pi_106154719
registreer om deze reclame te verbergen
Nou ben ik een beetje gelovig met een islamitisch achtergrond. Sta wel eens stil bij bepaalde zaken die ermee te maken hebben maar doorgaans leid je gewoon je leventje en heb je overal lekker schijft aan ( lees: zonden )

Nou was er laatst toevallig een progje op een turkse zender met een soort van semi geleerde imam, zoals er al zovele zijn, en die vertelde enkele zaken waar ik me toch ongemakkelijk bij begon te voelen.

Namelijk als dan eindelijk de.wereld tenonder gaat de grond zal scheuren, de hel open zal gaan, vuur en vlammen zullen je ledematen eindeloos blijven verschroeien, het gehuil en geschreeuw van zielen zal je laten wensen dat je doof was.

En dus nog paar andere zaken waarvan je denkt wtf. Ik had er dus zoals eerder gezegd er nogal een wtf gevoel aan overgehouden en nog steeds een beetje.
*Hosselcopter*
pi_106154733
Branden zal je!
pi_106154740
Nu ff serieus: hoe kunnen je ledematen eeuwig branden? Dan ga je dood en dan is de pijn weg. Of bedoel je je geest/ziel? Ik wist niet dat die ledematen hebben.
pi_106154748
Ja, best jammer dat vooral kinderen hiermee bang worden gemaakt. Lijkt me niet fijn om met die gedachtes telkens rond te lopen als kind.

En ohja, op de Turkse tv heb je inderdaad soms van die imams.
pi_106154749
als ik heeeeeeeeeel graag wil dat mensen iets geloven ga ik natuurljik zeggen dat er erge dingen gebeuren als t niet zo is
hel bestaat niet klaar uit
Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
Heppisme.
Het heppisme, zelfst.naamw. Verliefdheid op Heppie.
pi_106154750
Als je het aandurft TS, hier een video over de hel: })
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106154823
Dat is die shit die je ouders je hebben meegegeven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106154904
Ik kan je ergere dingen vertellen TS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106154939
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 04:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan je ergere dingen vertellen TS.

SPOILER
Klinkt spannend c_/
Op woensdag 13 juni 2012 00:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik kocht laatst een strijkplank voor m'n meisje. Ik zeg hier, net je borstkas HAHAHAHA HOER! :D
pi_106154972
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 04:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Klinkt spannend c_/
Precies.
Mijn laatste bad trip was een stuk enger dan deze shit
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106154983
Religie is maf
  donderdag 29 december 2011 @ 09:23:03 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106156168
Ach ja, dat is ook een passende straf voor zoiets als fappen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_106156302
Ik heb es gehoord dat je in de hel in alle eeuwigheid naar Freek de Jonge moet luisteren.
  donderdag 29 december 2011 @ 09:39:32 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_106156384
Hahah TS moet in de hel tot in den eeuwigheid luisteren naar het gegil van gemartelde moordenaars, atheïsten en verkrachters die vol spijt jammeren dat ze Allah niet als hun god hebben geaccepteerd.

Dit natuurlijk op de momenten dat hij zelf niet aan de beurt is om op de meest gruwelijke wijze pijnen te ervaren die hij niet eens wist dat hij kon voelen.

Hihi.
Ending a sentence with a preposition is something up with which I will not put.
  donderdag 29 december 2011 @ 09:42:55 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_106156453
Maar als we allebei dood zijn straks... Afspreken bij het Hel Meetingpoint?

Dat lijkt een beetje op dat vierkante ding bij Schiphol. Dan gaan we een beetje hangen jewetoggg.
Ending a sentence with a preposition is something up with which I will not put.
pi_106156526
quote:
15s.gif Op donderdag 29 december 2011 03:26 schreef Dibble het volgende:
Nou ben ik een beetje gelovig met een islamitisch achtergrond. Sta wel eens stil bij bepaalde zaken die ermee te maken hebben maar doorgaans leid je gewoon je leventje en heb je overal lekker schijft aan ( lees: zonden )

Nou was er laatst toevallig een progje op een turkse zender met een soort van semi geleerde imam, zoals er al zovele zijn, en die vertelde enkele zaken waar ik me toch ongemakkelijk bij begon te voelen.

Namelijk als dan eindelijk de.wereld tenonder gaat de grond zal scheuren, de hel open zal gaan, vuur en vlammen zullen je ledematen eindeloos blijven verschroeien, het gehuil en geschreeuw van zielen zal je laten wensen dat je doof was.

En dus nog paar andere zaken waarvan je denkt wtf. Ik had er dus zoals eerder gezegd er nogal een wtf gevoel aan overgehouden en nog steeds een beetje.
Dat is ook het hele idee van dat hel-verhaal: mensen bang maken zodat ze religie X geloven.

Trap daar toch niet in joh, er is GEEN ENKEL bewijs, 0.0 dat er zo iets is. Sterker nog, alle heilige boeken, incl. de koran, staat barstensvol tegenstrijdigheden en aantoonbare fouten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106156595
Islam, man man man. Wat een treurig gebeuren toch eigenlijk. Dit kun je anno 2011 toch niet meer serieus nemen. :')

Sowieso religies. Er is geen God, er is geen profeet. Er is geen enkel bewijs voor en alles kan prima verklaard worden zonder die onzin. Wat er wel is zijn een heleboel conflicten, misstanden en noem maar op. Begin bij jezelf en doe er niet aan mee.
XOXO
pi_106156656
Alhoewel alle religies uitstekend beschrijven dat zij vooral de liefde en saamhorigheid propageren, weten zij allen nog beter en zeer gedetailleerd te beschrijven hoe verschrikkelijk het met u zal aflopen als men niet diezelfde liefde en saamhorigheid propageert.
Geld te veel? Doneer je BitCoins maar naar 1AdobZQNvfyZuDEbderRfT46KQEKkaW5dE :)
pi_106159834

[ Bericht 100% gewijzigd door forumnerd op 29-12-2011 11:52:08 ]
pi_106160445
quote:
15s.gif Op donderdag 29 december 2011 03:26 schreef Dibble het volgende:

...en God of Allah komt hoogstpersoonlijk tweemaal per dag het vuur oprakelen .....

Wat voor belang zou God of Allah daar nu bij hebben he?

Het enige belang is dreiging. Geloof of het zal slecht met je aflopen. Dwang dus.

Vergelijk Noord-Korea: huil om de grote leider of anders.....
pi_106160556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:34 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb es gehoord dat je in de hel in alle eeuwigheid naar Freek de Jonge moet luisteren.
Dan zou het geen hel meer zijn he? Want om Freek moet ik altijd lachten.

Tineke Schouten daarentegen...... :'( :')
  donderdag 29 december 2011 @ 12:26:00 #22
344052 OmarKhayyam
Zendegi mikonam, lotfan.
pi_106160924
Zal ik je een geheimpje verklappen TS?

God bestaat niet, en Muhammad(en alle andere profeten) was een dwaas.
Democratie is dat twee wolven en een lammetjes beslissen wat te eten voor dinner.
pi_106161173
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef OmarKhayyam het volgende:
Zal ik je een geheimpje verklappen TS?

God bestaat niet, en Muhammad(en alle andere profeten) was een dwaas.
Muhammed was meer een junky, net als Maria trouwens. Hoe verklaar je anders hallucinaties?
pi_106161628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 03:32 schreef forumnerd het volgende:
Nu ff serieus: hoe kunnen je ledematen eeuwig branden? Dan ga je dood en dan is de pijn weg. Of bedoel je je geest/ziel? Ik wist niet dat die ledematen hebben.
Als je droomt? heb je dan ledematen?
pi_106161787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef Gebruikersnaam4 het volgende:

[..]

Als je droomt? heb je dan ledematen?
Wat wil je zeggen? :')

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')