abonnement Unibet Coolblue
pi_106193082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vanquish.
Ken ik niet. Eens even opzoeken.

edit: oh ja, van die game heb ik ooit een demo gedownload. Misschien even opnieuw downloaden. In m'n herinnering was die best aardig. Al was het weer een tijdje geleden.
  vrijdag 30 december 2011 @ 07:37:06 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106194229
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat Battlefield 3 slecht was maar BF Bad Company 2 is een van de meest ongebalanceerde kutspellen die ik ooit gespeeld heb. :{

Helikopters die onmogelijk neer te halen zijn als ze op volle snelheid rondjes vliegen en zigzaggen. Tanks die pas kapotgaan na 4 RPG voltreffers maar wel door 1 simpele mijn. Een soort van gadget waardoor men in tanks gealarmeerd wordt als er infanterie in de buurt is... dit geloof je toch niet? Of vlaggenstokken die 2 minuten duren om te veroveren. LMGs die zwaar overpowered zijn omdat ze veels te accuraat schieten terwijl je loopt en omdat ze nooit moeten herladen (tegen de tijd dat je ammo op is ben je zelf ook wel weer dood).

En de single player was ook érg slecht. Kogels van simpele geweren die recht door stenen muren van 40 cm gaan. :') Of een sniper hebben en inzoomen op twee wachttorens verderop en niemand zien... maar als je dichterbij komt staan er opeens wel mensen op. Dit soort dingen heb ik al heel lang niet meer in een game gezien. En het was extreem kort. Ik had op z'n minst een lange laatste missie verwacht maar die duurde een minuut of 3 _O-

Is er dan geen enkel schietspel van de laatste paar jaar nog de moeite waard? |:(
Crysis 2
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106197641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Beste Co-op games EVER!
Nee, dat is de l4d serie. :)

Van de week rdr gehaald voor een tientje, tof spel! :)
pi_106198325
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat Battlefield 3 slecht was maar BF Bad Company 2 is een van de meest ongebalanceerde kutspellen die ik ooit gespeeld heb. :{

Helikopters die onmogelijk neer te halen zijn als ze op volle snelheid rondjes vliegen en zigzaggen. Tanks die pas kapotgaan na 4 RPG voltreffers maar wel door 1 simpele mijn. Een soort van gadget waardoor men in tanks gealarmeerd wordt als er infanterie in de buurt is... dit geloof je toch niet? Of vlaggenstokken die 2 minuten duren om te veroveren. LMGs die zwaar overpowered zijn omdat ze veels te accuraat schieten terwijl je loopt en omdat ze nooit moeten herladen (tegen de tijd dat je ammo op is ben je zelf ook wel weer dood).

En de single player was ook érg slecht. Kogels van simpele geweren die recht door stenen muren van 40 cm gaan. :') Of een sniper hebben en inzoomen op twee wachttorens verderop en niemand zien... maar als je dichterbij komt staan er opeens wel mensen op. Dit soort dingen heb ik al heel lang niet meer in een game gezien. En het was extreem kort. Ik had op z'n minst een lange laatste missie verwacht maar die duurde een minuut of 3 _O-

Is er dan geen enkel schietspel van de laatste paar jaar nog de moeite waard? |:(
Het klinkt eerder alsof jij gewoon slecht bent in BF.
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:02:59 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_106200698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het klinkt eerder alsof jij gewoon slecht bent in BF.
+1
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_106200930
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 07:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Crysis 2
Die multiplayer vond ik ook vervelend met die suits die je onzichtbaar maken en zo. Dat soort onzin hoeft van mij niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het klinkt eerder alsof jij gewoon slecht bent in BF.
De SP is compleet bagger, daar heeft het niets te maken met goed of slecht zijn.

De MP is een ongebalanceerd zooitje. Daar heeft goed of slecht zijn geen eens invloed. Iedereen kan daar met de smerige tactieken die ik eerder noemde de rest omver maaien. Je moet alleen eerst de juiste gear unlocken en dat kan pas op level zoveel.

Oh, en snipers.. :') Jezus Christus, ik geloof niet dat er een game is waarbij snipers zo nutteloos zijn als in Bad Company 2. Herladen na elk schot, wat een eeuwigheid duurt, en als je iemand vol in de borst raakt gaat hij nog steeds niet dood. Nee, het duurt 2 of 3 schoten. Tenzij headshot natuurlijk, maar dat is nagenoeg onmogelijk op een bewegend doelwit terwijl je scope voor de zoveelste keer heen en weer schut alsof er een aardbeving gaande is maar in werkelijkheid ontploft er slechts een granaat op 50 meter afstand.

Ik herinner me nog een Battlefield game op de PS2 en die was een stuk beter dan deze troep. :o
pi_106201046
Ik heb het nog voor 2 uur gespeeld gisteravond... geprobeerd om het leuk te vinden. Sommige matches nog geëindigd met iets van een 30 kills tegenover 15 deaths ratio. Maar dat is alleen omdat ons team snel wat tanks en helikopters kon veroveren en omdat we veel mensen hadden met van die LMGs en met zeer gemene gadgets als die anti-tankmijnen. Staat bijna gelijk aan cheaten eigenlijk. :{
pi_106201236
Onzin, mijnen kun je gewoon spotten (handig als je teamgenoten dat doen) en als je het spel wat vaker speelt beginnen ze ook op te vallen in het landschap en kun je ze kapot schieten.
LMG is inderdaad sterk maar als je een LMG en een assault tegenover elkaar zet zal de assault over het algemeen nog steeds winnen.

Snipers zijn inderdaad niet té sterk, wat mijns inziens alleen maar goed is aangezien het anders een kutfestijn wordt. Headshots zijn overigens helemaal niet zo moeilijk en er zijn ook sniperrifles die niet bolt-action zijn, maar die moet je inderdaad wel even vrijspelen (2e of 3e rifle als ik het me goed herinner).

En voor de rest, die motion sensor op tanks is écht nodig aangezien je anders ongezien van alle kanten C4 op je tank krijgt en de sjaak bent. Nu kun je het net op tijd doorhebben, eruit springen en de C4-ende klootzak een trap in zn zak geven. Anders is dat dus weer veel te overpowered. Overigens is de range op de sensor echt enorm klein dus is het vaak alleen handig tegen C4.

Snap niet dat je het ongebalanceerd vindt, spel is prima te doen en je merkt bijna altijd dat het team wat het beste samenspeelt wint, precies wat ze ook wilden bij DICE.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106201689
Wat je zegt bevestigt eigenlijk alleen maar dat tanks zwaar overpowered zijn i.c.m die sensortroep.

LMG wint het nagenoeg altijd van assault tenzij assault de LMG eikel eerder in z'n vizier heeft. Maar dan nog, je kan een magazijn in de rug van iemand leegschieten en diegene hoeft zich maar om te draaien en heeft alle tijd om jou neer te maaien omdat je zelf bezig bent met het wisselen van wapen of herladen. Dat hoeft hij allemaal niet te doen. LMGs :r

En hoe zit het met heli's? Die anti-air installaties waarmee je de raket kan besturen reageert veels te traag en de enige keren dat ik een heli kapot schoot is door met een RPG te anticiperen op waar die naartoe gaat. Werkt enkel als de heli in een relatief rechte lijn vliegt natuurlijk, en dat doet niemand want ze hebben ook wel door dat als ze als een gek rondjes vliegen, ze nagenoeg onbereikbaar zijn voor welke raketten dan ook.
pi_106201833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Desunoto het volgende:
Wat je zegt bevestigt eigenlijk alleen maar dat tanks zwaar overpowered zijn i.c.m die sensortroep.

LMG wint het nagenoeg altijd van assault tenzij assault de LMG eikel eerder in z'n vizier heeft. Maar dan nog, je kan een magazijn in de rug van iemand leegschieten en diegene hoeft zich maar om te draaien en heeft alle tijd om jou neer te maaien omdat je zelf bezig bent met het wisselen van wapen of herladen. Dat hoeft hij allemaal niet te doen. LMGs :r

En hoe zit het met heli's? Die anti-air installaties waarmee je de raket kan besturen reageert veels te traag en de enige keren dat ik een heli kapot schoot is door met een RPG te anticiperen op waar die naartoe gaat. Werkt enkel als de heli in een relatief rechte lijn vliegt natuurlijk, en dat doet niemand want ze hebben ook wel door dat als ze als een gek rondjes vliegen, ze nagenoeg onbereikbaar zijn voor welke raketten dan ook.
Heli's zijn inderdaad enorm sterk in de handen van iemand die er goed in is, die zal dan als eerste de AA-installatie kapot maken. Die bestuurbare raket-units zijn niet zo goed tegen heli's, veel te moeilijk om te mikken. Beste manier is om een tracerdart te schieten op de heli en dan met een RPG te locken op het ding. Maar ja, heli's zijn overpowered in de juiste handen, dat moet ik je nageven.

Wat LMG's betreft heb ik het zelf echt nooit zo ervaren, nooit meegemaakt terwijl ik best veel Bad Company 2 heb gespeeld voor ik BF3 kocht. De beste tactiek is immers altijd om jezelf niet te laten zien maar wel zelf dingen te zien, door goed gebruik te maken van gebouwen en als het even kan een gebalanceerd squad te hebben met een medic erin. Magazin op iemand leegschieten, dan doe je iets fout. Mijn truc was altijd mikken op bovenkant torso en dan gebruik te maken van de recoil om af te sluiten met een headshot, dan kost het je een kogel of 3-4.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106202639
Wanneer er eenmaal een tracer op zit helpen die flares ook niets meer? Heb de guided missles al, maar dan vuur je er drie af, drie keer flares en dat was het dan weer.

Om zelf te gaan vliegen zonder flares en de andere partij met heatseekers is ook lastig. Dat was in BFBC2 wel iets anders.

Ik ga nu maar voor de tanks en atv's.
pi_106204055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Reintji het volgende:
Wanneer er eenmaal een tracer op zit helpen die flares ook niets meer? Heb de guided missles al, maar dan vuur je er drie af, drie keer flares en dat was het dan weer.

Om zelf te gaan vliegen zonder flares en de andere partij met heatseekers is ook lastig. Dat was in BFBC2 wel iets anders.

Ik ga nu maar voor de tanks en atv's.
Heb je het nu over BF3 of BC2? In BF3 zitten AFAIK geen tracers meer dus is het ook geen probleem.

Wat betreft vliegen, het is echt retarded dat je de flares moet verdienen.. enige reden dat het mij gelukt is dankzij kamikaze, maar ben nog veel te slecht om ook maar iets te kunnen met de vliegtuigen en oefenen kan ook niet meer want ik word nu iedere keer binnen een halve minuut keihard uit de lucht geschoten door mensen die wél kunnen vliegen.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106204896
Ik heb geen flares nodig. Je moet gewoon richting diegene vliegen die op je schiet.
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:54:15 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106238999
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nee, dat is de l4d serie. :)

Van de week rdr gehaald voor een tientje, tof spel! :)
Stom spel!

Beter komen ze met zo'n spel maar dan met minder zombie's
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106239717
Wat een kutaanbiedingen dit jaar zeg.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106302864
Smartgamer mag brandend ten onder gaan. Stelletje hersenloze roosvlokken! :(

19 december rayman besteld en betaald, na 1 week nog niks. Gebeld, foutje in hun systeem. 27e verstuurd, nog niks binnen.

Na wat gemail uiteindelijk mijn poen terug. Maargoed, geen Rayman onder de boom. :'(

Bestel er nooit meer. Als ik zelf er niet achteraan gegaan was, had ik nooit wat gehoord.

Een smartgamer besteld elders.

Zo. Beste wensen iedereen! :W
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_106303123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Heb je het nu over BF3 of BC2? In BF3 zitten AFAIK geen tracers meer dus is het ook geen probleem.

Wat betreft vliegen, het is echt retarded dat je de flares moet verdienen.. enige reden dat het mij gelukt is dankzij kamikaze, maar ben nog veel te slecht om ook maar iets te kunnen met de vliegtuigen en oefenen kan ook niet meer want ik word nu iedere keer binnen een halve minuut keihard uit de lucht geschoten door mensen die wél kunnen vliegen.
BF3 heeft tracers (Soflam)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 2 januari 2012 @ 13:56:05 #143
277821 pugehenis
keytar hero
pi_106309896
Ga binnnekort met wat vrienden lannen (3 a 4 xboxen). Iemand tips voor games? Hoeft niet per se alleen via lan te kunnen, ook internet is prima.

We hebben in ieder geval Battlefield 3 en Crysis 2 (als dat online uberhaupt nog gedaan wordt).

We willen allemaal nog even left 4 dead 2 halen. (deel 1 ook veel gespeeld).

Misschien xbla games? Castle crashers, alhoewel je dan maar 1 xbox nodig hebt bijvoorbeeld?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_106310643
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:07 schreef existenz het volgende:

[..]

BF3 heeft tracers (Soflam)
Die vallen gelukkig niet zo op, met die rode stip... :X
Zette dat ding ergens neer, binnen 10 tellen was die weggeblazen.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:21:49 #145
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_106310782
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:56 schreef pugehenis het volgende:
Ga binnnekort met wat vrienden lannen (3 a 4 xboxen). Iemand tips voor games? Hoeft niet per se alleen via lan te kunnen, ook internet is prima.

We hebben in ieder geval Battlefield 3 en Crysis 2 (als dat online uberhaupt nog gedaan wordt).

We willen allemaal nog even left 4 dead 2 halen. (deel 1 ook veel gespeeld).

Misschien xbla games? Castle crashers, alhoewel je dan maar 1 xbox nodig hebt bijvoorbeeld?
NBA Jam natuurlijk! Halo is ook altijd tof, campaign kan gewoon met 4 man, Gears3 campaign kan ook met z'n 4en, of anders Horde mode uit GoW2 en 3
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106311276
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

NBA Jam natuurlijk! Halo is ook altijd tof, campaign kan gewoon met 4 man, Gears3 campaign kan ook met z'n 4en, of anders Horde mode uit GoW2 en 3
NBA Jam _O_ BOOMSHAKALAKA!

Fight Night is ook altijd leuk als je een paar biertjes op hebt >:)
pi_106344597
Gister is mijn standaard xbox headset stuk gegaan.
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe headset en het lieftst met zo min mogelijk draden.

Ik heb echter geen idee wat nou een goeie headset is voor een goeie prijs.
Daarnaast vind ik het lastig om te zien via wat voor aansluiting een headset werkt.

Ik zit namelijk redelijk ver van mijn TV & Xbox af en heb geen zin dat er dan een draad door de kamer loopt.
Opzich zou ik een draad naar me controller niet erg vinden maar volgens mij kan dat niet als je zowel het geluid van het spel als je party hoort.

Weet iemand welke headset voor mij geschikt zou zijn.
Ik zoek in de prijsklasse van 50 euro tot 120 euro.

Thanks in advance!
Don't think, be sure!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:42:41 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106347749
Voor het eerst dat ik XBL niet opkom. Meer mensen?

En nu ineens wel, laat maar :')

[ Bericht 57% gewijzigd door msnk op 03-01-2012 11:59:53 ]
AFC AJAX
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:07:54 #149
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106361885
Nou, heb nu DeathSpank 1 en 3. Hoop dat ToV ook een drop krijgt, kan ik een DeathSpank-marathon houden :P
AFC AJAX
pi_106408529
Kak, live is down?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')