abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_17407731
Maatschappij: Malaysia Airlines
Vliegtuig: Boeing 747-400
Traject: Amsterdam-Kuala Lumpur-Auckland vv
Bediening: 9
Catering: 9, lekker gegeten
entertainment : 9, eigen schermpje met keuze uit films, radio, spelletjes
algehele indruk: 9
Zou je nog een keer met hen vliegen? Zeker!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:15:07 #177
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_17407912
Maatschappij:
British Midland
Vliegtuig:
Airbus
Traject:
Schiphol - London Heathrow
London Heathrow - Schiphol
Bediening:
8
Catering:
Een drankje en een zakje zoutjes.
Entertainment:
Geen film oid, het was dan ook maar een vlucht van een uur. Ik kon wel kiezen tussen 4 verschillende kranten
Algehele indruk:
Waarschijnlijk de beste prijs/kwaliteits verhouding, aangezien het ticket goedkoper was dan bij Easyjet (in dit geval dan, zal wel niet altijd zo zijn). Ruime plekken in Economy class, prettige stoelen, goeie veiligheidsinstructie, algemeen veilige indruk. Wel heel erg Brits allemaal .

Zeker voor herhaling vatbaar.

Maw: het zal wel 2006 worden...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:53:22 #178
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_17408425
Maatschappij: SAA
Jo'burg-Athens

Gratis drinken (Amarula !!), eten ok, en iedereen en eigen beeldscherm met 20 nieuwe films, series, cd's, spellen enz.
De tijd vloog voorbij !!!! Geweldig....

  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:32:12 #179
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_17466477
Ongelooflijk dat jullie dat allemaal onthouden ,wat voor eten je waar krijgt,wat voor type vliegtuig,wat voor film bij die maarschappij...etc.etc.!!
Ik heb gevlogen met Flyair,Sebena,Pegasus,KLM,Air Holland,Transavia,Norh West,Icelandair,Bee-line,Martinair,Singapore Airlines. Het eten is in een vliegtuig nooit te pruimen (ik word al misselijk van de lucht) dus dat hoef ik eigenlijk nooit,behalve als ze broodjes uitdelen ofzo. Op 1.Singapore Airlines (supergoed!)2.Icelandair 3.North West en echt superslecht vond ik Pegasus en Flyair!!
I don't care.....
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:45:54 #180
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_17467865
Maatschappij: Basiqair - Transavia
Vliegtuig: Boeing 737-400
Traject: Amsterdam - Nice
Bediening: 8, zeer vriendelijk.
Catering: 5 Sja, helft van de punten, want ik had wel zin in warm eten, wat ze niet hadden[/b]
Entertainment: Niks, behalve een korte instructiefilm
Algehele indruk: 6,5 Voor de prijs hoef je het niet te laten, alleen geen catering, geen filmpje, en ik werd ook noggeens aan de verkeerde stoel gezet, terwijl ik erom had gevraagd voor bij het raam..
Zou je nog een keer met hen vliegen? Alleen vanwege de prijs, maarja waarom vlieg je er anders mee ?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:53:15 #181
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_17468006
Maatschappij: Ryanair
Vliegtuig: Volgens mij Boeing 737
Traject: Eindhoven - Londen Stansted v.v.
Bediening: 8
Catering: n.v.t.
entertainment : geen
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja, lekker goedkoop en op zo'n klein stukje hoef ik geen eten en een film te zien.
  woensdag 3 maart 2004 @ 03:03:53 #182
1239 Singa
Fear me!
pi_17474674
Maatschappij: Malaysia Airlines
Vliegtuig: 747-400 en 777-200 voor 't 2e stuk
Traject: Amsterdam - Kuala Lumpur - Adelaide
Bediening: 8.
Catering: 7, niet slecht niet bijzonder
Entertainment: 7, schermpjes in de stoelen waren niet perfect, maar wel goed verder
Algehele indruk: 7,5 Lekker veel beenruimte, alleen wel duidelijk net ff iets minder dan Singapore Airlines. Het zoog dat ik 14 en een half uur op het vliegveld van Kuala Lumpur moest wachten op de aansluitende vlucht naar Adelaide. Ik kan niet slapen in het vliegtuig, dus ik was die dagen meer dan 40 uur aan een wakker. Ik heb nog wel even wat van Kuala Lumpur bekeken, de twin towers enzo das wel lache.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Zal wel moeten, anders kom ik niet terug in Nederland Maar ook als het mijn vrije keus zou zijn zou ik wel weer met ze willen vliegen.
pi_17485734
Maatschappij: Pia Pakistan
Vliegtuig: Boeing 747-200, A-310, B737-300
Traject: Amsterdam - Islamabad - Lahore - Londen LHR
Bediening: 3 , weinig contact met passagiers.
Catering: 5 , In de business class alles in kartonnen bakjes, maar wel lekker pittig eten. Sapjes zijn niet zuipen.
Entertainment: Niks, Alleen een gebed voor de take-off.
Algehele indruk: 4, Zeer aparte airline. Ik mocht roken in het toestel. Mijn stoel viel uit elkaar, Het toestel kraakte aan alle kanten, we hadden een verstekeling van 4 aan boord en de piloot dacht dat het een stuntvliegtuig was.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Hoe durf je dat te vragen?!
pi_17490616
ik heb gevlogen met: Martinair, Cathay pacific, Phuket air, Thai airways, ALM. United, Istanbul airlines, Iberia, Transavia, Bangkok airways, EVA AIR en de JAL ( japanese Airways)

Ik vind Cathay samen met JAL en Thai het beste goede service en gekke films haha
pi_17498679
Maatschappij: Martinair
Vliegtuig: Boeing 767-300
Traject: A'dam <-> Canada
Bediening: 10
Catering: 6
entertainment : Saaaai, scherm met waar we zijn. .
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

De stewardessen waren superaardig, vooral in 1995 toen mochten we zelfs tijdens de vlucht in de cockpit kijken . (was schitterend voor mij als jochie van 10 ).

De 2e keer (2000) mochten we niet in de cockpit .
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:46:51 #186
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_17498886
Maatschappij: Delta
Vliegtuig: MD-11
Traject: Schiphol - Atlanta vv
Bediening: Nors. Stewardessen waren zo oud dat ze het cateringkarretje als rollator gebruikten volgens mij.
Catering: Verschrikkelijk. Kreeg 1, echt heel gore, maaltijd in 9 uur vliegen. Schonken wel vaak en veel bronwater.
Entertainment: Slechts 1 film per reis. Seabiscuit en Tomb Raider II. Schermpjes zijn klein en hebben vaag groen beeld.
Algehele indruk: Oud toestel, oud personeel, het waren negen lange, lange uren.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Liefst niet. KLM vliegt echter niet meer op Atlanta en ik heb ook geen zin om ergens over te gaan stappen.
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 00:47:02 #187
1239 Singa
Fear me!
pi_17507317
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 17:46 schreef X-Phantom-X het volgende:
Nors. Stewardessen waren zo oud dat ze het cateringkarretje als rollator gebruikten volgens mij.
LOL
  vrijdag 5 maart 2004 @ 14:20:51 #188
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_17514723
Maatschappij:
Pulkovo Aviation
Vliegtuig:
Tupolev TU-154 M
Traject:
Amsterdam - St. Petersburg en v.v.
Bediening:
4 - zeer chagerijnige en bejaarde stewardessen
Catering:
7 - verrassend goed eten, maar ze zullen wel dezelfde cateringmaatschappij hebben als KLM enzo
Entertainment:
geen - behalve het lampje van de WC
algehele indruk:
5 - het vliegtuig zelf was minder gammel dan verwacht, maar zag er wel erg antiek uit. De stoelen waren ontzettend slecht en veel waren kapot. Beenruimte is redelijk.
Bijzonderheden:
De tickets waren geheel handgeschreven ingevuld! En dat voor een maatschappij die op Schiphol vliegt...
Bij aankomst te St Petersburg (LED) begroet door militairen met kalashnikovs. Russisch ontvangstcommittee uit de Koude Oorlog
Zou je nog een keer met hen vliegen?
denk het wel, ze zijn veruit de goedkoopste richting Rusland
Bankiertje
pi_17541465
quote:
ze zijn veruit de goedkoopste richting Rusland
Mensen die op het gebied van vliegen alleen uit gaan van het criterium “goedkoop” snap ik echt niet….
quote:
Ik ben met mijn 1m98 altijd net tekort om standaard extra beenruimte te krijgen
a. Gewoon melden dat je 2 meter bent
b. Bij de volgen depaspoort verlenging er gewoon 2 meter in laten zetten
c. In het vervolg \online inchecken (kun je echt helemaal zelf je stoel uitzoeken, bij bijvoorbeeld KLM en NWA). Werkt echt perfect. Scheelt je ook nog een uren op het vliegveld hangen, nu check je online in wandel je op het vliegveld na een snelle koffer drop naar het vliegtuig, mét een gegarandeeerde Exit seat.


Keuring van wat vluchten van afgelopen jaar:

Maatschappij: NWA (North West Airlines)
Vliegtuig: MD10, de oermachine onder de grote kisten
Traject: Amsterdan - Seattle
Beenruimte: Online inchecken en dus zelf je eigen stoel uitzoeken, ideaal, top stoel
Bediening: 8, In Amerika mag je nu eenmaal pas ver vliegen als je al een gazilion jaar bij een maatschappij werkt, dus qua leeftijd zaten allen dik boven de 40. Deze dames toverden een lach op een ieders gezicht
Catering: 7,
entertainment : Schitterend, beamers in het plafond, vroeger, toen tv’s nog niet bestonden……
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

Maatschappij: KLM
Vliegtuig: 767
Traject: Parijs – Amsterdam
Beenruimte: Nooduitgang/ hele rij voor mijzelf, maar voor zo’n klein stukkie niet echt belangrijk
Bediening: beetje nukkig 6-je
Catering:3 (de welbekende “snack”) maar goed, wat heb je nu helemaal nodig op een vlucht van 40 minuten
entertainment : geen
algehele indruk: 7.5
Zou je nog een keer met hen vliegen? Lekker snel op de plaats van bestemming. Met E-ticket helemaal ideaal, je checked in op kantoor, stapt 20 minuten van tevoren in de auto en hup zo het vliegtuig in.

Maatschappij: Continental
Vliegtuig: wat was dit ook alweer…?
Traject: Amsterdam – New Orleans
Beenruimte: ronduit belabberd. Door mijn gebrek aan ervaring met deze maatschappij kon ik vantevoren ook niets “regelen”.
Bediening: 8, allemaal weer lekker Amerikaans bejaard
Catering: 7
entertainment : Uitstekend, eigen LCD, uitgebreid programma, bestuurbaar met eigen afstandbediening, TOP!
algehele indruk: 7.5
Zou je nog een keer met hen vliegen? Niet als ik de trucks van de goede stoel niet onder de knie krijg.

Maatschappij: MArtinair
Vliegtuig: 76
Traject: Amsterdam - Orlando
Beenruimte: ondanks nooduitgang wel erg beperkt
Bediening: 8, altijd we leuke tutmutsen
Catering: 7
entertainment : veel te beperkt voor 8 uur vliegen, je verveelt je dood
algehele indruk: 7.5
Zou je nog een keer met hen vliegen? Liever niet
pi_17541544
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 19:55 schreef DeGemiddeldeNederlander het volgende:
Welke maatschappij heeft de lekkerste stewardessen? Dat is ook wel belangrijk lijkt me! Heb je toch wat om naar te kijken als de film niks is.
Dan moet je toch echt bij de enige echte Fok Stewardess zijn, zou ik zo willen stellen:

http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=72745

  dinsdag 9 maart 2004 @ 03:07:46 #191
1239 Singa
Fear me!
pi_17590720
Deze zijn van eind 2002:
Maatschappij: KLM
Vliegtuig: 747-400
Traject: Amsterdam - Beijing en Hongkong - Amsterdam
Bediening: 7,5
Catering: 7, redelijk, zeker niet slecht
Vermaak: 3, waardeloos, krijg kramp in mn nek om naar dat beeldscherm te loeren dat ook nog eens veel te klein is.
Aantrekkelijkheid stewardessen: 4,5 Ik zat toevallig op de terugvlucht ook net in de klm-magazine een stuk te lezen over het aannamebeleid van sterwardessen en daar stond in dat NIET zo zeer naar uiterlijk werd gekeken. En dat werd dan gebracht, alsof de passagier dat op prijs stelt ofzo... nou ja zeg...
Algehele indruk: 7 Ondanks ontbreken van fatsoenlijke schermpjes in de stoelen niet slecht, beenruimte is niet perfect maar niet zo slecht als op die ene charter naar Hurgada die ik heb gedaan met Martinair.
Zou je nog een keer met hen vliegen? No problem, maar staat niet boven aan mijn keuzelijst

Maatschappij: Singapore Airlines
Vliegtuig: 747-400 en A340
Traject: Hongkong - Singapore - Denpasar en terug
Bediening: 9
Catering: 9
Vermaak: 8, goed
Aantrekkelijkheid stewardessen: 9, een of andere miss-Azie show leeggeplukt
Algehele indruk: 9 Lekker veel beenruimte, goed eten, behulpzaam. Geen gezeik, en geen bijbetalingen als je je ticket wil veranderen, ik kon zelfs op het laatste moment (slurf ging bijna los van vliegtuig) nog een eerder vliegtuig terug nemen (Singapore -> Hongkong, scheelde een uurtje)
Kortom: heb nog niet met een maatschappij gevlogen dat kan tippen aan SA.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Oh jazekersss..!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Singa op 09-03-2004 03:21:38 ]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:42:48 #192
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_17602823
quote:
Ongelooflijk dat jullie dat allemaal onthouden ,wat voor eten je waar krijgt,wat voor type vliegtuig,wat voor film bij die maarschappij...etc.etc.!!
Sommige mensen zijn nu eenmaal gezegend met een goed geheugen! Vliegen is of het begin van een vakantie of een werkbezoek die ik meestal wel kan onthouden.

Ik kan bijna al mijn vluchten (100+) vanaf 1997 nog herinneren. De vluchten van London naar Rotterdam houd ik niet allemaal bij omdat die allemaal hetzelfde zijn, hoewel ze wel het menu elke keer weer iets aanpassen.

VLM!
reset
pi_19407210
Maatschappij: Luffthanse
Vliegtuig: Fokker nogwat
Traject: Amsterdam Frankfurt VV
Bediening: 6
Catering: 6
Vermaak: 2.
Aantrekkelijkheid stewardessens:
Algehele indruk: 7 Sja cityhoppertje, dus niet echt bijzonder, maar dat boeit niet echt.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Waarom niet, is maar drie kwartiertjes, dan hoef ik geen luxe.

Maatschappij: Lufthansa
Vliegtuig: 747-400
Traject: Frankfurt - Seoul Incheon International Airport vv
Bediening: 7
Catering: 8
Vermaak: 8 maar dat had meer te maken met het gezelschap dan met de maatschappij
Aantrekkelijkheid stewardessen: 7 prototypische struise duitse meiden, schon, aber eiskalt.
Algehele indruk: 8 Zowel heen als terug prima beenruimte, heenweg zat ik helemaal achterin, waar maar 2 stoelen langs elkaar staan ipv 3 (lekker de benen strekken) en terug zat ik achter het keukenblokje (ik hoefde niet eens op te staan om om een biertje te vragen) met dank aan de koreaanse grondstewardesjes, die erg gevoelig zijn voor een knipoog van een lange westerse kerel
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja hoor, Maar erg bijzonder was het niet.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:32:44 #194
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_19413503
Maatschappij:Vbird
Vliegtuig: Airbus A320
Traject: Niederrhein - Kopenhagen vv.
Algehele indruk: Heel goed. Niet duur, veel beenruimte (zeker voor een lowbudget maatschappij), en toch filmpjes aan boord en zelfs 'zien-waar-je-vliegt schermpjes' Maar de belangrijkste reden voor deze positieve ervaring was toch wel het cabinepersoneel op de terugweg, dat met ons een quiz ging houden waarmee dingen als pringels of gratis drankjes naar keuze te winnen waren. De vragen waren allemaal in de trant van 'waar staat de v in vbird voor?' of 'wat zijn de voornamen van het cabinepersoneel?'; ze wilden duidelijk reclame maken en zorgen dat we de naam zouden onthouden. Nou, dat is ze gelukt
Zou je nog een keer met hen vliegen? Zeker wel. En niet alleen vanwege de prijs, of het feit dat Niederrhein lekker dichtbij is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:48:06 #195
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19413729
Maatschappij:
Easyjet
Vliegtuig:
Geen idee, het was groot en redelijk nieuw.
Traject:
Schiphol - Barcelona
Barcelona - Schiphol
Bediening:
4, de heenweg was wel goed maar op de terugweg was het desje een domme snol van een jaar of 18 die na drie maal vragen nog altijd niet de blikjes wilde meenemen, onbeschoft en respectloos gedrag wat je slechts van GVB personeel mag verwachten.
Catering:
Drankjes, wel zelf kopen.
Entertainment:
Niks.
Algehele indruk:
Goedkoop, redelijk vliegtuig, niet zoveel beenruimte, de bediening is wat karrig.
Maar ik zou er nog wel mee vliegen, het is toch maar een korte vlucht.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:23:15 #196
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19414380
Maatschappij: Egypt Air
Vliegtuig: volgens mij een Airbus 300/600
Traject: Amsterdam - Cairo en Hurghada - Cairo - Amsterdam
Bediening: 8
Catering: 8
Vermaak: 7,5 Op zowel de heen als de terugweg werd er een film gedraaid.
Aantrekkelijkheid stewards: 6 Er waren geen stewardessen op deze vlucht, alleen maar stewards. Maar allemaal Egyptenaren en ja, als je daar niet van houdt dan is het niets
Algehele indruk: 7,5 Dit was de eerste keer vliegen voor mij. Ik vond de beenruimte prima en de bediening was ook erg goed.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja hoor, geen probleem.

Maatschappij: Air Anatolia
Vliegtuig: Airbus A 300
Traject: Amsterdam - Antalya en v.v.
Bediening: 7
Catering: 6,5 Eten was niet echt bijzonder maar wel goed.
Vermaak: 5 Niets geen vermaak, totaal geen films oid.
Aantrekkelijkheid stewardessen: ? Geen idee. Hier heb ik tijdens deze vlucht totaal niet op gelet
Algehele indruk: 6 Luchtdruk in het vliegtuig was niet goed waardoor ik en m'n nichtje ontzettende last van oorpijn kregen (wat bij haar nog een paar dagen heeft aangehouden, bij mij was het na een paar uurtjes over). Tevens was er weinig beenruimte en zat ik op de terugweg naast een iet wat dikker persoon waardoor ik me niet echt super kon bewegen.
Zou je nog een keer met hen vliegen? Nee, liever niet.
  zondag 4 juli 2004 @ 15:23:32 #197
94688 EagleJ
United will stand!
pi_20407300
maatschappij: Northwest Airlines
trajecten: Amsterdam - New York JFK // Newark - Detroit - Amsterdam
vliegtuig: heen Boeing 747-400, terug McDonnell Douglas DC-9 en DC-10-30
bediening 6.5; na de maaltijden was er niemand meer te vinden, en ze reageerden ook maar matig op mijn ge-bel
catering 6.5
entertainment 4 (heen een film met Britney Spears op een groot, slecht afgesteld scherm voorin de cabine, na de film één of andere oninteressante documentaire, terug heb ik helemaal niets van de film kunnen zien vanwege de positie van mijn stoel in de cabine)
zou je nog een keer met hen vliegen? liever niet, doe mij maar United (zie hieronder)
wat ik negatief vond was de ruimte in de economy class in de 747, heen zat ik echt opgepropt. positief was de klantenservice op de grond: terug vliegtuig gemist, we werden zonder problemen gratis omgeboekt via Detroit. In Detroit zaten we in het vliegtuig toen bleek dat het toestel niet helemaal startklaar was. Na 3 uur wachten vertrokken we met een andere DC-10. Jammer dat de gratis telefoonkaart om naar huis te bellen pas na vertrek werd uitgedeeld, zodat we daar niets meer aan hadden.

maatschappij: easyJet
traject: Amsterdam - Nice v.v.
vliegtuig: Boeing 737-300
bediening: 7 (heen nogal nors, terug stukken vriendelijker)
catering: 7 (nogal droog broodje, prijzen aan boord vallen mee)
entertainment: geen, maar goed, met een raamplaats verveel ik me eigenlijk nooit
zou je nog een keer met hen vliegen? als het weer zo goedkoop lukt, zeker
zowel heen als terug op een rij van de nooduitgang gezeten, dus beenruimte was prima in orde. heen ongeveer 45 minuten vertraging, kwam door de mist op Schiphol, dus easyJet kon er ook niets aan doen

maatschappij: United Airlines
traject: Amsterdam - Washington - Miami // Miami - Chicago - Amsterdam
vliegtuigen: Boeing 777-200, Airbus A320 // Airbus A320, Boeing 767-300
bediening: 9 (voordat ik hoefde te bellen kwamen ze alweer langs met drankjes, vriendelijke mensen, en altijd prettig dat er ook Nederlandse cabin crew bij is)
catering: 8 (viel niet tegen naar vliegtuig-maatstaven, op het ontbijt op de terugweg na, dat was echt smerig (één of ander zompig ei-gerecht)) Jammer dat er op binnenlandse vluchten in Amerika alleen nootjes worden uitgedeeld qua eten, maar dat is zo bij alle US-maatschappijen
entertainment: 9: nieuwe films zoals Master and Commander, Pirates of the Caribbean, etc. op een persoonlijk scherm
zou je weer met hen vliegen? zeker weten!
mooi op tijd gevlogen, in Miami handige self-service check-in, zowel heen als terug Economy Plus gevlogen zonder daarvoor te hebben betaald

maatschappij: KLM Royal Dutch Airlines
toestel: Boeing 737-300
traject: Amsterdam - Tripoli International Airport v.v.
bediening: 7.5 (heenweg was stukken minder dan terug)
catering: 8; prima in orde, alles halal uiteraard
entertainment: 6.5 (geen scherm dus geen films, wel Volkskrant, Telegraaf, Trouw, AD e.a.)
zou je nog een keer met hen vliegen? ik had slechtere herinneringen aan de KLM, vooral wat betreft beenruimte, maar het viel niet tegen, dus ja, ik zou nog een keer met hen vliegen

maatschappij: Buraq Air
toestel: Boeing 727-200
traject: Benghazi - Tripoli Mitiga Airport (binnenlandse vlucht in Libië)
bediening: 5.5 (volgens mij waren ze overgenomen van een gevangenis)
catering: 6.5 (glaasje water en een plak cake)
entertainment: 2 extra rondjes over Mitiga omdat de start-landingsbanen bezet waren. Bovendien kraakte het vliegtuig lekker. Extreem harde landing, volgens mij moet de piloot nog wat meer oefenen...
zou je nog een keer met hen vliegen? ik betwijfel het, ik was blij dat ik weer op de grond was
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_20409131
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef EagleJ het volgende:

maatschappij: easyJet
traject: Amsterdam - Nice v.v.
vliegtuig: Boeing 737-300
bediening: 7 (heen nogal nors, terug stukken vriendelijker)
catering: 7 (nogal droog broodje, prijzen aan boord vallen mee)
entertainment: geen, maar goed, met een raamplaats verveel ik me eigenlijk nooit
zou je nog een keer met hen vliegen? als het weer zo goedkoop lukt, zeker
zowel heen als terug op een rij van de nooduitgang gezeten, dus beenruimte was prima in orde. heen ongeveer 45 minuten vertraging, kwam door de mist op Schiphol, dus easyJet kon er ook niets aan doen
Ik ga morgen ook met EasyJet van Schiphol naar Nice ! Wat is bij jou goedkoop, ons kaartje kostte 200 Euro p.p voor retour
pi_20411389
Voriga jaar:
Maatschappij: Ukrain Airways
Tracject: Kiev - Lviv
Vliegtuig: merknaam onbekend, 1tje uit de 2e wereldoorlog.
Bediening: 4 (erg slecht, chagarijnig (geen glimlachje!))
Catering: 5 (1 broodje kaas en een glas sinaasappelsap)
Entertainment: geen!
Ik zou niet zo snel meer met hen vliegen. Ik vond 't echt dood eng. Een vliegtuig waarin de stoelen niet vast zaten en er zaten maar 6 mensen in het toetsel. Enge en voornamelijk oude boel!
  zondag 4 juli 2004 @ 19:12:02 #200
83951 rashudo
project 2501
pi_20411721
Maatschappij: British Airways
Vliegtuig: Boeing 747 / onbekend propellor vliegtuigje
Traject: Amsterdam-London-Toronto
Bediening: 8
Catering: 8
entertainment : 10
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

Extra opmerkingen:

Het zit erg krap maar de bediening is zeer goed, verder is het entertainment zeer goed. Je krijgt je eigen persoonlijke scherm met 12 kanalen waarvan 10 filmkanalen met films die in de bioscoop draaien, plus 20 radiozenders.

Maatschappij: Alitalia
Vliegtuig: MD-80
Traject: Amsterdam-Rome
Bediening: 8
Catering: 8
entertainment : geen
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

Extra opmerkingen:

Zeer ruime zit.


Maatschappij: Basiq Air
Vliegtuig: Boeing 737
Traject: Rotterdam-Alicante
Bediening: 8
Catering: niks genomen
entertainment : geen
algehele indruk: 8
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

Extra opmerkingen:

Dit traject heb ik al 3 keer gevlogen met basiqair en het bevalt me zeer. Het zit wat krapjes maar ja de prijs is ook erg laag.

Maatschappij: Turkish Airlines
Vliegtuig: Boeing 737 / Airbus
Traject: Amsterdam-Istanbul-Tel Aviv
Bediening: 9
Catering: 9
entertainment : geen
algehele indruk: 9
Zou je nog een keer met hen vliegen? Ja

Extra Opmerkingen:

Zeer positief over Turkish Airlines, lekker eten en ruime zit.
Their eyes opaque.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')