abonnement Unibet Coolblue
pi_105794283


Met de TT doel ik op 'Football Casuals'(Het is ontstaan bij het voetbal in Engeland, rond de jaren 80). Veel mensen denken hierbij meteen aan hooligans etc, maar dit is niet het geval. Dit gaat over kleding, dus lifestyle.

Bekende casual merken zijn ;

- Stone Island ( ws de bekendste)
- C.P Company
- Fred Perry
- Addidas
- Hackket
- Paul&Shark
- Aquascutum
- Lacoste
- Ralph Lauren
- Henri Lloyd

Webshops ( Mag aangevuld worden natuurlijk!) :

http://www.casualfc.nl/
http://www.casualpoint.nl/
www.jethwas.co.uk
http://www.tessuti.co.uk/
http://bbclothing.co.uk/
www.casualclothing.dk
www.mainlinemenswear.co.uk
www.trainerstation.com

Benieuwd of deze 'scene' meer mensen op Fok! interesseert, mij iig wel.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_105796183
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 22:07 schreef justmattie het volgende:
Leuk L&S vestje. Lijkt net iets meer op een jackje vind ik :)

Hier het nieuwe topic

Casuals #2
Klopt is een mooi vestje erg jammer dat die niet lekker past.

Heb ze op marktplaats gezet :

http://link.marktplaats.nl/513663802

http://link.marktplaats.nl/513662019

Maat L maar alles valt wat kleiner. Lacoste trui komt er nog op maar is simpele trui met 1/4 rits.

Als iemand trouwens bovenstaande polo van RL nog ergens tegenkomt laat het mij weten,vindt dat echt toffe polo namelijk.
pi_105816867
Mooie vest inderdaad! Helaas niet mijn maat.

Heb trouwens nog een rode crewneck van SI Denim te koop. 40 incl.
Staat 8/10
Maat M
P2P ong 54 cm.
http://i52.tinypic.com/dmwh3p.jpg

PM maar voor eventuele details en biedingen :). Evt swaps met een p2p van 23~24" is ook welkom!

Maar hebben de casuals hier nog wat nieuwe dingen op het oog? Januari komt er bij mij zeer waarschijnlijk een zwarte SI Iperwool bij!
We are all undesirables
pi_105821799
L&S vest is ook wel in trek aan de mailtjes te lezen. Jammer genoeg alles nog onder de 30 euro geboden wat ik echt te weinig vind voor een nieuw L&S vest.

Zelf ook nog druk opzoek naar wat truien / vesten maar de laatste tijd koop ik alles te klein haha. Iemand die weet hoe het nou zit met het merk confirm clothing ? Leuk merk nog niet echt bekend in de scene maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Zouden allang terug moeten wezen maar nu hebben ze het weer over een nieuwe eigenaar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in. Zit zelf trouwens ook al wat te denken over een eigen merkje,maar dit zou voorlopig nog wel wat te hooggegrepen zijn.

Verder nog een hackett polo gekocht iets aan de lange kant maar die kan ik dus nu lekker warm gaan wassen. Verder nog opzoek naar RL polo England die moet ik gewoon hebben. Een HL knit lijkt mij ook wel wat.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:18:31 #5
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106356804
Ook het een en ander te koop:

- Adidas Kegler Super 2002, maat 44, absolute deadstock
- Adidas Spezial applegreen, maat 44, BNWT, deadstock
- CP Company explorer jacket, winter, maat XL, goede staat.

Bied maar raak;)
pi_106359470
Topic is een beetje dood. Jammer. Vannacht trouwens 30% sale op casualclothing.dk toch maar even kijken of er wat leuks is.
pi_106362927
Oi lads,

Ben ook aan het koopjesjagen geweest, op onetruesaxon.com! Tot wel 50% korting dus dat is kassa helemaal aangezien onetruesaxon al niet zo heel schrikbarend duur is! Heb nu 1 knit 1 sweater en 1 jacket voor maar 180 euro!!!!!

Als ik dan kijk dat ik alleen voor me fjallraven zomer regenjas al meer heb betaald!

moet zeggen dat onetrue me zowiezo wel aanspreekt tenminste een casual merk dat zich er niet voor schaamt een casual merk te zijn!! (zoals bv hackett of burbery) En de kleding spreekt me zeer aan!

maare mr puta, heb jij die explorer jas niet pas net?? hehe, nu al verkopen? toevallig pica's??

Cheers lads
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:50:28 #8
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106363372
Ook maar eens even op de site van OTS dan;)
Spreekt mij ook aan ja.

Heb hem nog niet zo lang nee klopt.
Alleen heb laatste tijd teveel gekocht en moet weer ff een en ander weg.
Heb weer nieuwe dingen op het oog;)
Foto's zal ik wel even pm'en zo.
pi_106364142
Zet de foto's hier dan gewoon neer ? ;)
One true saxon zie ik niet echt heel leuk spul staan voor die prijs.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:22:48 #10
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106364388
Agree with you Sneeuwvlok.
Hierbij de foto's:
Meer op aanvraag.
Is overigens lastig die kleur goed erop te krijgen met een mobiel camera;)
Lijkt op de foto's erg vale verkleurde zwart te zijn maar is dus niet zo.


pi_106368363
@ sneeuwvlok: mwoah bijna de hele collectie knits en sweats zijn 40/50 pond dus dan valt er voor mij altijd wel wat te leuks te vinden... heb nu bv de killinghall zip kon ik voor dat geld (50% korting) niet laten liggen...

maar smaken verschillen uiteraard
Stand Out From The Crowd !!
pi_106368882
Ja als ik genoeg geld had gehad had ik misschien ook wel wat besteld maar dan koop liever een knit van HL die 30 pond meer kost.
pi_106379244
Gaaf je Explorer Mr. Puta. Blijven tijdloze jackets.

Over de sales gesproken..heb in Den Bosch (Westside) een Ma.Strum micro fill parka mee kunnen nemen voor 270. Beest van een jas voor een erg zachte prijs.

En over OTS..ben er zelf niet zo van. Geen idee waarom maar heeft me nooit geboeid. Blijf liever bij Hackett/Barbour/SPW
We are all undesirables
pi_106552061
zit er trouwens nog iemand van hier ook op het "off hand forum" ? Zat daar net ff te kijken in de sneek preview en heb me maar ff aangemeld...

wel grappig om te zien dat ze een topic hebben waarop iedereen een foto van zichzelf maakt voordat ze op stap of naar de voetbal gaan om te laten zien wat ze aan hebben... op zich wel handig om een beetje inspiratie op te doen al is het niet allemaal "my cup of tea" (de kleding die sommige dragen dan he)

cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_106558788
Heb een acc. op Offhand maar doe er niks mee. Zat op Found_NYC en nu op OA.

Ik snap wat je bedoelt met de "not my cuppa"..heb hetzelfde

Ben zelf meer van de trainers+traditionele merken, niet zo zeer van de boots+outdoor/hiking clobber
We are all undesirables
  zondag 8 januari 2012 @ 14:31:00 #16
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106558955
Heb ook een account op Offhand.
Niet actief aan het posten.
Af en toe wat rondkijken.
Hou zelf ook wel van de traditionele merken maar sta wel open voor iets nieuws.

Beter koopt iemand m'n explorer jacket:)
pi_106566528
Als er iemand toevallig een cap heeft liggen van Hackett of Paul&Shark, dan hoor ik het ook graag :)
We are all undesirables
pi_106567410
wat is dat dan OA modjopower?
Stand Out From The Crowd !!
pi_106575259
Osti Archive. Het nieuwe Found_NYC eigenlijk. Goed (druk) forum met veel informatie.
We are all undesirables
pi_106701152


Als iemand een jas heeft die hier op lijkt hoor ik het graag !
pi_106701260
Mr. Puta,

Wat is de maat van jou Explorer Jacket?
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:52:12 #22
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106721437
Heb hem al verkocht.
Was een maat 54 btw.
Iemand nog een jas/knit te koop? l/xl?
pi_106724175
http://link.marktplaats.nl/513662019

Lyle & Scott vest. Hoogste bod 45.
pi_106730391
Als hij als maat M/L valt zou ik hem voor 45 willen kopen..
pi_106732305
@failed,

Een mille miglia van cp company..degene in jou afbeelding zijn wel ongeveer het moeilijkst te vinden..en best aan de prijs.

Welke maat en stof zoek je?
We are all undesirables
pi_106746498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Failed het volgende:
Als hij als maat M/L valt zou ik hem voor 45 willen kopen..
Ik heb in de meeste gevallen L maar deze is net te kort om hem relax te dragen,dus het zou wel kunnen. Maar het bod van 45 euro is al gedaan dus die krijgt voorrang. Of je moet met een hoger bod komen ;)
pi_106777867
nylon goggle jacket maat M/L, de jassen of de foto's die ik geplaatst hebt zijn inderdaad lastig te krijgen, maar naar dit soort ben ik wel op naar zoek

[ Bericht 7% gewijzigd door Failed op 13-01-2012 21:33:30 ]
pi_106779189
@Failed,

Hier een advertentie van een Dynafil Mille Miglia maatje L. Ik ken de verkoper en het is een uitmuntend stuk.

http://kleding-schoenen-h(...)Es%3D&fta_ind=1&fs=1
We are all undesirables
pi_106780362
op Stone Island Webshop en CP Company Webshop is nu al een tijdje 30% korting, ( kan mss bij de OP)
tevens staat er een deel van de nieuwe collectie te koop op SI.com (stond al een tijdje een deel van de nieuwe si collectie op casualclothing.dk maar ik vind zelf dat de De nieuwe SI collectie heel erg veel lijkt op oudere collecties.

ik heb zelf wat truien en jassen van SI en ik vind de stijl van het merk prachtig alleen jammer dat zoveel mensen er stoer mee doen en denken dat ze hoolie's zijn.
ik wil zelf nog een mooie cp company jas kopen maar alle winterjassen heb ik aangehad en ze stonden me allemaal niet, ik kijk wel eens op sites maar ik weet ook nooit goed welke maat ik heb ( ik heb SI maat L) kan iemand me daar wat over vertellen?
Ook zou yoox bij de OP kunnen, ze verkopen hier de collectie van vorige jaren van heel veel merken ( niet alleen casual) en allemaal vrij goedkoop, leuk weetje is dat yoox ook de eigenaar is van SI.com en CP.com
pi_106781343
Klopt. Als je iets van SI.com koopt, krijg je een doos van Yoox.
Maar check die MP link die ik eerder had gepost (boven jou reactie).

Eventueel is deze ook wel interessant voor je:
http://kleding-schoenen-h(...)Es%3D&fta_ind=3&fs=1

Een Ceramic Mille Miglia
We are all undesirables
pi_106783255
2 mooie jassen maar ik wacht nog even tot ik kan zien wat de komende collectie brengt. ( want ik heb toch voorkeur aan een ongedragen)
maar jij zegt dus tegen mij dat als je ene SI L hebt je ook ene CP L hebt? ( dat ook klein uitvalt?) het personeel in de VIC in groningen verteld me altijd dat de je moet zien of de maat goed is en dat dat verschilt per item maar dat zou vast niet zo heel veel uitmaken. ( en ik vergeet altijd welk nummertje ik aan heb )
Trouwens heeft iemand op dit forum ook wat van Ma.Strum ? dit is ook een zeer mooi merk met de stijl van SI/CP omdat het gebasseerd is op de maker van een praar pronkstukken van die merken (linkje _O_ )
pi_106786383
Ma.strum heb ik 1 jas van ..Een Micro Fill Parka.



Ben erg te spreken over de kwaliteit en de details. Voor mij zeker een merk waarvan ik meerdere dingen wil hebben.

En over de maat, ik koop zelden meer iets van de winkel. Ik zit op een ander forum waar het een en ander te koop word aangeboden (soms nieuw of minimaal gedragen). Ik koop op basis van pit to pit ipv maat XL/XXL/52 enz.
We are all undesirables
pi_106792859
hee die had ik ook bijna besteld! deze toch?
supermooie jas man _O_
ik heb ma.strum alleen nog nooit in de winkel zien hangen, heb jij daar enig idee van?
ik wil eigenlijks wat minder si en wat meer fjallraven/cp/ma.strum dat zijn 3 merken die mij erg aanspreken en die je wat minder ziet omdat er niet zoveel namaak/goedkoop is :D .
En SI draag ik de laatste tijd veel vaker zonder embleem omdat ik de jassen en de knits supervet vind maar je ziet te veel kleine kinderen green street nadoen en denken dat ze boos moeten kijken _O- :r
pi_106793104
Dat is die inderdaad..beest van een jas. Heb deze in den bosch kunnen kopen (winkel westside) tijdens de sale. 270 ipv 579!. Maar ze bestellen geen ma.strum meer omdat ze schijnbaar erg slecht leveren.. ik weet wel dat er een winkel in Den Haag zit die het verkoopt, de winkel heet White.

En ik snap wel wat je bedoeld over het dragen van si. Daarom draag ik liever jassen ervan die minder vaak voorkomen...zoals mijn shimmer uit 1997. Een ekte green edge piece, geweldig ding.

Kijk anders ook naar barbour en 12th man. Vooral het laatste merk is redelijk uniek. Van elk kledingstuk worden er maar 99 per kleur gemaakt. Nog echt made in italy.
We are all undesirables
pi_106805564
12th man heeft niet meer zoveel zie ik, en barbour heeft veel mooie dingen maar ook dingen die ik echt echt echt heel lelijk vind :P

weet jij ook wanneer de nieuwe cp company collectie/lookbook komt? ik heb nog een boekje van vorig jaar en het lijkt me leuk om ook een van de opkomende zomercollectie te bezitten :) .
pi_106806542
Van cp? Geen idee. Waar kom je vandaan? Bij boston trader in den haag geven ze wel eens lookbooks mee aan klanten.

En 12th man is eigenlijk net begonnen, dus ze hebben inderdaad niet zoveel. Maar er komen een paar gave jassen in de collectie.
We are all undesirables
pi_106832720
ik woon in groningen. Toen ik op vakantie was hadden ze daar een hele mooie winkel met o.a. SI en CP, Was een glazen ''winkel'' in de echte winkel zelf met alleen maar si/cp *O*
ik ben er 2x geweest en heb toen 2x SI lookbook en 2x CP lookbook meegenomen en een CP krant die helaas is gesneuveld :(
pi_106851933
Keertje weer de VIC binnenlopen voor lookbooks.

Hoop eind januari een SI Iperwool te kopen en een SI Schadow Ventile. Zijn mijn 2 most wanted items nu. Voor de rest heb ik het een beetje gehad met trainers (12 Adidas alleen al). Ga nu meer focussen op knitwear en shirts.

Wat is jullie most prized item?
Bij mij toch mijn Adidas Nastase (zoals die in de OP staat, 2e schoen van links)

[ Bericht 2% gewijzigd door Modjopower op 15-01-2012 23:25:49 ]
We are all undesirables
pi_106873084
ik heb nog nooit lookbooks gezien in de VIC, misschien in roberts/emilio fashion ( ook 2 winkels in de provincie) ik heb verder niet zoveel echt bijzondere items ik draag gewoon wat ik mooi vind, ik heb 2 jassen van SI en 5truien.
kwa schoenen heb ik lacoste, adidas en zelfs een paar vans :')

wat heb jij allemaal dan? discussie is niet erg gaande hier omdat er niemand actief is.. :'(
pi_106876745
Er zijn trouwens wel erg weinig webshops hier in nederland casual gerelateerd zeg.

Kan zo 1 2 3 alleen casualfc.nl bedenken maar die verkoopt hun producten voor 40 euro meer dan de buitenlandse webshops.
pi_106881589
Haha inderdaad, de Nederlandse webshops zijn zwaar overpriced. Vroegáh had je Mckinleys Casuals in Den Bosch, verkocht o.a. Aquascutum. Helaas is die nu dicht.

En mijn collectie:

Ma.Strum Microfill Parka
Stone Island Shimmer (summer 1997) Eigen foto:http://i39.tinypic.com/9asgtf.jpg
Barbour Active Kagoule http://www.johnnorris.co.(...)goule_1263481062.jpg
Hackett Fieldjacket
Victorinox 3 layer parka
Ralph Lauren 1/2 zip jacket http://images.onlinegolf.(...)P/all/WPRL002_1P.jpg
En nog een Fred Perry regenjasje en Fila bodywarmer.

Als ik een nieuwe jas wil, dan probeer ik er dus 1tje te verkopen zodat ik niet teveel jassen in mijn bezit heb.

Verder heb ik 4 truien van SI, veel Ralph en Barbour. Jeans altijd van Levi en Lee.

Adidas:
Gazelle (2x)
Samba (2x)
Beckenbauer
Nastase
Stan Smith
Spezial
Greenstar
Dragon

Verder nog 2 paar Clarks Desert Boots.

Dat waren de stukken die mij zo even te binnen schoot :)
We are all undesirables
pi_106888894
Heb het eens even vergelijken :



NL : 135 Euro
ENG : 83 Euro



NL : 120
Denenmarken : 84

Reken daar nog 10 euro verzendkosten bij op en dan kom je op een verschil van :

1 : 42 euro
2 : 36 euro

De pest is alleen wanneer het niet past je weer 10 euro aan verzendkosten kwijt bent,daarom zit zo te piekeren of ik het nou zou kopen of niet.

Beide knits zijn trouwens zeer nice.
pi_106889576
Gaaf idd, al is de 1e te druk voor mij. En onderste té wit aangezien ik te onhandig ben haha.
We are all undesirables
pi_106892699
Niet echt een casual merk maar kwam onderstaande tegen op themenswearsite. Koopje 36 euro en doordat ik een beetje moet gaan sparen koop ik hem morgen denk ik :)

pi_106895103
Voi toch?

Vind het model wel tof! En ik heb ook niet allemaal casualkleding, wat "normale" kleding is ook altijd goed
We are all undesirables
pi_106918308
@ killgeak: niemand actief hier? volgens mij zijn er toch een aantal overduidelijk actief hier, misschien niet veel maar ze zijn er...

@ Sneeuwvlok: Mooie trui man (voi) zou hem voor die prijs lekker meenemen! Misschien geen standaard casual merk maar de trui zelf is het wel degelijk...

@ Modjo: Vooral je barbour regen jas spreekt me zeer aan, Victorinox lijkt mij ook wel wat heb ik helaas nog niks van maar wel op zoek...

ff een korte opsomming van mijn kant:

Jackets: 3 HL, 1 OTS, 1 Fjallraven, 1 SI
Knits: 7 SI, 6 HL, 1 CP, 2 OTS
Polo's: 4 Hackett, 5 HL, 3 P&S, 2 CP en verder wat lacoste enzo
Blouses: 2 P&S, 5 HL, 1 CP, 1 SI
trainers: Adidas (london) en gewoon nike tennis schoentjes of Air max af en toe

zal vast wel wat vergeten zijn maar ongeveer is dit em wel... was tot voor kort op zoek naar 2 merken OTS en Vicorinox maar OTS heb ik nu wel wat van sinds kort en ben nu dus nog vooral op zoek naar victorinox... Verder trek ik me al jaren af op een mooie dure jas van CP maar voor die prijs heb ik zoveel anders mooi spul dat het voorlopig nog wel ff aftrekken zal blijven....

cheers bois
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:53:56 #47
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106919137
Wat ik zoal heb:
Trainers:
Adidas Dublin
Adidas Spezial argy
Adidas Spezial lightblue/yellow ('03 deadstock cw)
Adidas Spezial applegreen
Adidas Kegler super 2002
Adidas 1609er
Adidas London (bern cw)
Adidas Samba bordeaux leather
Adidas Samba
Adidas Gazelle og maroon
Puma bluebirds blauw/geel

Kleren ga ik niet allemaal opsommen;)
in het kort:
Jassen: CP,Fjall raven
Knits: Fred Perry, penfield, ben sherman,stone island
polo's: fred perry, lyle & scott
pi_106920615
nice one mr puta

ik merk dat er een paar aardige trainer lovers aanwezig zijn hier hehe...

@ sneeuwvlok: Casualpoint is ook een nederlandse webshop maar ook hier de standaard te dure prijzen...
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:41:39 #49
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106920896


Maar dan in lichtgrijs met knopen ipv rits, waarbij je de boord aan 1 kant kunt "omslaan" als het ware, ipv twee kanten uit.

Mocht je zoiets gezien hebben, meld hier :P

Merk niet relevant.
'Cos boys don't cry.
pi_106921655
FineYoungCasual,

Als je een keer tijd hebt, ga dan naar de Outlet in Roermond. Daar hebben ze nu ook een Victorinox shop met meer dan genoeg kleding. Vooral jassen zijn erg goed vertegenwoordigd daar.
We are all undesirables
pi_106922835
Wil ik die knit van Voi afrekenen is die net uitverkocht :(
pi_106957721
Wow das lelijk. Heb je al een ander kunnen vinden?
Heb een paartje Adidas Gazelle Indoor gescoord!



Net ingespoten met waterafstotende spray. Fantastische schoenen.
We are all undesirables
pi_106958400
Heb al wat gevonden op officiele site maar het wil niet lukken met paypal.
Je moet perse een creditcard hebben wat ik niet heb. Met andere aankopen kon ik vaak gewoon overmaken naar een mail adres of het ging automatisch. Iemand die het misschien voor mij kan bestellen ?
pi_106974472
paypal verbinden aan een creditcard? dat heb ik nooit moeten doen met mijn paypal.. ik wil het wel voor je doen als je me geld stuurt en dat ik het dan naar mn paypal stuur en dan voor je koop maar dat kan wel een tijdje duren!

een groot deel van de nieuwe zomer collectie is nu trouwens op de engelse stone island site
maar zoals ik al zei vind ik het allemaal een beetje op de vorige jaren lijken,
vb, ik heb deze van '11 collectie:
mijn jas
en als je dan kijkt bij de nieuwe collectie lijkt het verdacht veel op elkaar!, verschil is dat nieuwe collectie een soort petachtig ding in de capuchon heeft en zwarte i.p.v. witte strepen

en een goede webshop die meestal een stuk goedkoper is is :
roger lindenberg webshop
het lijkt een beetje marktplaats-achtig maar het is allemaal nieuw en echt.
ik heb goede ervaringen met deze man en hij is altijd heel erg behulpzaam. zeker de moeite waard om even te kijken!
pi_106974738
Ja moet zeggen dat het tamelijk op mekaar lijkt. Maar om die reden kijk ik dus alleen naar de white badge jassen. Heb bijv. Gehoord dat er een rode reflective fieldjacket bijkomt. De s/s reflective van '11 vond ik ook een ontzettend gaaf stuk
We are all undesirables
pi_106975239
opzich vind ik die reflectives wel mooi maar het glinstert zoooooooo erg :p
en ik wou die thermal jacket ook wel komen ( zag de s/s '12 ook al ( groen )) maar dan ben ik bang dat je kleurverschil krijgt onder de oksels.
en ik als supermarktmedewerker moet toch weer 1.5/2 maand werken voor zon jasje :')
pi_106986552
Haha ja die heat/ice jackets zijn echt apart. Paar mensen die ik ken hebben die dus en wat je zegt; de oksels zijn altijd een andere kleur. Zou het zelf nooit dragen maar vind de techniek erachter erg leuk gedaan.

En over het glinsteren, alleen de A/W vind ik erg opvallen. De S/S vallen in mijn optiek wel mee.

De A/W '11


De S/S '10
We are all undesirables
pi_106986719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef killgeak het volgende:
paypal verbinden aan een creditcard? dat heb ik nooit moeten doen met mijn paypal.. ik wil het wel voor je doen als je me geld stuurt en dat ik het dan naar mn paypal stuur en dan voor je koop maar dat kan wel een tijdje duren!

Wanneer je wilt betalen komt er een scherm te staan met creditcard nummer etc. Rechts boven staat nog een klein knopje met iets in de trend zonder creditcard betalen, dit heb ik over het hoofd gezien. Nu moet het goed komen, al duurt het vaak wel paar dagen voor het op paypal staat.
pi_106988316
@sneeuwvlok_2 ok mooi ik vond het al apart :p paypal verifieren duurt 3 dagen oid en geld erop storten 2.

@modjopower

is dat deze jas?

linkje
pi_106988992
Jazeker!!

Lekker aan de prijs die dingen hé haha. Maar vind dat de beste technische jassen van SI.
Ook de shadowrange is erg interessant. Alleen voor sommige mensen "te saai", vooral als je naar de prijs kijkt
We are all undesirables
pi_106998403
Hier een Youtube-filmpje waarin Carlo Rivetti 3 unieke items presenteert. Deze zijn speciaal ter ere van hun 30 jarig jubileum

We are all undesirables
pi_107009359
Mijn bescheiden collectie bestaat uit

Sneakers van Lacoste (3x), Fred Perry (2x).
Polo's van Henry Lloyd, Lyle & Scott, Ralph Lauren, Hackett en Lacoste.
Vestjes van Lyle & Scott, Ralph Lauren en nog 1 van Lacoste.

:) Lacoste blijf ik een leuk merk vinden. Ondanks de vele mensen die het nu dragen..
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_107010225
Ook ik heb een bescheiden collectie

Sneakers :

Adidas voorheen : Adidas & Lacoste. Altijd wit en na een jaar kunnen ze als zwart weer weg. Maar schoenen horen wit te zijn bij mij zwart staat niet.

Polo's :

Lyle & Scott (2), Henri Lloyd, Hackett , Lacoste , Hilfiger (voor zover het casual te noemen is).

Vest / Trui :

Lyle & Scott , Hilfiger , Lacoste

Waarschijnlijk nog wel wat vergeten, ben een beetje de low-budget casual ;)
pi_107010407
Zo zijn we allemaal begonnen. Ik was 16 toen ik echt erop begon te letten en ben nu 25. Dus heb redelijk wat items gehad. Zo ook een voorliefde ontwikkelt voor bepaalde merken en kledingstukken.
We are all undesirables
pi_107010515
Ik begon al wat op mijn 14e. Hoe zijn jullie er bijgekomen ?
Ik door het voetbal.
pi_107010670
Jep. Voetbal. Aquascutum petjes en stone island truien haha.

Informatie via het internet eigenlijk..kwam best snel uit bij het Found_NYC forum waar ik het meeste "geleerd" heb.
We are all undesirables
pi_107011148
Bij het voetbal zie ik anders ook wel andere hele mooie dingen dan SI en Aqua ;)
pi_107011703
Klopt, maar dat was "het" toen ik het tegenkwam. Nu heb je inderdaad zoveel meer. Al blijft SI nog 1 van mijn favo merken.
We are all undesirables
pi_107013415
Dubbele mening over aan de ene kant erg mooie kledinglijn de knits in ieder geval maar is wel erg mainstream en normaal over straat lopen er mee gaat ook moeilijk. Maar ik zal heus wel eens wat van SI kopen maar voorlopig laat ik het nog even bij wat andere merken.

Even wat anders :

Verwachten jullie binnen de komende 4 jaren ook nieuwe merken in de scene ?

Ohja het topic leeft weer wat meer :)
pi_107015119
dat het zo mainsteam aan het worden is vind ik ook jammer, je ziet tegenwoordig erg veel mensen met fake SI ( en zelfs moncler ( alsof die schoffies jassen van meer dan 800eu kunnen betalen :') ))
Ik vind het sws fijn om wat duurdere kleding te dragen ivm de kwaliteit van het merk en de behandeling die je krijgt in de winkel.
Plus het is altijd grappig als je ergens loopt met SI met je vriendin en dat er dan van die jochies naar je toe komen met de vraag waarom je het draagt en als je met een groep door de stad loopt iedereen er maar van uitgaan dat je bij de harde kern zit _O-

en opkomende merken weet ik niet echt.. ik draag alles wat ik mooi vind en vaak past dat in het ''casual'' rijtje
pi_107015624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik begon al wat op mijn 14e. Hoe zijn jullie er bijgekomen ?
Ik door het voetbal.
Voetbal, toen ik een jaar of 16 was begon het.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef killgeak het volgende:

Ik vind het sws fijn om wat duurdere kleding te dragen ivm de kwaliteit van het merk en de behandeling die je krijgt in de winkel.

Dit inderdaad. Het is alleen jammer dat je eerst rare blikken krijgt. 'Weer zo'n snotneus van begin 20 die hier komt kijken, maar niks kopen'. Tot je aangeeft echt interesse te hebben |:(
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_107016611
Haha verschrikkelijk is dat. Kom je zo'n winkel binnen en dan wordt je automatisch weer weggekeken.

Maar ik zeg eerlijk, ik heb inmiddels mijn eigen contacten op weten te bouwen voor casual merken. En dan niet denken dat het om spullen gaat "van de vrachtwagen gevallen" maar om mensen die er om bekend staan bij de leveranciers zelf in te kopen en verkopen. Scheelt soms echt veel met winkelprijs.

Over dat lopen op straat. Ik heb er serieus nog nooit last van gehad. Nog nooit opmerkingen gehad, alleen dingen zoals "waar heb je die gehaald" of complimenten. Daarom ben ik alleen geintresseerd in de white badge of shimmer modellen van SI.

En over de nieuwe merken..12th man begint steeds bekender te worden. De eigenaar (Fabio) word al opgemerkt door bekende bloggers, wat zijn publiciteit ten goede komt. Ik ben erg benieuwd naar de S/S jassen die hij gaat uitbrengen, kosten ongeveer 280 euro als ik het begrepen heb.

En ik ben ook echt een fanboy van het merk "Casual Connoiseur".

http://www.casualco.com/

Klein team van Engelse gasten, die om de zoveel tijd kleding uit brengen. Ik heb er polo's en tshirts van. Goede kwaliteit en leuke prints, en redelijk uniek. De spullen raken behoorlijk snel uitverkocht.

Hun Bobble hats zijn erg populair en vandaag (vrijdag) komt de laaste "weir-hat" uit. Die verkoopt echt héél snel. Worden maar 50 per kleurstelling gemaakt (150 totaal)
We are all undesirables
pi_107017242
contacten!? volgende keer als ik iets wil hebben pm ik jou eerst wel even ! :@
wanneer komt de 12thman s/s ongeveer? weet iemand da?
pi_107021905
Zo..goeie vraag. Geen idee meer haha. Hier heb je een stukje over 12th man

http://www.highsnobiety.c(...)ion-an-introduction/
We are all undesirables
pi_107035323
12th man heb ik (nog) niet zoveel mee.
casualco.com kon ik al maar wat hebben die een kut website zeg.
pi_107042544
moet zeggen dat ik (wat ik tot nu toe heb gezien) wel gecharmeerd ben van 12th man... had er overigens nog nooit van gehoord... waar ik ook nog nooit van gehoord had was casualco.com maar om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niks met van die suffe mutsen sorry hoor maar dat gaat mij echt een stapje te ver... heb er een beetje het zelfde gevoel bij als met veel van offhand, en dan beide, het forum en het merk!

cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_107042666
oja, modjopower bedankt voor de tip over roermond ^O^
Stand Out From The Crowd !!
pi_107048950
Geen probleem man. En mocht je toch de tijd hebben (en geld) ga dan gelijk door naar Maasmechelen outlet.

http://www.maasmechelenvillage.com/

Ongeveer half uurtje? rijden vanuit Roermond, in België. Daar heb je dus een ontzettend goede Barbour winkel. Daar haal ik de meeste van mijn Barbour stukken. Je hebt daar ook Hackett maar ook al is het een outlet, het blijft duur.

En CasualCo, met die mutsen heb ik ook niks haha maar vind de shirts/polo's wel echt wat hebben. Niet alles hoor.

Ze hebben wel leuke pinsetjes uitgebracht mbt de casualculture. Zwaar limited (100 stuks per set). Heb ze tot nu toe allemaal + een blauwe forumpin.

(eigen foto)
We are all undesirables
pi_107059714
@ modjo: Ok mocht ik nog een keer in limburg komen dan ga ik zeker even langs die adresjes, gecombineerd met een hotelovernachting in maastricht om moeders de vrouw tevreden te houden moet dat wel lukken...

woon zelf niet al te ver van lelystad af en daar heb je ook een outlet "batavia stad" met oa een ralph lauren en een lacoste outlet, maar vooral lacoste weet zelfs voor een outlet nog schandalige prijzen te vragen voor oude polo's dus daar kom ik niet meer... RL daarintegen kan je nog wel wat leuks op de kop tikken voor weinig! Maar had idd liever een hackett of victorinox outlet hiet gehad!

Over winkels gesproken, ik ben voor me werk vaak in engeland geweest en heb dus ook aardig wat engelse stores bezocht (oa in Cardiff en Belfast) en wat me opvalt is dat ze daar wat beter gewend zijn aan jonge gasten die dure kleren kopen dan hier in NL. Waar je hier met de nek word aangekeken totdat je je geld pakt kreeg ik in belfast in een casual winkel direct een flesje carlsberg in me handen gedrukt en kon ik onder het genot van een biertje door de winkel struinen! Was een heerlijk gevoel! Enige uitzondering in nl is the country house in rdam waar ze het wel snappen en je hoffelijk ontvangen met een bakje koffie!

Maar vind voor de rest dat je vaak schandalig word ontvangen en dan met name de winkels waar ze P&S verkopen...

Cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_107061344
Degene die hier in de winkel staan voelen zich inderdaad vaak te goed. Zonde. Bij westside in den bosch heb ik wel alleen maar goede ervaring, het personeel is daar niet irritant en de eigenaar(volgens mij) helpt je goed en weet wat die verkoopt.

Hoevaak ik niet gehoord heb dat ze een ice/heat jacket een 'kleurverander jas' noemen. En als je vraagt naar de shadow reeks van si, dan weten ze echt niet waar je het over hebt.

Over batavia, ik kom daar al tijden niet meer..de sfeer is daar zo anders vergeleken met roermond en maasmechelen. Kan daar echt niet lekker winkelen zonder dat een tokkie-gezin weer pal voor je stilstaat.
We are all undesirables
pi_107061830
In batavia stad zijn de tokkies idd niet te ontlopen maar wat wil je anders in de tokkie hoofdstad van Nederland: Lelystad
Stand Out From The Crowd !!
pi_107218134
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Heb het eens even vergelijken :

[ afbeelding ]

NL : 135 Euro
ENG : 83 Euro

[ afbeelding ]

NL : 120
Denenmarken : 84

Reken daar nog 10 euro verzendkosten bij op en dan kom je op een verschil van :

1 : 42 euro
2 : 36 euro

De pest is alleen wanneer het niet past je weer 10 euro aan verzendkosten kwijt bent,daarom zit zo te piekeren of ik het nou zou kopen of niet.

Beide knits zijn trouwens zeer nice.
Op welke site zie jij dat bovenste vest voor 83 euro dan?
pi_107219048
Op casualpoint.nl staat een goggle jas voor 80 euro. Van wat voor merk is die jas? Of is dat gewoon een apart merk ofzo? Ben niet zo bekend met die dingen namelijk...
pi_107223138
Volgens mij zijn die van Location Clothing...
Als je voor gogglejackets gaat, probeer dan echt voor de Mille Miglia's en Explorers van CP Company te gaan. Zowiezo wat duurder maar daar is de kwaliteit ook echt naar.

Als je met die "imitaties" gaat lopen word je snel uitgelachen door bepaalde kringen.
We are all undesirables
pi_107226853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:43 schreef Glories het volgende:

[..]

Op welke site zie jij dat bovenste vest voor 83 euro dan?
Volgensmij zag ik hem op woodhouseclothing.com maar daar kan ik hem nu niet meer vinden. Misschien via casualclothing.dk .
pi_107234115
boooys wie heeft wel eens van de One True Saxon site gekocht? en hoe bevallen de maten? M is gewoon M? / aangezien het een engels merk is.

ik denk dat ik een jasje wil :p
pi_107238822
Wat is een goede site/forum om over casual kleding te praten of te lezen?
FR1908
pi_107239250
dit is een hele leuke het heeft ook nog allerlei andere subfora ;)
pi_107241297
Dit is het enige forum wat ik gebruik wat momenteel "open" is. Ik ben actief op 2 andere maar daar zit momenteel een ledenstop op.

Als je Hyves hebt kan je altijd nog af en toe op de "casual hyves" kijken. Zitten een paar bekenden van me op die er wel een beetje verstand van hebben. Soms is het niveau daar wel dramatisch.
We are all undesirables
pi_107241686
Hyves zitten toch alleen kindjes van 14 op? Haha, heb geen hyves ;)
FR1908
pi_107242664
Ja precies, daarom heb ik de mijne ook weggegooid haha. Werd op gegeven moment té frustrerend. Maar meng je inderdaad maar hier in het gesprek/discussie! Laat maar weten wat je hebt en wat je zoekt en wat je van de scene vindt!
We are all undesirables
pi_107242727
modjopower _O_

ik wil graag een OTS jas kopen maatje M ik ben 1.85 weeg +-70kg en heb een normaal postuur
''normale'' nederlandse kleding heb ik gewoon maat M en italiaanse maat L, maar hoe zit dit nu met engelse?
bvd,
pi_107243163
Ben nu vooral op zoek naar een mooie cap, voorkeur ligt bij Aquascutum.
Favoriete merken zijn:

Lyle & Scott
Aquascutum
Adidas Trainers
Fred Perry (misschien niet écht casual, maar vind het wel een mooi merk :) )
Lacoste (geldt hetzelfde voor)

Heb het niet zo op SI, vooral omdat daar teveel ventjes in rond lopen die zichzelf kick vinden omdat ze SI hebben. Waarschijnlijk zitten zulk soort mannetjes ook op hyves, haha.
FR1908
pi_107243311
Zo he, ik heb serieus niks van ots....maar wat ik gehoord heb is dat het true to size valt..dus zou je nederlandse maat aanhouden. Pin me der niet op vast!

Als je op de site van ots wil bestellen probeer dan een size guide te vinden van dat product. Pak je fijnst zittende vest/knit/zelfde item en meet die op (en reken om naar inches). Zo pak ik het iig aan als ik een nieuw merk probeer.

Als je geen sizeguide kan vinden, post dan hier een foto/info van de jas..misschien dat die op een andere site wel met sizeguide staat!
We are all undesirables
pi_107243478
En sounds solid thies. Wat voor soort stijl heb je? Meer tracktops en polos? Of overhemd+vneck?

Aquapetjes blijven gaaf, vooral de halesworth. Op casualclothing.dk staan goede petjes van aqua. Zou proberen zo min mogelijk van mp te halen aangezien er steeds (betere) neppen te koop staan.

Ik krijg zelf komende vrijdag een Hackett cap binnen!
We are all undesirables
pi_107243788
ik heb nog zon geruite aquasc pet van vrougâh blijft een mooi ding
pi_107243836
en @ teis, lacoste is vrij casual hoor alleen idd veel gedragen, en fred perry tja... het ligt nu ook in de score winkels!
pi_107243856
Ben van de polo'tjes ;). Zie overigens op casualclothing.dk geen Aquascutum cap staan? Heb er al wel vele voorbij zien komen, maar ben eigenlijk op zoek naar zoiets (http://www.casualfw.nl/pr(...)200%201159001052.png) en die heb ik nog nergens gezien.
FR1908
pi_107243901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef killgeak het volgende:
en @ teis, lacoste is vrij casual hoor alleen idd veel gedragen, en fred perry tja... het ligt nu ook in de score winkels!
Ja precies, is wel casual kleding, alleen wordt eigenlijk iets te veel gedragen jammer genoeg haha :P
FR1908
pi_107243929
deze dan? is niet de geruite maar wel een mooie.. vind ik :p ( de beige)
pi_107244011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef killgeak het volgende:
deze dan? is niet de geruite maar wel een mooie.. vind ik :p ( de beige)
Haha jep had ik ook al gezien voor ¤40 bij de belg :P. Opzich ook een mooie cap inderdaad, maar zoek toch nog ff verder naar de geruite. Mocht ik die echt niet kunnen vinden ga ik voor deze denk ik.
FR1908
pi_107244018
deze jas vind ik wel mooi ( en goedkoop en deze vind ik nog mooier maar er zit wel een verschil in van 180 pond :'(
pi_107247378
OTS valt GROOT.

S = M
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_107252346
Zojuist deze polo gekocht voor ¤46 :)
FR1908
pi_107262143
Leuke polo. Hopelijk staat mijn geld binnen enkele dagen op paypal,duurt wel lang inmiddels al 7 dagen,dan bestel ik die Voi jeans knit.
pi_107318850
Gister wat mindere casual schoenen gekocht:



Was gewoon verliefd toen ik ze zag, en moest ze hebben O+
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_107319702
Vreselijk haha. Op zulk soort schoenen zou ik nooit gaan lopen. Maar ieder zijn smaak natuurlijk :)
pi_107328259
Indeed! Ik wilde wel eens wat anders dan altijd het lage model sneakers ;)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_107329998
Heb nou toch zo'n geruit Aquascutum petje gevonden voor ¤39, niceeee :D
FR1908
pi_107331489
Die schoenen vind ik persoonlijk niet mooi, maar niet alles hoeft casual te zijn.

Heb vandaag een hackett vest en longsleeve gehaald
We are all undesirables
pi_107332719
http://link.marktplaats.nl/525144509
dat is ook een geruite aquasc. pet als iemand hem nog wil, komt ook van de belg alleen onder een andere naam.
pi_107351544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef killgeak het volgende:
modjopower _O_

ik wil graag een OTS jas kopen maatje M ik ben 1.85 weeg +-70kg en heb een normaal postuur
''normale'' nederlandse kleding heb ik gewoon maat M en italiaanse maat L, maar hoe zit dit nu met engelse?
bvd,
sorry voor me late reactie, maar heb toevallig onlangs nog wat van OTS gekocht van hun originele site...

ik heb 2 knits en 1 jacket gekocht alle 3 maatje L en alleen de knit waarbij op de site "slim fit" stond pas ik niet en is me net iets te klein... mouwlengte is goed alleen aangezien de knit zeer strak om het lichaam zit en mijn uitdijende bierbuikje er goed in te zien was heb ik hem aan me broertje verkocht die een paar kilo lichter is...

De andere knit en jackett zitten me als gegoten dus heb gewoon me normale maat (L) aangehouden...

die jas die je op het oog hebt is wel vet heb er zelf ook nog ff naar gekeken...

cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_107351608
ben overigens ook iets van 1.87 en weeg 87 kilo en heb dus L, dan zou jij met die 20 kilo lichter dus waarschijnlijk gewoon M hebben als je dat normaal ook hebt... en anders kun je het op OTS.com altijd nog ruilen maarja dit kost je wel verzendkosten
Stand Out From The Crowd !!
pi_107418239
bedankt voor je reactie FYC,
ik heb een OTS jas(M) besteld en een aquascutum sjaal,

weet iemand waar je de jas van deze kerel kan krijgen?
linkje
(geen idee hoe ik op hyves kwam)
ik dacht dat iemand zei dat die vrienden was met de eigenaren van de casual hyves, en die jas is echt een pareltje :9~
maar om nou naar engeland te reizen voor een goede aquascutum winkel is me iets te veel van het goede
  maandag 30 januari 2012 @ 22:03:00 #116
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_107419649
OTS valt bij juist getailleerder, beetje italiaans zelfs bij mij dan ;)

12th man heb ik sweater van staan mooie op tessuti.co.uk bij The Globe in Arnhem liggen ze tussen de andere casual kleding, heerlijke winkel met voorlopers van SI en CP.

Wou een morse code polo kopen helaas alleen nog maar in Sjes en 1.90 en 100 kilo prop je niet in een kleiner vallende S :P
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_107423728
Ik heb even een berichtje gestuurd naar mn mates die nog op die hyves actief zijn. Heb zelf geen hyves meer dus hopelijk vragen zij het voor me. Mooie aqua jas idd
We are all undesirables
pi_107435840
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef killgeak het volgende:
bedankt voor je reactie FYC,
ik heb een OTS jas(M) besteld en een aquascutum sjaal,

weet iemand waar je de jas van deze kerel kan krijgen?
linkje
(geen idee hoe ik op hyves kwam)
ik dacht dat iemand zei dat die vrienden was met de eigenaren van de casual hyves, en die jas is echt een pareltje :9~
maar om nou naar engeland te reizen voor een goede aquascutum winkel is me iets te veel van het goede
Heb antwoord gekregen!

Een variant van de "Aquascutum New Charles".

Hier een ebay listing met een bruine variant
http://www.ebay.co.uk/itm(...)17a93a#ht_948wt_1139


Nu je weet hoe die heet kan je ebay in de gaten houden.
We are all undesirables
pi_107439620
_O_ modjopower held _O_
heeft iemand hier ervaring met ebay? is dat makkelijk om shit uit engeland over te laten komen? opzich wil ik die jas ook wel, (maar der zit niet zon flapje aan als bij die hyves foto ofwel)
en voor 180pond is het een koopje :$ en hij is maat 40R wat volgens mij gewoon gelijk staat als een M ( zegt google)
pi_107440266
Ben ik ook wel benieuwd naar. Nog nooit wat gekocht ofzo via ebay, doen jullie dat wel?
Welke andere casual webshops zijn goed?
@ Teis waar heb je die pet gekocht dan?
pi_107440387
Ebay is juist een van de veiligste sites. Als je begint te dreigen met een Negatieve Feedback wordt alles opgelost :)
pi_107441567
En als je betaald met Paypal, heb je kopersbescherming. Hóe dat werkt weet ik niet, gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken.

Heb best vaak iets via ebay gekocht, het duurste was 60 pond voor m'n Adidas Nastase. Alles is helemaal goed gegaan, je krijgt genoeg e-mailtjes van Ebay zelf als je betaald met daarin overzichten enz.

Maar belangrijkste is en blijft; Gebruik je verstand! Vertrouw je het niet of doet de verkoper vaag..dan maar laten gaan!
We are all undesirables
pi_107442131
Die jas die die gast heeft is gewoon een H&M jas.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:26:30 #124
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107444846
Nieuwe Clarks Desert Boots en Wallabees gekocht.
pi_107446838
Nice, welke kleuren?
We are all undesirables
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:36:59 #126
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107447489
Desert boots beige suede en Wallabees taupe leather
pi_107448226
Mooi mooi, heb zelf Zwarte DesBo's en bruine DesBo Macro.
Ik wil nog de Desert Boot Beeswax!!

Maarre nieuwe aankoop binnen, Hackett cap!

We are all undesirables
pi_107454310
quote:
@ Teis waar heb je die pet gekocht dan?
Bij die belg die eerder in dit topic al vernoemd is, als het goed is heeft hij hem nog, want ben uiteindelijk toch voor de beige aquascutum cap gegaan ;)
FR1908
pi_107457949
ties91's cap
Niemand ervaringen met ebay.co.uk? :9
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:32:28 #130
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107485108
Nieuwe Levi's 501 jeans en Ben Sherman jeans.

Ga nu voor de Wood Wood Stockholm 111 Jacket :9~ de Dust Yellow uiteraard.
pi_107497047
Iemand een goed adresje voor adidas trainers?
FR1908
pi_107501046
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef Teis91 het volgende:
Iemand een goed adresje voor adidas trainers?
Adidas store?
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:21:39 #133
341874 Kauwgum
Plakt onder je schoen
pi_107502203
Ik ga binnenkort keertje nieuwe gardarobe aanschaffen. Liefst beetje casual. Aan welke kledingstukken moet is sowieso denken?
pi_107503776
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 02-02-2012 15:05:50 ]
pi_107506674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef Kauwgum het volgende:
Ik ga binnenkort keertje nieuwe gardarobe aanschaffen. Liefst beetje casual. Aan welke kledingstukken moet is sowieso denken?
Probeer een beetje rond te kijken op internet en "ontdek" wat je stijl is. In mijn opinie is er vaak (een klein) onderscheid tussen Outdoor/camping (Fjall Raven), Outdoor/hunting (Barbour), "kak" (Hackett, Ralph Lauren), 80's/Vintage (Fila, Sergio Tacchini) en de conventionele merken(Stone Island, Aquascutum).
We are all undesirables
pi_107506679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:17 schreef Modjopower het volgende:

[..]

Probeer een beetje rond te kijken op internet en "ontdek" wat je stijl is. In mijn opinie is er vaak (een klein) onderscheid tussen outdoor (Fjall Raven), Hunting (Barbour), "kak" (Hackett, Ralph Lauren), 80s (Fila, Sergio Tacchini) en conventioneel (Stone Island, Aquascutum).
Er zijn nog veel meer casual-brands maar focus je eerst daar eens op. Kijk op webshops wat je aanspreekt.
We are all undesirables
pi_107527187
op zich leuk samen gevat modjo! Al zijn er natuurlijk in elke catogorie nog wel meer merken te noemen, maar dat vat het mooi samen...

moet er wel bij zeggen dat niet alles van de "casual" merken ook daadwerkelijk casual is... in sommige stukken van sommige merken wil je nog niet dood gevonden worden hehe je moet er ook een beetje gevoel voor hebben vind ik sommige jongens dragen echt alles puur en alleen omdat het van een casual merk is.

en in mijn geval voel ik me niet echt aangetrokken tot 1 substyle in het bijzonder maar meer een combinatie daarvan er zitten in elke catogorie leuke merken / kleding
Stand Out From The Crowd !!
pi_107540580
juist! dat detail ontbrak nog.
We are all undesirables
pi_107542770
OTS jas binnen en past helaas niet,
iemand hier die hem misschien wil overnemen? anders zet ik hem gewoon op marktplaats ;)
Maatje L


pi_107547595
Kun je hem niet ruilen, krijg je waarschijnlijk meer voor de jas.
pi_107547766
Kan een nieuwe zomerjas van S.I. van iemand kopen. Gaat om serienummer: 50154247/885
Iemand die weet uit welk jaar deze komt? En wat is deze 2e hands nog waard?
Gaat dus om de jas op deze site: http://www.casuals.ru/pro(...)/1?osCsid=87350a389c
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:04:21 #142
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107549413
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Glories het volgende:
Kan een nieuwe zomerjas van S.I. van iemand kopen. Gaat om serienummer: 50154247/885
Iemand die weet uit welk jaar deze komt? En wat is deze 2e hands nog waard?
Gaat dus om de jas op deze site: http://www.casuals.ru/pro(...)/1?osCsid=87350a389c
Mail SI zou ik zeggen
pi_107551768
Je artikel nummer gaf dit aan

[50 15 4] 247 /885

50: 2009 A/W

15: Stone island

4: jacket

En volgens mij is dat een Liquid Silk jacke in de "Ultramarine" kleur. Kan er ook helemaal naastzitten. Persoonlijk in vind ik dat geen mooie jas. Voor die prijs heb je keus uit veel meer jassen. Maar als je hem tof vindt..
We are all undesirables
pi_107553187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef Modjopower het volgende:
Je artikel nummer gaf dit aan

[50 15 4] 247 /885

50: 2009 A/W

15: Stone island

4: jacket

En volgens mij is dat een Liquid Silk jacke in de "Ultramarine" kleur. Kan er ook helemaal naastzitten. Persoonlijk in vind ik dat geen mooie jas. Voor die prijs heb je keus uit veel meer jassen. Maar als je hem tof vindt..
Klopt heb hem binnen. Hij vraagt er 100 euro voor en omdat ik hem wel mooi vind en hij er nog helemaal als nieuw uitziet. Is wel een redelijke prijs denk ik dan of niet?
pi_107558406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 00:07 schreef killgeak het volgende:
OTS jas binnen en past helaas niet,
iemand hier die hem misschien wil overnemen? anders zet ik hem gewoon op marktplaats ;)
Maatje L
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh je zou toch een M bestellen? uiteindelijk toch voor een L gegaan? Welke jas is het eigenlijk want kom het niet op OTS.com tegen...

cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_107558740
ff wat anders bois,

ik zit buiten dat ik op fok zit ook wel eens op het off hand forum en zat ook op het ter ziele gegane CasualsNL, en het lijkt me eigenlijk wel leuk om ook in nederland een soort van casual forum te maken... niet dat er wat mis is met fok maar er lopen hier toch vele discussies een beetje door elkaar en het is misschien interresanter om dat over verschillende onderwerpen te spreiden. Het hoeft allemaal niet zo spannend hoor een beetje forum is zo aangemaakt en dan met de mensen die hier zitten en misschien de gasten die op hyves zitten (zit zelf uit principe niet op hyves etc etc)

Zorgen we dat niet elke boerenlul er lid van kan worden om het een beetje exclusief te houden maar alleen serieuze bois zodat we met passie over 1 van onze hobby's kunnen praten...

of zeggen jullie van gelul fok is genoeg en krijd de tyfus maar? is ook best want het is nou ook weer niet dat het een must is...

laat maar weten, ben benieuwd

cheers lads
Stand Out From The Crowd !!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:26:05 #147
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107559422
Lijkt me wel een mooi plan!
pi_107560276
Zeker een goed plan zo'n forum! Heb zelf daarnet het volgende besteld:









En dat voor maar ¤155! Bij http://www.lyleandscott.eu/ krijg je nu 50% extra korting op alle sale artikelen. Dus het kost nog maar de helft van de saleprijs, nice :D "Until midnight Sunday 5th February get an additional 50% off the current sale price of everything in the sale with code 'finaldiscount'."

[ Bericht 2% gewijzigd door Teis91 op 03-02-2012 16:23:30 ]
FR1908
pi_107562052
Netjes man
We are all undesirables
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:02:38 #150
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107562696
Die Mountain Parka alleen is al 153,75. Hoe kom jij dan op 155 euro?
pi_107562986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef StefannPSV het volgende:
Die Mountain Parka alleen is al 153,75. Hoe kom jij dan op 155 euro?
"Until midnight Sunday 5th February get an additional 50% off the current sale price of everything in the sale with code 'finaldiscount'."
FR1908
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:29:47 #152
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107563520
Ja, my bad!
pi_107566456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef FineYoungCasual het volgende:

[..]

huh je zou toch een M bestellen? uiteindelijk toch voor een L gegaan? Welke jas is het eigenlijk want kom het niet op OTS.com tegen...

cheers
was alleen nog maar in L en had geen zin om mijn geld bij een verkoper te laten omdat hij weigerde geld terug te geven, ook al wel hadden we in de allereerste mail afgesproken dat ik kon ruilen ( ik ging er natuurlijk van uit dat dat het product was tegen mijn geld - de verzendkosten) voelde me ook een beetje opgelicht. dus een tip, koop alleen bij de belg als je zeker weet dat je iets past!
wat de naam ervan is zou ik niet weten, ik had hem voor mezelf gekocht en als die niet mooi zou staan wou ik hem aan mn pa geven maar die wou hem niet omdat ie te krap zat bij de schouders.
wat mij betreft komt die voor 50,- + verzendkosten bij iemand met de post..
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef FineYoungCasual het volgende:
ff wat anders bois,

ik zit buiten dat ik op fok zit ook wel eens op het off hand forum en zat ook op het ter ziele gegane CasualsNL, en het lijkt me eigenlijk wel leuk om ook in nederland een soort van casual forum te maken... niet dat er wat mis is met fok maar er lopen hier toch vele discussies een beetje door elkaar en het is misschien interresanter om dat over verschillende onderwerpen te spreiden. Het hoeft allemaal niet zo spannend hoor een beetje forum is zo aangemaakt en dan met de mensen die hier zitten en misschien de gasten die op hyves zitten (zit zelf uit principe niet op hyves etc etc)

Zorgen we dat niet elke boerenlul er lid van kan worden om het een beetje exclusief te houden maar alleen serieuze bois zodat we met passie over 1 van onze hobby's kunnen praten...

of zeggen jullie van gelul fok is genoeg en krijd de tyfus maar? is ook best want het is nou ook weer niet dat het een must is...

laat maar weten, ben benieuwd

cheers lads
lijkt mij een erg leuk idee, alleen het hosten etc van een forum is erg veel werk vooral als je een goed hoge userbase hebt en je hem een beetje mooi wilt laten lijken, vergeet niet de kosten die erbij komen kijken en dat je mensen nodig hebt die erop willen modden.
maar ik wil best mee doen, ben ook wel bereid om wat te betalen voor een dergelijk iets. mits het idd wel exclusief word en niet voor ''boerenlullen''
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:09:17 #154
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107568869
Net ook de Mountain Parka besteld, bedankt voor de tip Teis!
pi_107572148
Bij sommige dingen staat al 25% off. Gaat daarover nog eens 50% korting? :o
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:20:14 #156
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_107572645
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef justmattie het volgende:
Bij sommige dingen staat al 25% off. Gaat daarover nog eens 50% korting? :o
Jep
pi_107572853
Lief van L&S dan :D
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_107577151
Ja met zulk soort prijzen kan je meerdere mooie dingen aanschaffen ja :)
FR1908
pi_107582281
Volgens mij is het met http://www.phpbb.nl/ wel mogelijk om een forum in elkaar te zetten.
FR1908
pi_107593043
Een forum maken is niet zo moeilijk,tenzij je het echt heel mooi wilt. Maar het gaat meer om de inhoud lijkt mij.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:42:23 #161
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107595070
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef killgeak het volgende:
ties91's cap
Niemand ervaringen met ebay.co.uk? :9
Als ik op ebay koop dan is t alleen maar op co.uk... 1x leverde de verkoper niet wat er werd belooft, via paypal/ebay netjes mn geld teruggekregen... :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:49:34 #162
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107595277
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef FineYoungCasual het volgende:
ff wat anders bois,

ik zit buiten dat ik op fok zit ook wel eens op het off hand forum en zat ook op het ter ziele gegane CasualsNL, en het lijkt me eigenlijk wel leuk om ook in nederland een soort van casual forum te maken... niet dat er wat mis is met fok maar er lopen hier toch vele discussies een beetje door elkaar en het is misschien interresanter om dat over verschillende onderwerpen te spreiden. Het hoeft allemaal niet zo spannend hoor een beetje forum is zo aangemaakt en dan met de mensen die hier zitten en misschien de gasten die op hyves zitten (zit zelf uit principe niet op hyves etc etc)

Zorgen we dat niet elke boerenlul er lid van kan worden om het een beetje exclusief te houden maar alleen serieuze bois zodat we met passie over 1 van onze hobby's kunnen praten...

of zeggen jullie van gelul fok is genoeg en krijd de tyfus maar? is ook best want het is nou ook weer niet dat het een must is...

laat maar weten, ben benieuwd

cheers lads
Wat is jouw nick op OH dan? Naam komt me niet bekend voor... Waarschijnlijk omdat ik vaker op Osti zit :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107596675
Oi Curtizimo!! Jij ook hier haha. Fa'ka
We are all undesirables
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:43:42 #164
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107596919
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef Modjopower het volgende:
Oi Curtizimo!! Jij ook hier haha. Fa'ka
I heard it trough the grapevine... Een casual-topic, dus ff tjekken hoe en wat toch :)

Loop verdorie net n witte Ma.Strum defense parka mis man... Irritant! Zou mooi naast mn grijze hangen...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107599970
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:49 schreef curtazimo het volgende:

[..]

Wat is jouw nick op OH dan? Naam komt me niet bekend voor... Waarschijnlijk omdat ik vaker op Osti zit :)
Me nick op OH is OneTrueCasual maar heb daar tot nu toe nog niks gepost hoor read only...
Stand Out From The Crowd !!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:26:11 #166
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107603998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef FineYoungCasual het volgende:

[..]

Me nick op OH is OneTrueCasual maar heb daar tot nu toe nog niks gepost hoor read only...
LOL Niets gepost en nog niet gekicked? Mazzelaar (y)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107625372
nope, bof ik even...
Stand Out From The Crowd !!
  zondag 5 februari 2012 @ 13:32:14 #168
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107626055
Ze zijn kennelijk wat soepeler geworden wat dat betreft... werd altijd op gehamerd dat non-posters werden gekicked...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107632069
owke nou dan merk ik het wel! Zit er ook nog niet zo lang op en als ik heel eerlijk ben is 90% niet my cup of tea dus waarschijnlijk post ik er helemaal nooit...
Stand Out From The Crowd !!
  zondag 5 februari 2012 @ 16:17:05 #170
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107634010
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef FineYoungCasual het volgende:
owke nou dan merk ik het wel! Zit er ook nog niet zo lang op en als ik heel eerlijk ben is 90% niet my cup of tea dus waarschijnlijk post ik er helemaal nooit...
Dat heb ik ook. Ik ben redelijk actief op OA, ook omdat daar meer mijn merken zijn... En als t goed is heb je n PB gekregen vd wk...? Da's ook meer mijn cuppa :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107642950
klopt... ben benieuwd!!
Stand Out From The Crowd !!
pi_107645328
Wel klote dat L&S alleen maar cc accepteert en geen PayPal :(
  zondag 5 februari 2012 @ 20:45:51 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_107646219
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef thethoryd het volgende:
Wel klote dat L&S alleen maar cc accepteert en geen PayPal :(
Prepaid creditcard, bijvoorbeeld: Prepaid MasterCard®
pi_107782329
Iemand een winkel in Rotterdam waar ze veel adidas trainers verkopen? Ben nog nooit in die adidas store geweest, maar neem aan dat ze er daar wel aardig wat hebben?
FR1908
pi_107782602
Vind juist dat de Adidas Store veel "standaard" spul hebben. Je vindt er wel genoeg gazelle(2) en samba's in alle kleuren. Ze hebben daar wel de classic Stan Smith.

Je zou ook bij Funkie House kunnen kijken
http://funkiehouse.nl/merken/
We are all undesirables
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:22:52 #176
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_107782619
Beter koopt iemand mijn adidas kegler super 2002 deadstock maat 44:)
pi_107783078
PM!
FR1908
pi_107829418


Deze zojuist gehaald, had hard nieuwe schoenen nodig :)
FR1908
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:57:47 #179
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107832326
Mooie trainers Teis!

Ik heb zojuist deze Ma.Strum knit besteld:
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:59:19 #180
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107832386
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef FineYoungCasual het volgende:
klopt... ben benieuwd!!
Wij ook ;)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107832893
@curtazimo ziet er goed uit. Aardig voor gelapt zeker ?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:25:36 #182
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107835079
Thanks Sneeuwvlok :) Wat is 'aardig', dit was n bargain... :D
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_107835891
Ik check af en toe wel even op dit topic maar ben nog niet actief. Heb toch wel een vraag want ik wil graag een cp company knit bestellen op internet. Weet iemand hoe die maten vallen? Ik hoor het graag ! gr. VinnyJones
pi_107836797
Mooie trainers teis, ben ook weer op zoek naar nieuwe adi's..

@ Curta: Nice knit, zowiezo mooie spulletjes ma.strum

@Vinny: CP Knits vallen bij mij tot nu toe toch iets krapper uit als ik zou willen, heb over het algemeen maatje L maar bij CP zit ie dan net iets te strak... XL helaas al gauw net iets te groot... zucht... mouwlengte overigens wel perfect
Stand Out From The Crowd !!
pi_107836907
@Vinny: CP Knits vallen bij mij tot nu toe toch iets krapper uit als ik zou willen, heb over het algemeen maatje L maar bij CP zit ie dan net iets te strak... XL helaas al gauw net iets te groot... zucht... mouwlengte overigens wel perfect


Hmm oke normaal heb ik maatje M maar soms ook L het is lastig maar ik moet het er maar op gokken dan. Denk dat ik voor maatje L ga heb je overigens ervaring met retourzendingen van de CP site ? Zie dat je het dan naar Italie moet sturen enig idee hoeveel dat zou gaan kosten?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:31:48 #186
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_107840147
Gewoon kopen op engelse site men
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_107841528
suggesties? op de officiele site van cp hebben ze namelijk wel aantrekkelijke sale...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:25:46 #188
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_107842913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef FineYoungCasual het volgende:

@ Curta: Nice knit, zowiezo mooie spulletjes ma.strum

Thx! Heb al n paar jackets van Ma.Strum, erg tevreden mee, mooie kwaliteit. Dit is mn eerste knit, hopelijk net zo tevreden mee :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108047644
heb het ONE True Saxon jasje moeten verkopen voor 70eu inc :'(
ik wacht nog steeds op de nieuwe CP collectie iemand al informatie? :D
pi_108049281
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef StefannPSV het volgende:
Net ook de Mountain Parka besteld, bedankt voor de tip Teis!
Heb jij je jas al binnen?
FR1908
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:21:29 #191
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108080659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:16 schreef killgeak het volgende:
heb het ONE True Saxon jasje moeten verkopen voor 70eu inc :'(
ik wacht nog steeds op de nieuwe CP collectie iemand al informatie? :D
SS of AW? Paar jacks vd AW-collectie al mogen aanschouwen, werd ik niet blij van. Butt- en butt-ugly IMO...

Ma.Strum AW (op 1 jack na) vind ik er wel vet uitzien, knits, jacks en er komen jeans aan, maar die moet ik nog zien.

SI AW zitten potentiele wannahaves tussen! Dat wordt n dure winter...

Over het algemeen vind ik sowieso SS-collecties minder dan AW...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108084240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef curtazimo het volgende:

[..]

SS of AW? Paar jacks vd AW-collectie al mogen aanschouwen, werd ik niet blij van. Butt- en butt-ugly IMO...

Ma.Strum AW (op 1 jack na) vind ik er wel vet uitzien, knits, jacks en er komen jeans aan, maar die moet ik nog zien.

SI AW zitten potentiele wannahaves tussen! Dat wordt n dure winter...

Over het algemeen vind ik sowieso SS-collecties minder dan AW...
SS ik vind de AW ook altijd mooier maarja je moet wat in de zomer! ben gisteren bij de VIC in groningen geweest en zat te twijfelen of ik toch een ''standaard'' CP jasje zou kopen maar ben uiteindelijk voor deze SI whitebadge gegaan:


maar ik zit er over na te denken om volgende week toch nog even bij de CP's te kijken!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:40:43 #193
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108091898
Nice killgeak (y) SI liefhebber of SPW in t algemeen?

Vandaag ook n whitebadge binnen: blauwe iperwool, sample piece :)

Hier trouwens n sneak peak van CP SS12.
http://www.cpcompany.co.uk/page/ss12bts

Hier nog wat minder mooie jacks...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108095446
SPW *;
heb bijna niets van CP maar dat maakt niet uit :p ik ben een grote fan van de stijl.. vind mastrum ook prachtig
foto van mijn SI collectie met mijn pareltje in het midden O+

alleen de 3e jas van links is niet van mij maar van een kameraad omdat ik alles in de verkoop heb en er wellicht mensen in geïnteresseerd zijn die langskomen
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:09:40 #195
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108096550
Dat ziet r leuk uit! Zie ik daar n shoulderbadge of niet? Als je wat kwijt wilt, moet je ff je maat laten weten en pics showen van wat je verkoopt. En dan alleen aan mij uiteraard... :p

Ik ben zelf redelijk fan van (vooral jackets van) SI en Ma.Strum. Verwacht binnenkort mn 1e Mille Miglia Dynafil te halen. Mooi spul allemaal :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108097319
toevallig.. verkoop ik alles! als je maar genoeg geld hebt :P het is allemaal maat L behalvde de linker jas die is maat M ( mijn eerste si :7 )
ik wil overal wel fotos van maken voor je hoor moet je fv zeggen welke poses..
wat mij betreft wil ik alles knits wel kwijt.. kvind het prachtig spul maar het word hier in de regio teveel gedragen..

P.S. ik heb nog geen idee voor welke prijs ik de dingen weg doe kwou het eigenlijks hier bij V&A gooien met een mooie prijs en mensen laten bieden
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:38:16 #197
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108097981
Afhankelijk vh jaar heb ik M of L. Wat dat betreft zijn de maten n btje raar... Ik zie ze wel op V&A dan, misschien zit r wat leuks tussen.

Shoulderbadge.... ^O^ Wat is de p2p daarvan?
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108098298
kzal fv voor je meten kzal ook meteen een foto maken
55cm fotoss komen na edit

EDIT:

pi_108098629
hij lijkt een beetje breed zo.. maar dat is in het echt niet zo hoor komt door mn telefoon denk ik
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:53:23 #200
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108098756
Aarghhh... Te groot, maar in elk geval bedankt ^O^
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108099099
ik maak een dezer dagen wel een topic met alle p2ps erbij.. dan zie je wel of er mss toch nog wat voor je bij zit
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:01:30 #202
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108099173
Tjek deze link trouwens: SS12 Lookbook :) http://goo.gl/3mr51
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108099362
WTF @ de muts in de S/S !?! ik heb hem zelf.. maar dat is toch echt een A/W piece..

De Goggle trui is een leuke.. en de 1e blauwe jas O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:23:10 #204
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108100211
Idd, AW... niet mn cuppa overigens. Die blauwe Mille lijkt m n schofterige kopie van SS07 of SS08 :N Da's overigens wel mn cuppa :D
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108100456
heb je dit wel eens gezien?
http://www.cpcompany.com/#/history/

de eerste keer dat ik het zag dacht ik echt wut?! wat moesten die kerels gedacht hebben toen ze een jas bedachten die ook functioneert als tent.. of rugzak :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:31:03 #206
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108100579
Ze hebben ook n jas die kan fungeren als slaapzak... :p
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108106149
V&A TOPIC
wat SI voor de geïnteresseerden!
pi_108107559
Och jonge als die Cardigan nou 3~5 cm groter was dan had ik hem overgenomen
We are all undesirables
pi_108111718
Spul van L&S binnen, ziet er goed uit :D
FR1908
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:57:24 #210
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108111824
[zeikmodus]door het SPA nummer op t label a/d binnenkant kun je zien of t echt is, welk model, welk jr, enz. Art.nrs. geven deze info niet...[/zeikmodus] O-)

:P
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108121355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Modjopower het volgende:
Och jonge als die Cardigan nou 3~5 cm groter was dan had ik hem overgenomen
ik draag hem zelf altijd los dus dan maakt dat niet zoveel uit gewoon proberen! :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef curtazimo het volgende:
[zeikmodus]door het SPA nummer op t label a/d binnenkant kun je zien of t echt is, welk model, welk jr, enz. Art.nrs. geven deze info niet...[/zeikmodus] O-)

:P
sorry :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:45:10 #212
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108121677
Brada, je bent vandaag in de buurt. Ga die cardigan passen, dan weet je t zeker :s)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108154155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:45 schreef curtazimo het volgende:
Brada, je bent vandaag in de buurt. Ga die cardigan passen, dan weet je t zeker :s)
Haha lees het te laat. Ach nog geen geld paeh! Eerst maar die Iperwool!!
We are all undesirables
  zondag 19 februari 2012 @ 19:20:02 #214
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108158913
Ik heb m lekker al :9~ _O_
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108326399
Nieuwe aanwinst! vandaag gekocht bij de VIC.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor de slechte kwaliteit
pi_108329406
Zo hé! netjes man.



mijn aanwinst :) Stone Island Iperwool
We are all undesirables
pi_108330106
lekker dan!
uit welk jaar komt zon jas? en mag ik vragen hoeveel je er voor hebt moeten neerleggen? :D
pi_108330932
2008, nog echt made in Italy.
We are all undesirables
pi_108331191
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef Modjopower het volgende:
2008, nog echt made in Italy.
Hij ziet er nog goed uit! worden de pieces nu niet meer in italy gemaakt dan? Als dat zo is dan heb ik dat nooit geweten.. 8)7
pi_108331580
Misschien nog een paar..maar ook Roemenië, Indonesië en China zelfs
We are all undesirables
pi_109459874
Kickje! De zomer komt er weer aan. Al wat mooie polo's of zomerjassen tegengekomen ?
  FOK!fotograaf zaterdag 24 maart 2012 @ 15:16:33 #222
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_109462688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:10 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kickje! De zomer komt er weer aan. Al wat mooie polo's of zomerjassen tegengekomen ?
Ik zit te twijfelen om deze jas te bestellen:

http://casualclothing.dk/shop/stone-island-jacket-21156p.html#

Al heb ik al erg veel jassen voor de zomer. Twijfels, twijfels.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_109464245
Ik meld me hier ook maar even.

Verschillende items in de collectie maar laatste tijd weinig aankopen gedaan. Binnenkort weer eens op zoek!
pi_109464504
Aquascutum overhemd gekocht,

De membrana TC vind ik zelf ook wel mooi, ik heb de oude versie in het blauw :s)
pi_109521718
Lacoste en Ben Sherman polo gekocht.

Daarnaast ook een simpele Stone Island sweater gekocht, ben nu wel even klaar.
We are all undesirables
pi_109590846
Ik draag altijd vestjes in de zomer, ipv een zomerjas. Maar wil voor deze zomer wel een Barbour zomerjas. Iemand tips waar ze dit verkopen in Nederland?

Ik wil zoiets liever eerst passen voor ik het koop :)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_109592369
Dat is het probleem vaak hier in Nederland wanneer je niet in de juiste stad woont, Nederlandse webshop's heb je ook niet voor normale prijzen. Gat in de markt ;) !
pi_109592633
Een dagje Amsterdam of Rotterdam vind ik niet erg hoor ;)
En een webshop met echte casual kleding zal vast wel aanslaan. Maar ja, het startkapitaal he :P
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_109596031
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:08 schreef justmattie het volgende:
Ik draag altijd vestjes in de zomer, ipv een zomerjas. Maar wil voor deze zomer wel een Barbour zomerjas. Iemand tips waar ze dit verkopen in Nederland?

Ik wil zoiets liever eerst passen voor ik het koop :)
Bij welke steden woon je het dichtsbij? Wat ik zowiezo weet:

Rotterdam:
Country House op de Meent

Amsterdam:
The English Hatter

Maasmechelen (Belgie) zit een Barbour outlet.
We are all undesirables
pi_109605004
Ik woon in Leeuwarden. Dus ik moet in elk geval al naar Amsterdam of Rotterdam. Maar dat maakt me niet uit, mag als student gratis reizen :P
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  FOK!fotograaf woensdag 28 maart 2012 @ 21:21:02 #231
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_109626353
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:45 schreef Modjopower het volgende:

[..]

Rotterdam:
Country House op de Meent

Deze winkel zit toch in de Passage? boven de koopgoot. Of is deze verhuisd?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:25:42 #232
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_109674495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Deze winkel zit toch in de Passage? boven de koopgoot. Of is deze verhuisd?
Nee, daar zit ie ook. In R'dam centrum hebben ze 3 vestigingen en 1 in Hillegersberg :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_109846150
Mensen! Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Voor school moet ik een paper schrijven met de onderwerpen kleding en personen.
Ik heb gekozen om het merk Stone Island en de fanatieke voetbalsupporters (Casuals) te beschrijven en probeer antwoord te geven op de vraagstelling: Wat is de relatie tussen (fanatieke) voetbalsupporters en het kledingmerk Stone Island? Ik wil het hierbij voornamelijk bekijken op Nederlands vlak.

Heb een aantal weken geleden de boeken 'Casuals' en 'Dressers' aangeschaft, dus over het ontstaan van de Casuals in Engeland heb al genoeg informatie. Nu wil ik alleen meer informatie vinden over het ontstaan van de Casuals in Nederland! Kan iemand mij hier informatie en/of boektitels geven waardoor ik m'n paper af kan maken?? Kan op internet nog niet zoveel vinden..dus loop vast.

Alvast super bedankt!
pi_109850081
We are all undesirables
pi_110024392
Lees hier al een tijdje mee maar nooit een account aangemaakt. En heb een vraag: Waar halen jullie je broeken? en welke merken?
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:43:15 #236
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110033056
Nudie Jeans, Boss gwn bijenkorf
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110033199
weet jij dan misschien of er in de Bijenkorf ook Lyle and Scott te koop is?
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:51:16 #238
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110033231
Zal best zie steeds meer mensen in NL ermee lopen, draag het zelf drm niet meer vond het trouwens ook geen goed merk
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110038918
Lyle & Scott is een van mijn favoriete merken,maar ik zal ook maar eens weer opzoek naar een nieuwer merk omdat het inderdaad al meer wordt gedragen en een beetje exclusief blijven heeft wel wat.
  FOK!fotograaf zondag 8 april 2012 @ 12:34:51 #240
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_110053061
Ik koop al mijn Lyle & Scott in de UK of bestel het via Mainline. Kom het in Nederland ook niet veel tegen in winkels.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_110057787
Ja maar ik ben een beetje bang om via internet te bestellen. Ik wil graag dat het goed past.
pi_110059550
Dat probleem heb ik ook, maar als je wat wilt zul je het toch echt gewoon moeten doen. Mits er een stenen winkel in de buurt is.
pi_110076211
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef 1312BOYS het volgende:
Ja maar ik ben een beetje bang om via internet te bestellen. Ik wil graag dat het goed past.
Past het niet dan slijt je het aan een maatje of via marktplaats oid. En bestel je een grotere maat. Zo simpel kan het ook wel weer zijn. :)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_110086051
Ja maar de verzendkosten zijn vaak al 10 euro ;)
  maandag 9 april 2012 @ 10:46:30 #245
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_110088548
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef 1312BOYS het volgende:
Ja maar ik ben een beetje bang om via internet te bestellen. Ik wil graag dat het goed past.
Als je in de buurt van Den Haag bent: bij Bendorff verkopen ze L&S...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_110093910
Ze verkopen tegenwoordig ook L&S op Zalando. Gratis verzending en retour :)

http://www.zalando.nl/herenkleding/lyle-scott/
Feijenoord Rotterdam
  maandag 9 april 2012 @ 14:12:10 #247
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110094292
Die prijzen :') :') :')
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110094303
En de duurste die L&S verkoopt,oplichters..
pi_110094409
Die prijzen had ik eerlijk gezegd niet bekeken, maar inderdaad :')
Feijenoord Rotterdam
pi_110100658
Bij een Mainline kost een polo ook al 55 pond, dat is 65 euro omgerekend en dan nog de verzendkosten. Zoveel scheelt het dus niet.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_110104990
In Den Bosch heb je de West Side. Heeft ook altijd genoeg L&S.
We are all undesirables
pi_110108107
In het noorden nog iets van L&S ?
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:02:53 #253
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_110159251
Verschillende casual stukken te koop:
(Stone Island, Adidas Kegler, Fred Perry)
http://verkopers.marktplaats.nl/5284159
pi_110217457
Keglers! Gaaf man, 2 maten te klein Larsz
We are all undesirables
pi_110232174
Hallo,
Ben nieuw hier en wil me in het gesprek mengen.

Zit al ongeveer een half jaartje ofzo op de "Casuals Hyves".
Heb hier al een paar daagjes meegelezen.

Voorkeur merken: 12th man, Barbour, Adidas, Ben Sherman, Stone Island etc.
Merken die ik in de toekomst nog wil halen: Victorinox, Strellson, Universal Works, Folk en noem maar op!
Schoenen: Mijn voorkeur gaan toch naar Adidas trainers, ben nog jong en ben nog niet breed ontwikkeld, probeer hier ook zoveel mogelijk ervaring op te doen. (Yuketen etc. zijn niet echt mijn style.)
Mijn collectie is daarom ook niet groot.

Cheers!
pi_110273697
Hey man, leuk dat je erbij komt :)
Hoelang ben je al bezig met de scene? Hoe ben je in aanraking ermee gekomen?

De merken die je opnoemt zijn ook merken die mij interesseren. Ik heb alleen nog niks van 12th man door de gruwelijk smalle fit (heb minimaal 24" P2P nodig). Maar ik kan je Victorinox zeker aanraden, qua kwaliteit en prijs prima in orde.

En over schoenen, al gekeken naar Clarks? De Desert Boots zijn de meest gangbare modellen, lopen ook ge-wel-dig.
We are all undesirables
pi_110274025
ma.strum is misschien ook wel een leuk merk voor je. mooie kleding als ik het zelf zeg.

en voor schoenen??

alleen adidas, lacoste, fred perry (en bij uitzondering andere merken)
pi_110274341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef 1312BOYS het volgende:
ma.strum is misschien ook wel een leuk merk voor je. mooie kleding als ik het zelf zeg.

en voor schoenen??

alleen adidas, lacoste, fred perry (en bij uitzondering andere merken)
Over Ma.strum ben ik zeker met je eens. Research van Massimo Osti (Stone island) gecombineerd met het design van Donrad Duncan, die lead designer was van Victorinox :)

Maar met de schoenen deel ik je mening niet.
We are all undesirables
pi_110283544
Ma.strum heeft zeker mooi spullen. Vooral de jassen zijn goed te doen. Hetzelfde geldt voor Penfield. Wat ik hier nog niet ben tegen gekomen is One True Saxon. Betrekkelijk nieuw en veel belovend merk. Zeker het bekijken waard

Schoenen hier vooral Adidas trainers. Andere 'geschikte' schoenen ben ik nog niet tegen gekomen. Sta open voor suggesties. Die Clarks vind ik overigens helemaal niks :*
Feijenoord Rotterdam
pi_110288515
Hmm hoe ik in aanraking ben gekomen, denk grotendeels door MVV maar ook beetje door GSH en Football Factory (klinkt heel raar, kreeg beetje soort van link door Stone Island :) )
Zit trouwens al ongeveer half jaar in scene.

12th man, heb er zelf een tee en polo van, hele goede kwaliteit, heb die smalle fit wel nodig (ben niet zo breed :P)

Ben van plan om een V'nox jas te halen, hoe liggen de prijzen van de jassen in Roermond?

Clarks desert boots, heb er wel naar gekeken, maar (nog) niet echt mijn smaak, mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Adidas (al heb ik maar 2 paar)

Ma.Strum inderdaad een heel mooi merk, zal er ook nog wel iets van halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AFCA0123 op 13-04-2012 20:40:28 ]
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:15:09 #261
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110296785
Vind ik niet raar hoor denk dat de meeste casuals door GSH en stone island de cultuur zijn gaan begluren, ben wel blij te lezen dat je leuke exclusievere merken draagt, op het moment noem ik iemand met een fred perry polo en een north face jas geen casual meer
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110297411
North face jassen heb ik nooit vet gevonden, zoals ook op de casuals hyves word gezegt hele rare fit.
Fred Perry zelf is en blijft in mijn ogen tijdloos merk, net als Lacoste.
Draag zelf ook regelmatig polo.

Maar mensen gaan denken bij GSH aan kinderen die een SI petje op hebben en stoer doen.
pi_110298514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind ik niet raar hoor denk dat de meeste casuals door GSH en stone island de cultuur zijn gaan begluren, ben wel blij te lezen dat je leuke exclusievere merken draagt, op het moment noem ik iemand met een fred perry polo en een north face jas geen casual meer
Ik draag bijna alleen maar Fred Perry polo's. vind ze echt top. Valt op zich wel mee hoeveel mensen ze dragen hoor
pi_110298773
Vind Fred Perry echt classic, leuk voor onder een V-neck (awaydays style)
pi_110356832
Iemand enig idee welk prijskaartje er aan een Victorinox of Strellson jas hangt als je hem in Roermond Outlet haalt?
pi_110387430
http://verkopers.marktplaats.nl/16267862

Hoop dingen te koop staan!
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_110449264
Ik heb eens rondgekeken in de Ma.Strum collecties, zit erg mooi spul tussen.
Maar heeft iemand enig idee welke site's Ma.Strum verkoopt? (Buiten Ma.Strum online store en Endclothing)
Ook hoe het merk ongeveer valt tegenover Stone Island.

Cheers
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:37:22 #268
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110450128
Stuarts of London verkoopt ook Ma Strum, Ik had eerst een hele waslijst aan online winkels(enkele zijn verwijderd, niet meer de correcte gegevens) ik ga hem even opzoeken
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:40:45 #269
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110450263
http://www.Brownbagclothing.co.uk
http://www.MilanClothing.com
http://www.Mainlinemenswear.co.uk
http://www.BaggaMenswear.com
http://www.80scasualclassics.co.uk
http://www.StoneIsland.co.uk
http://www.CPCompany.co.uk
http://www.Not-addicted.com
http://www.Bagitup.co.uk
http://www.Accentclothing.com
http://www.Coggles.com
http://www.Originals-footwear.com
http://www.infinities.co.uk
http://www.Casualclothing.dk
http://www.Tessuti.co.uk
http://www.MatchesFashion.com
http://www.Henrybrummel.com
http://www.Stone-menswear.co.uk
http://www.Triads.co.uk
http://www.Oki-ni.com
http://www.andolini.com
http://www.Zuccionline.co.uk
http://www.Endclothing.co.uk
http://www.Uniquemenswear.co.uk
http://www.Clothesco.co.uk
http://www.Paul-strong.com
http://www.Originalsclothing.co.uk
http://www.casualsclothing.co.uk
http://www.Nautica-menswear.co.uk
http://www.Stylesuk.com
http://www.Fittingroom.co.uk
http://www.Reemclothing.com
http://www.Terracesmenswear.co.uk
http://www.Microzine.co.uk
http://www.Designersalesdirect.com
http://www.Identity-menswear.com
http://www.Ragazziclothing.co.uk
http://www.Psyche.co.uk
http://www.Dont-wait-up.com
http://www.julesb.co.uk
http://www.Yoox.com
http://www.Curveclothing.co.uk
http://www.HDclothing.co.uk
http://www.Madaboutfashion.co.uk
http://www.Oipolloi.com
http://www.Schindler-shop.com
http://www.Themenswearsite.com
http://www.Xileclothing.com
http://www.Scottsonline.co.uk
http://www.Noflysonus.com
http://www.Cruzeclothing.com
http://www.Clothingtrends.co.uk
http://www.esignerdiscount.co.uk
http://www.Zeeandco.co.uk
http://www.Topbrandsdirect
http://www.Asos.com
http://www.Theclothesstore.com
http://www.Koodos.com
http://www.Boloclothing.co.uk
http://www.Smithsdesignermenswear.com
http://www.Designerwear.co.uk
http://www.Edwardsoflancaster.com
http://www.Designerstyleclothing.co.uk
http://www.Designercasuals.com
http://www.Moesdesignerclothing.co.uk
http://www.Swerve.co.uk
http://www.Robert-fuller.co.uk
http://www.Flannelsfashion.com
http://www.Zebramenswear.co.uk
http://www.John-anthony.com
http://www.Cruiseclothing.co.uk
http://www.Nautica-menswear.co.uk
http://www.Redsquareclothing.co.uk
http://www.Henribeene.com
http://www.Start-london.com
http://www.Perlui.co.uk
http://www.Oli.co.uk
http://www.Aphrodite1994.co.uk
http://www.Bellusci.co.uk
http://www.Diffusiononline.co.uk
http://www.Iloveminky.com
http://www.The-closet.co.uk
http://www.Repertoirefashion.co.uk
http://www.Box-clothing.co.uk
http://www.Aspecto.co.uk
http://www.Designerzone.co.uk
http://www.Designermeout.co.uk
http://www.West1clothing.co.uk
http://www.7clothing.co.uk
http://www.Hurleys.co.uk
http://www.Usc.co.uk
http://www.Designerpitstop.co.uk
http://www.l-d-c.co.uk
http://www.Alistclothing.co.uk
http://www.Brownsfashion.com
http://www.Shmooz.co.uk
http://www.Redbubble.com
http://www.Luxurywear.co.uk
http://www.Aspiremenswear.co.uk
http://www.Mckinnleycasuals.com

Sommige wat ik zei zijn gesloten of verwijderd, probeer maar wat ;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:38:15 #270
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_110456580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef AFCA0123 het volgende:
Ik heb eens rondgekeken in de Ma.Strum collecties, zit erg mooi spul tussen.
Maar heeft iemand enig idee welke site's Ma.Strum verkoopt? (Buiten Ma.Strum online store en Endclothing)
Ook hoe het merk ongeveer valt tegenover Stone Island.

Cheers
Ik heb van SI en Ma.Strum dezelfde maat...

Heb al m'n Ma.Strum jassen hier gehaald: http://www.maysclothing.co.uk/

Bij White's in Den Haag kun je het ook halen/bestellen: http://www.whitedenneweg.nl/shop/ Ken verder geen ander Nederlandse site...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_110472820
Bij westside in den bosch ook
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_110478014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Intermec het volgende:
Bij westside in den bosch ook
Niet meer toch? Tenmniste, dat was het verhaal v/d verkoper toen ik mijn Microfill Parka kocht. 1 v/d laatste Ma.Strum items in het rek aangezien ze zeer ontevreden waren over de levering vanuit Ma.Strum

Maar dat kan natuurlijk veranderd zijn en ze wel weer verkopen :)
We are all undesirables
pi_110480283
Ah oke. Laatste keer dat ik was hadden ze nog wel iig (ergens eind vorig jaar)
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_110494258
Oke, bedankt voor de info over Ma.Strum, denk dat ik even wacht totdat er sale is bij de Official Site, en dat ik deze haal:
https://www.mastrum.com/p/MA1101-06
pi_110551225
Even hier een verkapte verkoop

Lightweight Ralph Lauren 1/2 zip jacket
Tagged; XL. P2P ong 63cm.


50 euro!
Staat 9/10
We are all undesirables
pi_110562407
Wel interesse, maar kijk eerst nog wel even verder.
pi_110613293
Prima :) heb morgen nog een mogelijke koper, die gaat hem passen. Als die nog beschikbaar is meld ik het morgen weer hier
We are all undesirables
pi_110653760
Weet iemand waar je veel northface kan halen? omg amsterdam?
pi_110708095
In Amsterdam heb je een officiële The North Face Store

http://www.thenorthfacestore.nl/

Kalvertoren C10
Kalvertoren, 1ste etage
1012WP Amsterdam
We are all undesirables
pi_110770259
dankje man! zal er morgen even gaan kijken!
pi_110788924
No problem :) Laat vooral weten als je iets gehaald hebt.

Die Ralph Lauren jacket die ik hierboven had geplaatst is trouwens al verkocht!
We are all undesirables
pi_110789955
Vandaag laatste dag 10 euro korting op casualclothing.dk met de code VOUCHER. Zometeen nog even kijken of het de moeite waard is.
pi_110798808
Mijn laatste aankoop! :
https://www.mastrum.com/p/MA4036-05
pi_110807447
Mooi ding!!! Alleen jammer dat er geen rits bijzit, beetje zoals de 1/4 zips van Stone Island.

Maar toch gaaf, goeie knit is altijd een welkome aanvulling
We are all undesirables
pi_110808965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef AFCA0123 het volgende:
Mijn laatste aankoop! :
https://www.mastrum.com/p/MA4036-05
Hoe valt die.wat zijn de verzendkosten en dikte is als een normale longsleeve ?

Zit er ook aan te denken om die te halen.
pi_110809513
Heb hem nog niet, zodra ik hem heb zal ik informatie erover geven!! ;)
  donderdag 26 april 2012 @ 13:29:08 #287
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110811895
Mooi ding goede prijs ook;) vind zoiets juist vaak mooier dan vesten met rits
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110812143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Mooi ding goede prijs ook;) vind zoiets juist vaak mooier dan vesten met rits
Ben ik met je eens, maar neem aan dat je Modjopower begrijpt.
Trouwens heb zelf ook zo'n SI trui gehad, alleen verkeerd gewassen.
pi_110815277
Dat is minder...mijn Hackett longsleeve is ook laatst verkeerd gewassen, helemaal verkleurd.

Maargoed, heb ook een nieuwe aankoop gedaan. Ben érg verrast door de kwaliteit en detailing. Barbour stond bij mij al bekend om de kwaliteit maar deze jas is echt "stunning".

Barbour Dickens jacket


De jas bestaat is van Waxed Cotton, de kleur is in het echt wat tinten donkerder.
We are all undesirables
pi_110816196
Hele mooie jas Modjopower, wilde zelf ook een jas halen, maar ga doorsparen om in de winter een mooie jas te halen.
pi_110817503
De barbour outlet in maasmechelen heeft 30% korting nou. Misschien interessant voor je
We are all undesirables
pi_110817957
Nee, ben ik pas nog geweest.
Ik ga zaterdag naar outlet roermond!
Misschien iemand tips, dacht zelf al aan :
- Victorinox
- Strellson
- Ben Sherman
Etc. etc.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:05:43 #293
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110818772
Maastricht schijnt PL line leuk te zijn weet iemand nog meer winkels in Maastricht?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110819267
Voor SI ben je goed bij PL-Line!
Je zou ook nog bij de Bijenkorf kunnen kijken, en de Tartan Shop voor P&S!
Adidas Shop (krijg je LA trainers, Munchen's, wel de bruine, etc.)
Hout Brox, heb je blijkbaar GANT!
Je zou er best kunnen slagen! ;)
  donderdag 26 april 2012 @ 16:21:42 #295
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_110819501
yooost bedankt ;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_110819708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:48 schreef Modjopower het volgende:
Dat is minder...mijn Hackett longsleeve is ook laatst verkeerd gewassen, helemaal verkleurd.

Maargoed, heb ook een nieuwe aankoop gedaan. Ben érg verrast door de kwaliteit en detailing. Barbour stond bij mij al bekend om de kwaliteit maar deze jas is echt "stunning".

Barbour Dickens jacket
[ afbeelding ]

De jas bestaat is van Waxed Cotton, de kleur is in het echt wat tinten donkerder.
Iets te classic persoonlijk, maar kan het wel waarderen. Zou het alleen zelf nooit kopen.
Barbour is inmiddels ook al mainstream aan het worden merk ik. Hackett polo verkeerd gewassen.verkeerde combinatie met andere donkere kleding ofzo ?

Zoek zelf trouwens nog een longsleeve iemand aanraders, qua prijs niet te hoog :)
pi_110819832
Wat voor Hackett Polo trouwens?
pi_110821064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Maastricht schijnt PL line leuk te zijn weet iemand nog meer winkels in Maastricht?
Geen idee of het nog up to date is

Maison louis : Lacoste, Paul and Shark, Lyle and Scott heritage, Burberry
Sidestep: Adidas Originals
PL-Line: Stone Island, CP Company
Tartan Shop: Paul and Shark
De Bijenkorf : bekende merken Ralph Lauren enz,
Society Shop: Fred Perry
Chez Rico: New Balance

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef AFCA0123 het volgende:
Wat voor Hackett Polo trouwens?
Een witte longsleeve, classic met de grote "1" op de rug en mouw. Er was inderdaad een rood kledingstuk tussen de witte was gekomen. Zat een roze gloed op nu, draag het nu thuis nog.

En Barbour is inderdaad meer de mainstream kant op aan het gaan. Persoonlijk blijft het 1 van mijn favoriete merken, puur omdat de kwaliteit top is (mijn ervaring) tegen een normale prijs in tegenstelling tot sommige absurd geprijsde stukken van SPW
We are all undesirables
pi_110821170
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef AFCA0123 het volgende:
Nee, ben ik pas nog geweest.
Ik ga zaterdag naar outlet roermond!
Misschien iemand tips, dacht zelf al aan :
- Victorinox
- Strellson
- Ben Sherman
Etc. etc.
Gewoon lekker de tijd nemen :) Broodje bij Bufkes eten, koffie erbij. Dan elke winkel langs, er is genoeg te zien. Adidas heeft de zwarte London's voor 40 euro (behoorlijk veel maten). Nog een paar ZXjes, Handball 5 plugs en nog wat modellen.
We are all undesirables
pi_110821794
Was ook al van plan de tijd te nemen, heb trouwens liever geen zwarte london's heb namelijk maar 2 paar adidas en beide zwart dus.
Ik ga vrijwel voor tee's kijken maar misschien dat ik toch ook een jas koop, mocht die niet al teveel kosten.!!
  donderdag 26 april 2012 @ 20:11:13 #301
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_110829931
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef AFCA0123 het volgende:
Mijn laatste aankoop! :
https://www.mastrum.com/p/MA4036-05
Mooi modelletje! :) Heb de AW-versie hiervan, maar dan zonder die strepen op de uiteindes vd mouw. Dat vind ik bij de jouwe net n stuk minder eerlijk gezegd...
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')