abonnement Unibet Coolblue
pi_105876771
Bij de kruidvat ed zie je vaak goedkope thermo-kleding, ik vraag me altijd af of dat echt werkt, sommige dingen zijn nou eenmaal tè goedkoop.

Heeft er hier iemand ervaring mee?
pi_105876931
Vast wel, maar minder warm dan merk-thermo-kleding.
Conscience do cost.
pi_105877009
Zou het beter werken dan een gewoon t-sgirt met lange mouwen onder je standaard outfit?
pi_105877699
Ik heb een thermo ondergoed en shirt van de action en das fijn spul! :P
pi_105878847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef hugsy33 het volgende:
Zou het beter werken dan een gewoon t-sgirt met lange mouwen onder je standaard outfit?
Ja.
Conscience do cost.
pi_105878971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja.
^O^
pi_105886742
Het werkt wel maar je gaat er ( in mijn geval aktion) van zweten en stinken.
pi_105887317
Er is echt verschil tussen een goedkope en wat duurdere thermo's. Ik heb 2 thermo's: een van de hema a 25 ekkies en een Beast icebreaker GT. Die icebreaker was 3 keer zo duur, maar zit ook echt perfect. Ik heb het gewoon nooit koud in dat ding en hij voert perfect vocht af. Dat ding is gemaakt van 97% wol en elastine voor de stretch. Ik gebruik em meerdere keren per week dus ik wil dan goede spullen hebben. Het is wel een flinke stuk duurder dan een merkloze maar ik vind het meer dan waard.
Die goedkope doet het ook, maar zit minder lekker, mindere pasvorm en is het eigenlijk net niet.. Maar het is natuurlijk ook net wat je gewend bent..
pi_105887722
75 euro voor één pak? Daar heb ik echt het geld niet voor :@ moet helaas elke euro omdraaien
pi_105888275
Ik heb een setje van de kruidvat, waren in de aanbieding voor 15 euro. Zat prima en hield me voldoende warm (eigenlijk zelfs te warm). Duurdere spullen zullen vast beter zitten en je nog beter warm houden, maar voor mij was dit meer dan prima.
pi_105889139
Top! Ik ga er ook niet mee naar de noordpool, de kerstman heeft bezorgservice ;)
pi_105889198
Daarom heb ik er maar 1: die krengen zijn te duur. Maar ik gebruik em 2 hele dagen per week. Dat was mijn afweging: ik ga em erg veel gebruiken dus dan heb ik liever eentje die echt perfect is. Als je em maar 1 keer per week gebruikt voor een uurtje sporten zou ik een redelijk simpele kopen. Laatst waren ze bij de hema 2 voor de prijs van 1. Dus broek en shirt voor 25. En die is echt wel al goed voor normaal gebruik.
pi_105889317
quote:
Houdt goedkoop thermo-ondergoed je warm?
Brengt een goedkope auto je van A naar B?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105889457
Ik wil 1 setje kopen om te proberen maar als het werkt zal ik ze waarschijnlijk elke dag dragen in de winter.

Dus dan heb j,e al minimaal 2 sets nodig om tussendoor te kunnen wassen.
pi_105889538
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Brengt een goedkope auto je van A naar B?
die van mijn zus niet :') die van m'n ex ondanks alle verontrustende geluiden wel
pi_105889662
Misschien ligt dit aan mij, maar wat moet je met thermo-ondergoed in het dagelijks leven, zeker hier in NL? Ik vond de mijne voor wintersport soms al warm.
pi_105890091
Inderdaad, ik gebruik em nu alleen als ik buitensport. Ik zit op een zeilboot (tot er echt ijs ligt), dus dan heb je water en kou. Veel kouder dan dat wordt het niet. Ik heb em verder bijna nooit aan: veel te warm..
  woensdag 21 december 2011 @ 22:27:49 #18
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105890356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef the85mc het volgende:
Er is echt verschil tussen een goedkope en wat duurdere thermo's. Ik heb 2 thermo's: een van de hema a 25 ekkies en een Beast icebreaker GT. Die icebreaker was 3 keer zo duur, maar zit ook echt perfect. Ik heb het gewoon nooit koud in dat ding en hij voert perfect vocht af. Dat ding is gemaakt van 97% wol en elastine voor de stretch. Ik gebruik em meerdere keren per week dus ik wil dan goede spullen hebben. Het is wel een flinke stuk duurder dan een merkloze maar ik vind het meer dan waard.
Die goedkope doet het ook, maar zit minder lekker, mindere pasvorm en is het eigenlijk net niet.. Maar het is natuurlijk ook net wat je gewend bent..
Merinowol is behoorlijk duur, maar wel ideaal omdat het warm is en niet gaat stinken. Ik heb heel veel spul van icebreaker dat ik dagelijks gebruik omdat het fijn zit. Enige nadeel is dat het sneller slijt dan polyester en katoen.

Goedkoop thermo-ondergoed is meestal gemaakt van polyester of polypropyleen (veel dure merken trouwens ook). Dat gaat stinken, maar omdat het geen vocht opneemt in de vezels, zul je toch warm blijven.
pi_105891104
Lastig uit te leggen maar ik heb een ziekte en volgens artsen is het belangrijk om warm te blijven vooral tijdens de behandeling.

Nu lig ik thuis altijd onder nfleecedeken, en s nachts slaap ik zelfs onder 2 dekbedden plus de verwarming overdag op 21en nog hebik het koud (komt dus ook door die ziekte)

Vandaar dat ik dacht aan thermo ;)
pi_105891201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef hugsy33 het volgende:
Lastig uit te leggen maar ik heb een ziekte en volgens artsen is het belangrijk om warm te blijven vooral tijdens de behandeling.

Nu lig ik thuis altijd onder nfleecedeken, en s nachts slaap ik zelfs onder 2 dekbedden plus de verwarming overdag op 21en nog hebik het koud (komt dus ook door die ziekte)

Vandaar dat ik dacht aan thermo ;)
Ah, dat verklaart een hoop in jouw geval.
pi_105891419
Ja ik snap dat t raar overkomt ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 23:07:15 #22
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_105893398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef hugsy33 het volgende:
Lastig uit te leggen maar ik heb een ziekte en volgens artsen is het belangrijk om warm te blijven vooral tijdens de behandeling.

Nu lig ik thuis altijd onder nfleecedeken, en s nachts slaap ik zelfs onder 2 dekbedden plus de verwarming overdag op 21en nog hebik het koud (komt dus ook door die ziekte)

Vandaar dat ik dacht aan thermo ;)
Hiermee blijf je zeker warm :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')