abonnement Unibet Coolblue
pi_107954972
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Politiek getint nummertje van dat linkse schorriemorrie?
Nah... nothing aan het handje ...

pi_107993685
Nikos Aliagas et Georgia : Rendez Vous (Μη μου μιλάς)

pi_108107171
Voor de verandering eens een Turks toepje voor Zargon die mijn Ava mooier heeft gemaakt !

Real culture against power of authotities

  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:33:04 #106
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_108238100
Kostas Chatis-Ap to aeroplano
Κώστας Χατζής- Απ' το αεροπλάνο

pi_108246701
Al het leven is een kwestie van de glimlach Kostas Hatzis
Oli h zwh einai ypo8esis xamogelo - Kostas Xatzis
Oλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο - Κώστας Χατζής
Life is about smiling - Kostas Hatzis




:z
pi_108449242
gewoon omdat het kan :P

Η βάφτιση της Αθηνάς μας & friends

pi_108494818
CLEAN MONDAY

Clean Monday or (Καθαρά Δευτέρα) marks the first day of lent in the Eastern Orthodox Church

It’s considered to be the first day of Spring and Greeks traditionally celebrate the day through outdoor
activities and picnics, dancing, eating lots of shellfish, and the flying of kites.

  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:46:40 #110
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_108526602
Yanni. Nostalgia
Anastasia Volochkova .

  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 23:48:01 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108526666
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108526919
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Yanni. Nostalgia
Anastasia Volochkova .

Wauw !!! mooi......
pi_108527805
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:27:16 #115
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_108885179
eh... ik dacht dat Discriminatie niet mocht op FOK :')

http://frontpage.fok.nl/column/530880/1/1/100/op-z-n-grieks.html

Frontpage Muziek • Geschreven door RedactieColumns op 08-03-2012 @ 18:00



Wederom een gastoptreden van GroteHerman:

Grieken zijn rare lieden. Dat ze het werken niet uitgevonden hebben moge alom bekend zijn.
Regelmatig reisde ik met zakelijke bedoelingen naar het land van Achilles, Zeus, Plato, Aristoteles,
Ajassuslamelullos, Onassis en meer van dat soort illustere tiepjes.

Wat mij altijd weer opviel was dat je standaard begon met een "morning meeting" om elf uur.
Op het moment dat de beleefdheden uitgewisseld waren dacht je aan het werk te kunnen. No way,
mijn rijkbeneusde vriendjes vonden dat het dan tijd was voor een lunch.

Eerst dacht ik in mijn onschuld: "OK, dan gaan we tijdens de lunch zaken doen".
Niets was minder waar. Biertje, wijntje, rijkelijk ouzo, visje, salade met geitenkaas, rijkelijk ouzo,
wijntje, biertje. Niks werk.

Terug naar het bedrijf, rond drie uur 's middags, waar een bedrijfsbezichting volgde van een uur.
Daarna was het tijd voor een stadsbezichtiging, hetzij in Athene, Saloniki of in het prachtige Kavalla.
Aansluitend een biertje, wijntje en rijkelijk ouzo, diner met visje, souflaki, moussaka, nog meer
geitenkutkaas, schapeneus, sirtaki, baklava, ijsje, danseresje, ouzo-marathonnetje, wijntjes, meer
danseresjes en afsluitend nog drie bier.

Meestal was het zo dat de schaars gegenereerde business net wel, maar meestal ruimschoots en
behoorlijk niet opwoog tegen de reis- en verblijfskosten, laat staan als je mijn salaris er naar ratio bij
op zou tellen.

Gezellig was het wel. Zeker wel. Mijn Grieks is aanzienlijk beter dan mijn Swahili.
Op een gegeven moment zag ik er echter geen gat meer in.
Zakendoen met Grieken bleek een doodlopende steeg, een zwart gat.

Het zinloos bezig zijn zit de Grieken in het bloed. In mythologische tijden wilden de Grieken toch wel
erg graag het welvarende Troje inlijven. Na een langdurige belegering begonnen de neuskrijgers
echter te morren.

Logisch. Meerdere maanden elke dag met je reukorgaan tegen een muur van drie meter dik beuken
lijkt zelfs mij een vermoeiende bezigheid. Men bedacht een list. Het Paard van Troje.
Ze bouwden een paard van hout, groot genoeg om een aantal krijgers met neus en al te kunnen
bevatten.

Toen het paard klaar was kropen een aantal dapperen in het hol van het beest en men liet het staan
voor de poort van Troje. De overige belegeraars trokken zich op vermetele wijze schijnbaar terug en
de genteresseerde Trojanen haalden het vermaledijde dier binnen hun muren, daarmee hun noodlot
afroepend.

Paard poept krijgers uit, poort open doen, schijnbaar verdwenen leger bleek niet echt weg en bingo.
Middels de aars van een paard een stukje Turkije veroverd. Nou, geweldig. Troje, 't blijft een gat.

Ook qua seks zijn het rare jongens, die Grieken.
De lieve heer heeft de vrouw uitgerust met een prachtige vagina.
Helena was de inzet van de Trojaanse oorlog en zij moet een prachtexemplaar tussen haar
welgevormde onderste ledematen gehad hebben.

Toch proppen de mannelijke Grieken hun lid liever in een krappe anus. :') !

Historisch gezien is dit terug te voeren op hun haat tegen de Romeinen en hun eigen taalkundig
onbenul. Het credo was: "Niet in de vagina, da's Latijn", terwijl ze niet wisten dat anus ook Latijn is.
Grieken zijn dus ook nog eens stiekemerds, anders waren ze allang uitgestorven.

Europa is echter wel een Grieks woord.

Daarom vond de homo nasalis grecus het zinvol om zich bij ons aan te sluiten.
Nadat ze wat in hun cijfers hadden rondgeneusd en daar wat mee geneuzeld hadden trapten wij erin.
Het papieren Griekse paard nam zijn intrek in Brussel, het gat van Europa.

Nu blijkt er na het zakelijke zwarte gat, het gat van het Paard van Troje, het door Grieken
geadoreerde poepgat en het Brusselse gat ook nog eens een enorm gat in de Griekse begroting te
bestaan. Sterker nog: het gat is groter dan de begroting.

Men is blijkbaar niet zelfstandig in staat te genereren wat men wenst te consumeren.
Da's ook best lastig. Toch is men niet voor n gat te vangen.
Zeker niet. Men belooft beterschap en de Brusselse Trojanen, die eveneens nog steeds geloven dat
het principe dat meer consumeren dan je produceert de toekomst heeft, trappen erin.
130 miljard wordt weer in het Griekse gat gepleurd. c_/

Ziet U er nog een gat in?

Ik voel me gekwetst enzo... :'(

Dan maar even een mooi muziekje *;

pi_108885668
In 1985 Theodorakis gave a concert in Belgium with his ensemble. Here are the songs of that concert.
Asma Asmaton from the cycle Mauthausen (Kambanellis) sung by Maria Farantouri


Met Nederlandse ondertiteling in het toepje
pi_108885809
Kalinichta !

yanni live at the taj mahal india - love is all


:z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')