abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 december 2011 @ 14:36:26 #1
22592 crew  Ole
pi_106204240
Het SHO jaaroverzicht is terug van weggeweest.

We beginnen met enkele celebrity mugshots die dit jaar zijn genomen.

Van links naar rechts: DJ Samantha Ronson (ex van Lindsay Lohan) werd opgepakt voor DUI (rijden onder invloed). Mel Gibson werd ingeboekt voor huiselijk geweld. Nog eentje voor huiselijk geweld is de pa van Lindsay Lohan, en dochterlief werd ook opgepakt voor het schenden van haar voorwaardelijke straf. Ten slotte werd Conrad Murray, de lijfarts van Michael Jackson ingerekend op verdenking van doodslag op Michael Jackson:


Schandaaltjes waren er ook weer genoeg dit jaar.

1. Charlie 'Winning' Sheen
Acteur Charlie Sheen werd dit voorjaar ontslagen van de show 'Two and a half men' waarin hij een hoofdrol speelde wegens overmatig drank en drugsgebruik, waarna hij in de media sprak over bizarre zaken als 'winning' en 'tiger blood'. Zijn gedrag was bizar en buitensporig, maar inmiddels lijken de Amerikanen hem te hebben vergeven voor zijn daden.
2. Kluisgate Rel dochter Conny Breukhoven, 2,7 miljoen! eis 15 maanden
Het schandaal, dat in december 2010 begon met de inrekening van Constanza Breukhovenen en haar vriend wegens verdenking van het leegroven van de kluis van stiefpa Hans Breukhoven kreeg in 2011 een lelijk staartje. De twee peuters van Cons werden aan de zorg van Conny Breukhoven a.k.a. Vanessa toevertrouwd. Constanza werd in juli schuldig bevonden aan het kraken van de kluis van haar adoptievader, wat haar op 240 uur werkstraf en een schadevergoeding van 61 duizend euro komt te staan. Ze is in hoger beroep gegaan hiertegen. In augustus kwam er een schandaalboek van haar hand uit. In 'Gevlucht Uit Gouden Kooi' vertelt ze onder meer over haar adoptie, haar leven in Wassenaar, haar adoptieouders en de kluisroof. In haar memoires staan enkele 'citaten' die er niet om liegen: 'Je bent een K-kind en ik wou dat ik je nooit had geadopteerd.' of: 'Ik ben in staat om je strot dicht te knijpen.' Maar ook 'onthult' ze dat het huwelijk van haar ouders 'heel wat minder prozaïsch is dan vooral Connie ons de afgelopen kwart eeuw heeft willen laten geloven.'
Tegen Telegraaf vertelde ze: 'Mijn moeder schreeuwde altijd dat ze zich schaamde dat ik zo dik was. Te dik om leuke kleertjes voor te kopen, zoals ze altijd zo graag wilde. Toen ik een jaar of zes was, dreigde ze meer dan eens: "Je kan maar beter lief zijn, anders ga je met een postzegel op je kont rechtstreeks terug naar Colombia". Nu kan ik daar wel een beetje om lachen, maar toen deed dat wat met me hoor!”In september heeft ze besloten haar naam te veranderen in Amanda Morales en in november kreeg Cons haar kinderen weer terug, nadat zij een rechtszaak om de voogdij had aangespannen tegen Conny.
3. Poppetijngate [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan
Nadat presentator Martijn Krabbé als eerste aangifte had gedaan tegen zijn ex-vriendin Tessa van Leijenhorst wegens mishandeling, chantage, smaad en laster, beschuldigen zij hem van aanranding, verkrachting en mishandeling. In augustus heeft het OM de zaak tegen Martijn geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Gelukkig is de relatie tussen Martijn en zijn vrouw Amanda naar de laatste berichten wel weer redelijk in orde. Het huwelijk van Martijn en Amanda kwam al eerder in zwaar weer terecht. Ruim tien jaar geleden viel Amanda voor een andere man, waarvan ze mogelijk zwanger was. Na een DNA-test bleek dat Martijn de vader is van hun zoon Bickel.

Verder zijn dit jaar zijn heel wat celebs van hun partners af gegaan.

De top drie van de meest opzienbarende breakups:

1. Kim Kardashian is na een huwelijk van maar liefst 72 dagen gescheiden van basketbalspeler Kris Humphries. Op 20 augustus vond het huwelijk van het jaar plaats. De reden van de breuk is "irreconcilable differences". Het schijnt dat ze er niet uit kwamen over waar ze zouden gaan wonen. Feit is in ieder geval dat de bruiloft hen een slordige 15 miljoen dollar heeft opgeleverd. Niet onaardig voor een 72 dagen durende gig...

2. J-Lo's huwelijk met zanger Marc Anthony is geëxplodeerd. Voor J-Lo is het alweer de derde scheiding. Momenteel zou Marc de volledige voogdij over de kinderen proberen te krijgen, omdat hij op die manier wraak willen zou nemen op zijn ex-vrouw omdat ze nu al een nieuwe liefde heeft...

3. Na een huwelijk van 25 jaar gingen Arnold Schwarzenegger en Maria Schreiver uit elkaar nadat bekend werd dat Arnie een buitenechtelijk kind had verwekt. De scheiding kostte hem een slordige 400 miljoen dollar.

4. Demi Moore houdt de eer aan zichzelf en scheidt van haar vreemdgaande vent Ashton Kutcher:


Ook gingen dit jaar onder meer uit elkaar:

Arme Hugh Hefner is praktisch in de steek gelaten aan het altaar door de ruim 60 jaar jongere Chrystal Harris.


Ashlee Simpson en Pete Wentz (muzikanten) zijn na een huwelijk van 2 jaar gescheiden. Ze hebben samen een kindje.


Actrice Renée Zellweger en acteur Bradley Cooper stopten er ook mee dit jaar.


Na een relatie van bijna 10 jaar is de relatie tussen acteurskoppel Macaulay Culkin en Mila Kunis voorbij.


Debra Messing (actrice, bekend van o.m. Will & Grace) en echtgenoot Daniel Zelman. Het stel was 10 jaar getrouwd en ze hebben samen 1 kind.


Chaz Bono (de 'omgebouwde' zoon van Cher) en vriendin:


Tyra Banks is ook weer single na 3 jaar:


Heather Locklear en Jack Wagner leken het perfecte acteurskoppel maar 3 maanden voor hun huwelijk besloten ze uit elkaar te gaan.


Zus van Duchess Kate Middleton is weer single. Jaloezie om flirterijtjes met prins Harry zou de reden zijn van de breuk...


Pussycat Doll Nicole Scherzinger heeft eerder dit jaar een punt gezet achter haar relatie met Formule 1-coureur Lewis Hamilton;


Shakira heeft haar voetballervriendje aan de kant gezet na een relatie van een half jaar, omdat hij haar zou hebben bedrogen.
http://static.thehollywoo(...)rd-pique_387x544.png

Acteurskoppel Blake Lively en Leonardo DiCaprio zijn ook al geen setje meer.


Een jaar na de schandaal-breakup met Sandra Bullock is zijn relatie met tattookoningin Kat Von D voorbij.


Spicegirl Geri Halliwell is weer vrijgezel na een relatie van 2 jaar.


True Blood-vampier Erik, Alexander Skarsgard en actrice Kate Bosworth zijn ook al niet meer.


George Clooney ook weer single. De koek tussen hem en Elisabetta Canalis bleek na 2 jaar op te zijn.


Op de valreep: Acteur Russell Brand heeft bekend gemaakt te gaan scheiden van Zangeres Katy Perry.



..en een greep uit de breuken van Nederlandse bodem:

Hart van Nederland-presentatrice Milika Peterzon is na 5 jaar uit elkaar met SBS-tuinman Jurgen Smit. Het huwelijk werd al eerder afgeblazen en uiteindelijk dus definitief.


Ook Arie Boomsma is na veertien jaar weer vrijgezel. De trouwplannen die hij en zijn Kieu hadden, zijn van de baan.


Het huwelijk van actrice en schrijfster Elle van Rijn en regisseur Kaja Wolffers lijkt voorbij te zijn. In september nam het stel al een time-out.


Na een relatie van 18 jaar zijn acteur Barry Atsma en zijn vriendin Izaira uit elkaar.


Na 13 jaar zijn Claudia de Breij en haar vrouw uit elkaar. De cabaretière en radiopresentatrice zijn 6 jaar getrouwd geweest, hebben een zoontje en aangegeven graag vrienden te willen blijven.


Het was weer een SHOcking jaar!

Huwelijken: Tegen Het Huwelijk van Yo en Wes in 2010 kon natuurlijk niemand op. Zowaar zijn de twee in 2011 bij elkaar gebleven. Het wachten is nu nog op het eerste kroost. Je zou toch denken dat ze niet achter kunnen blijven omdat zowel Jan als de ex van Wes al kroost hebben voortgebracht bij hun nieuwe liefde. Ach, misschien is Yo toch nog niet van plan haar figuurtje hiervoor op te geven.

Belangrijkste huwelijken:

Kate en William
Helaas voor veel dames: deze felbegeerde prins is van de markt. Het is nu wachten tot de zwangerschap officieel bekend wordt gemaakt.



De zus van de bruid was populairder dan de bruid zelf. Inmiddels schijnt ze single te zijn.
Pippa


Jan en Liza


Kortste huwelijk: Sinaed O'Connor
Nadat Sinead eerder dit jaar bijna zelfmoord pleegde, dacht ze toch de liefde van haar leven te hebben gevonden. Helaas duurde haar vierde huwelijk slechts 16 dagen.


Ook dit huwelijk Green Mile- Acteur Doug Hutchinson (51) trouwt 16-jarige #1 deed nogal wat stof opwaaien afgelopen jaar .


Ouder geworden in 2011:

Meestbesproken baby: Baby van Rob Kamphues [Roerbakbabygate] Rob Kamphues negeert zijn baby


• Drea de Matteo ('The Sopranos', 'Desperate Housewives' 7 april 2011 (jongen: Waylon)
• Kevin James (King of Queens) - april 2011 (jongen: Kannon)
• Jane Krakowski (30 rock, Ally McBeal) - april 2011 (jongen: Bennett)
• Mariah Carey - 30 april 2011 (meisje: Monroe, jongetje: Morrocan)
• Emma Bunton - 6 mei 2011 (jongetje: Tate)
• David Schwimmer - 8 mei 2011 (meisje: Cleo)
• Alicia Silverstone - 9 mei 2011 (jongetje: Bear Blu Jarecki)
• Autumn Reeser - 10 mei 2011 (jongetje: Finn)
• Marion Cottilard - 20 mei 2011 (jongetje: Marcel)
• Nebahat Albayrak - 28 mei 2011 (meisje)
• Mara & Renzo Kazan - 29 mei 2011 (jongetje: Kenzo)
• Jan Rot (papa) - 31 mei 2011 (meisje: Maartje Piet)
• P!nk - 3 juni 2011 (meisje: Willow Sage)
• Robin Zijlstra (papa) - 9 juni 2011 (meisje: Nova)
• Dirk Zeelenberg (papa) - 10 juni 2011 (meisje: Bobbie)
• Natalie Portman - 14 juni 2011 (jongetje: Aleph Millepied)
• Frank Evenblij (papa) - 16 juni 2011 (meisje: Bobbie)
• Jan Kooijman - 26 juni 2011 (meisje: Logan)
• John Heitinga & Charlotte-Sophie Zenden - 1 juli 2011 (jongen: Lennox)
• Caro Lenssen (actrice) - 4 juli 2011 (meisje: Piet)
• Paskal Jacobsen - 5 juli 2011(jongen: Mats)
• Kate Hudson en Matthew Bellamy - 9 juli 2011 (jongen: Bingham)
• Nadja Hüpscher - 10 juli 2011 (jongen: Rein)
• Victoria en Davis Beckham - 10 juli 2011 (meisje: Harper Seven)
• Jewel - 11 juli 2011 (jongen: Kase)
• Ali B - 12 juli 2011 (jongen: Omar)
• Regina Romijn (presentatrice) - 15 juli 2011 (meisje: Bardot)
• Mei Li Vos (politica) - 15 juli 2011 (meisje: Reva)
• Klaas-Jan Huntelaar - 21 juli 2011 (jongen: Axel)
• Lauryn Hill - 23 juli 2011 (jongen: ?)
• Selma Blair - 25 juli 2011 (jongen: Arthur)
• Ivanka Trump - 28 juli 2011 (meisje: Arabella Rose)
• Mark Tuitert - 29 juli 2011 ( meisje: Anna Victoria Maria)
• Paul Stanley (KISS) - 9 augustus 2011 (meisje: Emily Grace)
• Tina Fey - 10 augustus 2011 (meisje: Penelope Athena)
• Eros Ramazzotti - 11 augustus 2011 (meisje: Mary Raffael)
• Anni Friesinger en Ids Postema - 12 augustus 2011 (meisje: Josephine)
• Josh Homme (QOTSA) - 12 augustus (jongen: Orrin Ryder)
• Jessica Alba & Cash Warren (acteurs) - 13 augustus (meisje: Haven)
• Koert-Jan de Bruijn (GTST) - 19 augustus 2011 (meisje: Fritzi Francisca)
• Kimberly Stewart (dochter Rod Stewart) en Benicio Del Toro (acteur) - 21 augustus 2011 (meisje: Delilah Genoveva Stewart Del Toro)
• Ruben Nicolai - 27 augustus 2011 (meisje: Daantje)
• René van Kooten (musicalster) - 30 augustus 2011 (meisje: Senna Margriet)
• Dan Karaty (dansprogramma's) - 30 augustus 2011 (meisje: Quinn Vanessa)
• Alyssa Milano (actrice) - 31 augustus 2011 ( zoon: Milo Thomas)

• Mel B - 2 september 2011 - (dochter: Madison Brown)
• Dirk Kuijt - 12 september 2011 (zoon: Aidan Benyamin)
• January Jones (actrice o.m. Mad Men) - 13 september 2011 ( zoon: Xander Dane)
• Bianca Krijgsman (Plien & Bianca) en Diederik van Vleuten- 21 september 2011 )dochter: Lynn)
• Emily Deschanel (actrice o.m. Bones) - 21 september 2011 (zoon: Henry Hornsby)
• Jenna Fisscher (the Office) - 24 september 2011 (zoon: Weston Lee Kirk)
• Lange Frans - 27 september 2011 (dochter: Danie Damara Maria)
• Mike Meyers (acteur o.m Austin Powers) - 29 september 2011 (zoon: Spike)
• Johnny Knoxville - 6 oktober 2011 (dochter: Arlo)
• Tori Spelling - 10 oktober 2011 (dochter: Hattie Margaret)
• Carla Bruni en Sarkozy - 10 oktober 2011 (dochter: Giulia)
• Ruud de Wild - 26 oktober 2011 (dochter: Teddy Mouna)
Robert de Niro - 24 december 2011 (dochter: Helen Grace )
Chris Zegers - 25 december 2011 (zoon: Eden)
en op 31 december 2011 Eric 'McSteamy' Dane vader van dochter

Zwanger
Meestbesproken zwangerschappen
- Rob de Nijs en Harriet: Rob de Nijs wil een kindje maken op zijn 66ste.
quote:
De liefste wens van Rob de Nijs en zijn Henriëtte lijkt nu dan toch echt in vervulling te gaan. Jet is in ’meer dan’ blijde verwachting en nu, vandaag, met haar zwangerschap van zestien weken, in de veiliger fase aanbeland. De vurige hoop die beiden zolang koesterden lijkt bewaarheid te worden.

Rob: „Dit is wat we beiden al zolang wilden, een droom die we al twee keer eerder beleefden maar die toen niet mocht uitkomen. Maar nu gaat alles goed, elke dag luisteren we naar het hartje. Dit is het mooiste cadeau wat ik haar kon geven…”

Het moet, tijdens hun vakantie in Spanje, een hysterisch moment zijn geweest. Henriëtte: „Ik werd ’s ochtends wakker en wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik heb twee miskramen gehad, een met negen en een met tien weken. En ik dacht het nooit meer te zullen beleven, maar Het Gevoel was terug! Ik kon het wel uitschreeuwen.”

„Rob en ik gingen naar de plaatselijke apotheek. Daar stond ik dan. Wie weet nou wat ’zwangerschapstest’ is in het Spaans? In een bevlieging deed ik maar een dikke buik na en vroeg si or no? En dat begrepen ze! Die meisjes straalden helemaal. Si si! En daar kwam de test uit een la. Nou, het was bingo, hoor. Embarazada, zwanger! Al zo’n vijf à zes weken. We stonden perplex. Niet meer op gehoopt, laat staan op gerekend. We hadden besloten nog één ivf-poging te doen. En kijk nu eens, halverwege maart ben ik [/img]uitgerekend!’

Een lentebaby in de herfst van je leven!

Rob: „Ja, 69 ben ik dan. Nou ja, Charlie Chaplin, Yves Montand en Gary Grant waren ouder. Ach, het is ook geen recordpoging… Het was iets wat ik heel graag wilde voor Henriëtte. Zoals ik wel eens eerder vertelde: we zijn zo gelukkig samen. Maar je kunt verwachten dat zij mij ruimschoots zal overleven. En ze vindt het fijn dan een levende herinnering te hebben. Dat heeft ze vaak gezegd en dat was haar reden om zolang door te gaan met die wens te verwezenlijken. Want het is geen sinecure hoor, ivf. Al die hormonen, de spanning, de teleurstelling… Je moet wel héél graag willen om daar mee te kunnen omgaan. Maar dat wilde ze. We hadden, na de laatste miskraam van nu een jaar geleden, de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. Maar de moed niet.”

Henriëtte: „We waren wel zo’n beetje aan het eind van ons Latijn, maar hadden afgesproken nog één keer die behandeling te doen. Als het niet zou aanslaan zouden we gewoon doorgaan met ons heerlijke leven samen. Dat was een hele stap voor me. Want eigenlijk had ik me nooit een voorstelling gemaakt van een leven zonder kinderen. Ik wist als meisje al dat ik moeder zou worden van één kind, en toen ik Rob had ontmoet wist ik ook zeker dat híjj de vader zou zijn. Ik was daar zó van overtuigd, dat ik me, naast alle ellende van zo’n miskraam, me er ook ongelooflijk over verbaasde. Ik zou toch een kind van hem krijgen!”

Wat zullen vandaag de reacties zijn, denken jullie?

Rob: „Nou, die kan ik vrij nauwkeurig voorspellen. Ouwe kerel achter een kinderwagen, wat ziet die meid erin… Maar die mensen moeten zich realiseren dat het óns privéleven is waarvan ze als ze willen een stukje kunnen meegenieten. Maar wíj willen dit graag, het is onze keuze, onze wens en ons geluk. En reken maar: we zijn de gelukkigste mensen. Dit is het mooiste cadeau wat ik Henriëtte kan geven, daar kan geen juweel, daar kan niets tegen op.”

Weten jouw zonen het al?

„We hebben het deze week aan Robbert verteld. Die raakte enorm geëmotioneerd, omdat hij zo blij was voor ons. Omdat hij van nabij heeft meegemaakt hoe graag we dit nog wilden… Henriëtte had in de winkel een T-shirtje gezien dat je je oudste kind kunt geven. Met de tekst Ik word de grote broer. Nou, heel gek, haha, die was er niet in zijn maat! Dus ze had een polo gekocht, daar die tekst op laten plakken en hem dat als cadeau gegeven.”

Henriëtte: ’Écht?’ vroeg hij. ’Écht?’ Hij kon het niet geloven en de tranen stonden in zijn ogen, zo blij was hij.”

Het zal jou ook moeite hebben gekost het voor je te houden?

Rob: „Verschrikkelijk! Nou is Henriëtte de hele tijd zó ziek geweest dat ze steeds thuis is gebleven, dus haar beginnende buikje kon haar ook niet verraden. Maar ook zij wilde het natuurlijk van de daken schreeuwen. We zagen natuurlijk ook op tegen die negende en tiende week; de periode waarin het de vorige keren misging. En ze was ziek, zíék! Zonder een softy te willen zijn; ik heb voor Jet en de kleine de stukken eraf gebeden. En ineens waren we die weken door; waren we verder dan bij haar vorige zwangerschappen.”

En nóg niemand iets vertellen…

Rob: „Vorige week was ik bij Koffietijd en de schrik sloeg me om het hart. Hoor ik Loretta zeggen ’en straks hebben we Rob de Nijs en die heeft groot klein nieuws voor ons!’ Ik dacht ’wat krijgen we nu?’ En ik vroeg haar langs mijn neus weg ’wat hebben jullie voor groot klein nieuws over me?’ ’Dat je in die nieuwe Kabouter Plop-film gaat spelen’ antwoordde ze. Ik kon nauwelijks mijn lachen houden…”

Hoe zie je het leven met opnieuw poepluiers voor je?

„Ja, wat dat betreft is het net zo als toen ik veertig was. Mijn leven speelt zich vaak ’savonds en ’snachts af, een hoop komt er neer op Henriëtte. Maar ik zal mijn plaats in het gezin wel vinden en zoveel mogelijk bijdragen aan de huishouding, dat heb ik ook gedaan toen Jet de laatste weken zo ziek was.”

En voetballen met de kleine?

„Geen idee of het een jongen of een meisje wordt, nog. Maar ook Robbert zal wel een beetje gaan vaderen over de kleine, dat bood hij spontaan al aan.”
- Amanda van de Gouden Kooi Afrojack zet zwangere vriendin 'Gouden Kooi' Amanda op straat #2
• Beyoncé - januari 2012****

Hoewel...
er gaan geruchten dat ze al bevallen is
• Barbara Karel - januari 2012
• Hadewych Minis (actrice) - januari 2012
• Sabine Uitslag (politica) - januari 2012
• Marianne Thieme- februari 2012
• Sharon Dijksma - februari 2012
• Robert Downey Jr. - februari 2012
• Touriya Haoud - februari 2012
• Nicolette van Dam - februari 2012
• Jared Padalecki (Gilmore Girls/Supernatural) - maart 2012
• Prinses Victoria - maart 2012
• Amanda (Gouden Kooi) - maart 2012
• Roel Van Velzen - maart 2012
• Tim Immers - maart 2012
• Rob de Nijs - maart 2012*****
• Angela Schijf - maart 2012
• Sophie Hilbrand en Waldemar Torenstra - maart 2012
• Arjen Robben (voetballer) - maart 2012

Datum nog onbekend:

• Hilary Duff
• Jennifer Garner en Ben Affleck (acteurs)
• Andrea Bocelli
• Jack Osbourne
• James van der Beek
• Bruce Willis
• Jessica Simpson

• Barbara de Loor (oud-schaatsster)
Barbie (Oh Oh Cherso)

Vermeend zwanger
Anna Kournikova en Enrique Iglesias
Kate Middleton
Britney Spears

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 31-12-2011 18:24:56 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:50:03 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_106204811
Leuk *O* Alleen een klein foutje:

quote:
1. Kim Kardashian is na een huwelijk van maar liefst 72 uur gescheiden van basketbalspeler Kris Humphries. Op 20 augustus vond het huwelijk van het jaar plaats. De reden van de breuk is "irreconcilable differences". Het schijnt dat ze er niet uit kwamen over waar ze zouden gaan wonen. Feit is in ieder geval dat de bruiloft hen een slordige 15 miljoen dollar heeft opgeleverd. Niet onaardig voor een 72 dagen durende gig...
Voor de rest heel leuk geschreven :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator vrijdag 30 december 2011 @ 14:57:38 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_106205105
Mooi overzicht :) Ik ben weer helemaal bij.

Van sommige die uit elkaar zijn gegaan wist ik niet eens dat ze ooit bij elkaar waren, zoals Macaulay Culkin en Mila Kunis :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 december 2011 @ 14:57:58 #4
22592 crew  Ole
pi_106205114
Dank je, ik pas het even aan :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 00:17:25 #5
22592 crew  Ole
pi_106229353
Straks even kijken welke voorspellingen zijn uitgekomen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2011 @ 10:05:52 #6
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_106237751
Huwelijken: Tegen Het Huwelijk van 2010 kon natuurlijk niemand op.
Belangrijkste huwelijken:

Moet dat niet 2011 zijn? ;)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_106239168
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:05 schreef Skaai het volgende:
Huwelijken: Tegen Het Huwelijk van 2010 kon natuurlijk niemand op.
Belangrijkste huwelijken:

Moet dat niet 2011 zijn? ;)
....en ook weer aangepast!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 11:50:51 #8
22592 crew  Ole
pi_106240850
Ik bedoelde Yo en Wes in 2010 :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_106240915
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:50 schreef Ole het volgende:
Ik bedoelde Yo en Wes in 2010 :o
Oooooohhhh!

:o :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 12:08:38 #10
22592 crew  Ole
pi_106241386
uit dit topic SHO voorspellingen voor 2011. O.a.: 'Wesley en Yolanthe scheiden'

quote:
ma 10 jan 2011, 16:55 Paragnost Peter van den Hurk voorspelt...'Wesley en Yolanthe Sneijder uit elkaarParagnost Peter van der Hurk voorspelt dat Wesley en Yolanthe Sneijder in 2011 uit elkaar gaan.

Dit heeft hij gedaan in het tv-programma Life 4 You. "Ik hoop dat ik fout zit, want ik wil niet in een huwelijk lopen stoken, maar ik denk niet dat het een lang leven beschoren is. Ze gaan allebei hun eigen leven leiden. Yolanthe gaat weer haar eigen kant op, ze is een leuke vrouw maar ze moet zich eigenlijk niet binden. Op een gegeven moment krijg je een soort verwijdering erin."

Wendy van Dijk gaat volgens Peter weer wat nieuws doen. "Die staat niet stil. Wel opletten voor niet nog een zwangerschap. " Wat hij hiermee bedoelde werd niet helemaal duidelijk.

Peter voorspelde in 2009 dat de Gerard Joling moest oppassen dat hij niet te hard werkte, en hij kreeg gelijk. Vorig jaar kreeg de zanger inderdaad een burn-out.

Ook Gordon moet in 2011 op zijn gezondheid letten. "Gordon doet het heel goed in zijn tv-programma's. Hij krijgt een programma erbij. Hij moet nog op zijn huid letten want hij neemt heel veel op zijn schouders. Hij zal nog een paar gouden platen krijgen voor zijn nieuwe band."
mwah niet echt veel uitgekomen. Alleen die gouden platen van Gordon :o

Roos zat er ook wat naast (van Zorro weet ik alleen niet)
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef roos85 het volgende:
Mijn voorspelling voor 2011:

Yolanthe raakt dit jaar zwanger
Bridget&Johnny de Mol gaan hokken
Tommie wint Op zoek naar zorro
Jan Smit zal weer een zwangerschap bekend maken

dit kreeg ik tot nu toe door :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_106246565
Dat van Zorro klopt wel..

Zal morgen weer eens achter mijn glazen bol kruipen ;)

heeft iemand gisteren shownieuws gezien? werd ook door een paragnost voorspellingen gedaan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 14:58:06 #12
22592 crew  Ole
pi_106248358
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:20 schreef roos85 het volgende:
Dat van Zorro klopt wel..

Zal morgen weer eens achter mijn glazen bol kruipen ;)

heeft iemand gisteren shownieuws gezien? werd ook door een paragnost voorspellingen gedaan
Jaaaa *O* ga jij maar weer achter je bol.

Shownieuws was dit filmpje trouwens
-EDIT- filmpje doet het niet :(
het was Medium Liesbeth van Dijk. Bekend van op zoek naar het zesde zintuig.

Ze zei onder andere:

-dat Bea gaat aftreden
-Yo pas in 2013 of 2014 een kindje krijgt
-Maximá misschien wel zwanger is geweest (want dat had ze vorig jaar voorspeld..) maar wellicht een miskraam heeft gehad.
-Rob en Jet krijgen een jongen

Wie vult me aan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 31-12-2011 15:32:08 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 15:37:13 #13
22592 crew  Ole
pi_106250026
Even een lijstje gemaakt waarover jullie voorspellingen kunnen doen :P (andere zaken mogen natuurlijk ook!)

-treedt Bea af?
-Blijven Yo en Wes bij elkaar?
-Wordt Liza (van Jan) weer zwanger?
-Blijft LiLo nuchter dit jaar?
-Wordt het kind van Rob en Jet een meisje of een jongen?
-Overleeft Charlie Sheen 2012?
-Mag Conz Aman de kinderen houden of gaan ze weer terug naar oma?
-Zijn Afrojack en Paris een stel? Zo ja, voor hoe lang?

Wie overleven 2012 niet?

Wie gaan uit elkaar in 2012?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_106252263
Ik heb Katy Perry en Russell Brand er ook bijgezet...zij gaan na een huwelijk van een jaar scheiden.
pi_106252357
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:37 schreef Ole het volgende:
Even een lijstje gemaakt waarover jullie voorspellingen kunnen doen :P (andere zaken mogen natuurlijk ook!)

-Zijn Afrojack en Paris een stel? Zo ja, voor hoe lang?

Ze verklaart hem in ieder geval wel in het openbaar de liefde.

  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 16:40:52 #16
22592 crew  Ole
pi_106253043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze verklaart hem in ieder geval wel in het openbaar de liefde.

[ afbeelding ]
Maar in het topic Afrojack zet zwangere vriendin 'Gouden Kooi' Amanda op straat #4 is iemand die zeker weet dat het niet zo is o|O
Ik geloof dat ze Afrojack persoonlijk kent :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 december 2011 @ 16:53:19 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_106253659
Mooi overzicht. Ben weer helemaal op de hoogte.

:P

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:31:33 #18
180174 Diemux
People vs Me
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 18:20:56 #19
22592 crew  Ole
pi_106257285
Die kan er nog net even bij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:43:10 #20
180174 Diemux
People vs Me
pi_106258189
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef Ole het volgende:
Die kan er nog net even bij
Kind is echter wel op woensdag 28 december geboren ;)
pi_106265922
Potverpillekes, Ole, heb je dit helemaal zelf in elkaar zitten draaien? Hulde _O_ Mooi gedaan O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106265930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Ole het volgende:
uit dit topic SHO voorspellingen voor 2011. O.a.: 'Wesley en Yolanthe scheiden'

[..]

mwah niet echt veel uitgekomen.

Van der Hurk voorspelde ook voor Maxima 2 jaar geleden een 4e zwangerschap, noooooooit meer iets van gehoord ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 januari 2012 @ 14:25:10 #23
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_106276013
O, Claudia en vrouw uit elkaar? Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze nou net zo gelukkig en stabiel en zo was.... En ze was gisteren en eergisteren vrolijk lachend op tv! Wat een bitch zeg :N
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator / Miss SHO zondag 1 januari 2012 @ 14:33:53 #24
22592 crew  Ole
pi_106276191
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Potverpillekes, Ole, heb je dit helemaal zelf in elkaar zitten draaien? Hulde _O_ Mooi gedaan O+
samen met cinnamongirl hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 1 januari 2012 @ 14:44:51 #25
22592 crew  Ole
pi_106276430
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
O, Claudia en vrouw uit elkaar? Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze nou net zo gelukkig en stabiel en zo was.... En ze was gisteren en eergisteren vrolijk lachend op tv! Wat een bitch zeg :N
Ze heeft allang een ander.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')