abonnement Unibet Coolblue
pi_106273636
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar die krijg je vandaag nog niet ;)
Ik zie 't net ja. Had liever TLoZ: Links Awakening DX gehad... maar jeh!
Echt lelijke ontwerpen van die 3DS systemen die je kunt winnen.

Vind het wel zonde dat die Club Nintendo kras kaarten zo standaard zijn geworden. Ik heb er nog een paar liggen voor de NGC en GBA enzo, en die waren altijd wel mooi vorm gegeven.

Ook vind ik die opvouwbare poster handleiding in de 3DS doosjes maar niets Ik wil graag in-depth info over characters en karts en items/weapons e.d. Nu ben ik helemaal niet van de software piraterij ofzo, maar als ik E40,- uitgeef aan game wil ik er ook wat voor terug en niet een halfbakken product met een starters handleiding. Sommige bedrijven zullen het ook wel nooit begrijpen dat zo juist piraterij in de hand werkt.

[ Bericht 31% gewijzigd door CoExist op 01-01-2012 12:40:35 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106274772
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:31 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik zie 't net ja. Had liever TLoZ: Links Awakening DX gehad... maar jeh!
Echt lelijke ontwerpen van die 3DS systemen die je kunt winnen.

Vind het wel zonde dat die Club Nintendo kras kaarten zo standaard zijn geworden. Ik heb er nog een paar liggen voor de NGC en GBA enzo, en die waren altijd wel mooi vorm gegeven.

Ook vind ik die opvouwbare poster handleiding in de 3DS doosjes maar niets Ik wil graag in-depth info over characters en karts en items/weapons e.d. Nu ben ik helemaal niet van de software piraterij ofzo, maar als ik E40,- uitgeef aan game wil ik er ook wat voor terug en niet een halfbakken product met een starters handleiding. Sommige bedrijven zullen het ook wel nooit begrijpen dat zo juist piraterij in de hand werkt.
Die code krijg je waarschijnlijk eind volgende week.
De ontwerpen vind ik wel mooi, weer 'ns wat anders ;)

De handleiding is er wel digitaal (vanuit het HOME-menu).
Dit scheelt heel wat kosten, ook omdat maar een kleine groep die handleiding las.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106310729
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106313802
Damn, na het registeren van mk7 en zeldaoot krijg ik maar geen toegang tot stemmen op die 3dsen...

Iemand al Resi besteld incl die extra slide pad voor goedkoop?
pi_106318291
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Pierrre het volgende:
Damn, na het registeren van mk7 en zeldaoot krijg ik maar geen toegang tot stemmen op die 3dsen...

Iemand al Resi besteld incl die extra slide pad voor goedkoop?
Hier het zelfde probleem. Krijg geen banner op Club Nintendo om te stemmen.

Media-Markt heeft een leuke aanbieding! 3 games halen = 2 betalen! Ben terug gegaan met Mario Kart 7 en deze terug laten boeken. Hierop 2 andere games erbij uitgezocht en nu heb ik 3 games voor E80,-

Heb Super Mario 3D Land mee genomen en een Wii titel welke ik niet durf te vermelden. ;-)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106319313
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:44 schreef CoExist het volgende:
Wii titel welke ik niet durf te vermelden. ;-)
Kirby...?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:02:06 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_106321752
3d Classics Kid Icarus, daarvan krijg je toch 5 januari die downloadcode? Ik heb iets met 5 januari gelezen... dus dat zou niet eind volgende week, maar deze week zijn.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:02:53 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106346604
Ik ben inmiddels bij challenge 3-11 in Pullblox en ik ben er een beetje klaar mee. Het wordt eentonig en het muziekje is irritant...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106346852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels bij challenge 3-11 in Pullblox en ik ben er een beetje klaar mee. Het wordt eentonig en het muziekje is irritant...
Vanaf Murals2 begint het moeilijker te worden.
Dit is ook geen spel dat je heel lang achtereen moet spelen ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106347369
Die codes registreren, en daarmee kans maken op een limited 3DS, kan toch nog tot eind deze maand?

Of niet?

En zo ja, waar kan ik dat eigenlijk doen? Op de Clubnintendo site waarschijnlijk... (heeft iemand een link? ik krijg graag alles voorgekauwd :{ )
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:32:26 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106347394
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Aether het volgende:

[..]

Vanaf Murals2 begint het moeilijker te worden.
Dit is ook geen spel dat je heel lang achtereen moet spelen ;)
Dat blijkt. Mario Kart 7 ook niet zo, na één of twee GP's heb ik dat ook wel weer gezien. Ik ga maar eens verder met Mass Attack dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106347506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef maxmit het volgende:
Die codes registreren, en daarmee kans maken op een limited 3DS, kan toch nog tot eind deze maand?

Of niet?

En zo ja, waar kan ik dat eigenlijk doen? Op de Clubnintendo site waarschijnlijk... (heeft iemand een link? ik krijg graag alles voorgekauwd :{ )
http://microsite.nintendo(...)otion_3DSreward_home :Y)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106348700
quote:
Thnx! Heb zojuist deze mail ontvangen.

quote:
Hartelijk dank voor je deelname aan de promotie, 'beloning voor het registreren van Nintendo 3DS-spellen'! We zullen je op 5 januari een e-mail sturen met de downloadcode voor 3D Classics: Kid Icarus - op de exclusieve lanceerdag voor deelnemers aan deze promotie.

Hartelijk dank,
Het Nintendo-team
En volgens bovenstaande website maak ik nu 1x kans op zo'n foeilelijke N3DS.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106348816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef CoExist het volgende:

[..]

Thnx! Heb zojuist deze mail ontvangen.

[..]

En volgens bovenstaande website maak ik nu 1x kans op zo'n foeilelijke N3DS.
Je moet nog wel op een foeilelijke gelimiteerde 3DS stemmen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106348853
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Je moet nog wel op een foeilelijke gelimiteerde 3DS stemmen.
Ja ik ziet het... verdomde lastig... ze zijn allemaal even foeilelijk! Op welke heb jij gestemd dan?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106348982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja ik ziet het... verdomde lastig... ze zijn allemaal even foeilelijk! Op welke heb jij gestemd dan?
Moet ze nog registreren. Denk dat ik voor de Toadversie ga.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106350172
Ben op advies van mijn zwagertje van 6 voor de Mario versie gegaan. Als ik 'm win mag die 'm ook hebben.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106356262
Bevallen de 3DSen een beetje? Ik twijfel of ik er één zal kopen.
Hoe lang kunnen jullie spelen voordat je pijn in je ogen krijgt? Is het 3D nog iets? Of is dat maar voor even leuk?
----
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:08:23 #294
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_106356343
Maar voor even leuk, bij twijfel niet kopen.
O)))
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:11:44 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106356493
Ik speel zelden tot nooit in 3D. Maar daarvoor koop ik dat ding niet. Nintendo-games, dat is dé reden om een 3DS te halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106356595
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel zelden tot nooit in 3D. Maar daarvoor koop ik dat ding niet. Nintendo-games, dat is dé reden om een 3DS te halen.
Mario begint me nu te vervelen na 20 jaar. Weer een deel of een kartgame. Alleen Paper Mario vind ik nog leuk.

En hopelijk komt er een 2D Metroid. Maar dat is vast onwaarschijnlijk.
----
pi_106356996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef KingLysandus het volgende:
Bevallen de 3DSen een beetje? Ik twijfel of ik er één zal kopen.
Hoe lang kunnen jullie spelen voordat je pijn in je ogen krijgt? Is het 3D nog iets? Of is dat maar voor even leuk?
Ik moet zeggen dat het me mee valt. De eerste paar uur (of dagen) had ik een klein beetje last van misselijkheid. Maar ik heb nu echt nergens meer last van.
Het is niet zo dat ik hele dagen achter elkaar speel natuurlijk.

Maar als ik speel dan toch wel vaak een uurtje of wat. En altijd volledig 3D, ik denk er niet meer bij na en hij staat altijd vol. Wat mij betreft voegt het wel degelijk iets toe. Bij MK7 vind ik het bijvoorbeeld geniaal. De kleine dingetjes maken het extra leuk ook. Zoals bijvoorbeeld zo'n inktvisding powerup die inkt op je scherm kwakt.

Je moet het anders gewoon proberen in een winkel. Ik vind 3D best wel meerwaarde hebben...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_106357187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:14 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Mario begint me nu te vervelen na 20 jaar. Weer een deel of een kartgame. Alleen Paper Mario vind ik nog leuk.

En hopelijk komt er een 2D Metroid. Maar dat is vast onwaarschijnlijk.
Ik speel nu Metroid en Zero Mission op m'n 3DS :7
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:28:57 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106357268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:14 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Mario begint me nu te vervelen na 20 jaar. Weer een deel of een kartgame. Alleen Paper Mario vind ik nog leuk.

En hopelijk komt er een 2D Metroid. Maar dat is vast onwaarschijnlijk.
Er komen nog genoeg andere, niet-Mario-games uit natuurlijk, maar dan zou ik nog een jaartje wachten als ik jou was.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106357558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef KingLysandus het volgende:
Bevallen de 3DSen een beetje? Ik twijfel of ik er één zal kopen.
Hoe lang kunnen jullie spelen voordat je pijn in je ogen krijgt? Is het 3D nog iets? Of is dat maar voor even leuk?
Ik zit er ook nog over te dubben. Lijkt me leuk, omdat ik ook veel plezier heb gehad van de DS Lite. Ik twijfel nu nog tussen de Zelda bundel en de Mario bundel.

Zou de DS Lite nog makkelijk te verkopen zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')