pi_106147931
registreer om deze reclame te verbergen
ik ga mijn bed in, morgen weer een zware dag :P
pi_106147938
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

als dat zou kunnen. Helaas moet ik nog wel een gevechtje gaan leveren, werkwijs dan *zucht
Ik ben er ook nog niet vanaf hoor -O-
pi_106147984
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
:W trusten kokje slaap :z
En goed uitgerust zombies afschieten ;)
pi_106147991
quote:
trusten :*
Ook leeg
pi_106148072
quote:
truste kokje
ik ga nog even morgen vandaag zien worden denk ik.
Ook een zware dag voor de boeg. Wassen, strijken, was opruimen (zo van een hele week van 4 personen ongeveer) en dan nog effe een beetje wii-en met de kids maar denk.
pi_106148091
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

truste kokje
ik ga nog even morgen vandaag zien worden denk ik.
Ook een zware dag voor de boeg. Wassen, strijken, was opruimen (zo van een hele week van 4 personen ongeveer) en dan nog effe een beetje wii-en met de kids maar denk.
Ik heb morgen vrij *O*
pi_106148144
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet vanaf hoor -O-
erg is dat hè, ik loop er nu alweer tegenaan te hikken. Bah! Ik ga er ook verder niet over nadenken, want dan verpest ik voor mezelf m'n'hele vrije weekje en dat wil ik niet
pi_106148230
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

erg is dat hè, ik loop er nu alweer tegenaan te hikken. Bah! Ik ga er ook verder niet over nadenken, want dan verpest ik voor mezelf m'n'hele vrije weekje en dat wil ik niet
wel zo verstandig :Y
pi_106148257
truste dames :*
pi_106148264
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:

[..]

wel zo verstandig :Y
beetje verstand heb ik nog wel, pffffffff, weg nare gedachten
pi_106148275
quote:
truste kokje :*
pi_106148289
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Ach voor mij scheelde het dat ik vandaag bij de internist te horen kreeg dat mijn 'klachten' echt niet 'psychisch' zijn :')
pi_106148307
quote:
:* sorry dat ik die was vergeten :@
pi_106148362
owjaaa, krijgen we er ook nog een oliecrisis bij binnenkort zie ik op het RTL nieuws, Iraanse Marine gaat de straat van Hormuz afsluiten
pi_106148446
Ik zeg: het moet verboden worden om op TV in welk programma dan ook, nog iets te zeggen over welke vorm van crisis dan ook.
Die hele crisis wordt ons gewoon hartstikke aangepraat. De dagen voor kerst merkte ik namelijk helemaal totaal niks van een crisis, de supermarkten en de winkelkarretjes puilden aan alle kanten uit. Ook met Sinterklaas waren heel veel dingen voor de kids totaal uitverkocht in de speelgoedzaken, en niet de goedkoopste dingen. Crisis, mehoela
pi_106148502
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
owjaaa, krijgen we er ook nog een oliecrisis bij binnenkort zie ik op het RTL nieuws, Iraanse Marine gaat de straat van Hormuz afsluiten
Ach, ik heb ieder jaar kerstreces die te danken is aan de vorige oliecrisis uit 1973, extra dagen vrij met pasen zie ik wel zitten ;)
pi_106148608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ach, ik heb ieder jaar kerstreces die te danken is aan de vorige oliecrisis uit 1973, extra dagen vrij met pasen zie ik wel zitten ;)
oh, en waarom heb ik dat kerstreces dan niet? Kwil ook meer vrije dagen met pasen, pinksteren, hemelvaart, voor mijn part suikerfeest enzo
pi_106148912
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

oh, en waarom heb ik dat kerstreces dan niet? Kwil ook meer vrije dagen met pasen, pinksteren, hemelvaart, voor mijn part suikerfeest enzo
Omdat je baas genoeg geld heeft om de gebouwen wél te verwarmen tussen kerst en OenN ;)
pi_106149030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Omdat je baas genoeg geld heeft om de gebouwen wél te verwarmen tussen kerst en OenN ;)
paar weken geleden, toen het toevallig retekoud was, 2 dagen zonder verwarming gezeten
pi_106149086
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

paar weken geleden, toen het toevallig retekoud was, 2 dagen zonder verwarming gezeten
-O- Ik zou graag met jou ruilen. Gebouw waar ik inzit is de gemid. temp. in de winter 25 graden. Krijg er in de loop van de middag standaard koppijn, door de bedorven lucht. :(
pi_106149211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

-O- Ik zou graag met jou ruilen. Gebouw waar ik inzit is de gemid. temp. in de winter 25 graden. Krijg er in de loop van de middag standaard koppijn, door de bedorven lucht. :(
hahaha, ruilen, we gaan volgend jaar juni naar een gloednieuw pand. In de zomer zitten we in het pand waar we nu zitten namelijk in de tropische hitte, 's winters hetzelfde als bij jou. Lucht is veel te droog, dus veel last van mijn ogen, en idd vaak barstende koppijn als ik de hele dag moet werken daar (en dan laat ik de prettige werksfeer nog achterwege)
pi_106149401
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

hahaha, ruilen, we gaan volgend jaar juni naar een gloednieuw pand. In de zomer zitten we in het pand waar we nu zitten namelijk in de tropische hitte, 's winters hetzelfde als bij jou. Lucht is veel te droog, dus veel last van mijn ogen, en idd vaak barstende koppijn als ik de hele dag moet werken daar (en dan laat ik de prettige werksfeer nog achterwege)
Je zit toch in een zelft soort gebouw als waar SAP in zat? Dan hebben we het over hetzelfde vervelende klimaat.
Ik krijg er zo'n koppijn van dat ik gewoon niet eens meer kan functioneren, en door mijn collega's naar huis gebracht moet worden :(
Is psychisch volgens de arbo arts :')
pi_106149543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Je zit toch in een zelfd soort gebouw als waar SAP in zat? Dan hebben we het over hetzelfde vervelende klimaat.
Ik krijg er zo'n koppijn van dat ik gewoon niet eens meer kan functioneren, en door mijn collega's naar huis gebracht moet worden :(
Is psychisch volgens de arbo arts :')
ja, dat van sap is alleen een jaar of 8 nieuwer...... wij hebben in de zomer topcooling, wat voor geen centimeter werkt. IN de winter de verwarming die het òf enorm goed doet (stand tropisch zonder at je er invloed op hebt) en als je na het weekend binnenkomt, voelt je bureau aan als een grote ijsklomp. Er zijn luchtbevochtigers geplaatst, maar die werken nauwelijks. Ik heb wel eens gehad dat mijn contactlenzen gewoon uit m'n ogen vielen, zo droog was de lucht. Ook vaak oogonsteking daardoor
pi_106149608
zo, woensdag is alweer gisteren geworden. Ik denk dat ik nog even rustig ga zitten en dan mijn bed induik en probeer nachtrust te krijgen, hahahahaha. Tja, slaap nogal slecht. Zat te lurken in abo, zag dat men het daar ook over heeft _O- _O-
pi_106149626
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ja, dat van sap is alleen een jaar of 8 nieuwer...... wij hebben in de zomer topcooling, wat voor geen centimeter werkt. IN de winter de verwarming die het òf enorm goed doet (stand tropisch zonder at je er invloed op hebt) en als je na het weekend binnenkomt, voelt je bureau aan als een grote ijsklomp. Er zijn luchtbevochtigers geplaatst, maar die werken nauwelijks. Ik heb wel eens gehad dat mijn contactlenzen gewoon uit m'n ogen vielen, zo droog was de lucht. Ook vaak oogonsteking daardoor
Wij kwamen er laatst pas achter (door 3e rapport over klimaatbeheersing, nu door onafhankelijk bureau) dat er slechts één keer per dag (in de nacht) verse lucht wordt aangezogen. Rest van de dag is hercirculatie. Pand is in 1973 opgeleverd. Geen wonder dat het niet bestand is tegen de vele computerapparatuur van nu 8)7

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')