abonnement Unibet Coolblue
pi_106034473

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_106034523
quote:
Nee. Is ook niet echt een nummer dat door het publiek ingezet wordt hè ;)? En dit is wel een officieel tournooi nummer, en ook nog eens van vorig jaar. Wat ik bedoel is van een paar jaar geleden.

Ik quote voor eht gemak even mijn vraag zodat niemand hoeft terug te kijken in het oude topic:
quote:
Hoe heet dat nummer dat je in het stadion altijd hoort? Volgens mij is het uitgekomen rond een van de grote tournooien, maar geen officeel nummer. In de clip zie je verschillende voetballers, bekend en minder bekend en ook mensen (kinderen?) gebodypaint. Het is een enorm bekend nummer, en wordt tot op de dag van vandaag in verschillende stadions door het publiek ingezet.
  zondag 25 december 2011 @ 18:14:41 #3
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_106035127
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Nee. Is ook niet echt een nummer dat door het publiek ingezet wordt hè ;)? En dit is wel een officieel tournooi nummer, en ook nog eens van vorig jaar. Wat ik bedoel is van een paar jaar geleden.

Ik quote voor eht gemak even mijn vraag zodat niemand hoeft terug te kijken in het oude topic:

[..]

Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...

Carnaval de Paris of zo?
  zondag 25 december 2011 @ 18:18:10 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_106035180
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...

Carnaval de Paris of zo?
Ja!
pi_106035905
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...

Carnaval de Paris of zo?
quote:
*O*
  zondag 25 december 2011 @ 22:35:35 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_106041006
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef Saak het volgende:
Ik zoek een liedje dat begint met:
"i have asthma and i can't breathe i went to the doctor and he gave me one of these"
Ik dacht dat ik hem een keer op youtube had gezien maar ik kan hem niet meer vinden!
Tieten voor degene die hem vind

*blij met zijn nieuwe tieten* B-)
pi_106041425
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 22:35 schreef broer het volgende:

[..]


*blij met zijn nieuwe tieten* B-)
Ja dat is hem! Bedankt!


Bosbeetle edit: zelfs gespoilerde tieten mogen niet op fok, stuur de beloning maar via PM

[ Bericht 13% gewijzigd door Bosbeetle op 26-12-2011 09:26:03 ]
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  maandag 26 december 2011 @ 11:15:49 #8
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_106052042
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 22:48 schreef Saak het volgende:
Ja dat is hem! Bedankt!
Graag gedaan.
  maandag 26 december 2011 @ 13:13:32 #9
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_106054938
Ik zoek nog steeds een liedje.
Het is gezongen door een vrouw, je hoort het liedje best vaak op de radio en de tekst gaat ongeveer zo in het refrein:
You know, baby i look fly but *deel wat ik niet kan verstaan* i can't do this anymore. Dit hoor je 2x
De lyrics zijn niet helemaal goed, want google geeft geen resultaten.
Weet iemand welk liedje ik bedoel? :)

Edit:
Het deuntje van het refrein lijkt enigzins op het deuntje van het refrein van dit nummer
In het refrein wordt dus ook de tekst gezongen die ik hierboven heb ingetypt..



[ Bericht 6% gewijzigd door Lamborghini_LP640 op 26-12-2011 16:46:08 ]
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_106056760
quote:
Hmmm, niemand?

Song in dit filmpje op 2:00


Hannah vs Locals door Yavuz Axakal
Maar dan met nederlandse rap/zang erdoor...

Nummer was vrijdag 16-12 op de radio bij SlamFM tussen 7:30 en 8:00.
Kan het op laatste gespeeld websites niet terugvinden helaas (playlist staat er niet goed op).
Heb em inmiddels gevonden. Bedoelde deze
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_106063208
Zoek een recent nummer, dance-achtig met de tekst I follow of I will follow.. stem lijkt veel op die van Sia.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 december 2011 @ 18:54:59 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106063296
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoek een recent nummer, dance-achtig met de tekst I follow of I will follow.. stem lijkt veel op die van Sia.

En dan de remix:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106063367
Thanks, dat origineel is echt niks vergeleken bij de remix!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 december 2011 @ 19:01:08 #14
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106063400
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Thanks, dat origineel is echt niks vergeleken bij de remix!!
Klopt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106079387
Ik heb ineens een nummer in mn hoofd en ik kom er niet meer op. Maar de clip weet ik wel goed te herinneren.

Denk uit 2001-2002 ongeveer. Beetje New Order achtige dance. De zanger is Indiaas met zo'n Prem-kapsel. De videoclip is druk en psychedelisch en er komt elke keer het hoofd van een struisvogel vol in beeld.

Erg wazige clip en nummer, ben benieuwd of iemand het weet :)
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_106080713
Ik zoek een videoclip (en bijhorende muziek) en ik heb alleen info over de videoclip. De hele videoclip vlieg je over een landschap of over (door) de wolken heen en dat veranderd de hele tijd, maar steeds heel geleidelijk. Na een tijdje breekt de natuur op en vlieg je door allemaal blokken heen en deze blokken veranderen allemaal van kleur.

En dat is eigenlijk het enige wat ik kan vertellen van de videoclip. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen :@
pi_106080902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:14 schreef Pakspul het volgende:
Ik zoek een videoclip (en bijhorende muziek) en ik heb alleen info over de videoclip. De hele videoclip vlieg je over een landschap of over (door) de wolken heen en dat veranderd de hele tijd, maar steeds heel geleidelijk. Na een tijdje breekt de natuur op en vlieg je door allemaal blokken heen en deze blokken veranderen allemaal van kleur.

En dat is eigenlijk het enige wat ik kan vertellen van de videoclip. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen :@
Volgens mij bedoel je deze :)
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_106081001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:23 schreef Cool_Runner het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je deze :)
Held _O_ dank je!
pi_106081449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:05 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik heb ineens een nummer in mn hoofd en ik kom er niet meer op. Maar de clip weet ik wel goed te herinneren.

Denk uit 2001-2002 ongeveer. Beetje New Order achtige dance. De zanger is Indiaas met zo'n Prem-kapsel. De videoclip is druk en psychedelisch en er komt elke keer het hoofd van een struisvogel vol in beeld.

Erg wazige clip en nummer, ben benieuwd of iemand het weet :)
I'm on fire :D

Schoot me ineens te binnen:


[ Bericht 12% gewijzigd door Cool_Runner op 27-12-2011 12:04:56 ]
If Matrix was here, he'd laugh too
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:30:03 #20
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_106094791
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:13 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje.
Het is gezongen door een vrouw, je hoort het liedje best vaak op de radio en de tekst gaat ongeveer zo in het refrein:
You know, baby i look fly but *deel wat ik niet kan verstaan* i can't do this anymore. Dit hoor je 2x
De lyrics zijn niet helemaal goed, want google geeft geen resultaten.
Weet iemand welk liedje ik bedoel? :)

Edit:
Het deuntje van het refrein lijkt enigzins op het deuntje van het refrein van dit nummer
In het refrein wordt dus ook de tekst gezongen die ik hierboven heb ingetypt..

Niemand?
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_106096186
Gister helemaal waus in de discotheek tijdens een gaaf nummer. Het was een house nummer met een awsome saxofoon geluid erdoor (heel bekend wijsje)

iemand enig idee hoe dat nummer heet?
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_106096198
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:30 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:

[..]

Niemand?
Long shot, ik vind het ook kwa toon totaal niet lijken op dat nummer van Rihanna, maar gezien de tekst die jij meende te horen, zou het misschien kunnen kloppen:
pi_106096310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef WatskeZegt het volgende:
Gister helemaal waus in de discotheek tijdens een gaaf nummer. Het was een house nummer met een awsome saxofoon geluid erdoor (heel bekend wijsje)

iemand enig idee hoe dat nummer heet?
Het eerste dat in mij opkwam was:

Maar je had het over iets heel bekends twa melodie, dus dan zal het waarschijnlijk dit zijn:

Het origineel:
pi_106096389
Hello :D

Ik ben op zoek naar een liedje, maar weetniet meer of er in gezongen wordt, het clipje weet ik me wel te herrineren, het gaat namelijk zo : Er lopen wat kinderen in een landschap en na een tijdje komen er steeds meer tot een stuk of 10/15 en dan gaan ze rennen en rennen ze richting een rots die boven zee uitsteekt, bij het einde van de rots springen ze, en in plaats dat ze vallen, zwemmen/vliegen ze als het ware door de lucht en is het nummer afgelopen. Ik weet alleen niet meer welk liedje het is xD
Misschien weten jullie het ?
Het is dacht ik een fins/noors/denemarks (of een van dat soort landen ) liedje. Please help me
pi_106096756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het eerste dat in mij opkwam was:

Maar je had het over iets heel bekends twa melodie, dus dan zal het waarschijnlijk dit zijn:

Het origineel:
nee dat was het niet, maar toch super bedankt.

Het was echt de genre Sax House. Meer dit:

What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')