quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef VreemdeEend het volgende:Present! Gaat volgens mij wel nog even duren voordat ik precies doorheb wel eigenschappen renners moeten hebben. Zit vooral te twijfelen bij die twee te kiezen vrije renners.
Nieuwe spelers, altijd leuk.
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat jij 'VreemdeEenden' in 4b1 bent?
Bij die 2 gratis renners is zorgvuldigheid idd een goede eigenschap om te hanteren. Die jongens komen uit inactieve teams, en daar kunnen dus met wat geluk echt grote sterren tussen zitten.
Zo deed ik mijn twee gratis renners 2 seizoenen later van de hand voor respectievelijk 12,5 en 5,5 miljoen.
Ik kan je als U23 bondscoach overigens wel al van een leuke tip voorzien. Ik heb vandaag m'n selectie voor de rit van zondag gemaakt en daar zit een erg mooie 22-jarige sprinter bij van een inactief team, Frans Dieleman. Ik weet niet precies vanaf wanneer renners van een inactief team op de gratis lijst verschijnen. Wellicht staat hij er al op of moet dat nog gebeuren. Je kan allicht even kijken.

Wat betreft de eigenschappen van renners:
Hoofdstats (uiteraard afhankelijk van het soort rit welke er gelden en in welke mate):
-klimmen
-heuvels
-sprint
-kassei
-tijdrijden
Voor een pure vlakke sprintrit kan je bijv. zeggen dat het 40% sprint is, 25% vlak, 10% explo, en de rest verdeelt over de bijstats die in die rit van toepassing zijn. (slechts een voorbeeldje, de precieze percentages zijn enkel bij de maker van het spel bekend en verschillen echt per rit).
Conditie, techniek, knechten en ervaring gelden in elke rit, maar steeds in verschillende mate (knechten heeft overigens niet te maken met hoe goed een renner zal knechten voor een kopman, het is puur een stats als alle andere).
Dalen geldt uiteraard niet in een geheel vlakke rit, explo en vlak gelden bijv. niet of nauwelijks in een pure klimrit.
[ Bericht 9% gewijzigd door UltraR op 15-06-2012 20:02:52 ]
Game of Thrones.
Robb: “One time she told me, the sky is blue because we live in the eye of a blue eyed giant named Macumba.”
Bran: “Maybe we do.”