abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:23:44 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106076506
In het betreffende topic stak ik een beetje de draak met die Dalrymple (alhoewel ik me nu niet meer kon herinneren ooit iets over die man gelezen, laat staan geschreven te hebben). Jij kon dat toen wel waarderen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:26:09 #77
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_106076559
Veronderstel dat Dalrympe een mindjarig meisje was en m'n ouders hondje, een BOOMER (of hoe die hondjes ook heten) met z'n twee hondenjaartjes het minderjarige meisje Dalrymple aan het neuken was en ik daar getuige van was; ik zou zeggen: 'Foei, hondje, foei!', want zo heet het hondje van mijn ouders: 'Hondje.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:30:27 #78
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_106076657
Laatst had ik zowaar weer een idee voor een gedicht. Het moest beginnen met dat ik aanvankelijk dacht van een meisje dat ik ontmoette dat ze een hoertje was en toen dat niet zo bleek te zijn ik daar wat van baalde. Volgt wat over 'de onderhandeling' die volgt op de liefde bedrijven met een vrouw die er geen afgemeten tegenprestatie voor verwacht (wel een tegenprestatie dus, maar geen duidelijk gearticuleerde - d.w.z; afgemeten), wat over dieren die door de heide dwarrelen en zie; je hebt een prachtig gedicht. Wellicht dat ik tussendoor nog verwijs naar een obscure filosoof, of een overjarige Amerikaanse POET/WARRIOR zodat men denkt: 'Over wie heeft'ie het nu? Die JAM, die kent zulke obscure mensen! Dat moet wel een intelligente man zijn. Intelligent dat'ie is moet'ie wel goede gedichten schrijven dus laten we dit misbaksel ook maar goedkeuren.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:31:15 #79
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_106076674
Goed, nu weer terug bier.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:37:19 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106078519
Broer maakt een rake observering in dat topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106089098
Achterlijke racistische column

Wat een rare mensen zitten er op fok
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:03:14 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106089223
Jij vindt het toch ook zo leuk om mensen te irriteren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_106089552
Dat vinden de meeste Fokkers toch? Vooral als ze de discussie niet kunnen winnen, dan is het ineens alleen maar om de ander dwars te zitten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:35:20 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106141168
Oh, op 28-12-2011 is nog niet gepost. Dat zal ik dan maar even snel doen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106141319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef LXIV het volgende:
Oh, op 28-12-2011 is nog niet gepost. Dat zal ik dan maar even snel doen!
Dat is nobel van je!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 december 2011 @ 21:40:19 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106141383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is nobel van je!
Iemand moet het doen, denk ik dan.

Alles goed, Sigme? Nog leuke feestdagen gehad?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106141666
Alles goed hier!
Met kerst met de familie van mijn liefste gegeten. Ongedwongen en gezellig.
Derde kerstdag hebben liefste & ik ons 18e jubileum gevierd, en maar weer bijgetekend.

Stond bij jou het varkentje weer in de kerststal? Wij hadden eigen varken op de kerstdis.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 december 2011 @ 21:48:59 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106141844
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:45 schreef sigme het volgende:
Alles goed hier!
Met kerst met de familie van mijn liefste gegeten. Ongedwongen en gezellig.
Derde kerstdag hebben liefste & ik ons 18e jubileum gevierd, en maar weer bijgetekend.

Stond bij jou het varkentje weer in de kerststal? Wij hadden eigen varken op de kerstdis.
Nee, dit jaar was er geen varkentje in de kerststal. We hebben hem authentiek gehouden. Verder ook leuke dagen gehad, ongedwongen en ontspannen. Gelukkig is kerststress ons nog vreemd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106142080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dit jaar was er geen varkentje in de kerststal. We hebben hem authentiek gehouden. Verder ook leuke dagen gehad, ongedwongen en ontspannen. Gelukkig is kerststress ons nog vreemd.
Kerk je eigenlijk (met kerst?)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 december 2011 @ 21:55:31 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106142188
quote:
5s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Kerk je eigenlijk (met kerst?)?
We zijn naar de "nacht"mis geweest (om 17:00, vanwege de kinderen). Dat was leuk, het was echt heel erg druk. Verder heb ik mijn Prullen natuurlijk alle bekende echte kerstliedjes geleerd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106142399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

We zijn naar de "nacht"mis geweest (om 17:00, vanwege de kinderen). Dat was leuk, het was echt heel erg druk. Verder heb ik mijn Prullen natuurlijk alle bekende echte kerstliedjes geleerd.
Ook hophophop liep het ezeltje?

Mijn broertje heeft een jaar bij nonnetjes op de kleuterschool gezeten en was natuurlijk idolaat van de kerst-lp en heeft deze geleend en op cassette laten zetten. Tot oneindige ergernis van mijn moeder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 december 2011 @ 22:11:46 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106142903
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook hophophop liep het ezeltje?

Mijn broertje heeft een jaar bij nonnetjes op de kleuterschool gezeten en was natuurlijk idolaat van de kerst-lp en heeft deze geleend en op cassette laten zetten. Tot oneindige ergernis van mijn moeder.
Nee, dat lied ken ik niet. Wat in ons boekje stond waren: Er is een kindeke geboren op aard, de herdertjes lagen bij nachte, Midden in de winternacht, etc. Een beetje de klassiekers.

Ik dring die kinderen trouwens niks op verder, ze vinden het zelf interessant en leuk. Het kerstverhaal is ook gewoon een mooi, eenvoudig en helder verhaal. Met een kindje, herders, een engel etc.

Maar goed, nu hebben ze die kerstliedjes zo vaak gezongen dat de oudste (5) ze uit het hoofd kent. Dan zingt ze dingen als

Sa, ras, dan Herderkens, komt naar de stal:
Speelt op uw vedelkens voor dit teer lammeke:
Speelt er dan zachtje tot het slapen zal!
Na, na, na, na, na, na Kindeke teer,
Ei, zwijg toch stil, sus, sus!
En krijt niet meer.


Dan wil ik uitleggen wat vedelkens zijn of überhaubt wat die liedjes betekenen, maar daar heeft ze dan eigenlijk geen interesse in. Dat is toch opmerkelijk. Ze vind het gewoon mooi omdat ze het mooi vindt en er hoeft niks geanaaliseerd te worden. Wat ook goed is natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106145935
Geinig museum hebben ze toch, daar in Groningen. En een leuke mensen dat er wonen! Nou ja, tenminste eentje. :)
pi_106147367
Jaja.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 december 2011 @ 21:09:28 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106181252
Dat doe ik alvast de post van 29-12-11, opdat het LPT-topic niet onopgemerkt blijve.

En misschien zegt Sigme dan ook nog wel iets aardigs tegen me. O+
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106181478
Oh, dan zeg ik wel eventjes niks. Ik wil jullie momentje niet verstoren.
  donderdag 29 december 2011 @ 21:22:40 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106181936
Ik wil ook graag met jou spreken hoor, K-man. Hoe is het verder?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106182437
Het viel mij op dat de 'top 2000' integraal uitgezonden wordt op televisie. Na Serious Request van 3FM, is het nu kennelijk de beurt aan Radio 2 om op tv te komen.

Ik vroeg me af waarom eigenlijk. Het is nou niet zo dat het beeld veel bijdraagt - je ziet alleen wat mannen in een studio. Als het iets doet, is het afbreuk aan het imago van de radio en de DJ. Daarbij stel je je toch wat anders voor dan wat er nu in beeld komt: kalende, iets te dikke mannen van middelbare leeftijd, met een ruitjesoverhemd en een bruinig vest, die lekker staan mee te wiegen terwijl ze plaatjes draaien van Abba en Spandau Ballet.

Het zijn mannen waarvan het me niet zou verbazen als ik ze bij een postzegelverzamelaarsbeurs naar binnen zou zien gaan, mocht ik daar door een bizar toeval ooit terecht komen. Van die mannen die het echt helemaal niet erg vinden om een dagje met hun vrouw mee te gaan naar de Margriet Winterfair. Tuurlijk schat, gezellig.
  donderdag 29 december 2011 @ 22:09:38 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106184188
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef k_man het volgende:
Het viel mij op dat de 'top 2000' integraal uitgezonden wordt op televisie. Na Serious Request van 3FM, is het nu kennelijk de beurt aan Radio 2 om op tv te komen.

Ik vroeg me af waarom eigenlijk. Het is nou niet zo dat het beeld veel bijdraagt - je ziet alleen wat mannen in een studio. Als het iets doet, is het afbreuk aan het imago van de radio en de DJ. Daarbij stel je je toch wat anders voor dan wat er nu in beeld komt: kalende, iets te dikke mannen van middelbare leeftijd, met een ruitjesoverhemd en een bruinig vest, die lekker staan mee te wiegen terwijl ze plaatjes draaien van Abba en Spandau Ballet.

Het zijn mannen waarvan het me niet zou verbazen als ik ze bij een postzegelverzamelaarsbeurs naar binnen zou zien gaan, mocht ik daar door een bizar toeval ooit terecht komen. Van die mannen die het echt helemaal niet erg vinden om een dagje met hun vrouw mee te gaan naar de Margriet Winterfair. Tuurlijk schat, gezellig.
Het kost bijna niks om zo'n programma te maken en wie weet kijken er nog wat mensen naar die we dan ook wat reclame in de maag kunnen splitsen. Zo werkt dat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_106184422
Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar er is geen reclame.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')