abonnement Unibet Coolblue
pi_106306508
messages.fok.nl/pda/
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 januari 2012 @ 12:25:22 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106306529
messages.fok.nl ?
  maandag 2 januari 2012 @ 12:27:38 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106306600
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja volgens mij wel :o
daar staat me iets van bij.
er is toch nooit bewezen dat het allemaal verzonnen was?
Nee, dat niet, maar met de ene account posten wat een leuke middag je hebt gehad op een meet, terwijl je met de andere post dat je heel de middag zo verdrietig bent geweest... Waar of niet, je houdt mensen voor de gek en dat vind ik gewoon niet kunnen.
***
pi_106306657
Ook daar heb ik geen prullenbak. ;(
pi_106306674
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef Ssserpente het volgende:
Ook daar heb ik geen prullenbak. ;(
Het was niet belangrijk dat het nu moet hoor :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106306693
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jij zou nog met mij gaan lunchen... maar nog steeds geen datum doorgekregen... O-)
Mag ik dan ook mee? Neem ik mijn jongste 2 mee.
Toen was Leander nog een baby..
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106306700
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het was niet belangrijk dat het nu moet hoor :*
Zet je adres gewoon hier neer, joh. Kan best. :P
pi_106306763
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Zet je adres gewoon hier neer, joh. Kan best. :P
Alleen als ik dan van iedereen een kaartje krijg. Pizza's en hopen zand zit ik niet zo op te wachten :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 januari 2012 @ 12:34:39 #209
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_106306770
Hmmm wat een vage verhalen weer -O-

Zit nu wel te denken ook nog nooit iemand heeft ontmoet van Fok :+
pi_106306777
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef Rottdog het volgende:
Hmmm wat een vage verhalen weer -O-

Zit nu wel te denken ook nog nooit iemand heeft ontmoet van Fok :+
we zijn allemaal nep joh :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 2 januari 2012 @ 12:35:26 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106306792
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Mag ik dan ook mee? Neem ik mijn jongste 2 mee.
Toen was Leander nog een baby..
Van mij wel. Maar ik kom alleen denk ik.... tijdens werk. Of ik moet een keer apart komen met Lennon.
Leander was toen nog zo klein... :D :Y
pi_106306856
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Van mij wel. Maar ik kom alleen denk ik.... tijdens werk. Of ik moet een keer apart komen met Lennon.
Leander was toen nog zo klein... :D :Y
Denk dat TM der kleine ook wel meeneemt! Maar we kunnen ook idd gewoon een keer met kids. Misschien dat DF ook wel mee wil. Meteen een minimeet!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 2 januari 2012 @ 12:39:03 #213
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106306898
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:37 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Denk dat TM der kleine ook wel meeneemt! Maar we kunnen ook idd gewoon een keer met kids. Misschien dat DF ook wel mee wil. Meteen een minimeet!!
dan kunnen we beter naar een indoorspeeltuin gaan. Kunnen die grotere kinderen lekker ravotten!! :Y

En nu ga ik als een gek 3 overzichten maken. Ik ben om 14:00 uur vrij en moet het voor die tijd af hebben. :@
pi_106306931
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

dan kunnen we beter naar een indoorspeeltuin gaan. Kunnen die grotere kinderen lekker ravotten!! :Y
Ja kan ook. Maar moet wel doordeweeks dan. Weekends zijn we altijd druk!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 2 januari 2012 @ 12:43:22 #215
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106307046
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmm dubecky Missjones25 Becky27 ik zie een patroon
o|O
maar ik heb ook mooie trouwfoto's :P
pi_106307089
Vol verbazing lees ik wat er gebeurd is. Ik had totaal geen idee dat het fake was :')
Vond de foto van Dubecky gister wel bijzonder, mijn kleintje was met 35 wkn groter en zwaarder, maar zag er echt niet zo goed als de baby op de foto. Ook vond ik de foto's wel erg mooi voor iemand die net onverwachts bevallen was. Dus ondanks mijn verbazing val ik nog niet van mijn stoel af.
Vind het wel echt ziek dat iemand zich op deze manier profileert en ik denk dat psychische hulp dan ook wel op z'n plaats is.
pi_106307100
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef becky27 het volgende:

[..]

o|O
maar ik heb ook mooie trouwfoto's :P
Die kan ik je ook wel geven :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106307158
Bedankt, jullie zijn lief

Helaas ervaar ik sommige berichten niet zoals Klumsy het doet, ik heb er wel veel moeite mee, en weet dat het tijd nodig heeft.
Maar als ik foto's zie van de verse beebs dan kan ik me tranen niet bedwingen en voelt het nog oneerlijker, natuurlijk niet omdat ik jullie het niet gun !

En merk dat ik me sneller irriteer aan '' klachten '' van sommige dan denk ik, pff stel je niet aan, wou dat ik pijn aan mn bekken had en slapeloze nachten, misselijk, maakt niet uit, had t er wel voor over gehad om mn meisjes gezond ter wereld te brengen.
Maarja weet ook wel als dit allemaal niet was gebeurd dat ik nooit zo had gedacht en ook had zitten klagen er over waarschijnlijk dus

Mn nichtje post hier ook mee en die zei van de week al dat ze bijna niet durft te klagen bij mij als ze ergens last van heeft, maar wat ik al zei, snap het wel, had t zelf ook gedaan alleen nu zie je alles anders, maarja dan moet ik ook maar niet lezen hier als ik er niet tegen kan, maar ben toch ook benieuwd hoe t met jullie gaat.

Maar lieve dames, ik kon niet slapen dus dacht is even hier kijken maar duik nu mn bed weer in
Woensdag gaan we terug naar huis, en zie er wel tegenop
Hoop me hier snel weer te kunnen melden als " zwangere "

voor alle dames die t nodig hebben !


hoerrrrr
pi_106307282
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat ventje dat met een krukje of zo over het tuinhekje klom en achter het huis verdronk?
Nee,
Mama v Pepijn zou haar man en zoontje (van een maand of 8?) hebben verloren toen zij met de auto in een sloot zijn geraakt.
Die user was op een gegeven moment ongepland zwanger en is in haar zwangerschap gestopt met schrijven hier, omdat er hier op het forum een Pepijn werd geboren.
Dat mama van Pepijn ook heeft meegeschreven onder een andere username wist ik niet

Heb vluchtig alles bijgelezen, kan iemand mn kin van de grond rapen??!
Wat een ziek wijf zeg, gat-ver-damme! Meisje, ga alsjeblieft hulp zoeken!

En dan maar goedgelovig/goed van vertrouwen maar ik heb vrijwel nooit mn twijfels over of iemand echt is hier.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 2 januari 2012 @ 12:52:59 #220
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106307383
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jij zou nog met mij gaan lunchen... maar nog steeds geen datum doorgekregen... O-)
Jaaa! Gaan we doen! We pm'en wel ff over de data. En MeNicole je bent uiteraard welkom! Ik maak er wel ff een groepsbericht van. Kan ik hier ook gelijk komen melden dat jullie ECHT zijn!
pi_106307423
ik word er naar van als ik t allemaal teruglees

'MissJones ik kan me heel goed voorstellen dat je letterlijk zou zeggen, gelukkig is het er maar 1.
Bij 2 schiet je stressniveau acuut door het plafond natuurlijk en misschien is dat zelfs nog een understatement.
Toen je hier kwam melden dat je weer zwanger was , was dat eigenlijk na " gelukkig" en " gefeliciteerd" ook het eerste wat door me heenschoot.
Dat een zwangerschap met 1` beeb misschien makkelijker te " hanteren" zou zijn voor jullie, qua gevoel en zo '

'volgende:
Ik vind trouwens dat DuBecky en MissJones wel iets van elkaar weghebben. Zelfde type en zo. en allebei ook bloedmooi Niet toevallig familie van elkaar? Of zeg ik nu iets heel raars?'
Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef miss-jones25 het volgende:Wat een mooie buik heb je toch nichie <3
''
MissJones & Klumsy, ook van mij een Begrijp het best dat het soms oneerlijk voelt MJ.'

MissJones en vriend, je mag dat gewoon zeggen he als jullie daar echt geen zin in hebben, er is jullie zoveel overkomen de laatste weken
Fijn dat jullie nog een weekje even weg gaan van alles, even bijkomen, schrik alleen niet als jullie terug komen, het kan misschien confronterend zijn.

Heel erg veel sterkte morgen, dat het een mooie crematie mag zijn.
Lieverds ik denk aan jullie!

'Ik durf hier bijna niet te posten, bang om alle mama's die hier posten ondergesneeuwd raken..

MissJones wat een vreselijk nieuws, zo oneerlijk en zo onwerkelijk. Je hele zwangerschap was een rollercoaster, ik vind het zo oneerlijk dat jullie alweer afscheid moeten nemen van een lief wondertje!! Heel veel sterkte met dit enorme verlies!!! Voor jou, je man en familie en vrienden die dichtbij jullie staan!! Ik denk aan jullie

Update van missjones en LJ het gaat steeds slechter. Meerdere vernauwingen zijn er gevonden bij en rond om haar hartje. Bloeddruk van LJ is heel erg hoog daardoor.

MissJones hoe gaat met met de LittleMissJones? Gelukkig woon je vlak bij het ziekenhuis, zodat ze niet ver uit je buurt is en jij er zo staat.

Jeetje MissJones dat ik schrikken. Ik duim mee dat de AB en de bloedtransfusie snel resultaat hebben.

MissJones van harte gefeliciteerd met je dochter LJ! Wat fijn dat je haar vandaag hebt mogen vasthouden
Maar ook heel veel sterkte met het verlies van Cloë

MissJones is bevallen

quote:
Om 13.22 is ons prinsesje L. J. geboren. 592 gram, en 28 cm. Naar omstandigheden gaat het goed, nu afwachten hoe het verder gaat.
Zij en haar vriend zijn nu helemaal op, dus dit berichtje mocht ik openbaar maken.

Lieve miss, gefeliciteerd nogmaals
pi_106307488
Wel grappig dat iedereen er wél nog van uitgaat dat de èchte MJ een vrouw is. :D
  maandag 2 januari 2012 @ 12:55:44 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106307496
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Jaaa! Gaan we doen! We pm'en wel ff over de data. En MeNicole je bent uiteraard welkom! Ik maak er wel ff een groepsbericht van. Kan ik hier ook gelijk komen melden dat jullie ECHT zijn!
Ik weet al wel dat MeNicole echt is... we hebben al een keer geluncht. :Y
  maandag 2 januari 2012 @ 12:55:59 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106307507
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Jaaa! Gaan we doen! We pm'en wel ff over de data. En MeNicole je bent uiteraard welkom! Ik maak er wel ff een groepsbericht van. Kan ik hier ook gelijk komen melden dat jullie ECHT zijn!
En wij moeten ook nog een datumprikken :))
Be happy with the little things in life
pi_106307538
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef Ssserpente het volgende:
Wel grappig dat iedereen er wél nog van uitgaat dat de èchte MJ een vrouw is. :D
ja come on, ze had wel smaak :P dat hebben mannen niet :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')