abonnement Unibet Coolblue
pi_105794527
Hallo,

Ik heb dit pak gekocht, maar nu vraag ik me af welk kleur overhemd & welke kleur stropdas ik erbij moet nemen!
Heb al wel bruine van Bommel schoentjes & dezelfde kleur riem!

pi_105794942
de fuck, dit is niet echt
pi_105796988
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef D-Dave het volgende:
Heb al wel bruine van Bommel schoentjes & dezelfde kleur riem!
Bruin? -O-
pi_105799055
Wat is er mis met bruin?

Wat stel jij anders voor?

Heb ook nog deze


[quote][img]

[ Bericht 39% gewijzigd door D-Dave op 19-12-2011 23:33:49 ]
pi_105800143
Wat er mis is met bruin? Mwah, ligt er aan. Ga je auto's verkopen? Ben je makelaar? Aannemer?
pi_105808459
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef k_man het volgende:
Wat er mis is met bruin? Mwah, ligt er aan. Ga je auto's verkopen? Ben je makelaar? Aannemer?
Ik zit in de Horeca.
pi_105808546
Zwarte schoenen, zwarte riem en wit overhemd. Vervolgens een das naar keuze... Bruine schoenen maken je zo'n lekker boeren-Ollander als je ooit buiten onze landsgrenzen komt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105808603
Ik ben 19 (Nog jong dus)
En wil graag iets met een kleurtje.

Graag wil ik er modieus, zelf verzekerd maar toch zakelijk uitzien.
Een wit overhemd vind ik te saai overkomen.
pi_105808627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:37 schreef D-Dave het volgende:
Ik ben 19 (Nog jong dus)
En wil graag iets met een kleurtje.

Graag wil ik er modieus, zelf verzekerd maar toch zakelijk uitzien.
Een wit overhemd vind ik te saai overkomen.
Geloof me, een wit overhemd ziet er juist zelfverzekerd en zakelijk uit. Al die vertegenwoordigers met hun "modieuse" gekleurde overhemden en vloekende dassen :W

Een goed, strak, wit overhemd komt sportiever over. Een kwaliteitsdas maakt het dan af, investeer in een goeie Hermes ofzo.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105808691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:39 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Geloof me, een wit overhemd ziet er juist zelfverzekerd en zakelijk uit. Al die vertegenwoordigers met hun "modieuse" gekleurde overhemden en vloekende dassen :W

Een goed, strak, wit overhemd komt sportiever over. Een kwaliteitsdas maakt het dan af, investeer in een goeie Hermes ofzo.
Een horloge van +- ¤1000,- ligt niet bepaald binnen mijn budget :@
pi_105808710
Horloge? Ik heb het over een Hermes das van 100 euro. Doe je je leven lang mee.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105808744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:46 schreef Bajskorv het volgende:
Horloge? Ik heb het over een Hermes das van 100 euro. Doe je je leven lang mee.
Aah, ik kon op de bijenkorf alleen maar Horloges vinden van Hermes!
Ik zal nog een keer een zoekpoging wagen
pi_105808784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:48 schreef D-Dave het volgende:

[..]

Aah, ik kon op de bijenkorf alleen maar Horloges vinden van Hermes!
Ik zal nog een keer een zoekpoging wagen
Het zijn fijne, handbedrukte zijden dassen. Ik hoe niet zo van de grote knopen en de wijde boorden, en deze zijn vrij fijn en strak. Strakke dassen maken het echt af, een goed overhemd hoeft echt niet duur te zijn en een goed pak kan je ook prima off-the-rack krijgen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105808848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:51 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Het zijn fijne, handbedrukte zijden dassen. Ik hoe niet zo van de grote knopen en de wijde boorden, en deze zijn vrij fijn en strak. Strakke dassen maken het echt af, een goed overhemd hoeft echt niet duur te zijn en een goed pak kan je ook prima off-the-rack krijgen.
Welke kleur raad je me aan?
pi_105809017
Hangt af van wat je zelf mooi vindt, maar met een grijs pak, zwarte schoenen en wit overhemd kan alles. Dat is het mooie, en ik raad je dan ook wel aan iets met wat kleur te kiezen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105809941
Waarom direct een dure Hermès das kopen? Beter kun je een aantal goedkopere kopen. Kun je beter variëren en heb je niet altijd dezelfde das. Zo'n mooie dure komt later wel als je het mij vraagt.
De post hieronder? Useless!
pi_105810026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef NatteKrant het volgende:
Waarom direct een dure Hermès das kopen? Beter kun je een aantal goedkopere kopen. Kun je beter variëren en heb je niet altijd dezelfde das. Zo'n mooie dure komt later wel als je het mij vraagt.
Het is een relatief kleine extra uitgave, die een grote impact op de outfit heeft. Goedkope dassen spot je gewoon op 50 meter al, en dat is zonde van de rest van je outfit. Het is het meest in het oog springende onderdeel, en kost (als je een Hermes koopt ofzo) iets van 20% van je totale outfit. Eerder de moeite waard dan 100 euro aan een overhemd uitgeven.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105810705
Als je 19 bent en een pak koopt gok ik dat het meer is dan 20% van je outfit.

Bovendien zul je niet altijd een das dragen. Een mooi hemd is daarom wmb meer waard. Maar goed het blijft persoonlijk :P
De post hieronder? Useless!
pi_105810871
Een pak kost snel 300 euro, een overhemd snel 50 euro. Dan is een das van 100 euro dus snel 20%, wellicht 25%.

Ik kan goeie overhemden krijgen voor 50 euro, waarbij je het verschil echt niet ziet met iets duurders. Ik heb ook maatoverhemden van 300 euro, maar eigenlijk slijten die te snel en is de fit niet enorm veel beter. Bij Charles Tyrwhitt bijvoorbeeld koop je alles al in eindeloos veel maatstellingen, dus zit alles al als gegoten voor weinig.

De eerste mooie, goedkope das moet ik nog tegen komen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_105812263
Grijs pak met een wit overhemd, zwarte schoenen, zwarte riem en een stropdas in de kleur zwart met een printje. Dat vind ik nu chique, zakelijk en stoer O+

Of zo'n dunne stropdas of zo'n leuk sjaaltje of of of zoveel keuzes wat je zelf wil dragen... :)
pi_105906111
Ik zou een kleurtje nemen en hier kan veel bij. Geen kleuren zoals grijs, zwart, bruin..
Bij grijs passen kleurtjes heel mooi bij, zoals paars, blauw, roze, groen, oranje, rood, ...
Maar hoe zie je eruit qua haarkleur en huid, dat is heel belangrijk bij het kiezen van een kleur, niet alles past bij iedereen, daar moet je mee oppassen. En ben je meer een warm type of koel?

Een stropdas met een print.

Succes *O*
pi_105915479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:39 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Geloof me, een wit overhemd ziet er juist zelfverzekerd en zakelijk uit. Al die vertegenwoordigers met hun "modieuse" gekleurde overhemden en vloekende dassen :W

Een goed, strak, wit overhemd komt sportiever over. Een kwaliteitsdas maakt het dan af, investeer in een goeie Hermes ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:55 schreef Yarah het volgende:
Ik zou een kleurtje nemen en hier kan veel bij. Geen kleuren zoals grijs, zwart, bruin..
Bij grijs passen kleurtjes heel mooi bij, zoals paars, blauw, roze, groen, oranje, rood, ...
Maar hoe zie je eruit qua haarkleur en huid, dat is heel belangrijk bij het kiezen van een kleur, niet alles past bij iedereen, daar moet je mee oppassen. En ben je meer een warm type of koel?

Een stropdas met een print.

Succes *O*
Fight fight fight
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  donderdag 22 december 2011 @ 16:08:33 #23
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105920134
Eén tip van mijn kant, luister niet naar vrouwenadvies. Er zijn maar heel weinig vrouwen die een man goed kunnen kleden. Mannen doen vaak of ze het zelf niet kunnen, maar dat is puur gelul. Een man kan prima zijn eigen kleding uitzoeken en heeft daar geen vrouw bij nodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:16 schreef HiddenResponse het volgende:
Grijs pak met een wit overhemd, zwarte schoenen, zwarte riem en een stropdas in de kleur zwart met een printje. Dat vind ik nu chique, zakelijk en stoer O+

Of zo'n dunne stropdas of zo'n leuk sjaaltje of of of zoveel keuzes wat je zelf wil dragen... :)
Alsjeblieft zeg, smalle das of een sjaaltje, mag hopen dat dit een troll is.

TS wat is modieus? Een pak draag je voor een zakelijke en respectvolle uitstraling. Bij modieus denk ik direct aan "hippe" kleding, roze dassen, shirts met printjes aan de binnenkant van de boord. Kortom dingen waarmee je de plank finaal mis slaat.

Hierboven heb je al goed advies gehad.
Zwarte schoenen + zwarte riem, persoonlijk vind ik dat model, derby genaamd, niet mooi, maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Persoonlijk zou ik voor een oxford model kiezen.
Wit shirt
Voor een das moet je kiezen wat je zelf mooi vind. Een dure das vind ik trouwens wel een goed advies, zo'n polyester ding is vrij treurig.

Koop trouwens beter één ding wat goed is dan tien dingen die maar mwoah zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')