voor denk ik
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 27 december 2012 @ 02:23:46 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120806335
Ik heb er geen probleem mee een 'friend' te beschieten als 'ie bij de tegenpartij zit. Zelfs als hij idle is, dan moet je niet in een battle gaan. :P

Dit is het leuke van de Super Pershing, je kan met een tank of wat gewoon een hele kant blokkeren zolang je je zijkant niet laat zien:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120810209
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Nog steeds aan t rellen met m'n PzKpfw 35 (t) :P
Dat zijn de leukste gevechten, veel leuker dan de hogere tier dingen.
Ja, ik generaliseer.
pi_120813741
Panzer 2 terug gekocht lekker rellen nu :P


[ Bericht 32% gewijzigd door De_Dakgoot op 27-12-2012 15:02:06 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120995546
Kan nog steeds geen screens maken :?

Heb nu de badges 'Reaper', 'Mastery Badge: 1st Class", "Sharpshooter" en "Master Gunner" binnen, in 1 potje, met de PzKpfw 38 (t).

Overigens in een map waar ik nog nooit eerder in heb gespeeld :D
Children of the night. What music they make.
pi_120997380
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 02:51 schreef DeHovenier het volgende:
Kan nog steeds geen screens maken :?

Heb nu de badges 'Reaper', 'Mastery Badge: 1st Class", "Sharpshooter" en "Master Gunner" binnen, in 1 potje, met de PzKpfw 38 (t).

Overigens in een map waar ik nog nooit eerder in heb gespeeld :D
screens worden opgeslagen in je WoT map. :)
pi_120997391
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 06:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

screens worden opgeslagen in je WoT map. :)
Maar die heb ik niet :')
Children of the night. What music they make.
pi_120997393
C:\Games\World_of_Tanks\screenshots
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')