punt van mij was eigenlijk, misschien zit er meer in zo'n pak? 800 gram ofzo? En is het dan wel de moeite om heen en weer te rijden naar duitsland voor die voeding? Want aan benzinekosten wordt niet gedacht...
En toch even over de verzorgingsproducten hoor, bij de action kun je voordelig de shampoo/badspul/olie/wasgel halen, en ook billendoekjes. Misschien een tip?
Hmz, flugeltje, dan zijn ze toch wel wat duurder geworden volgens mij, in 2/3 jaar tijd, die huismerk voeding.
Sam, heb je trouwens al die gratis dozen al aangevraagd? de blije doos van de prenatal, de doos van de etos, en de kruidvat tas?
en bij babypark kun je een catalogus aanvragen, en dan krijg je gratis een paar witte sokjes erbij.
Voor de andere dingen (kleding/kleerhangers) die je nu niet nodig hebt, zou je eens kunnen rondkijken op de koninginnenmarkt, bij ons wordt er altijd ontzettend veel babyspul aangeboden voor weinig

Over het gedoe met de speen....als ze er niet om vragen NIET geven!!! Ik ken zat ouders die hun kind gewoon die speen in de mond douwen, en dan denk ik....waarom?????Kind jankt niet, heeft geen honger, is niet lastig......