abonnement Unibet Coolblue
pi_105714285


Het grote Coldplay topic!

In 1996 tijdens de introductieweek van de universiteit University College London ontmoet Chris Martin Jonny Buckland. Samen proberen zij een band op te zetten waarbij ze op de universiteit Will Champion en Guy Berryman ontmoeten. Samen wagen ze hun eerste poging. Martin begint samen met Buckland teksten te schrijven. (Berryman speelde mee op zijn basgitaar en Champion begon te leren drummen.) De band, genaamd Pectoralz, is voornamelijk te vinden in Engelse pubs. Toen de leden op het punt stonden hun eerste grote optreden te houden, schakelden ze over op de naam Starfish. Toentertijd had Martin een vriend (Tim Rice-Oxley, thans toetsenist bij de eveneens succesvolle Engelse band Keane) wiens band Coldplay op het punt stond om te stoppen. Deze band had de naam Coldplay uit een gedichtenbundel. Martin besloot om na het stoppen van die band zelf de naam over te nemen.

Al kort na hun ontmoeting op de Londense universiteit raken de vier studenten bevriend en delen hun passie voor muziek. De band die ontstaat heeft de volgende leden: Chris Martin (tekstschrijver, zang, piano, gitaar), Johnny Buckland (tekstschrijver, leadgitarist), Guy Berryman (basgitarist) en Will Champion (drummer, nadat hij de gitaar daarvoor had ingeruild).

In 1998 maken ze een EP als demo voor de platenmaatschappijen. De EP heet Safety EP en er staan drie nummers op en er worden in totaal 500 exemplaren van gemaakt. Door die EP werden ze dat jaar uitgenodigd voor een optreden op het “In the city”-festival van Manchester. Daar werden ze gescout door een platenmaatschappij die hen vervolgens aanbiedt een single uit te brengen.

De eerste single van Coldplay is Brothers & Sisters (1999) op het Fierce Panda label. Deze single bereikte nummer 92 in de Engelse hitlijsten. Daarna gaat het hard met de band. Ze worden ontdekt door een grote platenmaatschappij en in 2000 wordt het album Parachutes uitgebracht met onder andere de singles Yellow, Trouble en Don't Panic. In 2002 volgt het album A rush of blood to the head, waarvan de single Clocks uit 2003 de definitieve doorbraak van Coldplay betekent bij het grote publiek. Door hun diepgaande songteksten zoals in "The Scientist" en "Clocks", hun melancholische sound en door het emotionele stemgeluid van zanger Chris Martin heeft Coldplay nu veel fans. Door hun uitgebreide steun aan organisaties als Make Trade Fair toont Coldplay hun maatschappelijke betrokkenheid.

Op 6 juni 2005 is het derde album van Coldplay verschenen: X&Y, dat direct de eerste plaats in de Nederlandse hitlijsten bezette. Op 7 juli 2005 gaf Coldplay een uitverkocht concert in het Gelredome in Arnhem als onderdeel van hun Twisted Logic tour. Van X&Y zijn de singles Speed Of Sound (#6), Fix You (tip) , Talk (#1) en The Hardest Part (#25) verschenen.

Inmiddels heeft Coldplay een prijzenkast met 7 Grammy Awards, 6 Brit Awards (Coldplay is de eerste band in de geschiedenis van de BRITs die drie keer de Award voor Beste Britse Album mocht ontvangen) en de nodige gouden en platina albums en singles. De teller voor de wereldwijde verkoop van hun albums staat inmiddels boven de 30 miljoen.

Het nieuwe album Viva la Vida or Death and All His Friends, kwam uit in Nederland op 13 juni 2008. De eerste single, Violet Hill, was vanaf 29 april een week lang gratis te downloaden vanaf de website van Coldplay. Het album Viva La Vida or Death And All His Friends is uitgelekt op 4 juni, ongeveer een week voor de officiële release. Coldplay gaf op 5 juni een mini-concert speciaal voor fans van BNN en Coldplay. Hiervan was een registratie te zien op 7 juni op Nederland 3.

Coldplay gaf 2 oktober een concert in Ahoy in Rotterdam. Door de snelle kaartenverkoop werd er een 2de concert gepland. Deze vond 3 oktober plaats in hetzelfde gebouw. De kaartverkoop startte 7 juni en beide concerten waren binnen een kwartier uitverkocht.

Op 28 juni 2008 behaalt hun tweede single Viva La Vida de eerste plaats van de Amerikaanse Billboard Hot 100. Nog nooit eerder stond de band op 1 in de Verenigde Staten. Het is hun tweede top 10-hit in dit land. Eerder top 10-succes had de groep met Speed of Sound. Viva La Vida is de eerste nummer 1-hit voor een Britse band in de Billboard Hot 100 sinds Wannabe van The Spice Girls in 1997.

In een radio-interview op 1 september 2008 van de BBC maakte de band bekend dat ze eind 2009 met hun vijfde studioalbum komen. In november 2008 verscheen ook een EP, dat toen al opgenomen was. Hierop staan de nummers die niet op tijd af waren voor de deadline van Viva la Vida or Death and All His Friends, De EP heeft de titel Prospekt's March.
Op 9 en 10 september 2009 trad Coldplay op in het Goffertpark te Nijmegen. Oorspronkelijk stond alleen de show van 10 september gepland, maar aangezien deze snel was uitverkocht plande de organisator nog een concert, één dag eerder. Later werd de capaciteit van het Goffertpark vergroot en daardoor werden er voor beide data nog meer kaarten beschikbaar gesteld. Beide shows brachten 60.000 toeschouwers op de been, wat leidde tot grote verkeerschaos in en rondom Nijmegen. Na afloop ontvingen alle toeschouwers gratis de live-ep LeftRightLeftRightLeft, evenals alle bezoekers van de concerten van Coldplay.

In mei 2009 kondigde de band aan weer de studio in te duiken om te werken aan hun vijfde studioalbum. Brian Eno zal, net als voor Viva La Vida Or Death And All His Friends, ook voor dit album het productiewerk voor zijn rekening nemen. In december 2009 werd gemeld dat de band onder meer een kerk in Noord-Londen als studio had laten ombouwen.

Begin 2010 werd gemeld dat de band inmiddels circa 50 nummers heeft geschreven gedurende de studiosessies, en een intiem optreden zou hebben gegeven om te zien wat de fans er van vinden. Er werd gespeculeerd dat één van de nieuwe nummers op het vijfde album Don Quixote (Spanish Rain) zou zijn. Dit beschrijft de avonturen van de fictieve Spaanse edelman Don Quichot en zijn eveneens verzonnen metgezel Sancho Panza, bekend van Miguel de Cervantes' romans. Coldplay speelde dit nummer live tijdens de Latijns-Amerikaanse tournee naar aanleiding van Viva la Vida or Death and All His Friends. Tot de nummers die op het album zouden kunnen belanden, behoren ook Wedding Bells en Christmas Lights. Chris Martin speelde een gedeelte van Wedding Bells in het culturele televisieprogramma The South Bank Show, dat in september 2009 een gehele uitzending aan de Britse band wijdde. Christmas Lights kwam aan bod in een interview dat 60 Minutes had met frontman Chris Martin. Christmas Lights werd uiteindelijk op 1 december 2010 als single uitgebracht en bereikte in Europa de top 10 in meerdere landen, waaronder Nederland. De band zou echter nog geen duidelijkheid geven of het nummer op het nieuwe album zou komen. Op 3 juni 2011 werd er weer een nieuw nummer uitgebracht. Dit had de titel Every Teardrop is a Waterfall.

In mei-juni 2011 speelde de groep op heel wat Europese festivals waar ze al heel wat nieuwe nummers speelden zoals Major Minus, Charlie Brown, Hurts Like Heaven, Us Against The World en Princess Of China.

Op de Extended Play CD van Every Teardrop is a Waterfall werd de naam van het nieuwe nummer Moving to Mars bekend gemaakt. De Extended Play CD was vanaf 26 juni 2011 verkrijgbaar.

In een interview bij de Amerikaanse radio-DJ Ryan Seacrest op 30 juni 2011 meldde Martin dat het album 'moeilijk te spellen is', klaar zou zijn in 2 weken na het interview, en de titel bekend zou zijn 6 weken na het interview. Op 12 augustus werd op de website aangekondigd dat het nieuwe album op 24 oktober 2011 uit zal komen en als titel Mylo Xyloto heeft. Het vijfde album zal digitaal, op cd, en als vinyl verschijnen. Ook wordt er een limited edition van het album uitgebracht. De extra is een boek waarin pop-up graffiti, foto's en notities over het album in staan. Naast een album zal er een single worden uitgebracht: Paradise. Paradise zal ook op Mylo Xyloto verschijnen.

Bron: Wikipedia
Vorig topic: Coldplay #13 waar we niet in oplichters trappen

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105714290
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:30 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat was dit Awesome. Ik stond aan het hek, helemaal vooraan, kon Chris bijna aanraken. Stond er al sinds 12 uur sus mocht ook wel :p

Maar wat een gaaf concert, doen ze goed.

En Will die niet verder kon zingen Omdat iedereen zo juichte tijdens us against THE world _O_
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef Duuc-nl het volgende:
Gvd door al me filmpjes hoor ik me eigen geschreeuw :')
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn hemel mensen wat een energie straalde hier vanaf. Werkelijk schitterend. Favorietje van de avond was toch GPASUYF _O_
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Idd, wat een concert _O_
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 02:03 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Blijft één van de mooiste climax nummers O+
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
WIj zaten op de eerste ring. Perfect imo. Veel beter dan een vaste staanplaats. Nu kon je ook gewoon zitten, mocht je dat willen. En je kon easy wat te drinken/eten halen + je had een mooi overzicht :P
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef Twest1 het volgende:
Heerlijk genoten. Zat in een kut vak 2e ring maar gewoon naar de eerste ring gelopen en daar vooraan gaan staan :) politik en gpasuyf waren heel vet !
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2011 02:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Enige minpuntje voor mij: Clocks vond ik wat gezapig qua special light effects, jammer. Want het is zo'n energiek nummer.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindelijk thuis :')_!

In my place was zo mooi met die enorme confetti door de lucht :D
Ik weet het niet, heb gedurende de show echt kippenvel gehad en dat er mss niet zoveel nummers werden gespeeld als sommigen hoopte had ik dat weer niet. Ben blij dat ik de setlist niet heb gezien.

En buiten 2 zwaar homofiele arabieren die wiet aan t roken waren en iedereen tot last waren, was het echt een perfecte bazenavond _O_

IK DOE NIEUW DEEL!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 18 december 2011 @ 02:24:17 #3
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_105714318
Haha die wiet idd :')
Rook het ook al.
Had het sowieso niet nodig om in hogere sferen te komen :)
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_105714326
In t vorige deel al gezegd heel vet concert! Had wat langer gemogen idd bijv life is for living remix had ik heel mooi gevonden.
  zondag 18 december 2011 @ 02:25:43 #5
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_105714345
Christmas Lights als aflsuiting.. hmm ;(
Je kan niet alles hebben maar ik had liever 2000 miles gehad :)
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_105715752
Wat een heerlijk concert. Zat op de tweede ring, alles was in het begin nog rustig, maar naar mate
het concert vorderde kwam het los!
pi_105716125
Heb gister weer intens genoten van Coldplay! Wij hadden geen bandjes gekregen (Ik denk omdat we pas rond 20:00 naar binnen liepen en daar voor te laat waren) maar ik mocht er een hebben van een jongen die er twee om had. ^O^

Fix you O+

Op naar het malieveld volgend jaar!
pi_105716822
Damn wat was het toch een vet concert _O_ _O_ _O_

Us against the world vond ik wel gaaf uitgevoerd O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 18 december 2011 @ 10:53:18 #9
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105716862
Het was echt perfect! Stond helemaal vooraan :P Maar wat een ramp was die rij zeg, Er waren echt een aantal pubers. Er stond zelfs een meisje naast me vooraan die begon te janken en te gillen en schreeuwen alsof het fakking Justin bieber was. Ze werd helemaal hysterisch en begon half over het hek te hangen. Dat soort mensen moeten lekker naar Tokio hotel gaan. Coldplay is daar een veel te volwassenen band voor :P

Maar mijn hoogtepunt was toch wel Politik en A rush of blood to the head :P

Hier foto van hoe dichtbij ik stond :P
pi_105716887
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:53 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Het was echt perfect! Stond helemaal vooraan :P Maar wat een ramp was die rij zeg, Er waren echt een aantal pubers. Er stond zelfs een meisje naast me vooraan die begon te janken en te gillen en schreeuwen alsof het fakking Justin bieber was. Ze werd helemaal hysterisch en begon half over het hek te hangen. Dat soort mensen moeten lekker naar Tokio hotel gaan. Coldplay is daar een veel te volwassenen band voor :P

Maar mijn hoogtepunt was toch wel Politik en A rush of blood to the head :P

Hier foto van hoe dichtbij ik stond :P
[ afbeelding ]
:o ^O^
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 10:57:11 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105716923
Vet, dan heb je me nog wel vooraan voorbij zien rennen :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 18 december 2011 @ 10:58:12 #12
80382 manny
30 is best veel
pi_105716945
jeeetje mineetje jullie zullen lekker geslapen hebben na dit concert. genieten !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 18 december 2011 @ 11:02:30 #13
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105717018
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vet, dan heb je me nog wel vooraan voorbij zien rennen :)
Hahaha waarschijnlijk wel :P Stonden een aantal fotografen met lensen waar je u tegen zegt hahaha :P Jij stond dan echt nog eens achter het hek of niet?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 11:05:06 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105717066
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef Gesmoltenkaas het volgende:

[..]

Hahaha waarschijnlijk wel :P Stonden een aantal fotografen met lensen waar je u tegen zegt hahaha :P Jij stond dan echt nog eens achter het hek of niet?
Ik was één van die fotografen ja, gebeurde zoveel dat je van de ene naar de andere kant kon rennen. Daarna nog lekker het concert af kunnen kijken :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105717161
Het voorprogramma trouwens; pas bij het laatste nummer wist ik waar ik die vrouw van moest kennen :') Al had ze dat nummer nou als eerst gedaan, aangezien die toch nog redelijk veel is gedraaid op de radio etc.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 18 december 2011 @ 11:14:29 #16
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105717263
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het voorprogramma trouwens; pas bij het laatste nummer wist ik waar ik die vrouw van moest kennen :') Al had ze dat nummer nou als eerst gedaan, aangezien die toch nog redelijk veel is gedraaid op de radio etc.
Hahahah inderdaad! Had precies hetzelfde, vond het trouwens best een goeie band :P
  zondag 18 december 2011 @ 11:22:39 #17
293852 Lexis
That's what she said.
pi_105717406
Alvast 1 video voor t topic:


Er komt er nog één aan, de laatste noten van het concert, gewoon omdat het awesome was. Ik wilde niet teveel filmen omdat je dan de helft mist, maar dat mocht ik niet missen. Ik heb trouwens expres niet meegeschreeuwd, anders is de video verpest :P
pi_105717420
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

En buiten 2 zwaar homofiele arabieren (...)
[BSB modus]Die bestaan niet![/BSB modus]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 18 december 2011 @ 11:28:48 #19
293852 Lexis
That's what she said.
pi_105717690
Het was geweldig *O*

Al die springende lichtjes bij Charlie Brown O+


(niet mijn video btw)

Ik stond trouwens naast BB Ruud :') Er willen nog steeds mensen met 'm op de foto :') :')
pi_105717792
Ziet er gaaf uit mensen :) Nu al zin in malieveld volgend jaar :)

Hoe vroeg van tevoren moet je bij zoiets aanwezig zijn om een beetje vooraan te staan eigenlijk :p?!
  zondag 18 december 2011 @ 11:47:04 #22
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105717927
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ziet er gaaf uit mensen :) Nu al zin in malieveld volgend jaar :)

Hoe vroeg van tevoren moet je bij zoiets aanwezig zijn om een beetje vooraan te staan eigenlijk :p?!
Ik stond helemaal vooraan en was er rond 12 uur s'middags. Maar het hangt er vanaf. Ik denk als je om half 2 er had gestaan je nog steeds vooraan had gestaan :P Neem geen tas mee enzo dat scheelt ook want dan hoeven ze die niet te checken :P
  zondag 18 december 2011 @ 11:52:40 #23
293852 Lexis
That's what she said.
pi_105718067
Ik stond er vanaf 4 uur en stond echt dikke prima; niets te klagen.
pi_105718389
Ik stond er vanaf 12 uur en stond helemaal vooraan :D maar malieveld komen 3x zo veel mensen dus dat weet ik niet
PSN: Duuc-nl
pi_105718588
_O_ TOP-avond gehad.

Maar ik ga voorlopig niet meer, nu 3x in 4 jaar geweest en 't is geweldig. Maar dat moet 't ook blijven. Daarbij gaan ze toch nooit mijn absolute lievelingsnummers spelen en ga ik ondanks 'n geweldige performance altijd 'n klein beetje teleurgesteld naar huis.

Maar nogmaals, wat 'n feest :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_105719167
Ik was er vanaf 15:30, stond helemaal vooraan :D De lichtjes! OMG! O+ En de ballonnen! Enenenenen het confettikanonnen ding! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105719575

Niet mijn filmpje, toch wel het moment van het concert :):
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105719823
Vond het gister zo vet, heb nog maar 4 kaarten gekocht voor het malieveld 6 september :D

Is nog steeds niet uitverkocht?
PSN: Duuc-nl
pi_105719938
Er was trouwens gister iemand in de rij die een pizza had besteld :D Arme pizzamenneke stond met zijn pizza te wachten maar niemand claimde hem :') Had ik speciaal voor Christmas Lights mijn kerstmuts opgezet, gingen ze die niet spelen ;( Vond ik dan wel weer jammer :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105720079
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef DjinN het volgende:
Er was trouwens gister iemand in de rij die een pizza had besteld :D Arme pizzamenneke stond met zijn pizza te wachten maar niemand claimde hem :') Had ik speciaal voor Christmas Lights mijn kerstmuts opgezet, gingen ze die niet spelen ;( Vond ik dan wel weer jammer :{
haha ja dat was ik! Die vrouw belde me van, ja hoe gaat die man je ooit vinden? :')

Uiteindelijk wel me pizza gekregen :D
PSN: Duuc-nl
pi_105720127
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

haha ja dat was ik! Die vrouw belde me van, ja hoe gaat die man je ooit vinden? :')

Uiteindelijk wel me pizza gekregen :D
Wahahah serieus ? _O- AHahah ik heb me nog kapot staan te lachen gister :') Dat kereltje stond er zo sneu bij met zijn pizzadoosje :D In de kou en regen :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105720142
Ik was wel blij dat we op een gegeven moment naar het voorste vak van de wachtrij konden rennen :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105720331
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:01 schreef DjinN het volgende:

[..]

Wahahah serieus ? _O- AHahah ik heb me nog kapot staan te lachen gister :') Dat kereltje stond er zo sneu bij met zijn pizzadoosje :D In de kou en regen :')
hahaha ja, die man belde met die vrouw, en die vrouw belde mij, tegelijk. en die man zag mij staan, dus die vrouw van, ja kijk naar rechts, nog meer, nog meer, stond die daar :') met ze pizzadoos hahah
PSN: Duuc-nl
pi_105720793
Hoeveel mensen gaan er eingelijk op malieveld? als er na 2 dagen nog kaarten te krijgen zijn
PSN: Duuc-nl
pi_105720834
Ik ga denk ik toch ook maar naar malieveld nog steeds alleen te koop met american expres ?
pi_105720891
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Twest1 het volgende:
Ik ga denk ik toch ook maar naar malieveld nog steeds alleen te koop met american expres ?
nee, net 3 besteld gewoon met ideal :D
PSN: Duuc-nl
pi_105721434
quote:
Cool cool, ik stond net iets meer rachts vergeleken met jullie!, Waren jullie die 2 jongens die steeds keihard aan het springen waren...

Ik stond in ieder geval ter hoogte van het kruis, WAT EEN GEWELDIGE AVOND. Het publiek waar we tussen stonden was ook geniaal. Het zingen met UATW <3 en Charlie Brown was heerlijk. IEDEREEN SPRINGEN ROND ONS. Ik had alleen 2 vervelende mensen naast, opeens zo'n man (jaar of 30 ofzo), die zich ertussen pleurt en recht voro me gaat staan :') Ik heb hem de hele tijd geduwd en gebruikt om mijn sprongen op te vangen, werkte goed :P

Al die confetti bleef ook helemaal op mijn gezicht plakken door mijn natte gezicht :'), maar wat was het super. Nagenieten, elke minuut. elke minuut.

Politik, Violet Hill, God put a smile, charlie brown. Wat een toppers...
pi_105721547
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:35 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Cool cool, ik stond net iets meer rachts vergeleken met jullie!, Waren jullie die 2 jongens die steeds keihard aan het springen waren...

Ik stond in ieder geval ter hoogte van het kruis, WAT EEN GEWELDIGE AVOND. Het publiek waar we tussen stonden was ook geniaal. Het zingen met UATW <3 en Charlie Brown was heerlijk. IEDEREEN SPRINGEN ROND ONS. Ik had alleen 2 vervelende mensen naast, opeens zo'n man (jaar of 30 ofzo), die zich ertussen pleurt en recht voro me gaat staan :') Ik heb hem de hele tijd geduwd en gebruikt om mijn sprongen op te vangen, werkte goed :P

Al die confetti bleef ook helemaal op mijn gezicht plakken door mijn natte gezicht :'), maar wat was het super. Nagenieten, elke minuut. elke minuut.

Politik, Violet Hill, God put a smile, charlie brown. Wat een toppers...
EVERYBODY NOW JUMP JUMP JUMP!
PSN: Duuc-nl
pi_105721572
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:02 schreef DjinN het volgende:
Ik was wel blij dat we op een gegeven moment naar het voorste vak van de wachtrij konden rennen :D
Ja, dat was een beetje een rare actie. Opeens besloten we in het voorste vak om de laatste 2 uur nog even hutje mutje te gaan staan ipv alle ruimte die we hadden te gebruiken om lekker te gaan zitten en de beentjes te strekken :P
pi_105722569
quote:
12s.gif Op zondag 18 december 2011 11:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

[BSB modus]Die bestaan niet![/BSB modus]
Jawel ;(

Heerlijk om al die filmpjes terug te zien. Ik film zelf eigenlijk nooit omdat ik dan niet optimaal kan genieten en omdat ik weet dat er altijd kwalitatief betere filmpjes opduiken, dus iedereen die gefilmd geeft ben ik dankbaar _O_

Jammer van dat Charlie Brown filmpje dat er de hele tijd ingezoomd is gefilmd. Veel te veel beweging en geen mooi overzicht van de complete show.

NOOIT INZOOMEN TIJDENS HET FILMEN, gewoon lekker uitgezoomd blijven filmen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 14:09:27 #41
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105722964
Heb maar even een foto op mijn site gezet, later op de dag meer op OOR.nl

Like die shit mensen B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105723232
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:35 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Cool cool, ik stond net iets meer rachts vergeleken met jullie!, Waren jullie die 2 jongens die steeds keihard aan het springen waren...

Ik stond in ieder geval ter hoogte van het kruis, WAT EEN GEWELDIGE AVOND. Het publiek waar we tussen stonden was ook geniaal. Het zingen met UATW <3 en Charlie Brown was heerlijk. IEDEREEN SPRINGEN ROND ONS. Ik had alleen 2 vervelende mensen naast, opeens zo'n man (jaar of 30 ofzo), die zich ertussen pleurt en recht voro me gaat staan :') Ik heb hem de hele tijd geduwd en gebruikt om mijn sprongen op te vangen, werkte goed :P

Al die confetti bleef ook helemaal op mijn gezicht plakken door mijn natte gezicht :'), maar wat was het super. Nagenieten, elke minuut. elke minuut.

Politik, Violet Hill, God put a smile, charlie brown. Wat een toppers...
Ja klopt, Lexis en ik waren die 2 lange jongens die steeds aan het springen waren :P
Ben echt anderhalf uur constant uit m'n dak gegaan :D
pi_105723364
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja klopt, Lexis en ik waren die 2 lange jongens die steeds aan het springen waren :P
Ben echt anderhalf uur constant uit m'n dak gegaan :D
Ja en daarnaast stond een jongen in een X&Y shirt van 1.73 (klein vergeleken met deze 2 langere fokkers :') ) die soms meesprong.
Jammer dat het hele publiek niet zo enthousiast meedeed.

Wie van jullie 2 had dat VLV tour shirt aan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105723606
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja en daarnaast stond een jongen in een X&Y shirt van 1.73 (klein vergeleken met deze 2 langere fokkers :') ) die soms meesprong.
Jammer dat het hele publiek niet zo enthousiast meedeed.

Wie van jullie 2 had dat VLV tour shirt aan?
Dat was ik! Heb hem al zo vaak gedragen en gewassen dat de opdruk behoorlijk vervaagd was :P
pi_105723621
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja klopt, Lexis en ik waren die 2 lange jongens die steeds aan het springen waren :P
Ben echt anderhalf uur constant uit m'n dak gegaan :D
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja klopt, Lexis en ik waren die 2 lange jongens die steeds aan het springen waren :P
Ben echt anderhalf uur constant uit m'n dak gegaan :D
Had een van jullie een blauw, ruitjeshemd aan? Naast jullie (ongeveer) stond ook iemand al in Mylo Xyloto tourshirt toch? Volgens mij zie ik op jou filmpje van the scientist de camera van een vriend van mij staan...

Ben ook erg benieuwd naar de roadie #42 blog van ons concert. Het stukje met UATW moet hij wel even noemen....

[ Bericht 3% gewijzigd door RvS-Coldplay op 18-12-2011 14:30:04 ]
pi_105724110
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 14:59:49 #47
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105725145
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105726408
Vriendje zit zijn opgenomen filmpjes van gister te bekijken O+ In My Place heeft ie voor een groot deel opgenomen, prachtig al die confettidingetjes O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105726921
Ik bestel 4 kaarten en ik zie wel wie er meegaat. Mocht niemand meewillen, dan bied ik ze hier aan voor de gewone prijs, daar mogen jullie me aan houden
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105726989
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik bestel 4 kaarten en ik zie wel wie er meegaat. Mocht niemand meewillen, dan bied ik ze hier aan voor de gewone prijs, daar mogen jullie me aan houden
Kan me niet voorstellen dat er niemand meegaat :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 18 december 2011 @ 15:34:02 #51
293852 Lexis
That's what she said.
pi_105726992
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]


[..]

Had een van jullie een blauw, ruitjeshemd aan? Naast jullie (ongeveer) stond ook iemand al in Mylo Xyloto tourshirt toch? Volgens mij zie ik op jou filmpje van the scientist de camera van een vriend van mij staan...

Ben ook erg benieuwd naar de roadie #42 blog van ons concert. Het stukje met UATW moet hij wel even noemen....
Nee, ik had een donkerblauw (bijna zwart) t-shirt aan. Maar ik was dus inderdaad met Neerlands_trots. Rechts naast ons stond Neo_Mullen dus. En jij dus nog wat rechts.

@Djin
Waren jullie met z'n tweeën met twee kerstmutsen? Dan sta ik net niet op de foto die je van jullie zelf hebt gemaakt.
pi_105727081
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef Lexis het volgende:

[..]

Nee, ik had een donkerblauw (bijna zwart) t-shirt aan. Maar ik was dus inderdaad met Neerlands_trots. Rechts naast ons stond Neo_Mullen dus. En jij dus nog wat rechts.

@Djin
Waren jullie met z'n tweeën met twee kerstmutsen? Dan sta ik net niet op de foto die je van jullie zelf hebt gemaakt.
Toen we buiten in de rij stonden had ik een kerstmuts op, en mijn vriend een ding op zijn hoofd met 2 lichtgevende bolletjes :')
In de zaal hetzelfde. We hebben helaas geen foto's van onszelf gemaakt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105727092
Hadden jullie btw ook die Banaan en Pinda gezien ?? _O- En Big Brother Ruud :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105727482
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:36 schreef DjinN het volgende:
Hadden jullie btw ook die Banaan en Pinda gezien ?? _O- En Big Brother Ruud :D
Haha ben ik mee op de foto gegaan!
PSN: Duuc-nl
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 17:37:46 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105732309
Ik heb wel eens meer vervelende achtergronden gehad :Y)

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105732588
Waar heb je die foto vandaan? Wil ik ook!
PSN: Duuc-nl
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 17:45:21 #57
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105732594
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar heb je die foto vandaan? Wil ik ook!
Die maak ik zelf :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105732649
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Die maak ik zelf :Y)
Kan je die heel mischien heel even uploaden? :D :D :D :D
PSN: Duuc-nl
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 17:47:12 #59
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105732671
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Kan je die heel mischien heel even uploaden? :D :D :D :D
Wat denk je zelf :')

Absurde contracten die ik allemaal heb moeten tekenen. Helaas :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105732760
ooooh je was zon fotograaf die de hele tijd vooraan stond (:
PSN: Duuc-nl
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 17:50:22 #61
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105732803
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Duuc-nl het volgende:
ooooh je was zon fotograaf die de hele tijd vooraan stond (:
Hehe, 3 nummertjes helaas maar.

Had wel een kaartje om nog de hele show te zien maar dan mag je helaas niet meer fotograferen :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 18 december 2011 @ 18:45:25 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105735004
Grappig om te lezen dat al die fokkers hier bij elkaar stonden. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105749260
Ik geniet nog steeds zo intens... Dit gaat het malieveld nooit en te nimmer overtreffen... De kleinschaligheid (en dat terwijl ahoy al groot is) het hele gevoel... Wat een geweldig concert. Enigste kleine maar is de lengte...
pi_105749393
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Grappig om te lezen dat al die fokkers hier bij elkaar stonden. :')
Ja kan er ook niks aan doen :') ik stond gewoon met m'n groepje (die door andere mensen steeds verder weg stonden, maargoed /care) en toen zag ik andere fokkers 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105749784


Iemand die een (grote) goede kwaliteit heeft van deze foto?? Dit moet mijn bereaubladachtergrond worden!!!
pi_105749952
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand die een (grote) goede kwaliteit heeft van deze foto?? Dit moet mijn bereaubladachtergrond worden!!!
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Wat denk je zelf :')

Absurde contracten die ik allemaal heb moeten tekenen. Helaas :Y)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105750215
Maar het is een andere foto en hij staat op OOR, kansje wagen kan toch?? :P
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 23:08:29 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105750243
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand die een (grote) goede kwaliteit heeft van deze foto?? Dit moet mijn bereaubladachtergrond worden!!!
Ja heb ik B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 23:08:41 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105750256
En nee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105750585
Oke, Probz voor de foto, dat wel. Hij is echt super tof!!!!!!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 23:16:13 #71
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105750617
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Oke, Probz voor de foto, dat wel. Hij is echt super tof!!!!!!!!
Zoals ik ook tegen anderen in DM/PM heb aangegeven. Deel linkjes, like het OOR verslag of op mijn eigen site. Ik vind het tof dat jullie mijn werk waarderen :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105750671
Het blijft voor mij als U2 fan leuk om te horen op nummers dat de gitarist van Coldplay enorm The Edge minded is!
pi_105750889
Ik begin nu pas echt te beseffen hoe speciaal gisteravond eigenlijk pas. Misschien zijn ze na het volgende album zo groot en doen ze (net als U2) alleen nog maar stadion tours. Bedenk dat landen als spanje, italie, zwitserland en dergelijke ze niet eens binnen mee maak, daar doen ze alleen stadions.

Dit ga ik echt lang vasthouden...

@dark_Angelus, ik kwam op jou review door middel van coldplaying.com, Hoeveel van hier zitten eigenlijk ook op die site?
pi_105750933
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zoals ik ook tegen anderen in DM/PM heb aangegeven. Deel linkjes, like het OOR verslag of op mijn eigen site. Ik vind het tof dat jullie mijn werk waarderen :Y
Is een hele toffe foto Dark!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2011 @ 23:25:50 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105751058
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik begin nu pas echt te beseffen hoe speciaal gisteravond eigenlijk pas. Misschien zijn ze na het volgende album zo groot en doen ze (net als U2) alleen nog maar stadion tours. Bedenk dat landen als spanje, italie, zwitserland en dergelijke ze niet eens binnen mee maak, daar doen ze alleen stadions.

Dit ga ik echt lang vasthouden...

@dark_Angelus, ik kwam op jou review door middel van coldplaying.com, Hoeveel van hier zitten eigenlijk ook op die site?
Kut fan site, even mailen dat ze mijn foto's zonder toestemming en naamsvermelding erop hebben gezet. Dat wordt een factuurtje :7

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Is een hele toffe foto Dark!
Thanks :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105751435
Gisteren ook geweest. De vierde keer dat ik ze gezien heb en wat was het goed, alles klopte. Top geluid en Coldplay in topvorm. Coldplay is gewoon de beste live band van dit moment, zeer zeker
pi_105752620
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef RvS-Coldplay het volgende:
@dark_Angelus, ik kwam op jou review door middel van coldplaying.com, Hoeveel van hier zitten eigenlijk ook op die site?
ik kijk er welregelmatig. Maar heb er geen account. Volg het op Twitter dus zo kom ik dan wel es op die site
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105755505
Net wat super moois ontdekt (dankzij coldplaying.com).

http://www.rainymood.com/

Nu moet je eens het album parachutes afspelen met dit op de achtergrond. Kippenvel, wat een sfeer...
Vooral Don't Panic, Spies en Trouble kloppen precies...
pi_105769452
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
Was een gave show, leuke liedjes volgden elkaar op en de glowbands waren zwaar briljant! Hadden een mooi plekje en konden alles goed zien :)

Minpuntje is de duur van het concert en dan blijkt dat voorkennis een bitch kan zijn (qua setlist etc.) In deze tour hebben ze standaard minimaal twee nummers meer gespeeld (bv. Shiver, What If, Daylight), maar nu werden die geskipt (niet vervangen) en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten, nog korter dan Glastonbury of zelfs pinkpop. En dat is toch een beetje karig...!

Maar wat er wel te zien en te horen was, dat was tof, eerlijk waar!
Kan ik helemaal onderschrijven. Het was van begin tot einde fantastisch, maar echt te kort. Paar nummers erbij had best gemogen, maar het is ook een artistieke keuze natuurlijk.
pi_105771290
Wel matig dat zo'n grote act als Coldplay met zoveel hits maar 1,5 optreed.
pi_105772426
Dark_Angelus, je foto staat vandaag ook op klein formaat in het AD, zonder bronvermelding...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 15:20:47 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105772558
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef WheeleE het volgende:
Dark_Angelus, je foto staat vandaag ook op klein formaat in het AD, zonder bronvermelding...
Hmm, heb je een screen? Want er circuleert er ook eentje van het ANP die er veel op lijkt.

Kijk wel even op de digikrant op het ad.nl Verdorie, moet je inloggen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105773048
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hmm, heb je een screen? Want er circuleert er ook eentje van het ANP die er veel op lijkt.

Kijk wel even op de digikrant op het ad.nl Verdorie, moet je inloggen.
Ik heb m op papier voor mn neus. Nu je het zegt, hij verschilt een klein beetje.
De fotograaf moet dan echt naast je hebben gestaan, want Chris staat in exact dezelfde houding. Hier en daar verschillen wat van die glitters/papiersnippers...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 15:34:03 #84
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105773109
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik heb m op papier voor mn neus. Nu je het zegt, hij verschilt een klein beetje.
De fotograaf moet dan echt naast je hebben gestaan, want Chris staat in exact dezelfde houding. Hier en daar verschillen wat van die glitters/papiersnippers...
Het grootste verschil kan zijn dat aan de overkant van het kleine podium een fotograaf staat die zijn lens naast zich heeft staan. In mijn foto is die weg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105774904
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Het grootste verschil kan zijn dat aan de overkant van het kleine podium een fotograaf staat die zijn lens naast zich heeft staan. In mijn foto is die weg.
Waarmee fotografeerde jij eigenlijk? Als hobbyfotograaf vind ik dit toch wel interessant :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 16:32:00 #86
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105775713


In het geval van eergisteren.
2x Canon EOS 1DMark II, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105777230
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

In het geval van eergisteren.
2x Canon EOS 1DMark II, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM
WTF :'( dit is porno voor fotografen!
Als je geld teveel hebt moet je t zeggen, dan pass ik m'n bankrekening wel even :P

Maar nu snap ik ook waar je bazenfoto's vandaan komen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105777237
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

In het geval van eergisteren.
2x Canon EOS 1DMark II, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM
Had je een bril op? (:
PSN: Duuc-nl
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 17:04:49 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105777307
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

WTF :'( dit is porno voor fotografen!
Als je geld teveel hebt moet je t zeggen, dan pass ik m'n bankrekening wel even :P

Maar nu snap ik ook waar je bazenfoto's vandaan komen :D
_O-

Haha, ik heb de lenzen nieuw gekocht maar de body's tweedehands. Zeker de 1Dm2 is natuurlijk niet nieuw meer te krijgen. Maar nog steeds een waanzinnige body. Ergens begin volgend jaar doe ik er eentje weg dus mocht je interesse hebben tzt laat maar weten.

En dank je wel! Ik probeer er het beste van te maken qua foto's :Y

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Had je een bril op? (:
Ja grote zwarte bril, pak aan, grijs overhemd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105777384
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

_O-

Haha, ik heb de lenzen nieuw gekocht maar de body's tweedehands. Zeker de 1Dm2 is natuurlijk niet nieuw meer te krijgen. Maar nog steeds een waanzinnige body. Ergens begin volgend jaar doe ik er eentje weg dus mocht je interesse hebben tzt laat maar weten.

En dank je wel! Ik probeer er het beste van te maken qua foto's :Y

[..]

Ja grote zwarte bril, pak aan, grijs overhemd.
En 2 camera's bij je?
PSN: Duuc-nl
pi_105777407
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

_O-

Haha, ik heb de lenzen nieuw gekocht maar de body's tweedehands. Zeker de 1Dm2 is natuurlijk niet nieuw meer te krijgen. Maar nog steeds een waanzinnige body. Ergens begin volgend jaar doe ik er eentje weg dus mocht je interesse hebben tzt laat maar weten.

En dank je wel! Ik probeer er het beste van te maken qua foto's :Y
Ik denk niet dat ik in de positie ben om een 1D MKII aan te schaffen, ookal issie misschien 3e hands.
Ben al enkele jaren een beetje aan het sparen voor een 7D, dat komt ook fijner uit met m'n lenzen. Anders is die 15-85mm IS USM van me voor niets geweest :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 december 2011 @ 17:08:51 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105777454
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:06 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

En 2 camera's bij je?
Jazeker :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik in de positie ben om een 1D MKII aan te schaffen, ookal issie misschien 3e hands.
Ben al enkele jaren een beetje aan het sparen voor een 7D, dat komt ook fijner uit met m'n lenzen. Anders is die 15-85mm IS USM van me voor niets geweest :P
7D ook prima camera, m'n camera zal ongeveer voor ¤700 van de hand gaan. Maar goed bij verdere interesse raad ik aan om de PM/DM eens even te gaan gebruiken :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105777889
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Net wat super moois ontdekt (dankzij coldplaying.com).

http://www.rainymood.com/

Nu moet je eens het album parachutes afspelen met dit op de achtergrond. Kippenvel, wat een sfeer...
Vooral Don't Panic, Spies en Trouble kloppen precies...
mwah vindt het storend... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105778107
quote:
6s.gif Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Jazeker :)

dan heb ik je gezien ja (:
PSN: Duuc-nl
pi_105789006
Gisteren m'n vijfde Coldplay-concert in Antwerpen. En het wordt alleen maar beter en beter. O+
pi_105831268
meet & greet met Coldplay als je heul veul geld hebt.. :

http://www.ebay.nl/itm/CO(...)n_146#ht_2680wt_1270

Voor Serious Request. Teller staat nu al op 1220 euro!! :o Zoveel geld heb ik er nu ook weer neit voor over. ;(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105831361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
meet & greet met Coldplay als je heul veul geld hebt.. :

http://www.ebay.nl/itm/CO(...)n_146#ht_2680wt_1270

Voor Serious Request. Teller staat nu al op 1220 euro!! :o Zoveel geld heb ik er nu ook weer neit voor over. ;(
Nepfan :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105831605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nepfan :')
sue me. Ga jij bieden dan? Pics or it didnt happen :6
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105831607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
meet & greet met Coldplay als je heul veul geld hebt.. :

http://www.ebay.nl/itm/CO(...)n_146#ht_2680wt_1270

Voor Serious Request. Teller staat nu al op 1220 euro!! :o Zoveel geld heb ik er nu ook weer neit voor over. ;(
Omg...als ik niet zo'n hongerloontje zou hebben zou ik het gerust er voor over hebben...hoe vaak krijg je zo'n kans nou :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105831652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

sue me. Ga jij bieden dan? Pics or it didnt happen :6
DIMMEN JIJ :(

Met zn allen geld bij elkaar legg0n en dan lkkr Coldplay meeten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105831782
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

DIMMEN JIJ :(

Met zn allen geld bij elkaar legg0n en dan lkkr Coldplay meeten.
ja dan is het een ander verhaal :P Maar dan wil ik bij Chris op schoot zitten :9
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105832338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja dan is het een ander verhaal :P Maar dan wil ik bij Chris op schoot zitten :9
Jij links, ik rechts ? :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105832700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jij links, ik rechts ? :@
haha :D er zijn nog 3 bandleden hoor :6 :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105833235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

haha :D er zijn nog 3 bandleden hoor :6 :D
We gaan er om tossen ok ? :PP
Wie kent deze 1 april foto van Jonny Buckland nog ?? :D

"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105833573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef DjinN het volgende:

[..]

We gaan er om tossen ok ? :PP
ja is goed :D
quote:
Wie kent deze 1 april foto van Jonny Buckland nog ?? :D

[ afbeelding ]
nooit gezien.. :% Waar was dit een 1 april? Fok? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105834211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja is goed :D

[..]

nooit gezien.. :% Waar was dit een 1 april? Fok? :P
_O- Was toendertijd een 1april grap van Coldplay zelf :D hadden ze iedereen wijsgemaakt dat er een Coldplay parfum op de markt zou komen genaamd Angst. Met Jonny Buckland als model er voor :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:04:51 #107
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_105837106
De Roadie is online!!!! Leuk om te lezen :P

http://coldplay.com/newsdetail.php?id=888
pi_105837797
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105844117
Prachtige foto van Ahoy :D
pi_105930152
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_105938067
December 20, 2011 - submitted by Em, Australia

Q. Hey Oracle,

Happy holidays!

Speaking of which, are Coldplay going on an extended holiday early 2012? There's a gap from NYE to April on the schedule - I'd like to dream they're touring around Europe some more as I'm going on holidays (at the worst time of year!) in January, but I'm probably not that lucky.

Or am I???

Ta.

The Oracle replies:

There's not a lot going on in January to be honest, it's the perfect time for a post Christmas / New Year break. It's been a busy year and 2012 shows no signs of being a slower one. Things will start to kick in before April but it's a case of checking the website as usual for details.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Coldplay is van Januari tot april nu even stil met touren. Even vakantie, maar de site geeft aan dat we voor april toch de site in de gaten moeten houden. Met de wetendheid dat er nog nietgegeefde B-sides zijn, worden de geruchten over een EP (zoals prospekt's march vorig jaar) wel groot.

Daarnaast staat in de blog van roadie 42 dat Coldplay weer een nieuw nummer heeft gemaakt en deze op de soundchecks oefent.

[ Bericht 5% gewijzigd door RvS-Coldplay op 22-12-2011 22:16:02 ]
pi_105963762
Christmas lights blijft gewoon het beste kerstnummer ooit gemaakt _O_

luister het ook in de zomer
PSN: Duuc-nl
pi_105965167
In het nummer Christmas Lights zie je op den duur een podium, met daarboven:

"Crigo civem ltiam viviere" verlicht.

Weet iemand wat dit betekend?
pi_105969665
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
In het nummer Christmas Lights zie je op den duur een podium, met daarboven:

"Crigo civem ltiam viviere" verlicht.

Weet iemand wat dit betekend?
"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.
pi_105970278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef BobW het volgende:

[..]

"Credo Elvem Etiam Vivere" is written across the top of the stage. In Latin this means "I Believe Elvis Yet Lives".[10] This is likely connected to the three Elvises appearing in the video, which is, in turn, connected to the lyrics of the song.
_O-
PSN: Duuc-nl
pi_105971558
http://www.nu.nl/muziek/2700602/coldplay-hotelkamers-beu.html

quote:
Geschrapt

Nummers als Paradise en Every Teardrop Is A Waterfall kwamen op de cd terecht, maar veel materiaal werd geschrapt. "Heel veel liedjes hebben het album niet gehaald, vooral omdat ze niet goed genoeg waren", erkent Champion. "Anderen pasten niet, maar waren op zichzelf wel goed. Ik weet nog niet wat we ermee gaan doen."

Het idee voor een EP wordt geopperd, zoals Coldplay’s Prospekt’s March uit 2008. "We hadden het er toevallig net over", zegt Berryman over een gesprek dat hij enkele minuten eerder had met zanger Chris Martin. "Als een liedje goed is, is het zonde om het niet te gebruiken. We willen ze op de een of andere manier uitbrengen."¨
Zo te zien komen er waarschijnlijk nog B-sides uit nog. Als die van de kwaliteit moving to mars zijn, zeg ik: laat maar komen :D
pi_105971606
Nou inderdaad zeg! Die was erg goed :)
pi_105989695
Hallo lieve mensen! O+
Ik wil jullie bij deze allemaal even een heel vrolijk kerstfeest wensen! Dat jullie maar allemaal vaak van Christmas Lights mogen genieten :Y *O*
Hierbij gooi ik er ook nog even een compilatievideo bij van Charlie Brown. Beelden van verschillende festivals en concerten (en als ik het goed zie zitten er ook stukjes uit de officiële clip in! )
Enjoy O+ :* :*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105990342
Toevallig was ik net allemaal Charlie Brown filmpjes van Ahoy op YouTube aan het kijken, geweldig nummer blijft het, en die compilatie video is ook super!
pi_105994577
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toevallig was ik net allemaal Charlie Brown filmpjes van Ahoy op YouTube aan het kijken, geweldig nummer blijft het, en die compilatie video is ook super!
Deze heeft mijn vriend gemaakt O+ Viva la Vida en Charlie Brown. We hebben alles gefilmd met onze telefoon. Ik ben zo blij dat de kwaliteit echt keigoed is geworden en het geluid ook! Alleen bij de bas had telefoon iets meer moeite maar dat vond ik niet erg.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_105994588

White Christmas, Fix You & Every Teardrop O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106047531
Ik woon praktisch 10 minuten van het Malieveld vandaan...misschien dat ik ze hoor ;)
Ik krijg nog geld van je.
pi_106080961
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef Rnie het volgende:
Ik woon praktisch 10 minuten van het Malieveld vandaan...misschien dat ik ze hoor ;)
Ik heb het gevoel dat ze ook vuurwerk gaan gebruiken, Coldplay kennende O+ Dus zal je daar ook wel mee van kunnen genieten denk ik zo :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106143453
heeft iemand heul toevallig een mp3 van 2000 miles (cover van Pretenders) door Coldplay? :@ Ik zie genoeg links op google maar ik ben veel te schijterig en ben bang een virus binnen te halen :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_106143524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef Apotheose het volgende:
heeft iemand heul toevallig een mp3 van 2000 miles (cover van Pretenders) door Coldplay? :@ Ik zie genoeg links op google maar ik ben veel te schijterig en ben bang een virus binnen te halen :')
Als je echt een .mp3 link tegenkomt gewoon downloaden.

Kopen natuurlijk!

edit: godverdomme Amsterdam op 3fm, zetten ze hem af bij het mooiste stukje van het hele nummer :(!

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 28-12-2011 23:57:12 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_106241983
The Scientist op de radio en m'n pa zit vanalles tegen me te zeggen :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_106242825
Raad eens wie er nu in het vliegtuig naar Abu Dhabi zit voor Coldplay bij de Volvo Ocean Race?
pi_106243722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Raad eens wie er nu in het vliegtuig naar Abu Dhabi zit voor Coldplay bij de Volvo Ocean Race?
chris martin? :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_106255330
fix you!! nu op 3fm. Helaas wel Paradise gemist. Had m aangevraagd voor mn mom...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_106255788
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Apotheose het volgende:
fix you!! nu op 3fm. Helaas wel Paradise gemist. Had m aangevraagd voor mn mom...
Net ook Paradise & Fix You bij Top 2000 O+
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:27:13 #131
293852 Lexis
That's what she said.
pi_106259795
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Raad eens wie er nu in het vliegtuig naar Abu Dhabi zit voor Coldplay bij de Volvo Ocean Race?
Haha jahoor, eerlijke troll man.

Las ik trouwens niet ergens dat ze met een nieuw nummer bezig zijn nu?
pi_106273855
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:27 schreef Lexis het volgende:

[..]

Haha jahoor, eerlijke troll man.

Las ik trouwens niet ergens dat ze met een nieuw nummer bezig zijn nu?
Charlie Brown if i'm correct :Y
Ik zit met smart op de clip te wachten :9 O+ *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106273884
Over Charlie Brown gesproken,
heeft iemand misschien enig idee wanneer de officiële videoclip uitkomt ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106358109
10 januari, zo gaan de geruchten
pi_106359095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef RvS-Coldplay het volgende:
10 januari, zo gaan de geruchten
Ah nice! ((: nog een weekje wachten dus!

Kijk die kwaliteit gek! *O* Alleen jammer dat ie In My Place niet gefilmd heeft ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106408002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ah nice! ((: nog een weekje wachten dus!

Kijk die kwaliteit gek! *O* Alleen jammer dat ie In My Place niet gefilmd heeft ;(
_O_

Oh en Coldplay bracht deze weer even onder de aandacht via Facebook.

Achtergrondfeitjes: de clip is volledig opgenomen in NL en grotendeels in Den Haag. Dit was rond de vroege zomer van 2008, wat te zien is aan de oranje en rood-wit-blauwe vlaggetjes die hangen en dus laten zien dat dit rond de tijd van het EK was.
De clip is waarschijnlijk geinspireerd door:

Het Binnenhof zal nooit meer hetzelfde zijn als ik er kom :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Neo-Mullen op 04-01-2012 19:35:45 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_106574283
Er kwam net bij 3 op reis op Nederland 3 een cover van The Scientist. Iemand enig idee van wie die is ?
pi_107136319
Is dat concert op het Malieveld al uitverkocht, of zijn er nog gewoon kaarten verkrijgbaar?
pi_107137248
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_107137483
Valt me eigenlijk wel een beetje tegen... Ik dacht dat ik mooi op tijd was en dat het snel uitverkocht zou zijn...
pi_107137543
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Valt me eigenlijk wel een beetje tegen... Ik dacht dat ik mooi op tijd was en dat het snel uitverkocht zou zijn...
Zal toch wel een beetje te maken hebben gehad met de "overkill" aan Coldplay waar men het over heeft.
pi_107179302
Plus dat het malieveld waarschijnlijk extreem groto gaat worden. Ik denk wel dat we daar met 60tot 70 duizend man gaan staan... Met de rolling stones waren het er ooit 80.000...
pi_107179481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Plus dat het malieveld waarschijnlijk extreem groto gaat worden. Ik denk wel dat we daar met 60tot 70 duizend man gaan staan... Met de rolling stones waren het er ooit 80.000...
The fuck... :o
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 januari 2012 @ 14:46:02 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_107179802
Capaciteit is heel breed, kan tussen de 30.000 t/m 80.000 dus daar iets tussen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 januari 2012 @ 14:46:15 #145
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_107179825
Verwacht zelf ergens rond de 40.000
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_107179865
Is het niet zo dat ze kijken hoeveel kaarten er verkocht worden? Dat ze eventueel kaarten bijmaken als het te hard gaat en dus de capaciteit van het veld uitbreiden?
Of staat dat al vanaf het allereerste begin vast.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 januari 2012 @ 14:55:02 #147
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_107180221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is het niet zo dat ze kijken hoeveel kaarten er verkocht worden? Dat ze eventueel kaarten bijmaken als het te hard gaat en dus de capaciteit van het veld uitbreiden?
Of staat dat al vanaf het allereerste begin vast.
Ik denk dat er een minimum aantal is afgesproken met het management, alles daarboven kan je het veld op uitbreiden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_107184182
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik denk dat er een minimum aantal is afgesproken met het management, alles daarboven kan je het veld op uitbreiden.
We zullen zien, ik wil er eigenlijk wel naartoe gaan :P

Voor de VLV (lied, niet album) liefhebbers, hier een uitgebreid interview over alles wat met het lied te maken heeft. Jammer dat ze het niet even over hun alternatieve videoclip in Den Haag hebben ;)

http://svtplay.se/v/26598(...)dplay_-_viva_la_vida
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107189601
Wuaaaaaaaaaaaa ik ga er naartoe omg omg omg O+ *O* *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107189618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef RvS-Coldplay het volgende:
10 januari, zo gaan de geruchten
En ondertussen is het al 24 januari ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107189821
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107189866
Zeg hee er is ook een edit knop :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107191621
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee er is ook een edit knop :(
sorry hoor :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107194158
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee er is ook een edit knop :(
het waren anders maar 3 reacties ipv 10 of meer.... ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_107194495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

sorry hoor :@
Jij mag dat :P
Heb je niet toevallig een kaartje over voor ;'t malieveld?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107197480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jij mag dat :P
Heb je niet toevallig een kaartje over voor ;'t malieveld?
Nope..heb geen kaartje over helaas, maar ze zijn toch nog gewoon te verkrijgen ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107199514
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef DjinN het volgende:

[..]

Nope..heb geen kaartje over helaas, maar ze zijn toch nog gewoon te verkrijgen ?
Ik hoopte op een vriendenprijsje :@ ik ben arm!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107205744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik hoopte op een vriendenprijsje :@ ik ben arm!
Aahh :@ Als ik nog extra kaartjes had, had jij ze zeker wel gekregen :Y Maar ik zit zelf ook erg krap ;( Het was al een wonder dat ik dat ene concertkaartje voor mezelf kon betalen :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:14:14 #159
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_107267439
Ik twijfel nog steeds om te gaan op 6 september. Het is op zich te doen met de trein voor mij. Maar ik zie een beetje op tegen dat hele massale. Malieveld lijkt me toch anders dan Ahoy :).
Van de andere kant was de show in Ahoy zo geweldig dat ik het graag nog een keer mee zou willen maken.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_107267492
Wat houdt je in godsnaam tegen :P Het is Coldplay ffs! *O* Ik zeg doen! Anders moet je achteraf aanhoren hoe geweldig en mooi het concert was :*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107547841
DjinN, voor jou:

:D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107548817
mooie video :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_107548886
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
DjinN, voor jou:

:D
Aaahhw O+
Hij is prachtig! *;
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107550463
Lag ik gisteravond in bed, begon mijn Coldplay bandje van Ahoy ineens een tijdje knipperen :o dacht echt wtf :P
...::: Feyenoord &lt; &gt; Rotterdam:::...
pi_107550576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Lag ik gisteravond in bed, begon mijn Coldplay bandje van Ahoy ineens een tijdje knipperen :o dacht echt wtf :P
Stukje van de maker van Xylobands

quote:
How far can you transmit?
I think at the moment we can go to about 300 metres. Hence the story of the lady who lived near the Charlie Brown video shoot who’d been to a gig and suddenly found that her wristband was flashing again!
A lot of fans have been asking if they could make the wristbands work at home?
Not at the moment, no. We are looking at a product which does work at home, but the main concern is that if you make it possible to activate them at home, then you’d get people trying to set them off at a gig, and spoiling the effect.
Dus tenzij je de code's weet te kraken of in de buurt was van de videoshoot geloof ik je verhaal niet helemaal :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107550698
Heb je het niet gefilmd ofzo dan ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107556384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef DjinN het volgende:

[..]

Stukje van de maker van Xylobands

[..]

Dus tenzij je de code's weet te kraken of in de buurt was van de videoshoot geloof ik je verhaal niet helemaal :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:44 schreef DjinN het volgende:
Heb je het niet gefilmd ofzo dan ??
Omdat ik dat al verwachtte, heb ik een stukje gefilmd

Ook een foto'tje maar die is wat minder duidelijk.. 2 uur snachts in een donkere kamer:p

http://www.imagebam.com/image/3705de172959539
...::: Feyenoord &lt; &gt; Rotterdam:::...
pi_107556483
En ik woon in Deventer, geloof niet dat Coldplay in de buurt was afgelopen nacht ;(
...::: Feyenoord &lt; &gt; Rotterdam:::...
pi_107557793
Het aparte er ook van is, ik heb 2 bandjes, 1 van mij en 1 van mijn vriendin. En maar 1 bandje knipperde echt goed. De andere heel zachtjes dat het bijna niet te zien was
...::: Feyenoord &lt; &gt; Rotterdam:::...
pi_107561875
Op het coldplay forum wordt daar al meer over gesproken. Is niet de eerste keer dat de bandjes zomaar beginnen te knipperen. De grote vraag is nog steeds waarom... Wellicht dat ze ergens een signaal oppakken wat niet hun bedoeld is. (Zoals de radio ook een storingssignaal op kan pakken...)
pi_107564722
er is vast een dode fan die ronddwaalt en die bandjes tot leven brengt :o
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_107585676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef Apotheose het volgende:
er is vast een dode fan die ronddwaalt en die bandjes tot leven brengt :o
Neeeeeeeee ik ben vervloekt! :'( })
...::: Feyenoord &lt; &gt; Rotterdam:::...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 02:27:12 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107585754
Grappig zo'n spookbandje. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_107685248
What the FUCK. Waarom hebben ze 't nummer can Charlie Brown zo langzaam opgenomen..
Pff, fail nummer twee na het krachten van Major Minus.
pi_107691563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik dat al verwachtte, heb ik een stukje gefilmd

Ook een foto'tje maar die is wat minder duidelijk.. 2 uur snachts in een donkere kamer:p

http://www.imagebam.com/image/3705de172959539
Hahaha wel gaaf man :D _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107691740
Vind het maar een kut clip van charlie brown. Totaal geen synesthesie tusen het nummer en de beelden. Lekker populair ADHD gemonteerd.

Doe mij dan maar
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107707940
Zonder dat kleffe gedoe was ie beter geweest. Ik vond die live versie leuker :Y
pi_107726927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zonder dat kleffe gedoe was ie beter geweest. Ik vond die live versie leuker :Y
dit :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_107727348
Coldplay in een dubstep jasje :D
Nota bene gepromoot door Coldplay op Facebook enkele dagen geleden.


Ik vind het wel leuk, maar ben dan ook wel een dubstep liefhebber :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107731769
Bah
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:22:11 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107806461
Ik luister nu Parachutes, en die is echt zóveel beter dan Mylo Xyloto...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107807010
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik luister nu Parachutes, en die is echt zóveel beter dan Mylo Xyloto...
Ik luister nu geen a Rush of blood to the head, en die is echt zóveel beter dan Parachutes...
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:33:16 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107807099
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik luister nu geen a Rush of blood to the head, en die is echt zóveel beter dan Parachutes...
Die heb ik gisteren al geluisterd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:15:44 #184
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_107845551
Inmiddels toch ook maar een ticket besteld voor 6 september. Ik ben eigenlijk niet echt van openluchtconcerten, maar na Ahoy wil ik ze graag nog een keer live mee maken. Ik ben benieuwd of de setlist dan anders zal zijn dan in Ahoy.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108879202

O+ O+ O+

De manier waarop we Coldplay stil kregen in plaats van andersom :D Misschien wel het hoogtepunt van het concert
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 1 april 2012 @ 20:19:45 #186
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_109777174
Jammer dat dit topic steeds stilvalt, daarom heb ik een soort spelletje :P

Hieronder zie je steeds 2 vergelijkbare Coldplaynummers (nummers die op de een of andere manier een beetje op elkaar lijken)

Kies je favoriet!
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

Later volgt misschien meer, maar amuseer je eerst hier maar mee :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_109777462
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars
pi_109782597
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

Kon bijna niet kiezen tussen Violet Hill en Lost ;(
pi_110078739
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

schijnt weer een nieuwe videoclip aan te komen. Op 't forum van Coldplaying.com hebben ze het er al over.. http://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=92686

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_110079089
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars
  maandag 9 april 2012 @ 10:01:02 #191
317370 Spies
They're gonna find us
pi_110087839
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars
pi_110089055
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:01 schreef Spies het volgende:
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars
jouw favo nummer is Spies? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_110089525


:D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110091396
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars
  maandag 9 april 2012 @ 15:10:37 #195
317370 Spies
They're gonna find us
pi_110096302
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]

jouw favo nummer is Spies? :P
Dat niet per se, maar ik vind het wel één van de besten van Coldplay. Ik denk dat ik dit nummer draaide toen ik me registreerde hier. :P
pi_110097999
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

Ik mis nog wel een paar pareltjes (naar mijn idee dan): Don't panic, Green eyes, The hardest part, See you soon en toch ook Don't let it break your heart.
pi_110098048
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:02 schreef the85mc het volgende:
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

Ik mis nog wel een paar pareltjes (naar mijn idee dan): Don't panic, Green eyes, The hardest part, See you soon en toch ook Don't let it break your heart.
Tis slechts een greep uit een aantal nummers. Ik kom binnenkort nog een keer met zo'n lijst :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110098200
Kom op toch jongens, We Never Change is toch veel mooier dan A Rush of Blood to the Head.
pi_110104882
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Apotheose het volgende:
The Scientist - Fix you
Clocks - Speed of sound
Sparks - Spies
In my place - Politik
We never change - A rush of blood to the head
Every teardrop is a waterfall - Paradise
Viva la Vida - Charlie Brown
The escapist - Life in technicolor (part I)
Moses - Yellow
Violet hill - Lost
Amsterdam - Moving to Mars

schijnt weer een nieuwe videoclip aan te komen. Op 't forum van Coldplaying.com hebben ze het er al over.. http://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=92686

[ afbeelding ]
Ik hoef het forum niet te lezen om al meteen aan Princess of China te denken :D
[EDIT]
YES! Ik had nog gelijk ook! *O*
Hier even het hele artikel voor jullie O+
http://www.thesun.co.uk/s(...)c/article4217329.ece
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110461245
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer een concert. Ben benieuwd of ze nog wat andere nummers spelen. Op twitter vroeg Phill Harvey naar suggesties voor een acoustic song. http://twitter.com/#!/coldplay Swallowed in the sea zou best kunnen terugkomen....

Tevens is op twitter een concertfilm a Live 2003 aangekomndigd. Voor eind dit jaar, wordt nog opgenomen...

tof tof
pi_110464658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer een concert. Ben benieuwd of ze nog wat andere nummers spelen. Op twitter vroeg Phill Harvey naar suggesties voor een acoustic song. http://twitter.com/#!/coldplay Swallowed in the sea zou best kunnen terugkomen....

Tevens is op twitter een concertfilm a Live 2003 aangekomndigd. Voor eind dit jaar, wordt nog opgenomen...

tof tof
Swallowed in the sea _O_
X&Y _O_
Concertfilms zoals Live 2003 _O_

Bazennieuws dit!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110467165
coldplay twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:14:01 Three handsome men and a singer rehearsing... CM http://t.co/2ofEYRJY reageer retweet


O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:53:26 #203
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_110468114
Charlie Brown en Princess of China zijn niet echt aangeslagen in de hitlijsten.

Vinden jullie Mylo Xyloto geflopt in vergelijking met Viva La Vida and Death..?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_110469915
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Charlie Brown en Princess of China zijn niet echt aangeslagen in de hitlijsten.

Vinden jullie Mylo Xyloto geflopt in vergelijking met Viva La Vida and Death..?
Paradise hoor je overal. Maar VLV was dan ook een ongeloofljk veel beter album. Ook toegankelijk en poppy maar wél met wat meer diepte.
pi_110470975
Trouwens bevestigd via Twitter dat er dit jaar sowieso een nieuwe DVD komen gaat. De eerste sinds het legendarische 2003.
pi_110479193
2003 is idd geniaal, One I love is ook prachtig, in die tijd waren zelfs de B-kantjes gewoon top :)
pi_110479346
Na het concert in december heb ik Live 2003 nog even aangezet en wat me wel heel erg opviel is hoeveel gegroeid Coldplay is. Als Live 2003 al erg goed was, dan moet Live 2012 ook erg goed zijn.
pi_110480610
Tja het is een eeuwige discussie dus ik hou er nu ook maar mee op, maar ik vond ze toen echt veel beter. Veel intiemere sfeer. Ik heb ze sinds VLV nog twee keer live gezien en het is echt een entertainmentspektakel. Heb ongelooflijk genoten hoor, maar gewoon een heel mooi concert zoals in 2003 ligt dichter bij mezelf.
pi_110480950
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:07 schreef thettes het volgende:
Tja het is een eeuwige discussie dus ik hou er nu ook maar mee op, maar ik vond ze toen echt veel beter. Veel intiemere sfeer. Ik heb ze sinds VLV nog twee keer live gezien en het is echt een entertainmentspektakel. Heb ongelooflijk genoten hoor, maar gewoon een heel mooi concert zoals in 2003 ligt dichter bij mezelf.
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik heb live 2003 natuurlijk gekeken en heb ze in het Goffertpark, Pinkpop en Ahoy eind vorig jaar gezien en het was inderdaad intiemer. Dat komt sowieso omdat de vrolijkere nummers toen nog niet uitwaren.
Het zijn 2 stijlen en dat merk je ook in de opzet van een concert.

Ik vind beide stijlen echt heel mooi. Jammer dat ik een concert in hun oudere stijl nooit heb bijgewoond, hoewel ik ze in het Goffertpark wel een stuk intiemer vond dan op PP.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110513544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Charlie Brown en Princess of China zijn niet echt aangeslagen in de hitlijsten.

Vinden jullie Mylo Xyloto geflopt in vergelijking met Viva La Vida and Death..?
ach dat boeit me eigenlijk niet. Zo lang ze maar muziek blijven maken :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_110588894
Het is al uitverkocht toch? Hoeveel kaarten zijn er nou verkocht voor het malieveld?
PSN: Duuc-nl
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:56:38 #212
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_110593803
Iemand hier die de nieuwe RSD 7" vandaag heeft gehaald? Hier was hij uitverkocht dus ik heb hem online moeten kopen (auw).
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:00:31 #213
159761 Arn0
Abbey Road
pi_110593917
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef RonB79 het volgende:
Iemand hier die de nieuwe RSD 7" vandaag heeft gehaald? Hier was hij uitverkocht dus ik heb hem online moeten kopen (auw).
Nooit RSD releases de dag zelf online kopen. Geef het een maandje en je vindt ze voor vijf pond.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_110594449
Het volledige concert in madrid staat nog steeds online op YT trouwens, ik dacht dat ie er al afgehaald was.
En er staan ook linkjes naar andere hele concerten van U2, Muse.. Altijd mooi!
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:20:22 #215
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_110600009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nooit RSD releases de dag zelf online kopen. Geef het een maandje en je vindt ze voor vijf pond.
I know... maar ik wil het NU! :D

Er zijn echter uitzonderingen.. ik geloof dat die van Kate Bush van vorig jaar nog altijd prijzig is :s
  zondag 22 april 2012 @ 17:52:49 #216
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_110639278
Schitterend... oplage van 500 stuks voor die 7".. daarvan staan er 112 op eBay nu :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:04:47 #217
159761 Arn0
Abbey Road
pi_111170038
Erg mooie tribute ^O^

By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_111171741
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Arn0 het volgende:
Erg mooie tribute ^O^

Mooi.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:00:08 #219
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111171803
Vind het beter klinken dan de meeste Mylo Xyloto-nummers.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111171937
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het beter klinken dan de meeste Mylo Xyloto-nummers.
true... :@ En ook VEEEL beter dan de beasty boys zelf (maar goed, ik vind die muziek dan ook niks)

en nu staat ie op repeat :9

[ Bericht 9% gewijzigd door Apotheose op 06-05-2012 12:01:06 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111700579


Het podium voor de zomer tour shows. Dus ook voor Malievels waarschijnlijk. Ziet er weer gaaf uit, vooral ook die grote U.F.O. raketjes. Beniwued wat ze daarmee gaan doen. En weer een C-stage, dus als je wat later bent proberen daarbij in de buurt te komen :D :D

Alleen jammer van de Golden Circle, alleen met duurdere kaartjes kun je in het voorste vak komen. Gelukkig werkt het bij ons met een early acces... (Mensen met een duurder ticket mogen als eerste naar binnen, de rest daarna).
pi_111716253
Die raketten (UFO), er zijn ook vlinders (Paradise), vlammen (Up In Flames) en misschien meer, lichten op bij sommige nummers. Vuurwerk zal er vanaf vanavond ook zijn (bij HLH (1:05/1:34/1:47) en Fix You (2:11, 3:34)).
Ben benieuwd of ze nog wat nummers toevoegen bij de C-stage. 6 September mag opschieten. :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:43:42 #223
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_111721280
Nu wil ik ook naar Malieveld, maar ik heb geen kaartjes en bovendien niemand om met me mee te gaan :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_111723894
Ik had kaartjes maar heb ze moeten verkopen vanwege vakantie die ik toch net iets belangrijker vond ;(
pi_111776449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu wil ik ook naar Malieveld, maar ik heb geen kaartjes en bovendien niemand om met me mee te gaan :'(
story of my life :o
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111981290
als je nog een vraag voor Coldplay hebt... Je kunt ze nu stellen op Twitter met #coldplaylive. Johnny en Chris zijn online. De kans dat je vraag echt beantwoord wordt zal wel wat klein zijn maar worth a try :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111981316
Ze gaan werken aan een nieuw album. Nou veel meer hoef ik niet te weten ^O^
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_111981395
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Apotheose het volgende:
als je nog een vraag voor Coldplay hebt... Je kunt ze nu stellen op Twitter met #coldplaylive. Johnny en Chris zijn online. De kans dat je vraag echt beantwoord wordt zal wel wat klein zijn maar worth a try :D
Dinsdag waren Will & Guy, dat kan je teruglezen op coldplay.com, was wel leuk.
pi_111986877
Twitter is gay :(
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze gaan werken aan een nieuw album. Nou veel meer hoef ik niet te weten ^O^
:o _O_
Doe mij maar Y&X stijl :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_111987780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

:o _O_
Doe mij maar Y&X stijl :Y
_O_

wie heeft dit topic geliket by the way? :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_111991460
coldplay twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:43:52 Turin's Olympic Stadium looking very twinkly just now... A http://t.co/mAZ03LiQ reageer retweet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_111992532
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Ame_thyst het volgende:
coldplay twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:43:52 Turin's Olympic Stadium looking very twinkly just now... A http://t.co/mAZ03LiQ reageer retweet
Ik ben jaloers op die motherfuckers in Turijn ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112011328
Nog iets meer dan 3 maanden en wij zijn ook weer aan de beurt :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:01:40 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112012312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze gaan werken aan een nieuw album. Nou veel meer hoef ik niet te weten ^O^
Tenzij het verdergaat in de inspiratieloze stijl van Mylo Xyloto.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_112310840
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_112317684
quote:
okeeee.... :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:00:21 #237
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112320066
quote:
_O_ _O-
Ik heb echt zo hard gelachen _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_112324556
Heb 'm al eens gezien, hij blijft hilarisch :D Je hebt ze ook van andere bands, vooral om die van Snow Patrol heb ik echt krom gelegen _O-
pi_112374353
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 3 juni 2012 @ 11:36:56 #240
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112375474
Mooie clip :D doet me denken aan die van 30stm van een paar jaar terug.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112423865
Hij is echt mooi! :D O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 4 juni 2012 @ 14:39:02 #242
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112424966
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef DjinN het volgende:
Hij is echt mooi! :D O+
Jouw ondertitel :D :')

OT: dat chinese thema blijf ik mooi vinden, heb de clip nu enkele keren gekeken en hij wordt steeds beter imo :)

30STM video: (bazenlied trouwens)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_113368215
PSN: Duuc-nl
  maandag 25 juni 2012 @ 17:28:44 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113373206
quote:
Dat gaat ook makkelijk als het origineel een lelijk stuk troep is.
Deze klinkt wel wat beter ja, niet zo totaal-niet-Coldplay.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113373756
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat gaat ook makkelijk als het origineel een lelijk stuk troep is.
Deze klinkt wel wat beter ja, niet zo totaal-niet-Coldplay.
Agree, nu de rest van de nummers van mx nog acoustic :D
PSN: Duuc-nl
pi_113594812
Gaan er veel fokkers naar het malieveld? :D
PSN: Duuc-nl
pi_113598322
Ik niet, hoef die Mylo Xyloto troep niet te horen :P
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:59:12 #248
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113603568
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik niet, hoef die Mylo Xyloto troep niet te horen :P
Dat dus.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113605405
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik niet, hoef die Mylo Xyloto troep niet te horen :P
Hear Hear!
Heb mijn tickets voor het concer van vorig jaar ook verkocht. Ik ga wel weer 'ns naar Coldplay als ze een goede CD uitbrengen...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_113609048
Huilies hierboven :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_113611178
Ik ga wel, en zin in :D
  FOK!fotograaf zaterdag 30 juni 2012 @ 23:27:20 #252
245494 Peter_Aragorn
pi_113611485
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik ga wel, en zin in :D
Same here :D
  zondag 1 juli 2012 @ 12:44:40 #253
320535 Duuc-nl
Duuc-nl
pi_113624656
Ik ook, hopelijk weer zo dichtbij (zelf gemaakt, stond echt tegen het hek _O_ ):

PSN: Duuc-nl
pi_113625413
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ook, hopelijk weer zo dichtbij (zelf gemaakt, stond echt tegen het hek _O_ ):

nou jaaaa waarom nou weer gooien met die gitaar? :o
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 1 juli 2012 @ 23:47:38 #255
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_113654615
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:10 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou jaaaa waarom nou weer gooien met die gitaar? :o
Omdat dat gebruikelijk is na een klasse gitaarsolo.
Wat een energie inderdaad toen :D Heerlijk concert!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_113656141
vind t zonde voor de gitaar. Maar goed, ze hebben geld zat :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 2 juli 2012 @ 00:47:30 #257
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113657458
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ook, hopelijk weer zo dichtbij (zelf gemaakt, stond echt tegen het hek _O_ ):

Tof! Moet je daar dan ook echt extra vroeg voor daar zijn?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 2 juli 2012 @ 16:42:10 #258
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113677332
Fuck, het is al uitverkocht. Dat had ik niet in de gaten :{
All she wants and needs is just a little taste..
pi_113699383
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef Luxuria het volgende:
Fuck, het is al uitverkocht. Dat had ik niet in de gaten :{
Het is al zo'n 6 maanden geleden aangekondigd dit concert :')
pi_113733271
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum en ben helemaal verslaafd aan Coldplay sinds ik ze vorig jaar op Pinkpop heb gezien. Ik ga helaas niet naar het concert, daar baal ik echt van!
MUSIC ON. WORLD OFF
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:46:07 #261
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_113734569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef SHAKEITUP het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum en ben helemaal verslaafd aan Coldplay sinds ik ze vorig jaar op Pinkpop heb gezien. Ik ga helaas niet naar het concert, daar baal ik echt van!
En terecht :P Zowel je verslaving als dat je baalt dat je dit jaar niet gaat :D
En welkom *O* hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_113740456
wat neo zegt :D En chris martin... O+ :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:28:26 #263
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_113740792
Ik wil trouwens ook naar dat concert :( Is er hier niemand die een ticket overheeft?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_113991653
Mijn spotify sprong zonet op careful where you stand... en toen realiseerde ik me hoe ongelooflijk goed het Coldplay van Parachutes was. Die sfeer, rust.. Verdomme, wat vind ik het (persoonlijk) diep van binnen eigenlijk ongelooflijk jammer waar ze nu mee bezig zijn zeg.

Overigens hopende hiermee geen al honderd keer gevoerde discussie op te roepen..
pi_113992504


Ja, je ziet het goed. Een stripboek met de titel Mylo Xyloto, aanstaande vrijdag wordt hij op de comic-con aangekonidigd. Een 6-delige serie die het verhaal achter MX gaat vertellen...

Ben zeer benieuwd wat het gaat brengen...
pi_113993792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef Apotheose het volgende:
wat neo zegt :D En chris martin... O+ :@
Idd....Chris Martin.. O+ :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_114743393
Beter komt Coldplay vanavond nog on stage bij de openingsceremonie van de OS _O_
Ze verdienen het!
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:27:19 #268
159761 Arn0
Abbey Road
pi_114743926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beter komt Coldplay vanavond nog on stage bij de openingsceremonie van de OS _O_
Ze verdienen het!
Even op en neer vliegen van Canada naar Engeland, moet kunnen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_114744004
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Even op en neer vliegen van Canada naar Engeland, moet kunnen.
Daar waren ze gister in Montreal, niet zo aanstellen en doe je ding voor je vaderland :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_114749932
Kijken jullie die serie Terra Nova ook? Ik vind die hoofdrolspeler, Jason O'Mara, wel wat lijken op Chris Martin. :@ :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_115363855
De chicago concerten van afgelopen dagen brachten iets geweldigs:

7 augustus was de 1e van de 2. Vlak voordat Chris warning sign wil beginnen op de X-stage ziet hij drie fans die het volgende bord hebben gemaakt: AM-STER-DAM. Chris ziet het en besluit zomaar het nummer in te starten, hij begint met het vers, maar vergeet de tekst en speelt het niet geweldig. Hij eindigt met de woorden: "Sorry, volgende keer als we terug komen spelen het nummer". Hier een video:


8 augustus, Coldplay komt terug en Warning Sign staat op de setlist. Vervolgens fluistert Chris iets tegen Will vlak voordat ze naar de X-stage gaan en pakt na up in flames opeens een A4tje. Het resultaat is geweldig:


Hoop echt dat ze deze vasthouden voor den haag O+

Daarnaast heeft een roadie verteld dat de concert DVD in parijs gefilmd zal worden.
pi_115364855
_O_
pi_115364886
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:22 schreef BobW het volgende:
_O_
Dit, en niets anders dan dit _O_

Al vind ik de versie van live 2003 mooier.
En ik baal als de fucking tyfus dat ik er niet bij ben in september :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_115365121
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dit, en niets anders dan dit _O_

Al vind ik de versie van live 2003 mooier.
En ik baal als de fucking tyfus dat ik er niet bij ben in september :'(
Na Ahoy vond ik het niet zo erg dat ik er niet bij ben in september. Ik dacht toch waarschijnlijk dezelfde nummers en Ahoy leuk me leuker dan het Malieveld, maar nu het dichterbij komt baal ik ook wel. Helemaal omdat je niet weet wanneer ze weer komen.
pi_115365559
Het concert in Parijs dat op wordt genomen moet nog komen, toch?
Ik zou echt heul erg hyper meezingen. Als iedereen zo denkt hoor je al die mensen keihard meezingen, dat is zo gaaf om te horen op zo'n dvd O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:50:56 #276
159761 Arn0
Abbey Road
pi_115365783
Mja, hoe luid je de mensen hoort meezingen hangt meer af van de geluidsmix dan van het publiek :P Maar gezien eerdere liveregistraties zal het publiek weer wel luid ingemixt zijn, geen nood.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_115369459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De chicago concerten van afgelopen dagen brachten iets geweldigs:

7 augustus was de 1e van de 2. Vlak voordat Chris warning sign wil beginnen op de X-stage ziet hij drie fans die het volgende bord hebben gemaakt: AM-STER-DAM. Chris ziet het en besluit zomaar het nummer in te starten, hij begint met het vers, maar vergeet de tekst en speelt het niet geweldig. Hij eindigt met de woorden: "Sorry, volgende keer als we terug komen spelen het nummer". Hier een video:
Ahoy 2008-1 had een vergelijkbare poging. Uiteraard wel heel gaaf toen.

Zou wel lullig zijn trouwens als die gasten er de tweede avond niet bij waren :P

[ Bericht 4% gewijzigd door F_JD op 10-08-2012 05:56:34 ]
pi_115456160
Frank Ocean heeft zijn coldplay-support tour gecancelled. ben benieuwd of we een vervanging krijgen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:00:26 #279
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115456894
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Het is al zo'n 6 maanden geleden aangekondigd dit concert :')
Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan is :{w
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115457870
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan is :{w
you better be sorry!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_115458551
Coldplay heeft tijdens de tour goed doorgekregen dat de laatste plaat de Die-hard fans niet bepaald aansprak. Te zien aan de hoeveelheid "oude nummer" waarvan er steeds meer in de setlist zijn gekomen.
Hopelijk nemen ze dit mee voor het volgende album, als er één komt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:15:08 #282
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115463299
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

you better be sorry!
Haha ik vind ze echt supergoed hoor! Luister heel vaak hun muziek.
Had graag naar hun concert gewild.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:35:31 #283
159761 Arn0
Abbey Road
pi_115464035
"I always forget what an absolutely belting tune Amsterdam is. I really hope it’s not another seven years before it makes it out again. In the meantime, Chicago got a rare treat…"

Aldus een roadie. Lijkt er niet op dat het dus toegevoegd wordt aan de reguliere setlist, jammer.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_115901641
coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19 We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_116123648
Allemaal opwarmen voor volgende weke donderdag O+
http://www.dr.dk/radio/player/?P3

Livestream van concert van vanavond :D
pi_116124413
Nice :)
pi_116125188
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Allemaal opwarmen voor volgende weke donderdag O+
http://www.dr.dk/radio/player/?P3

Livestream van concert van vanavond :D
Top zeg!!
pi_116125290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:00 schreef Ame_thyst het volgende:
coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19 We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
Thanx voorde tip, zal het tegen vrienden zeggen!
pi_116125345
Ik heb geen Coldplay vrienden :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116125680
Dat intro voor Yellow, kippenvel. En dan zeggen dat Coldplay nietszeggende muziek maakt :')
pi_116125757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Dat intro voor Yellow, kippenvel. En dan zeggen dat Coldplay nietszeggende muziek maakt :')
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop :)
pi_116125832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop :)
Muse komt ook heel hard in de buurt hoor ;)

(laten het nu net mijn 2 favoriete bands zijn :P)
pi_116125860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Muse komt ook heel hard in de buurt hoor ;)

(laten het nu net mijn 2 favoriete bands zijn :P)
Muse is idd ook heel goed
pi_116125877
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop :)
Na Pearl Jam dan he ;)
pi_116125920
Muse staat wat mij betreft paar treden hoger qua live-performance
pi_116125926
Violet Hill, wauw...dat gitaarwerk :9~ :7 ^O^ Nog 9 dagen tot Den Haag :D
pi_116125980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Violet Hill, wauw...dat gitaarwerk :9~ :7 ^O^ Nog 9 dagen tot Den Haag :D
Jonny is de hele avond al op dreef. Je had Major Minus moeten horen _O_
pi_116126026
God put a smile upon my face :) *;
pi_116126045
Het probleem is dat Coldplay met Mylo Xyloto een gedrocht van een album heeft afgeleverd. En de gezegde gaat: Je bent zo goed als je laatste werk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116126090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Het probleem is dat Coldplay met Mylo Xyloto een gedrocht van een album heeft afgeleverd. En de gezegde gaat: Je bent zo goed als je laatste werk.
Tsja hier ben ik niet mee eens. Ik vind het gewoon een geniaal album...

Deze versie van GPASUYF O+
pi_116126091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Het probleem is dat Coldplay met Mylo Xyloto een gedrocht van een album heeft afgeleverd. En de gezegde gaat: Je bent zo goed als je laatste werk.
Ja, ik vergeef ze dat ze daarvoor een heel goed album hebben afgeleverd *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')