pi_105827822
registreer om deze reclame te verbergen
Yes, dat had ik gelezen. Hoopte stiekem dat ie vandaag beschikbaar zou zijn.

Net ook mijn iPod shuffle ontvangen. Apple O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:11:08 #102
51398 MisterJ.Lo
Rechtenstudent
pi_105828598
Iemand enig idee hoe ik de luchtbellen onder een screenprotector kan verwijderen? Met een bankpas wil het maar niet lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-12-2011 18:16:16 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_105828807
Dat lukt je nooit meer. Gewoon zonder screenprotector.. Of een nieuwe er op doen en héél secuur de belletjes wegvegen als je 'm er op plakt. Wat helpt bij het er op plakken: zet de hete kraan in de badkamer aan en wacht tot er veel stoom is. Plak dan de nieuwe protector er op: door het vocht heb je veel minder belletjes.
pi_105828895
Of je neemt gewoon een wet-apply shield, zoals de bestskinsever, en je hebt geen luchtbellen.
pi_105829200
Ik denk dat de JB nog wel even op zich laat wachten..
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:27:56 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105829347
Waarom zou je een schermbeschermer gebruiken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105829460
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:
schermbeschermer
Doe eens een hele wilde gok ;)
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:30:57 #108
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_105829470
quote:
Krassen misschien. En als je iets beschadigt beschadigt dat alleen de screen protector en niet het scherm, en zon scherm is zeker wel duurder dan een nieuwe screenprotector.
pi_105832037
Verzekering / lekker boeiend.

Gebruik die onzin nooit meer.
pi_105833475
Ik heb nog steeds de beschermende plaklaag erop zitten :@ .
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:01:56 #111
45206 Pietverdriet
pi_105833621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Krassen misschien. En als je iets beschadigt beschadigt dat alleen de screen protector en niet het scherm, en zon scherm is zeker wel duurder dan een nieuwe screenprotector.
de plaat is glas, hoe ga je daar krassen op krijgen? In een tas steken met sleutels erin?
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:07:37 #112
51398 MisterJ.Lo
Rechtenstudent
pi_105833885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Devv het volgende:
Ik heb nog steeds de beschermende plaklaag erop zitten :@ .
Je bedoelt die bescherming die je op de iPhone 4S meegeleverd krijgt? Onmogelijk aangezien je met dat ding niet op de home-button kunt klikken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:11:28 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105834090
De meeste mensen willen een schermprotector zodat het scherm niet lelijk wordt. Het ironische is dat een schermprotector veel eerder krast dan het scherm en dus heel snel lelijk wordt. Natuurlijk is die makkelijk te vervangen, maar dat doet juist bijna niemand regelmatig.

Met als gevolg dat mensen hun scherm heel lelijk maken om ervoor te zorgen dat hun scherm niet lelijk wordt... whats wrong with this picture...
pi_105835286
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
De meeste mensen willen een schermprotector zodat het scherm niet lelijk wordt. Het ironische is dat een schermprotector veel eerder krast dan het scherm en dus heel snel lelijk wordt. Natuurlijk is die makkelijk te vervangen, maar dat doet juist bijna niemand regelmatig.

Met als gevolg dat mensen hun scherm heel lelijk maken om ervoor te zorgen dat hun scherm niet lelijk wordt... whats wrong with this picture...
Juist. Ik had ook die stomme bumper. Toen op vakantie gegaan, waarna ik er na 4 weken achter kwam dat er allemaal woestijnzand tussen de bumper en mijn iPhonerand was gekomen. Allemaal krasjes over de hele metalen rand. Toen alles maar weggetyft en mijn iPhone 'standaard' gehouden. Werkt prima.
pi_105835451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:16 schreef Skv het volgende:
Dat lukt je nooit meer. Gewoon zonder screenprotector.. Of een nieuwe er op doen en héél secuur de belletjes wegvegen als je 'm er op plakt. Wat helpt bij het er op plakken: zet de hete kraan in de badkamer aan en wacht tot er veel stoom is. Plak dan de nieuwe protector er op: door het vocht heb je veel minder belletjes.
Whahahaha

En dan is volgens de oude discussie dus direct je garantie weg :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:34:37 #116
45206 Pietverdriet
pi_105835472
quote:

dat dus
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:39:11 #117
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_105835717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Krassen misschien.
Het scherm van een iPhone krast nauwelijks tot niet als je er normaal mee omgaat. Ik heb in de 2+ jaar dat ik nu dagelijks met mn 3GS zonder screenprotector rondloop nog nooit een kras op mn scherm gemaakt. De enige keer dat ik mn scherm beschadigde was toen ik 'em in de badkamer liet vallen op de tegels, maar daar had een screenprotector ook niet tegen geholpen.
There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
pi_105855804
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat hoort gewoon zo, de bibliotheek laat alle foto's zien die in je mappen staan.
Dan vind ik het nog steeds vreemd dat het aantal foto's bij info niet klopt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_105856964
quote:
Dat is dus alleen met goedkope screenprotectors. Als je een beetje kwaliteit neemt, krast het gewoon niet.
quote:
Jouw redenering.
pi_105857074
quote:

Ben ik het wel mee eens ja :). Screenprotector heeft alleen nut als je hem vaak vervangt. En volgens mij zijn alle high-end toestellen tegenwoordig voorzien van een goede anti-kraslaag. Ik heb mijn HTC nu al meer dan een jaar gewoon los in mijn broekzak, echt nul komma nul krasjes. En ik verwacht niet dat een iPhone slechtere kwaliteit scherm heeft :).
I make the fucking beat.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:22:22 #121
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_105861625
Zo, net mijn iphone 4s Black 32Gb besteld bij de t-mobile winkel. Keurig ¤ 50 aanbetaald. Verkoper sprak over een maximale levertijd van 2 weken. Maar wist mij ook te vertellen dat het net zo goed deze week nog kan zijn.Ik sta 3e op de lijst. Me hopes. ! O+
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:50:28 #122
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_105862518
bij de phone house hoogvliet kon ik hem vd week zo mee nemen..

nix aanbetalen en wachten
pi_105863148
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef Estolan het volgende:

[..]

Whahahaha

En dan is volgens de oude discussie dus direct je garantie weg :)
Hoe bedoel je, welke oude discussie? En waarom zou mijn garantie kwijt zijn als er krasjes aan de zijkant zitten?
  woensdag 21 december 2011 @ 13:10:52 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105863237
Screen protectors zijn onzinnig, ik heb nog geen enkele kras op mijn iPhone zonder een screen protector gebruikt te hebben. Gorilla Glass krast namelijk amper. Je moet echt heel slordig met je iPhone om gaan wil een screen protector van waarde zijn, maar als je toch iemand bent die er slordig mee omgaat, wat maakt die kras je dan nog uit? :?
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 21 december 2011 @ 13:15:19 #125
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_105863394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
bij de phone house hoogvliet kon ik hem vd week zo mee nemen..

nix aanbetalen en wachten
Ik heb dus een zgn. early renewal. Kon ik alleen in een t-mobile winkel afsluiten. Anyways, hoop dat ik hem deze week nog mag halen. :)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_105863559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef TC03 het volgende:
Screen protectors zijn onzinnig, ik heb nog geen enkele kras op mijn iPhone zonder een screen protector gebruikt te hebben. Gorilla Glass krast namelijk amper. Je moet echt heel slordig met je iPhone om gaan wil een screen protector van waarde zijn, maar als je toch iemand bent die er slordig mee omgaat, wat maakt die kras je dan nog uit? :?
De iPhone heeft toch geen Gorilla Glass?
pi_105863611
iPhone 4 is using glass from Chinese manufacturer named Lens Technology. While there might be some truth to the claim that the properties of their class are similar to Gorilla Glass (I wonder if iFixit actually meant exactly that), in reality iPhone never used the actual Gorilla Glass. There are unconfirmed reports of other sources of glass used in some batches of iPhone 4, but none of them are Corning Technology glass.
pi_105863750
http://mashable.com/2011/10/17/gorilla-glass/

Daar staat juist aangegeven dat de iPhone het juist wel heeft.
Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik zag LH eens vechten met 3 zigeuners.
Naar verluidt is zo de zigeunersaus ontstaan.
Verdachte braadworsten!
pi_105864140
Corning has a list on its website that names devices with Gorilla Glass, like the Samsung Galaxy S II, Sony Bravia TVs and the HTC Sensation, to name a few. Noticeably missing is any mention of Apple devices Apple is notoriously secretive about their products and processes, but Gorilla Glass indeed protects the iPhones retina display.

tsja..
pi_105864218
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1271644

Daar staat ook nog wel wat, het is allemaal een beetje tegenstrijdig, op de website van Apple is er volgens mij ook niets over te vinden (of in ieder geval niet qua exacte benaming) -O-
Verdachte braadworsten!
pi_105864311
Ik dacht van niet, maar hoe dan ook. Het is zeker wel stevig, zolang je het maar niet van 1 meter op de grond laat vallen.
pi_105864430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Dimens het volgende:
Ik dacht van niet, maar hoe dan ook. Het is zeker wel stevig, zolang je het maar niet van 1 meter op de grond laat vallen.
:Y Ik heb hier nog een 3G liggen die ooit een verdieping naar beneden is gekletterd (bedankt collega's!), geen krasje te vinden op het scherm, enkel op de behuizing.
Verdachte braadworsten!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:32:44 #133
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_105866925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef TC03 het volgende:
Ik wou een reactie typen dat een screenprotector inderdaad onzin is, maar toen hield ik mijn iPhone even scheef in het licht... Op de achterkant zijn toch een paar minieme krasjes te vinden. Maarja, ik heb geen zin in een hoesje of iets en vind screenprotectors maar irritant/lelijk.

Het is en blijft een gebruiksvoorwerp, hoewel het bij Apple producten toch wat meer zonde is.
Alles rondom de nieuwste en lekkerste elektronische dansmuziek: www.Knalldrang.nl :3
  woensdag 21 december 2011 @ 14:36:23 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105867084
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is dus alleen met goedkope screenprotectors. Als je een beetje kwaliteit neemt, krast het gewoon niet.
Dat zou alleen zo zijn als je screenprotector een hardheid van 8+ heeft, hetgeen bij geen enkel kunststof het geval is
quote:
Jouw redenering.
Klopt. IK vind het echt onzinnig.
pi_105867181
Ik heb echt 30.000 hoesjes en bumpers en skins geprobeerd maar gebruik m'n iPhone 4 het liefst gewoon zonder die toestanden. Ten eerste vind ik hem qua uiterlijk en gebruik er niet van opknappen (niet alle hoesjes laten de iPhone nog in het dock passen, of in mijn stereo bijv) plus dat wat Swets zegt zeker waar is, al die bescherming wordt smeriger dan wanneer je 'm zo gebruikt. Ziet er gewoon niet uit.

Alleen niet uit je handen laten flikkeren maar ja, dan helpt vrij weinig meestal.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_105867629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zou alleen zo zijn als je screenprotector een hardheid van 8+ heeft, hetgeen bij geen enkel kunststof het geval is
Wederom onzin. Probeer eens de andere kant op te redeneren: wat krast er nog meer niet, behalve heel hard materiaal.
quote:
[..]

Klopt. IK vind het echt onzinnig.
Dat is je goedrecht natuurlijk. Ik heb een witte iPhone, dus vrijwel elke shield/screenprotector/folie geeft een blauwe of gele gloed waardoor mijn toestel er niet mooier op wordt. Maar op de zwarte iPhone van mijn huisgenote is het ideaal.
pi_105867668
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb echt 30.000 hoesjes en bumpers en skins geprobeerd
Misschien moet je ze dan eens wat langer dan hooguit een uurtje proberen ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 14:54:20 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105867749
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wederom onzin. Probeer eens de andere kant op te redeneren: wat krast er nog meer niet, behalve heel hard materiaal.

Eh nee dat is geen onzin. het meeste stof in de lucht bestaat uit kwartsdeeltjes met een hardheid van 7. Mineraalglas heeft daarom ook een hardheid van 7 waardoor dit veel minder krast. Flexibel kunststof is simpelweg zachter en krast dus sneller.
pi_105867751
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Misschien moet je ze dan eens wat langer dan hooguit een uurtje proberen ;)
Gedaan hoor. Maar geen enkele oplossing (softskin, hardcase, bumper, etc) beviel me echt. De iPhone is gewoon het mooist en meest praktisch zoals ie is. Voor mij, iig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_105867843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, welke oude discussie? En waarom zou mijn garantie kwijt zijn als er krasjes aan de zijkant zitten?
Niet, maar je raakt je garantie wel kwijt als je vochtidicatoren verkleurd zijn. En als je een screenprotector in een stomende badkamer op je iPhone gaat plakken, is de kans op verkleuring erg groot.
pi_105867928
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gedaan hoor. Maar geen enkele oplossing (softskin, hardcase, bumper, etc) beviel me echt. De iPhone is gewoon het mooist en meest praktisch zoals ie is. Voor mij, iig.
Dan heb je er geen 30.000 geprobeerd..
pi_105867962
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan heb je er geen 30.000 geprobeerd..
:{ .
pi_105867970
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh nee dat is geen onzin. het meeste stof in de lucht bestaat uit kwartsdeeltjes met een hardheid van 7. Mineraalglas heeft daarom ook een hardheid van 7 waardoor dit veel minder krast. Flexibel kunststof is simpelweg zachter en krast dus sneller.
Trek de redenering nog iets verder door en je zit in de goede richting ;)

Ik zal je een beetje op weg helpen: ik zeg niet dat het onzin is dat iets vanaf een bepaalde hardheid krasvrij is. Ik zeg dat het onzin is dat een screenprotector daarom alleen effectief is tegen krassen als hij boven die hardheid zit. Volg je het een beetje?
pi_105868002
Dubbel
  woensdag 21 december 2011 @ 15:34:27 #145
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_105869239
Mijn pa had z'n 4S overigens laten vallen met die bumper van de Hema. Geen kras, geen deukje, niks. 5x goedkoper dan die dure bumper van Apple zelf. Lang leve Nederlandse producten. ;)

Het mute knopje is wel iets lastiger te 'bereiken', maar dat is dan ook alles.
Alles rondom de nieuwste en lekkerste elektronische dansmuziek: www.Knalldrang.nl :3
  woensdag 21 december 2011 @ 16:11:47 #146
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_105870617
vd hema .. echt haha

is kijken vd week
  woensdag 21 december 2011 @ 16:36:30 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105871649
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Trek de redenering nog iets verder door en je zit in de goede richting ;)

Ik zal je een beetje op weg helpen: ik zeg niet dat het onzin is dat iets vanaf een bepaalde hardheid krasvrij is. Ik zeg dat het onzin is dat een screenprotector daarom alleen effectief is tegen krassen als hij boven die hardheid zit. Volg je het een beetje?
Dan heb je mij niet begrepen.
pi_105871794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan heb je mij niet begrepen.
Jawel. Jij begrijpt mij blijkbaar niet. Ik zal het voor je uitspellen:

een 'zachte' screenprotector, zoals de bestskinsever, krast helemaal niet.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:41:33 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105871847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jawel. Jij begrijpt mij blijkbaar niet. Ik zal het voor je uitspellen:

een 'zachte' screenprotector, zoals de bestskinsever, krast helemaal niet.
Je begrijpt me dus echt niet.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:42:14 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105871879
Maar goed, ik ben wel klaar met jouw stronteigenwijze betweterige maniertje van discussieren eigenlijk.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')