abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:15:27 #51
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_106519187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef ForrestX het volgende:
Mijn nieuwe speeltje:

BB foto in het donker...vandaar de slechte kwaliteit.
[ afbeelding ]

nu nog glimmend vers....maar door oxidatie van het brons zal dat snel veranderen...
Regattare Bronze ... heb deze ook serieus in overweging genomen, ziet er netjes uit!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:19:58 #52
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_106519262
Deze week 2 nieuwe binnengekregen, het was een goede week :)

Nog geen eigen foto's maar dit zijn ze:

Victorinox Swiss Army Maverick GS


Seiko SRP043 "Spork"
  zondag 8 januari 2012 @ 10:01:32 #53
165633 eriksd
The grand facade...
pi_106552307
Ik zit nog te dubben over een volgende aanschaf. Wil iets met een retro look en momenteel gaat het tussen een Longines Legend Diver en Bell & Ross Officer.

Longines:



Bell & Ross:



Foto's van het internet.

Prijs is nagenoeg identiek, look bevalt mij van beide. Ik kan dus niet kiezen. Welke zouden jullie nemen?

Momenteel heb ik reeds, wellicht relevant:

Breitling Superocean Steelfish
Breitling Navitimer
Omega Aqua Terra 2500
Montblanc Star XL Chronograph
Tudor Grantour
Tag Heuer Carrera
Meistersinger no. 1
Maurice Lacroix Masterpiece reserve de marche

Tudor Heritage Chrono komt er dit jaar ook nog bij.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_106552402
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:01 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nog te dubben over een volgende aanschaf. Wil iets met een retro look en momenteel gaat het tussen een Longines Legend Diver en Bell & Ross Officer.

Longines:

[ afbeelding ]

Bell & Ross:

[ afbeelding ]

Foto's van het internet.

Prijs is nagenoeg identiek, look bevalt mij van beide. Ik kan dus niet kiezen. Welke zouden jullie nemen?

Momenteel heb ik reeds, wellicht relevant:

Breitling Superocean Steelfish
Breitling Navitimer
Omega Aqua Terra 2500
Montblanc Star XL Chronograph
Tudor Grantour
Tag Heuer Carrera
Meistersinger no. 1
Maurice Lacroix Masterpiece reserve de marche

Tudor Heritage Chrono komt er dit jaar ook nog bij.
Puur op uiterlijk zou ik voor de Bell& Ross gaan.

Aardige collectie heb je daar trouwens :Y

Zou je een 'familie foto' willen plaatsen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_106552850
Ik trek de stand gelijk, de longines. Vind de Bell & Ross een beetje Aqua Terra achtig aan doen.

En wat StateOfMind zegt.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 8 januari 2012 @ 11:43:40 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_106553829
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Dat zal al een forse prijs zijn geweest in de jaren 50 :o
$100 in 1959 staat ongeveer gelijk aan $780 nu.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 8 januari 2012 @ 14:42:07 #57
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106559515
Heb de Legend Diver gehad. Prachtig horloge maar de lug to lug afstand was met een paar mm te lang voor me.

Doos die erbij zit is echt prachtig. Zou overigens de longines kiezen boven de B&R.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 15:33:32 #58
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_106561763
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

$100 in 1959 staat ongeveer gelijk aan $780 nu.
Dat valt me nog mee zeg :o Dacht dat hel wel meer zou zijn.
From feudal serf to spender.
pi_106562618
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heb de Legend Diver gehad. Prachtig horloge maar de lug to lug afstand was met een paar mm te lang voor me.

Doos die erbij zit is echt prachtig. Zou overigens de longines kiezen boven de B&R.
Ìk zou ook voor de Longines gaan. ^O^
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 8 januari 2012 @ 16:39:26 #60
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106564545
De Omega Aqua Terra 8500


Toen ik voor het eerst de perskit zag vond ik het echt een prachtig horloge. Na de introductie het horloge voor het eerst gezien bij de Tourbillon Boutique. Mwa, wat viel dat tegen (grijs/zwarte versie). Wijzerplaat oogde ontzettend mat en die streepjes op de wijzerplaat zijn veel te nadrukkelijk aanwezig. Daarnaast was de 42,5mm uitvoering ook wel erg groot. De witte hadden ze helaas niet op voorraad.

Nu kwam ik bij toeval op de witte AT8500 uit, op de foto's oogde het allemaal wat saai. In het echt heeft de wijzerplaat echt een sprankel waar ik erg gelukkig van word. Zeker in combinatie met de witgouden gematteerde indexen is het gewoon een prachtig horloge. En dan heb ik het nog niet gehad over het uurwerk wat ook nog eens prachtig is. Geloof dat Nivelacuso het al eens heeft geschreven maar dit horloge kan moeiteloos concurreren met een Datejust. Volgende week op de Rikketik maar eens zoeken naar een mooie 19mm croco, die 19mm vind ik dan ook het enige nadeel op dit horloge.

Dit horloge kun je prima onder een overhemd dragen en op staal kun je er zelfs mee gaan zwemmen. Was eerst bang voor de maat maar met een witte plaat lijkt ie een stukje groter en zit ie eigenlijk perfect.

En natuurlijk de foto's











De indexen en wijzers zijn van witgoud. Allemaal prachtig afgewerkt. Wel machinaal maar dat mag de pret niet drukken voor dit geld.










Zelfs de balans is gesigneerd.
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_106569719
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Omega Aqua Terra 8500

[..]
Tof.
full stops and exclamation marks
pi_106572865
Een witte..? ;)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_106573052
Ik heb een oud Omega Genève handopwindbaar horloge, waarvan de veer gebroken is waardoor het horloge niet meer loopt. Weet iemand waar dit te repareren is en wat hier ongeveer de kosten van zullen zijn?

Het is hetzelfde horloge als op de onderstaande foto.

pi_106578322
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Omega Aqua Terra 8500

Toen ik voor het eerst de perskit zag vond ik het echt een prachtig horloge. Na de introductie het horloge voor het eerst gezien bij de Tourbillon Boutique. Mwa, wat viel dat tegen (grijs/zwarte versie). Wijzerplaat oogde ontzettend mat en die streepjes op de wijzerplaat zijn veel te nadrukkelijk aanwezig. Daarnaast was de 42,5mm uitvoering ook wel erg groot. De witte hadden ze helaas niet op voorraad.
Nice, uit welk jaar komt dat model?
  zondag 8 januari 2012 @ 21:51:09 #65
165633 eriksd
The grand facade...
pi_106579809
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Puur op uiterlijk zou ik voor de Bell& Ross gaan.

Aardige collectie heb je daar trouwens :Y

Zou je een 'familie foto' willen plaatsen?
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:49 schreef Reintji het volgende:
Ik trek de stand gelijk, de longines. Vind de Bell & Ross een beetje Aqua Terra achtig aan doen.

En wat StateOfMind zegt.
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Ìk zou ook voor de Longines gaan. ^O^
Hmm. Ik neig nu naar de Longines. Dat het zo'n gigantische kist is had ik al vernomen. Nu hou ik mijn horloges zelf dus (per ongeluk) al aantal dozen de deur uitgekieperd, maar een mooie houten is altijd leuk natuurlijk.

Zal even kijken of ik nog een foto heb.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Omega Aqua Terra 8500

Toen ik voor het eerst de perskit zag vond ik het echt een prachtig horloge. Na de introductie het horloge voor het eerst gezien bij de Tourbillon Boutique. Mwa, wat viel dat tegen (grijs/zwarte versie). Wijzerplaat oogde ontzettend mat en die streepjes op de wijzerplaat zijn veel te nadrukkelijk aanwezig. Daarnaast was de 42,5mm uitvoering ook wel erg groot. De witte hadden ze helaas niet op voorraad.

Nu kwam ik bij toeval op de witte AT8500 uit, op de foto's oogde het allemaal wat saai. In het echt heeft de wijzerplaat echt een sprankel waar ik erg gelukkig van word. Zeker in combinatie met de witgouden gematteerde indexen is het gewoon een prachtig horloge. En dan heb ik het nog niet gehad over het uurwerk wat ook nog eens prachtig is. Geloof dat Nivelacuso het al eens heeft geschreven maar dit horloge kan moeiteloos concurreren met een Datejust. Volgende week op de Rikketik maar eens zoeken naar een mooie 19mm croco, die 19mm vind ik dan ook het enige nadeel op dit horloge.

Dit horloge kun je prima onder een overhemd dragen en op staal kun je er zelfs mee gaan zwemmen. Was eerst bang voor de maat maar met een witte plaat lijkt ie een stukje groter en zit ie eigenlijk perfect.

En natuurlijk de foto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De indexen en wijzers zijn van witgoud. Allemaal prachtig afgewerkt. Wel machinaal maar dat mag de pret niet drukken voor dit geld.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zelfs de balans is gesigneerd.
[ afbeelding ]
Prachtig. Lijkt mij een toekomstige classic. Understated maar toch opvallend. Chapeau.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_106580967
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Omega Aqua Terra 8500

Toen ik voor het eerst de perskit zag vond ik het echt een prachtig horloge. Na de introductie het horloge voor het eerst gezien bij de Tourbillon Boutique. Mwa, wat viel dat tegen (grijs/zwarte versie). Wijzerplaat oogde ontzettend mat en die streepjes op de wijzerplaat zijn veel te nadrukkelijk aanwezig. Daarnaast was de 42,5mm uitvoering ook wel erg groot. De witte hadden ze helaas niet op voorraad.

Nu kwam ik bij toeval op de witte AT8500 uit, op de foto's oogde het allemaal wat saai. In het echt heeft de wijzerplaat echt een sprankel waar ik erg gelukkig van word. Zeker in combinatie met de witgouden gematteerde indexen is het gewoon een prachtig horloge. En dan heb ik het nog niet gehad over het uurwerk wat ook nog eens prachtig is. Geloof dat Nivelacuso het al eens heeft geschreven maar dit horloge kan moeiteloos concurreren met een Datejust. Volgende week op de Rikketik maar eens zoeken naar een mooie 19mm croco, die 19mm vind ik dan ook het enige nadeel op dit horloge.

Dit horloge kun je prima onder een overhemd dragen en op staal kun je er zelfs mee gaan zwemmen. Was eerst bang voor de maat maar met een witte plaat lijkt ie een stukje groter en zit ie eigenlijk perfect.

En natuurlijk de foto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De indexen en wijzers zijn van witgoud. Allemaal prachtig afgewerkt. Wel machinaal maar dat mag de pret niet drukken voor dit geld.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zelfs de balans is gesigneerd.
[ afbeelding ]
Wat een prachtig horloge ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:12:45 #67
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106581250
Thanks allemaal! Inderdaad niet te opvallend maar toch een eyecatcher!

quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice, uit welk jaar komt dat model?
Geloof dat ie in 2009 is geintroduceerd.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 22:16:30 #68
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_106581479
Wat een prachtding Jackal_Omega! (Wat kost zoiets nou?)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 8 januari 2012 @ 22:16:50 #69
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106581497
quote:
Hmm. Ik neig nu naar de Longines. Dat het zo'n gigantische kist is had ik al vernomen. Nu hou ik mijn horloges zelf dus (per ongeluk) al aantal dozen de deur uitgekieperd, maar een mooie houten is altijd leuk natuurlijk.

Zal even kijken of ik nog een foto heb.
Is zeker ook de betere van de 2. Vind de afwerking van Bell & Ross soms wat tegenvallen en de uurwerken zijn echt totaal niet afgewerkt, zelfs niet bij de duurdere BR-02.

Longines is echt mooi. Originele band is wel wat dun maar een nieuwe is ook zo gevonden. De datumloze versie zie je maar weinig. Is ook maar 1 jaar in productie geweest. De versie met datum ligt nog bij veel juweliers in de etalage maar vind die persoonlijk toch minder. Heb er ook ooit een review over geschreven. Ff zoeken.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 22:18:01 #70
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106581583
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een prachtding Jackal_Omega! (Wat kost zoiets nou?)
Geloof dat ze nieuw rond de 3500 euro kosten. Ik heb er dat bij lange na niet voor betaald. Mijne is uit eind 2009 en heeft beetje garantie. Is namelijk 3 jaar voor deze modellen.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 22:22:46 #71
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
  zondag 8 januari 2012 @ 22:37:36 #72
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106582753
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef Johnny.D het volgende:
Ik heb een oud Omega Genève handopwindbaar horloge, waarvan de veer gebroken is waardoor het horloge niet meer loopt. Weet iemand waar dit te repareren is en wat hier ongeveer de kosten van zullen zijn?

Het is hetzelfde horloge als op de onderstaande foto.

[ afbeelding ]
Beetje horlogemaker kan dit zo vervangen. Waar woon je ergens? Horloge zal wel een onderhoudsbeurt moeten hebben. Reken op een 75-100 euro + 15-20 euro voor de veer.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 22:38:25 #73
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106582804
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Geloof dat ze nieuw rond de 3500 euro kosten. Ik heb er dat bij lange na niet voor betaald. Mijne is uit eind 2009 en heeft beetje garantie. Is namelijk 3 jaar voor deze modellen.
Even gekeken en ze kosten nu 4100 euro. Weet dat toen ze uitkwamen rond de 3500 zaten.
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_106583048
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Beetje horlogemaker kan dit zo vervangen. Waar woon je ergens? Horloge zal wel een onderhoudsbeurt moeten hebben. Reken op een 75-100 euro + 15-20 euro voor de veer.
Bedankt! Een onderhoudsbeurt lijkt mij ook geen overbodigheid, het horloge heeft denk ik al erg lang stil gelegen. Ik woon in Roosendaal, Noord-Brabant.
pi_106583118
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Omega Aqua Terra 8500
Wow! Zeer zeer fraai!
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke Omega, deze houd ik in mijn achterhoofd.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:13:44 #76
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106584662
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Bedankt! Een onderhoudsbeurt lijkt mij ook geen overbodigheid, het horloge heeft denk ik al erg lang stil gelegen. Ik woon in Roosendaal, Noord-Brabant.
Kijk eens op Pikotech.nl. Wel wat duurder maar goeie horlogemaker. Maar volgens mij heb je in Roosendaal ook wel wat horlogemakers zitten.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 8 januari 2012 @ 23:14:34 #77
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106584701
Wat vinden we ervan? Ik vind hem erg leuk. Komt standaard met twee bezels die makkelijk te verwisselen zijn. Is er met drie kleuren wijzerplaten: bruin, donkerblauw en zwart (zonder datum).

quote:
The case, in CuSn8 Marine Grade Bronze, measures 45mm x 15.5mm with 24mm lugs. The crystal is an AR-coated sapphire and it is water resistant to 500 meters. The crown is stainless steel and the case features an automatic escape valve at the 9 o’clock position. It comes with two bezels, both bronze, one solid and with black engraved.
Doordat ie geen lugs heeft lijkt me de 45mm prima te dragen

Prijs is 650 dollar met een Miyota en 850 met een ETA. Als de dollar weer beter staat ga ik er denk ik eentje bestellen.








Het beste horlogeforum van Nederland
  maandag 9 januari 2012 @ 14:40:22 #78
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_106601128
Heeft iemand ervaring met Blancpain horloges?

Ik ben gisteren even gaan kijken naar een fifty fathoms en was diep onder de indruk van dit waanzinnige horloge. Helaas was de prijs even indrukwekkend... Er is alleen niet veel over de klok te vinden.

pi_106601182
quote:
17s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wow! Zeer zeer fraai!
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke Omega, deze houd ik in mijn achterhoofd.
Ik begin ook steeds meer fan van Omega´s te worden. Ik zit een beetje te kijken naar een Speedmaster.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_106601775
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer fan van Omega´s te worden. Ik zit een beetje te kijken naar een Speedmaster.
Een aantal topics geleden kwam er eentje langs met een speciale legering, ik ben even kwijt hoe die heet. Die was echt :9~ maar behoorlijk aan de prijs.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:51:56 #81
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_106603544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef osmo het volgende:

[..]

Regattare Bronze ... heb deze ook serieus in overweging genomen, ziet er netjes uit!
Thanks!

Met er zelf zeer content mee! Brons glimt nu nog, maar zal snel patina gaan vertonen waardoor het mooi gaat leven!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_106605767


Vintage :D
  maandag 9 januari 2012 @ 17:11:06 #83
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106606608
Hier leuke Casio-klokjes voor weinig geld. Zouden ze echt zijn of zijn het neppers? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een Casio zou nabouwen, maar een G-Shock zonder doos voor twee tientjes inclusief verzenden, is dat wel zuivere koffie?

http://link.marktplaats.nl/519026729
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_106606681
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Geelman het volgende:
Hier leuke Casio-klokjes voor weinig geld. Zouden ze echt zijn of zijn het neppers? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een Casio zou nabouwen, maar een G-Shock zonder doos voor twee tientjes inclusief verzenden, is dat wel zuivere koffie?

http://link.marktplaats.nl/519026729
Fake.
Ik heb zelf de regenboog aan G-shock horloges uit China gehaald. Goeie kwaliteit, alleen de witte was snel erg verkleurd.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:18:04 #85
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106606872
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Fake.
Ik heb zelf de regenboog aan G-shock horloges uit China gehaald. Goeie kwaliteit, alleen de witte was snel erg verkleurd.
Hmm, jammer maar dat was natuurlijk te verwachten voor die prijs. Voor drie tientjes heb je een echte Casio, alleen natuurlijk geen G-Shock. Lastig, lastig...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_106606963
pi_106607036
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Geelman het volgende:

[..]

Hmm, jammer maar dat was natuurlijk te verwachten voor die prijs. Voor drie tientjes heb je een echte Casio, alleen natuurlijk geen G-Shock. Lastig, lastig...
Ik gebruik ze als ik ga wakeboarden of kitesurfen. Ideaal!
  maandag 9 januari 2012 @ 17:26:18 #88
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106607162


Ik denk dat het deze wordt, echte Casio, dikke klok, veel functies en tot 100m waterdicht! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:08:33 #89
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106617696
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand ervaring met Blancpain horloges?

Ik ben gisteren even gaan kijken naar een fifty fathoms en was diep onder de indruk van dit waanzinnige horloge. Helaas was de prijs even indrukwekkend... Er is alleen niet veel over de klok te vinden.

[ afbeelding ]
Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!
Het beste horlogeforum van Nederland
  maandag 9 januari 2012 @ 21:15:57 #90
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_106618138
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!
Aqualung... :Y
pi_106618374
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef deman13 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, alleen met leren band. Binnenkort maar eens een stalen op zetten voor de leuk :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_106619857
klik vind ik een prachtig ding. Maar dan met een zwarte Omega-krokoband.
Maar geld. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:48:44 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106620104
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef deman13 het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat ook op mijn shortlist, sowieso Tissot :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 9 januari 2012 @ 21:51:46 #94
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106620263
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Skv het volgende:
klik vind ik een prachtig ding. Maar dan met een zwarte Omega-krokoband.
Maar geld. ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_106623854
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Cid het volgende:

[..]

Heb ik ook, alleen met leren band. Binnenkort maar eens een stalen op zetten voor de leuk :)
Vind staal meten al een iets mooiere/duurdere/chiquere uitstraling geven :) Maar ook behalve de band, de klok zelf is heel mooi.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:52:09 #96
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_106644357
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!
Thanks for the tip! Ik heb hem ook omgehad en hij is inderdaad groot, maar de nieuwe sub oogt een stuk 'lomper' om mijn pols, terwijl die 5 mm kleiner is.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:21:46 #97
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_106662782
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Skv het volgende:
klik vind ik een prachtig ding. Maar dan met een zwarte Omega-krokoband.
Maar geld. ;(
Absolute topper maar ding kost nieuwe geen 4000 euro. Moet wel goedkoper zijn te vinden dan 1900
Het beste horlogeforum van Nederland
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:40:19 #98
165633 eriksd
The grand facade...
pi_106663658
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Absolute topper maar ding kost nieuwe geen 4000 euro. Moet wel goedkoper zijn te vinden dan 1900
Op tz-uk rond de 1400 euro.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2012 @ 22:42:00 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106663734
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand ervaring met Blancpain horloges?

Ik ben gisteren even gaan kijken naar een fifty fathoms en was diep onder de indruk van dit waanzinnige horloge. Helaas was de prijs even indrukwekkend... Er is alleen niet veel over de klok te vinden.

[ afbeelding ]
"There never has been a quartz Blancpain... and there never will be"
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:44:39 #100
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106663854
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Die staat ook op mijn shortlist, sowieso Tissot :)
Hey jij ook hier. Dit horloge heb ik ook, exact dezelfde. Veel horloge voor weinig geld vind ik.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')