SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.
SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Tour de France 2013 Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 19:08:26 #2 Snakey -|||--------|||- Wederom, bagger wordt zonder pardon verwijderd. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 19:18:39 #3 Seam Pillz-E Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuis Gelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen. I just had to get that stress off my chest like breast reduction. donderdag 15 december 2011 @ 19:50:27 #4 Luchtkoker Du zoon. registreer om deze reclame te verbergen Morgen sportkeuring. Of toch du vader? Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 20:40:20 #5 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Voor wat? De laatste die ik gedaan heb is jaaaaaaren geleden, toen ik begon met boksen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 21:12:20 #6 fathank Depressief zijn is een keuze. quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring. Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien.. Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl. donderdag 15 december 2011 @ 21:36:50 #7 Ganzz Expect the unexpected registreer om deze reclame te verbergen Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®? Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:37:22 #8 Weissman Makes it happen. ZetaOS, heeft ze hangen voor zover ik weet. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 21:49:03 #9 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt. I'm just not into it. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Oranje donderdag 15 december 2011 @ 21:54:56 #10 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it. Ik ook niet, je kan er niet mee curlen. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:00:00 #11 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:00:56 #12 JanKort Je mammie! Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Facet! Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:04:11 #13 Snakey -|||--------|||- Here you go. Je kan alles gebruiken voor een workout. Gary Boyd "Body Talk" Prison Workout Video Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:21:36 #14 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch? Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde. ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:23:07 #15 seto -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?lol @ die "top secret" footage van de navy seals 力 donderdag 15 december 2011 @ 22:25:50 #16 soklos ™ quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming up ™ donderdag 15 december 2011 @ 22:27:42 #17 Ganzz Expect the unexpected Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:42 #18 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls! Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:36:19 #19 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook. [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! Oranje donderdag 15 december 2011 @ 22:38:36 #20 Weissman Makes it happen. quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto. donderdag 15 december 2011 @ 22:40:41 #21 16meter Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen. Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:41:33 #22 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:42:01 #23 Snakey -|||--------|||- quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Fair enough. Highbar vs Lowbar | Rack Pulls | Held | Close grip 265 kg Bench press | 380 kilo raw deadlift | donderdag 15 december 2011 @ 22:43:34 #24 Jajong Hadouken! quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.edit: NVM, je laatste post niet gelezen [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ! donderdag 15 december 2011 @ 22:48:24 #25 Ganzz Expect the unexpected quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn. 1 2 3 [Bodybuilding] (#170) Move your ass up to the gym ! » index» sport nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS!
SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. , na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers. Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:Eat pussy, make money. Dat is mijn motto.
quote: Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:Morgen sportkeuring.
quote: Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had http://www.trxtraining.comWhy TRX Suspension Training®?
quote: Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Snakey het volgende:I'm just not into it.
quote: Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:[..]Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.htmlLijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch?
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:[..]lol @ die "top secret" footage van de navy seals
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:[..]Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.
quote: Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:[..]Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.