abonnement Unibet Coolblue
pi_106445341
Ik ben geen hockeykutje of pauper en ik draag UGGS, wat nu :'(
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:21:41 #252
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_106445717
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef Dalliance het volgende:
Is er iemand op zoek naar een paar schoenen van Red Wing model 8113? Ik wil mijn paar graag verkopen, omdat ik toch niet tevreden ben over de maat... Ze zijn op 24 november 2011 gekocht en dus nog zo goed als nieuw. PM bij interesse :)
Kleur, maat, prijs? Kun je misschien ook beter in jeans topic zetten.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:24:03 #253
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106445815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef IrCute het volgende:
Ik ben geen hockeykutje of pauper en ik draag UGGS, wat nu :'(
Dan ben je waarschijnlijk gewoon lekker.
Foto, graag. O, jouw FoBo.

Toch gelijk :Y
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:25:43 #254
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106445901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik haat op die jassen omdat ze lelijk zijn.
naar jouw mening.
Volgende keer er even achterplaatsen.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106447063
Ik ben het eens met Gemaskerde. Sowieso haten op dingen omdat iedereen er op haat :') Kijk, ik vind Uggs gewoon niet mooi en al zouden ze maar een tientje kosten zou ik ze nog niet dragen. Leuk dat ze lekker lopen, maar sneakers lopen ook prima. Zo ook Nickelson jassen, er zitten mooie modellen tussen die ik wel zou dragen maar de meesten zijn gewoon lelijk. Wie daarin zit boeit me niet, ik ga niet iemand afschrijven omdat hij een Nickelson jas draagt en dat het allemaal paupervolk is, is ook onzin.

Het is niet het spel dat een moordenaar maakt, maar een moordenaar die het spel speelt.
Het is niet de pauper die de jas draagt, maar de jas die hem pauper maakt.

Ah, en voor Justin Bieber kan ik alleen maar respect hebben dat die jonge knul dit al zo vroeg heeft weten te flikken. Petje af! (En nee, ik vind zijn muziek niet leuk, maar dat staat hier los van)
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:55:30 #256
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106447257
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben het eens met Gemaskerde. Sowieso haten op dingen omdat iedereen er op haat :') Kijk, ik vind Uggs gewoon niet mooi en al zouden ze maar een tientje kosten zou ik ze nog niet dragen. Leuk dat ze lekker lopen, maar sneakers lopen ook prima. Zo ook Nickelson jassen, er zitten mooie modellen tussen die ik wel zou dragen maar de meesten zijn gewoon lelijk. Wie daarin zit boeit me niet, ik ga niet iemand afschrijven omdat hij een Nickelson jas draagt en dat het allemaal paupervolk is, is ook onzin.

Het is niet het spel dat een moordenaar maakt, maar een moordenaar die het spel speelt.
Het is niet de pauper die de jas draagt, maar de jas die hem pauper maakt.

Ah, en voor Justin Bieber kan ik alleen maar respect hebben dat die jonge knul dit al zo vroeg heeft weten te flikken. Petje af! (En nee, ik vind zijn muziek niet leuk, maar dat staat hier los van)
_O_
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106447485
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben het eens met Gemaskerde. Sowieso haten op dingen omdat iedereen er op haat :') Kijk, ik vind Uggs gewoon niet mooi en al zouden ze maar een tientje kosten zou ik ze nog niet dragen. Leuk dat ze lekker lopen, maar sneakers lopen ook prima. Zo ook Nickelson jassen, er zitten mooie modellen tussen die ik wel zou dragen maar de meesten zijn gewoon lelijk. Wie daarin zit boeit me niet, ik ga niet iemand afschrijven omdat hij een Nickelson jas draagt en dat het allemaal paupervolk is, is ook onzin.

Het is niet het spel dat een moordenaar maakt, maar een moordenaar die het spel speelt.
Het is niet de pauper die de jas draagt, maar de jas die hem pauper maakt.

Ah, en voor Justin Bieber kan ik alleen maar respect hebben dat die jonge knul dit al zo vroeg heeft weten te flikken. Petje af! (En nee, ik vind zijn muziek niet leuk, maar dat staat hier los van)
Negen van de tien keer is het wel de pauper die de jas draagt. De jas maakt ze nog grotere paupers. Je kunt niet ontkennen dat het volk wat in Nickelson loopt vaak asociaal volk is. Als je een groep ziet met nektasjes, glimmende schoenen etc. in Utrecht die zich asociaal gedragen dragen ze áltijd Nickelson jassen. Nu wordt Nickelson niet alleen gedragen door asociaal volk, maar vaak wel. Niet gek dat mensen het haten.

Ik zou ook niet iemand afschrijven omdat het desbetreffende persoon een Nickelson jas draagt. Maar 99 procent van de aso's loopt in zo'n jas en 99 procent van die jassen worden gedragen door aso's en daarom haten mensen, waaronder ik, dat merk. Het is wel een handige manier om de aso's en minder intellectuelen er tussenuit te halen.
pi_106447646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

naar jouw mening.
Volgende keer er even achterplaatsen.
Ik neem aan dat je dat zelf wel kunt bedenken, dus waarom zou ik dat er in godsnaam achter plaatsen? :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:04:52 #259
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106447660
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dat zelf wel kunt bedenken, dus waarom zou ik dat er in godsnaam achter plaatsen? :')
Ik plaag je maar een beetje.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:40:40 #260
350968 kedge
cicatrix manet
pi_106449084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef nexusje het volgende:

[..]

Goed wil ik niet klote doen maar ik denk dat in enschede, naast de wat bekendere winkels als h&m etc. er nog niet zoveel animo is voor truien als deze. In de randstad kom je dit toch veel meer tegen. River island is een grote aanrader! Heb je alleen in Rotterdam & Amsterdam volgens mij. Daarnaast verkoopt Penfield, The norse porjects , Pendleton maar ook de bijenkorf eigen merk zulke truien. !
Het ligt meer aan het feit dat er al een tijdje sales voor winterkleding is en de voorjaarscollectie waarschijnlijk alweer over een paar weken wordt gepresenteerd.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:07:54 #261
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_106450325
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef Moffol het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan? Als ik met een soort Redwings loop zie je ze ook allemaal kijken van: hoezo heeft die van die nerdy bergschoenen aan? :')
haha ouderwetsss, je komt toch niet uit noorwegen.. Daar ligt je opa mee in zn graf etcetc :')
Ja haha dat ook, met die boots ervaar ik t zelfde
pi_106450835
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef Moffol het volgende:

[..]

Negen van de tien keer is het wel de pauper die de jas draagt. De jas maakt ze nog grotere paupers. Je kunt niet ontkennen dat het volk wat in Nickelson loopt vaak asociaal volk is. Als je een groep ziet met nektasjes, glimmende schoenen etc. in Utrecht die zich asociaal gedragen dragen ze áltijd Nickelson jassen. Nu wordt Nickelson niet alleen gedragen door asociaal volk, maar vaak wel. Niet gek dat mensen het haten.

Ik zou ook niet iemand afschrijven omdat het desbetreffende persoon een Nickelson jas draagt. Maar 99 procent van de aso's loopt in zo'n jas en 99 procent van die jassen worden gedragen door aso's en daarom haten mensen, waaronder ik, dat merk. Het is wel een handige manier om de aso's en minder intellectuelen er tussenuit te halen.
Good god! Verbeter me waar nodig, maar is het niet duizendmaal asocialer om een hele klasse mensen af te schrijven onder de noemer 'jaskeuze''? Dat is pas pauper!
Dat jouw ervaring is dat 9 vd 10 van je vrienden met nickelsonjassen een aso is, betekent niet dat dat representatief is voor heel Nederland. Door dit soort aannames en opvattingen zijn dat soort groepen mensen alleen maar sterker geneigd asociaal te worden naar andere mensen toe. Als zij bij voorbaat continu bestempeld worden met het merkje aso, zullen ze zich er vanzelf naar gedragen, wat zou jij doen als het blousje wat je draagt toevallig niet algemeen geaccepteerd is in narrowminded Nederland?
Er zullen heus mensen zijn die zo'n jas kopen om hun asociale reputatie kracht bij te zetten. Maar buiten dat hele issue, wat is dat een ontzettend LELIJKE eigenschap van je zeg, om personen op die manier te beoordelen. Bah, pauper!

For the record: Ik ken op dit moment nog niemand met een nickelson jas, dus wellicht kom ik hier nog keihard van terug. Maar uit je post maak ik ook niet echt op dat je ook maar 1 van die personen met zo'n soort jas, op welke wijze dan ook persoonlijk kent...
Life is sweet, life is bitter...
pi_106451131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Good god! Verbeter me waar nodig, maar is het niet duizendmaal asocialer om een hele klasse mensen af te schrijven onder de noemer 'jaskeuze''? Dat is pas pauper!
Dat jouw ervaring is dat 9 vd 10 van je vrienden met nickelsonjassen een aso is, betekent niet dat dat representatief is voor heel Nederland. Door dit soort aannames en opvattingen zijn dat soort groepen mensen alleen maar sterker geneigd asociaal te worden naar andere mensen toe. Als zij bij voorbaat continu bestempeld worden met het merkje aso, zullen ze zich er vanzelf naar gedragen, wat zou jij doen als het blousje wat je draagt toevallig niet algemeen geaccepteerd is in narrowminded Nederland?
Er zullen heus mensen zijn die zo'n jas kopen om hun asociale reputatie kracht bij te zetten. Maar buiten dat hele issue, wat is dat een ontzettend LELIJKE eigenschap van je zeg, om personen op die manier te beoordelen. Bah, pauper!

For the record: Ik ken op dit moment nog niemand met een nickelson jas, dus wellicht kom ik hier nog keihard van terug. Maar uit je post maak ik ook niet echt op dat je ook maar 1 van die personen met zo'n soort jas, op welke wijze dan ook persoonlijk kent...
Loop eens weg van het platteland en zet eens een stap in een stad. Het is algemeen bekend dat aso's en pauper negen van de tien keer een Nickelson jas dragen. Dat betekent niet dat iedereen die een Nickelson jas draagt asociaal is (overwegend wel, zie het altijd gedragen worden door dezelfde types), het betekent wel dat asociale mensen vaak een Nickelson jas dragen. Dat is iets heel anders. Derhalve schrijf ik geen 'hele klasse' mensen af, hiermee schrijf ik een merk af, omdat het symbool staat voor asocialiteit. Begrijpend lezen en zo.

Tevens heb ik geen vrienden met een Nickelson jas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moffol op 05-01-2012 19:29:42 ]
pi_106452283
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Moffol het volgende:

[..]

Loop eens weg van het platteland en zet eens een stap in een stad. Het is algemeen bekend dat aso's en pauper negen van de tien keer een Nickelson jas dragen. Dat betekent niet dat iedereen die een Nickelson jas draagt asociaal is (overwegend wel, zie het altijd gedragen worden door dezelfde types), het betekent wel dat asociale mensen vaak een Nickelson jas dragen. Dat is iets heel anders. Derhalve schrijf ik geen 'hele klasse' mensen af, hiermee schrijf ik een merk af, omdat het symbool staat voor asocialiteit. Begrijpend lezen en zo.

Tevens heb ik geen vrienden met een Nickelson jas.
Vraagje hé, als jij niet omgaat met mensen met een Nickelson jas, waar baseer jij dan je mening op? Op de mening van anderen? Hebben ze je weleens persoonlijk aangevallen?

Het is jouw beeld die je vormt van iets waar je in werkelijkheid eigenlijk geen weet van hebt. Als iemand mij de hele tijd met de nek aan zou kijken omdat ik een bepaald kedingstuk aanheb en ze daardoor denken mij te kennen, nou dan ga ik ze echt niet de echte ik laten zien maar degene die ze denken te zien.

Toevallig ken ik mensen, mét Nickelson jassen, die gewoon in verzorgingstehuizen werken. Vind je dat asociaal?

De jeugd zelf is verkrackt ja, en de jeugd koopt dan ook voornamelijk die jassen, maar het zijn PUBERS. Die zijn nou eenmaal rebels en draaien gewoon bij. Echte paupers kunnen zo'n jas overigens nieteens betalen.
pi_106452448
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Moffol het volgende:

[..]

Loop eens weg van het platteland en zet eens een stap in een stad. Het is algemeen bekend dat aso's en pauper negen van de tien keer een Nickelson jas dragen. Dat betekent niet dat iedereen die een Nickelson jas draagt asociaal is (overwegend wel, zie het altijd gedragen worden door dezelfde types), het betekent wel dat asociale mensen vaak een Nickelson jas dragen. Dat is iets heel anders. Derhalve schrijf ik geen 'hele klasse' mensen af, hiermee schrijf ik een merk af, omdat het symbool staat voor asocialiteit. Begrijpend lezen en zo.

Tevens heb ik geen vrienden met een Nickelson jas.
Ik heb zes jaar in je geliefde Utrecht gestudeerd, nog zo'n rare aanname. Is dat je ding ofzo?
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dat asociale mensen vaak een Nickelson jas dragen kan wellicht zo zijn, maar je stelt in je post dat bijna al het volk wat nickelson draagt asociaal volk is. En dat staat helemaal los van het merk, of asociale mensen, of paupers. Het gaat er om dat je heel makkelijk een aantal mensen (of dat er nou heel veel zijn, of maar drie) die mogelijk ontzettend degelijk en lief zijn, over dezelfde kam scheert als asociale jochies met Nickelson jassen.
Houdt dus in dat wanneer jij een jongen tegenkomt met een Nickelson jas, die de zon in zn ogen heeft, per direct afschrijft als aso die je vuil aankijkt. Mijns inziens ben je dan dus juist zelf niet zo sociaal ontwikkeld. Of zie ik dat verkeerd?
Life is sweet, life is bitter...
pi_106452537
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Vraagje hé, als jij niet omgaat met mensen met een Nickelson jas, waar baseer jij dan je mening op? Op de mening van anderen? Hebben ze je weleens persoonlijk aangevallen?

Het is jouw beeld die je vormt van iets waar je in werkelijkheid eigenlijk geen weet van hebt. Als iemand mij de hele tijd met de nek aan zou kijken omdat ik een bepaald kedingstuk aanheb en ze daardoor denken mij te kennen, nou dan ga ik ze echt niet de echte ik laten zien maar degene die ze denken te zien.

Toevallig ken ik mensen, mét Nickelson jassen, die gewoon in verzorgingstehuizen werken. Vind je dat asociaal?

De jeugd zelf is verkrackt ja, en de jeugd koopt dan ook voornamelijk die jassen, maar het zijn PUBERS. Die zijn nou eenmaal rebels en draaien gewoon bij. Echte paupers kunnen zo'n jas overigens nieteens betalen.
En in mindere mate ook dit ja
Life is sweet, life is bitter...
pi_106452761
Meer pics plz
pi_106452770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ik heb zes jaar in je geliefde Utrecht gestudeerd, nog zo'n rare aanname. Is dat je ding ofzo?
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dat asociale mensen vaak een Nickelson jas dragen kan wellicht zo zijn, maar je stelt in je post dat bijna al het volk wat nickelson draagt asociaal volk is. En dat staat helemaal los van het merk, of asociale mensen, of paupers. Het gaat er om dat je heel makkelijk een aantal mensen (of dat er nou heel veel zijn, of maar drie) die mogelijk ontzettend degelijk en lief zijn, over dezelfde kam scheert als asociale jochies met Nickelson jassen.
Houdt dus in dat wanneer jij een jongen tegenkomt met een Nickelson jas, die de zon in zn ogen heeft, per direct afschrijft als aso die je vuil aankijkt. Mijns inziens ben je dan dus juist zelf niet zo sociaal ontwikkeld. Of zie ik dat verkeerd?
Als aso's negen van de tien keer Nickelson jassen dragen zullen anderen de jassen niet gauw kopen (gelukkig, oogaids krijg je er van). Vandaar. Daarom heb ik het over begrijpend lezen. Een ASO LOOPT NEGEN VAN DE TIEN KEER IN EEN NICKELSON JAS. Is iedereen die een Nickelson jas draagt dan aso of pauper? NEE. Maar omdat aso's graag zo'n jas kopen heeft het merk een slechte reputatie en kopen anderen het minder snel.


quote:
Vraagje hé, als jij niet omgaat met mensen met een Nickelson jas, waar baseer jij dan je mening op? Op de mening van anderen? Hebben ze je weleens persoonlijk aangevallen?

Het is jouw beeld die je vormt van iets waar je in werkelijkheid eigenlijk geen weet van hebt. Als iemand mij de hele tijd met de nek aan zou kijken omdat ik een bepaald kedingstuk aanheb en ze daardoor denken mij te kennen, nou dan ga ik ze echt niet de echte ik laten zien maar degene die ze denken te zien.

Toevallig ken ik mensen, mét Nickelson jassen, die gewoon in verzorgingstehuizen werken. Vind je dat asociaal?

De jeugd zelf is verkrackt ja, en de jeugd koopt dan ook voornamelijk die jassen, maar het zijn PUBERS. Die zijn nou eenmaal rebels en draaien gewoon bij. Echte paupers kunnen zo'n jas overigens nieteens betalen.
Als je een stel mensen naar voorbijlopende meisjes "Hey k*nkerslet" hoort roepen, of je hoort ze voorbijgangers uitschelden merk ik op dat ze vaak Nickelson jassen in combinatie met Polo petjes, glimmende schoenen en nektasjes dragen. Gelukkig is 99 procent het met mij eens. Wat, opnieuw, niet betekent dat iedereen die een Nickelson jas draagt asociaal is.
pi_106452923
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Toevallig ken ik mensen, mét Nickelson jassen, die gewoon in verzorgingstehuizen werken. Vind je dat asociaal?
Leuke kennissen heb je dan :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106453016
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef Moffol het volgende:

[..]

Als aso's negen van de tien keer Nickelson jassen dragen zullen anderen de jassen niet gauw kopen. Vandaar. Daarom heb ik het over begrijpend lezen. Een ASO LOOPT NEGEN VAN DE TIEN KEER IN EEN NICKELSON JAS. Is iedereen die een Nickelson jas draagt dan aso of pauper? NEE. Maar omdat aso's graag zo'n jas kopen heeft het merk een slechte reputatie en kopen anderen het minder snel.
quote:
Het is wel een handige manier om de aso's en minder intellectuelen er tussenuit te halen.
? Ik weet niet hoe je dit dan gaat verklaren. Maar ik zou dit soort uitlatingen voortaan iets genuanceerder formuleren, zeker in de buurt van nickelsonjassen. Stel je voor, straks knuppelen ze je nog dood!

(en seriously> omdat het een slechte reputatie heeft kopen anderen het minder snel? Echt? Dat is je stelling? Tjeez...)
Life is sweet, life is bitter...
pi_106453109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

[..]

? Ik weet niet hoe je dit dan gaat verklaren. Maar ik zou dit soort uitlatingen voortaan iets genuanceerder formuleren, zeker in de buurt van nickelsonjassen. Stel je voor, straks knippelen ze je nog dood!

(en seriously> omdat het een slechte reputatie heeft kopen anderen het minder snel? Echt? Dat is je stelling? Tjeez...)
Ja. Mensen kopen ze niet omdat ze niet met asocialiteit geassocieerd willen worden (aangezien aso's deze jassen waarderen) en omdat het gewoon lelijk is (maar dat is mijn mening, en die delen velen).
pi_106453146
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
egt so mooi wow ik kn men ogen dr niet vanaf houden wauw so glansend
Oke het zijn wel echt graflelijke dingen. Ik vind dat je wel kan stellen dat er iets mis is met de smaak van deze bevolkingsgroep ;)
Life is sweet, life is bitter...
pi_106453205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Oke het zijn wel echt graflelijke dingen. Ik vind dat je wel kan stellen dat er iets mis is met de smaak van deze bevolkingsgroep ;)
We komen tot een baanbrekend punt. Aso's kopen vaak deze jas, kun je je nu voorstellen dat anderen dat niet doen?
pi_106453239
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef Michhas het volgende:

[..]

Leuke kennissen heb je dan :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Héle leuke, lieve, spontane en zorgzame mensen zijn het inderdaad. :Y
Zou ze voor geen goud willen missen. :*

Door dit gejankt krijg ik zin om een Nickelson jas te kopen en er nog stoer mee te gaan doen ook, jammer dat ze zo lelijk zijn.
pi_106453262
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ja. Mensen kopen ze niet omdat ze niet met asocialiteit geassocieerd willen worden (aangezien aso's deze jassen waarderen) en omdat het gewoon lelijk is (maar dat is mijn mening, en die delen velen).
Denk je niet dat op een goede dag iemand een Nickelson jas heeft gekocht omdat hij/zij dat lekker warm en mooi vond, vervolgens een asokut dat zag en mooi kopieerde, wat weer zorgde voor meer nickelson jassen in zijn aso-vriendengroep. etc etc?
Of bedoel je dat de jassenfabrikant met opzet deze jas heeft geproduceerd met als doelgroep asociale jongeren en dat eenieder die dus een jas koopt met deze merknaam zijn ziel verkocht heeft aan de nickelsonjassenduivel?
Life is sweet, life is bitter...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')